Beoordelingen over Zenden Design Hotel 3-sterren

Sint Bernardusstraat 5, Centrum Maastricht, 6211 HK Maastricht, Nederland

#17 van de 51 hotels in Maastricht

Heel fijn verblijf. Waren zo op het Vrijthof.
    • Wow Kamer

Aangezien er geen horren zaten in de ramen. Dus s'nachts veel last gehad van muggen. Dat was wel minder.

De kamer was heel mooi en lekker licht. Alles mooi wit. Ventilator op de kamer. Nespresso apparaatje. Prima kamer!! Heerlijk ontbijt. Lekkere koffie. Van alles was er. Op verzoek werd er een eitje gekookt of een ei of een omelet gebakken. Pirma!! We werden door een hele vriendelijke dame geholpen. Ook bij de balie vriendelijk ontvangen. Fijn hotel!!!

Goed, mooie locatie. Wel wat gehorig.
    • Studio

Geluidsoverlast van boven studio. Geen schoonmaakservice. De prijs van nacht 1 is gelijk aan nacht 2 ( vreemd toch) Er is bij de reservering geen melding gemaakt dat er niet schoongemaakt werd, of dat er extra handdoeken neer gelegd werden? Het weer was heerlijk warm, dus extra douches was noodzakelijk.

Locatie is geweldig, dicht bij het centrum.

Mooi - maar niet waar verwacht !
    • Familiestudio

wat tegenviel is dat het appartement helemaal niet bij Zenden is - maar ergens in een andere straat..... dat bleek niet uit de boeking - jammer !

het appartement was heerlijk en ruim en heel erg mooi

Schoon maar verouderd

De prijs kwaliteit verhouding

We kennen dit hotel, maar er is in jaren niets aangepast. Een studio op de derde etage met een stijle trap is voor iemand van 70 een uitdaging.

Zeer prettige ervaring opnieuw bij Zenden.
    • Studio

De trap viel telkens enorm tegen, terwijl ik het thuis toch gewend ben meerdere trappen te lopen.

ontbijt was goed, eitjes werden ter plekke bereid naar wens, alleen het aanvullen van de chocoladebroodjes hield de vraag niet bij. Fantastische lokatie, zonsopgangen met zicht op de Maas.

Zomers voorpret in Maastricht!
    • Studio

Het in de spiegel weggewerkte TV beeld is alleen met gesloten gordijnen of na zonsondergang goed te zien, maar hier kom je dan ook niet voor. Voor een 2 nachtjes verblijf (zondag t/m dinsdag) vonden we de slechts 4 kuipjes Nespresso wel wat aan de karige kant. Veel trappen en geen lift! Voor de ouderen onder ons of mensen moeilijk te been wel een aandachtspunt!

Leuke studio (Studio 3) op 3de etage en van alle gemakken voorzien. Deze studio heeft verder nog een (privé) balkonnetje inclusief 2 relax stoeltjes en uitzicht op onze Lieve Vrouwe Basiliek. Goed bed, lekkere douche en kleine keuken met vaatwasser. Aan de andere zijde van de studio uitzicht over de Maas, een stukje stadspark en slechts 50 meter van de voordeur vind je de (QPark) parkeergarage. Kortom een perfecte locatie voor een lui weekendje Maastricht binnenstad!

Prima verblijf in een accommodatie dichtbij parkeergarage in hartje Maastricht
    • Urban Kamer

Doe iets aan de gladde badkamervloer. Wanneer deze nat is, is de vloer spiegelglad.

Kamer prima, badkamer prachtig. Ontbijt heerlijk. Prima service personeel.

Modern. Locatie TOP!!
    • Studio

Studio is niet bij hotel zelf, maar om de hoek ( 5 min lopen ). Niet perse een min, maar ik hou wel van het "horen bij een hotel" qua faciliteiten. Wel koelkast maar geen minibar. Hygiëne/schoonmaak laat wat te wensen over, hier en daar niet schoon (jammer). Wij waren 2 nachten/3 dagen, dan komt niemand schoonmaken en geen schone handdoeken, ging net, maar elke dag een frisse handdoek ook wel fijn. Ontbijt matig / beperkt en in een vrij kille (wat te moderne) ruimte, zou ik ergens anders doen: Mestreech is zooo sfeervol. En het kost rond de E 13,00.

