Beoordelingen over Hotel Zeezicht 3-sterren

Zuiderhaven 1, 8861 CJ Harlingen, Nederland

#6 van de 8 hotels in Harlingen

• Beoordeeld op: 27 september 2018

prima accomodatie

bediening van een ober was niet best, had meer oog voor een tafel en vergat de bestellingen uit te leveren keek niet rond of er mensen iets wilden bestellen. Vergat ook wat mensen besteld hadden.

goed ontbijt ruime keuze

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Het was goed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vriendelijkheid bij binnenkomst smorgens, had zeker wat aardiger/gezelliger gekund.

Heerlijk Ontbijt met mooi uitzicht! Op loopafstand van de veerboten...het bed was goed!

De ligging , dichtbij de rederij en bij de winkelstraat.

Al vroeg in de ochtend veel lawaai door het verkeer: er werd veel te snel gereden waardoor het lawaai de kamers binnendrong. Ook zwaar gemotoriseerd verkeer!

De ligging , dichtbij de rederij en bij de winkelstraat. Het lekkere eten in het restaurant.

Uitstekend eten
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dame bij de receptie was drukker met het bezig zijn met haar mobiel. Leek me een prive gesprek. De stortdouchekop zit onder de kalkresten. Niet zo'n prettig idee. Zijn aan vervanging toe of een ontkalkmiddel gebruiken. Veel auto's op de te kleine parkeerplaats. Aandachtspunt hoe de auto's worden neergezet. Aan de dure kant.

Uitstekend eten

• Beoordeeld op: 9 september 2018

leuk oud hotel, maar erg duur in verhouding tot het comfort,

de kamer was smal en niet gezellig ingericht+ de doucheruimte was zeer klein en oud, voegen van de tegels waren verbruind. Een kastje boven het bed was op verkeerde plaats met ujitstekende punt opgehangen, waardoor mijn partner zeer hard zijn hoofd stootte aan de punt ) bloedde hevig.

de prachtige ligging . de opkomende zon scheen de kamer in, mooi uitzicht op een gracht

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Overall viel het verblijf een beetje tegen, in tegenstelling tot eerdere bezoeken

Het rook niet fris in de kamer en tijdens het diner hebben we 3x opnieuw om iets moeten vragen. ‘Het was erg druk’, zei het overigens zéér vriendelijke personeel.

De ligging van het hotel

Fantastisch mede door het prachtige weer

Eigenlijk niets alles was👍

De kamer was perfect heerlijke bedden mooi uitzicht op de haven het ontbijt was ook heerlijk en ruim voldoende ook dineren is een aanrader

Duur, niet klantvriendelijk, klein, gehorig en niet heel luxe.

Het personeel is niet klantvriendelijk. Bij aankomst werden we (misschien door de drukte) eigenlijk afgesnauwd en bij vertrek kon er ook geen bedankt en graag tot ziens vanaf. De kamer is klein... heel klein... Bij de douche zat het bedieningpaneel buiten de douchecabine... een gevalletje van 'you only had one job' denk ik dan. Het is heel gehorig. Je kan de mensen in de kamers ernaast vrijwel letterlijk verstaan. Dat is niet heel fijn voor wat privacy. Tot slot waren er bij het ontbijt geen schaaltjes, er stond 1 mok (voor ongeveer 25 mensen die er zaten). Alles was hutje mutje om zoveel mogelijk mensen kwijt te kunnen wat het vrij drukkend maakte. En als je dan kijkt dat je 138 euro voor het geheel kwijt bent exclusief parkeerkosten....

De locatie was mooi aan het water.

Waardeloos hotel

Het personeel was onvriendelijk en brutaal. Parkeren was waardeloos. Er stond een auto voor, achter en naast ons geparkeerd en we moesten zelf maar uitzoeken hoe we daar weg kwamen. Dat was niet hun probleem. Misschien moet je dan minder auto's op je parkeerplaats toelaten? We hebben hier 15 euro voor moeten betalen voor één dag. Tevens was er een feest in het dorp. Misschien handig om te vermelden dat het tot 6 uur sochtends door ging, dan hadden we onze nacht geannuleerd. Wij hebben geen oog dicht gedaan. Het hele hotel is ook extreem gehorig. Geen aanrader dit!

