Beoordelingen over Charme Hotel Wildthout 3-sterren

Hammerweg 40, 7731 AK Ommen, Nederland

#2 van de 6 hotels in Ommen

De fijne kamers, de persoonlijke ontvangst, het vriendelijke...

Eigenlijk vrijwel niets of het moet het fietsenhok zijn.

De fijne kamers, de persoonlijke ontvangst, het vriendelijke personeel en zeker de fantastische keuken die dit hotel heeft. Alleen die is al een bezoek waard.

Wij hadden kamer 2/3. De kamer aan de wegzijde werd verlicht door de gevelverlichting waardoor het de hele nacht daglicht in de kamer was. Verder een uitstekend en schoon hotel.

Hygiëne, ontbijt en vriendelijkheid van het personeel.

Beetje saai.

Er waren bijna geen mensen in de bar. Om 22.30 uur was alles al opgeruimd en konden we ons drankje mee naar de kamer nemen. Eerlijkheidshalve was het de volgende dag beter. De dame die ons bediende had er geen moeite mee om ons nog een kop koffie met cognac te serveren.

Schone kamer en goede bedden.

Het restaurant is zeer goed!

De kamers zijn ietswat gedateerd en enorm gehorig. De badkamer is klein, op het toilet zitten en de deur dicht doen is eigenlijk niet mogelijk. Het ontbijt is ok maar je verwacht met zo'n goed restaurant eigenlijk net iets meer van het ontbijt. Dat bij elkaar genomen is de prijs dan best aan de hoge kant.

Het restaurant is zeer goed!

Het ontbijt was geweldig

We misten een tafeltje op de kamer om even de kaart op te leggen om de route uit te stippelen

Het ontbijt was geweldig De kamer goed. Schoon bed en goede schone handdoeken

Zeer vriendelijk en een mooie locatie

De badkamer is aan de krappe kant de toilet zit bijna tegen de deur. Ik had er geen probleem mee maar ik kan mij voorstellen als je lange benen hebt dat je minder prettig “zit”.

Een hele mooie locatie en erg vriendelijk personeel.

Heerlijk verblijf op mooie locatie

We sliepen aan de voorzijde waar de weg goed hoorbaar is. En de badkamer was met meerdere mensen op een kamer zeer klein.

Het eten en de bediening waren perfect. Het eten van goede kwaliteit en smaak, de bediening uiterst vriendelijk, kundig en behulpzaam

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Het personeel is fantastisch.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

De badkamer ziet er behoorlijk verouderd uit, maar de faciliteiten zijn prima. Heerlijke douche! Ook de muur aan de hoofdzijde van het bed mag wel een lik verf. Voor de rest prima in orde!

Het personeel is fantastisch. Heel warm en open, je voelt je meteen thuis. Geen moeite is teveel en ze hebben zelfs geen problemen om een uur eerder dan normaal het ontbijt al klaar te hebben. Fantastisch!

Verder waren wij heel tevreden ,heel vriendelijk, en behulpzaam personeel

Op de badkamer was het kastje van de wastafel niet zo mooi meer En de muur achter het bed had wel een verfje nodig

Onbijt was heerlijk ,lekker koffie ,

Leuk hotel.

Prima kamer, hadden een standaardkamer geboekt maar kregen er één met terras, erg aardig. Goede prijs-kwaliteit. Personeel zeer vriendelijk en gezellig restaurant met een lekker diner.

Kom graag eens terug om een paar dagen in de omgeving te fietsen

De locatie in de bossen is heerlijk rustgevend. Een uitstekend restaurant . Bovendien een gezellige maar rustige lounge waar het 's avonds met een lekker plas wijn nog goed toeven is.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Middelmatige kamer, maar zeer vriendelijke personeel en heerlijk eten

De kamer viel tegen: gehorig, spartaanse inrichting, ongezellig door goedkope verlichting, geen stopcontact bij het bed. Ouderwetse badkamer met laag toilet en douchegordijn. Wel fijne douche. Ontbijt was niet heel bijzonder.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, geweldig restaurant (avondeten), prima locatie op loopafstand van OV en dichtbij de natuur.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Sfeervol, goed verzorgd, rustig, fijn plekje

Een klein detail: ik voelde me s ochtends beroerd en mocht, vooruit dan maar, 1 uur later uitchecken. Begrijpelijk maar t kan ook anders.

