1. Startpagina hotelbeoordelingen
  5. Beoordelingen van Hotel Holland Inn Wolvega

Beoordelingen over Hotel Holland Inn Wolvega 3-sterren

Steenwijkerweg 52, 8471 LC Wolvega, Nederland

#2 van de 2 hotels in Wolvega

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 19 november 2018

Top.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Nou, als ik dan toch iets moet bedenken; Ik zou wel een stroomdraadje naar de auto willen om op te laden.

Heel erg vriendelijke bediening. Leuk concept. Sluit perfect aan op (toekomstige) behoeften. Jammer dat ze moeten sluiten agv huurverhoging. Dat zouden we echt moeten zien te voorkomen... Ik ben voor een crowd-fundings actie.

• Beoordeeld op: 14 november 2018

Fantastische locatie, rustig gelegen, prima uitvalsbasis

Prima kamer, zat zelfs keukentje in hoewel die niet gebruikt is. Alles was schoon, prima bedden, prima ontbijt. Vriendelijk personeel. In het restaurant gedineerd, heerlijk gegeten, ook hier een goede prijs-kwaliteitsverhouding.

• Beoordeeld op: 13 november 2018

Een bijzonder hotel, dat is het!

We kregen te horen dat het hotel gaat stoppen per 1 januari. Erg jammer en vervelend voor ons maar ook voor alle medewerkers. Veel succes!

Vriendelijk en ontspannen huiselijke sfeer. Personeel probeert aan al je wensen te voldoen zo werden wij met het hotel busje naar onze bestemming gebracht.

• Beoordeeld op: 5 november 2018

Jammer dat dit hotel verdwijnt

Niet de meest moderne kamer, maar maakte voor ons niet uit. Jammer dat het hotel op 1 januari zal sluiten.

Ruime kamers, ontbijt was lekker, jammer dat het op 1 januari zal sluiten.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2018

Alles!

Helemaal niets!

Alles! Precies wat ik zoek! Ik las een negatieve recensie, tegen die persoon zou ik willen zeggen LEES de tekst en je hebt geen verrassingen! Ontzettend jammer dat het hotel binnenkort sluit...

• Beoordeeld op: 25 oktober 2018

Fam. Bezoek

Alles was prima maar we VINDEN HET HEEL JAMMER DAT ZE PER 01 JANUARI 2019 Sluiten. Het alternatief voor de paper dure vd Valk gaat sluiten. Dat is jammer voor de gasten en alleen maar goed voor de Fam. Vd Valk. Hun prijzen zijn 2x zo hoog. Wij, en andere gasten gaan op zoek naar een ander alternatief voor die dure vd Valk.

Prima lokatie. Goede ruime kamer.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Beneden de maat en veel te duur

Zie boven en de slaapkamer erg ongezellig

Ongezellig. Vreselijk dat er n keukenblok in zat. Oud en wit. Het was n appartement geweest. Geklaagd bij de bali. Dit stond op internet zei de mdw. Ik heb t nergens gezien. Afrader qua kamer. Booming.com

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Zou er direct weer naartoe willen.

Vriendelijk en prettig personeel! Je mag zeggen wat je wilt en ze pikken het op. De kamer leek wel een appartement, gelukkig zonder gekkigheid. Goed ontbijt!

Wij zullen nooit meer boeken via deze site want al eerder ondervonden wíj zo n wanprestatie

We kregen een kamer een bejaardentehuis waar niets aan was veranderd nadat de persoon was vertrokken of overleden. Wij hadden foto's gezien op booking.com maar hebben niet een plaatje kunnen vinden, dat er óók maar iets op leek.

Niets. Het was een armzalig geheel en we vonden ons echt bedrogen. Booking.com controleert de accommodatie niet op het zenden van eerlijke foto'S.

Ruimte op de kamer, en de kamers zijn schoon personeel is...

Kamer is er uit, mag wel een frisse look krijgen! En de bedjes zijn smal en kort!

