1. Startpagina hotelbeoordelingen
  5. Beoordelingen van Bilderberg Hotel Wolfheze

Beoordelingen over Bilderberg Hotel Wolfheze 4-sterren

Wolfhezerweg 17, 6874 AA Wolfheze, Nederland

#1 van de 2 hotels in Wolfheze

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 28 november 2018

6,0
    Mooie locatie, in prachtige omgeving.

Donker stukje van parkeren naar ingang. Kamer stonk, bij melden 's ochtends kon er geen excuus af.

Mooie locatie, in prachtige omgeving. Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 21 november 2018

rustig

persoonlijk vind ik 15 euro voor een ontbijt te hoog kleine kaart in de bar mag wat meer kleine hapjes bevatten anders moet je gelijk op a la carte overstappen

kamer zwembad sauna heel mooi vriendelijk personeel mooi gelegen bos rijke omgeving

• Beoordeeld op: 18 november 2018

Aangenaam verblijf gehad, kan het iedereen aanraden, maar het een en ander heeft wel aandacht nodig.

Graag aandacht voor de met stof beklede stoelen op de kamers. Wanneer je hierop slaat is het alsof je een deurmat uitklopt - echt extreem veel stof die opwaait. Mijn kamer was zeer goed schoongemaakt, maar ik zag bij mijn vrienden de "spinrag" aan het plafond op de badkamer. Verder vond ik het (als roker) niet prettig dat de rookplek direct bij de ingang is - ik voelde mij (misschien wel terecht) bezwaard daar te roken. Ik kan mij voorstellen dat mensen die niet roken en naar buiten gaan als eerste de frisse boslucht willen ruiken en niet de rook van sigaretten.

Vriendelijke bediening in de bar en het restaurant. Prachtige omgeving en een relaxte sfeer. De kamer was meer dan oké, ondanks wat kleine en eenvoudig op te lossen minpuntjes, en bood voldoende ruimte - zeker voor het bedrag waarvoor ik kon boeken.

• Beoordeeld op: 7 november 2018

Fijn knusse overnachting, tussen 2 studiedagen door

De wc liep constant door, dus steeds raar geluid, ook tijdens de nacht., dit heb ik gemeld volgende ochtend

Lekker warm, goede leeslamp, knus in je eentje

• Beoordeeld op: 26 oktober 2018

Het personeel was erg vriendelijk.

Dat er maar één dekbed op het bed lag. Dat er geen tweepersoonskamers zijn met een douche, je hebt alleen de mogelijkheid te douchen in de badkuip. Er geen koelkast aanwezig is.

Het personeel was erg vriendelijk. Het ontbijt was uitgebreid en goed. Mooie omgeving om te fietsen.

• Beoordeeld op: 24 oktober 2018

De ligging van het hotel!

Best wel gedateerde kamers. Personeel niet altijd even behulpzaam en/of werkzaam(met andere dingen bezig). Er miste toch ook wel een goed terras(zit mogelijkheden) aan de zonkant van het hotel.

De ligging van het hotel! De lounge en het goed verzorgde ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Gemiddeld ok

Het hotel maakt een wat gedateerde indruk en de diner/ontbijtruimte is heel ongezellig.

Eten is prima zij het prijzig; goede wijnkaart. Grand cafe is vele malen gezelliger dan dinerzaal. Ook goed ontbijt maar dat mag ook wel voor 17,50.. Comfortabele kamers.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Prachtige plek maar absoluut de prijs niet waard!!!

Personeel is niet oprecht betrokken. Een dubbele expresso en cappuccino kostte 8,50...En het smaakte naar niks. Het hele hotel moet opgeknapt, allemaal oude zooi. Om een fiets te huren moet je vreemde voorwaarden ondertekenen, 250 euro eigen risico als de fiets gestolen wordt... Dat was de fiets niet meer waar hoor.

De plek is prachtig.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Geweldig verblijf in het mooie Wolfheze

Ruim en divers ontbijt. Schone kamers met comfortabele bedden. Vriendelijk hotel personeel. Super locatie omringd met het prachtige natuur. Voldoende gratis parkeerplaatsen bij de accommodatie. In de buurt van hike-routes.