Wij hadden Studio 1. Modern ingericht. Mega grote badkamer. Keukentje met koelkast (niet gevuld verder). Veel opbergruimte, ook op de badkamer (altijd handig, zeker voor de dames). Al met al ruim / fris / modern appartement op toplocatie!!

Ik kom vaker!
    • Studio

Niks viel mij tegen. Alles was goed.

Locatie midde in het centrum alles is dichtbij je kan lekker shoppen je spullen brenge naar je kamer en dan lekker verder shoppen of lekker eten. Nacht leven is ook heel gezellig leuke terrasjes en restauranten.

De centrale ligging van het hotel en vroeg bagage kunnen...
    • Urban Kamer

De kamer..helemaal bovenin het gebouw was onaangenaam warm/ heet. De ramen zaten dicht...rolgordijnen open..zon had de hele dag op de kamer geschenen. Airco was uit, deze aangezet..maakte veel herrie en uiteinde kwam warme lucht door naar binnen. Miste uitleg over airco.

De centrale ligging van het hotel en vroeg bagage kunnen brengen.

Vanwege de fantastische locatie een prettig verblijf!
    • Urban Kamer

Geen bureau of tafeltje aanwezig, ook geen nachtkastje. Dus kon mijn tijdschrift niet kwijt naast het bed, alleen plaats voor afstandbediening of mobiel. Geen mogelijkheid om even te werken met de laptop, of zelf nagels te lakken. Een groot gemis!

Kamers modern en schoon. Personeel zeer vriendelijk, ontbijt geen gebruik van gemaakt. Heel rustige omgeving, wij hebben geen omgevingsgeluiden gehoord!

Stijlvol en relaxt vertoeven in Maastricht!
    • Studio

Stijlvol, ruime, functionele en centraal gelegen studio's met balkonnetje of tuintje. Echt een aanrader, geven extra cachet aan verblijf in Maastricht! Kom zeker vaker terug.

Heerlijke plek voor overnachting
    • Urban Kamer

Kamer had een erg lage balk waar je langs moest lopen van de ene naar de andere kant van de kamer. Dat blijft niet plezierig. Iets te veel design zonder gebruiksgemak. Haak om handdoek aan op te hangen ontbrak. Kranen mooi maar matig te bedienen. Verder mooi hotel en prima geslapen.

Locatie is fantastisch met de parkeergarage om de hoek en je loopt zo het centrum in. Alles verder natuurlijk bij de hand. Winkels, terrassen, restaurants, etc.

heerlijk verblijf in een prachtige stad.
    • Wow Kamer

parkeren dichtbij is geen optie. Q-Park is veel te duur maar op 5 min lopen (aangenaam door het stadpark) is een plek waar je voor € 6,- per dag je auto stalt.

prima hotel. prachtige inrichting. geweldige ligging.

Ontbijt ok.
    • Studio

Hotel was onbereikbaar door alle drukte. (Het was Hemelvaart). We moesten lang zoeken naar een P-plek, die niet echt in de buurt was. Daarna sjouwen met de koffer. Het wat fijn geweest als het hotel had laten weten dat we vroeg moesten komen of ons op de hoogte had gesteld van de drukte. P-garage waar het hotel naar verwijst was propvol en de weg was afgesloten door verkeersregelaars. Jongen aan de receptie vond dat niet zijn taak en reageerde verbolgen. Maar als je hotel niet bereikbaar is, mag je dat best laten weten. En dan mag je ook verwijzen naar alternatieven. We zaten in de studio op de derde verdieping. En die was prima, al was de trap nogal steil.

Ontbijt ok. Locatie ook prima, als je eenmaal ingecheckt bent. P-garage naast de deur is snel vol.

Mooi en hygiënische kamer met vriendelijk personeel!
    • Wow Kamer

Ik had een kamer met uitzicht op de stad geboekt, maar helaas had ik dat uitzicht niet :(. Verder was het bad lek en was het lastiger om te gebruiken. Dit werd wel goed opgelost door het personeel!

