Beoordelingen over YOTELAIR Amsterdam Schiphol Transit Hotel

#10 van de 10 hotels in Schiphol

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Dicht bij Schiphol
    • Premium Tweepersoonscabine (Airside Location)

Is alleen interessant wanneer met alleen handbagage reist anders is het een crime Eerst bagage afgeven dan met handbagage door de security Volgende dag koffer ophalen, lang wachten bij de pascontrole Daarna koffer inchecken weer door de security weer wachten bij de pascontrole Gewoon niet doen. Jammer dat daar bij het boeken niet duidelijk op wordt gewezen

Dicht bij Schiphol

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Superlocatie maar krap
    • Premium Tweepersoonscabine (Airside Location)

Beperkte ruimte en geen nachtlampjes met aparte bedieningen.

De locatie bij gate D. We hadden een vlucht om 6.15. Met de wekker op 5 uur waren we nog zeer ruim op tijd. De koffie was ook erg prettig

Ideaal voor overnachting bij vroege vlucht
    • Standaard Cabine (Airside Location)

Best prijzig voor een zeer klein kamertje waar je nog geen 8 uur verblijft. Ondanks routebeschrijving mis ik toch enige bewegwijzering in de vorm van borden naar de locatie.

Directe locatie op de luchthaven. Vriendelijke en behulpzame receptie.

Prima locatie met een moderne uitstraling en personeel was...
    • Premium Tweepersoonscabine (Airside Location)

Prima locatie met een moderne uitstraling en personeel was heel aardig en behulpzaam. Het voldeed aan onze verwachtingen, voor één nacht is het prima.

Zo fijn om alvast op Schiphol te overnachten.
    • Standaard Cabine (Airside Location)

Fijnste is als je alleen handbagage bij je hebt. (Ruimbagage mag niet mee in Yotelair. Die kan wel ingeleverd bij Bagagedepot. Maar dat kost wat meer tijd en moeite).

Zo fijn om alvast op Schiphol te overnachten. Geen zorgen om op tijd voor de vlucht aanwezig te zijn.

Is alleen handig met handbagage.
    • Standaard Cabine (Airside Location)

Is alleen handig met handbagage. Als je laat bent moet je je ruimbagage achterlaten bij het bagage depot. Daardoor moet je s ochtend 2 maal door de douane. Om NL in te komen, bagage halen, en NL uit naar de terminal.

Klein, maar fijn en efficient.
    • Standaard Cabine (Airside Location)

Heel vriendelijk personeel. Ofschoon de koffie en thee 24/7 gratis is, biedt het persoon het je ook actief aan. Vriendelijk en hulpvaardig personeel.

Handig, een hotel 'achter' de douane!
    • Standaard Cabine (Airside Location)

Handig, een hotel 'achter' de douane! Binnen een uur uit je bed en aan de gate: perfect voor de vroege vliegers. Kamer/cabine is heel klein, maar biedt alles wat je nodig hebt voor die paar uurtjes dat je er bent. En dat gratis kopje koffie bij aankomst (en/of vertrek) werd ook zeer op prijs gesteld :-).

Ideaal als je geen koffers hoeft in te checken
    • Premium Tweepersoonscabine (Airside Location)

De balie waar de baggage voor de vlucht kon worden ingechecked was nog niet open, waardoor we onze koffers moesten opslaan in een locker en om 5:00 uur ‘s nachts moesten ophalen (vlucht om 10:00uur) uit de opslag en we opnieuw door de security moesten. Yotel is dus ideaal als je alleen handbagage hebt, maar voor ons was de locatie nu erg onhandig. Vroege uitchecktijd (7:00uur)

Fijne bedden en koffie bij het uitckecken

Het hotel is achter de douane en ideaal om ‘s avonds in te...
    • Premium Tweepersoonscabine (Airside Location)

De wastafel lekte, maar dit werd netjes opgelost en we kregen een andere kamer

Het hotel is achter de douane en ideaal om ‘s avonds in te checken, om wachtrijen te vermijden.

Uiterst compacte cabines.
    • Standaard Cabine (Airside Location)

Heel klein. Als je claustrofobisch bent niet geschikt. Verder perfect om alleen in te slapen.

Uiterst compacte cabines. Echter uitermate geschikt om de nacht door te brengen voor een vroege vlucht. Ook als je niet vanuit de niet-Schengen terminal hoeft te vertrekken ben je in enkele stappen in de andere terminal (voor de 'binnen-Europa vluchten').

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Kamer prima. Maar het voordeel van een in-transit hotel, ho maar.
    • Standaard Cabine (Airside Location)

Het werd aanbevolen als een in-transit hotel. Dat was ook waar ik me op had voorbereid. Dan zou het nauwelijks tijd kosten voordat ik in mijn vliegtuig zou stappen. Maar dit bleek met mijn cheap airline ticket niet zo te zijn! Ik moest weer helemaal terug door de douane. Gelukkig alles nog net op tijd gehaald maar dit viel me verschrikkelijk tegen!!

goed geslapen, schoon, net uit een film.

