Beoordelingen over Hotel Winselerhof 4-sterren

Tunnelweg 99, 6372 XH Landgraaf, Nederland

#1 van de 5 hotels in Landgraaf

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Gewoon goed!

Bediening in het bijbehorende restaurant werkte niet altijd even goed samen waardoor de een van de ander niet wist wat ze aan het doen waren.

Bed, kwaliteit van diner en ontbijt

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Was prima en voldeed aan onze verwachtingen.

Wat extra handdoeken zou kunnen,maar was geen echt probleem. Zou plezierig zijn als de fietsen ergens geplaatst zouden kunnen worden. Moesten nu terug in de auto en volgende morgen er weer uit etc.

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam ,kamer was o.k alleen wat aan de donkere kant. Er was een probleempje met de TV maar voor ons niet storend. Ontbijt:alles wat we wilden was ruimschoots aanwezig. Wasbak badkamer:water liep niet goed weg.

Locatie is mooi gelegen

Ontbijt viel wat tegen. Enkele zaken waren op, werden wel bijgemaakt maar dat duurde even. En we hadden behoorlijk geluidsoverlast van een feest dat gaande was.

Locatie is mooi gelegen

Mooie locatie, te duur voor wat je krijgt, service kan beter.

De prijs/kwaliteit verhouding is niet goed. Je betaalt voornamelijk voor de locatie en de sfeer van het hotel. Het personeel is vriendelijk, maar niet pro-actief. Bij vragen richten ze zich op wat niet mogelijk is, in plaats van service te verlenen. De kamer had geen koelkast. De schoonmaak verliep niet goed, er waren geen schone handdoeken en prullenbak was niet geleegd en meer van dit soort missers..

De locatie is prachtig, de kamers zijn netjes en mooi ingericht. Het hotel ademt een rustieke en eigen sfeer.

Heerlijk landgoed met goede mogelijkheden om te lunchen en...

Vrij gehorig, wij hadden hierbij ook nog de pech dat er een bruiloft gaande was. Wij wilden een rustig weekendje weg tijdens mijn zwangerschap, dus dat kwam net niet lekker uit.

Heerlijk landgoed met goede mogelijkheden om te lunchen en dineren. Prijs kwaliteit diner kan beter. Goede wandelmogelijkheden op korte rij afstand.

Nette ruime kamers in een oude hoeve stijl.

Vrij prijzig. Maar is het wel waard.

Nette ruime kamers in een oude hoeve stijl. Het bed was heerlijk en de badkamer erg netjes. Ontbijt was heerlijk. Het eten in het restaurant was vrij prijzig en de kaart was niet gericht op kinderen. Toch hebben ze voor mijn dochter een lekker maaltje gemaakt met een heerlijk kinderijsje. Onze kamer bevond zich aan het binnenplein zodat we lekker buiten een wijntje konden drinken in de loungebanken.

Prima hotel op leuke locatie

Wij sliepen in het bakkershuisje, met bedden op een klein zoldertje. Ondanks een ventilator was het echt veel en veel te warm

Locatie was erg leuk. Restaurant met mooi buitenterras

Voor herhaling vatbaar. Super hotel

Lang wachten voor het eten in de bistro.

Het ontbijt was super. Alles vers en veel keuze. Kamer gezellig met koffiemachine dat elke dag werd aangevuld.

Ons verblijf was prima.

Geen ventilatiemogelijkheid in onze kamer (nr 70); tijdens de nachtrust zeer gewenst.

De plaats van onze dinertafel in de serre was perfect en de bediening zeer plezierig.

perfect hotel met super vriendelijk personeel en een heerlijke ligging

verhuizing van het restaurant vanuit het oude gedeelte. jammer want dat had echt alles!

wekelijk alles, waren er al eens geweest maar het was meer dan geweldig. suite kamer is zeer ruim en zijn geld zeker waard

Slechte communicatie over gehouden bruiloft en een dag...

Slechte communicatie over gehouden bruiloft en een dag daarna bedrijfsfeest. luide muziek tot 1 uur s'nachts. Na werkdagen van 16 uur, en weer om 6 uur beginnen was terug komen in hotel niet echt een rustpunt. Bij uitcheck nog kenbaar gemaakt , kreeg een geprinte mail die ik niet ontvangen had met gemelde events. jammer voor de rest voldoende .

Fijn vertoeven.

