Beoordelingen over Hotel Zeespiegel 3-sterren

Hogeweg 70, 2042 GJ Zandvoort, Nederland

#12 van de 23 hotels in Zandvoort

Je moet wel goed ter been zijn om boven te komen.

1 persoonskamer te bereiken via zeer steil trapje. Toilet en douche in de kamer zonder afscheiding. Wasbak bijna ontoegankelijk omdat deze onder een balk is geplaatst. WiFi is zeer slecht op de kamer; ik moest voor een klus eea opzoeken en was min of meer verplicht om beneden bij de receptie te gaan zitten

De plek is ideaal, in no time ben je op het strand of bij de restaurants en de Amsterdamse waterleiding duinen.

Ontspannen, keurige kamer!

Vriendelijke ontvangst, duidelijke uitleg. Mocht eerder inchecken ivm wisseling van Hotel, heerlijke cappuchino, erg gastvrij. Prima kamer, dicht bij zee, centrum en treinstation. Koffie staat klaar in de voortuin doet denken aan gastvrij reizen in het buitenland, reizigers ontmoeten elkaar daar. Een plek om terug te komen!

Moderne kamer vlakbij het strand en dorp.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Het 'grote 2 persoonsbed' zoals omschreven door u vond ik te klein voor 2 personen. We konden geen raam openen.

Moderne,nette kamer vlakbij het strand en het dorp. Prima ontbijtje.

Vriendelijk personeel en locatie hotel t.

Indeling van de eenpersoonskamer. De plaats van de wasbak (kan niet echt gemakkelijk tandenpoetsen) en douche is erg basic.

Vriendelijk personeel en locatie hotel t.o.v. zee, winkels en restaurants.

voor herhaling vatbaar

Prijs kwaliteit.....prima!

De bedden waren erg goed, voor een ontbijt zou ik even de boulevard op lopen en naar de plazand gaan. Erg vriendelijke eiganeresse.!

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Heerlijk om een eigen terrasje te hebben, kamer was...
    • Studio (2 Volwassenen)

Geen ontbijt, is op zich niet erg, maar voor sommigen kan dat vervelend zijn. Door de dunne deur kwam veel geluid vanaf de gang. Hoewel de kamer heerlijk groot is, is de badkamer ontzettend klein en ook nog eens niet verwarmd. Dat had beter gekund.

Heerlijk om een eigen terrasje te hebben, kamer was ontzettend groot...er staat zelfs een zeer riante bank in en fijn om zo vlak bij zee en het busstation te zitten.

Prijs kwaliteit verhouding laag, foto’s op site misleidend.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Kamer was naast het hotel. Extra geld betaald voor een balkon, maar in plaats daarvan kreeg ik een zogenaamd terras op begane grond tegenover afgebroken gebouw en zonder grens afscheiding. Ik kon alleen de deur openzetten voor frisse lucht, alleen zo kon iedereen mijn kamer in lopen. Kamer was net geverfd of opgeleverd, dus hele nacht in een gesloten kamer gelegen, gaf hoofdpijn. Ramen waren erg vies. Gordijnen waren niet op maat gemaakt, dus verduisteringsgordijnen heeft dan geen zin. Alles was een beetje slordig, haak van het gordijn was los, nachtlampen in kamer waren erg fel, bed was erg klein, badkamer werd compleet nat na het douchen. Slechte afzuiging, waardoor zelfs het toiletpapier doorweekt werd door het vocht. Prijs kwaliteit verhouding is niet best. Als het 85 euro had gekost vond ik het redelijker geprijsd. Ik raad de hoteleigenaren aan om zelf in de kamer te gaan slapen om te zien wat er verbeterd kan worden.

Geen geluidsoverlast. Vriendelijk personeel.

Ontbijt kon alleen op de kamer worden gegeten.