Handige slaapplek als je met uitsluitend handbagage reist.
    • Premium Tweepersoonscabine (Airside Location)

Het hotel zit achter de douane. Je moet dus eerst je bagage stallen en gaat dan met alleen je handbagage naar het hotel. Bij vertrek moet je weer helemaal terug via de paspoortcontrole om je bagage te halen en opnieuw in te checken. De cabine's zijn erg klein en hebben geen raam naar buiten. Heb je last van claustrofobie? Boek dan een ander hotel.

De cabine was schoon.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

De basics op een ideale locatie, op slechts 5 minuten lopen van de meeste gates!
    • Standaard Cabine (Airside Location)

Het is allemaal erg krap en klein, dus daar moet je even rekening mee houden.

Ideale locatie voor elke vroege vlucht, de basics voor een overnachting, meer niet. Alles conform verwachting, dus zou hier de volgende keer weer boeken

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Had een hoge verwachting maar is eigenlijk alleen geschikt als je op doorreis bent.
    • Standaard Cabine (Airside Location)

Tijdens het inchecken viel de stroom uit. Slechts een noodverlichting. Zonder raam was het heel benauwd. Ook kon ik mijn telefoon niet opladen. Om 02.30 uur deed alles het weer, nacht was verknald. Ik arriveerde 23.30 en had een vroege vlucht. was door douane en beveiliging. Dacht dat dus aan tijd gewonnen te hebben. Niets van waar. Volgende ochtend vroeg moest ik terug en opnieuw beginnen. veel verloren tijd terwijl ik dacht juist tijdwinst te hebben. vlucht net op tijd gehaald.

Het was een goed bed en de man bij de receptie was heel aardig

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Locatie op de luchthaven is perfect!
    • Standaard Cabine (Airside Location)

De eenpersoonscabine is echt bijzonder krap. Er is net voldoende ruimte voor een rugzak, dus een koffer kun je er zeker niet kwijt.

Locatie op de luchthaven is perfect!

Heel
    • Premium Tweepersoonscabine (Airside Location)

Vreselijk mbt mijn ruimkoffer. Ben ‘s-morgens 3/4 u eerder uit bed gemoeten om Schiphol einde te maken. Koffers moest in lockers. Zal helaas nooit meer Yotel nemen nav ruimbagage problematiek.

Grappig zo te verblijven, die sfeer.

Zeer leuke ervaring,vriendelijk onthaal,kamers klein maar...
    • Premium Tweepersoonscabine (Airside Location)

Nu zou ik dit wel enkel aanraden voor mensen mét tijd, duurt eventjes voor je de exacte locatie vind. Ook mag enkel handbagage mee dus 's morgens opnieuw inchecken en door douane als je grote bagage meehebt.

Zeer leuke ervaring,vriendelijk onthaal,kamers klein maar wel zeer netjes.

Veel te duur voor minimale dienstverlening.
    • Standaard Cabine (Airside Location)

De locatie: ver lopen in de luchthaven; geen bordjes; vaak de weg moeten vragen. Ik dacht dat dit in evenwicht zou zijn met het comfort dat ik 's ochtends niet meer langs ID-controle en security moest, maar tot mijn grote verrassing kreeg ik 's ochtends te horen dat ik eerst opnieuw naar de uitgang moest om dan opnieuw langs alle controle binnen te gaan helemaal aan de andere kant van de luchthaven.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

tja, klein en niet zo fijn
    • Premium Tweepersoonscabine (Airside Location)

het is alsof je in mini onderzeeër overnacht. Het is piepklein en best wel gehorig. Was wel handige locatie, maar ik zou het nooit weer doen

Ik ben weer een ervaring rijker

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Zeer praktisch
    • Standaard Cabine (Airside Location)

Het is heel klein en heeft geen ramen dus niet geschikt voor iemand die claustrofobisch is.

Praktisch want binnen 3 minuten bij de gate en capucchino mee bij vertrek.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Uitstekende locatie, zweterig bed (door vage vocht dichte beschermhoes om matras).
    • Standaard Cabine (Airside Location)

Er zit een vocht dichte hoes om het matras met vervolgens alleen een overtrek eroverheen. Dit is zeer vervelend omdat het al snel vochtig wordt in bed omdat het matras niet kan ademen. Slecht geslapen hierdoor. Echt minpunt voor mij. Alles is minimaal maar precies genoeg. Dus nog wel OK.