Iets meer opbergruimte voor kleding is wenselijk. Er was wel een antieke kleerkast, maar daar kon je nauwelijks iets in kwijt. In de badkamer misschien één kapstokje plaatsen? De afvoer van de lavabo was verstopt. Zat een klein parfumflesje in. Ben toevallig loodgieter, vandaar probleem zelf opgelost. Onze 'suite' was écht wel veel kleiner dan op de foto. Bij aankomst stond het dakraam open, waardoor er stof, bladeren,stuifmeel en pluizen op het bovenste bed lagen. Maar dat moet je er bij nemen als het warm is en je in een bos logeert.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie lokatie. Lekker eten.

Top!!

Er was huwelijk tegelijkertijd bezig... dat was beetje lawaai tot 1.00u

Dame van de receptie was meer dan attent!! Heel er vriendelijk en geen problemen om ons te helpen! Bovengemiddeld goed!

Leuk voor een keertje maar niet het geld waard.

De prijs/kwaliteit. Het erf is mooi maar de omgeving was verder een beetje industrie. De kamer en badkamer was klein en niet luxe. Je staat te douchen in een bad. Een van der Valk kamer is dezelfde prijs en veel groter met een luxere badkamer met moderne inloop douche en apart een ligbad. Daarnaast heeft het hotel niets extra’s te bieden zoals een zwembad, fitness, gezellige bar/restaurant met veel animo.

Ontbijt was goed en heel uitgebreid. Je kan zoveel nemen als je wil en er is veel keus. Wel erg duur als je gewoon een normale portie ontbijt neemt.

Werdt geboekt door mij voor mijn zoon en schoondochter was...

Zou het niet weten

Werdt geboekt door mij voor mijn zoon en schoondochter was hun huwelijksnacht bed mooi versiert in een mooi hart met roze blaadjes .heel attent

Prachtige hoeve in het bos

Eigenlijk niets, alleen dat we rond borreltijd geen drankje konden krijgen op de binnenplaats van de hoeve, maar dat we daarvoor naar het restaurant moesten. (Maar daar zaten we uiteindelijk ook prima)

Alles heerlijk, locatie is super, mooie kamer met koffievoorziening, lekker bad, heerlijk gegeten bij Pirandello. We kregen bij aankomst een wandelroute (strijthagen beek) die vanaf het hotel begint, die wandeling is ook echt een aanrader!

Heerlijk ontbijt

Geen lift voor tweede verd Kamer aan de kleine kant Zeer heet ,onder het dak, geen airco Geen drankfrigo Diner driegangenmenu benedenmaats

Heerlijk ontbijt Geweldige locatie Personeel zeer vriendelijk

teleurstellend!

Zie boven.

De kamer was ( te ) klein, vooral de badkamer. Het hotel is blijkbaar populair bij zakelijke groepen, wat veel invloed heeft op de sfeer. Het restaurant is matig. De service is goed, zeker toen wij moesten vertrekken. Men stelde zich toen flexibel op. De lokatie midden tussen de industrie is zeker niet geweldig. Daarom geen goed uitzicht.

Heerlijk, ontspannen, comfortabel en luxe verblijf in deze herenboerderij waar je niet alleen

Het uitzicht uit het huisje...je kijkt op het wasgoed, dat moeten ze naar binnen halen...

Een verrassing was het kleine huisje in de wijngaard waar 2 bijzonder sfeervolle accomodaties zijn, wij sliepen in de Bijenkorf, een heerlijke kamer met infrarood sauna, heel rustig en mooi ingericht. Verder is alles top hier, het kost een paar centen maar dan heb je ook wat!

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Super fijn!

Omgeving: Valt weinig te beleven, maar je kan er wel lekker door de bossen lopen. Locatie zelf: Als je hier iets tegenvalt dan ben je niet goed snik.

Geweldig mooie locatie, super schoon, zeer fijne mensen & top service. Prachtige kamer, schoon en heerlijk geslapen - heb werkelijk niks gemist op de locatie zelf.

Vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Lekker warme douche en groot bed in een ruime kamer. De accommodatie voldoet an de verwachtingen van een hotel van de Oostwegel groep.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Lekker luxe winterweekend met zn 4en.

Door een foutje kregen onze kinderen de luxe masterbedroom ipv wij. Dat werd echter snel gecorrigeerd.

Comfortable en sfeervolle kamers. Fijne ambiance. Heerlijk eten.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Een zeer teleustellende ervaring!