Rustig verblijf

Een stevige poetsbeurt is in elke ruimte ten stelligste nodig, voornamelijk het zwembad gedeelte (zeer slecht), restaurant en bar. Op de kamer her en der nog veel stof te zien. A la carte menukaart was op zondag niet beschikbaar, vernamen dit pas aan tafel. De voorgestelde menu was eerder beperkt en idem dito voor de uitvoering ervan. De bediening van het weekend team liet veel de wensen over, tijdens het diner werd er niks opgevolgd en tafels werden niet afgeruimd. Het ontbijtbuffet erg slordig, maandagmorgen met een ander team tiptop in orde. Drank is zeer prijzig. Voor een 4* mag men toch een hogere kwaliteit aan service verwachten.

Bosrijke omgeving, rustig maar wat afgelegen. Afgesloten parking voor fietsen.

Een zeven

Een gedateerd hotel. Verouderd balkon waar de tegels los liggen met kieren. De oude vloerbedekking in het trappenhuis en de gangen die een bepaalde geur afgeeft. Prijs kwaliteit verhouding, te duur voor wat je krijgt. Het geluid van verkeer.

Het ontbijt was goed, maar niet te uitgebreid. De benedenverdieping van het hotel is modern en gezellig ingericht. Het personeel was vriendelijk.

ontbijt kan vele malen beter, geen openstaande jampotjes,...

zwembad mag wat vaker aan de rand schoongemaakt, aanslag wat je zo weg wrijft , ook de ramen zaten onder de aanslag, de tuin en terras werden slecht onderhouden, echt jammer want bilderberg heeft wel een naam

ontbijt kan vele malen beter, geen openstaande jampotjes, harde broodjes maandagsmorgen die slof zijn, muntwater in de ochtend is ook geen aanrader, de kamer was echt klein, geen normaal zithoekje, jammer dat er maar een kaart is voor diner, die standaard bleek te zijn geen maandelijkse verandering jammer , borden opmaak kan ook beter etc , allemaal kleine dingen aandachtspuntjes

Prettig verblijf gehad. Komen zeker nog een keer terug.

Wij vonden het jammer dat er een koelkast ontbrak op de kamer

Personeel was vriendelijk Lekker gegeten en gedronken Kamer was goed en schoon Voldoende parkeer gelegenheid en gratis

Heel fijn hotel met vriendelijk personeel. Aanrader!!

Niks.

Kamer was super!! Bij inchecken werd me verteld dat ik een up-grade kreeg. Nou dat was natuurlijk helemaal een cadeautje! Ontbijt was heerlijk. Omgeving is prachtig maar dat wist ik al, ik heb een groot deel van mijn jeugd in deze omgeving doorgebracht.

top top top
    • Executive Tweepersoonskamer

personeel en ontbijt de omgeving en de makkelijk uit val naar Arnhem heerlijk zwembad en sauna een feestje om er tussen uit zijn het ontvangst bij de bali en de vriendelijkheid en deskundigheid waar een feest

Het hotel is gebouwd in een weinig architectonische en inspirerende tijd (jaren 70) en kan dan ook niet voldoen aan alle standaarden van deze tijd. Dit is te merken aan de lay-out van het hotel, deze is niet open van opzet, weinig liftcapaciteit, donkere en kleine aanééngeschakelde ruimtes zoals bijvoorbeeld de receptie. Bij een kamer dat een ligging kent ver vanaf de receptie, dient voor gebruik van de liften, een behoorlijke afstand te worden overbrugt. Ook de omliggende faciliteiten zijn gedateerd. Het terras aan de voorzijde van het hotel voldoet in praktische zin, echter laakt sfeer. Het terras aan de zijde van het ontbijtzaal lijkt niet in gebruik te zijn en is gedeeltelijk overwoekerd. Echter de hotelketen kennende zal dit worden aangepakt en is de bouwstijl een kwestie van smaak. Daarnaast zijn de kamers goed te noemen en maakt de omgeving en de inzet van het personeel dit meer dan goed.