Prettige sfeer, rustig, vriendelijk, kamer prima, badkamer nethes en modern, eten lekker en zeer vriendelijke bediening.

Gastvrijheid kan niet beter!

Eén dingetje (viel niet zozeer tegen, maar kon iets beter): scrambled eggs koelen te snel af met alleen waxinelichtjes eronder.

Alle personeel was supervriendelijk en nam de tijd voor elke gast, wij voelden ons direct bij binnenkomst al thuis! Geen vraag was te gek. Verder heerlijke keuken, heerlijke wijn en heerlijke thee.

Fijne sfeer, gastvrij, vriendelijk personeel, lekker...

Fijne sfeer, gastvrij, vriendelijk personeel, lekker ontbijt en diner, perfect dus. En in de directe omgeving loopt het Overijselse Havezathepad, dit pad lopen wij in stukjes en de omgeving is prachtig.

Aangenaam hotel en goede uitvalsbasis

De kamer in de villa zelf is weliswaar gemoderniseerd, maar laat toch zien dat de ruimte ooit een andere bestemming had. De kleine en eenvoudige badkamer is er later aan toegevoegd. De verlichting in de kamer laat te wensen over.

Uitstekende bedden. Prettige ambiance in de gemeenschappelijke ruimten van het hotel. Vooral de haard trok aan in deze gure tijd van het jaar. Rijk aanbod bij het ontbijt. Ook het diner is een aanrader. Personeel is vriendelijk en professioneel. Parkeren is eenvoudig. Voor de wandelaars: op 5 minuten wandelen is er aansluiting met het Pieterpad en verschillende andere wandelpaden.

We hebben heerlijke dagen gehad in een mooi hotel en mooie locatiel

De kamer was verouderd. Is mi wel aan verbetering toe. Geen fohn, waterkoker. Kleine tv.

De lounge en restaurant was sfeervol. Ontbijt en diner erg lekker

ontbijt was heerlijk, vriendelijk personeel, mooi gebouw.

Gezinskamer: ijskoude nacht, te zachte kussens in combi met te hard matras. Zeer kleine badkamer. Beetje oud (bijv. douchebak). tv vrij ver van bed/te klein. Geen scherp beeld (beetje sneeuwerig) en stekker moest eruit gehaald worden om tv uit te doen....afstandsbediening niet echt nuttig. Daarnaast veel bedrading en snoeren naar stopcontacten etc.

ontbijt was heerlijk, vriendelijk personeel, mooi gebouw. Handig van de gezinskamer is dat het twee aparte kamers zijn met een doorloopje. Kinderkamer overigens warmer dan ouder slaapkamer.

Ok, voor ons was het restaurant iets te culinair en drijft de prijs van het verblijf te veel op!

Oude tv met slecht beeld. Alleen bovenraam wat open kan en de stok die daarvoor nodig is ontdekten we de volgende ochtend achter het gordijn. Personeel aardig opdringerig tijdens diner. Geen duidelijke info over prijzen.

Kamer goed en ontbijt ok.

Een geslaagde overnachting

Een bedlampje deed het niet goed.

De service en de rust. Zeer accurate omgang met dieetwens. Voor mensen met een glutenintolerantie een aanrader. Ook prima bedden.

Perfect voor de kerstdagen en voor wandelliefhebbers.

De kamer was koud (december). Zelfs met de verwarming op standje 5 konden we deze net warm genoeg krijgen om niet te verkleumen. Verder is er in deze bosrijke omgeving nauwelijks mobiel bereik. Bellen was lastig, maar gelukkig was de Wifi van het hotel uitstekend.

Tijdens de kerstdagen werd het ontbijt perfect op de feestdagen afgestemd. Dat voelde meteen heel knus. De service was ook uitstekend: we werden naar de kamer gebracht en voor een late lunch werd snel even een uitsmijter voor ons bereid. Ga ook zeker een boswandeling maken in de omgeving. Zelfs in de winter is het er prachtig.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Een echte aanrader!