Algemeen: het hoofdgebouw voor receptie, accommodatie en ontbijt en diner is niet voor rolstoelers bereikbaar; de Bistro in de kelder was gesloten. hotel was matig bezet idem voor wat betreft het diner. De trap- en gangverlichting in het hoofdgebouw is onvoldoende voor een slechtziende. Wij hebben 2 van de 4 avonden gedineerd. De eerste keer was goed, maar niet meer dan dat; de tweede dag werd ons dezelfde menukaart getoond; er werd ons geen alternatief geboden dus moesten we genoegen nemen met hetzelfde menu . De huiswijn op de eerste avond was goed, de tweede een stuk minder omdat volgens de restaurantmedewerker de wijn van de eerste avond niet meer leverbaar was....!? Dit, ondanks dat de sommelier in het restaurant aanwezig was. Geen keuze voor het kaasplankje op de eerste avond en minimalistisch dun gesneden rechtstreeks uit de keuken; op de 2e avond was daar de kaaswagen waaruit wij zelf de keuze konden maken. Al met al een onprettige ervaring en niet in overeenstemming met wat de familie Oostwegel pretendeert uit te dragen. Ik heb directeur S. Hazen van Winselerhof twee weken geleden een email gestuurd met een uitgebreid verslag van onze bevindingen en hem om een reactie gevraagd; tot nu toe heb ik die nog niet ontvangen, hetgeen onze tegenvallende ervaringen uitstekend weergeeft en bevestigt.

Het ontbijt was prima incl. glaasje Prosecco. De kamer was redelijk. De mensen van de Receptie waren erg behulpzaam.

Alhoewel onze beide kamers dezelfde prijs en faciliteiten...

Alhoewel onze beide kamers dezelfde prijs en faciliteiten hadden, was er een aanzienlijk verschil in beleving. De kamer op de eerste verdieping straalde meer luxe uit. Kamer beneden was donkerder. Prima ontbijt.

Logeren xxl

Wij kwamen met veel regen aan. Parkeren kun je voldoende, maar parkeren in de modder is niet fijn. Met je nette schoenen....... Ook was aldaar de verlichting niet helemaal optimaal zodat wij op de tast en glibberend en glijdend onze weg moesten vinden. Mag ach..... Het mocht het plezier niet drukken.

Ik heb al heel wat hotels bezocht maar Hotel Winselerhof is met stip de top 5 ingevlogen. Prijs kwaliteit was meer dan uitstekend. Zeer ruime kamer hadden wij en dat zie en beleef je tegenwoordelig ook niet overal. Het hele verblijf klopte. Tot de kleine details aan toe van het chocolaadje op het kussen bij aankomst. Het stelt wellicht niet voor maar voor mij is dat een blijk van inzicht in details. Logeren kun je overal maar logeren xxl is maar weinigen gegeven. Zuid Limburg wordt bij mij bij voorbaat Hotel Winselerhof.

Personeel was vriendelijk, kamer en de badkamer was schoon.
    • Premium Tweepersoonskamer

Broodjes waren droog en hard

Personeel was vriendelijk, kamer en de badkamer was schoon. Een hotel om heerlijk te overnachten. Ook een wandeling in de omgeving doet je goed!

Mooie lokatie en attent personeel
    • Premium Tweepersoonskamer

Aangenaam verrast door mijn vriend met een weekendje weg naar dit mooie hotel. Alles, maar dan ook alles was tot in de puntjes geregeld. Nette kamer. Goed ontbijt. Ze wisten dat we wat te vieren hadden en hadden van een presentje op de kamer tm verrassingen bij het eten geregeld. Ze deden het allemaal. Een weekend om nooit te vergeten. Mooie omgeving, lekker gewandeld met de hond maar ook dicht bij Maastricht om te winkelen

Geweldige fijne en ontspannende dagen gehad.

Kleine ramen op de kamer, met nauwelijk uitzicht naar de omgeving.

Heerlijk ontbijt. Hartelijke ontvangst en zeer vriendelijk personeel. Mooie kamer en goed restaurant.

Verblijf was fantastisch!!!
    • Premium Tweepersoonskamer

Gezien we via booking.com geboekt hebben, hebben we niet kunnen genieten van de huidige winteractie (gratis ontbijt pp). Helaas heeft dit ons geleerd om volgende keer rechtstreeks aan het hotel te boeken... .

Mooie gerestaureerde hoeve.