Het hotel voldoet in de meeste opzichten aan wat je van de Bilderberg mag verwachten. Kundig en aardig personeel, schone comfortabele kamers, een uitstekend en gevarieerd ontbijt. Daarnaast kun je een (elektrische) fiets huren, waarbij het hotel handig inspeelt op de vele prachtige fietsroutes in de omgeving. Een mooie bijkomstigheid en pluspunt is het zwembad, dat meer dan voldoet aan de verwachtingen. Voor de menukaart van het restaurant is gekozen voor de Franse keuken (in stijl van). Je moet wel houden van vlees en de rauwe variant hiervan. Dit beperkt wel meteen, wanneer je geen liefhebber bent. Suggestie is om een cross-over te doen met de kleine kaart, als het bijvoorbeeld om de kipsaté gaat. Maakt de kaart mogelijk wat toegankelijker. Overigens wordt er een onderscheidt gemaakt tussen gasten die kiezen voor een twee- of driegangenmenu en à la carte. Bij de eerste keuze wordt de gast ontvangen in het gedeelte van het restaurant waar ‘s morgens het ontbijt geserveerd wordt. Ik snap de keuze (gezien de beperking van het gebouw), maakt echter een rommelige en onpersoonlijke indruk. Sterker nog de ontbijtzaal heeft in de ochtend een functie, maar mist ‘s avonds sfeer. De prijs-kwaliteitverhouding is m.b.t. het eten uitstekend te noemen, echter bij een tafel in de ‘ontbijtzaal’ zou de keuze voor een restaurant in Oosterbeek ed. mogelijk een betere optie zijn als het gaat om de beleving van het uit(eten) zijn. Echter dit alles zijn details en is aan smaak onderhevig. Wat een absolute pluspunt /Unique Selling Point is van hotel, is de rust en de prachtige omgeving. Vanuit de hoofdingang loop je zo de bossen van Wolfsheze in. Het feit dat Arnhem en omgeving zich vanaf eind augustus opmaakt voor de ‘airbornes’, maakt het helemaal een bijzondere beleving.

Prima hotel, super personeel

Dat je de deur nog met een gewone sleutel op slot moet doen. Makkelijk te vergeten de kamer op slot te draaien.

De ligging en het leuke personeel. Heel zorgzaam voor onze dochter met Coeliakie.

Het ontbijt was in orde.

Tip voor de kamer : het tapijt verwijderen. Geen airco aanwezig en een koelkast is noodzakelijk bij zeer warme temperaturen.

Het ontbijt was in orde. Het hotel was goed. Zeer beleefd en hulpvaardig personeel. Mooie en rustige ligging van het hotel. Zeer goede fietsen. Gezellig terras. Wij hebben goed geslapen. Veilige parkeergelegenheid. Kamer is goed en eenvoudig.

Uitstekend ontbijt met brood van Vlaams broodhuis: smullen!

Het hotel doet wat gedateerd aan, de tuin kan wat aandacht gebruiken.

Uitstekend ontbijt met brood van Vlaams broodhuis: smullen! De kamer voldoet en heeft goede prijs kwaliteit verhouding.

matig

de netourage, het hotel is gedateerd. op kamer hing chloorlucht. prijs staat niet in verhouding tot hetgeen wordt geboden. om 7.35 gewekt worden door een bladblazende hovenier. verzoek om meteen bij inchecken te betalen.

rustige ligging en rust in het hotel. kamer was erg schoon.

Kamer schoon maar hebben een update nodig

Zeer verouderd hotel. Zeker geen 4 steren waard. Mensen vluchten naar binnen vanaf terras.... Rat tussen de struiken

Kamer schoon maar hebben een update nodig

Locatie en het ontbijt waren goed.

Personeel was niet erg vriendelijk (aan de receptie), hotel heeft een ouderwetse inrichting, kleine bedden en geen airconditioning op de kamer. Voor de zomer erg warm en niet fijn. Het hotel is daarom qua prijs-kwaliteit verhouding niet goed genoeg.

Locatie en het ontbijt waren goed. Bijbetalen ontbijt was niet geheel duidelijk bij het boeken op Booking.

Veel te kort, had graag nog even gebleven!

Het enige wat mij opviel is dat het hotel erg dicht bij de snelweg ligt, daardoor hoor je de auto's constant voorbij rijden.

