Beoordelingen over Hotel Zeerust Texel 3-sterren

Boodtlaan 5, 1796 BD De Koog, Nederland

#6 van de 17 hotels in De Koog

we hadden helaas wat minder goed weer...maar daar kon zeerust niks aan doen ;)

ik ben met mijn dochter 2 nachtjes geweest en we hebben genoten. we zijn vriendelijk ontvangen en hadden een schone kamer, fijne bedden en een heerlijk ontbijt. heerlijk gegeten in het restaurant!! aanrader!! het hotel ligt ook fijn...je lopt zo de winkel straat in zonder dat je het lawaai er van hebt en als je links af slaat loopt je naar de zee, wij hebben echt genoten.

Prima verblijf gehad

Ontbijt voldoet prima, broodjes vers en warm (net uit de oven als je dan gelijk om 8 uur aanschuift). Veel keuze uit Texelse kazen, verse smoothies. Lokatie hotel is uitstekend, je bent in 5 min lopend op het strand. Winkelstraat vol winkeltjes, veel eetgelegenheid op loopafstand. De bushalte is heel dichtbij. Kamers werden goed schoongehouden. Werkende lift aanwezig!

Heerlijk kleinschalig hotel dichtbij centrum&strand.

Heerlijk kleinschalig hotel dichtbij centrum&strand. Alles ziet er netjes, schoon en verzorgd uit. Zelfs vloerverwarming in de badkamer. Ontbijt voldoende keuze en alles lekker vers. Overdag ook koffie en thee gratis beneden te halen,heerlijk om daarna in de serre of tuin plaats te nemen.

Geweldig hotel met ditto restaurant

Ontbijt is vers en voldoende uitgebreid. Kamer en faciliteiten zijn prima en recentelijk gerenoveerd. Het hotel beschikt sinds maart 2018 weer over het restaurant "Passie". Dit is een zeer toepasselijke naam. Het dagmenu en de wijnen zijn verrassend prettig geprijsd. Echt waar voor je geld.

De ligging van t hotel.

De ligging van t hotel. Vlakbij strand en vlakbij centrum. Kleinschalig hotel met zeer vriendelijk personeel. Honden niet toegestaan. Zeer fijn daar t op Texel een en al hond is.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Was prima in orde.

De kamers vonden wij erg steriel, in de zin van kleurloosheid. Dit blijft natuurlijk iets persoonlijks. Op hygiëne was niets aan te merken, was prima in orde.

Het ontbijt was fantastisch! Aan alles was gedacht, onmogelijk iets te kort te komen. Bij vragen was er vriendelijk en hartelijk personeel aanwezig. Rustig gelegen hotel en prima bedden.

Een douchegordijn in de douche is niet meer van deze tijd. Niet verwacht in deze prijsklasse. De bar om 11.00 uur dicht is wat vroeg. Vriendelijkheid van het personeel was goed. De kamers zijn niet groot.

Het ontbijt was uitstekend

Super leuk hotel!

De scheidingswand in de douche is vrij kort waardoor de douche behoorlijk nat wordt.

Ontbijt was heerlijk, kamers zijn keurig en schoon. Een sfeervol restaurant/bar!

Lekker bed, prima badkamer

we hadden ons verslapen, kan gebeuren, gebeurt iedereen weleens. We kregen geen seintje of iets, alleen een chagrijnig gezicht bij het uitchecken. Er was verder niets te doen in het hotel, een aantal medewerkers zaten koffie te drinken aan een tafel. Een ontbijtje to go had toch ook best leuk geweest, Hotel zeezicht: maak wat van het leven en doe niet zo bekrompen! Maakt het leven een stuk leuker

Lekker bed, prima badkamer

goed verzorgd.

Fietsenstalling heeft wel een veel te laag dakje.

Het ontbijt was zeer goed en verzorgd en bijzonder door gebruik van streekproducten, ook het diner in restaurant Passie was uitstekend en royaal. De stamtafel is ruim voorzien van ochtendbladen en tijdschriften.