Mooi gebouw, prima service en heerlijke kamers. Goede ligging in t zuiden tov maastricht en aken. Wij hadden 2 hondjes meegenomen dus wij zaten bg wat volgens mij minder luxe kamers zijn dan de andere 2p kamers. De kamers waren overigens wel heel schoon want dat is zeker niet vanzelfsprekend als je honden meeneemt. Volgende keer zonder hondjes en dus ook tijd om het restaurant te proberen..

zeer verzorgde aangename accommodatie.
    • Premium Tweepersoonskamer

De prijs van ontbijt is 21,75 euro pp. De mooie stijlvolle restaurant uitbouw is zeer aangenaam om zitten, het personeel is zeer vriendelijk, maar voor 21,75 euro pp verwachtten wij een toch uitgebreider exquiser ontbijt. zelfs een klein croissantje of chocoladekoekje was er niet, of een gevarieerder jam-assortiment. dat kon beter voor dit bedrag.

zeer verzorgde aangename accommodatie. Rij zeker eens naar de Brunsummerheide voor een mooie wandeling !

Teleurstellend wat betreft de accommodatie!

Ligging, iets langs een provinciale weg, Entree, trappen, geen lift naar kamers Receptie, beperkt, receptie, onvoldoende dienstverlenend, niet betrokken of hartelijk Kamer groot, maar geen twee feauteuls, sleutel voor entree, geen ijskastje Kleine kledingkast, onvoldoende hangers, moeten bellen, Geen bad, douche klein, zo ook de badkamer Geen comfortabele lounche Personeel in restaurant, 'marionetten', draaiden hun verhaaltje snel af, onpersoonlijk Temperatuur had warmer gemogen. Na tweede kerstdag bleven we een derde nacht, zoals gepland. Bij terugkomst van ontbijt, hotelkamer zoals we deze hadden achtgelaten. Gebeld, daarna binnen 5 minuten personeel aanwezig voor verzorging kamer.

Kwaliteit keuken.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Dit hotel wil geld verdienen aan ontevreden klanten

Hele kleine kamer, onacceptabel voor dat bedrag. Gelukkig was er wel een fatsoenlijke kamer vrij maar die konden we alleen krijgen met bijbetaling. Geld verdienen aan ontevreden klanten, dat kunnen ze prima bij Winselerhof. Geen toiletpapier op de kamer, dat kun je dan zelf gaan halen 's ochtends vroeg. En maar praten over de Oostwegels, nou snap ik waarom die zo rijk zijn geworden.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Goed hotel met weinig voorzieningen

De bar was niet open s'avonds waardoor je roomservice moest bestellen, hiervoor wordt 5 euro in rekening gebracht. Hotelkamers zijn daarnaast vrij gehorig.

Mooie ruime hotelkamer. Bedden en badkamer zijn hartstikke goed.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Aangenaam, lekker eten en mooi hotel
    • Premium Tweepersoonskamer

De kamer is te gehorig, geluiden van buiten maar ook vanuit de hal waren duidelijk te horen.

De omgeving, zeer rustgevend en centraal voor leuke uitstapjes naar omringende zuid Limburgse steden.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Interessant.

De kwaliteit van het eten in Pirandello, amuses en voorgerecht weinig smaakvol noch geraffineerd.

De binnenhof van de Winselerhof en de wandelmogelijkheid naar Overstehof en boerderij van kasteel Strijthagen. Op alledrie de lokaties hebben ooit voorouders-resp familieleden gewoond, dus daardoor relatief interessante plek binnen verder minder interessant gebied van zuidlimburg. Ontbijt was goed. De keuken van Restaurant Pirandello viel tegen

vriendelijkheid, zeer behulpzaam personeel.
    • Premium Tweepersoonskamer

kleine opfrissingen nodig in kamer, verf brokkelde op sommige plaatsen wat af, siliconen op badkamer niet helemaal in orde. dit zijn zeker details maar voor 153 euro per nacht mag dit wel beter in orde zijn. Hadden eerst juniorsuite geboekt voor 30 euro extra maar die kamer was onder verwachting. Lichten die niet werkten, tapijt met vlekken, dode en levende wespen in kamer. Maar hebben onmiddellijk en zonder problemen andere kamer gekregen die wel in orde was. Suite wordt waarschijnlijk niet vaak gebruikt.

vriendelijkheid, zeer behulpzaam personeel. restaurant Picardello van heel hoog niveau, mooi domein

zeer fraai gelegen , erg comfortabel, erg gastvrij

eigenlijk niets!

prachtige ligging en gebouw, zeer verzorgd en compleet en bovenal zeer vriendelijk personeel ontbijt en restaurant goed verzorgd en stijlvol badkamer zeer comfortabel

Fijne plaats voor een culinaire avond met een vleug natuur in de buurt.
    • Premium Tweepersoonskamer

Geen lift, verlichting in de kamer zou wat krachtiger mogen zijn.