Onverwachts een bad in de badkamer wat erg fijn was, balkon was ook erg fijn om te hebben en de omgeving schitterend. Ook super service van de receptie aangezien onze reservering blijkbaar niet doorgekomen was en dit door henzelf is opgelost.

Mooie omgeving maar een mindere prijs kwaliteit verhouding

Prijs kwaliteit verhouding viel tegen. Geen airco (snikhete kamer) en voor dit bedrag heb ik recent in andere hotels veel ruimere kamers MET airco geboekt. Ontbijt was verre van klaar toen wij aanschoven, jammer!

Omgeving is prima, midden in het bos. De hotel kamer was schoon en de bedden waren goed.

Mooie locatie, heerlijk ontbijt
    • Executive Tweepersoonskamer

Ik had meer verwacht van de executive kamer en er hing maar 1 handdoek terwijl we met ze 2 waren. Geen wake up call ontvangen waardoor we te laat wakker schrokken en moesten haasten (wel een half uur verlenging gehad van de kamer)

Mooie locatie, heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Er lag nog medicatie onder het bed van een vorige gast, onze pup had dit al vrij snel gevonden, gelukkig hadden we het direct gezien en is er niets gebeurd.

Behalve het negatieve punt was de kamer zeer proper, zelfs geen last gehad van stofallergie (in een kamer vol met tapijt niet evident)

Eten en bediening was prima
    • Executive Tweepersoonskamer

Indien het warm is mis je airco op de kamers. Dit zeker in relatie tot de matras (begrijpelijk met plastic hoes overtrokken) en het dekbed.

Eten en bediening was prima

Mooie omgeving, matige service en oubollige uitstraling.

Alles wekte bij mij de indruk dat men moeite heeft het hotel te onderhouden. Wat ik jammer vind is dat het hotel erg gedateerd is. Het ontbijt vond ik niet geweldig: er was geen verse jus aanwezig. De scrumbled eggs waren duidelijk niet vers bereid, maar gemaakt van pakken ei die in de magnetron waren gegaard. Het personeel had nauwelijks oog voor de gasten.

Het Bilderberg Wolfheze ligt in een prachtige omgeving. Netjes was dat mij een andere kamer dan wel korting werd aangeboden nadat ik had aangegeven dat de prijs-kwaliteit verhouding ver te zoeken was. Ik had een bijzonder kleine kamer, met een hele krappe badkamer en laag plafond.

Prima verblijf in mooie omgeving.

Hoewel het een goed hotel is, is het ook een beetje vergane glorie. In gangen en kamers gedateerde vloerbedekking en ook in de kamers veel donkerbruin hout. En wat zou het goed zijn als het hotel afstand zou doen van al die plastic tubetjes met shampoos en smeersels. Zelfs de plastic bekertjes zijn nog in plastic verpakt. Dat kan echt niet meer in deze tijd en draagt bij aan de gedateerdheid.

Prima verblijf in mooie omgeving. Aardig dat er een waterbak en hondenkoekje in de kamer klaar lag.

Fijne locatie.

Het douche gordijn in de badkamer. Vinden wij niet prettig plakt aan je lijf tijdens het douchen. Beter als men een wandje op het bad plaatst. Kamers ook wat oubollig. Kunnen wel een op fris beurt gebruiken.

Locatie. Prima ontbijt. Heerlijk rustig.

Schitterende lounge en terras.

- De koffie bij het alles voor ontbijt gekocht was niet goed. Kantoor koffiemachine is niet goed genoeg voor een 17€ ontbijt . - Saaie en ietwat sombere kamers.

Schitterende lounge en terras. Goed restaurant, prachtige plaats. Ideale uitvalsbasis voor fietstochten.

De ligging is perfect, in de bossen.
    • Executive Tweepersoonskamer

Het eten in het restaurant was teleurstellend. De kamer (exclusief) is verouderd en niet ruim, badkamer hetzelfde.

De ligging is perfect, in de bossen. Het ontbijt is heel lekker en verzorgd.

Een fantastisch hotel, met een heel lekkere keuken, aan de rand van het bos.

