Beoordelingen over Landgoed De Wilmersberg 4-sterren

Rhododendronlaan 7, 7587 NL De Lutte, Nederland

#1 van de 6 hotels in De Lutte

Slechte timing
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het hotel stond (op donderdag) al geheel en al in het teken van het event met het Orkest van het Oosten. De medewerkers waren drukker met zich zelf dan met de gasten (uitgezonderd de dames van het ontbijt). De opwinding van het naderende event was voelbaar en hoorbaar aanwezig. 's Ochtends werd ik al vroeg gewekt door luide stemmen en hamer lawaai van de stagehands die het podium gingen opbouwen. De avond ervoor nam ik traditioneel een glaasje whisky op het terras en dat was welgeteld 1en1/4 slok a raison van 7,50... Al met al een minder gelukkig verblijf dan ik gewend ben.

Goede stek; lekker centraal. Uitstekend personeel.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Eigenlijk is alles goed alleen zijn de kamers wat krap.

Hele prettige ontvangst; goede atmosfeer en goed personeel. Eten en drinken goed van kwaliteit.

Voor herhaling vatbaar!
    • Ruime Kamer

Hoewel ruime kamer gereserveerd, geen gelegenheid om buiten te zitten bij de kamer. onder ons wel !

Kwaliteit bedden en restaurant.Ook de ligging in het landgoed heel fraai

Een fantastische getaway voor een (lang) weekend
    • Kleine Tweepersoonskamer

Sanitair in kamer licht verouderd, maar verder prima en schoon.

Een tweepersoonsbed van 2 meter breed, wow! En het 3-gangendiner (jubileum aanbieding) was echt goddelijk.

een super vakantie
    • Kleine Tweepersoonskamer

personeel was heel vriendelijk een ruime keuze aan accommodatie is wel heel leuk de omgeving is super om eens tot rust te komen het restaurant was perfect alles is zeker naar wens verlopen

Lekker dagje uit
    • Kleine Tweepersoonskamer

Wij waren met een groep van negen, wij begrijpen dat er dan niet a la carte kan worden gegeten. Maar niet dat er dan geen keuze menu kan worden samengesteld. Nu werden wij gedwongen een verrassings menu te accepteren, toen wij vroegen waarom?, werd er gezegd dan wordt het alsnog een keuze menu dat is niet ons doel, dit is voor ons gemakkelijk. Tsja in dat geval is het niet leuk om dan voor €. 40,00 iets voorgeschoteld te krijgen waar je niet dol op bent, ergo de volgende dag lekker buiten de deur a la carte gegeten, daar ging het wel.

De ligging is perfect gelegen voor fietsen & wandelen,het terras heeft een perfe ligging, ontbijt prima.

Landelijk genieten op niveau
    • Ruime Kamer

De spa is wat aan de kleine kant. Lekker voor 30-60 minuten maar niet voor een dagdeel.

Prachtig landelijk en rustig gelegen. Ruim van opzet, vriendelijke en service gerichte medewerkers. Heerlijk dineren op het panorama terras. Aanrader!

Heerlijk ontspannende totaalervaring!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het restaurant gaat er prat op dat ze aan alle dieet-en allergievereisten kan voldoen... Toegegeven, mijn lijst was uitvoerig, zwanger en semi-vegetariër en schaaldierallergie... en dus toch enkele 'foute' gerechtjes. Gelukkig wat kunnen ruilen met partner, 1 gang probleemloos terug teruggestuurd en snel een rechtzetting (andere schotel) gekregen. Wel jammer toch, wanneer men zowel per mail als voor het diner bevestigden dat er rekening gehouden ging worden met mijn beschamend lange waslijst... Dit gezegde zijnde: de kwaliteit van de ingrediënten en de bereidingswijze was top!

Fantastisch zwembad (de foto's doen het zwembad geen eer aan: het is ruim en licht!) en mooie sauna/hamamomgeving. Heel verzorgd. Geen gedoe met handdoeken zoeken, ze liggen gewoon netjes te wachten. En badjassen liggen klaar op de kamer.