Mooie kamer, prima ontbijt, diner op hoog niveau met uitstekende wijnen. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Fijne wandeling mogelijk in het aanpalende park.

Het hotel op zich was goed en een super ontbijt.

Wij kwamen aan . en merkte direct megaveel lieveheersbeestjes aan het plafond en aan de raam . deze vielen gewoon naar beneden op het bed en de grond . ik melde het aan de receptie en ze gingen ze weg (stofzuigen) wij kwamen terug van het restaurant , en de beestjes aan de raam waren weg . maar die van het plafond bleven naar beneden vallen . ze hadden voor ons geen andere kamer dus moesten we het met deze maar doen . 169€ moeten betalen en mogen slapen met lieveheersbeestjes !!!!

Het hotel op zich was goed en een super ontbijt.

Mooie ruime kamers van alle gemakken voorzien!

Jammer genoeg was restaurant Pirandello gesloten.

Prettig hotel in een mooie omgeving. Heerlijke kamers van alle gemakken voorzien. Nespresso machine op de kamer.

Mooi hotel in rustige mooie omgeving

Een super mooi, gezellig hotel op een mooie locatie. Heerlijk uitgebreid ontbijt met vriendelijke bediening. Personeel dat met een glimlach rondloopt ! Zelf hadden we de grootste pech er te verblijven terwijl er een trouwfeest was, daardoor nauwelijks geslapen maar geen verwijt naar het hotel toe !

Matig...

De ordehandhaving in het hotel was matig (begrijpelijk als je alleen bent) en er een bruiloft gaande is die andere niet bruiloft gasten gaan lastig vallen.

Receptiemedewerker was vriendelijk

Fantastisch, we keren zeker terug !
    • Premium Tweepersoonskamer

De verlichting in de kamer had iets beter gekund.

Super uitgebreid ontbijt, mooie propere kamers met veel comfort. We reisden met onze puppy en er was bij aankomst een kleine verassing voor hem 👍 Prachtige omgeving om mooie wandelingen te maken. Ook centraal gelegen, dichtbij Maastricht, Aachen. Vriendelijk , behulpzaam personeel.

We hebben genoten van een heerlijke high tea in een...

We hadden bewust een junior suite geboekt, lekker romantisch met een apart zitje om ons terug te trekken. Een bankje zou daar wel lekker zijn geweest, in plaats daarvan stonden er enkel wat losse stoelen.

We hebben genoten van een heerlijke high tea in een sfeervolle ambiance

Toch perfect gelogeerd! Echt genoten!

Gesleep met koffers vanuit de auto naar de kamer. Kan niet voor de deur uitladen, vervolgens trapje op, trapje af. Maar e.e.a. heeft kennelijk te maken met monumentenstatus.

Goed ontbijt, prachtige kamer. Echt genieten!

Mini-paradijs en team doet haar best. Kamers doen verouderd aan ondanks nieuw likje verf.

De kamer, alhoewel recent gerenoveerd, doet erg verouderd aan. Op een locatie zoals hier verwacht je geen tegels als vloer, jaren '80 opdekdeuren en zeer matige verlichting. De pluspunten maken alles goed, maar eerlijk is eerlijk, ze voeren het Small Luxury Hotel label en qua hotelkamers is de hotelkamer qua luxe niet te vergelijken met alle andere hotels die we bezocht hebben met dit label. Tevens zat de kamer vol spinnen. In bad, op het plafond. Het is wellicht een compliment voor de natuurlijke ligging, maar mogelijk krijgt de housekeeping te weinig tijd om grondiger schoon te maken.

De locatie is een klein paradijs. Idyllisch gelegen in een glooiend landschap, omringd door wijngaarden, heel groen en rustgevend. Daarnaast is het restaurant met haar geweldige uitzicht, terras en keuken een waar cadeau om je zintuigen te laten verwennen. Het bed in de hotelkamer is tevens heerlijk.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Sfeervol en gastvrij in Italiaanse sfeer.
    • Premium Tweepersoonskamer

De prijs van het restaurant vonden wij aan de hoge kant. Verrassend vonden wij wel de hapjes tussendoor!

Heel vriendelijk personeel, geweldig verzorgd ontbijt, radio in badkamer, koffie, water, en ventilator op kamer want was erg heet die week. Fijn dat we om 17.15 terecht konden voor een broodje en borrelplank bij Luigi's.