Ruimte op de kamer, en de kamers zijn schoon personeel is vriendelijk!

Aparte ervaring

Het hotel is gevestigd in een verzorgingsflat. Dat hoeft geen probleem te zijn, maar het ruikt er ook nog echt als in een bejaardenhuis. De kamers zijn op zich prima, alleen de badkamer zag er erg ouderwets uit. We hadden wel willen ontbijten in het hotel, maar euro 12,50 per persoon voor het ontbijt vinden we toch wel te duur.

De kamers zijn ruim, het zijn eigenlijk appartementen, de bedden slapen goed. De kamerprijs is niet hoog, beduidend lager dan de andere accomodaties in de regio.

Goed geslapen, lekker gegeten, maar het viel door de locatie wel wat tegen.

De kamers waren een onderdeel van een seniorenflat en dat zorgde voor een seniorengevoel. Het tapijt op de gangen en in de kamers vonden we niet erg hygienisch.

Ontbijt was prima, het restaurant was uitstekend.

Matig hotel

Kamers erg verouderd. Matrassen slecht. De familiekamer kan geboekt worden voor 4 personen maar er waren 5 bedden. Aangezien we met 5 personen waren hadden we geen extra kamer hoeven boeken.

Nuttige en aangenaam verblijf. Vriendelijk personeel.

Het geheel doet wat ouderwets aan. De sporen van het bejaardentehuis zijn overal nog te zien. Omdat er nogal wat 'grijze gasten' waren werd die indruk nog versterkt. Nadelig is dit niet, wel opvallend.

Het hotel is een omgebouwd bejaardentehuis en dat is ook wel te merken. Eigenlijk een soort aanleunflat, waar ook nog betalende bewoners aanwezig zijn in de leeftijd van 30 tot 90 jaar. De vorm van ouderenflat domineert, maar is niet persé hinderlijk. De kamers zijn ruim, wat ook geldt voor de badkamer. Groter dan kamers in het gemiddelde hotel. Alle kamers zijn voorzien van een balkonnetje en dat is voor rokers natuurlijk wel prettig. Algehele indruk is schoon en netjes, niet uitbundig of spectaculair. Goede prijs-prestatieverhouding voor mensen die niet al te veel willen betalen voor een redelijk aangenaam verblijf. En te tappen er goede pilsen. Omdat de temperatuur tijdens ons verblijf 38 graden was, werd deze bijkomstigheid door ons, dorstige lieden met een lange trip achter de rug, zeer op prijs gesteld.

Ruime kamers.

Dat de kookplaten niet aangesloten waren, we hadden gehoopt in de kitchenette zelf te kunnen koken. De verlichting was beneden de maat, je kon als het donker werd nergens lezen.

Ruime kamers. Vriendelijke mensen.

Ruime kamers maar dat was t ook wel.
    • Familiekamer met Douche

Ontbijt, beneden standaard, spek nooit gezien roerei dat een half uur op zich laat wachten standaard opgewarmde zak, zonder dat er iets mee gedaan is dus smakeloze hap. Croissants worden met 5 stuks aangevuld terwijl er bijna 50 man aan t ontbijt zit. Dus ontbijt viel erg tegen Hier vooraf voor het boeken van het ontbijt naar gekeken omdat dit met een koolhydraatarm dieet ei en spek een van de weinige dingen is die ik eet tijdens het ontbijt. Hierover bij de uitcheck iets van gezegd, dit wordt dan ter kennisgeving aangenomen maar verder niets. Dan blijkt bij de uitcheck dat er voor de kinderen 12,50 berekend wordt terwijl op de website en booking.com duidelijk een lager tarief staat. Uitleg is omdat je via booking.com boekt je voor de kinderen ook meer betaald. Ontbijt hebben we bij de incheck bij het hotel geboekt. Dus het hotel hoeft hierover geen commissie af te dragen maar rekent wel extra kosten door aan de gast omdat de boeking via booking.com kwam. De familiekamer was niet direct beschikbaar via het hotel maar wel via booking.com. Hierover nog telefonisch contact gehad voor de boeking boeking via deze site.. Dus vreemde gang van zaken. En dit zorgde ervoor dat we met een slecht gevoel weg gingen en het idee kregen niet serieus genomen te worden.