Mooie en schone kamers! Konden al eerder inchecken wat erg fijn was :)

Prima kamers met alle faciliteiten om zelf ook lekker te...
    • Studio

Prima kamers met alle faciliteiten om zelf ook lekker te koken en eten. Leuke ligging midden in het centrum van Maastricht. Aanrader voor zowel zakelijk als privé!

Een zeer geslaagde studio! 👍🏻
    • Studio

We misten wel een tv bij het bed! Verder geen min punten. Ontbijt hebben we in de stad genomen,want het was prachtig weer.

Locatie was uitstekend, midden in de stad. De studio die we hadden ( nr 10) was zeer ruim en zag er zeer goed uit! Mooie ruime badkamer. Het bed lag goed en was extra lang. Tegenover een mooi park,daar hebben we van genoten want het was prachtig weer.

Heel goed
    • Studio

het belangrijkste min punt vond ik dat er pas een ontbijt was vanaf 8.00 uur 's ochtends. Omdat dit voor mij te laat was, heb ik dit niet gebruikt.

Fantastische ligging. Gemakkelijk was dat er uitgebreide keukenvoorzieningen op de kamer waren.

• Wow Kamer

We hadden de kamer aan de ingang kant en dat was erg lawaaierig snachts van het uitgaanspubliek , het was erg warm dit weekend maar de kamer had geen airco en was ook erg warm en voor 169,- voor 1 nacht had dat er wel mogen zijn

Prachtige kamer schoon super ontbijt zeer vriendelijk

Thuiskomen
    • Urban Kamer

Wat fijn is voor mij is dat het niet de lelijkheid heeft van veel hotels, maar goed nagedacht over vormgeving/ inrichting. Kleinschalig, comfortabele kamers en bedden, prettige sfeer. Ik ontbijt nooit, dus daar kan ik niets over zeggen. Ik ben er vaker geweest, dus het is ook vertrouwd op een prettige manier.

Geweldig verblijf voor een paar dagen Maastricht
    • Studio

Mooie, redelijk ruime studio op korte loopafstand van het hotel op een centrale locatie. Prima badkamer met inloopdouche en een kitchenette om bijvoorbeeld zelf een eenvoudig ontbijt te maken. Of na een dag stadswandelen lekker een uurtje met de benen omhoog met een drankje bijtanken voor de avond. Station op 15 minuten lopen, een enorme (betaalde) garage om de hoek en het centrum, musea, winkels, restaurants, etc. op loopafstand.

Ontbijt was uitstekend.
    • Urban Kamer

Meer leeslampjes en een extra stoel.

Ontbijt was uitstekend. De aanvangstijd van het ontbijt was te laat voor ons, maar gelukkig konden we eerder ontbijten.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Locatie, inrichting en comfort!
    • Studio

Op zich goede isolatie voor buitengeluid, maar gehorige vloer van bovenburen. Ook toen ze er rekening mee hielden was zacht lopen zonder schoenen goed hoorbaar en helaas stonden ze erg vroeg op. Als lichte slaper het advies om dan bovenste verdieping te vragen! Kamer was goed schoongemaakt maar blijkbaar aantal dagen leeg gestaan. Lag een laag stof. Had van te voren nog ff gecleand kunnen worden.

Locatie, inrichting en comfort! Prachtige studio en gunstig gelegen!

Mooi hotel, goede locatie t.o.v het centrum
    • Wow Kamer

De kamer had helaas geen airco, en met de ramen open slapen was helaas niet echt een optie vanwege het geluid van buiten.

Mooie moderne kamer, die ruim opgezet is.

Subliem
    • Familiestudio

Wel gehorig doordat het een oud huis is. Je bent dan afhankelijk van de gasten boven je of die ook rekening houden met een ander

Prachtig appartement om in te verblijven

Centraal verblijven in Maastricht.

De balkondeur kregen we niet op slot. Een extra deken ontbrak, ik had het koud. Kamer 02 heeft geen nachtkastje/lampje bij het bed. Er waren twee wastafels maar een waterglas.

De locatie is geweldig!!

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Heel erg prettig verblijf op een mooie locatie.
    • Studio

Het inchecken zonder receptionist was een beetje vreemd. We konden aanvankelijk de kamer niet vinden.

De studio met uitzicht op de Maas was prachtig. De locatie erg goed. Veel goede eetgelegenheden in de buurt.