Kort verblijf + diner

Kleine kamer en kleine badkamer. Diner in restaurant Pirandello viel tegen. Hele kleine porties die met veel toelichting werden opgeleukt. Hoofdgerecht van 4-gangendiner was echte tegenvaller: zeer weinig en heel vlak van smaak (ervaring van beide personen). De balans tussen prijs en kwaliteit van zowel overnachting als diner was niet in evenwicht. Een eerdere ervaring in hotel St Gerlach (ook Oostwegelgroep) hadden geleid tot hogere verwachtingen. Voor ons eenmalig bezoek.

Het bed was van goede kwaliteit

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

de accommodatie is fantastisch helaas vonden wij wel dat het industrie terrein een storende factoor
    • Premium Tweepersoonskamer

De stoeltjes in de slaapkamer moeten viltjes onder de poten krijgen deze maken erg veel lawaai op de tegelvloer I.p.v. viltjes zijn er ook siliconen dopjes verkrijgbaar

Ontbijt zou meer uitgebreid moeten worden en de kwark niet gezoet en een groter schaal met kwark zonder suiker

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Heerlijk terras op de binnenplaats, goed verzorgd.

Inschatting van het personeel. Naar mijn idee zeg je niet tegen oudere (72 en 79) mensen: als het niet lukt om die koffer (naar twee hoog) te dragen, dan horen we het wel.

Heerlijk terras op de binnenplaats, goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Er was een enorme varieteit in het ontbijtbuffet.

Er had werkelijk niets beter gekund.

Er was een enorme varieteit in het ontbijtbuffet. De entourage was fantastisch. Het personeel enmorm vriendelijk en zeer klantgericht. Het restaurant was Pirandello was buitengewoon goed. Bediening uitermate vriendelijk en niet te formeel. Je voelde je er echt thuis. Het personeel aan de receptie was ook uiterst vriendelijk, discreet en aangenaam.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Fraaie locatie, mooie kamers, erg goed restaurant

Kan zo niets bedenken.

Mooie kamers in een mooi oud gebouw. Kamers zelf zijn heel modern. We aten met vrienden in het bijbehorende restaurant Pinarello en hebben daar geweldig gegeten. De afspraak met die vrienden en dit etentje was overigens ook de reden van onze overnachting.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

We hebben ontzettend genoten van de omgeving het vriendelijke personeel en de goede service!

Zeer uitgebreid ontbijt met verse producten en een heerlijke ruimte om te zitten, met fantastisch uitzicht op de druivenranken en de mooie omgeving.

Mini vakantie met een zeer warm welkom!

Bij aankomst reuze vriendelijke mensen achter de receptie. Je voelt je gelijk welkom. De kamer was uitstekend en mooie entourage! We zijn voor het eten heerlijk wezen wandelen in de bossen, prachtige omgeving. 's avonds gegeten in Pirandello, een ware smaak sensatie! Imke heeft ons enorm goed geadviseerd met haar heerlijke wijnen...Top hoor! Het was echt geweldig! Zeer vriendelijke mensen. Het ontbijt zag er prima uit en was heerlijk. Kortom een AANRADER!!

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Prachtige oude hoeve met sfeervol ingerichte kamers.

Hoewel mooi gelegen , te bereiken via industrieterrein.Vlak aan grote weg.

Prachtige hoeve, mooi gelegen. Mooie sfeervolle kamers. Uitstekend personeel.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Wederom een heerlijk verblijf met het gezin in het gastvrije en sfeervolle Winselerhof

Kamers zijn meer dan voldoende groot en comfortabel. Ontbijt is heerlijk vers en uitgebreid. En ook 's avonds dineren in restaurant Pirandello is altijd weer een feest - heerlijk en smaakvol bereidde gangen en uitstekende wijnen.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Zeker weer de moeite waard.

Doordat het een oude carré boerderij is. Kunnen de kamers soms wat gehorig zijn. Maar niet storend. Wel werd onze nachtrust verstoord door zeer luidruchtig personeel van een bedrijfs uitje die hun feestje buiten meenden voor te zetten. Na dit 's ochtends kenbaar te hebben gemaakt heeft de directie ons de hotelovernachting niet in rekening gebracht, chapeau hiervoor en reden te meer om terug te gaan en te genieten van de heerlijke ambiance, eten en wijnen👍

Een mooie junior suite geboekt, prima ambiance om te verblijven en ongedwongen te genieten van het fine food.

Genoten

1 min punt. Koffie en verse muntthee gedronken alleen jammer dat er geen koekje..eitje(ivm pasen) of iets erbij zat. En geen honing bij de muntthee. Vond ik karig voor zo n luxe hotel/restaurant en de prijs vd koffie en thee.