Alles was prima!

Uitstekende en gezellig ingerichte kamers. Uitstekende menu's met bijzondere gerechten. De aangebouwde serre is een fantastische plek om heerlijk ontspannen te ontbijten. Topklasse!

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Een aangenaam goed verzorgd verblijf: cijfer 8.

We hadden een kamer op de begane grond verwacht aangezien ik moeilijk ter been ben. De kamer boven was betrekkelijk klein. Er moest hulp komen om de stekker van een lamp in het gammele stopcontact te krijgen.

De persoonlijke aandacht van leiding en personeel, ook voor tekortkomingen in de kamer De ligging van het hotel beviel ons prima evenals de inrichting van het ontbijtgedeelte .

• Beoordeeld op: 14 november 2017

De eigenaresse liet weten dat het meisje die ons een tafel in de serre had beloofd voor die avond dat niet had mogen doen (waar het meisje bij stond). Alleen de eigenaresse zelf kon dat beoordelen! Vonden wij niet professioneel overkomen.

Het was gezellig om in de serre te dineren en te ontbijten!

Een fijn verblijf!

De badkamer was wel heel klein, maar je hebt een wastafel, toilet en douche op de kamer.

Het eten was heerlijk 's avonds, ik werd prettig geholpen en het ontbijt was uitgebreid en vers. Kamer gezellig ingericht en een goed bed. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Kamer was prima

Kamer had iets sfeervoller ingericht kunnen zijn

Kamer was prima Ontbijt en diner waren goed Ook het personeel erg aardig en gemoedelijk Het verblijf was erg fijn

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Gezellig sfeervol in een betoverende omgeving
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

De domper was toch wel het ontbijt vanwege mijn notenallergie. Het duurde even voordat er brood kon worden aangeboden. Er ontbrak een allergieprotocol, maar ik heb het volste vertrouwen dat de eigenaresse dit gaat verbeteren.

Gezellige sfeer en grote kamer met prima bad

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Goed hotel om te ontspannen .

Er was geen lift aanwezig in deel van het hotel waar wij verbleven en de douche was door douchegordijn erg klein .

Ontbijt was gevarieerd , vriendelijk personeel , geen geluidsoverlast van overige gasten in het hotel

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Heerlijk weekend
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

badkamer is een beetje gedateerd. Kamer heet ´Deluxe Tweepersoonskamer met Terras´, maar voor Deluxe is hij wel een beetje klein.

Eigen terras is fijn, goed ontbijt. Heel vriendelijk personeel. Heerlijk uitgebreid gegeten in het restaurant.

Prima overnachting met heerlijk eten langs het Pieterpad.

Kamers hadden in september 2017 wel een opknapbeurt nodig. Baliemedewerkster vertelde dat dat binnenkort zou gaan gebeuren. 'S avonds heel lekker gegeten, jammer dat er dan s'ochtend een standaard ontbijtbuffet is en dat daar niet iets meer creatief mee om wordt gegaan.

Sfeervol ingericht hotel met een goed restaurant op 400 meter van het Pieterpad. Superlief van de keuken dat de amuse voor zoonlief werd aangepast en dat hij een pannekoek kon eten tijdens het diner.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Het was OK voor 1 nacht maar zeker niet voor herhaling vatbaar
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

Niet erg geschikt voor mensen die een fietsvakantie wensen te maken want er is heel weinig accomodatie om fietsen te stallen. Om 9u was er nog steeds geen ontbijt ! Eigenaars hadden zich overslapen. De kamer was zeker aan renovatie toe en het was er erg koud (de verwarming werkte niet). In de badkamer rook het niet fris en aan de wastafel begon het hout af te bladderen en te splijten.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Heerlijk hotel.

De douche heeft een douchegordijn, waarbij het lastig is het water binnen het douchgedeelte te houden. Dat was dus dweilen. Je moet goed te been zijn, want wij moesten wel trappen lopen (2 hoog), wat wij overigens geen probleem vonden.

Het eten is erg goed. Het personeel heel vriendelijk. Mooi terras. Prijs van het hotelovernachting is niet zo hoog. Er is een schuurtje voor de fietsen.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Een uitstekend hotel, voor herhaling vatbaar.