Bij binnenkomst van studio was ik positief verrast.
    • Studio

De tv zit achter glas. Dat is wel apart, maar ook weer netjes. Hierdoor was wel het geluid van TV slecht.

Bij binnenkomst van studio was ik positief verrast. Netjes, strak, schoon en opgeruimd! De inrichting was strak en modern. De informatie op de kamer was ook zeker netjes en goed!

Lekker centraal, strak en schoon
    • Urban Kamer

Misschien wordt het langzaamaan tijd de matrassen te vervangen. Net iets te gedeukt in verhouding tot de rest van de topvoorzieningen. Jammer dat zwembad zo beperkt vrij zwemmen heeft, niet erg, maar had ik graag bij het boeken willen weten.

Top, top, top, toplocatie. Mooi, schoon, mooie balken in kamer, ruime badkamer.

Heel erg fijn verblijf op een superlocatie!
    • Studio

Wifi deed het eerst niet maar na een telefoontje werd het opgelost. Studio 3 is op de derde verdieping wat best hoog is zonder lift. Maar het is het wel waard. De TV is wat vreemd achter de spiegel waardoor het overdag lastig te zien is. Geen uitgebreid pakket met zenders. Niet digitaal.

De kamer was geweldig. Heerlijk rustig en warm en schoon. Uitzicht helemaal fantastisch met de zonsopgang over de Maas. Er is ook nog een zwembad ter beschikking onder het gebouw. Heel bijzonder! De foto's op deze site doen geen recht aan de werkelijkheid. Het is nog veel mooier en minder klinisch. Ik kom zeker terug, al zou het alleen al voor het balkonnetje zijn. Kan niet wachten op daarop te zitten in de lente!

Het personeel was vriendelijk
    • Studio

We hadden een tweepersoonsbed gevraagd. Kregen 2 éénpersoonsbedden tegen elkaar geschoven en 2 éénpersoonslakens wel een tegenvaller. Er lag nog een handdoek met bruine foundation in de badkamer, die niet van ons was. Voor 148 euro/nacht hadden we meer verwacht. De vrouw aan de receptie was wel vriendelijk.

Het personeel was vriendelijk

De locatie en kamer.
    • Wow Kamer

Kamers zijn redelijk gehorig. Gasten in de kamer boven ons waren goed te horen door continue heen en weer te lopen. Het is een oud pand, dus is zoiets uiteraard mogelijk. Maar deze keer viel het ons wel heel erg op. Verder was het prima!

De locatie en kamer.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Mooie kamer top locatie, zeker aan te raden
    • Studio

Ontbijt beetje karig. En appartement 3 is veel trappen lopen maar!! dan krijg je wel het mooiste uitzicht.

Het uitzicht, dicht bij het centrum en compleet ingericht appartement.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

onthaal, zeer vriendelijk personeel.
    • Urban Kamer

Het was wat koud deze periode.

onthaal, zeer vriendelijk personeel. Ontbijt voldoet aan de verwachtingen. De kamers vallen op met hun witte kleur/zwart accent. Locatie uitstekend gelegen bij winkelstraten en markt. Parking nabij.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

verzorgde moderne studio in het centrum
    • Familiestudio

dure ondergrondse nabij gelegen parking( 25 euro/d), geen kortingsvoordeel van het hotel

ontbijtbuffet casuel; verzorgd en voldoende uitgebreid. Vriendelijke ontvangst, uitstekende info over locatie en gebruik studio. Uitstekend gelegen aan de rand van het centrum en parking

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

De beste plek in Maastricht voor een paar dagen, vooral als je lekker je eigen gang wil gaan.
    • Studio

De zeep in de badkamer had wat vaker aangevuld kunnen worden. Verder was alles perfect.

De vrijheid van het appartement. Uitzicht over de Maas. Rustig gelegen en toch op heel korte loopafstand van het centrum en vlakbij de loop-/fietsbrug naar Wyck. Supervriendelijk personeel. Best een ruime studio die van alle gemakken voorzien is.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Wij komen bijna ieder jaar bij Zenden, Design studio's...
    • Wow Kamer

Wij komen bijna ieder jaar bij Zenden, Design studio's wel te verstaan. Andere keren waren wij m.n. zeer tevreden over de kwaliteit van de bedden. Dit jaar zaten wij in een Wow kamer. Het bed was behoorlijk doorgezakt, wat heeft geresulteerd in rugklachten. Daarnaast kon het prachtige bad wat in de kamer stond niet worden gebruikt omdat de stop niet functioneerde. Issues van het bed en het bad gemeld bij receptie. Tevens aangegeven in onze beoordeling van ons verblijf. Jammer dat Zenden in onze richting hier niets mee heeft gedaan. Laten we hopen dat deze ervaring een uitzondering is in onze reeks van positieve ervaringen.

