Beoordelingen over Zenzez Hotel & Lounge 3-sterren

Canadalaan 26, 7316 BX Apeldoorn, Nederland

#2 van de 15 hotels in Apeldoorn

• Beoordeeld op: 20 september 2018

• Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Niks.. misschien een glazen douche wand ipv een plastic douche gordijn maar dat is echt zoeken naar iets

Zelf het kleinste detail is aan gedavht. Heerlijke rituals als toilet artikelen

• Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het was tijdens de hittegolf erg warm op de zolderkamer, maar dat waren uitzonderlijke omstandigheden

Zeer goede bedden, mooi interieur, erg schoon. Zeer vriendelijke gastvrouw en gastheer. Perfecte locatie, goede parkeermogelijkheden.

Alles klopt!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

In dit hotel klopt alles! Vriendelijk ontvangen, mooie uitstraling van het hotel. Interieur top! Hotelkamer is leuk ingericht, hygiënisch en comfortabel. Het ontbijt is zeer goed verzorgt. Kortom, alles in dit hotel klopt tot in de kleine details! Bedankt!

Het was een goed verzorgd verblijf.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Dat er geen lift was. Wij sliepen op zolder en moesten 3 trappen op.

Het was een prachtige kamer. En een heerlijk ontbijt. En héél vriendelijk en behulpzaam personeel.

Prima verblijf en erg vriendelijke en gastvrije gastvrouw!

Het was mooi weer en erg warm. Er is geen airco in de slaapkamer. Hotel ligt aan een drukke straat, dus je hoorde het verkeer, inclusief stadsbussen voorbij rijden. Het hotel heeft geen eigen parkeerplaats. Aan de weg is het mogelijk om vrij te parkeren, echter tijdens de kantooruren worden alle plaatsen bezet. Na werktijd kun je goed parkeren. In de buurt zijn betaalde parkeerplaatsen en parkeergarages.

Prima kamer en een heerlijk ontbijt (a la carte). Leuke tuin om heerlijk van een drankje te genieten. Hotel is gevestigd in een mooie oude villa, op loopafstand van het centrum en het station. Hotel is leuk ingericht. Slaapkamer is netjes en ruim. Mooie badkamer. Goede bedden.

We werden heel vriendelijk ontvangen, gezellige gastvrouw.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

We werden heel vriendelijk ontvangen, gezellige gastvrouw. Ontbijt was heerlijk en de locatie vlak bij de stad prima. Rustig sfeervol hotel met achtertuin waar het heerlijk vertoeven was 's avonds.

Top hotel!!!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

alleen geen lift maar als ik heb geen last van mijn knie was geen punt.En gelukkig er was een kamer vrij beneden. Dus opgelost.

prachtig inrichting en super schoon.

De locatie (op de drukke straat voor het hotel na) is...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Het is een oud, historisch pand en daarmee wat gehorig. De TV geeft niet zo’n scherp beeld en de koffie die op de kamer te maken is, is oploskoffie.

De locatie (op de drukke straat voor het hotel na) is geweldig. Het hotel zit in een prachtig, historisch pand en staat in een van de mooiste buurten van Apeldoorn op loopafstand van het centrum en het goede restaurant Sizzles. De kamer (en in ons geval het riante balkon) was prachtig. Alles wat je nodig hebt en wat het tot een fijn verblijf maakt. Het á la carte ontbijt is heerlijk en de ontvangst, bediening en aandacht van het personeel en de eigenaren is fijn. In de lounge is het lekker vertoeven en er zijn volop drankjes, thee en goede koffie te bestellen.

Goed te doen voor 1 nachtje
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De stank uit de badkamer (putlucht) was niet zo fijn. En jammer dat er geen ontbijt buffet was, ja was er wel maar je moest alles al van tevoren invullen. En omdat ik normaal weinig eet weet in de avond hiervoor nog niet wat ik wil en kan eten. Pak en zoek t liever zelf uit (lopend ontbijt)

Kamer was klein maar prima! Eigenaresse heel vriendelijk en aardig! En het id dicht bij t centrum.