De locatie.

Geen waar voor je geld!

Het hotel is erg gedateerd. Geen airco en koelkast in de kamer. Geen lift naar de kamer. De kraan van de douche zat buiten de douchecabine. Je kan nauwelijks om het bed lopen, zo krap is het. Voor 185 euro per nacht verwacht je toch wel een stuk meer kwaliteit!!! Met een temperatuur van 30 graden in de zomer moet je om 22 uur van het terras af!

De ligging van het hotel is prima. Keuken ook goed.

Rustgevend en relaxerend aan het water logeren

volgens de beschrijving had de kamer een minibar. Dit was echter niet zo. Sommige andere kamers bleken wel een minibar te hebben. Het schitterende uitzicht heeft dicht echter goed gemaakt!

Onze kamer had een rechtstreeks uitzicht op de sluis waar al de zeilboten binnen en buiten gingen. Het terras heeft hetzelfde uitzicht. De toekomende en vertrekken bootjes brengen je tot rust!

Gastvrij en bij diner fles wijn van het huis en ook nog...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was bloedheet en onder dak gelegen. Ventilatie alleen met klapraam en dus onvoldoende .

Gastvrij en bij diner fles wijn van het huis en ook nog lekker!

Uitzicht op de haven

Nog nooit z’n slechte kamer gehad, vies en zeer primitief. Badkamer uit de jaren 30 of zo Douchekraan zit buiten de douche zelf en id niet te bedienen als je onder de douche staat Personeel is overal mee bezig behalve met de gasten. Bediening ongelooflijk slecht. Dit hotel is echt een ramp

Uitzicht op de haven

Tijdig geboekt en door het hotel bevestigd.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Tijdig geboekt en door het hotel bevestigd. Kwartier voor aankomst werden we gebeld dat door een softwarefout geen kamer meer in het hotel was, maar dat een goed alternatief werd geboden. In vertrouwen daarop naar het hotel gegaan waar we direct moesten betalen, en vervolgens (we waren per fiets) achter een heer op scooter aan. Bleek het alternatief ruim 5 km fietsen en ver buiten het centrum te liggen! Daarop contact gezocht en gevraagd waarom dit niet tevoren was gemeld. Een onduidelijke motivatie volgde, gelukkig konden we de kamer annuleren en geld terug - overigens zonder enig excuus - en hebben we zelf alsnog een alternatief ín het centrum gevonden.

Prima Hotel op een mooie locatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer had geen minibar , en zeker met dit warme weer is het een gemis .

Hebben er alleen 2x ontbeten en geslapen , prima kamer en badkamer , en met ontbijt is er volop keus .

Friesland is met zijn prachtige 11 steden(fonteinen, een van de mooiste provincies van Nederland.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat er geen lift in het hotel was, veel trappen. Ook hier weer even een noot dat het jammer was dat je na 22 uur niet meer even op het terras kon zitten. Je wil niet nog eens ergens anders naar toe om nog even op te mogen blijven. 1 van onze kamers keek uit op een muur. Het was nog wel een deluze kamer

Uitzicht vanaf het terras, jammer dat het terras al zo vroeg ging sluiten. mensen willen graag iets langer blijven zitten dan 22.00 uur. Je moet ergens anders naar toe om nog even niet naar bed te gaan, zeker als het zo warm is

De locatie is top.

Gedateerde kamer en restaurant. Kleine kamer en een kleine badkamer. Ontvangst was kil en kort.

De locatie is top. Harlingen is gezellig. Ontbijt was goed.