Eigenlijk is er niks tegengevallen, maar als we iets moeten zeggen: een douchegordijn is geen aangename afscheiding van de douche. 's nachts was het wel heel warm (geen airco)

Zeer mooi hotel aan de rand van het bos. Het restaurant heeft een heel lekkere keuken. Een echte aanrader.

Ontspannen er even tussenuit.

Het douchen in de badkuip met daarbij een te lang douchegordijn is niet meer wat je verwacht in een hotel in deze prijsklasse.

Hartelijk ontvangst bij receptie. Ontbijt was lekker, zeker het vers brood van het Vlaams Broodhuis en de lekkere jams! Ligging van het hotel is heerlijk!

De kamer en het ontbijt waren uitstekend.

De keuken viel wat tegen. We hebben a la carte gegeten en wat mijn partner gekozen had was slecht. Wel iets anders voor in de plaats gekregen, ook niet echt lekker. Personeel heeft echt z'n best gedaan om dit te compenseren.

De kamer en het ontbijt waren uitstekend. Bij het ontbijt heerlijk brood en veel keuzen.

Goede reputatie in gevaar?

De badkamer die absoluut niet hygiënisch was. Vies douchegordijn (kan anno 2018 echt niet meer), zwarte schimmel, gescheurde tegels, kalk op de tegels, te smerige toiletborstel.

Vriendelijkheid van het personeel. De klassieke gerechten op de kaart. Wijze waarop de receptioniste omging met mijn kritische opmerkingen. Professioneel en respectvol.

Wat donker en ouder hotel, maar we hebben verder goed verblijf gehad.

Het hotel kan een update gebruiken. Twee geleden in Bilberg Oosterbeek geweest welke op 2km van dit hotel ligt en die is van binnen en qua kamers ge-update en uitgebreider qua ontbijt/diner. Het zijn wel beide 4* hotel.

De locatie en omgeving is prima.

Vriendelijk personeel en heerlijk gegeten.

De kamer was erg warm. De balkondeur open zetten hielp niet echt en er waren geen andere middelen.

Het personeel was erg vriendelijk en ik kon voor het inchecken even ergens omkleden en de volgende dag na het uitchecken nog even douchen. Erg fijn! Ook het restaurant was erg goed, heb er lekker gegeten. Wel is het handig om de Franse kazen even te benoemen bij het serveren.

Prima ontbijt met lokale producten.

een inloopdouche zal meer van deze tijd zijn.

Prima ontbijt met lokale producten. Mooie ruime kamer. De omgeving is prachtig, een wandeling meer dan waard met o.m. het bekengebied en de Wodanseiken. In Wolfheze zelf is niets te beleven maar Arnhem/ Oosterbeek liggen binnen een kwartier rijden.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Prima verblijf in een prachtige omgeving

Het serveren van eten duurde voor mijn gevoel wel wat lang. Had alleen een soep en een koud vooraf gerecht. Vooral de wachttijd na het afruimen van mijn soepkom en het serveren van het koude vooraf gerecht, vond ik erg lang duren. Kwaliteit van het eten was wel goed.

Bij het inchecken horen dat de kamer 2x gratis is geupgrade. Helemaal top

Het eten in het restaurant (a la carte, want 3 gangen menu...

Het eten in het restaurant (a la carte, want 3 gangen menu zag er erg standaard/saai uit), viel tegen. Wel gevarieerde kaart, goede service en goede wijn. Vlees en vis van de hoofdgerechten waren matig, sauzen te zout.

Een aanrader voor wie de streek wil bezoeken.

Enige opmerking betreft de wat gedateerde look van de kamers maar dit wordt ruimschoots gecompenseerd door het behulpzame en vriendelijke personeel, het uitstekende ontbijt en de schitterende locatie.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Aangenaam

Uitstraling van het hotel is een beetje vergane glorie. Slecht onderhouden tennisbaan en puttinggreen. Nodigt niet echt uit om wat te doen. Weinig aandacht voor interieur bij de kamers. De prijzen van de fietsen. €15,- per dag vind ik teveel, zeker als je zoals wij er 4 dagen verblijven. Zeer regelmatig opnieuw inloggen voor internet. Je kon niet elk moment gebruik maken van het zwembad ivm zwemles aan kinderen. Stond nergens vermeld.