Ik heb alleen muesli met havermout gemist maar gelukkig neem ik dat altijd zelf ook voor de zekerheid mee.

Het ontbijt was goed. Lekker donker brood en tomaat. De kamer, de service, het personeel waren allemaal uitstekend. De omgeving prachtig met meer dan voldoende fiets- en wandelmogelijkheden.

Wij komen hier nooit meer terug !!

Het hotel ziet er aan de buitenkant mooi uit, maar de kamers zijn oud, rommelig en versleten. De badkamer was heel klein, en onhandig ingericht : je kon alleen op het toilet gaan zitten als je de deur openhield. Ivm de brandmelder in de kamer moest er gedoucht worden met de deur dicht, maar dan moest je wel op of over het toilet stappen om de wastafel te bereiken en je hiervoor af te drogen, wat nauwelijks mogelijk was ivm de beperkte ruimte. Handdoeken waren totaal versleten en konden niet opgehangen worden omdat t rekje nog aan 1 schroefje hing. Wij sliepen in de familiekamer, maar zowel de slaap- als de badkamer waren onveilig voor kinderen. Het eten in het restaurant was goed maar niet in verhouding met de prijs ! Het ontbijt was karig en simpel.

mooie locatie en vriendelijk personeel

Ontbijt goed
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

badkamer, terras. Bij aankomst geen parkeerplaats vanwege autorallyBuitenkant zag er mooi uit.

Ontbijt goed Kamer gedateerd, badkamerkast zwaar beschadigd aan de onderkant. Te weinig plaats om toiletspullen neet te zetten. Douchedeuren sluiten niet goed, water onderdoor.

Ontspannen vakantie in een mooie omgeving.

De kamer die we hadden, was gedateerd.

Prima ontbijt, mooi terras, vriendelijk personeel.Van het restaurant, dat heel goed schijnt te zijn, hebben we geen gebruik gemaakt. In het centrum zijn voldoende leuke, gezellige en goede restaurants.

Uiterst vriendelijke medewerkers.

Het bureau was iets aan de kleine kant om aan te werken. Dat was dan ook de enige opmerking -;)

Uiterst vriendelijke medewerkers. Uitstekend diner. De kamer was eenvoudig, maar bed met goed comfort.

Het meest beviel ons de klantvriendelijkheid &...

De kamer was gedateerd ! echter wel schoon !

Het meest beviel ons de klantvriendelijkheid & klantgerichtheid. Deze mensen behoeven geen training. Zou ze onmiddellijk een 25 jarig contract geven. Helemaal oke !!!

Wij hebben genoten van ons verblijf.

De familiekamer, verouderd. Hele kleine badkamer.

Diner was uitstekend, zelfs een drie gangen menu kunnen eten. Doordat het personeel erg behulpzaam was. Ons kindje van 2 kon zich daar goed vermaken. En de baby lag heerlijk te slapen in de kinderwagen.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Het ontbijt was lekker vers!

Veel vlekken op de grond en in de gordijnen en geen lampjes boven het bed van de 1 persoonskamer en veel achterstallig onderhoud aan de kamer

Het ontbijt was heerlijk

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

• Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

De douchedeuren sloten niet goed genoeg, waardoor je erg moest opletten dat de hele badkamer niet nat werd.

Het ontbijt was prima! De tuin is erg prettig en de bediening is vriendelijk en klantgericht.

Gastvrijheid en stilte aan de rand van het bos
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

Kwaliteit amers kan wel wat aandacht gebruiken. Scheur in de muur, schilderij dat ontbrak (haakjes wel aanwezig). Peertjes in lampjes op nachtkastjes hadden blijkbaar lang geen stofdoek meer gezien...

Kwaliteit restaurant is prima. Porties mogen echter wel wat groter.

Lekker rustige kamer in een even zo rustige omgeving.

Lekker rustige kamer in een even zo rustige omgeving. Prima ingedeelde familiekamer, met aparte 'kinderkamer'. Uitgebreid ontbijtbuffet en behulpzaam en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Prima voor 1 nacht en een goede prijs!

