Beoordelingen over Aadam Hotel Wilhelmina 3-sterren

Koninginneweg 169, Amsterdam Oud-Zuid, 1075 CN Amsterdam, Nederland

#322 van de 450 hotels in Amsterdam

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

• Beoordeeld op: 12 november 2018

Top, eenvoudig en vriendelijk
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer rook naar riool toen we binnen kwamen. De kamer heeft ook behang wat wat los hangt maar niet persé heel storend.

Een goede ligging en vriendelijk personeel. Ik was samen met mijn zus en hebben minder geslapen door de kussens. Maar er lagen dus meerdere kussens in de kast. We hadden ook een balkon dus dat was ook een pluspunt.

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

Het was allemaal prima!
    • Aanbieding - Eenpersoonskamer

Iets meer verkeerslawaai dan ik had gedacht. Verder alles prima.

Het was allemaal prima! Ik moest alleen even wennen aan het verkeer buiten, maar dat kunnen jullie niet helpen. Het ontbijt was simpel, maar goed.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Prima hotel voor een stedentrip
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers zijn niet bijzonder maar heb er wel heerlijk geslapen. Onze verwachtingen waren niet hoog waardoor het eigenlijk overtroffen was. Ik raad het hotel zeker aan wanneer je de kamer alleen gebruikt om te overnachten en verder lekker de stad in gaat.

Goede locatie, dichtbij tramhalte.
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik had mijn creditcard niet hij, waarop geboekt en betaald was, daarom moesten we nogmaals betalen, waarna het geld weer terug gestort zou worden op de creditcard. Ik kon zelfs aantonen dat ik betaald had, maar dat bleek niet voldoende. Verwarrend en Veel gedoe om een betaalde rekening.

Goede locatie, dichtbij tramhalte.

Prima locatie voor een verblijf in Amsterdam
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ik had er geen probleem mee: maar hou rekening dat het een oud pand is, dus beetje gehorig. Maar dat heeft ook weer zn charme.

- goede locatie - tram om de hoek - rustige buurt, uit de drukte van toeristisch Amsterdam, maar toch nabij de grote attracties. - personeel is supervriendelijk en behulpzaam

logeren op een camping in de stad; verder kom ik niet h
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De service is ronduit slecht. We zijn daar 2 nachten geweest; s ochtends geen warm water dus er kon niet gedoucht wordt. Voor euro 130 per nacht mag je toch wel verwachten dat daar iets mee gedaan wordt. We konden een gratis ontbijt (zeer standaard niets bijzonders) retour krijgen. Mijn verzoek op 30 euro korting (15 p.p.) werd afgewezen. De kortingsbon van booking.com op gratis ontbijt, werd eerder al niet geaccepteerd om een zeer vage reden van contante betaling (?) . ik betaalde bij aankomst direct; althans men inde het geld via met creditcard direct zonder even te checken of ik misschien anders wilde betalen. De manager was er niet; het betreft hier een typisch geval van snel uitponden, lage loon personeel (3x verschillende bezetting aan receptie gezien) neerzetten en uitmelken die handel. Ronduit slecht. Ik ben nog niet eerder zoiets tegengekomen.

De ligging maar daar kan het hotel niets aan doen.

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Aan te raden.
    • Speciale Aanbieding - Klassieke Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden inclusief Ontbijt

De -overigens goede en van vers gewassen linnen voorziene- bedden vroegen extra aandacht: onderlakens niet goed glad getrokken, en op de lakens waren er meerdere donkere lange haren aanwezig. Even zelf één en ander in orde gebracht. Het toilet had de neiging te blijven doorspoelen.

De rustige omgeving, het gemakkelijk parkeren, het goede ontbijt, de vriendelijkheid van het personeel. De musea liggen op wandelafstand, zo ook diverse goede restaurantjes.

Gezellige stad. Ook genoten van concert van Kensington!!
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden inclusief Ontbijt

Steile trappen naar boven. De plaatsing van wc is te smal, kon je niet goed op zitten, moest schuin op de wc zitten. Het hele hotel is klein en smal.Bedden evenzo. Parkeren in de straat ontzettend duur!

Het was schoon en netjes. Ontbijt was goed. Vriendelijk personeel, behulpzaam. Vonden het ook fijn dat je zelf koffie en thee konden zetten op de kamer. Tram locatie dichtbij, snel in centrum.