Super.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Alles perfect, maar het hotel lag wat afgelegen en ik vond dit iets te stil. Maar als je van rust houdt, is dit een ideale plek. Van te voren was niet aangegeven dat er een badjas en slippers op de kamer klaar lag. En overal bij de welness lagen handdoeken ter beschikking. Als ik dit van tevoren geweten had, had ik dit niet van thuis mee hoeven te nemen.

Zeer hartelijke ontvangst bij aankomst. Schitterende kamer (met airco) en badkamer. (Plusje: handig: die extra scheerspiegel!). Geweldig ontbijt. Vriendelijk personeel. Schitterende welness.

Mooie inrichting, het was netjes, verzorgd.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Er werd tweemaal gevraagd of er iets speciaal was dit weekend, ik verjaarde. Hier werd niets mee gedaan. Dat was wel jammer

Mooie inrichting, het was netjes, verzorgd...

Absoluut heerlijk hotel met perfect eten.
    • Ruime Kamer

Op de minder valide kamer ontbreken stopcontacten naast het bed dus telefoon opladen 's nachts niet mogelijk naast bed.

Prachtig hotel met perfecte (room) service, keurig schoon, heel lekker eten,super bedden en zeer sfeervolle ontbijt en diner ruimte. Zeer vriendelijk personeel.

We arriveerden de dag voor mijn verjaardag........
    • Ruime Kamer

Bij het begin van de ontbijten miste ik een vaste ontbijtdame of-heer. Warm theewater naast de koffiezetmachine is niet handig.Kannen werden meegenomen naar de eigen tafel.En niet snel genoeg aangevuld. Kwark zonder bijsmaakje kon ik niet vinden.Ik vroeg er naar bij de receptie bij afwezigheid van de ontbijtjuffrouw. Er was perzikkwark. Helaas......Peanuts.

De receptie was accuraat, de dames vriendelijk. De diners waren na enig zoeken op de kaarten erg goed. Verrukkelijk zelfs. De kwaliteit van de producten op het ontbijtbuffet was hoog.

Het was een aangenaam verblijf
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het diner was voor ons een 4 gangenmenu het was zeer lekker en goed verzorgd maar als je een lange fietstocht gemaakt hebt zoals wij en grote honger hebt waren de porties te klein.

Het ontbijt was goed de kamer was klein voor een prijs van 140 euro maar er was airco een pluspunt met warm weer

De locatie maakt het verblijf sowieso de moeite waard!
    • Ruime Kamer

Hoewel het heerlijk is als er goed voor je gezorgd wordt in een hotel, ging het hier soms net te ver wat het soms wat ongemakkelijk laat voelen. De prijs van de kamer (190,-) vonden wij aan de hoge kant. Comfortabele bedden en idem beddengoed. Badkamer standaard maar enigzins gedateerd. Het eten is prima maar wederom omgeven met net teveel poeha. Al met al toch de moeite voor een bezoekje.

De locatie maakt het verblijf sowieso de moeite waard!

Met uitzondering van de fiets: Top !
    • Ruime Kamer

De electrische fiets is z,n huurprijs niet waard. De actieradius is zelfs bij de meest geringe ondersteuning beperkt tot circa 55 kilometer.

De rust en het comfort. Daarnaast de prachtige omgeving.

TOP
    • Kleine Tweepersoonskamer

Jammer dat de flessen water die overal op tafel stonden al open waren en duidelijk zelf afgevuld. Hiervoor betaalden we toch €6,- Ons advies zou zijn, vraag niets voor het water en zorg dat er een karaf op tafel staat. (NB we zijn zelf eigenaar van een restaurant en vonden dit gewoon niet gastvrij)

De heerlijke omgeving en smaakvolle aankleding gecombineerd met een uitstekende keuken

Het totale plaatje, vooral de prachtige ligging en het...
    • Kleine Tweepersoonskamer

De airco in onze kamer werkte niet, waardoor het erg benauwd was. Bovendien kon het raam niet open omdat er een wespennest vlak daarbuiten bleek te zijn.