Uitgebreid ontbijt, niet overdadig.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

De bedden waren zeer goed!

De prijs voor het verblijf van een huisdier. Gelukkig kwamen ze ons iets tegemoet. Voor oudere mensen is het douchen in een gladde badkuip toch echt niet zo comfortabel........

De bedden waren zeer goed! Het balkon geweldig......

Relaxt.
    • Executive Tweepersoonskamer

Superdruk, summiere dinerkaart, personeel dat niet vrolijk was, lang op drinken moeten wachten, verhouding ontbijt-prijs niet netjes. Ze vragen veel voor het ontbijt in verhouding met wat je krijgt.

Mooi bos die dichtbij was. Nette kamer. Lekker bed. Schone douche.

Teleurstellend eten en het was koud in de openbare ruimtes!

Het diner 's avonds viel erg tegen. Te grote porties en niet echt smakelijk. Van een Franse keuken verwacht men verfijnd eten. Dat was dit echt niet

Het ontbijt was prima en de kamer ook.

Heerlijk rustig, vriendelijk personeel, goed ontbijt

Verlichting in zwembad erg schaars. De munt voor het solarium zou tegen een geringe vergoeding verkrijgbaar zijn, dit bleek 12,50 per munt. Dit vind ik niet een geringe vergoeding maar een flinke vergoeding.

Heerlijk rustig, vriendelijk personeel, goed ontbijt

prima hotel om te logeren met kids, maar ga er niet dineren

zeer slecht bediend tijdens diner. stroop kwam pas toen pannenkoek koud was, soeplepel na 3 x vragen en soep niet meer heet was...etc toast bij soep (hoofdgerecht!) waren drie flinterdunne stokbroodjes en ook daar moest weer om gevraagd worden....

heerlijk ontbijt, prima familie kamers

Aangenaam verblijf - nette kamers - goede voorzieningen - fijne locatie

Vriendelijk personeel. Mooie kocatie. Nette kamers. Heerlijk ontbijt. Grand Café/Lounge room heel sfeervol. Leuk adres voor een paar dagen in een bosrijke omgeving te vertoeven. Geschikt voor alle leeftijden.

Geboekt tweepersoonskamer via Booking.com en pas later zag ik only for single use. Ik vind dit misleidend aangezien ik een twee persoonskamer boek en dit de kleine letters zijn die je in de snelheid en bij boeken niet ziet. Gevolg was dat ik ontbijt en toeristenbelasting naderhand nog bij moest boeken waardoor de prijs boven budget uit kwam. Het personeel vh had met kunnen verassen door een geste te doen en te laten zien dat er begrip was voor de Wijze waarop de boeking had plaatsgevonden ipv te wijzen naar de afspraken met bookings en dat ze daar geen invloed op hadden. door deze eur 24 te laten vervallen ipv mij deze te laten betalen zou Ik zeer verrast zijn geweest en als ambassadeur van uw hotel kunnen optreden:), nu blijft er een klein “ nasmaakje aan hangen”

Omgeving, bereikbaarheid, rust

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Beetje gedateerd hotel en de douche cabine is erg smal. Per ongeluk met de elleboog tegen de kraan aangekomen, waardoor een loeihete straal voor een verbrande huid zorgde. Levensgevaarlijk.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

genoten van een gastvrij hotel midden in de bossen

De omgeving is prachtig! In het hotel heeft men er alles aan gedaan om het de gasten naar hun zin te maken, kortom je voelt je welkom bij het vriendelijk personeel, vind ik heel belangrijk. Er liggen ook handdoeken speciaal voor aan het zwembad in de kamer. Zwembad is klein maar heel aangenaam.

Prachtige ligging, zeer vriendelijk personeel, top ontbijt...