Kamer goed, grappig om te zoen hoe leegstaande seniorenwoningen ingezet worden als hotel.

Vriendelijkheid personeel

Kamer 350 werd verhuurd terwijl men toch zou moeten weten dat een van de twee kunststof balkonstoelen finaal doorgebroken en dus onbruikbaar was, daarnaast ontbrak er een gedeelte van de douchemengkraan, waardoor een scherpe rand ontstond die eenvoudig tot letsel had hunnen leiden. Daar op gewezen reageerde het personeel verbaasd. Later begreep ik dat het hotel in de loop van het jaar moet sluiten omdat de eigenaar van het pand andere bedoelingen heeft. Dan begrijp ik dat je het onderhoud minimaliseert. Maar zo'n kamer zou je dan niet meer moeten verhuren.

Vriendelijkheid personeel

genoten van de rust en ruimte

Ruime kamers en schoon. Hier en daar een kleurtje zou kunnen. Misschien een handdoekje/theedoekje in de keuken bij de bekers. Was fijn de waterkoker en wat thee/koffie. Het lag er heerlijk rustig.

Voor overnachting na bruiloft was het een prima, maar onze kamer had absoluut geen luxe

De badkamer was erg krap en niet heel hygienisch dat er vloerbedekking op de grond lag

Het ontbijt was heel goed en uitgebreid, de kamer was netjes, personeel vriendelijk

Mooie ruime kamers en netjes en mooie omgeving

We hadden een TT special genomen dat was een hoofdgerecht in het restaurant maar een voorgerecht had ook wel lekker geweest en het nagerecht (ijsje) was niet heel veel keus maar het eten (biefstuk) was heeeerlijk

We hebben lekker gegeten en de kamer was net een normaal huis (appartement) heel erg ruim 👍🏻

Prima verblijf. ondanks dat het een verzorginshuis is geweest prima hotel geworden.

De kamers kunnen iets sfeervoller/ moderner gemaakt worden.

Eten in het restaurant gezellig en goed. Het personeel heel vriendelijk!! Hotelkamers waren voldoende.

Een prachtig lang weekend beleefd, mede door deze locatie.

Geen opmerkingen.

Ontbijt prima. Handige fietsenstalling. Voldoende parkeerplaats voor auto's. Vlak bij Centrum/horeca van Wolvega. Uitstekend plaats om al fietsend dit stuk Friesland te bewonderen !

Kamers zijn veroudert , maar schoon. Prima voor 1 nacht
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het personeel.ondanks dat er heel wat jong personeel aanwezig was wisten ze goed waar ze mee bezig waren, was men betrokken bij de klantt. Compliment daarvoor. Prima Fietsen gehuurd

Voor ons was het -gezien het aantal dagen- goed.

Ontbijt was super, diner ook goed. Kamer sober maar voor ons doel mooi genoeg. Douche en toilet goed en echt schoon. De bedden vonden wij aan de zachte kant maar smaken verschillen. Aan wandelen zijn we niet toe gekomen maar de omgeving ken ik dus wandelen is daar heel goed mogelijk.

Het voldeed aan de verwachting en het doel van het verblijf.

Vindt het jammer dat we 's avonds aan de bar van het personeel pas te horen kregen dat de motoren ook in een garage konden staan en dat de afhandeling bij het inleveren van de sleutel traag was omdat er fouten in de factuur zaten (als ook bij de klant voor ons)

Prima accomodatie

In de keuken zijn geen glazen of iets dergelijks beschikbaar. Als je meerdere dagen verblijft is dat wel handig. De slaapkamer had qua stof iets schoner kunnen zijn. De kamers zijn erg gehorig, maar oordopjes helpen.