Heerlijk.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Omgeving is prachtig dus, maar de stad Apeldoorn zelf vond ik zo tegenvallen. Wij houden van goed eten, 2 restaurants waren de moeite waard: maar al volgeboekt. Binnenstad heeft geen sfeer en veel goedkope barretjes. Zo jammer! Dus tip: lekker eten in Apeldoorn? goed opzoeken/navragen en reserveren!!!

Sfeervolle villa, kleinschalig, Riviera Maison inrichting, leuke huiskamer achtige bar/ontbijtruimte, 24 uur per dag mogelijkheid tot het nuttigen van koffie/thee/fris/wijntje enz., kamer sfeervol, badkamer wat klein (maar te doen), ontbijt heerlijk/zeer goed verzorgd. Personeel super aardig, behulpzaam. Al met al een zeer goede keuze qua overnachten in Apeldoorn. Omgeving is prachtig.

Welkom ontvangst & verblijf, gemoedelijke sfeer, ontbijt...
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Wij hadden een kamer beneden aan de straatzijde. Geluiden beneden waren rond ontbijttijd goed hoorbaar en de geluiden buiten hoorden we in mindere mate, zoals voorbijrijdende auto’s.

Welkom ontvangst & verblijf, gemoedelijke sfeer, ontbijt, bed en locatie

Fantastisch!!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Wij waren met ons gezin (kinderen boven de 18) 1 nachtje in dit hotel. Wij vonden het een gemoedelijk, gezellig huiselijk hotel. Voelden ons zeer welkom en meteen erg ‘thuis’. Het avondeten en ontbijt was heerlijk, ontzettend lekker. We hebben een super fantastisch verblijf gehad. Dus, aarzel niet en boek een kamer.

Prima verblijf in Apeldoorn.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Kamers wat aan de kleine kant en sommige wat donker.

Prima ontbijt in gezellige serrekamer. Prachtig beddegoed en mooie badkamers. Heel plezierige ontvangst.

Aanrader voor een weekend
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Persoonlijk houden we van een ontbijt buffet maar we wisten dat van te voren.

Ontbijt prima en de kamer was heerlijk. Ruim en prima bed. Badkamer prima

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

• Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Ik vind het jammer dat de kamerprijs niet inclusief ontbijt is...

Het ontbijt was geweldig en de gastvrouw erg leuk. De ruimte om beneden wat te lezen of koffie te drinken is erg gezellig.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Gastvrij, rustig en genoten.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het kan lastig zijn om een parkeerplekje te vinden.

Ontbijt heerlijk. Van te voren opgeven wat je wil en op welk tijdstip. Hierdoor is wat warm moet zijn warm, wat koud moet zijn koud en wat vers moet zijn vers.

Zalig, rustgevend en luxe
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

We konden niet onverwachts nog iets eten ‘s avonds. Dat was jammer, maar te begrijpen omdat t hotel daar te klein en persoonlijk voor is.

Zeer mooie inrichting waar je je meteen op je gemak voelt.

zeer prettig verblijf in de mooie stad apeldoorn.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Dat er geen badjas op de kamer aanwezig was, zeker omdat het op de site van Booking.com was beschreven.

Prima ontbijt, zelf kon je keuze maken wat je wilde, misschien minder afgemeten ontbijt mogelijk.

Wel oke.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De dag er voor al moeten bedenken hoe laat te ontbijten en wat te ontbijten. Geen ontbijtbuffet dus. En de douche werd regelmatig spontaan kokend heet.

Niets in het bijzonder

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Wij wilden een paar dagen relaxen, daar heeft Zenzez een goede bijdrage aan geleverd
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Een douchedeur zou een verbetering zijn, zodat niet de hele badkamer nat wordt.

Het ontbijt was erg goed met alleen maar verse producten. De kamers zijn comfortabel. De douche was lastig op temperatuur te krijgen (koude hoek van het gebouw).