Ontbijt perfect zeer uitgebreid. Mooie grote kamer.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Dit prachtige hotel is een oase van rust middenin de industriegebieden van Heerlen

Wij hadden een jonge hond bij ons, dat is in dit hotel toegestaan. Echter niet in het restaurant en dat wisten wij niet. Hond moest dus op kamer blijven, maar was nieuwe omgeving niet gewend en wij zaten daardoor niet rustig te eten. Kamer lag samen met een andere kamer in de tuin (annex), maar was erg klein, vooral door het lage dak. Een lobby waar je lekker koffie drinkt en een boekje leest, ontbreekt, daarom waren wij veroordeeld tot een avond in onze hotelkamer.

Hotel is mooi gelegen, een oase van rust, wel moet je eerst langs hoge flats en door industriegebieden heen. Prima ontvangst. Lunch restaurant in de gewelven van de Hoeve. Kamer goed uitgerust, zeer luxe badkamer met sauna. Heerlijk restaurant (Pirandello), hoogstaande Italiaanse keuken. Diner en ontbijt in grote serre, prachtig uitzicht. Grote bossen eromheen, hond uitlaten en wandelen is daar ideaal. Lekkere bedden, goed ontbijt. Prettige bediening, attent.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

boek niet bij het winseler hof

alles viel tegen hadden we het geld maar gespaard ,we zijn gaan uit eten bij overste hof dat was tenminste iets wat normale mensen eten

de kamer was een verschrikking voor bijna 200 euro voor 1 nacht en dan zo een vieze kamer ,tv deed het slecht ,bed lag niet goed plafond was heel vuil en ramen waren zeker al een half jaar niet meer gewassen enz ,ontbijt in het begin was er geen brood/broodjes want de bakker was er nog niet en die 3 soorten ei en spek waren niet te eten ,tevens was de kamer luidruchtig

Prachtig hotel met een subliem restaurant

De tv op de slaapkamer had een slechte ontvangst, maar het stoorde ons verder niet. Op zichzelf al luxe natuurlijk: een tv in het woongedeelte én op de slaapkamer. De open wc is misschien even wennen. Mensen die slecht ter been zijn, hebben wellicht moeite met de trap naar boven, dat is wellicht goed om te weten (geldt waarschijnlijk alleen voor de suites). Verder niets dan lof!

Onze overnachting in het vrijstaande ‘Bakhoes’ (kamer 83) was geweldig! Een eigen huisje tussen de wijnranken, aan de rand van het bos, van alle gemakken voorzien. Knus, authentiek (met de grote stenen bakoven) en luxe. Het heuvelachtige bos nodigt uit voor een wandeling. Ook de andere kamers zagen er prima uit, voor zover wij dat konden zien tijdens een wandeling over de mooie binnenplaats. Het diner in restaurant Pirandello overtrof onze verwachtingen. Dit was werkelijk voortreffelijk, zowel qua keuken als wat de bediening betreft. Prima wijnen. De rekening was alleszins schappelijk voor dit hoge niveau. Samengevat: het hele bedrijf ademt professionaliteit, gastvrijheid en enthousiasme. Wij komen hier zeker terug.

Prachtig landelijk hotel

Het eten in het restaurant was redelijk prijzig.

Gezellig binnenplein met terras waar je kan genieten van een drankje. Mooie omgeving om een wandeling te maken. Propere en gezellige kamers.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Afspraken niet nakomen.

Afspraken niet nakomen...honden welkom werd gezegd aan de telefoon...niet dus...koude douche wanneer je niet bij restaurant/ontbijt wordt toegelaten...is al jaren zo zei die kale bij het ontbijt...niet dus...ik kom er al jaren en toen mocht het wel...

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Prima verblijf. Prijs - kwaliteit in evenwicht.

De ligging t.o. een bedrijventerrein is jammer. Geen overlast ervaren.

Vriendelijk en attent personeel. Ontbijt uitstekend. Diner grote klasse. (beter dan St. Gerlach........)

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Charmant hotel
    • Premium Tweepersoonskamer

kamers zijn erg donker en kunnen wel een opfris beurt gebruiken. Het ontbijt was erg karig.

het hotel ligt in een leuke omgeving. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. de achteraf ge-upgrade kamer (suite) viel heel erg tegen (de suites zijn gelegen op de zolder het is daar erg donker, muffig en benauwd en vreselijk ingericht. Donker rode kleuren veel rotan meubelen) en werd zonder probleem omgeboekt naar een reguliere kamer. Het eten in het restaurant was prima. Bedden liggen heerlijk.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Het personeel weet duidelijk wat er op de kaart staat en...