Mooie stad, mooie kamer maar prijstechnisch aan de hoge kant.
    • Wow Kamer

Kamer waar wij in lagen was zo gehorig als het maar zijn kon. We konden bijv. de buren horen praten tegen elkaar. Dit heeft onze nachtrust niet ten goede gedaan.

Kamer was mooi en ruim. Bed lag prima en we werden vriendelijk ontvangen.

Lekker rustig bijgekomen!

Schoonmaken!

Een geweldig uitzicht op de Maas. Het is 30 sec lopen naar het Onze Lieve Vrouwe Plein. Een grote studio met alles erop en eraan echter, was het deze reis niet zo goed schoongemaakt. De 3 keer dat we hiervoor geweest waren was het wel super schoon, jammer dat het nu niet zo was. Maar ik ga ervan uit dat het een akafietje was en daarom, een echte aanrader!!

Schitterende locatie, rustig gelegen en in centrum Maastricht.
    • Studio

De lavabo in de badkamer heeft de grootte van een handwasbakje in een toilet, zeer klein dus, en bijgevolg toch onhandig voor gebruik. Zelfs om tanden te poetsen was het zeer miniem. Het bed zou een verenbed zijn, kan in principe zalig slapen, maar het onze was toch wat doorgezakt waardoor het slaapcomfort wat minder was.

Het Zenden hotel beschikt over hotelkamers en studio's. Wij huurden een studio op de derde en hoogste verdieping. Het zicht was grandioos. Vlakbij een Q-parking, weliswaar 25 euro per dag, maar amper 20 meter stappen. De studio's krijgen veel licht binnen, koffiemachine met enkele capsules gratis ter beschikking, vaatwas inclusief vaattabletten, servies, alles proper, eettafel met 2 stoelen, salon met sofa en TV, apart toilet, badkamer met douche en lavabo, alles clean en proper. Dit is een zeer aangename manier van logeren, je hebt wat loopruimte in de studio en het geeft een formidabel thuisgevoel.

Top studio en een perfecte ligging!
    • Studio

De televisie zit achter de spiegel, waardoor het tv kijken niet echt aangenaam is.

Prachtige studio met een perfecte ligging! Heerlijk bed en er is zelfs een vaatwasser aanwezig. Ook een groot terras erbij, voor in de zomer is dit heerlijk. Alles ook zeer schoon.

prima hotel op toplocatie.
    • Urban Kamer

De bedden vielen tegen. Het waren twee 1-persoons bedden die ongewenst uit elkaar schoven. Twee 1-persoonsdekbedden vonden we niet fijn en de kussens waren echt slecht. Het ontbijt was karig en niet meer dan het noodzakelijke.

De locatie bij onze lieve vrouwe plein was top!

De studio was heel ruim en luxe voor de prijs die we betaald...
    • Studio

De studio was heel ruim en luxe voor de prijs die we betaald hebben. Ook was de locatie uitstekend. Ook konden we na het uitchecken onze koffers op een veilige plek bewaren.

Een aanrader!
    • Studio

Wij zijn geweest tijdens het kerstweekend en misten toch wat kerstsfeer. Een beetje kerstmuziek op de achtergrond tijdens het ontbijt op Kerstdag zou leuk geweest zijn. De ontbijtruimte is heel clean maar niet zo gezellig.

Onze studio was ruim en het bed comfortabel. Ideale ligging: dicht bij het centrum, maar toch rustig. Het ontbijt was heel uitgebreid en lekker (en niet duur). Alles wat we van ontbijt op hotel verwachten was aanwezig.