Uitstraling buitenkant hotel is mooi, in hostel wat verouderd en niet goed onderhouden. Drie persoonskamer was minder goed met de bijkomen die klein was, minder goed bed en een schijnwerper in de kamer waardoor fel verlicht!

Eten, parkeren, ontbijt, vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

rustig gelegen.

de badkamer: beschadigingen aan wastafel, niet goed sluitende douchedeur, kleine tv. tijdens "spitsuur" ontbijt te weinig plaats, met ander (onbekend) stel aan een tafel zitten is niet "romantisch". vloerbedekking (huismijtallergie)

rustig gelegen. voldoende parkeergelegenheid. net ontvangst. ontbijt niet heel uitgebreid maar voldoende (werd ook aangevuld) en verzorgd.

Prima hotel "een aanrader"
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

Jammer dat het wastafelmeubel aan vervanging toe was en er zaten wat vlekken in de vloerbedekking.

De ontvangst was heel vriendelijk! Het ontbijt was prima, ruime keuze! Vanwege mijn ziekte werd het diner aangepast, we hadden een culinair diner! De bedden waren prima!

Heerlijk rustig in een mooie omgeving
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Geen föhn in de badkamer. Stucwerk komt los van de muur. Vlekken op de vloer. Kan een goede opknapbeurt gebruiken.

Ontvangst en de charme van het hotel

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Het was gezellig .

De douchekop spoot alle kanten op waardoor je niet echt water op je lichaam kreeg .

Het ontbijt was goed . Eenvoudig , maar goed. Het diner was erg lekker .

ontbijt ok,maar er mag toch wel meer afwisseling zijn voor...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

prijs is veel te duur voor kamers en douches die dringend aan vernieuwing toe zijn. Naar onze bescheiden mening, mag er maar 80 euro/nacht gevraagd worden.Voor 109 euro/nacht hebben wij al in heel wat modernere accomodaties verbleven.

ontbijt ok,maar er mag toch wel meer afwisseling zijn voor de prijs die we betaalden! ligging ok

Goed, maar wat extra aandacht voor de badkamer is zeker nodig.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

Kleine kamer, als je in de kast moest zijn, moest je steeds een stoel verzetten. 1 nachtkastlampje stuk. Douchecabine met veel kalk, deuren sluiten niet goed, waardoor veel water op de vloer, zag er niet fris uit. Verlichting boven spiegel niet in orde. Restaurant nogal prijzig, wij hebben er niet gegeten.

Bedden prima. Personeel vriendelijk.

Gezellig hotel, kamer moet gemoderniseerd worden
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

Kamer was sterk verouderd en heel klein. Geen vitrage voor de terrasdeur en geen verduisterende gordijnen waardoor het licht al 's morgens vroeg in de kamer kwam...... Badkamermeubel was aan de onderkant helemaal kapot en de verwarming vertoonde allemaal grote roestplekken. Kleine douchecabine. Kamer met terras geboekt tegen meerprijs en hadden inderdaad een terras maar keken tegen een grote struikenwand aan die dicht tegen de kamers staan waardoor het geheel erg somber was. Er kwam daar geen spatje zonlicht. Spijt dat we deze kamer geboekt hebben.

Prima diner, ontbijt was ook goed alhoewel het assortiment wel iets uitgebreider zou kunnen. Brood was heel goed en voldoende aanwezig. Alles geheel vers!! Je kan zien dat hier veel aandacht aan besteedt is. Omgeving is erg mooi. Helaas was het niet het weer om op het terras te zitten maar de mogelijkheden waren voldoende aanwezig. Hele gezellige lounge, echt huiskamergevoel. Eigenaren zeer vriendelijk!!! 2 zeer hardwerkende mensen!!

Prachtige omgeving en fijn logeeradres voor een paar dagen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Pand is wat gedateerd. In het eetgedeelte (serre) lagen veel kruimels op de vloer en op de stoeltjes. Er zaten wat spinnenraggen in de hoeken van het plafond bij de ramen in de serre.

Fijne kamer, prima ontbijt, behulpzaam en vriendelijk personeel.

Het personeel was zeer vriendelijk en professioneel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Het personeel was zeer vriendelijk en professioneel. Het restaurant was subliem, we hebben heerlijk op het Terras gegeten. Echt een aanrader in de mooie omgeving van Ommen!