Prima hotel, aardige mensen, maar niet voor je rust aan de voorkant zitten.

Lawaai aan de voorkant: auto's, pratende en rokende mensen onder het raam, grsprekken van overburen (ook hotel) op hun balkon. Eigenaar vond dat doodnormaal.

Bed, ontbijt tot 1/2 11, zitje aan de achterkant, kranten

Prettig verblijf.

De kamer en eigenlijk het hele hotel was kleiner dan verwacht.

Er was wat onduidelijkheid over de booking maar dit werd snel en correct afgehandeld. De bedden lagen prima.

Ontspannen en goed verzorgd.

Een koelkast in de kamer was fijn geweest om wat drankjes koel te bewaren.

Vriendelijke ontvangst, zeer nette en ruime kamers. Het ontbijt was erg uitgebreid en lekker. Ook fijn dat je kamer direct is opgefrist als je van het ontbijt terugkomt. Daarnaast goede locatie vlakbij het strand (en het is aan te raden bij de strandtenten te eten, daar zit je leuker dan in het dorp.)

Gastvrij gevoel, moderne kamer met fijne badkamer.

Persoonlijk zouden we een waterkokertje met thee/koffie op de kamer appreciëren. De doucheruimte zou nog prettiger zijn als het iets ruimer was geweest. Ontbijt is basic maar keurig verzorgd (niet perse minpunt dus).

Gastvrij gevoel, moderne kamer met fijne badkamer. Bedden waren comfortabel (aan de zachte kant maar niet té). Ideaal dat we fietsen bij het hotel konden huren.

heerlijk hotel in een heerlijke omgeving.

Als ik dan toch wat moet zeggen dan had onze kamer een vrij kleine badkamer waar je als vrouw niet al je spulletjes in kwijt kan.

Een mooie locatie dicht bij het strand en bij het centrum van de Koog. En een heerlijke keuken en prima ontbijt. echt een aanrader voor een heerlijk verblijf.

goed, voor herhaling vatbaar.

buitenzitruimte was erg klein. serre was niet in gebruik/ niet helemaal aangekleed. parkeerplaatsen waren erg krap.

ontbijt: assortiment was redelijk. kamer: netjes, goede bedden en douche.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Prima prijs/kwaliteitverhouding.

Jammer dat er in de douche een open zijkant was zodat het toilet en de vloer onhandig nat werden.

Ontbijt was prima. De kamer was modern comfortabel. Alleen de jammer dat er in de douche een open zijkant was zodat het toilet en de vloer onhandig nat werden.

Mooi hotel met vriendelijk personeel, een top ontbijt en op een goede locatie!

Bij aankomst werden wij erg vriendelijk ontvangen! De kamer was erg modern en netjes met een mooie badkamer. Het ontbijt was fantastisch en de locatie perfect. Parkeren kon op eigen terrein, erg fijn.

Plezierig. Goede service, kapot bedlampje werd dezelfde dag vervangen!

Warme maaltijd in het hotel was voor ons te duur.

Uitgebreid ontbijt, zeer luxe. Gemist: plakje ontbijtkoek en gewoon fruit zoals appel, mandarijn of kiwi. Ik kan niet tegen meloen en dat zat elke dag in de fruitsalade. Als je geen roomboter verdraagt vallen croissants en luxe broodjes af. Verder alle lof voor het mooi opgemaakte buffet!

heerlijk weekend uitwaaien in Texel

Als je geen gebruik maakt van een aanbieding, is de kamer redelijk aan de prijs.

Hotel is prima gelegen, vlakbij het centrum van de Koog. Een prima ontbijt, goede kamer en centraal gelegen, zodat je met de fiets alle kanten op kunt.

De ligging, kamers waren netjes, badkamer wel wat klein.

Kleine badkamer, bed was erg zacht.

De ligging, kamers waren netjes, badkamer wel wat klein. Dacht dat er een bad bij zou zitten maar was niet het geval. Ontbijt was goed.