Uitstekende locatie. Als je alleen handbagage bij je hebt, kun je zo door naar de gate 's morgens. Ook als de gate in een andere vertrekhal zit. Alleen even door de paspoort controle die zich ook tussen de vertrekhallen bevindt.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

• Standaard Cabine (Airside Location)

Toegang tot de cabine (trapje en smalle deur). De klimaatbeheersing gaf wel wat geluid alsof je echt in een vliegtuig zit. Verder weinig mogelijkheden om iets op te kunnen hangen. De prijs mag in totaal ook iets minder zijn om een nog betere aansluiting op prijs/kwaliteit verhouding te krijgen. Desalniettemin is locatie ook wel een belangrijke factor. Nadeel was dat ik uiteindelijk toch nogmaals door de paspoortcontrole moest om weer in het andere deel (Europese vlucht) te komen dus dat beoogde voordeel is in mijn geval niet waargemaakt. Dat was erg jammer want dat leverde in mijn situatie toch nog een vertraging op van 15-20 minuten.

De locatie was perfect en goed vindbaar. Mensen aan de balie supervriendelijk en de cabine (kamer is namelijk een te groot woord) was ondanks de zeer compacte vorm zeer netjes en geluidsarm.

Omslachtig en niet handig
    • Premium Tweepersoonscabine (Airside Location)

Is bijna niet te vinden. Zeer omslachtig om er te komen. Koffer mag niet mee Door douane. Dus naar lockers moeten zoeken onder de vertrekhal.. Koste bijna 2 uur voordat we hotel gevonden hadden na 3 keer bellen. Volgende ochtend weer terug naar lockers en vertrekhal en weer Door douane. Dit doen wij nooit weer.

Voor een groot vliegveld zoals Schiphol is het een eerste...
    • Premium Tweepersoonscabine (Airside Location)

Voor een groot vliegveld zoals Schiphol is het een eerste keer niet duidelijk waar je precies heen moet. Ondanks de uitleg in de mail. Mooiste zou natuurlijk zijn; bewegwijzeringsborden.

In tien minuten van hotel naar gate.
    • Standaard Cabine (Airside Location)

De hotelkamers zijn piepklein, en worden terecht cabines genoemd. Maar gezien mijn beperkte wens, een bed en een douche is dat prima.

Yotelair biedt precies wat je het liefst zou willen bij een vroege ochtendvucht vanaf schiphol: een bed en een douche tussen de gates. Ik heb 50 minuten voor de start het hotel verlaten en stond 10 minuten later bij de juiste gate.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Fijn om te overnachten na de douane i.v.m. vroege vlucht
    • Premium Tweepersoonscabine (Airside Location)

Het hotel was ontzettend moeilijk te vinden. Het zou fijn zijn om van te voren een routebeschrijving te ontvangen in welk gedeelte het hotel achter de douane zit. 's Avonds geen warm water, waarschijnlijk omdat meerdere mensen gebruik aan het maken waren van warm water. 's Morgens om 5 uur kort voor vertrek wel warm kunnen douchen. Kamers zijn gehorig.

Heerlijk om op de luchthaven te overnachten wanneer je de volgende ochtend vroeg vliegt! Heerlijk bed!

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Super!
    • Standaard Cabine (Airside Location)

Er draait constant een motortje van ik denk de airco, geen mogelijkheid om hem uit te zetten. In principe is het natuurlijk normaal want je slaapt in een cabine en er moet een toevoer zijn voor verse lucht maar ik kon de slaap nauwelijks vatten, het irriteerde mij enorm.

Het is super om op de luchthaven te slapen voor dat geld, helemaal als je vlucht super vroeg gaat.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

• Standaard Cabine (Airside Location)

De eenpersoonscabine is toch wel erg klein. Volgende keer vraag ik om een 'bovencabine' of boek ik een tweepersoonscabine.

Het feit dat je al voorbij de douane kunt overnachten, zodat je de volgende ochtend zo lang mogelijk kunt slapen.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Eerst de trein van Antwerpen naar Amsterdam , verliep rustig.
    • Standaard Cabine (Airside Location)

Dit verblijf was 1 nacht, een tussenstop ,België /Z Amerika en moest mijn bagage 2 maal laten controleren ,wat vermoeiend is en veel tijd in beslag neemt. Kamertje heel klein maar Ok voor 1 nacht en zeer netjes! waarvan badkamer niet erg confortabel is ,geen ruimte om verzorgingsproducten neer te zetten.Geen extra handdoekje ? Overnachten is ideaal wanneer het vertrekuur met vliegtuig vroeg in de morgens is en ik kom van ver.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Efficient tot en met
    • Standaard Cabine (Airside Location)

Geen tegenvaller, maar een minimaal minpunt is dat ik moest wachten bij aankomst voordat er iemand bij de balie kwam. Dit was echter wel aangegeven op een bordje op de balie, dus het was geen probleem. Ik had alleen graag een manier gehad om een medewerker op te kunnen roepen en niet te hoeven wachten.