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Ongelofelijk gastvrij en hartelijk

NIETS

De ontvangst en verdere bejegening is enorm hartelijk en persoonlijk. Het hotel wordt gerund door een jong echtpaar met kinderen en een toegewijde staf. Iedereen staat echt helemaal klaar om je met raad en daad terzijde te staan. Erg prettig. Kamers en ruimten binnen en buiten zijn warm, luxueus en ruim. Verder was het telefonisch al mogelijk om bijzonderheden met hen snel en goed te regelen. Geen enkele wanklank dit keer en ik ben best kritisch.

Prima verblijf. Tijd voor verdere renovatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

De kamer en dan met name de badkamer is zeer gedateerd. De hoofdborden van het bed zijn te laag waardoor er haarvetvlekken op de muur zitten.

Het restaurant-lounge en de omgeving zijn prachtig. Het diner is bijzonder goed. Onbijt is goed. Het personeel is erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

het ontbijt was voldoende gevarieerd en van prima kwaliteit

niets viel echt tegen. traplopen is niet voor iedereen even gemakkelijk. een lift is dan een gemis.

het ontbijt was voldoende gevarieerd en van prima kwaliteit het diner was van uitstekende kwaiteit. er was een leestafel en een comfortabele zithoek er kan heerlijk gefietst worden in de omgeving.

sfeervol hotel in een mooie omgeving en veel ruimte voor kinderen om buiten te spelen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

de slaapkamers mogen nog wel wat gezelliger worden. Maar ik denk dat dit wel gaat gebeuren, de nieuwe eigenaars zijn pas kort geleden gestart en hebben van de rest al heel iets moois gemaakt

sfeervol. prettige lounge, vriendelijk personeel. Prima kok, maar de menukaart zou groter mogen, meer keuzemogelijkheden en niet frites apart moeten bestellen.

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Een "feel good" hotel!

Het uitzicht van de kamer en misschien wat comfortabelere stoelen in de kamer.

Relaxte medewerkers en zeer goede kok.De kaart is divers en de gerechten zijn ook nog eens een lust voor het oog.

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

prima kamer

Ik mistte thee op de kamer (wel beneden te krijgen) Op het toilet zat je met je knieën tegen de deur.

Mooie kamer, heerlijk ontbijt, prima douche, vriendelijk personeel, ruime parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

Restaurant
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

Luxe-kamer geboekt, maar kreeg een zeer gedateerde en een hele kleine kamer op de begane grond! Tv kijken was ook niet fijn met een slechte beeldbuis tv. Badkamer in oude staat. Dus vanwaar de term 'luxe'?

Restaurant

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Ontbijt prima;

personeel praat bij de bediening in lounge en restaurant wel erg hard; iedereen kan mee luisteren. CV op de kamer moet ontlucht worden. Kamer in het oude gedeelte klein en badkamer krap, maar gezien de prijs, ok

Ontbijt prima; diner verrassend goed; personeel vriendelijk en attent

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

Over het algemeen aardig

Verlichting bij de bedden, was uitgesproken SLECHT. Als je iets wilde lezen, lag je met je hoofdkussen VOOR het ingebouwde kleine lampje aan het hoofdeinde. Badkamertje was wel heel erg klein. Je moest over het toilet klimmen om bij de douche te komen. Er was geen lift, ik moest 3 trappen op klimmen met mijn koffertje en het personeel stak geen hand uit, terwijl zij voor mij uit de trap op liep. Ik ben 68 jaar

Ontbijt was prima. Sfeer hotel gezellig. Kamer was schoon en gezellig/goed ingericht afgezien van de opmerkingen. Omgeving geweldig. Personeel aardig, maar niet super attent.

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

De ligging uitstekend om te wandelen;

De ligging uitstekend om te wandelen; het gebouw zeer aangenaam. De kok maakt heerlijke gerechten en prachtig opgemaakte 'borden'. De scherpe aanbieding voor logies en ontbijt was aanlokkelijk!

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Het was goed!

Het ontbijt was goed, maar had iets uitgebreider gemogen. De matrassen kunnen nog wat comfortabeler.