Het is fijn om een appartement te hebben met een aparte woonkamer en slaapkamer. Het appartement is sober ingericht, maar oogt schoon. De locatie is 10 minuten van het centrum, waar de nodige winkels zijn. Het personeel is erg vriendelijk. Ik heb niet ontbeten, maar het diner in het restaurant had een goede prijs/kwaliteitsverhouding.

De ruimte en schoon

De ligging in een seniorenflat wat ook nog half leeg staat. Geen uitstraling en echt hotelgevoel. Je hebt echt t idee dat je in een bejaardewoning verblijft. Ook alles verouderd, en beugels op douche en wc. Slecht aangegeven waar je heen moet voor je kamer. Alles loopt over in elkaar de gewone bewoners en de hotelgasten.

De ruimte en schoon

Heerlijk geslapen in een ruim hotel

geen föhn, maar die krijg je bij receptie dus ook geen probleem.

alles :-) het is lekker rustig en we hebben heerlijk geslapen. geweldig is dat je zoveel plaats hebt. aparte woonkamer met een keukenhoek met koelkast. heerlijk ruim. prima ook om langer te blijven. personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Een vreemde gewaarwording...

Het feit dat het een nog half functionerend bejaardentehuis is was even wennen. Verder was totaal onduidelijk of de prijs in- of exclusief ontbijt was. Omdat ik geen zin had om €25 extra te betalen heb ik dat laten zitten.

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Voor deze keer prima, leuk dat er schaatsers logeerden, wij waren er ivm bezoek Thialf.

Dat betreft bij het boeken: In eerste instantie lijkt het inclusief ontbijt, daar moet later toch in totaal € 50,00 voor afgetikt worden. Plus nog € 8,00 toeristenbelasting. Wij boekten last minute anders hadden we daardoor waarschijnlijk verder gekeken. Kleine TV.

Het ontbijt was goed, de kamer bleek een appartement,dus heerlijk veel ruimte maar geen inrichting van de keuken.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Het vertrek de buitenlucht in na de sleutel te hebben...

Jammer dat de kamers zo aangeboden worden. Het lijkt erop alsof Oma net haar kamer heeft verlaten. Er zit een keukentje in, is zinloos, geen servies of wat dan ook. Twee bekers voor enkel kopje thee of oploskoffie te zetten maar geen theedoek om na afspoelen kopje af te drogen. Muffe kamer, onsmakelijke vloerbedekking, meubilair van smakeloze kwaliteit, onvoorstelbaar ongezellige verlichting, geen mogelijkheid om wat te drinken in iets van een bar. Als dit als hotel blijft dan is een restyling van de kamers echt noodzakelijk en faciliteiten in hotel schieten tekort. Wij vinden het jammer dat we dit hotel hadden geboekt. Moest vooraf betaald worden. Als dat niet het geval was geweest hadden we een ander hotel gezocht na het zien van deze locatie. Dit hotel mag niet de kwalificatie hotel hebben.

Het vertrek de buitenlucht in na de sleutel te hebben ingeleverd.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Prima verblijf in een vriendelijk hotel.

Inrichting van de kamer was sober en gedateerd.

Prima ontbijt met genoeg variatie, zeer vriendelijk personeel, ruime kamer (een voormalig serviceflat: aparte slaapkamer, zelfs een klein balkon en een koffiezetapparaat). Mooi concept (hotel als gedeelte van een serviceflat). Gehuurde fietsen waren prima.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Gezellig, vriendelijk, schoon, goede prijs/kwaliteit

Zie bovenstaand

Alles was prima (geregeld) ,jammer dat bij het ontbijt niet alles meer aanwezig was, omdat het niet altijd werd bijgevuld, maar wij zijn verder zeer te spreken over alles.

We hebben heerlijk geslapen en ontbeten. Het appartement is wat somber qua aankleding.

