Beoordelingen over Hotel Willebrord 3-sterren

#8 van de 8 hotels in Zoutelande

5,9

4,7

4,8

Prima locatie, kamer naar "zeeuwse" standaarden...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs enigszins aan de hoge kant voor datgene wat je krijgt

Prima locatie, kamer naar "zeeuwse" standaarden (enigszins verouderd maar zeker nog prima), alles aanwezig, schoon en netjes. Heerlijk ontbijt

Het hotel was slecht!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers waren ronduit smerig en erg oud,,de tv die er hing was 50 jaar oud en de bedden waren doorgezakt. het ventilatie rooster in de douche is naar mijn mening nog nooit schoongemaakt(walgelijk) naast het hotel zijn ze aan het bouwen en de bouwvakkers begonnen elke ochtend op 7 uur met een hels lawaai!! Indien geïnteresseerd,,ik heb het gefilmd!!Ontbijt kregen we niet of we moesten 10€ per pesoon,per dag bijbetalen !

Niks beviel me behalve het vriendelijke personeel!

Goed om even te slapen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het adres klopt niet. Het is geen 3 sterrenhotel maar meer kamer verhuur. Het " Hotel zit op de Molenweg. Je meld je via de telefoon. Denk eraan dat je goed de voorwaarde leest want je moet betalen in een ander Hotel. Televisie op de kamer is uit de 70 tige jaren en veel sneeuw. Na klacht bij eigenaar zou hij alles verhelpen maar waren wij al weg. We hebben wel korting gekregen voor het ongerief. Het beste is om niet via boeking.com te boeken maar hun te bellen.

Een heel leuk plaatsje en je mag er nog gratis parkeren ook.

We hebben een fijn verblijf in Zoutelande gehad en daar heeft het hotel zeker aan bijgedragen!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een wat oubollig interieur alhoewel het wel voldeed. Het had allemaal wat schoner kunnen zijn.

Ontbijt was prima verzorgd. De locatie is uitstekend en het personeel is aardig en behulpzaam.

'
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

's Avonds wilden we douchen, maar er kwam alleen kokend heet water. Bij de receptie is er niemand, en telefonisch nam niemand op. Dus naar een ander hotel van hun gelopen, 2 straten verderop. Installateur is komen kijken, thermostaat kapot. Nu kan het altijd zo zijn dat er iets kapot is, maar ook de TV deed het niet, en de gewone kraan in de badkamer zat helemaal los. Geen goed onderhoud dus, en geen bemande receptie in het hotel. Dat past absoluut niet bij de prijs die je er betaalt.

Een enorme desillusie

Booking.com moet dit hotel schrappen uit haar bestand. Dit kan echt niet. Het hele pand is in een erbarmelijke staat. Het Poolse personeel doet haar best, maar de eigenaar moet beseffen dat dit niet kan.

Aan het hotel niets! De omgeving is prachtig.

Moet beetje opgepompt worden.

De uitstraling was niks bijzonders en ik was blij dat het geen 30' graden was.warm en benauwd op hotelkamer en geen airco.

Het ontbijt was gewoon lekker maar het onderhoud van hotel was minder.balkon zag er niet uit, kon wel likje verf hebben en het was in hotel gewoon oudbollig.ik vind dat ik veel geld heb betaald voor wat ik had.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

ontbijt was oke broodjes van de bakker waren beter geweest...

de matras op de bedden waren niet zo goed . zijn aan vervanging toe

ontbijt was oke broodjes van de bakker waren beter geweest dan broodjes die je zelf afbakt. het is wel leuk dat je ten alle tijden een kopje koffie kan drinken de ruimte kan en mag gebruiken..

In de aap gelogeerd

Absoluut te hoge prijs voor wat je krijgt. Pover ontbijt. Koffie op betekent kan per kan bijvullen. Fruit is van plastic. Tweede dag geen nieuwe shampoo. Geen nieuw bekertje voor bij het tanden poetsen. Recentste krant een week oud. Tapijt in de kamer vol vlekken.

Genoten van Zoutelande. Mooie weer helaas hebben we ons niet veilig gevoeld. Twee zussen.