De sfeer was goed, het personeel vriendelijk. De locatie mooi.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

gastvrijheid:👍

Gastvrijheid met betrekking tot hond mee. Officieel geen huisdieren in dit hotel. Door foutje op booking.com toch door mij geboekt. Werd gastvrij opgelost. Chapeau.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Zeer vriendelijk personeel.

n. v. t.

Zeer vriendelijk personeel. Uitstekende keuken en goede prijs kwaliteit verhouding. Mooie omgeving, rustig en toch dichtbij het centrum van Ommen.

Diner, ontbijt prima verzorgd.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

De luxe kamer was niet zo de luxe. Voor twee personen erg klein, slechts 1 makkelijke stoel. Badkamer is aan vernieuwing toe.

Diner, ontbijt prima verzorgd. Bediening erg vriendelijk.

Fijn verblijf in mooie omgeving.

Ontbijt kon iets ruimer qua assortiment. Hele kleine badkamer en tv. S' nachts wat overlast van uitgaanspubliek. Licht vanuit de tuin scheen in kamer in extra kamer van Familiekamer. Ging pas laat uit.

Diner was erg smakelijk. Ontbijt voldoende. Fijne, schone kamers met hoog plafond. Wifi goed.

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Vriendelijk maar gedateerd hotel heeft echt een upgrade nodig

De kamers niet van deze tijd Oude en onvriendelijk stoelen die door de lage temp koud aan voelde.. enkel glas ruiten koel en condens geen koelkastje of minibar..Alles netjes en schoon maar echt niet meer van deze tijd oude tv geen telefoon oude toilet en doush geen shampo of zeep .

Zeer vriendelijke ontvangst en medewerkers Goed ontbijt.. Wel wat gedateerd

• Beoordeeld op: 19 november 2016

Fijne sfeer, vriendelijk personeel, lekkere bedden.

Wij hadden een familiekamer. De badkamer echt superklein. Op het toilet zit je met je knieën tegen de deur. De deur naar de kamer is ook heel smal. Erg gedateerd.

Fijne sfeer, vriendelijk personeel, lekkere bedden.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

heerlijk ontbijt, heerlijke bedden, heerlijk diner, mooie...

het uitserveren van het diner duurde erg lang, aankleding kamers kan warmer was beetje saai maar wel gewoon functioneel

heerlijk ontbijt, heerlijke bedden, heerlijk diner, mooie locatie

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Top hotel

Kleine tv tjes op famille kamer. Zeer krap wc tje in de douche.

Goed ontvangen zeer vriendelijk. kleine min puntjes maar weegt niet op tegen het prachtige hotel en super vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Geen slecht hotel maar de kamers kunnen wel een update gebruiken
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

De kamer die wij hadden is gedateerd. Door slechte afwatering van de douche is het hout van het wastafelmeubel aangetast. Er is geen minibar, geen waterkoker en koffie en thee op de kamer. Onze kamer had een terras maar het lag aan de schaduwzijde en direct aan begroeiing dus donker en niet heel aangenaam.

Het hotel ligt in een prachtige omgeving, het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam en het ontbijt is heerlijk. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 11 september 2016

- Vriendelijke ontvangst
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

- Bediening bij het diner kan sneller

- Vriendelijke ontvangst - Mooie kamer met terras - Onze e-bikes konden in een afgesloten fietsenstalling staan - Goed ontbijt Wij wensen de eigenaren veel succes!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

De locatie is gewoon prachtig en de uitstraling van het hotel ook.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Onze kamer had zwarte vegen op de muur en vloerbedekking. Zag er gewoon smerig uit. De kamer is op zich niets mis mee, maar vind het jammer dat er zo'n systeemplafondje in zit. Doet gewoon veel afbreuk aan de kamer die verder prima is, maar past gewoon niet bij de sfeer van het hotel.

Hebben een heerlijk 5-gangen menu gegeten. Was prima, vlotte en vriendelijke bediening. Mooie ontbijtruimte en terras waar je gezellig kunt zitten en van de tuin en het bos kunt genieten. Alle dagen exact hetzelfde ontbijt, ook op zondag. Op zich prima, maar niets bijzonders.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Charme Hotel Wildthout