Ontbijt kon alleen op de kamer worden gegeten. Geen aparte ontbijtruimte dus. Kamer te klein om met z'n tweeen aan tafeltje te zitten dus op bed moeten eten. Dit was meer een slaapkamer zoals thuis (of nog kleiner) dan een "HOTEL-kamer"

ik verbleef er eigenlijk enkel van 22 tot 7u, vroeg weg,...

jammer dat het licht van de noodverlichting onder de deur scheen en dat er in het gebouw geen lift voorzien is (had daar bij de boeking niet naar gevraagd, dus ook wel mijn fout... bij aankomst gevraagd of ik kon wisselen met een andere kamer maar dat kon helaas niet - ben ervan overtuigd dat de uitbaters dit wel zouden georganiseerd hebben als er een andere kamer vrij zou geweest zijn) , best wel steile trappen.

ik verbleef er eigenlijk enkel van 22 tot 7u, vroeg weg, laat terug. het uitzicht deed er mij niet toe, maar geef het gewoon mee voor de nieuwsgierigen. verblijf voor de hobby, jammer dat er geen lift was voor het materiaal dat ik mee had. werd toch perfect opgelost door de uitbaters dus wel tevreden. heel vriendelijke ontvangst!

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Heerlijk geslapen in een mooie, schone kamer.

Geen parkeerplaatsen bij hotel. Was ook niet vermeld op de site. Nu duur moeten parkeren (15 euro voor nog geen 24 uur).

Schone kamer, goed bed, en 's morgens een eigen bakkie thee/koffie was een pluspunt.

Ontzettend genoten van een super locatie in een prima kamer
    • Studio (2 Volwassenen)

Het was buiten de kamer een beetje een rotzooi. En kleine dingetjes die niet helemaal goed verliepen, onze deur wilde niet op slot en de tv deed het niet zo goed.

De ligging was super, direct in het centrum. Het strand was ook super dichtbij.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Een goed adres, voor herhaling vatbaar.

Ontbijt wordt op de kamer geleverd en is ruim gesorteerd. Mogelijkheid tot het zetten van koffie/ thee op de kamer. Parkeren in Zandvoort is overal betaald parkeren, je krijgt van het hotel een parkeerkaart a 7,50 per dag. Kamer zag er netjes uit, kleine badkamer, was voor mij geen probleem.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

te duur voor de beperkte faciliteiten
    • Appartement met 1 Slaapkamer

in tegenstelling met wat de advertentie laat vermoeden zijn de appartementen ver van het hotel en is ontbijt niet mogelijk de slaapkamer is te klein, naast het bed is langs beide zijden slechts 10 cm beschikbaar; geen nachtkastje

goed uitgeruste badkamer en kleine living

schot in de roos voor mijn zakelijke overnachting

nvt

Hele leuke locatie . Sfeervol ingericht en perfect voor deze scherpe prijs. Leuk ontvangst in een gezellige ruimte met een moderne sfeervolle "look" Een adres om bij mijn favorieten te zetten

Het hotel viel ons tegen voor de prijs die wij betaald hebben
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Op de douchevloer stond na een korte douche 4 cm water en stroomde over de dorpel de kamer in als wij dat niet hadden voorkomen. Wij moesten voor ons ontbijt 500 m lopen naar een ander restaurant omdat de kok op vakantie was. het was wel een goed ontbijt De deur naar het Balkon moesten we echt opentrappen

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Op wandelafstand van het strand.

Bij gebruik van bepaapde stopcontacten werden andere stopcontacten onbruikbaar, ook dimden sommige lampen.

Op wandelafstand van het strand. Propere kamer!

functioneel, dicht bij strand, fietsroutes, P-plaats en centrum.
    • Appartement

De kleine lettertjes: Borg van € 500,--, schoonmaakkosten van € 40,--, parkeerkosten: € 7,50 per dag. Dus inclusief (bekende) toeristenbelasting waren de werkelijke kosten bijna 50% méér! Klein detail: gemis van een oventje/magnetron.

Appartement op een voortreffelijke locatie. Op 20 meter van een (betaalde) P-plaats, tegen het centrum aan, alles op loopafstand, ruime kamer.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Ik heb het zeker goed naar mijn zin gehad!Bedankt voor de fijne service

Voor de prijs had ik niet zo n heel klein kamertje verwacht.En zeker ontbijt bij inbegrepen.Een variatie aan thee was leuk geweest en een echt koffiezet apparaat.misschien een senseo voor de toekomst?. En misschien een budget kamer op eerste verdieping i.v.m de trappen voor huisdier?

De ligging van de locatie en vriendelijk personeel.En dat huisdieren welkom zijn. Alles was goed schoon.