We hebben hier al tel contact over gehad. Van de vier dagen zijn wij drie avonden geterroriseerd door overburen van het hotel, blijkt een vete te zin. Tussen de beheerder en buren. Blijkbaar al jaren aan de gang. Beheerder heeft ons voor profiteurs uitgemaakt en uiteindelijk hebben we de volle prijs betaald die ook volgens de politie toe we hebben ingeschakeld hebben belachelijk is. Het zou fijn zijn als jullie nog iets kunnen betekenen

Kamer zeer gedateerd, €110,00 absoluut niet waard ramen defect

Erg ongezellig. Net een Polenhotel

Het was allemaal zeer oud, ongezellig, kleine kamer, geen faciliteiten 's avonds om gezellig iets te eten of drinken in het hotel.

Dichtbij het strand

Niet aan te bevelen.

Inrichting kamers en badkamer in het bijgebouw is zeer gedateerd. Het rook er muf. Prijs/ kwaliteit deugt niet. Er is 's avonds geen personeel. Het ontbijt is van 8.00 tot 10.00 maar is nog niet klaar om 8.00 uur. Aan de bar en op het terras is geen bediening. Verhalen op de website kloppen niet.

Tegenvaller
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Niet friss, muf, niet schoon. Kamers komen niet overeen met foto's . Eerste kamer zeer vies en muf en gevaarlijk met zware dichtvallende deuren ivm kleine kinderen. Andere kamer was iets minder vies (laminaat ipv oude vloerbedekking) maar onder bed en stopcontacten / met ducktape aan elkaar geplakte) verlengkabels en plafond platen waren zeer vies. Stapelbed was niet veilig, helemaal geen rand, matras te klein en lattenbodem kapot waardoor gat ontstond. Zeker gezien de prijs van bijna €200 per nacht viel dit hotel ontzettend tegen!

De ligging tov strand was prima.we zaten helaas echter niet in het hoofdgebouw en moesten daarvoor voor receptie en ontbijt oversteken.

Totaal geen hotel-verwen-gevoel. Slapen en wegwezen !

Het is een onbemand hotel dat van op afstand in de gaten wordt gehouden. Wij werden in een bijgebouw 50m verderop gelogeerd. Te zachte bedden. Totaal geen comfort.

Nabijheid van strand.

Niet aan te raden! Heel slecht!

Heel slecht bevallen. Alles!!! We konden niet douche of alles stond blank, zie de foto's (we hebben ook video's maar die kunnen we hier niet bijvoegen). Daarnaast hulp bijgeroepen en zouden ze alles maken, maar volgende dag weer precies hetzelfde! Niet aan te raden dit hotel. Bij het betalen wilden ze ook nog dat we het volledige bedrag zouden betalen. We vroegen om een gesprek met de eigenaar, hij had het te druk om tijd voor ons te maken. Dus zet hij er iemand anders voor om het op te lossen. Ze heeft haar best gedaan, maar alsnog niet tevreden. Zwak van de eigenaar! Ik beschouw dit als een zeer nare ervaring. En zijn onze daagjes weg letterlijk in het water gevallen.

Een grote teleurstelling. Eens en nooit weer.

Toiletten bij receptie. Bij aankomst 1 defect en andere geen licht en toiletpapier. NB hoogseizoen. Het ruikt naar riolering in de gangen. Eenpersoonskamer van 2 bij 3 met bed met los matras. Matras schuift waardoor ik uit bed ben gevallen. Bedlamp kapot evenals de afstandsbediening. Laatste werd vervanging en ook kapot. Al met al een zeer teleurstellende ervaring voor dat geld. Allesbehalve aanrader.

Ontbijt ok. Miste ei.

Blij dat verblijf van korte duur was

Alles kon beter. Prijs/kwaliteit staat totaal NIET met elkaar in verhouding en slaat kant noch wal. Schandalig dat ze €125,- per kamer per nacht durven vragen. De foto's op de site zijn waarschijnlijk in de hoogtijdagen gemaakt. Alsof je bij grootmoeder aan het logeren was. En niet te vergeten de gehorigheid, alsof je met de buren een kamer deelt. Het huilen stond me nader dan het lachen bij het openen van de hotelkamersdeur. Gelukkig was het verblijf van korte duur. Mvg, Fleure

Gratis parkeergelegenheid en locatie

Hotel op fantatische locatie maar mag meer aandacht voor echt gastvrijheid !!