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Prima uitvalsbasis voor bezoek aan centrum en theater Orpheus
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De foto's en de omschrijving op de site beloofden meer. De kamer was veel kleiner dan verwacht. Geen uitzicht, geen zitje en geen kluisje. Minibar was is de lounge maar dat werd niet verteld.

Perfecte ligging voor bezoek aan theater Orpheus. Op loopafstand van het gezellige centrum. Mooi pand, sfeervol ingericht. Vriendelijke eigenaars. Prima verzorgd ontbijt

• Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Waterdruk douche mogelijk een punt van aandacht en misschien een bakje aan de douchestang om zeep etc op te zetten.

Fijne ontvangst, Inchecken en uitchecken prima. Ontbijt prima. kamer prima.

Fantastische warme ervaring
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

De weg waaraan het hotel gelegen is, kan tot laat wat drukker zijn, maar dit was absoluut geen bezwaar voor het verblijf.

De algehele prettige sfeer, aankleding en comfort en zeer warme ontvangst. De kamer (no 4) met bad, was mooi en ruim, koffie en thee aanwezig en zeer net sanitair. Het ontbijt uitgebreid en erg goed.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Een hotel met een heel groot hart.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

een onbetaalde parkeerplaats was moeilijk te vinden omdat er iets te doen was in het Orpheus theater. Maar dat werd opgelost door de eigenaar.

Ondanks onze late aankomst een heel hartelijke ontvangst ons parkeerprobleem werd opgelost en nadat we de spullen in de kamer hadden gezet konden we in de lounche nog even lekker genieten. Heel vriendelijke mensen je voelt je gelijk thuis.

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Mooie schone kamer met heerlijk bed.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het gebouw is best gehorig.

Mooie schone kamer met heerlijk bed. Goede koffie en thee faciliteiten op de kamer. Korte wandeling door park naar het centrum. Heerlijk ontbijt. Goede service, fijne sfeer!

Heerlijk ontspannen!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het ontbijt is goed geregeld, je besteld de avond van tevoren. Hierdoor wordt er geen of weinig eten verspilt. Alleen iets meer informatie over de bestelkaart zou erg fijn zijn.

Zeer goed bevallen, aanrader!

niets!

Ontbijt zeer uitgebreid en kwalitatief erg goed. Heerlijke, luxe en ontspannen sfeer in het hotel en in de kamer. Parkeren gratis voor de deur. Hele aardige gastvrouw.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Genoten

Niks is tegen gevallen.

Ontbijt was prima verzorgt. Het diende de dag ervoor opgegeven te worden wat je wilde voor ontbijt, qua brood, beleg en drinken. Even wennen, maar bleek wel erg fijn. Ontbijtje geserveerd aan tafel krijgen is toch een luxe. Heerlijk genoten.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Mooie ingericht hotel.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

redelijk krappe kamers, keken tegen een blinde muur aan. Maar vooral heel erg gehorig. Is natuurlijk een oud pand maar je kon je buren letterlijk horen praten. En als er savonds laat mensen via de trappen naar hun kamers gingen klonk het echt heel erg hard door....

Mooie ingericht hotel. Hele goede ligging maar vooral een uitstekend ontbijt. Geen buffet maar savonds alvast een lijstje invullen wat ze smorgens voor je klaar mogen zetten.

Prima accomodatie met een zeer goede service
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Dat er in het weekend geen mogelijkheid is tot lunch en/of diner in het hotel. De douche werd niet goed warm

De goede service, de mooi ingerichte kamers en het heerlijke ontbijt

FANTASTISCH!!!

Ga zo door!

Wat een fijne ontvangst, Zenzez hotel voelt echt als home away from home: heel erg sfeervol, gezellig, warm, comfortabele kamers, mooie lounge, heerlijk ontbijt!