Het totale plaatje, vooral de prachtige ligging en het heerlijke terras (zeker bij het warme weer, die avond). Voorts de bereidheid om onze kamer langer te mogen houden, omdat ik mij niet goed voelde.

Fantastisch, echt een aanrader!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Voor het eerst in dit sfeervolle hotel op een werkelijk prachtige locatie. De keuken is eveneens zeer goed en ‘s morgens genoten van een uitgebreid ontbijt met o.a. verse jus’ orange en verse broodjes.

Heerlijk hotel met fantastische ligging

Als we geen chips op de vloer hadden gevonden was het een 10 geweest

Uitgebreid ontbijt Geweldig terras Prima kamer Fijne badkamer met grote douchecabine en afgesloten toilet Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Heerlijk uitgerust!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Heerlijk ontbijt, heerlijk diner met goede wijnkaart, zeer aardig personeel. Prachtige locatie. De wellness was wat aan de kleine kant, maar op zich prima. Fijn zwembad. Goede beauty salon. We hadden eerst de "kleine" kamer, maar die was toch wel erg klein, je moest bukkend het bed in. Dus een grotere kamer genomen, met bijbetaling...

Heerlijk verblijf weer en kom zeker terug.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De wachttijd op het eten, zo'n anderhalf uur, vond ik te groot, zeker met een zesjarig kind. Ik snap dat voor goed eten je niet binnen 5 minuten een dampend bord onder ogen zult krijgen, maar dit vond ik wel weer aan het andere uiteinde van het spektrum. De porties waren gemiddeld erg klein: mijn zoontje kreeg een heel groot bord met een heel klein hoopje spaghetti (na anderhalf uur wachten dus) en mijn eigen bestelling van het dry-aged rund was heerlijk maar was ook niet echt ruim bemeten. Kwalitatief was het top.

De locatie is schitterend. Het hotel is sfeervol en zeer comfortabel en luxueus ingericht. De bedden zijn van goede kwaliteit. Fijn dat er ook aan mij als roker was gedacht en ik niet buiten in de kou hoefde te blijven, maar in plaats daarvan een speciale verhitte lounge ter beschikking had. Het eten is van goede kwaliteit en voor de wijnliefhebber valt er veel moois te ontdekken. In het zwembad kun je niet echt verdwalen, maar van de ruimte die men heeft, is optimaal gebruik gemaakt.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Het begon al bij de ontvangst: welkom bij De Wilmersberg,...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het begon al bij de ontvangst: welkom bij De Wilmersberg, geholpen met de koffers uit de auto. En deze warme gastvrijheid en hartelijkheid kwam elke keer tijdens ons weekend terug. Bij de wijnproeverij, toen we eten bestelden in het zwembad/sauna, bij het ontbijt, het uitzoeken van een van de vele wandelingen en mooie fietstochten in de omgeving tot het afscheid. In een woord fantastisch. Ik heb veel gereist in Zuid Oost Azie met luxe vijf sterren hotels. En in ons eigen land hebben we zelf een ZES STERREN hotel. Mijn complimenten aan de staf!

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Heerlijk met z'n tweeen even weg.
    • Ruime Kamer

De extra schoonmaakkosten voor de hond bedroegen 40,-. Dat vinden wij teveel.

Fijne sauna en mooie wandelingen in de omgeving. Zeker wanneer de Rododendrons in bloei staan!

Het was zeer goed in orde.
    • Ruime Kamer

geen losse suiker voorbij de cappuccino.. Nou, als dat het ergste is he;)

Het was zeer goed in orde. De sauna faciliteiten waren beter dan verwacht! We hebben heerlijk kunnen ontspannen.

Fijn verblijf, kom er zeker weer terug. Het vriendelijke personeel en de fantastische ligging, top!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Helaas hoor je de mensen op de etage boven lopen in de gangen. Het is wat gehorig.