Ontbijtzaal is verouderd, mag wel opgeknapt worden, vieze vloerbedekking. Ontbijt zelf was erg basis en op zondag oud brood. Ook was er geen zoutvaatje.

Kamer is prima, goed bed en fijne douche.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Prima voor 1 nacht, maar ik zou hier zeker niet voor vakantie komen

Het personeel was opzicht vriendelijk, bij Willebrord zelf niet heel professioneel. Bij de Distel waar ik kon ontbijten was het prima. Het hotel is erg gedateerd qua inrichting en lijkt daardoor wat sjofel. Ook de bedden zijn niet meer helemaal fijn.

Ik kon bij hotel de Distel (zelfde eigenaar) ontbijten omdat ik voor 8 uur wilde ontbijten, dit was erg fijn.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

een dagje zoutelande

In eerste instantie het ontvangst een grote mond dat wij niet gereserveerd hadden.Voor de rest was het zo slecht te veel om op te noemen. booking com moet dit hotel gauw van zijn site halen om zijn naam hoog te houden.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

De locatie, goed gelegen.

De kamer was klein, smalle bedden en toilet , douche , lavabo, dicht opeen . Weinig plaats ! Vloerbedekking vasttapijt moet dringend vernieuwd worden.

De locatie, goed gelegen. In het centrum, dicht bij strand, restaurants , winkels !

Ontbijt goed, vooral heel veel rust, erg gastvrij, ' n...

Niet van toepassing

Ontbijt goed, vooral heel veel rust, erg gastvrij, ' n zeer belangrijke factor. We zullen altijd graag terugkomen , ook al is het hotel niet van alle luxe voorzien. Voor ons is het gevoel van thuiskomen het meest belangrijke.

Ontbijt was heel uitgebreid, de ligging van het hotel is...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Er was ons een familie kamer met een tussen schuifdeur in het hoofd gebouw beloofd maar we hadden een gewone kamer in het bij gebouw.

Ontbijt was heel uitgebreid, de ligging van het hotel is super.

Niet te vreden.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het was ouderwets . Voor die prijs zijn er al veel betere hotels op de markt dag van vandaag.

Ik kan er niets goed van zeggen. Alles is dringend aan vernieuwing toe.

De ligging dicht bij het strand en centrum, maar toch rustig
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De gehele accommodatie is verouderd en dringend aan renovatie toe... Te weinig personeel...1 dame en deze kloeg de hele dag dat ze te veel moest werken...

De ligging dicht bij het strand en centrum, maar toch rustig

leuk hotel

Het is een oud hotel maar de kamers waren gerenoveerd alles zag er heel netjes uit. De kamer was niet heel groot maar toch ruimte genoeg om lekker te zitten. Het ontbijt was lekker. Er was volop keuze.

Zeer slecht. Prijs-kwaliteit slaat werkelijk nergens op.

Aangegeven om 12 uur aan te komen, maar dat werd ter plekke niet gewaardeerd. Bar was zelfbediening, restaurant bestond niet meer, ontbijt was zeer minimaal, medewerkster was ronduit chagrijnig en totaal onvriendelijk. Als er ergens in het gebouw iemand naar WC ging of ging douchen, dan lag je te stuiteren in het bed en je kon de mensen in de kamer naast je bijna verstaan als ze praatten.

afstand tot het strand is het enige dat beviel.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Nooit meer

Matig, ze maakte reclame voor kustmarathon vervolgens was er voor onze vertrektijd niemand aanwezig. Er stond ook geen ontbijt klaar. Na eerste nacht geen schone handdoeken en bed niet opgemaakt. Na tweede nacht vertrokken ik had het helemaal gehad, er was niemand aanwezig, eigenaar na diverse pogingen kunnen bereiken. Kortom een hotel met matige tot geen personele bezetting. Kortweg (zeer) slecht en niet eens in de gelegenheid gesteld op een normale wijze te betalen.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

De lokatie ten opzichte van de zee.

Bij aankomst werd door ons meteen behoorlijke penetrante stankoverlast uit de badkamer gemeld. Het heeft twee dagen geduurd voordat er een afdoende reparatie werd uitgevoerd.Helaas was geen andere kamer in die prijsklasse beschikbaar. Financiele compensatie hiervoor was naar onze mening matig.