Super verblijf
    • Studio

Opgelet Studio 7 is uitsluitend te bereiken via vele trappen en er bevindt zich een wenteltrap tussen het woon- & slaapgedeelte. Niet geschikt voor mensen die minder mobiel zijn. We stellen ons wel de vraag ivm de brandveiligheid van studio 7.

De kamer is zeer ruim, en ligt. Zeer goede ligging.

Vriendelijke mensen en prachtige kamer
    • Urban Kamer

Trap naar boven omdat ik een kunstknie heb.Want Ik dacht dat er een lift was maar toch vonden wij het een geweldig hotel en lekker dicht bij het centrum.

Vriendelijke mensen en prachtige kamer

• Beoordeeld op: 5 december 2017

• Wow Kamer

Wat vreemd dat hotel gecombineerd wordt met sportschool waar zwemles en judo aan kleine kinderen gegeven wordt. Dit geeft wat onrustige sfeer

Mooie grote kamer met aparte douche en WC en groot bad

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Supermooie locatie in hartje van Maastricht met goede kamer en service
    • Familiestudio

Afvoerputje in douche loopt slecht door Parkeren is apart of ernaast in dure garage of iets verderop en dan om 8 uur smorgens weer een nieuw kaartje kopen

Studio was een zeer aangename verrassing. Groot en van alle gemakken voorzien. Ontbijt: super verzorgd en persoonlijk ivm dame die achter het buffet staat en aan alle wensen voldoet

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Locatie is heel goed.
    • Urban Kamer

Te warm op de kamer, was niet duidelijk hoe de verwarming gereguleerd was, raam open gaf overlast van de kerk-klokken die luiden, we kwamen pas laat aan dus er was niemand, telefonisch wel instructies gekregen maar dit is toch niet heel handig.

Locatie is heel goed.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Mooi maar niet top
    • Urban Kamer

Lage balk in de kamer liet je voortdurend bukken. Wasbak afsluiter bleef vastzitten; Een beetje onhandig bij het nat scheren. TV van oude generatie ( geen HD) Geen lift en smalle trappen blijft een lastige combinatie, met bagagevervoer

Mooi design. Voornamelijk wit als kleur.

Perfecte locatie voor bezoek aan Maastricht.
    • Studio

Er is gratis internet, maar helaas is dat zo traag dat het niet werkt.

Perfecte locatie. Ruime studio voorzien van alle gemakken en met uitzicht over de maas. Parkeren voor de deur in Q-park garage (helaas wel prijzig) Alles op loopafstand. Super ontbijt waar alles vers voor je wordt gemaakt.

Weekend maasstricht
    • Urban Kamer

Wij hadden 3 kamers in het hoofdgebouw op de 2e verd. De douches werken niet helemaal goed bij kamers 5 en 7. Wij hadden wisselend koud en warm water. Bij kamer nummer 6 douche scherm niet echt handig (weinig privé)

Design, locatie en schoon en heerlijke bedden.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

absoluut goed!
    • Studio

Op 't eerste zicht propere kamers, maar zou beetje grondiger gepoetst mogen worden: nog veel kalk op de douchewand, vuilbakje wel leeg maar niet helemaal proper, servies in de kast niet zo proper

Heerlijk ontbijt! De dame achter het buffet deed er alles aan om ons een perfect ontbijt te serveren!

de kamer was netjes maar wel erg verouderd
    • Urban Kamer

doordat het oud was was het ook minder schoon. vloer is echt toe aan vernieuwing, tv stond beneden ipv bij het bed dus ook erg onhandig, douche was was oud en toilet was echt toe aan een nieuwe. heb dit gemeld bij het personeel maar merkte al gauw dat ze hier niet veel mee deden.

de kamer was netjes maar wel erg verouderd

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Voor herhaling vatbaar.
    • Studio

Servies en bestek was minimaal aanwezig. Daardoor kun je eigenlijk geen gebruik maken van de vaatwasser. Van alles was maar een dubbel stel aanwezig, dus voor 2 personen. En het was ook wel even zoeken om de studio te vinden. Nu weten we dat je de auto even voor de deur op de stoep kunt parkeren om te lossen. Wij hebben vanaf de parking 10 minuutjes gelopen met onze bagage. Was niet nodig geweest, maar informatie ontbrak hierover.