De ontvangst door het personeel is zeer vriendelijk en professioneel. De ligging van het hotel is geweldig. Kamers zijn prima, evenals de bedden. Het ontbijt is goed en het uitzicht vanuit de ontbijtzaal is helemaal geweldig.

Erg comfortabel. Vele plezierige details als fruitschaaltjes, open haard in extra zithoekjes.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Niet de bovenzaal gebruiken voor ontbijt. Is niet gezellig, heeft niet dezelfde kwaliteit als de rest van het hotel.

Kamer fijn! Lounge en restaurant erg sfeervol. Maar.... de verlichting in de lounge was ondeugdelijk. Te veel schemer!

Sfeer is fantastisch, open haard in rece
    • Ruime Kamer

Fiets lenen vind ik behoorlijk prijzig, 12,50 per dag en 25 voor elektrische fiets. Fietsen zijn van wilmersberg zelf. Badkamer kan wel een update gebruiken

Sfeer is fantastisch, open haard in rece

Niet uitgerust, maar wel lekker gegeten.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ik heb zeer onrustig geslapen: de eerste nacht was de kamer te warm, de tweede nacht werd de kamer te koud (met gebruik van het kamertemperatuur-systeem ingesteld op 18graden). Hierdoor beide nachten veel wakker geworden. Als je een rugslaper bent zijn het prima bedden. Maar de douche moet je voor oppassen; die staat absoluut te heet (thermostaat staat niet goed afgesteld). Als je op je kamer iets anders wilt drinken dan koffie of thee moet je dat wel meenemen, in de minibar staat alleen een fles water.

Uitgebreid ontbijt en ook de avondkaart is lekker. Opvallend vond ik dat tafelgenoten met dieetwensen ook prima geholpen werden en dat overal rekening mee gehouden kon worden. Verse sap, broodjes en koffie en thee kan de hele dag door besteld worden. Op de kamer heb je de beschikking over 4 cups Nespresso en thee.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

• Kleine Tweepersoonskamer

Erg vriendelijke en attente bediening. Ontbijt was geweldig. Het verrassingsmenu van de chef wat ook uitstekend ofschoon het bij een verrassing ook altijd een keer tegen kan vallen natuurlijk

Heerlijk! We ll be back!
    • Kleine Tweepersoonskamer

1) intake met host is ietwat overdone voor 1 overnachting. Kan ook gewoon Ad balie. Welkomsdrankje is wel een plus 2) kamers (junior) zijn wel aan de prijs

Was dik in orde! Prima kamers, heerlijk diner, fijne wellness, wandel- en fietsvoorzieningen en vriendelijk personeel

Het hotel is zonder meer aan te bevelen.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer had wel iets groter gekund omdat uit het bed stappen onder het dak niet makkelijk is.

Kamer was wel wat klein maar daarentegen was het personeel heel vriendelijk Locatie is uitzonderlijk.

Kamers goed .Bedden goed. Omgeving uitstekend.

plaatsing ronde tafel voor zes personen. te dicht bij buffet en in de avond bij het diner te dicht bij een tafel met twaalf personen waardoor wij nauwelijks konden praten met elkaar. Het inchecken. Het ontbrak aan goede tafels of andere mogelijkheden om de formulieren in te vullen.

ontbijt goed

Even weg uit de hectiek en de waan van de dag in dit comfortabele hotel met prachtig terras.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Vriendelijke en persoonlijke ontvangst, een schitterend terras waar een drankje kan worden gedronken of gedineerd, maar ook een gezellig binnen restaurant. Excellent ontbijt.

prachtige lokatie en zeer vriendelijke, behulpzame mensen...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ontbijt was goed, redelijk standaard en niet bijzonder. Kleinigheidje waarin het zich ietwat negatief onderscheidt van tophotels: Als je een cola besteld en je krijgt pepsi, dan is dat niet goed. De bediening dient dat vantevoren aan te geven.