Heerlijk Gezellig Goed Hotel !!

Het uitzicht viel wat tegen.Je keek uit op de geparkeerde auto’s. Dit kwam ook omdat de kamer op de begane grond was.

Heerlijk ontbijt en voldoende keuze. Zeer nette kamer. Gezellig restaurant,waar je ook overdag gezellig kan vertoeven en heerlijk op het mooie terras kan zitten.

Prima hotel,vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt,huiskamergevoel!

De kamer die wij hadden rook niet fris, vergeleken met de rest van het hotel. Had mogelijk te maken met afzuiginstallatie van de keuken

Prima ontbijt. Goede gastvrijheid.

In onze beleving niets.

Uitgebreid ontbijt, ruime kamer, zag er allemaal vrij nieuw uit, mooie frisse uitstraling, perfecte ligging direct aan de rand van het dorp en de strandopgang.

Een paar top dagen gehad zeker nog eens terug.

Weinig parkeergelegenheden bij het hotel . Erg krappe parkeerplaatsen .

Heerlijk rustig hotel. Het ontbijt was top ! Schone kamers en heerlijke bedden .

perfeckt

lekker uit gebreid ontbijt goede bedden grote kamer en zeer vriendelijk personeel en 100 meter van de winkelstraat waar volop gegeten en gedronken kan worden dinner saloon Tumbleweeds zeker een aanrader muziek uit jaren 60-70 en lekker eten

Vriendelijk en gastvrij

Op de foto's zagen de kamers er allemaal groot uit en met balkon. In werkelijkheid was dit helaas niet het geval. Onze kamer was aan de kleine kant.. Wanneer je ging douchen was de hele badkamer een zwembad.

Ontbijt was heerlijk! Veel keuze en heerlijke koffie. Gastvrij en vriendelijk personeel. Schone kamers een erg fijn bed en modern ingericht.

Geen borrelhapjes te krijgen in de middag, maar zeer dicht bij diverse restaurants

Ontbijt heerlijk en uitgebreid, lekkere koffie en thee, hele dag door gratis. Kamer ruim, goede bedden en niets van anderen te horen. Gezellige lounge met diverse kranten en tijdschriften en boeken over het eiland. Op loopafstand van veel goede en verschillende restaurants, winkels en fietsverhuurbedrijven

Heerlijk hotel met zeer vriendelijk personeel in een prima setting.

Tijdens het ontbijt is er 1 medewerker (jonge dame) aanwezig, op zich geen probleem maar de voornamelijk duitse gasten zijn hier wat onwennig over. Ontvangst, intro en afwikkeling. Wellicht is een een meer ervarene medewerker beter op voorbereidt.

De ligging van de accommodatie, service en vriendelijkheid van het personeel. Ontbijt voortreffelijk. Zeer netjes en schoon.

Verblijf voldeed aan onze verwachtingen.

Oplaadfaciliteiten, voor elektrische fietsen, bij het fietsenhok zitten aan èèn kant waardoor wij eerst een aantal fietsen moesten verplaatsen om erbij te kunnen. (wij hebben geen afneembare batterijen)

Goede bedden, prima douche en goed ontbijt. Ligging in centrum van de plaats waardoor restaurants binnen loopafstand waren.

Ligging is prima, kort bij het strand, duinen en restaurants. Wij raden deze locatie zeker aan!

De kleren kast was kapot, de deur kon er ieder moment uitvallen, de scharnieren waren allemaal kapot! In al die 5 dagen dat wij daar waren is er niemand geweest om deze te repareren, ondanks dat wij dit hadden aangegeven?

De kamer was ruimtelijk, de badkamer ook en was netjes. Het ontbijt was top, hier was niets op aan te merken. Iedereen was vriendelijk en de ligging was ook prima.

Het was heerlijk!

nvt

Alles, vlakbij het strand, parkeren was geen probleem, misschien wat krap, de kamer was super mooi, het ontbijt was heerlijk, personeel heel vriendelijk, jammer dat we niet langer konden blijven!