Zeer aardig personeel

De parkeermogelijkheden na 22.00 uur zijn ronduit rampzalig: nergens meer plaats aan de straat. Voor 22.00 is er dichtbij een parkeergarage. Zeer kleine badkamer anex toilet

Zeer aardig personeel

niet voor herhaling vatbaar voor een eenpersoonskamer

schoonmaak wc

éénpersoonskamer op een zoldertje met een soort ladder ernaartoe. Met een stinkende wc-pot midden in de kamer naast het bed, een niet goed werkende douche in een kast (waardoor ook geen kastruimte), geen wifibereik en een vloer zo scheef dat je er duizelig van wordt. En ook nog hoofdstootgevoelige balken in het schuine dak.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Het hotel is zeer slecht en wij gaan er zeker nooit meer terug

Hebben geen ontbijt genomen in het hotel om reden dat de uitbater ons zelf verwees om buiten het hotel te gaan ontbijten. De badkamer was zeer klein en men kon er zich met moeite in draaien,en er hing een vieze geur. Het bed werd niet opgemaakt en de kamer werd niet gekuist.De handdoeken werden niet elke dag ververst en dit had volgens de uitbater allemaal te maken met het ecologisch bestuur van het hotel. Verschillende posten onder andere de Belgische van de T.V. op de kamer werkte de twee dagen dat we er waren niet.

Het bed was goed en daarmee is alles gezegd.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Leuk hotelletje, maar erg gehorige kamers.

Kamer was erg klein, badkamer idem dito. Als je op de wc zat, zat je onder de wasbak, maar was voor 1 nachtje te doen. Het bed was vrij hard voor mijn smaak. De kamers waren erg gehorig. Helaas werden wij herhaaldelijk in de nacht wakker omdat er gasten tot diep in de nacht buiten zaten te roken en luid te converseren met elkaar.

Ontbijt was prima, dit was extra te bestellen bij inchecken voor € 10,- Dit werd geserveerd op de kamer, broodjes waren vers, niets mis mee.

Mooie kamer, goed bed.

Zeer kleine badkamer op de kamer, met name naar toilet gaan was ongemakkelijk.

Mooie kamer, goed bed. Vriendelijk onthaal, parkeerkaart aan gunstig tarief verkrijgbaar.

We verbleven slechts 3 nachten. Ondanks het slechte weer( 1 dag regen en veel wind) hebben we een la

We hadden het helemaal naar de zin en komen zeker terug.

De klantvriendelijkheid van de manager was heel goed en persoonlijk. Een kleine eter aan wie een volledig ontbijt niet is besteed kan koffie en een broodje nemen op de kamer. Supermarkten en bakker in de buurt. Het is niet luxe, groots of supermodern maar heeft wel een nostalgische sfeer. Geen tel. op de kamer, wel WIFI.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Leuke inrichting en goede bedden

Ontbijt was excl en maar een soort ontbijt was mogelijk. De badkamer was erg klein en het water van de douche liep slecht weg.

Leuke inrichting en goede bedden

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Koud water in de douche, loodgieter was een dag ervoor geweest en waarschijnlijk is er iets niet helemaal goed gegaan. Denk gewoon pech momentje en kreeg niet de indruk dat dit gewoon is.

Prima schone kamer.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Het was voor 1 nacht en dus om te doen.

De te enge douche. Was geen plek om schone kleding neer te leggen of hangen. Krappe kamer koffers op bed en als je in bed lag mochten ze op de grond. Waterkoker en voor ieder 1 zakje oploskoffie.

Geen ontbijt in deze maand.

• Beoordeeld op: 23 november 2016

Een goed bed, lekker rustig wat geluid betreft, leuk...

Parkeren in de directe omgeving. Dat kan beter aangegeven worden op de site.

Een goed bed, lekker rustig wat geluid betreft, leuk ingericht. Prima prijs kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Kleine schone kamer met vriendelijke persoonlijk.

Gebrek aan zijramen. Enkel een kantelraam in het plafond. Door de weinige ventilatie rook alles een beetje muffig

Kleine schone kamer met vriendelijke persoonlijk. Goede locatie

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Verblijv was uitstekend.
    • Studio (2 Volwassenen)

Verblijv was uitstekend. Aleen vindt ik dat er op een tweepersons bed ook een tweepersons dekbed hoord , en geen twee enkeltjes!!!!! Voor de rest was het 👌🏾.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Gezellig

De koffie die je bij het ontbijt krijgt. Douchegordijn, vind ik niet kunnen in een hotel.