Prima hotel op goeie locatie
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers waren wat gehorig, al was dit voor ons niet heel storend.

Naast de tramhalte waardoor je zo in het centrum was. Goeie bedden. Vriendelijk personeel.

We gaan hier niet meer boeken!!
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer vies en slaapkamer niet schoon!! En de trap geen lift!!

Ontbijt was redelijk, was te kleine ruimte! De slaapkamer was prima, maar niet schoon!!Ook de badkamer niet schoon!! Bah!!

• Beoordeeld op: 9 december 2017

De ontvangst was uitermatig onvriendelijk en ongastvrij, op...
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ontvangst was uitermatig onvriendelijk en ongastvrij, op het vijandige af! Het hotel heeft op dit gebied de eerste prijs gewonnen en we zullen een verblijf hier dan ook bij anderen ten zeerste afraden! Enkele voorbeelden. Degene van ons die het eerst kwam om in te checken, de koffer in te leveren en zich even op te frissen in de kamer werd ronduit geweigerd!!! Omdat hij niet degene was die geboekt had en niet over de juiste creditkaart beschikte (terwijl het NB om dezelfde rekening ging), en dat terwijl DE BETALING AL WAS VOLDAAN!!!!! De koffer in bewaring nemen ging nog net, maar zeker niet van harte, want mogelijk zat er een bom in, zo leek men te denken.......Het personeel was voor geen enkel argument vatbaar, want 'regel is regel'. Onbeschoft gewoon. Voor de rest was het een prima hotel en DAAROM VERWACHTEN WIJ DAN OOK DAT BOOKING.COM HIERTOE ACTIE ONDERNEEMT.

Toplocatie die je kiest voor de prijs
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het gebouw waarin het hotel ondergebracht is, draagt de sporen en stempel van de tijd. De kamers hebben aan de oppervlakte een face-lift ondergaan (nieuw behang, houten panelen), maar de basis blijft afgeleefd. Kamers met bevlekt tapijt dat zelfs door de vriendelijke schoonmaakploeg niet meer schoon te krijgen is, muffe geur, ramen die niet meer sluiten ...

De locatie is top: Oud-Zuid, vlakbij het Vondelpark en veel restaurants en winkeltjes in de buurt. Goed te bereiken met het openbaar vervoer (tramhalte op lijn 2). Opgelet: de kamers zijn verdeeld over 3 etages en enkel via een stijle trap te bereiken.

Het is de 3*maal dat wij hier waren en is tegengevallen door het bijgebouw. Wij hebben dit gemeld,
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hadden een kamer in een bijgebouw , was op 2e verdiep met een zeer smalle , hoge en moeilijke trap. het was moeilijk met de bagage. Er was bovendien tapijt op de trappen die niet echt ok was .

kamer was ok, ontbijt was vorig jaar beter

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Ontbijt was heerlijk.
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel is wat gehorig, dus je kan pech hebben als er zeer rumoerige gasten zijn.

Ontbijt was heerlijk. Veel keus, ondanks dat de ontbijtzaal wat aan de krappe kant is.

Prima kort verblijf prijs kwaiteit
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer aan aan drukke weg. Kleine kamer. Haren in putje wasbak en douche

Goede locatie, tram op minuut loopafstand. Ontbijt was goed. Basic maar aan alles gedacht.

hebben daar niet eens willen ontbijten,stijle onmogelijke...
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

hebben daar niet eens willen ontbijten,stijle onmogelijke trap naar kamer,vieze kamer,badkamermat voor 3 dagen direct langs de kant gesmeten,vies ding,slecht ruikende spreien van bed gedaan,kortom zelf kamer wa leefbaar gemaakt

hotel in Oud-Zuid; dichtbij museumkwartier en concertgebouw
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer op de hoogste verdieping; geen lift en wel zeer steile trappen.

Kleine rustige kamer aan de tuinzijde. Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Ik kon al om 07.45 uur ontbijten, terwijl de officiële begintijd 08.00 uur is.