Bij de parkeerplaats zijn maar een aantal plekken bij het hotel parkeren is dus een ramp buiten het hotel is alleen maar betaald parkeren. De kamer was erg krap en heet

De locatie was top Ontbijt was erg lekker

Prima verblijf op korte afstand van de boot.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alleen een regendouche, en geen handdouche. Lastig als je je haar droog wil houden.

De locatie en vriendelijk personeel. En de auto wordt tegen betaling voor je gestald.

De lokatie en het uitzicht.

Je kan zien, dat ze het hotel iets opgepimt hebben, maar kan nog beter. Het beddengoed zat er binnenste buiten op. Hebben we zelf maar even goed gedaan. Personeel zag er in juli al vermoeid uit, alsof het het einde van het seizoen is.

De lokatie en het uitzicht. Ontbijtbuffet is prima.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

RAMPZALIG.

De parkeerservice. Nooit aan beginnen! Schade aan auto, die er niet op zat bij aankomst. En geen oplossing behalve een grauw en een snauw! EIgen risico! Pas op!

Het vertrek.

waadeloos omdat ik niet kon verlegen op een normale manier

aldi yochurtjes met ontbijt maar wel hoofdprijs vragen. parkeren is 4 x duurder dan bij collega hotel, kwam ik achter. geen bereidheid voor verlenging.

lokatie

Fijn verblijf!,
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer en badkamer vernieuwd maar in de kamer geen haken voor de jassen en in de badkamer maar 1 haak voor handdoek! Erg weinig. En douchescherm erg kort dus vloer nat. Handdoeken mooi en zacht. Maar fijn als je ze op kunt hangen als je mee wilt doen aan duurzaamheid en niet elke dag schone handdoeken wilt. Afzuiger nogal lawaaierig .

Het uitzicht vanaf de kamer was prachtig. Erg blij mee.

toch de rust, ondanks de haven

dat voor hond 15 euro betaald moest, worden, stond nergens beschreven, wel erg veel, reden om toch ergens anders heen tegaan

toch de rust, ondanks de haven

Tevreden evengoed

Zie boven

Ontbijt was goed, terras ging om tien uur 's avonds dicht, bij een buitentemperatuur van minstens 20 graden. En binnen in de serre wilde hij het schoonhouden, dus m.a.w. : of we daar ook niet wilden gaan zitten. Later bleken er nog wel een man of tien in de serre te zitten. Wij zijn maar naar een kroegje in de stad gegaan, daar waren we wel welkom. Verder goed hotel.

locatie is heel praktisch vd boot naar de wadden, huisdier...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

uitzicht vanuit hotelkamer, menu is redelijk maar niet brilliant.

locatie is heel praktisch vd boot naar de wadden, huisdier is geen enkel probleem, moet wel kunnen traplopen naar 3 hoog. geen lift

super!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ventilatie in de badkamer maakt nogal lawaai, met deur naar badkamer dicht houden ok

Prachtige locatie. Personeel is geheel aan onze wensen tegemoet gekomen met kamer met haven en zeezicht.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Goede uitvalsbasis voor een wandelvakantie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niets. Of toch: een waterkoker voor koffie op de kamer?

Echt goed bedden. Zalig geslapen. Vriendelijke en gastvrije familie die het hotel runt. De wadden zijn een ideaal voor vogelspotters. Ga eens naar het buitendijks gebied van Moddergat om de ganzen te bekijken. Let op: ze laten zich tegen hun zin fotograferen. Het zijn rotganzen. De grootste kolonie ter wereld.

Niet meer in dit hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel vriendelijkheid betere douchten straal het ontbijt. Gewonde sfeer kamer is oké bed wat klein. Uitzicht en plek is top daarom qua personeel etc haal eruit wat kan t is erg zonde !!! Het eten in het restaurant is prima maar door de bediening en veel dingen die er niet waren gaat dat ook tegen vallen. Het wel heel zonde.

Het uitzicht de plek is goud waard maar personeel is super onvriendelijk ontbijt karig en ze jagen je gewoon weg. Als t half 10 is. Echt nog nooit mee gemaakt. Regendouche schijnt nieuw maat helemaal verstop dus straaltjes alle kanten uit soort mot regen. En voor 1 nacht 130 euro nooit meer !