Ontspannend!

Er lag nog shampoo/douchegel van de vorige gasten in de badkamer. Vender was allies netjes.

Het ontbijt was heerlijk, thee/koffie faciliteiten 😋,

Een heerlijke plek, gastvrij en zeer dicht bij het centrum en het strand (5 min. lopen)

Op zaterdag 's nachts wat lawaai van uitgaanspubliek.

De gastvrijheid en het ontbijt is fantastisch. Een lekker zitje met drankjes en gratis! koffie en thee de hele dag is ook geweldig.

2 dagen was eigenlijk net te kort, er was een mogelijkheid om alsnog bij te boeken.

De kamers waren netjes en zagen er verzorgd uit. Huiskamer voor het ontbijt netjes en schoon, uitgebreide keuze aan kranten. uitleg voor toeristische attracties netjes uitgelegd.

Goed ontbijt, prima ligging, in de buurt volop eet en drink...

jammer dat er geen mogelijkheid is om iets te drinken. Receptie is wel bemand maar altijd iemand achter een deur. Zou gezelliger zijn als er iemand achter de balie zit. Niet echt een warm welkom gevoel gehad. Parkeren mogelijk op een kleine parkeerplaats.

Goed ontbijt, prima ligging, in de buurt volop eet en drink gelegenheden. Strand dichtbij wel een hele klim om er te komen.

Kamer op gelijkvloers met uitzicht op parkeerplaats.

Kamer op gelijkvloers met uitzicht op parkeerplaats. Geen mogelijkheid om raam open te zetten , gordijnen moesten zeker dicht vanwege inkijk . Geen vakantiegevoel , eerder gevangenisgevoel .

Het is een kleinschalig rustig hotel.

geen mogelijkheid ( maar ook geen ruimte zo te zien) voor bagageopslag.

Het is een kleinschalig rustig hotel. De ligging is dicht bij het centrum en het strand. De ontbijtruimte heeft ook een "huiskamerruimte "met gemakkelijke stoelen en een heerlijk grote leestafel met kranten van de dag en veel tijdschriften. Op elk moment van de dag is er gelegenheid om koffie/ thee of iets anders te gebruiken. De kamer is schoon en de badkamer heeft o.a. een heerlijke regendouche. Prima ontbijt met lokale producten.

Ik heb een paar heerlijke dagen gehad.

Het geknal van de deuren 's avonds vond ik een minpuntje.

Het personeel was bijzonder vriendelijk. 's Morgens werd er vers, glutenvrij, brood voor mij gehaald bij de bakker. Ik mocht een fiets van het hotel lenen waarop ik het eiland ben rondgefietst. Super! Het hotel staat iets buiten het centrum, lekker rustig. Het onbeperkt thee kunnen nemen en in de serre zitten vond ik ook heel prettig.

een aan te raden hotel

Enige punt van kritiek was een spinnenweb in een hoek van de kamer aan het plafond.

Vriendelijke mensen, mooie locatie, mooie kamer en lekker, uitgebreid ontbijt.

Het ontbijt was heel goed en wij waardeerden het zeer dat je...

Parkeergelegenheid

Het ontbijt was heel goed en wij waardeerden het zeer dat je op elk gewenst moment een goede kop koffie of thee (of indien gewenst een ander drankje) kon halen in de ontbijtruimte.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Een super mini vakantie gehad!

Niks viel tegen

Dat het personeel er voor zorgde dat je je er meteen thuis voelde. Verse bloemen op tafel, grote schaal met snoepjes op de leestafel, waar overigens ook elke dag de landelijke kranten lagen. Bovendien kon je de hele dag onbeperkt verse bonen koffie en thee pakken. Ook het ontbijt was zeer goed verzorgd! Het hotel heeft een moderne inrichting. Mochten wij ooit nog eens naar Texel gaan zouden we zeker hier weer willen overnachten.