prachtige lokatie en zeer vriendelijke, behulpzame mensen bij de receptie

De omgeving is prachtig, genoeg te doen: fietsen, wandelen,...
    • Ruime Kamer

De badkamer zou een kleine update mogen hebben, absoluut schoon, maar wellicht toe aan beetje modernere uitstraling

De omgeving is prachtig, genoeg te doen: fietsen, wandelen, lekker eten, zwemmen

Mooie omgeving en goed ontbijt!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ik had een gerenoveerde kamer, die was op zich netjes, maar wel erg klein voor 120 eu (een persoons gebruik). Mijn vrienden hadden een niet gerenoveerde kamer, dat kan echt niet voor dat geld! Daarnaast was mijn kamer erg koud en kon ik de temperatuur niet regelen.

Goed ontbijt, gezellige lounge ook en prachtige omgeving!

Door weersomstandigheden was verblijf anders dan gehoopt maar dat is niet te wijten aan de locatie.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De WC op de kamer trok ontzettend slecht door, moesten dit soms 3 keer doen. (gebruiken niet veel closetpapier) Kussens erg zacht maar dat is natuurlijk persoonlijk

Het ontbijt was prima. Het biologische brood bijzonder lekker. De jam ook heerlijk

prachtige locatie, natuur, bediening persoonlijk en...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Bij aankomst lekkende airco's op de kamer. twee keer van kamer moeten wisselen. Geen voorraad toiletpapier. Geen grote dingen, maar niet gelijk tip top.

prachtige locatie, natuur, bediening persoonlijk en hartelijk.

Standaard
    • Kleine Tweepersoonskamer

Gevraagd voor een rustige kamer en wat heb ik gekregen, een kamer direct naast de ingang!! Dus de gehele avond deur dicht en open van de gang inclusief alle herrie.

Standaard

• Kleine Tweepersoonskamer

Internet heeft beperkingen m.b.t. Sites. Dit soort beperkingen vindt men in China ook. Kom op mensen, dit is niet van deze tijd!!!

Diner en ontbijt zijn fantastisch👏👏

Avond eten op het terras met fantastisch uitzicht lekker...
    • Ruime Suite

De administratie was niet helemaal op orde. De kamer was reeds betaald en stond wel op de rekening.

Avond eten op het terras met fantastisch uitzicht lekker eten en zeer prettig personeel. Extra compliment voor Jan de sommelier die zelfs had nagekeken welke wijn we het vorige verblijf hadden gedronken

Twente is geweldig voor vakantie in eigen land!
    • Ruime Kamer

Fantastische omgeving. Heerlijke fietsomgeving. Zeer goede informatievoorziening inclusief allerlei fietsroutes via knooppunten vanuit de receptie. Mooie faciliteiten zoals welness en tennis.

Volgens mij, de mooiste vakantie die ik al meegemaakt heb.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Eigenlijk was er niets dat ons tegengevallen is in de voorbij vakantie.

Het ontbijtbuffet was heerlijk en uitgebreid. Onze kamer was net groot genoeg. We hadden op voorhand gekozen voor een kleine kamer omwille van het prijsverschil en ook omdat we heel weinig tijd doorbrengen op de kamer zelf. Voor het avondmaal hebben we iedere avond gekozen voor het 4-gangen verrassingsmenu en dat was iedere avond opnieuw schitterend. De omgeving is prachtig. Je stapt naar buiten en je kan onmiddellijk fietsen en wandelen in de natuur. Er zijn fietsknooppunten, fietsroutes en wandelroutes in een gebied met bossen en landbouwbedrijven. Ondertussen kan je ook een aantal stadjes en dorpen in de omgeving bezoeken waar meestal een oude historische kerk te bewonderen is of gewoon om iets te eten. In het hotel is ook nog een heel verzorgd zwembad met naastliggende saunaruimte; ideaal om nog wat tijd door te brengen voor of na de wandeling of fietstocht.

Zeer aangenaam verblijf in een prachtig bosrijke omgeving.
    • Ruime Kamer

Weinig... beetje lange loop naar de kamers. De lift is erg warm qua temperatuur. Prijs beetje aan de hoge kant.