De lokatie ten opzichte van de zee.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Ik gaf een probleem aan in de badkamer, zelfde dag opgelost.

Geen kleine koelkast, waterkoker of moderne tv op de 1-persoonskamer. Zaken die ik wel zag op goedkopere locaties bij 2 sterren hotels/pensions.

Ik gaf een probleem aan in de badkamer, zelfde dag opgelost. Goede wifi verbinding trouwens op deze locatie !

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

De locatie maakt alles goed.

kleine warme kamer met laag plafond in Dependance (wel vlakbij) met wc op de gang waar je je nauwelijks in kon draaien, en achter een andere deur op de gang een fantstisch grote douche voor mezelf. Wel een bos van 5 sleutels nodig om alles open te maken!

de locatie is fantastisch! Ontbijt is goed. +Gratis thee en koffie gedurende de dag. (en fruit als dat er is)

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Vergane glorie hotel.

Het hotel is vergane glorie. Het is gehorig. Op de gevel staat dat het een hotel is, een eterij en een vistestaurant! Wat is het nu? Personeel erg vriendelijk, maar niet representatief ! Het zat wel vol maar voornamelijk met Duitse gasten . Volgens personeel is het oude meuk maar wordt er ook niets meer mee gedaan. Er komen appartementen voor in de plaats !

Na telefonisch overleg hebben we een andere kamer gekregen. Deze was schoon en ruim.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

hotel is heel erg hard aan grondige renovatie toe

kamer zeer gedateerd, wifi is niet bereikbaar, wc wordt van het bed gescheiden door soort papieren harmonica deurtje, balkon was zeer vies en slecht onderhouden en totaal geen privacy.

locatie is goed

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Mooie vakantie op mooie plaats

Aankomst in Zoutelande was op dinsdag en dan is er marktdag. Kun je nergens bij tenzij de markt.

Avondeten werd in nabijgelegen hotel geserveerd en was iedere keer opnieuw lekker.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

De mevrouw die alles verzorgde, deed het prima. Ze was gastvrij en we hadden een goed verblijf.

Het hotel zelf was wat gedateerd. De kamer zelf zag er prima uit en het was schoon. De badkamer was mooi opgeknapt. Het terras met bijbehorende tuin kan nog beter onderhouden/benut worden. Dit straalde niet veel uit.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Geen Vakantieverblijf

Een restaurant bij een hotel is toch wel erg van deze tijd en niet een kale ruimte waar we niks konden krijgen bij aankomst. Weer dankzij het geweldige personeel, een hele vriendelijke dame kon mijn vrouw een bakje koffie bekomen en later ook een glaasje wijn. Geweldig want er was eigenlijk niks en daar het buiten stormde was het ook niet lekker om buiten wat te zoeken. Mijn vrouw loopt slecht

Het ontbijt was niet uitbundig maar een geweldige dame moest dat voor de hele zaal in haar eentje verzorgen. Ongelooflijk en ze bleef er nog uiterst vriendelijk bij ook. Voor deze dame. Alleen maar complimenten. Elk bedrijf moet daar dankbaar voor zijn.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

De bedden waren goed, en ontbijt ook wel.

Het was best duur voor prijs kwaliteit verhouding. We hoefden ons niet eens te legitimeren bij ontvangst. De kamers waren oud maar wel schoon.

De bedden waren goed, en ontbijt ook wel.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

heel erg matig

bed kon veel beter!! romen en kozijn waren smerig!!! moest om nieuwe handdoeken vragen!! tv was slecht! (beeld ,afstandsbediening) wc was niet netjes (bril zat er scheef op) geen nieuw wc papier!! douche werd slecht warm! geen aanrader dus!

het ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

nette.

De kamers, vooral het sanitair, was zwaar gedateerd.

De vriendelijkheid van het personeel: altijd bereid dingen uit te leggen, hoewel de kwantiteit van het personeel minimaal was.

het ontbijt was uitgebreid en lekker
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kleine kamer. geen haardroger. te veel geld voor wat het maar is

het ontbijt was uitgebreid en lekker

Vriendelijke eigenaars
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vriendelijke eigenaars, uitgebreid ontbijt, goede locatie

Uitgebreid ontbijt.