Het appartement was heel netjes maar zou een beetje gezelliger en vrolijker kunnen. Je voelt je in een bejaardenappartement.

Het was er heerlijk rustig. Het ontbijt was prima in een gezellige ruimte.

Goed als het niet zo vies rook

Er hing een oude etenslucht door het hele gebouw inclusief het dekbed beetje bejaarde lucht dat was erg jammer voor de rest de ruimte de mensen het eten alles gewoon goed

Het was prima

Ik vond de prijs die ik extra voor de hond moest betalen aan de hoge kant ( 10 euro voor een nacht)

De omvang van de kamers de vriendelijkheid van het personeel, het koelkastje op de kamer. Je hebt de ruimte buiten om je hond goed uit te laten

uitstekend

hotel zag er van buiten uit als een bejaarden tehuis. Was ook vroeger een bejaarden tehuis

diner goed en voldoende keus en restaurant keurig en personeel/bediening correct en voldoende ruimte om fietsen te stallen en evt. op te laden afsluitbare en vanuit het hotel te komen stalling ruimte

Goed overnachtingsadres vlakbij het centrum

Appartementje in seniorencomplex; mooie bestemming van leegstaande kamers. Koffie/thee faciliteit. Inpandige, afgesloten, fietsenstalling. Wij hebben er niet ontbeten maar dat zag er erg goed uit.

Niet voor herhaling te boeken

Het hotel is niet meer van anno 2017, renovatie (kamers, badkamer en scheiding serviceflat) is een must!! Het ontbijt kost € 12,50 en dit is te veel, € 9,95 ligt meer in de richting en de broodmanden waren met een vochtig doek afgedekt!! Op de site van Booking.com wordt niet vermeld, dat het een combinatie is van hotel en een serviceflat.

Medewerkers zijn vriendelijk en het restaurant heeft een mooi uitzicht over het landschap.

oud en gedateerd.

oud en gedateerd. de indruk dat je in een verzorgingshuis logeert wordt niet weggenomen. Zonder kloppen staat er in een keer een kamermeisje op de kamer. uitchecken tot 11 uur maar vanaf 10 uur al de indruk dat je weg moet wezen

We waren een uur te laat voor her ontbijt, alsnog konden we...
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We waren een uur te laat voor her ontbijt, alsnog konden we een ontbijtje krijgen (dat al opgeruimd was) en het personeel was heel vriendelijk en hielp ons er heel erg goed mee

ideaal voor fietsweekend !

beetje verouderde accomodatie

Heel vriendelijke ontvangst - lekker ontbijt - grote kamers maar zijn wat gedateerd. Klein keukentje met frigo is heel OK maar geen keukenmateriaal (bestek of zo ....); ook het diner 's avonds was heel lekker (gewoon va de kaart gegeten).

Ruime kamers, mooie ligging. Leuk voor een (korte) vakantie!

De verwarming in de badkamer kan wel een verfje gebruiken.

Twee aparte kamers: slaapkamer en zitgedeelte. Goede bedden. Rustige ligging. Zeer brede gangen en trappen. Bijzonder gebouw. Behulpzaam personeel dat veel van de omgeving wist te vertellen. Wij waren er maar één nacht, maar meerdere nachten zou zeker geen straf zijn.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Personeel is zeer vriendelijk, bijna te vriendelijk.