Mooi modern design appartement in een oud huis dichtbij het centrum van de stad. Uitzicht op de Maas was ook mooi. We konden parkeren een eindje verderop op een P&W-parking voor 6 euro per dag. Was de eerste keer wel even zoeken. Hebben ervan genoten en mogelijk komen we nog een keer terug.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Geweldig!
    • Wow Kamer

Schitterend designhotel! Werkelijk mooi en exclusief ingericht, luxe badkamer, bedden en meubilair. Twee stappen en je bent op het Onze Lieve Vrouweplein. In de buurt verder een ruime keuze aan restaurants. Een heerlijke ervaring om in zo’n luxe en smaakvolle omgeving in hartje Maastricht te verblijven.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Prettig verblijf op een goede locatie!
    • Studio

De tv geplaatst achter een spiegel. Mooi bedacht en “weggewerkt” maar niet handig. Voor wie graag tv kijkt zou dit wel een tegenvaller kunnen zijn.

De studio heeft een grotere oppervlakte dan een hotelkamer. Dat was zeer prettig. Ruime badkamer met hele fijne douche. De Nespresso. Hele lekkere koffie.

De ligging is perfect, midden in het centrum
    • Studio

De service, geboekt met 2 persoonsbed, bij aankomst 2 losse bedden. Vervolgens melding gedaan bij receptie, pech! Booking had geen juiste omschrijving op de site, geen andere kamer beschikbaar. Ik moest zelf maar contact opnemen met Booking. Daarna heeft Booking het hotel gebeld, toen ik ter plekke wilde annuleren was er opeens wel een andere kamer beschikbaar. Kostte bij elkaar bijna een uur. Dit alles voelde niet echt klantvriendelijk. Ook was de kamer niet echt fris ondanks alle eerder gelezen beoordelingen!

De ligging is perfect, midden in het centrum

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Prima locatie, maar te duur voor wat het bied!!
    • Urban Kamer

Het staat te boek als een design hotel, maar het is wel erg gedateerd en wat heet design? Alles was wit zodat je niveau verschillen niet zag. Er werd in de beschrijving een trap genoemd. Het waren er 2, vrij smal en steil, dus worstelen om je spullen boven te krijgen. Je kunt je auto in een q-park garage vlakbij parkeren, als er plaats is!! Bij het hotel zit een zwembad waar je s’avonds tussen 8-10 kunt zwemmen en s’morgens tussen 7-8 !!!!

• Urban Kamer

slechte afvoer,veel gepruttel en wat stank maar ja is ms niet te voorkomen in de oude straten van Maastricht,dus niet veel gezeur daarover ,super ligging en enorm aardige mensen van het hotel,

ontbijt was prima voor de prijs en alleraardigste dame

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Mooie kamer (WoW-kamer geboekt ), voorzien van alle comfort.
    • Wow Kamer

Geluid: 's morgens al vroeg leven in de brouwerij, onder in het pand is er een sportschool waar voortdurend volk binnen- en buitenloopt. Niet ideaal om uit te slapen. Voor vroege vogels is dit hotel super aan te raden, langslapers moeten misschien oordopjes meenemen ( ik was de mijne vergeten😬). Erg zachte matras.

Prachtige WoW-kamer,voorzien van alle comfort. Prima ontbijt. Vlakbij de parkeergarage en in het hart van het historisch centrum. Toplocatie!!

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

• Urban Kamer

Zwembad bijna niet toegankelijk door zwemles en zwemlesklanten verstoorde ontbijt aangezien ze in de zelfde ruimtewachten als waar hotelgasten ontbijten.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Comfortable

geen TV aanwezig in studio 4 en geen bestek kunnen vinden

Vooral de studio's zijn prachtig maar apart gelegen van het hotel (2 straten verder). Doet je denken dat het jouw eigen appartement is. Mooi design ingericht.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

De kamer was goed.
    • Studio

De ontbijtruimte écht te klein. Voor mij was nog plek bij een gezelschap van 3 personen. 2 dagen geen bruin brood meer om 9.30 uur. Jammer.

De kamer was goed.

Leuk hotel; vaatbaar voor herhaling!
    • Urban Kamer

Wij hebben twee kamers met 2 aparte bedden geboekt, maar zij waren niet beschikbaar en wij waren niet op de hoogte gesteld van de onbeschikbaarheid. Om te compenseren hebben zij de onbijten aangeboden. Dus het is goed gekomen.