De kamers zijn zeer comfortabel en efficient ingericht - voor het nut van het boeken van een kamer bij Yotelair, in de meeste gevallen in combinatie met een vlucht - is het de perfecte kamer qua voorzieningen en wat betreft locatie.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Never again!
    • Premium Tweepersoonscabine (Airside Location)

Het hotel is niet bereikbaar van buiten af. Gasten die nog niet ingecheckt zijn en die gebruik willen maken van het hotel (wat iedereen is van buiten af omdat je pas 3 uur voor je vlucht kunt inchecken) worden gestopt door de douane. Wij werden niet toegelaten omdat op de reserveringsbevestiging van booking.com geen naam staat. Er moest een floormanager aan te pas komen die echter niet aanwezig was en waar ik meer dan een half uur op heb moeten wachten. Het personeel van het hotel weigerde om ons te helpen. Toen ik daarop toch aandrong werd de telefoonverbinding door hen eenzijdig verbroken en namen ze niet meer op toen ik terugbelde. Daar stond ik dan, heb heel lang moeten wachten. Bijkomend nadeel is dat je je koffer niet mee kunt nemen. Die moet je achterlaten in een kluis. Kluizen zijn echter alleen in de kelder tussen vertrekhal 1 en 2. Aangezien het hotel bij vertrekhal 3 is moet je echt heel ver lopen om eerst je bagage af te leveren, naar het hotel te lopen (als je de kans krijgt) en de volgende ochtend je koffers weer op te gaan halen. Eenmaal eindelijk in het hotel: het was schoon en het bed was van goede kwaliteit. Groot nadeel is de inpandige luchtverversing (kamer heeft geen ramen naar buiten) die de hele nacht bromt en waardoor ik geen oog heb dichtgedaan. Het was wel fijn dat we om 4 uur 's morgens een ontbijt konden kopen maar toch: such a bad experience never again!

Het bed was van een goede kwaliteit.

De kamer was behelpen, een groot gedeelte van de nacht werd...
    • Premium Tweepersoonscabine (Airside Location)

De kamer was erg primitief en gehorig

De kamer was behelpen, een groot gedeelte van de nacht werd er luid getimmerd en ook bleef er licht branden wat hinderliujk was.

Surreal
    • Standaard Cabine (Airside Location)

Beetje claustrofobisch, ventilatie moest aanblijven en maakt herrie. Ik vloog met easy jet. Die vliegen vanaf een andere pier waardoor ik eerst weer via de douane naar de uitgang moest en daarna weer opnieuw via security en douane van de M gate moest. Voor de zekerheid toch een uur eerder opgestaan en dat was nou net niet de bedoeling.

Netjes

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Leuk!
    • Standaard Cabine (Airside Location)

Onduidelijkheid over het vooraf in checken van bagage

Het concept van YOTELAIR is erg leuk. Slapen in de terminal, met alle voorzieningen binnen handbereik.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Locatie, op Schiphol achter de douane
    • Standaard Cabine (Airside Location)

Zit wel in vertrekhal 3, wat betekend dat je alsnog de douane door moet (EU weer in) als je vliegtuig vertrekt vanuit vertrekhal 1 of 2. Hier had ik in de ochtend qua tijd geen rekening gehouden en alleen dankzij het Schiphol personeel heb ik mijn vliegtuig gehaald.

Locatie, op Schiphol achter de douane

• Beoordeeld op: 28 september 2017

prima kamer als je vroeg moet vliegen.
    • Standaard Cabine (Airside Location)

prima kamer als je vroeg moet vliegen. Je loopt zo naar de gate. Ik moest helaas nogmaals paspoortcontrole wat ik niet had gerekend in mijn tijd. Maar je hoeft niet meer door de security en dat is ideaal.

noodzakelijk kwaad omdat ik de volgende morgen vroeg weg moest
    • Premium Tweepersoonscabine (Airside Location)

de faciliteit is bedoeld voor transit passagiers omdat deze zich aan de air-side bevindt. Dit was slecht aangegeven op de website. Daarom moest ik door de security en de douane om er te komen en mijn bagage tot de volgende dag in een locker plaatsen. De volgende dag eerst weer door de paspoortcontrole en de douane, de koffer uit de locker halen en opnieuw door de baggage dropoff, security en de extra security voor de USA. De kamer is heel klein en heeft een bed, dat vanuit een bank neergelaten moet worden.

Geweldig, net als in NY.
    • Standaard Cabine (Airside Location)

Ik vloog met Easyjet, dus ik moest naar vertrekhal M. Hield dus in dat ik weer UIT de vertrekhal moest en opnieuw moest inchecken. Kostte toch meer tijd dan ik had voorzien.