Te duur voor wat wij er voor kregen

Wij hadden een kamer op de begane grond (kamer 1), het is een hoekkamer aan de straatkant. De kamer was erg warm. Er is een deur en een raam wat wel open kan maar dan moet je er gewoon zijn en niet in bed liggen. Iedereen kan vanaf de straat zo de kamer in lopen en door het raam naar binnen. Dus 's nachts niets open kunnen zetten met als gevolg niet kunnen slapen vanwege de hitte. Bedlampje was stuk. In de badkamer een grote douchekabine met lichtjes en massagedouches aan de zijkant. Ook een regendouche, deze deed het niet. Dus alleenmet een klein douchekopje en de massagedouche moeten douchen. De tafel was ook nog erg vies, niet schoongemaakt. Het ontbijt en de service waren prima. Wij hebben 150 euro betaald wat het niet waard was.

Uitgebreid ontbijt en de kamer prima en alles was erg goed verzorgd en super schoon. Parkeren goed en op eigen terrein. Rustig en heel dicht bij het dorp en het strand.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

We bevelen anderen dit verblijf zeker aan!

Stof achter op de tv en stofdraden boven het bed. Kussens buiten waren nat.

Ontbijt was heerlijk en alles werd heel netjes gehouden! Locatie super! Lekkere koffie! Rust!

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

heerlijke minivakantie

voor ons was het perfect.

heel vriendelijke ontvangst. mooie kamer heerlijk tuinterras goed ontbijt. rustig gelegen. een plek om nog eens terug te komen.

Zeer schoon hotel in nabijheid van strand en centrum met prima personeel.

Geen enkel minpunt te vinden.

Het hele hotel, dus zowel onze kamer als alle andere vertrekken zijn brandschoon. Het personeel is super aardig. Je voelt je er zeer welkom. Strand is op een paar honderd meter en het centrum van de Koog idem. Kortom een pracht plek. De bedden liggen heerlijk.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Top locatie, voor herhaling vatbaar.

Mondelinge informatie bv over drinken in de bar beneden. Werd alleen verteld waar kamer was en klaar. Ook geen goedendag gezegd bij weg gaan of terug komen, door de eigenaar die dan in zijn kantoor zat. Misschien zijn dag niet! Jammer voor de rest een heel goed verzorgt hotel.

Kamer heel netjes. Ontbijt uitgebreid.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Miste wel s'avond een gezellig plekje om een drankje te drinken. Maar dat is persoonlijk!

Zeer schoon en het ontbijt was heerlijk. Dicht bij het centrum en zeer vriendelijk personeel. Prima parkeergelegenheid. Héérlijke koffie en thee gratis te pakken op elk gewenst moment. Kamer niet supergroot maar prima te doen. Hotel straalt een rust uit!

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

heerlijk ontspannende

Goed verzorg ontbijt. Heerlijk vers brood. Ruim voldoende keus in beleg, zuivel, koffie en thee. Kamer keurig schoon, goede bedden. fijn dat je bij terugkomst een kopje koffie/thee kon nemen. Zonder dat het extra kostte

Gastvrij en vriendelijk

Er was eigenlijk niets wat tegenviel. Persoonlijk liever een 2 persoons bed ipv 2 losse matrassen maar dat was het dan ook.

Mooie ingerichte kamers, rustig en het ontbijt was heerlijk!

Het was mooi weer op Texel!

De kamer is relatief klein 18m2 en heeft weinig daglicht doordat de raamkozijnen van een klein formaat zijn en relatief hoog geplaatst, een klein persoon kan in deze bijna niet naar buiten kijken. Op het moment dat je naar buiten kijkt zie je een brandtrap en een blinde muur. Daarnaast blijft gedurende de hele dag de mechanische ventilatie op de kamer draaien dit is goed hoorbaar en stoort bij de nachtrust. Voor een kamer van 18m2 met een kamerprijs van 133,- per nacht vind ik dit aan de prijzige kant!