Er zijn nog al wat verbeterpunten voor dit hotel. Het is duidelijk een overgenomen flatgebouw waar eerst onze oudere medemens heeft gewoond, typisch jaren 70-80 bouw. Dus behoorlijk gehorig en gedateerd. Verder zagen wij op het balkon nogal wat spinnenweb. Bij binnenkomst aan de receptie een hartelijke ontvangst, maar onze naam kwam niet voor op de lijst. Eerlijkheid gebied te zeggen dat ik de avond tevoren pas geboekt heb, maar ik had wel de bevestiging van boeking en betaling binnengekregen. Vervolgens de vraag of wij diner in het restaurant wilden gebruiken; ja graag. Keuzemenu, wij gaan voor de kogelbiefstuk... geen voorgerecht, wij zijn geen grote eters. Nagerecht koffie met slagroom. Er werd niet de vraag gesteld hoe wij de biefstuk wilden, rood, doorbakken... Toen het eten werd geserveerd werd er standaard bestek bijgeleverd, liever bij biefstuk een zgn steak-mes erbij. Bovendien was dat nodig, de kogelbiefstuk was van zeer matige kwaliteit en in het geval van mijn partner veel te dik gesneden, zodat het hele bord onder het bloed lag. Zij heeft de biefstuk ook maar voor de helft op. Verder zaten er pezen in. Wij betaalden ruim 21 euro p.p. voor dit arrangementje, is m.i. goed betaald voor het gebodene. Onze opmerking over de kwaliteit van het vlees zou door de (leerling)ober worden doorgegeven aan de kok....de jongeman was 15 jaar en wist daar (logisch) niet goed mee om te gaan. Overigens had ik het arrangement alsmede het ontbijt voor de volgende dag afgerekend bij binnenkomst. Wij hadden nog een paar drankjes gedronken, ook bij het eten en die zouden bij vertrek afgerekend worden. Bij het afrekenen ging het ook mis...er stond niet geregistreerd dat ik de maaltijd en ontbijt al had betaald. Is wel goed gekomen, werd ook excuus aangeboden voor de overlast, had kennelijk te maken met nieuw computersysteem. Wij vinden het bezoek niet voor herhaling vatbaar, maar dat ligt niet aan het bedienend personeel, die deden hun best.

Personeel is zeer vriendelijk, bijna te vriendelijk. Wij reizen per motor en die konden wij netjes binnen zetten in de inpandige stalling.

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Zoveel ruimte en een aparte slaapkamer.

Ik had gevraagd om e.e.a. voor me uit te printen en de prijs per stuk vond ik absurd hoog. 80 A4 in kleur voor 64 €. En dat werd me verteld nadat ze al bijna klaar waren met uitprinten.

Zoveel ruimte en een aparte slaapkamer.

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

zeer vriendelijke medewerkers

bed was idd een beetje smal

zeer vriendelijke medewerkers kreeg over alles een woordje uitleg, wat heden niet meer zo vaak gebeurd zeer ruime en rustige kamer, eigenlijk een flat goed restaurant, ontbijt was ook in orde zeer goede verhouding prijs/kwaliteit

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Goede prijskwaliteitsverhouding, maar op bepaalde details niet "top"

Sobere kamers met hoog gehalte "bejaardengevoel" Medewerkers restaurant weinig attent; eerst moeten vragen (na ca 15 min. aan tafel zitten) of we wat te drinken konden bestellen, later werd na afruimen van het hoofdgerecht vergeten om onze keuze voor het nagerecht op te nemen, uiteindelijk na ca 20 min. wachten zelf op zoek gegaan naar de bediening

Goede ontvangst, duidelijke uitleg, goed ontbijt, prijs

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

Goed hotel

Er had eventueel wat bestek oid in het keukentje kunnen liggen. Ik kreeg de deur niet van buiten op slot, dit had ook bij de uitleg over de deur kunnen zitten.

Bed was erg fijn. Ruime badkamer en woonkamer!

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

'S avonds betaald voor de overnachting en ontbijt(bij aankomst) ik hoefde voor mijn zoontje van 6 geen ontbijt te batalen van de medewerkster, zoveel eet hij niet, wilde het personeel van de ochtenddienst bij het inleveren van de sleutel alsnog dar ik 10 euro zou betalen voor zijn ontbijt!! Uiteindelijk opgelost, maar is wel een dingetje on aan te passen

Kamers zijn lekker ruim, douche is fijn met thermostaatkraan, goede uitval positie

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Bedcomfort.