Super goed begin van een relaxte vlucht. Midden in Vertrekhal 3.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Heel vervelend
    • Premium Tweepersoonscabine (Airside Location)

De website beloofde dat je de paspoort- en veiligheidscontrole al had gehad, zodat we de ochtend erna gelijk door konden lopen naar de gate. Dat was NIET zo, we moesten opnieuw door de paspoort- en veiligheidscontrole en haalde het vliegtuig alleen door overal 'voor te dringen' (heel vervelend). Het meisje aan de receptie zag volgens mij dat we bij een 'vervelende gate' moesten zijn en zei toen snel dat ze het niet kon zien!!! Dus foutieve informatie én geen eerlijk personeel. Een dikke nul!

Goed alternatief voor een vroege vlucht
    • Standaard Cabine (Airside Location)

De. Toilet maken wel wel een heftig zuigend geluid ( net zo als in het vliegtuig) maar ook die van de buren die hoor je ook.

Lokatie ideaal als je met alleen handbagage reist, was ook zo van vertrekhal 2 naar 1, via de Europese line.

Praktisch
    • Standaard Cabine (Airside Location)

Dat er geen barretje meer open was op schiphol maar daar kan yotel niets aan doen.

Erg praktisch bij vroege vlucht. Trein + overnachting was zelfde prijs als parkeren op Schiphol.

noodoplossing
    • Standaard Cabine (Airside Location)

je dient door de douane te gaan voordat het hotel bereikt wordt. dit was in mijn geval het andere douane gedeelte dan ik nodig had voor mijn vlucht. je kon slechts handbagage meenemen en de bagage heb ik ergens in een locker gestald. De accomedatie was zeer futuristisch, maar het was allemaal erg klein, slecht geventileerd en ik voelde me niet veilig doordat er geen buitenlucht zichtbaar was, je bevind je middenin het gebouwencomplex van Schiphol. Ik miste alle orientatie. de kamer was extreem klein, maar niet eficient voor grotere mensen. het bed was ook echt te klein. de lucht op de kamer was benauwd en erg vochtig na het douchen. kortom slechte ervaring! ik moet erbij vermelden dat het een noodoplossing was op een lange dag dat alles al misging, dit heeft zeker meegespeeld in mijn beleving van dit hotel.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

het is bij de gate, dat is handig
    • Standaard Cabine (Airside Location)

klein, benauwd, somber, herrie van airco, een bed dat zo hoog is dat je er moeilijk in en uit kunt komen (mensen bij rugproblemen moet het niet proberen). De prijs is veel te hoog voor zo weinig comfort.

het is bij de gate, dat is handig

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Let op bij boeken hotel na paspoort controle.
    • Premium Tweepersoonscabine (Airside Location)

Omdat we een vroege vlucht van 06:00 hadden besloten om op Schiphol te overnachten en dit hotel sprong er als goedkoopste tussen uit. Het hotel bevind zich na de paspoort controle dat wist ik dus niet en je mag er niet naar binnen met een grote koffer. Hierdoor heb ik alsnog citezen M moeten nemen dus al €117 kwijt voor yotel en ook nog eens€140 voor citizen M de vakantie kon niet beter beginnen.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Geen stress om vlucht te halen.
    • Standaard Cabine (Airside Location)

Je moet telkens uitleggen waarom je geen instapkaart hebt. Koffer moest in bagagelocker in de kelder, waardoor je toch 's morgens door Schiphol van hot naar her moest lopen. Daarna moet je dan opnieuw door de paspoort controle.

Geen stress om vlucht te halen. Goede restaurants in vertrekhal.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

De kamer was prima, en als je van ver komt is het wel lekker...
    • Standaard Cabine (Airside Location)

Nadeel is dat je via de paspoort controle en security check moet. 'S morgens stond er een heel lange rij bij de paspoortcontrole om weer terug te gaan om mijn bagage op te halen. Gelukkig mocht ik als inwoner van Europa in de snelle rij gaan. Ik was even bang dat ik in de problemen zou komen door de lange rij.

De kamer was prima, en als je van ver komt is het wel lekker dat je al op Schiphol bent als je vroeg moet inchecken.

Leuk concept, maar wel duur !
    • Standaard Cabine (Airside Location)

Niettegenstaande dat de cabines wel origineel zijn (qua concept) toch heel klein. Je mag geen claustrofobie hebben. Heel vervelend : je kan je bagage niet meedoen naar de kamer (enkel ruimte voor wat handbagage). Zorg er dus voor dat je je pyjama en toiletgerief bij hebt, want de rest moet je achterlaten op de benedenverdieping in de lockers !! Het hotel bevindt zich ACHTER de identiteitscontrole, dus is het een hele opgave om er te geraken. En dan 's morgens je bagage terug op te halen, in te checken voor vlucht en dan nog eens door de identeitscontrole. Ze hadden het hotel beter beneden voor de identiteitscontrole geïnstalleerd.