Het hotel biedt een gratis koffie en thee faciliteit aan gedurende de dag, deze kan worden gebruikt in de algemene ruimte van het hotel. Het ontbijt is goed maar niet bijzonder. De hotel eigenaar en bediening zijn hartelijke mensen.

Heerlijk!

Er waren te weinig parkeer plekken en erg smal.

Het ontbijt was heerlijk, het personeel heel vriendelijk, de kamers waren netjes, de hond was erg lief ,

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Schone nette locatie vlakbij centrum en strand

Kamer vonden wij wat ongezellig/kaal daarin tegen kon je beneden in een deel van de ontbijtzaal heerlijk zitten.

Ontbijt was heerlijk! Erg fijn dat je overdag gratis koffie en thee kon pakken. Super schoon!!! Dichtbij centrum de koog en strand!

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Prima hotel. Aan de dure kant voor wat je krijgt.

Kamer wat klein en sober. Tv ophangsysteem was kapot. Het was niet mogelijk om vanuit bed naar tv te kijken. Dit euvel was bekend maar er werd dus niets aan gedaan.

Ligging tov winkels en restaurants.

Alles bij elkaar prima bevallen.

We hadden een kamer aan de voorkant van het hotel. Op een zaterdag avond / nacht is dit wel druk/ lawaaierig vanwege het verkeer en stappende mensen.

Ontbijt en kamer/ badkamer gewoonweg goed.

mooi en schoon hotel vlakbij zee en cetrum

super schone kamers en een lekker vers en uitgebreid ontbijtbuffet. Dicht bij het centrum, en toch ver genoeg om geen overlast te hebben van de terrassen.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Een prima hotel zonder avondeten. Genoeg restaurants in De Koog te vinden.

Plaatje op de website vertoonde een balkon als lokkertje. Niet alle kamers hebben een balkon. Voor een paar dagen in de herfstvakantie is een kamer zonder balkon geen probleem

Prima ontbijt en van alles voorzien. De gehele dag gratis koffie en thee mogelijkheid. Kamers waren mooi ingericht. Het schoonmaakpersoneel verrichtte goed werk. Kluis op de kamer.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Centrale ligging.

Centrale ligging. Mooie ruime kamer. Er was de hele dag gratis thee of koffie in een gezellige ruimte met verschillende zitjes. Vriendelijk personeel. Goed verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Aangenaam ontspannen en veilig overnachten in een verblijf waar je je welkom voelt!

Altijd kan er iets beter, na goed nadenken is dat in dit hotel wellicht dat ze 2 keycards per kamer aanbieden aan de gasten.

De welwillendheid en gastvriendelijkheid van het personeel. Zeer hygiënische omstandigheden in de ruimste zin, dus van de ingang tot de badkamer, zeer proper. Koffie en thee is gratis zelf te consumeren. Ontbijt is zeer wenselijk en smakelijk. Met moderne techniek is het hotel prima beveiligt. Geen kwaad woord voor dit korte, maar erg aangename verblijf. Een aanrader voor mensen die als echt gast willen worden behandel!!

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Fijn eigentijds hotel in centrum van De Koog.

Fijn eigentijds hotel in centrum van De Koog. Grote ruime kamer, heerlijk ontbijt in gezellige sfeervolle ruiimte. Zeer vriendelijke personeel. Aanrader.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Redelijk goed hotel met enkel minpuntjes

Minder vriendelijke eigenaren, prijs/kwaliteit verhouding niet optimaal, parkeren problematisch (het zou goed zijn als bij ingang van de P-plaats staat aangegeven dat er achter het hotel geen plekken meer zijn)

Goede ligging, fijne kamer (slecht balkon),prima ontbijt met aardige bediening

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Heerlijk hotel!

Eigenlijk niets!!

De kamers waren modern, netjes en zeer schoon. Locatie is perfect, op loopafstand van winkels, terrasjes en eetgelegenheden, strand en bos en duin. En toch rustig gelegen.

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Dure tegenvallende start op prachtig eiland.