Geen duidelijke minpunten opgemerkt.

Het personeel weet duidelijk wat er op de kaart staat en geeft daarbij goed advies over de wijnen. Het maakt geen onderscheid tussen belangrijke gasten en anderen.

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

een top verblijf

niets, wat er verbeterd kan worden, misschien een koelkastje op de kamer

in één woord fantastisch, goed ontbijt goede bedden, prachtige kamer, alle comfort was aanwezig

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

mooi gelegen hotel met goede kamers.
    • Premium Tweepersoonskamer

De prijs van het ontbijt. En er mochten helaas geen honden in de ontbijtzaal, dus hebben we het ontbijt niet genomen.

De kamers waren heel goed, we hadden een jonge hond meegenomen en de premium kamers zijn groot genoeg dat was erg fijn. Ze zijn ruim met een klein zit hoekje. Ook een goede badkamer, helaas geen ijskastje op de kamer. Het hotel ligt ook erg leuk, vlakbij een bos, waar je leuk kan wandelen.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Locatie is prachtig in bossen.

Eten in restaurant is goed, maar prijs/kwaliteit kan beter. Slechte verlichting in kamer (moeilijk

Locatie is prachtig in bossen. Goede kamers en leuke sfeer in restaurants

Zeker voor herhaling vatbaar!

Er was denk ik een feestje die avond en dus was lang onrustig op het hofje. Koffie/thee op de kamer, maar moest zoeken naar de waterkoker (gevonden in de kast!)

Prachtige kamers, heerlijk bed, ontbijt was prima, het was maar 1 nachtje, zou er zo weer heen gaan.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Een heerlijk verblijf op een heerlijke plek.
    • Premium Tweepersoonskamer

Toen ik in bad lag en naar het plafond keek liepen er welgeteld 14 lieheersbeestjes overheen. Geen ramp, soms schrikken als ze uit de handdoek kwamen wanneer je je wilde afdrogen. Bij het uitchecken aan de receptie was er natuurlijk de vraag of alles naar wens is geweest; ik heb laten weten dat het verblijf op alle gebieden heerlijk was en het enige wat ons opviel de grote hoeveelheid lieveheersbeestjes waren (maar dat ze dat waarschijnlijk wel al zouden weten). De jongeman die aan de receptie stond, zei met een stalen gezicht dat dat wel eens in de zomer is maar nooit in dit seizoen en trouwens ook niet in onze/deze kamer. Hij vond dat je daar toch ook heus geen last van had en dat dat nou eenmaal bij het natuurlijke karakter hoort van de locatie. Ik stond er wat verbaast bij, ik had inderdaad geen last van de beestjes maar achteraf wel van zijn reactie. Had het meer passend gevonden als hij het gewoon zou be-amen, de verwondering met me zou delen en er dan met elkaar hartelijk om hadden gelachen. Per slot van rekening is een prijs van 160 euro voor een nachtje slapen wel een bedrag waarvoor men de opmerking serieus mag nemen.

De sfeer, de ligging, de hygiëne, de faciliteiten in de kamer, het onderhoud en de afwerking van is ronduit keurig.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

mooie omgeving

tip: het was bekend dat er geluidsoverlast zou zijn van een feest ( wat inderdaad ook zo was): toon een blik van waardering : leg iets aardigs op de kamer b.v.

dat ons hondje welkom was

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Heerlijk onthaasten in fijne luxe!
    • Premium Tweepersoonskamer

Heerlijk ontbijt in mooie 'ontbijt-serre', ruime keus uit heerlijke broodjes etc. Verder zeer fijne ruime mooie nette en superleuk ingerichte kamers. Het was een heerlijk verblijf, echte aanrader! Ook vlakbij snowworld te Landgraaf gelegen (5 min rijden) en Maastricht (30 min rijden). Voldoende parkeerplek ook.

• Beoordeeld op: 23 november 2016

Gastronomie en comfort

Ondanks dat het bed comfortabel lag zouden wij kiezen voor een andere vorm van dekbed. men hanteert een iets te strak sluitingsregiem voor de hotelbar (met enige moeite konden wij met een flink aantal gasten de bar tot 01.00 uur open houden.

authentieke locatie waar je je gelijk thuis voelt. Goed verzorgd ontbijt in het restaurant 'Pirandello' waar je 's avonds heerlijk kunt dineren.