Kamers zijn als cabines, is wel origineel

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Een faciliteit waar men weinig mee opschiet.
    • Standaard Cabine (Airside Location)

Dit hotel bevindt zich op Schiphol achter de douane/paspoortcintrole. Dit betekent dat in te checken bagage bij deze controle niet wordt geaccepteerd en deze bagage moet worden bewaard in een locker op de luchthaven (8€). Alleen handbagage mag er dan door. Deze info wordt niet bekend gemaakt bij de boeking bij Bookingcom. Verlaat men het hotel, dan moet eerst de in te checken bagage worden opgehaald om vervolgens de gehele security en incheck procedure van voren afaan te moeten volgen. Kortom, geen enkele winst of extra faciliteit bij dit hotel, ondanks het feit dat men de security al is gepasseerd. Daarnaast is het een hele toer om dit hotel te vinden. Nergens aanduidingen en alleen bij navraag werd het gevonden. Bewegwijzering schiet duidelijk te kort.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Ik kreeg een alarmwekker mee die door de medewerker...

Zie boven

Ik kreeg een alarmwekker mee die door de medewerker ingesteld was en goed zou funtioneren maar niet is afgegaan om half 4 waardoor ik mijn vliegtuig die om 6 uur zou verttrekken heb gemist.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Een aanrader.
    • Standaard Cabine (Airside Location)

Het voldeed precies aan het beeld dat ik van het hotel had, dus niets negatiefs.

De gastvrije ontvangst en de opzet van het hotel, heel innovatief. Fijn dat je in de ochtend vrijwel gelijk door kan lopen naar de gate, met een kop verse koffie in de hand die ik bij het vertrek uit het hotel nog kreeg.

Hotel achter paspoortcontrole!!
    • Standaard Cabine (Airside Location)

Slecht geïnformeerd dat ik achter de douanes / paspoort controle moest zijn. Koffer moest in lokker voor ik de douane door ging. Mijn vliegtuig ging vanuit europees vlieg verkeer waardoor ik smorgens bijna een uur in de rij moest staan om weer terug te gaan door de paspoort controle. Bij dit hotel moet er voor je boekt een duidelijke info scherm komen dat je achter de paspoortcontrole moet zijn. Ik boek veel bij boeking.com en ik vind dat ze mij hier slecht hebben geinformeerd. Slechte service. Ik ben er even klaar mee, deel van mijn trip redelijk verpest hierdoor.

Veel te duur!
    • Premium Tweepersoonscabine (Airside Location)

Ik schrok van de 'cabines' het was niet meer dan dat... Voor het geld dat ik betaalde voor slechts een nachtje slapen, kreeg ik een smalle cabine en dit was onduidelijk tijdens het boeken. S'nachts is het net alsof je al in een vliegtuig zit en dit stoorde me flink. Het is veel te duur en ook een beetje vreemd allemaal.

Het goede aan het overnachten bij YOTELAIR is dat het middenin de luchthaven gelegen is. Je kunt al inchecken en hoeft dat de volgende dag niet meer te doen. Het personeel was ook vriendelijk.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Ideaal hotel voor wie reist met alleen carry-on bagage.
    • Standaard Cabine (Airside Location)

Diegenen die check-in bagage hebben, zullen 's ochtends weer terug moeten om in te checken en dan weer door de douane en security. Daarmee vervalt het voordeel van op Schiphol overnachten, direct bij de gates.

Ideale locatie om te slapen bij een vroege vlucht met alleen carry-on bagage. De avond ervoor inchecken, door de douane en security en 's ochtends nog een ontbijtje van het hotel en dan direct naar de gate.

prima plek voor een paar uurtjes slaap voor een vroege vlucht
    • Standaard Cabine (Airside Location)

Het hele gebeuren ervoor (uitgebreide security check en paspoortcontrole).Vond het ook slecht aangegeven op waar je precies heen moest

prima plek voor een paar uurtjes slaap voor een vroege vlucht

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Prima voor een nacht, maar niet nog een keer.
    • Standaard Cabine (Airside Location)

Ik heb niet goed kunnen slapen omdat het ventilatiesysteem veel lawaai maakte (zelfs met oordoppen in). Als je een lichte slaper bent zou ik dit hotel niet aanbevelen. Heb nagevraagd of het zachter gezet kon worden, maar dat was niet mogelijk. (had te maken met ventilatiesysteem van schiphol). Opzich was de kamer schoon, maar sommige oppervlakken, zoals het klaptafeltje, waren wat vettig. Dit had beter schoongemaakt kunnen worden.