Ontbijt redelijk, kamer was niet zoals op afbeelding beloofd. Omdat we in een drukke tijd slechts 1 nacht bleven, had ik het idee te worden weggestopt op een warm zolderkamertje. 's Morgens stonden er twee taxi's met draaiende moter onder het raam te kabalen........6.30 uur. Prijs € 120 p.n. was duidelijk te hoog.

Ons verdere verblijf op Texel (14 dg.) in een prachtige villa.

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Goed, comfortabel hotel met enkele minpunten qua ligging.

Ligging en uitzicht viel tegen, niet echt 'tegen bosrand', erg klein raam. De hoofdstraat van De Koog was schrikken, vreselijk vergeleken bij 10/15 (?) jaar geleden. Badkamer wat onhandig ingericht, onvoldoende haken, badjas bv niet op te hangen, badhanddoek te ver weg.

Ontbijt prima. Rustig ingerichte kamer, geen overbodige, lelijke 'kunst'. Achterterras voor rokers prettig. Hele dag koffie en thee heel prettig. Personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Hier komen we terug

De douche was heerlijk, maar na het douchen was wel een groot deel van de badkamervloer nat.

De mogelijkheden van de lounge: veel keuze voor zitcomfort, gratis koffie en thee

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Was een week perfect genieten !!

Stootte mijn hoofd regelmatig aan de fietsenstalling die wel heel erg laag is.

Bijzonder comfortabele kamer en een prima ligging t.o.v. de kern van het dorp De Koog.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

de kamerprijs per nacht is te duur voor wat je krijgt

de inrichting, de kamer een beetje klein, wij misten een bar, o.i.d. waar je 's avonds gezellig kon zitten.

ontbijt was goed, aardig personeel, gastvrij

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Heel de dag gratis koffie en thee ter beschikking.

Heel de dag gratis koffie en thee ter beschikking. Goede ligging, rustig maar toch vlak bij centrum. Goed ontbijt en propere kamers. Heel vriendelijke gastvrouw.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Prima verblijf! Ik zou een volgende keer zeker weer hier terug komen.

Tijdens douche wordt de vloer voor het toilet ook nat. Misschien is een dichte cabine voor de douche een idee.

Mooie ruime kamer. Heerlijke douche en prima bedden

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Ideale locatie voor een vakantie van enkele dagen, in 3 dagen kun je met fiets het eiland verkennen

Lift die maar de helft van de keren normaal werkte. Eigenaar die niet persoonlijk met ons contact zocht, zelfs bij het vertrek zijn personeel de afrekening liet doen. Nochtans was hij aanwezig.

Zeer goed ontbijt, vriendelijk personeel. Mooie, propere kamer en ruim genoeg. Zeer goede centrale ligging en ideaal voor fietsvakantie.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

wij hadden geboekt maar deze kamer was over geboekt kregen...

wij hadden geboekt maar deze kamer was over geboekt kregen als alternatief een andere kamer aangeboden deze was zo vies dat we hier voor hebben bedankt dit was op texel en we konden nergens anders nog een kamer krijgen

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Prima, centraal en toch rustige plek.

Parkeerruimte achter het hotel is zeer krap. Fijn dat er aan de overzijde nog meer plekken beschikbaar waren.

Aanbod ontbijt was prima, wel weinig variatie. Koffie en thee zijn de gehele dag verkrijgbaar. Wifi was zowel in de kamer als in het restaurant goed.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Vond de prijs in verhouding met de oppervlakte kamer prijzig.

Lag aan drukke weg. In de nacht veel schreeuwende jongelui. Kamer heel erg klein. Geen airco

Heerlijk bed. Goed ontbijt. Vriendelijk personeel. Kamers eenvoudig netjes en schoon

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

natuur,wandelen,fietsen,zee,rust.we hebben genoten!

niet echt veel dat tegenviel.misschien iets minder auto's nog op het eiland?

geweldig ontbijt!mooie kamers.rustig toch dicht bij de dorpsstraat.het eiland zelf ook mooi,veel te doen.komen zeker terug!