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt mag iets uitgebreider. Tv signaal op de kamers is erg slecht en het aantal zenders is ook niet van deze tijd.

Nette kamers, en netjes schoon gehouden

Echt een hotel voor de niet veeleisende toerist

Geen badkamer faciliteiten als shampoo, zeep enz. Ook geen koffie of thee faciliteiten. Beetje oude inrichting.

Aardige mensen. Behulpzaam. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Een kleine voldoende

Bij vertrek stond het complete bedrag nog open ondanks ik vooraf al via ideal had betaald. Hierop werd niet klantvriendelijk geholpen. Slechte zaak aangezien het niet erg goedkoop was. Slechte administratie mag de klant niet de dupe van worden!

Bij aankomst s'avonds laat vriendelijk ontvangst.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Mooie locatie

Kleine en gehorige kamers. Onvriendelijke eigenaresse, reageerde niet goed op onze feedback en bij het ontbijt kreeg ik vervelende reactie omdat ik cappuccino in een thee glas deed

Mooie locatie

• Beoordeeld op: 18 november 2017

- tegenvaller

- Kamer was door verkeer erg lawaaiig, - gedateerd geheel, - zeer ongezellige schemerige verlichting op de kamer, badkamer idem, - televisie alle zenders met "sneeuwbeeld", - badkamer vol schimmel (zie foto)

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Lekker cocoonen op een tussenstop op weg naar terwchelling

kamers waren mooi, fijne sfeer, zeer sfeervol restaurant. Aardig personeel. Heerlijke douche , grote dikke handdoeken, vloerverwarming in de badkamer.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Prima voor het korte verblijf dat we gepland hadden.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De dame die 's ochtends bij het ontbijt aanwezig was, was zeer onvriendelijk. Kortaf, niet behulpzaam en had het overduidelijk niet naar haar zin. Gelukkig was het personeel 's avonds na een dag uit wel heel aardig en vroegen hoe onze dag was geweest. Erg opvallend.

Het is een prima hotel. Netjes, prima kamer en een goed ontbijt.

Goed verblijf op een prachtige locatie.

We hadden een heel laag bed.je kunt er heel moeilijk uit komen, vooral als je oud bent, en slecht ter been. Kleine kamer. Prijsverschil van de kamers slaat nergens op. Een kleine kamer kost net zoveel als een hele grote kamer.

Goed ontbijt, gezellige ruimte. Aardig en behulpzaam personeel. Prachtige locatie.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

ERg mooie locatie, heerlijke kamer met balkon en uitzicht op...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt viel tegen, heel simpel en dingen bijna op. Wel heerlijke koffie!

ERg mooie locatie, heerlijke kamer met balkon en uitzicht op de haven. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Mooie uitvalsbasis om een stuk Waddeneilanden te verkennen

Toeslag die aangerekend wordt voor huisdieren viel tegen, ook al heeft niemand last gehad en heeft mijn hond niets vernield.

Prachtige locatie, en een zeer mooi uitzicht.

Mooi zicht maar duur hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het personeel en zeker de uitbaters zijn NORSE mensen Het ontbijt is pover en als wij na 9uur gingen eten was al het vlees op werd niet bij gevuld Duur hotel per nacht Het restaurant is ook zeer duur tegenover in het dorpje en daar kan je zeker zo lekker eten

Prachtige ligging en mooi zicht op de haven vanuit de kamer de kamer was netjes en proper

Alles is perfect verlopen, ik kan enkel positief antwoorden .

Geen opmerking prijs kwaliteit zit dit hotel zeker goed.

Het ontbijt was perfect - Zeer mooie locatie- goede service betreffende parkeren auto daar ter plaatse aan het hotel is er niet al te veel parking , maar wij waren op doorreis naar Terschelling en ze hebben een eigen service waar de auto in een bewaakte parking in bewaring wordt gehouden ( tegen betaling) dit vinden we wel een extra troef en service. Vriendelijk personeel.