Hotel voldeed aan mijn verwachtingen, kleine kamer met een goed bed. Met mijn 1.70 kon ik goed het bed in- en uitklimmen, maar dit lijkt me voor kleinere mensen wat moeilijker. Fijn dat de koffie en thee gratis is en aardig en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Relax vertrekken
    • Premium Tweepersoonscabine (Airside Location)

Als je met Transavia vliegt kan je de koffers niet van te voren inchecken, waardoor je alsnog in de rij moet voor je bagage in te leveren en opnieuw door de security moet. Maar het scheelt wel je transfertijd van huis naar Schihol. Je hoeft pas om 04.00 uur op te staan en 15 minuten later sta je in de rij. De prijs is gelijk aan andere hotels die eventueel een luchthavenvervoer shuttle aanbieden.

Complete kamer/cabine op 7 m2. Heerlijke stortdouche met handdouche. Dikke baddoeken. Super bed welke van bank naar bed uitschuift.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

6,0
    overnachting voor vroege vlucht.
    • Standaard Cabine (Airside Location)

Ventilatie systeem maakt veel geluid, hinder bij het slapen. je kan je koffer niet meenemen en ook niet inchecken moet in een kluis voor de douane dus voor de vlucht weer eerst naar je koffer en in de rij voor inchecken. Tijdwinst heb je alleen als je niet meer hebt dan handbagage.

de kamer is klein maar heeft alles en was netjes

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Als je in moet che ken via gate m moet je eerst weer...
    • Premium Tweepersoonscabine (Airside Location)

Als je in moet che ken via gate m moet je eerst weer uitchecken om vervolgens weer om te lopen en dan weer in de rij te gaan staan in de hoop dat jeje vlucht haalt En de kamers zijn erg gehorig

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Plaknacht in leuke designkamer.
    • Premium Tweepersoonscabine (Airside Location)

De kamertemperatuur ('vééél te warm)!!!!! Niet handig om te boeken als je ruimbagage hebt, want die moet voor de douane achterblijven

Leuke praktische inrichting en de hartelijke ontvangst, behulpzaamheid van personeel.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Vriendelijkheid en bereidheid tot helpen van het personeel.
    • Premium Tweepersoonscabine (Airside Location)

De bereikbaarheid is 's avonds wel erg moeilijk. Schiphol is groot, en je moet bovendien ook voorbij de paspoort controle. Enkele aanwijzingen zouden echt welkom zijn.

Vriendelijkheid en bereidheid tot helpen van het personeel.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Mijn verblijf was goed
    • Standaard Cabine (Airside Location)

Ontbijt mag iets chiquer. Informatie vwb vertrekpier van Easy Jet. Men wist niet van welke pier Easy Jet zou vertrekken naar Rome. Het bleek pier M te zijn, dat betekent via bagageclaim naar M. Opnieuw door paspoort- en bagagecontrole!. De hele opzet om bij Yotel te overnachten, was om 's morgens vroeg de drukte te vermijden. Ik was dus bijna te laat! Dat was al met al erg stressy.

Top!!
    • Premium Tweepersoonscabine (Airside Location)

Na de drukte van de douane s'avonds koffie drinken met zicht op een bijna verlaten schiphol en daarna in een heerlijk bed slapen om de volgende ochtend vroeg na een douche fris aan de vliegreis te beginnen

wanneer je met bagage uit de aankomsthal komt
    • Premium Tweepersoonscabine (Airside Location)

wanneer je met bagage uit de aankomsthal komt moet je weer door de douane om bij het Yotel te komen, een vreselijk eind lopen en je bagage mag je niet meenemen

Grappige kamer.
    • Premium Tweepersoonscabine (Airside Location)

Beetje lawaaiig. Onhandig dat al het licht maar op 1 plek is te bedienen (in de sanitaire ruimte zelf heb je bij voorbeeld niet de mogelijkheid een lampje aan/uit te doen).

Grappige kamer. Efficient ingedeeld.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Knap, zoveel comfort in zo' n kleine ruimte.
    • Premium Tweepersoonscabine (Airside Location)

Voor Europese bestemmingen moet je de volgende dag nog wel naar een andere vertrekhal en nogmaals door de paspoortcontrole. Alleen handig met handbagage, maar dat was bekend. Ook niet heel makkelijk te vinden. Wel een paar keer moeten vragen.

Knap, zoveel comfort in zo' n kleine ruimte. Handig voor een vroege vlucht. Comfortabel bed. Vriendelijk personeel en de veiligheidscontrole de avond te voren al gehad.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Nachtje yotelair
    • Premium Tweepersoonscabine (Airside Location)

Het was erg onduidelijk hoe we het hotel moesten bereiken.