Mogelijkheid tot laat arriveren was geen probleem dat was fijn, leuk hotel, leuke gastheer (de papegaai), ontbijt was lekker en verrassend. Leuk dat onze viervoeter ook welkom was!

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Heerlijke kamer

het was erg gehorig. Dunne muren, de buitendeur werd steeds hard dicht gegooid en er klonk hard gepraat van de gang

Het ontbijt was geweldig, op de kamer, pot koffie en heerlijke verse broodjes. We kregen de suite ipv een kamer omdat er schilderwerkzaamheden waren.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Goed hotel voor kort verblijf

Douche niet erg ruim en vervelende rand om water te keren

Prima hotel voor korte vakantie Beetje gehorig maar dat heb je in een ouder pand. Ontbijt op kamer prima verzorgd.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Prima locatie, prima bedden.

Ontbijt was vergeten. Wel werd ons de mogelijkheid gegeven om geld terug te krijgen of hnog even te wachten tot het klaar was. Kamers wel wat gehorig. Douchen van de bovenbuurman was goed te horen, net als de douche afzuiging.

Prima locatie, prima bedden. Nachtportier

• Beoordeeld op: 22 september 2016

De afstand naar het strand

kleine kamer, uitzicht op een muur, en een hele kleine badkamer, geen mogelijkheden om ergens binnen gezellig buiten de kamer te zitten

De afstand naar het strand

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Mooie kamer, dicht bij centrum en strand.

Badkamer was klein, na het douchen was het bij de wc ook helemaal nat op de vloer.

Mooie kamer, dicht bij centrum en strand. Hartelijk ontvangst mét 2 gelukspoppetjes 😃

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Ontvangst was niet klantvriendelijk.

Ontbijt viel tegen, voor de prijs die je ervoor betaald!! Wij vonden het te duur wat je ervoor kreeg!!!

Kamers waren goed, alleen te klein. Badkamer matig schoon.

• Beoordeeld op: 2 september 2016

niet voor herhaling vatbaar!!

Geen lift, alleen een zeer steile trap, dus lastig met de bagage. Bedspei vuil, het was ontzettend warm en er stond geen ventilator. Er was geen koelkast, het toilet was zo dicht bij de muur dat je er zijwaarts op moest gaan zitten, toen ik dat aangaf zei de receptionist dat hij hier nog geen klachten over had gehad en dat hij er zelf ook geen problemen mee had. (Hij was duidelijk op zijn teentjes getrapt.) Nou, dat mag hij me wel eens voordoen dan!! Had deze kamer 50 euro gekost, had ik hier niks over gezegd.. Maar 105 euro ( zonder ontbijt!) is voor deze kamer gewoon belachelijk!!

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Fijn maar te duur

Raam kon open maar niet 's-nachts ivm begane grond doodlopend straatje waar waskarren stonden, uitzicht op muur. Bed zou 2-persoons groot zijn waren 2 X 1 pers waardoor bedden steeds uit elkaar schoven. Dit euvel kennen wij daardoor keus op dit hotel gevallen was. Parkeren nog eens 7.50 per dag en hond 10,- per dag hierbij de prijs v hotel aardig bedrag per nacht.

Ontbijt heerlijk iets meer broodjes zou fijn zijn. Vriendelijke eigenaren Inrichting is relaxed hip

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

• Tweepersoonskamer met Balkon

Zeespiegel wordt. Aangeschreven als Hotel, geen ontbijtruimte, wel prima ontbijtsrvice( alleen witbrood, helaas) verder prima. Prijs kwaliteit slecht. Balkon was ronduit smerig en kapot. En de huisbaas was korzelig. Ik ga nooit meer terug

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Super leuk knus romantisch hotel ❤️

Wij zijn een nachtje in dit super leuke knusse en romantisch hotel geweest. Top ontvangst met leuk welkoms presentje 😊 Keurige kamer en prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Een heerlijk alternatief voor een weekend zandvoort

Het toilet zat dicht tegen de muur. Voor lange mensen is dit een beetje onhandig. Toch valt dit nadeeltje in het niet bij de vele pluspunten.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een zeer schone kamer. De locatie.