Aangenaam met goede prijs/kwaliteit

Door de trappen in de inkom en Onthaal/ontbijthoek en gebrek aan kinderstoel (bij ontbijt) ervaarden wij het hotel als minder kind(baby)vriendelijk. Personeel deed wel moeite, we lagen dan ook op de eerste etage. Slijtage in de kamer was waarneembaar; behang begon aan de randen te lossen, douche lekte, badstop ontbrak (personeel heeft er 1 gezocht en gevonden) en nog enkele kleine details. Je slaapt er allemaal niet slechter door maar het zijn de puntjes op de i die ontbraken.

Prijs/kwaliteit voor het ontbijt; ei, croissant, diverse broodjes, vers fruit, keuze in beleg, koffie vonden wij te slap maar uiteraard is dit persoonlijk. Zeer hygiënisch hotel. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. We konden buiten aan onze kamer, door de regen hebben we er geen gebruik van gemaakt maar ik vond het leuk om de mogelijkheid te hebben. Thee/koffiefaciliteiten waren aanwezig op de kamer.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Het was voldoende, maar duur en onwelkomend
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De trap was erg steil, moeilijk en onveilig om met een baby naar de tweede verdieping te klimmen. Het personeel was niet vriendelijk. Alleen maar een vriendelijke gastvrouw uit Litouwen. De andere twee gastheren waren zelfs een beetje onbeleefd.

de locatie was uitstekend Het openbaar vervoer was dichtbij

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Geweldig luxe hotel / met warm onthaal!!
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heerlijk internationaal ontbijt / gratis parkeren voor de deur / riante kamer met mooi regenboog uitzicht over Adam ( kamer 19 ) / perfecte locatie voor Rai bezoekers / heerlijke Be Fun Shampoo.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

4,5
    Het personeel was zeer onvriendelijk , er was onvoldoende...
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het personeel was zeer onvriendelijk , er was onvoldoende ontbijt. Voor de bagage te stockeren 3euro/valies /keer (gewoon schandalig) . Omdat de credietkaart waarmee geboekt was en betaald was , niet aanwezig was bij aankomst ,werd ermee gedreigd om ter plaatse nog eens te betalen of er werd geen kamer gekregen . Toen we dat eerst weigerde dreigde ze zelfs ermee de politie erbij te halen . Toen hebben we via email de crkaartnr laten doormailen . door al die stress was dit geen geslaagde vakantie. Dit was totaal het geld wat betaald is niet waard .

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Eenvoudig hotel op uitstekende lokatie.

Zeer stijle trappen. Sommige kamers hebben nog een oude inrichting met matige badkamer.

Heerlijk ontbijt, zeer vriendelijk personeel, perfecte lokatie, fietsen ter plaatse te huur.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Prima hotel in een rustige omgeving.
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Drankjes zijn duur en betalen voor bewaren van je bagage is jammer. Gasten boven mij maakten veel lawaai. Maar dat is gewoon pech...

Prima hotel in een rustige omgeving. Tram en bus naar centrum is op korte loopafstand. Kamer is ruim, compleet en netjes. Aardig personeel.

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Drie dagen middenin Amsterdam!
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een ruime kamer met een moderne badkamer en een heerlijk ontbijtbuffet voor een goede prijs. Vriendelijke mensen en het echte stadsgevoel: de tram voor je deur langs.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Samen met mijn zoon genoten van een goed bed, fijne badkamer en uitstekende WiFi.
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er werd geen Nederlands gesproken. Mijn zoon van elf waande zich in het buitenland. De radiator stond roodgloeiend. Om deze uit te draaien moest ik tussen de wand en raam zijn. Daar was de vloerbedekking vuil, omdat er nauwelijks ruimte was om te stofzuigen.

Prima kamer, fijne badkamer en uitstekende WiFi.

Alles viel tegen.
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer was ontzettend klein, tussen wasbak en wc 2 gordijnen. Slaapkamer super klein, voor 2 personen een klein 2 persoons bed waar je maar aan 1 kant kon instappen en maar 1 nachtkastje paste

Alles viel tegen.

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

Nog een nachtje Amsterdam
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ligging van dit hotel is niet centraal. Heel standaard en gedateerd hotel.

Voor een mooie prijs (33 euro) hier gelogeerd. Goed bed en een aardige douche.Schone kamer met goede verwarming.