Het is op Schiphol. Dat is fijn. Alles wat je nodig hebt voor een nacht verblijf is aanwezig.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

super locatie!
    • Standaard Cabine (Airside Location)

Alles wat je nodig hebt is er, alleen is het wel in elkaar gepropt

Locatie achter de douane is perfect! Je bent de dag erna zo bij de gate, dit scheelt enorm veel tijd, waardoor je bij een vroege vlucht relatief lekker kan uitslapen!

Rustgevend
    • Premium Tweepersoonscabine (Airside Location)

Het geluid op de kamer van de ventilatoren is hard. Temperatuur erg hoog, wel in te stellen maar werkt niet super. Moeilijk te vinden locatie van het hotel als je laat in de avond aankomt aangezien niet alle terminals dan open zijn.

Leuke kamer! lijkt inderdaad op een soort cockpit. Bed kan makkelijk als bank worden gebruikt, met 1 druk op de knop wordt het een bed. Goede douche, alles aanwezig voor een goede nachtrust. Inchecken gaat prima, ontbijt staat klaar in een tasje dat je lekker mee kunt nemen richting de gate om te vertrekken! Toilet spoelt door zoals in een vliegtuig, erg cool!

De accomodaties voldoende en personeel dat ik heb gesproken...
    • Standaard Cabine (Airside Location)

Het was mij helaas niet duidelijk dat je door de douane gaat voordat je bij het hotel komt waardoor ik mijn ruimbaggage overnacht in de lokker op het vliegveld moest laten die ik de volgende ochtend eerste moest gaan ophalen. Dus voor de volgende keer als ik ruimbaggage heb zal ik niet bij Yotel verblijven om dit tijd verlies te voorkomen.

De accomodaties voldoende en personeel dat ik heb gesproken vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Leuk en goed als transithotel
    • Standaard Cabine (Airside Location)

Bij boeken moet duidelijk staan dat je alleen handbagage mee kan nemen naar dit hotel, dat staat nergens expliciet vermeld en dat was niet handig, moest mijn koffer in kluis opslaan en mini's regelen voor producten, dat was even heel vervelend. Dus duidelijk vermelden dat als je met incheckbagage reist, het gemak van achter de douane slapen en meteen door naar de gate niet van toepassing is. Ook het ontbijt vond ik zeer matig, in deze tijden van obesitas een ontbijt serveren dat alleen maar uit bladerdeeg en suiker bestaat (croissant, bladerdeeg broodje met pecan en honing, bladerdeeg broodje met perzikjam, appelsap en zoete yoghurt) vind ik echt niet kunnen. Mierzoet, bomvol calorieën en nul gezonde voedingswaarde.

Goed bed, schone kamer, en leuk design!

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Bijna letterlijk vanuit je bed het vliegtuig in.
    • Premium Tweepersoonscabine (Airside Location)

Slecht aangegeven in de terminal, waardoor je toch nog even zoekende bent na het passeren van de douane.

Bijna letterlijk vanuit je bed het vliegtuig in.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Mini airside hotel
    • Standaard Cabine (Airside Location)

Tja, het blijft een capsule-hotel met weinig ruimte. Lastig is dat er alleen een gordijn is tussen de douche/wc en de slaapruimte, waardoor je afvoergeluiden blijft horen. Niet aan te raden als je ruimbaggage hebt.

In de vertrekhal, "airside", dus je bent al door de security check (als je geen ruimbaggage hebt en je vlucht niet van een Schengen-pier vertrekt)

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Niet geschikt voor Easyjet reizigers die haast hebben
    • Standaard Cabine (Airside Location)

Yotel was moeilijk te vinden met name sàvonds laat. Bijna niemand te vinden om de weg te vragen Reizigers met easy jet moeten na de overnachring eerst door een paspoort contrôle (meestal lange rijen) naar de aankomst hal terug. Vervolgens 20 min lopen om dan opnieuw door de security en paspoort contrôle te gaan. en dan weer een eind lopen naar de M gates. Al met al meer dn een 30 min. Hinderlijk bij vroeg vertrek.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Waardeloos
    • Standaard Cabine (Airside Location)

Veel meer nadruk dat het alleen bedoeld is voor mensen die alleen handbagage hebben. In mijn geval bleek het een distaster. Koffer in de luggage room in de kelder, toen moeite om naar Yotel toe te komen, omdat mijn boarding pas zei dat mijn vlucht oas de volgende dag ging. Na veel gezeur toch doorgelaten. De volgende ochtend weer terug naar de pas controle; naar de locker, en toen weer inde wachtrij eerst voor de beveiliging en daarna voor de paspoortcontrole. Het ontbijt was ronduit slecht. Heb ik weggegooid. Wat mij betreft nooit meer

Eigenlijk niets

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van YOTELAIR Amsterdam Schiphol Transit Hotel