Met stip de locatie! Prachtige natuur. Geweldige kamer, er was overal aan gedacht. Kameruitzicht op de rustgevende tuin. Het ontbijt was uitgebreid. Aparte schuur voor de fietsen.

Instant ontspanning op een prachtige locatie.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Voor mensen die graag in het hotel willen eten, zouden er ook wat simpelere gerechten op de kaart mogen staan. Nu was alles "hoog-culinair" en dienovereenkomstig geprijsd.

Prachtige locatie. Heerlijk, verrassend ontbijt. Vriendelijk personeel. Onze kamer was klein (wisten we vantevoren), maar wel heel praktisch ingericht.

Perfect!!
    • Ruime Kamer

Het geheel is exellent op alle fronten. Twee opmerkingen, de WiFi verbinding is ver beneden de maat. Je kunt alleen mailen, streamen is niet goed mogelijk. Het dekbed is voor de periode van het jaar,zomer, te dik. Ik werd s'nachts zwetend wakker.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

zeer goede verjaardagsbestemming !
    • Ruime Kamer

de keuken expirimenteert wellicht teveel en heeft veel tijd nodig om de gangen te doen uitserveren.

omzetting van de kamer met frans balkon naar gewoon balkon was probleemloos ! de ligging van het hotel was magnifiek ! het grote terras bood een heel mooi uitzicht !(rustgevend !) aan alle wensen werd zoveel mogelijk voldaan!

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Prima hotel met ruimte voor verbeteringen.
    • Ruime Suite

Kamer was bij aankomst niet goed schoon. Dit is uiteraard wel opgelost maar een goede controle voordat gasten arriveren zou een standaardprocedure moeten zijn op dit niveau.

Van de twee ruime suites altijd de Ferdinand Fransen kamer boeken. De Nije Huss suite is gedateerd en donker door de ligging tov de gevel van hey hotel.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Voor 1 nacht kleine kamer geboekt.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Voor 1 nacht kleine kamer geboekt. Op het terras kun je genieten van een mooi uitzicht over het Twentse land. Alles was prima geregeld, ontbijtbuffet voorziet in ruime keuze.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Mooi hotel in een park.
    • Ruime Kamer

Bediening op het terras vergat bestelling en wij moesten erg lang wachten. De jonge man had ook wat vriendelijker mogen zijn.

Fantastisch rustig gelegen hotel in een mooi park. Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel aan de receptie. Eten in het restaurant was boven verwachting goed.Omgeving is ideaal om te fietsen en te wandelen.

Prima locatie in een prachtig audentiek pand in een mooi landelijk en rustig gebied.
    • Ruime Kamer

Alles was oke, misschien zou men iets meer op de wellness kunnen letten wat weinig handdoeken soms.

Eigenlijk was alles perfect een prachtig hotel zo mooi gelegen dus was een cadeautje voor ons allen!!!

Mooie natuur, verrassende cultuur en prachtige kunst in Twente
    • Kleine Tweepersoonskamer

De beperkte menukeuze: daarmee denken wij vooral aan het ook kunnen kiezen voor meer doorsnee en minder 'kunstzinnige' gerechten. 'Recht-toe, recht-aan streekgerechten zouden misschien weleens uitnodigend kunnen zijn.

De kamer was - met onze voorkennis - klein, maar goed ingericht. De badkamer met douche was goed. Het ontbijt was goed en compleet. Bij de ingrediënten en de samenstelling van de maaltijden, en door ingetogen om te gaan met verschoning van het beddengoed en wasgoed wordt rekening gehouden met duurzaamheid: dat met name bevalt ons wel.

Heerlijke locatie voor paar dagen fietsen in Twente.
    • Ruime Kamer

Helaas waren er geen zonnebanken aanwezig.

De Wilmersberg ligt op een prachtig landgoed, heeft een heerlijk terras en heeft een uitnodigende fietsomgeving.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Geweldig!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Een piepklein aandachtspuntje, de tegels liggen los in de gangetje naar het terras.