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Vriendelijk personeel, ruime en nette kamers en een ideale...
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik moest bij aankomst opeens €5 city tax betalen terwijl er op booking.com stond dat touristen belasting er al bij in zat.

Vriendelijk personeel, ruime en nette kamers en een ideale locatie vlak bij het Vondelpark. Ook heeft het hotel een goede WiFi verbinding.

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Prachtige locatie voor intense museumbezoekers zonder veel bagage, anderen kijk elders
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de hoogste kamers hadden heel hoge trappen die heel steil en heel lang waren, de wifi werkte half en de TV was allesbehalve, de rest was matig en het personeel waren buitenlandse studenten die geen nederlands spraken en het bijhouden van valiezen was 3 euro per tas vooral belangrijk aangezien door security in de musea geen valiezen meer in de vestaires worden gehouden dus je moet in feite eerst naar het station met de tram om daar je valiezen te deponeren en dan terug te keren voor je laatste museumbezoek (tenzij je vb 12 euro wilt betalen voor 4 tassen voor 2 personen) vooraleer je met de trein kunt terugkeren van je weekend museumbezoek

de ligging ten opzichte van de museumwijk is ideaal maar het is en blijft ver van het centrum

• Beoordeeld op: 28 december 2016

redelijk

Bedden waren schoon, maar schimmel in de badkamer kamer niet schoon. Sliepen in een bijgebouw, veel trappen op

Hotel is inderdaad dicht bij het centrum, personeel is vriendelijk maar spreekt geen of slecht Nederlands

• Beoordeeld op: 26 december 2016

een zes (6).
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kamer: bed en hoofdkussens. veel te hoog. Zeer gehorig. Badkamer: onhandige douche. Douchekop moet je handmatig vasthouden. Watertemperatuur lastig in te stellen. Geen lift maar stijle trap en erg smalle treden. Interieur aan vernieuwing toe.

Ondanks gunstige ligging en prijs zullen we hier niet opnieuw boeken.
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

1. Pas na de boeking bleek dat wij voor 23.00 uur moesten inchecken. Heel onhandig, want aanleiding tot de boeking was een avondconcert in het Concertgebouw. 2. Niemand van het personeel bleek Nederlands te spreken. 3. Bij inchecken moesten we identiteitsbewijzen en creditcard niet alleen tonen, maar ook afgeven, terwijl we al twee weken te voren betaald hadden. Ter plekke werden er onder ons protest kopieën van gemaakt. Bij vertrek de volgende ochtend vroegen wij de kopieën terug. Dit werd geweigerd. Uiteindelijk mochten we wel op de kopieën het woord kopie schrijven.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Voor een nachtje is het te doen.
    • Aanbieding - Eenpersoonskamer

De kamer was klein en gedateerd, daarnaast liet de hygiëne te wensen over. Ontbijten is pas vanaf 8 uur mogelijk, te laat als je voor een zakelijk verblijf boekt

• Beoordeeld op: 8 november 2018

Niet waard voor de prijs.
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het toiletpapier was erg dun en slechte kwaliteit, de deurknop was kapot en zat los en het bed was zo oncomfortabel dat ik bijna niet heb geslapen.

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 23 oktober 2018

1 woord geweldig

Eigenlijk niets

Ik heb booking,com al aangegeven, dat ik volgend jaar van 18 t/m 21 oktober weer bij Wilhelmina Hotel wil verblijven

• Beoordeeld op: 18 oktober 2018

Locatie, vriendelijk personeel
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gehorig, kamers gedateerd, oude badkamer

Locatie, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

We gaan hier niet meer heen ondanks het aardige personeel.
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We gaan hier niet meer heen ondanks het aardige personeel. Het was stoffig, lawaaiig, en het bed was slecht.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Sommige plekken zaten schimmel, en stof

Sommige plekken zaten schimmel, en stof

Hygiëne
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lawaai en ontbijt van een laag niveau

Hygiëne

Goed bed, vriendelijke ontvangst

Goed bed, vriendelijke ontvangst

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Fijn bed

Het late ontbijt (vanaf 08.00 uur!) en de absoluut niet verse croissantjes

Fijn bed

Perfect voor een nachtje met weinig budget!
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De muren waren heel dun waardoor je alles kan horen wat je buren zeggen of doen

Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam

Heerlijk...
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niks, we gingen zonder al te veel verwachtingen. We wilden een tramhalte in de buurt.