Locatie, top! Leuk om een praatje met de zoon van de judoka Zenden te kunnen maken (hij zat bij de receptie!)

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Prima ligging: naast de Q-park en het OL Vrouweplein.
    • Studio

Ontbijtzaaltje en Foyer zijn aan de krappe kant; doet wat afbreuk aan de beleving

Prima ligging: naast de Q-park en het OL Vrouweplein. Ruime suite, mooi uitzicht. Vriendelijk personeel.

Een schone kamer met super ligging t.o.v centrum van Maastricht
    • Urban Kamer

De kamer was klein. Voorzien van een toilet en kleine doucheruimte. Geen kast voor kleding. 1 stoeltje in de kamer. Voor 1 nachtje prima te doen. Uitzicht op de gevel en dak van de buren. De foto's op de site zijn misleidend. De Urban kamers hebben geen uitzicht op de Maas en zijn een stuk kleiner dan op de foto's wordt getoond. Dat zijn grotere kamers. De prijs voor 1 nacht is dus relatief te hoog voor zo'n kleine kamer maar dat wordt goed gemaakt door de ligging.

De ligging t.o.v. Het centrum van Maastricht in een mooi oud straatje. Alles is op loopafstand te bereiken. Het treinstation van Maatsricht ligt op een kleine 10 minuten lopen. Locatie is perfect.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Op zich prima geschikt voor een paar dagen Maastricht.
    • Urban Kamer

Grondlucht bij binnenkomst vanwege inpandig zwembad Geen lift Oud gebouw, wel mooi ingericht maar onlogische indeling van kamers. Geen airco

Bedden zeer goed Centrale ligging Goede parkeergelegenheid dichtbij (openbaar, betaald)

Maastricht is fijn
    • Urban Kamer

Kleine erg warme lage kamer. Geen airco en veel schuine wanden met kage plafonds. Continu oppassen om je hoofd niet te stoten. Dame aan de balie erg 'mat'...

• Beoordeeld op: 16 september 2017

• Studio

Alleen geen TV in kamer 4, ook bestek niet gevonden. Wel een tuin en nespresso! Was nu niet zo heel erg met weinig tijd, maar voor vakantiegangers wel belangrijk.

Prima hotel, vooral de studio's zijn prachtig en apart in de straatjes gelegen. Het is net of het je eigen studio is :)

Prima locatie voor een kort bezoek aan Maastricht. In het centrum, dus lekker bij dicht bij winkels.
    • Urban Kamer

Jammer dat er maar 1 stoel op de kamer aanwezig was. Twee is wel zo fijn.

Prima ontbijt! Kamer was wat aan de kleine kant, maar schoon en voor 1 nacht prima te doen. Aardig en net personeel, met goede informatie over de omgeving.

Behoeft onderhoud!
    • Wow Kamer

Doorzakkend bed, veel niet bijgewerkte beschadigingen Beetje achterstallig onderhoud Matig ontbijt Overlast van inpandige zwemschool ( chloorlucht ,herrie) Geen goed werkende airco Kleine televisie achter groot spiegelglas ( wel mooi maar niet functioneel)

Lokatie is perfect

Een heel leuk kort uitstapje naar een stad die je eigenlijk elk jaar een keertje moet aandoen.
    • Urban Kamer

Dat we tweede dag zelf moesten vragen om schone handdoeken ("de handdoeken waren op"). beetje knullig.

De lokatie, zo'n beetje tegen de stadswal, in een rustig straatje en toch overal dichtbij. OLV -kerk en plein, Stokstraat, restaurantjes. En dichtbij de voetgangersbrug naar Wijck, Bonnefanten.

We hebben er weer van genoten een komen zeker terug.
    • Studio

Ontbijt is goed maar zeker niet top. Volgende keer boeken wij dat zeker er niet meer bij. Er zijn binnen en straal van een paar meter genoeg tentjes waar je ook kan ontbijten. We hadden het gevoel dat de bedden een beetje aan vervanging toe zijn.

Studio net als vorige keer perfect. Omdat alle studio's vergeven waren kregen wij de familie suite. Wat een zee van ruimte.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Zenden Design Hotel