De locatie van de Wilmersberg is onovertroffen. Het terras heeft met recht de kwalificatie van mooiste terras met uitzicht van Nederland! Het is fantastisch om daar te zitten en te kijken over het prachtige beboste dal met de grazende koeien. Het eten is er uitstekend. Het ontbijt is zeer gevarieerd en uitgebreid.

Hele mooie accomedatie met erg vriendelijk personeel
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het snaaie en snoepen arrangement viel ons een klein beetje tegen wat betreft de hoeveelheid, zou leuk zijn als je het wat kon uitbreiden.

Het ontbijt was heerlijk!

Heerlijk tot rust komen op het mooiste ontbijtterras van Nederland.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Dat we niet verwittigd waren dat er op Hemelvaartdag om 7u 's ochtends een harmonie traditiegetrouw met een parade optocht start. Heerlijk! We waren zeker gaan kijken! Nu hebben we ze alleen gehoord.

Prachtige locatie en echt vriendelijk personeel. De jetstream in het zwembad was zalig. Moesten ze overal hebben om lekker door te kunnen zwemmen.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Heerlijk!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer was niet klaar, zou 14.00 zijn, was 15.30 uur. Voor dit hotel zou ik het passend vinden geen fietshuur te berekenen (12,50 per dag) maar de fietsen gratis beschikbaar te stellen.

Omgeving en locatie, superpersoneel, heerlijk eten, fijn zwembad met sauna. Kamer aan de kleine kant wat op zich niet erg is maar wel bukken voor de schuine wand bij het in bed stappen. Badkamer prima. Stevig geprijsd.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Gezellig hotel waar je heerlijk verwend wordt!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Wij hadden een prijsgunstige kamer, maar het schuine plafond in de kamer was irritant laag en de kamer echt klein.

In de Wilmersberg wordt alles gedaan om het de gasten naar de zin te maken. Parasols voor als de zon doorkomt en kampvuurtjes met plaids voor als het fris is. Het verzorgingsniveau is hoog, maar belangrijker is dat er alles aan gedaan wordt om het gezellig te maken.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Ontspannen verblijf op unieke locatie
    • Ruime Kamer

De kamer was erg gedateerd en slordig ( de poot van het bureau was kapot)

Schitterend landgoed prachtig gelegen midden in de natuur. Zeer vriendelijk en uitermate behulpzaam personeel

Comfortabel hotel in een prachtige omgeving.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Wij hadden een kleine kamer geboekt en deze was naar onze zin te klein. Volgende keer boeken we een groter kamer.

Prachtige omgeving, zeer comfortabel hotel.

Gezellige sfeer, goede kamers, lekker gegeten
    • Ruime Kamer

Bij aankomst wordt altijd even de reservering doorgenomen, met drankje etc, dat zou van mij optioneel mogen worden

Gezellige sfeer, goede kamers, lekker gegeten

Bijzonder
    • Ruime Kamer

Koffie bij ontbijt beetje bitter (viel ons vorige keer ook op). Maar soort schoonheidsfoutje, want voor de rest in alle opzichten uit de kunst.

Omgeving, luxe, faciliteiten, service, ruimte, vriendelijk personeel. Perfect voor paar dagen.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Genieten op zijn Twents!

Ik kan niets verzinnen

Personeel was uitzonderlijk gastvrij en innemend. Daarnaast was de wellness heerlijk, en ook ontbijt, lunch en diner was uitstekend!

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Heerlijk uitje in prachtige omgeving.

Geen missers.

Zeer gastvrij personeel, ook kleine kamer comfortabel, compact maar diverse voorzieningen als Nespresso-apparaat en koelkastje. Prima restaurant (wat aan de prijzige kant).