Teleurgesteld in dit hotel. Vergane glorie.

De ontvangst was nors en onvriendelijk. Afspraken over een parkeerplaats niet nagekomen. Kleine onhandige trappetjes met her en der een losse tree. De kamer (nr 127) was ontzettend klein, ontzettend warm, gehorig (aan c.q. boven de weg) en vies. Geen ruimte om de koffer neer te zetten, geen gelegenheid om je jas op te hangen. De kofferstander was volledig nutteloos omdat er geen ruimte voor was. Ons stoffig nachtkastje naar voren geschoven zodat we de koffer er achter konden zetten. We hadden 1 stoel in de kamer dus we konden ook niet even samen zitten. Daar hebben we uiteindelijk onze jassen maar over heen gelegd. Het kledinghaakje in de badkamer hing ook boven de wc pot. Op bed zitten was geen optie omdat je dan met je hoofd in de lamp zat. De TV was, net als de rest, super klein en had een slechte beeldkwaliteit. Het bed was laag, klein en smal. De dekbedhoezen hingen op de grond. Het was een groot stofnest en de haren van de vorige gasten hingen aan de douchewand. De bedieningsknoppen van de douche zaten boven de toiletpot; en werkten ook niet goed. Daar hingen ook de handdoeken. De douchekop was ronduit smerig. Geen mechanische afzuiging. Ventileren kon ook niet. Het ontbijt was erg sober. Het personeel was dwingend en ongastvrij; met alles. Iedere vraag was er een te veel. De tafels werden met de handen 'schoon'gemaakt. Geen doekje gezien. Prijs kwaliteit verhouding ook in het restaurant is buiten alle grenzen. Vergane glorie; een melkkoe ... zo zouden wij het hotel omschrijven. Net als het schilderij in de hal (zie foto).

De locatie. Verder was het een grote teleurstelling.

Hotel aan de haven Alles goed maar ga er niet lunchen of dineren Duur en slecht
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De lunch en het terras verdienen meer aandacht

Mooie kamer Prima bed Goed uitgebreid ontbijt Lunch was helaas slecht en veel te duur Asperge soep met klontjes en zonder asperge voor 7 euro en 50 cent !Op het terras werden de stoelen al om 20.30 met touwen vastgezet terwijl het een prachtige avond was Echt belachelijk

Leuk hotel, leuke locatie, alleen de eieren van eigeel uit een pak, waren wat minder

the scrumbled eggs waren van alleen ei-geel gemaakt. Dat is echt droog en niet lekker.

Heel mooi uitzicht. Lekker uitebreid ontbijt. vriendelijke ontvangst

Geen aanrader dit hotel !

De kamer te klein, de hygiene , schimmel in badkamer , doorgezakte bedden met rugpijn opgestaan , foto's booking Com niet conform de werkelijkheid . Oudbollig hotel . Geen aanrader en zijn volgende dag vertrokken naar hotel centraal in Harlingen . Dit is Tophotel . Personeel had wat vriendelijker en begripsvoller mogen zijn. .

Locatie was mooi en ontbijt was prima
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Veel te duur voor wat ze leveren kamers veel te gehorig, tv die nog kleiner is dan mijn Mob. Telefoon en slecht beeld .