Onduidelijke wegbewijzering naar kamer. De tv! Moest je bekijken met een verrekijker, zo klein. Echt uit het jaar nul! Kledingkasten onhygiënisch (allemaal vocht plekken oid, smoezelig). Te vies om je kleding er in te willen leggen.

Bedcomfort. Prima basisontbijt.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Wij komen zeker nog een keer om te fietsen !

Het ijzelde, dus we konden niet gaan fietsen en genieten van de schitterende fietsroutes ! Achteraf bleek dat er een radio naast het bed had horen te staan, deze miste ik wel.

Rustige kamers, die erg ruim zijn opgezet. Beknopte menu-kaart voor het avond-eten, maar wel erg lekker !

• Beoordeeld op: 29 december 2016

verrassend

De aankleding van het Hotel - appartement. De wat oubollige inrichting en de geur van een tehuis. Douches zijn voldoende, maar ook minimaal uitgerust.

Prima ontbijt. Aanpassing van het diner aan onze aankomst na het schaatsen. Vriendelijk personeel in her restaurant. Mooie ruime appartementen.

• Beoordeeld op: 1 december 2018

Helemaal tevreden. Jammer dat het stopt per januari ‘19.

Fijn hotel. Kamers met aparte slaapkamer. Zeer goed ontbijt. Eenvoudige kaart maar kwalitatief geweldig!

• Beoordeeld op: 17 november 2018

voortreffelijk
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer, die bestond uit een zitkamer en een aparte slaapkamer

• Beoordeeld op: 9 november 2018

De ruimte

He lawaai van schoonmaak vroeg op de gang

De ruimte

• Beoordeeld op: 6 november 2018

Uitstekende uitvalsbasis voor Thialf.

Uitstekende uitvalsbasis voor Thialf. Gastvrijheid is mooi. Unieke locatie en uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 20 oktober 2018

Helemaal goed.

De kamer, het restaurant, parkeermogelijkheden.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

tv op slaapkamer

een heel appartement tot mijn beschikking

• Beoordeeld op: 6 oktober 2018

Gaan we terug

Het was wel wat oud

Prettige ontvangst, heerlijk ontbijt. Fijne fietsroutes in de directe buurt en dicht bij t mooue centrum.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Geweldig en erg jammer dat het gaat sluiten in December.

Niets !!!

Goed ontbijt en de diners waren super!!!

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

de kamers waren erg schoon .

de douche had groter gekund ,maar heb gehoord dat het hotel gaat sluiten ,dan heeft verbouwing ook geen zin meer .

de kamers waren erg schoon .

• Beoordeeld op: 27 september 2018

prima oplossing voor dichtbij familie bezoek

nnvt

bedden en ontbijt

• Beoordeeld op: 25 september 2018

ruime kamer met aparte slaapkamer.

lampen mogen iets sterker op de kamers...

ruime kamer met aparte slaapkamer. en keuken weliswaar zonder inventaris maar wel handig...

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Supergoed verblijf voor een leuk prijsje

Een aparte slaapkamer en woonkamer...dat was echt verrassend!

Goed ontbijt

Kamers gehorig

Goed ontbijt

Het personeel was super.

Het personeel was super.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Zwak/weinig ligt op de slaapkamer

Was gewoon goed

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Aparte kamer en slaapkamer

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Het was 1 goede overnachting.

Het humeur van het personeel.

Geheel appartement met balkon / de ruimte in en rond het hotel

Ruime kamers

Ruime kamers

• Beoordeeld op: 7 september 2018

prima lokatie, en leuke kamer

er viel niets tegen

ontbijt was zeer uitgebreid, en heel smakelijk

Goed en vriendelijk

Rust .moOisterwijk app

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Ik heb beter overnacht

Het personeel

De kamer

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Voor herhaling vatbaar .Helaas.

Het weer. Maar ja.

Ontbijt ,prima.Goede sfeer.Grote nostalgische huisvesting. Perfect.

Het verblijf was goed

Weet ik niet