• Beoordeeld op: 19 april 2017

hotel op prachtige locatie met zalig restaurant en dito wellness...
    • Kleine Tweepersoonskamer

kamer was niet zo groot en niet echt "waaaw" qua aankleding, maar ik had dan ook een budget 1 persoonskamer voor een heel schappelijke prijs...

prachtig gelegen, prima restaurant, heerlijke wellness, lekker ontbijt, vriendelijk onthaal

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Bijzonder goed en fijn!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ik zou niets kunnen noemen, het was voor ons perfect!

De service vanuit het personeel vond ik uitermate goed! Erg vriendelijk en attent! Mijn man was jarig, dit werd door de personeelsleden bijzonder leuk aangepakt met felicitaties, slingers en champagne bij het ontbijt. En vanwege mijn zwangerschap kregen wij ook nog een leuk presentje voor de baby!

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

super!
    • Kleine Tweepersoonskamer

de periode dat wij er waren werd het welness gedeelte verbouwd. We kregen vrij entree bij het dichts bijzijnde spa& welness. Heel keurig opgelost zo. Kamers waren ruim, mooi en netjes. Ontbijt was heel goed, diner was subliem.....'kregen schilderijtjes' voorgezet.

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Luxe verblijf met toch een persoonlijke touch
    • Kleine Tweepersoonskamer

Zwembad was aan de koele kant

Uitgebreid ontbijt en mooie ligging. Staf hield goed rekening met ons en regelde goed een taxi voor ons naar het startpunt van een wandeling

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Mooie kamers, prachtig bos en weiland, rustige locatie,...
    • Kleine Tweepersoonskamer

In het restaurant wat stijve bediening [erg "hotelschool"], diner prijzig, verfijnde maar wat pretentieuze keuken met kleine porties, wel uitstekende kaasselectie en wijnkaart

Mooie kamers, prachtig bos en weiland, rustige locatie, goede sauna met faciliteiten, uitvoerig ontbijt

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Boven verwachting
    • Ruime Kamer

Alles was heerlijk. De locatie, de hygiene, het ontbijt, de sfeer, de personeel. We hebben een geweldige paar dagen gehad, en hopen weer naar deze hotel te gaan.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Ontspannen bijkomen in prachtige omgeving
    • Kleine Tweepersoonskamer

De appeltaart, die was niet echt lekker. Het ontvangst bij het inchecken: we moesten wachten en het was niet duidelijk waarom of waarop. Gewoon even vertellen waarom had veel gescheeld.

Geweldig mooie omgeving en ook het hotel zelf is een plaatje.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Prettig verblijf in De Lutte
    • Kleine Tweepersoonskamer

Grootte van de kleine 2 pp. kamer viel ons wat tegen. De badkamer was echter ruim en van alle gemakken voorzien (badjassen, slippers).

Prettige ontvangst bij aankomst, zeer behulpzame medewerkers aan de balie, oa. met diverse wandelroutes in de omgeving van De Lutte. Verder hing er een aangename kerstsfeer in de lounge. Prima kwaliteit ontbijt en diner.

Heerlijk ontspannen verbijf in een prachtige omgeving.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ondanks dat we bewust de kleine kamer hadden gekozen was het 2 persoons bed ook wel erg klein... Ook de kussens erg dik. Zwembad oud en klein, maar ik begreep dat ze dit komende tijd gaan verbouwen.

Ontbijt en service waren top. Eigenlijk is alles aanwezig. Je hoeft het hotel alleen uit voor een lekker wandeling of fietstocht...

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Prachtige ligging, mooie wandelmogelijkheden.
    • Ruime Kamer

Dinerkaart keuze is wat beperkt. In verband met volgeboekt hotel en restaurant op zaterdagavond ontbrak de aandacht en oog voor detail die we op vrijdagavond wel ontvingen.

Prachtige ligging, mooie wandelmogelijkheden. Uitgebreid ontbijt. Vriendelijke mensen.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

De ligging, de omgeving, het terras, mogelijkheid om te...

Niet van toepassing

De ligging, de omgeving, het terras, mogelijkheid om te zwemmen, uitstekend ontbijt, goed restaurant, zeer vriendelijke begroeting en ontvangst