Kamers zij wellicht wat gedateerd, maar v alle gemakken voorzien. Het zwembad en sauna zijn niet heel ruim en daardoor soms wat druk

Prachtige ligging, zeer vriendelijk personeel, top ontbijt met locale producten.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Redelijk verblijf. Mijn verwachtingen waren misschien te hoog

Te weinig stekkers in de kamer. (1) Het hotel was van buiten af niet duidelijk genoeg te zien. Donker. ( ik heb 3 rondjes gereden) Parkeer plek(lengte) voor een transport busje was minimaal. Verse jus Orange is voor mij vakantie. Die was er niet . Raam kon ik niet zomaar open krijgen, veel gedoe.

Kamer was prima wat betreft bed, grootte tv enz. Badkamer idem

Mooie omgeving.

Ik vind het ontbijt aan de dure kant, 17,50 euro. Ontbijt is overigens wel van goede kwaliteit met ruime keuze. Ook fietshuur vind ik met 15 euro aan de dure kant.

Mooie omgeving. Vriendelijk personeel. Goede service.

Prima verblijf op goede locatie

Het hotel is een beetje verouderd, de wc-bril zat scheef, de verwarming tikte wanneer je hem hoger zette en hele harde, hoge kussens (wel de mogelijkheid tot omruilen bij de receptie).

Prima hotel met een goede ligging ten opzichte van park De Hoge Veluwe. Veel faciliteiten, zoals een zwembad, sauna, golfbaan en tennisbaan. Vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt, gratis parkeergelegenheid en waterkoker op de kamer.

Heerlijk hotel, met uitstekend restaurant, midden in de...

Heerlijk hotel, met uitstekend restaurant, midden in de Veluwse bossen. Erg vriendelijk personeel. Veel aandacht voor de gasten: bijvoorbeeld goed georganiseerde oud-nieuw viering!

Plezierig verblijf op een prachtige locatie!

Creamer i.p.v. cupjes koffiemelk.

Zeer vriendelijke ontvangst bij de receptie. Rekening gehouden met onze voorkeur qua ligging van de kamer. Goede televisie op kamer met prima beeldkwaliteit. Koffiefaciliteit op de kamer.

We waren met een grote familie groep om iets te vieren.
    • Executive Tweepersoonskamer

Jammer dat het zwembad - ook al zeggen we er elke keer iets van - al 3 jaar (!) een beetje viezig overkomt. Vloeren zijn niet schoon!! De sauna nooit klaar is voor gebruik (waterbad moet bijgevuld worden en is waarschijnlijk lek) en er maar 4 ligstoelen staan.

Het ontbijt is er geweldig en de tijden zijn prima! De locatie is super en het personeel top!

Locatie, ontbijt en de faciliteiten (zwembad, sauna) zijn...
    • Executive Tweepersoonskamer

De badkamer is wat gedateerd en had schoner gekund

Locatie, ontbijt en de faciliteiten (zwembad, sauna) zijn top, personeel heel vriendelijk en een fijn bed

Heerlijk bijgekomen.

De badkamer was duidelijk gedateerd. Er was een douche in het bad, maar geen steunen aan de muur om er uit te komen. Beetje gevaarlijk!

De ligging is perfect, fijne kamers, fijn personeel, en een heerlijk zwembad. Er waren meerdere gasten in het hotel, maar we zijn er maar weinig tegengekomen. Heerlijk rustig.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

ontbijt prima;

accommodatie als geheel, inclusief de kamers sterk gedateerd; weinig sfeer; de gangen treurig ; we hebben Bilderberg regelmatig geboekt, maar deze was ver beneden de Bilderberg norm, zoals wij die kennen.

ontbijt prima;

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Zeer ontspannen

Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Pracht locatie! Ontbijt was zeer goed. Kamers wat gedateerd maar prima en heerlijke badhanddoeken. Wij hebben genoten van het zwembad. Het eten s,avonds was zeer goed!

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Prima tot uitstekend verblijf voor één of twee overnachtingen , goede kamer, ontbijt en diner!
    • Executive Tweepersoonskamer

Een beetje onpersoonlijk contact bij het inchecken met minder relevante vragen/opmerkingen. Thee/koffie zetten op de kamer is niet aantrekkelijk gemaakt (staat in een kast te verstoffen). Lucht in badkamer duidt op stilstand van het water in de leidingen bij gebrek aan "door spoeling" of vanwege onderbezetting van het hotel door de weeks.