Steile trap.

Uitgebreid ontbijt.

Het ontbijt was goed .

Oud hotel .

Het ontbijt was goed .

Locatie is heel dicht bij het strand.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bed was niet zo comfortabel.

Locatie is heel dicht bij het strand. Gemoedelijk, mensen zijn vriendelijk.

aangenaam weekend aan zee
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

goede ligging van hotel, diervriendelijk

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Drie leuke fietsdagen in Zeeland

Het onthaal en het comfort in de kamer

Het ontbijt was OK en de douche ook

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Een nachtlampje bij het bed om te lezen!

Ontbijt was goed, het strand heerlijk dichtbij. Er was heel aardig personeel.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Hotelkamer leek in niets op de foto's

De badkamer en toilet

Dat het vlak bij zee was

net hotel.

net hotel. super uitgebreid ontbijt echt superdicht bij de kust

verschrikkelijk. Nog nooit zo´n slecht hotel meegemaakt. Vies, oud. Nooit meer !
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Dit hotel zou per direct gesloten moeten worden. Het is oud, vies, geen enkele service.

niets ! dramatisch !

Prijs prima, kamer krap

De koffie bij het ontbijt vonden wij niet zo super

Vreselijk

Hygiene en prijs kwaliteit

Vreselijk vies

Teleurstellend en prijs/kwaliteit verhouding niet goed

Ouwbollig. Niet met de tijd mee gegaan. Prijs/ kwaliteit niet in verhouding.

Gratis WiFi

Uitzicht en ligging

Bedden

Uitzicht en ligging

tevrede

Rond om hotel slecht bij gehouden veel onkruid

ontbijt was goed

• Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Prijs/kwaliteit verhouding was dit verblijf ondermaats

Vriendelijk personeel maar de rest erg verouderd

De kamer

Ontbijt was goed,personeel vriendelijk,kamer was erg klein

Perfecte ligging en vriendelijk personeel

Dunne muren,hoorde veel geluid 's nachts. Verouderde kamers.

Vriendelijk personeel en het vertrouwen in de verblijvers

Heel rustig gelegen, vlak bij het strand

Heel rustig gelegen, vlak bij het strand

dicht aan de kust

zeker geen 3 sterren

dicht aan de kust

Zeer uitgebreid ontbijt, koffie en thee heel de dag door...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Zeer uitgebreid ontbijt, koffie en thee heel de dag door gratis te pakken. Zeer behulpzaam en vriendelijk!

Waardeloos.

Hotel werd gerund door kinderen.

Waardeloos hotel geen 3 sterren waard.

Goed maar wat betreft hotel niet voor herhaling vatbaar

Tijd voor renovatie

Het hotel op zich ouderwets en een vieze en slecht onderhouden badkamer

niet voor herhaling vatbaar

zachte bedden . geen helder beddengoed , niet altijd een heldere handdoek, vuil balkon.

ontbijt was wel goed

Geen hart voor het hotel of de gasten

alles

de ligging van het hotel

Slechte prijs kwaliteit verhouding

Geen lift/geen bar/ smalle gangen/ tocht/stank en gehorig. Dat voor 1 nacht bijna 100 euro incl alle overige kosten

Personeel

lekker ontbijt,ook ganse dag koffie beschikbaar

lekker ontbijt,ook ganse dag koffie beschikbaar

Het verblijf was ok

Alles was oud Geen lift

Ontbijt Ligging tov het strand.

De locatie was super vlak bij de zee.

De kamer was klein en geen licht op de badkamer.

De locatie was super vlak bij de zee.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

voldoende tot goed

Ontbijt was volstrekt standaard. de accommodatie was gemiddeld.

alles vanuit minimaal budget gebouwd, of geleverd.

alles vanuit minimaal budget gebouwd, of geleverd.( Te duur voor de geleverde prestatie Ontbijt)

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Bijna alles, kamer was niet klaar, ontbijt was niet klaar, reactie personeel zeer kortaf

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

De locatie in het dorp, steenworp afstand van strand.

Het hotel is prima maar heeft weinig sfeer

De locatie in het dorp, steenworp afstand van strand.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Rust