Locatie was mooi en ontbijt was prima

Wat de kamer betreft voelen wij ons bedrogen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij boekten een deluxe tweepersoonskamer en kregen een piepklein donker kamertje waarin nog 2 zeteltjes en tafeltje gepropt waren( was dit de luxe?) zodat we amper konden bewegen. In vergelijking met vergelijkbare kamerofferte in vele andere hotels die we reeds boekten via boeking was dit een heel zware teleurstelling.

personeel en uitzicht restaurant

Leuk

Bij aankomst vond men geen reservatie op onze naam. Kregen toch een kamer. Geld was van de kredietkaart afgehaald, niettegenstaande vermeld was, dat de betaling ter plekke moest gebeuren. Vriendelijkheid liet te wensen over. Parking was een verschrikking: veel te klein, een andere auto heeft bij het verlaten van de parking (bijna onmogelijke opdracht) tegen onze wagen gereden.

ligging. Kamer met zicht op de haven en het wad. Op loopafstand van het centrum. Mooie inrichting. Badkamer klein maar van alle comfort voorzien en kraakproper

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

We hebben het heerlijk gehad

Handdoeken (groot) te zwaar, Geen mogelijkheid om kleine handdoek op te hangen. Kamer met prachtige weer erg warm.

Ontbijt was prima. Heerlijk eten. De eetzaal gezellig. Personeel aardig.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Dit bleek niet het gezellige hotel, waar ik op gehoopt had.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij binnenkomst nogal ongastvrije ontvangst en meteen discussie over kamer met 'steegzicht' i.p.v. -bij de boeking verzochte- zeezicht. Pas na gebakkelei verandering van kamer. Oudere dame (eiegenaresse?) zei: "ja, maar u blijft maar één nacht/u reist ook alleen/ u heeft via een boekings-site geboekt: díe hebben u deze kamer gegeven..." Kortom, een ronduit warm welkom, ongeveer net zo warm als het defecte ijskastje van de mini-bar op de kamer. Op boeking gestelde vraag over fietsenstalling niet beantwoord en overigens ook niet beschikbaar. Bij afrekening ook nog een onverklaarbaar verschil in prijs tussen bij boeking vastgestelde prijs van €127,50 (excl. +€ 2,- toeristenbelasting en consumptie van € 4,-) en eindbedrag van € 140,75.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Comfortabel verblijf in een mooi hotel op een prima lokatie.

Het is geen minpunt maar ik vind het prettig als er washandjes klaarliggen.

Het ontbijt was prima.De kamer was comfortabel , netjes ingericht. De badkamer was mooi, de douchewanden hadden de illusie van zon zee en strand. Er was een regendouche (heerlijk ) en er was een grote dikke handdoek. Het eten in het restaurant was lekker !

Wij hebben heerlijk genoten!

onze kamer was heel erg warm, door de hele dag volop zon op de ramen.

Super locatie! Mooie kamer. Goed bed. Heerlijk ontbijt. En wij hadden super weer.

Kamer 3 sterren, werd gecompenseerd door locatie en ambiance in restaurant en terras.

De douche, weinig kracht op de straal. Lastig om de temperatuur in te stellen en geen afzuiging .

Het ontbijt was prima, de locatie Top, de kamer was gedateerd, met name de badkamer . Erg warm op de kamer als de zon erop staat. De minibar werkt alleen als de keycard wordt geactiveerd. Daar wij weinig op de kamer waren waren de drankjes lauw. Erg fijne bedden !

• Beoordeeld op: 19 april 2017

mooie fijne stad met van alles

Het bed was wat hard,maar niet slecht

We hadden een kamer met uitzicht op zee, ontbijt was prima, personeel heel gastvrij Je kan daar ook heerlijk eten

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Gemoedelijk hotel dichtbij de boot naar Vlieland/Terschelling

Wij kozen het hotel vanwege de locatie; ideale start voor een weekje Vlieland. Het kleine hotel ligt vlakbij treinstation Harlingen Haven en 3 minuten lopen naar de boot. Het diner en ontbijt waren goed en meer dan voldoende. Vanuit de kamer en het terras hadden we een prachtig uitzicht over de haven. Het personeel was heel vriendelijk en de kamer was netjes. Ontbijten kan al vroeg, zodat je met een goed gevulde maag met de ochtendboot kunt.