Het totaalpakket was zeer goed tot uitstekend: prima kamer, bed comfort, parkeren, zeer goed ontbijt, prima diner en bediening, heerlijk zwembad in de vroege ochtend voor het werk. Het hotel is rustig en bosrijk gelegen.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Fijn er even uit te zijn in deze prachtige herfst.

De eerste nacht zeer slecht geslapen door een veel lawaaimakende verwarming. Na een klacht daarover kregen we een mooiere en stille kamer dus de 2e nacht ging veel beter. De prijs/kwaliteit verhouding van het diner viel ons tegen. Eten was redelijk/goed, maar erg duur!

De vriendelijkheid en service bereidheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Mooie locatie, mooie omgeving, mooie wandelroutes

Bij boeking stond op foto Inc. ontbijt, dit was dus niet het geval en moest bijgeboekt worden. Dit wekt verwarring, booking.com zou deze foto met opmerking niet op de site moeten zetten.

Mooie locatie, mooie omgeving, mooie wandelroutes

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Een hotel om terug te komen

Niets, misschien het weer.

De kamer was geweldig, heerlijk zwembad, prima ontbijt en 's avonds hoef je het hotel niet uit om lekker te gaan eten. Ook het personeel is super vriendelijk.

Comfortabel onthaasten in de Veluwe!

In het restaurant ook een wat simpele maaltijd zoal een biefstuk met frites en salade

Rust en gezellige mix van grijs en jong in het weekend. Lekker ontbijt en fijn zwembad met goede temperatuur. En zo het bos in!

Aangenaam

Keuze in restaurant was te vinden in 5 verschillende menukaarten en het eten erg zout. Zoals te verwachten geen culinaire hoogstand.

Degelijk hotel met lekkere bedden in mooie bosrijke omgeving, fijn binnenzwembad en prima ontbijt.

Mooi, maar het had zoveel meer kunnen zijn.

Zwembad, sauna, kleedruimte en faciliteiten vielen tegen. Vloeren zagen er niet echt schoon uit. Jammer want hier hadden we echt naar uit gekeken. Prijzen van de maaltijden waren niet echt goedkoop en voor ontbijt moest er 17,50 per persoon bijbetaald worden. Hotel zelf ziet er wat gedateerd uit. Jaren 70 stijl. Prijs- kwaliteit verhouding niet goed.

de locatie was prachtig en de ontvangst vriendelijk, Kamers schoon en de bedden lagen goed en badkamer was netjes.

Wij waren er i.v.m. het concert van The Rolling Stones, hebben een prima verblijf gehad.
    • Executive Tweepersoonskamer

Achterstallig onderhoud aan bijv.: zwembad sauna bubbelbad, tennisbaan

Prima hotel in een mooie omgeving, kamer en bedden in orde. Supervriendelijke medewerkers.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Sfeervol hotel in een mooie en rustige omgeving

Het personeel was heel vriendelijk en hulpvaardig. Ruime parkeergelegenheid. Het ontbijt was heel goeden uitgebreid. Het zwembad was heerlijk. In de directe omgeving diverse wandelroutes door het bos. Oosterbeek is vlakbij en leuk om te winkelen.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

goed hotel zeker optie voor herhaling

VVD had een bijeenkomst. Zij zaten in het grandcafe besprekingen te houden. Dit is niet gezellig voor andere hotelgasten. Tom Tom gaf het adres op ander punt aan.

Vriendelijkheid van het personeel

Rust in het hotel van lawaai
    • Executive Tweepersoonskamer

Dessert in restaurant duurde wat lang mensen achter ons zelfde dessert van jannes menu later als ons besteld en hadden het al op en van ons was er nog niet

Rust in het hotel van lawaai

Helmaal goed.

Artikelen in winkeltje niet altijd aantrekkelijk: chocolade wit uitgeslagen.

Vriendelijke ontvangst, kamer keurig en schoon, fijne badkamer met zeep en bodylotion. Fijn water bij de receptie. Caesar salade heerlijk. Ontbijt prima, rustig gelegen. Jammer dat ik geen badkledij mee had, zwembad extra reden voor volgende boeking.

Resultaat 1 – 75