Ligging was perfect

Kleine kamer

Prijs/kwaliteit is goed

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

prima verblijf.

receptie sprak alleen engels

goede bedden

Ontbijt en lokatie

Douche water continu koud of bloed heet

Ontbijt en lokatie

prijskwaliteitverhouding

ik miste een badmat op de koudr tegelvloer

prijskwaliteitverhouding

• Beoordeeld op: 14 november 2017

precies wat we nodig hadden voor ons bezoek aan Amsterdam.

Jammer dat er geen parkeergelegenheid bij in de buurt is.

het ontbijt was OK. Ligging heel prima!

• Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

smoelig, beetje armoedig uiterlijk.

locatie en bedden

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

De lokatie
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hier en daar wat achterstallig (schilderwerk) onderhoud

De lokatie

Gehorig

Locatie was top! Ruime kamer en schone badkamer. Aangename prijs

Leuk hotel met centrale ligging
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Erg krap bed voor twee personen

Tramhalte voor de deur Dichtbij Museumplein

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

De wifi werkte uitstekend.
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontvangst had beter gekund, verder was er een muffe geur aanwezig in het hotel. Je moet zeker je creditcard bij hebben!

De wifi werkte uitstekend.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Prima prijs / kwaliteit verhouding

Prima prijs / kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Prima locatie.
    • Aanbieding - Eenpersoonskamer

Prima locatie. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Prima hotel!
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Schone kamets, luxe douche.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Fijne overnachting

Update 2017 nodig

Grote kamer mooie buurt

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

basic
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het ontbijt mag iets verser, meer afwisseling

Ruime kamer en badkamer

Perfecte locatie tov P+R en OV in heerlijke wijk

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Prima voor een nachtje !
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Veel stof langs de muren!!

Kamer was redelijk, wel goed bed.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Ruime kamer
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen lift en kamer op de derde verdieping met smalle trappen Laat ontbijt Engelssprekend personeel

Ruime kamer

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

Prima hotelletje

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Prima locatie in Oud-Zuid.
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima locatie in Oud-Zuid. Personeel behulpzaam. Aanrader.

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

Geen warme broodjes

Variatie

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

prima verblijf

Prima locatie

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

goedkoop en prima locatie.
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

oud gebouw, daardoor krakende vloeren en lawaai

Plek was prima. lijn 2 voor de deur dus ideaal voor stedentrip

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Wij hebben heerlijk geslapen.
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onze kamer lag op de hoogste etage. Met de trap naar boven en dat op onze leeftijd [82 en 78] na een vermoeiende dag.

Het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Vooral de locatie van het hotel beviel goed.

nvt

Vooral de locatie van het hotel beviel goed.

Net buiten centrum, prima locatie.
    • Classic Kamer met 1 of 2 Bedden

Prima kamers.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Thee op de kamer.
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt basic (weinig brood)

Thee op de kamer.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Goed gelegen met aantal rustg gelegen kamers, personeel spreekt meerdere talen behalve Nederlands.
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

95% goed onderhouden, 5% achterstallig onderhoud.

Klantgerichtheid, rustige kamer,

• Beoordeeld op: 27 december 2016

voor een stadshotel, waar je verder nooit op de kamer bent, wel aardig.
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

veel te klein bed. Voor een stadshotel, waar je verder nooit op de kamer bent,prima. Overal redelijk oude vloerbedekking!

de ligging

• Beoordeeld op: 17 april 2016

De bedden zijn prima en het personeel is vriendelijk en...

Wij hadden het voorrecht beneden te slapen maar als je naar boven moet dan is het een smalle trap waarop jij je bagage moet meenemen. Een lift is niet aanwezig. Een smal pand waar de ruimte optimaal benut moet worden. Type low budget hotel

De bedden zijn prima en het personeel is vriendelijk en internationaal

• Beoordeeld op: 11 april 2016

Als vaste klant moeilijke incheck telkens weer, alles...

Als vaste klant moeilijke incheck telkens weer, alles invullen, geen begrip, aparte vactuur voor toeristen balelasting. Gebeurt nergens anders in alle hotels.... Punt ter verbetering

Er zijn ook 37 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Aadam Hotel Wilhelmina