• Beoordeeld op: 2 april 2017

Leuke tussenstop op weg naar Terschelling

Leuk uitzicht op haven van Harlingen; ook ligging ten opzichte van boot naar Terschelling is prima. Zeer vriendelijk personeel. Valetparking handig. Sfeervol restaurant, degelijk eten.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

prima verblijf en gastvrijheid

vaker brood neerleggen het begon uit te drogen

alles was prima voor elkaar. we kregen een andere kamer nadat er een rioollucht in de kamer hing. (een rubber ringetje die niet goed afsloot na een schoonmaakbeurt van de douche)

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Een hotel om terug te keren.

Ontbijt was prima maar summier. Bij één van de personeelsleden mag persoonlijke verzorging beter (vette onverzorgde haren)

Hele fijne douche. Klein maar zeer schoon. Fantastische ligging tegenover terminal veerboot naar Terschelling. Ook ligging in centrum en alle restaurantjes. Alle tijd in de avond en napraten. Óók toen we alleen in restaurant nableven. Dineren in serre met uitzicht op haven.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Het bed was goed.

De kamer klein en bedompt. Douchewater te heet, niet gelukt dit te corrigeren. Televisie was zeer slecht afgesteld (geen kleur), en het toilet alleen toegankelijk voor kleine mensen.

Het bed was goed.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Wel voor t plekje, niet voor het entourage!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Extreem gehorig, scharrig interieur, ongeïnteresseerd personeel, avondeten met minimale aandacht bereid (magnetron), koud in het hotel.

Het prachtige uitzicht op de haven vanaf de kamer!

• Beoordeeld op: 11 december 2016

komen zeker terug

de glazen huiswijn die ze uitschenken mogen wel wat voller, doet gierig aan.

totale ambiance " ouderwets" en klassiek familie hotel en restaurant. hier weten ze nog hoe je het gasten naar de zin maakt.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

wij hadden eenmail gestuurd dat mijn vrouw gluten en...

wij hadden eenmail gestuurd dat mijn vrouw gluten en lactosevrij is en dat ze coeliakie heeft. De mail is niet gelezen. Jammer.vooral als je dan 1 schaaltje met 5 plakken witbrood krijgt terwijl er voor andere gasten allerlei verschillende broodjes zijn. Ook met allergiën wil je graag verschillende broodjes en die zijn gewoon bij de jumbo en ah te koop om de hoek.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Een goed hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Tip: wanneer ontbijtgasten vertrokken zijn, ook even de stoelzittingen vrij maken van kruimels.

Goed ontbijt in een prachtige ruimte met uitzicht op de haven. Kamers zijn erg mooi geworden!!! Komen nu graag weer terug.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

net een voldoende

kamer te klein. ontbijtzaal te krap

de plek van t hotel

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

De kamer, 103 was zeer klein, net als bed, in vergelijking...

De kamer, 103 was zeer klein, net als bed, in vergelijking met de kamers van het overige gezelschap

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

goede service en behandeling

inrichting hotel. Personeel. ligging Allemaal uitstekend

• Beoordeeld op: 5 oktober 2018

Het ontbreken van de in de folder/ advertentie , vermelde minibar op de kamer. Een waterkoker had ik ook op prijs gesteld. ( suggestie)

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel was geweldig ondanks dat ze het druk hadden vanwege een feest kwamen wij niks te kort

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Prima verblijf dankzij prettig personeel en prachtig uiticht.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De grootte van de kamer.

De locatie.

• Beoordeeld op: 28 september 2018

Mooie lokatie

Beloofd flesje wijn bij reservering niet gekregen.

Lekker eten

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Beetje gedateerd

Knus hotel. Fantastisch uitzicht. Geweldige locatie.

Het ontbijt was goed. Kamer prima voor 2 nachten.

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wasmachine van het hotel tegenover onze kamer die centrifugeert terwijl wij proberen te slapen. Prijs was hoog

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Prima verblijf in Harlingen. Hotel mooi uitzicht maar beslist geen luxe kamers voor de prijs.

Stoelen.

Het uitzicht op de haven.

Prima plek voor ons doel

Het uitzicht vanuit de kamer

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Zeezicht