Mede door het mooie weer hebben we erg genoten van ons verblijf bij De Zeespiegel in Zandvoort!

Het uitzicht

De ligging. Vlakbij het strand, het centrum en een groot parkeerterrein.

Prima verblijf voor 2 nachten met goed weer

Hygiene

De locatie beviel ons het beste. Kamer hier en daar niet goed afgewerkt en stof/spinneweb in hoeken. Wij hadden de studio

Fantastisch!!!

Niet echt tegen maar omdat het een oud pand is wat gehoorig.

Vriendelijk, dicht bij gezellig centrum en vlak bij zee.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Niet erg open minded personeel

Niet erg open minded personeel

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

4 nachten

wc douche afzuiging werkt niet riool stank verbouwing buren ontbijt te duur .

locatie

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Vriendelijke ontvangst en personeel.

Vriendelijke ontvangst en personeel. Locatie dicht bij centrum en strand. Aanrader.

Geweldig!

De gastvrijheid en het persoonlijke tintje.

Super gelegen, nettes Personal

Super gelegen, nettes Personal

Het ontvangst
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Kamer te klein voor de prijs die er voor betaald heb.

Het ontvangst

Bed

Badkamer

Bed

WiFi

Tv en veel stof op kamer

WiFi

Geweldig verblijf gehad en top locatie met goede parkeervoorziening

Hygiëne badkamer kan beter

Top eigenaar en eigenares vol vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Ligging bij centrum

Grote van kamer douche

Ligging bij centrum

Verzorgd, leuk kleinschalig hotel.

Erg kleine en krappe kamer

Verzorgd, leuk kleinschalig hotel.

Meer dan uitstekend

Alles lekker op loopafstand

Aardige eigenaren!

Aardige eigenaren! Vriendelijke, gastvrije ontvangst.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

kort, maar goed bevallen

douchegordijn

prima ontbijt. Verse broodjes op zondag. Schone kamer

Snel en eenvoudig

netjes: dicht bij centrum en strand

matig

erg gehorig niet schoon

Het wasbakje dus

Ontbijt was prima...bed was ook goed alleen de wasbak stond erg onhandig zo onder de balk

Fijn en kleinschalig op goede lokatie

Onrustig in de hal door binnenkomst en weggaan andere gasten.

Schone frisse kamer en vriendelijke eigenaar.

Mijn bezoek was kort maar krachtig, maar kom zeker een keer terug!

Gehorigheid

Vriendelijkheid

Een heerlijk relaxte sfeer, vriendelijk personeel.

Weinig been ruimte toilet!

Ontbijt was goed, en een heerlijk bed!

Voor 1 nacht is het goed te doen.

Er hing in de kamer een muffe en benauwde lucht. Ook in het toilet/douche hing een nare lucht.

Het hotel is leuk gestyled.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

We kwamen om de 30 van Zandvoort te wandelen en we zijn zeer tevreden over dit hotel!

Niks eigenlijk!

De ligging is perfect, heel vriendelijk ontvangen. Schone gezellige kamer, lekkere warme douche!!

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Relaxt hotel met mooie binnenkomst!

Er waren geen verduisteringsgordijnen

Zag er allemaal schoon netjes en hip uit!

krappe douche/wc

prima ontbijt, lekker warme kamer

De badkamer is sterk verouderd en de geur vanuit de afvoer...

De badkamer is sterk verouderd en de geur vanuit de afvoer is zeer onprettig. Dient per direct aangepast te worden, evenals de ramen in deze kamer.

Er was geen ontbijt beschikbaar.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Er was geen ontbijt beschikbaar.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Goede kamer

Geen gelegenheid om wat te drinken

Kamer was netjes

Prima accomodatie voor nacht.

De badkamer is erg klein , maar voor een nacht was dat niet zo erg.

Prima hotelkamer met een heerlijk 2 persoonsbed.

Heerlijk voor een weekendje

De badkamer is erg klein

Lekker dichtbij het centrum en het strand. Schone kamers.

voor een nacht goed genoeg

de wc pot en douche midden in de kamer

het was een nette en schonen kamer