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Geweldig hotel!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Wat een fijn hotel. Kleinschalig, op loopafstand van het centrum met een hartverwarmende ontvangst door een zeer vriendelijke gastvrouw. De kamer was mooi, stijlvol en schoon. De bedden heerlijk om op te slapen. Het ontbijt wordt voor je gemaakt op de gewenste tijd met diverse keuzemogelijkheid die je vooraf kunt doorgeven.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Waanzinnig goed
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het enige nadeel is de parkeergelegenheid. Het hotel beschikt niet over een eigen parkeerplaats, dus moet er langs de straat geparkeerd worden. Het hotel is gelegen in een mooie buurt vol met huizen en auto’s, dus de auto (gratis) parkeren was niet ideaal, maar zeker ook geen afknapper!

Het bed is echt geweldig, lekker groot met grote schone witte lakens. De kamer was niet extreem groot, maar groot genoeg voor twee personen. Alles was keurig netjes en schoon. Wij werden heel prettig ontvangen. Drinken mochten wij zelf beneden pakken en opschrijven wat we hadden gepakt, dit geeft een fijn gevoel van vertrouwen! Het is een erg mooi, stijlvol en knus hotel. Dit hotel is zeker een aanrader, tevens een goede prijs/kwalitiet-verhouding.

erg gaaf
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

het ontbijt had iets meer gemogen broodjes wat weining was dat ik niet fit was anders net aan

het plaatje klopte gewoon en heel knus de eigenaresse ontzettend aardig het lijkt gewoon op een woonhuis

Zeker voor herhaling vatbaar!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Parkeergelegenheid; niet altijd ruimte.

Hele warme en hartelijke gastvrouw- en heer. Eigenlijk het verlengde van de beleving in hotel, zowel op de kamer als in de lounge c.q. ontbijtruimte. Gezellig, kleinschalig en huiselijk in de meest positieve zin des woords.

Verrast door de mooie en grote kamer. Wij voelden ons echt verwend. Voor herhaling vatbaar.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

We hadden het raampje aan de straatkant dicht moeten doen. Gewekt door het verkeer.

Klein hotel wat sfeervol ingericht is. Ontbijt op maat dus geen verspilling, maar wel vers en luxe, zoals frambozen en mango in de fruitsalade. Tafel gedekt met oog voor detail. Persoonlijke benadering.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Prima hotel en gastvrije eigenaars , kom graag nog eens logeren!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

De koffie; persoonlijk: t te zachte bed, maar mijn partner vond t prima.(net wat je gewend bent).

Ontbijt was prima, de kamer en badkamer prima, De lounge zag er perfect uit, heerlijk comfortabel , netjes en sfeervol

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Heerlijke overnachting in sfeervol hotel.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het was jammer dat de kok er niet was die avond. Maar dat had ik dan van te voren moeten reserveren.

Mooie sfeervolle kamers en een lekker ontbijtje! Zeer vriendelijke en accurate gastvrouw. Fijne bedden.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Heerlijk verblijf gehad voor een goede prijs!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Hele hotel ingericht met meubilair en accessoires van Riviera Maison. Dit geeft het hotel een rijke maar ook gezellige en huiselijke uitstraling. 's Morgens een uitstekend ontbijt en een vlotte checkout! Adres om terug te komen...

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Hele fijne locatie en concept voor een nachtje!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

In onze aangrenzende badkamer was het erg vochtig en daardoor een typisch vochtig luchtje. Dit geeft verder geen problemen omdat de ruimte prima af te sluiten was maar ook volgende ochtend ondanks een hele nacht luchten en verwarmen bleef de ruimte dampig

Het concept is heel fijn met een gemeenschappelijke loungekamer wat tevens je minibar is en op goed vertrouwen geschied. De bedden zijn perfect en de grootte van de kamer voldoet aan verwachting. Keurig schoon en alles wat benodigd is voor een overnachting. Buitengewoon vriendelijke gastvrouw en heerlijk persoonlijk ontbijtje!

Genieten met hoofdletters.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Er was geen kok (ziek) dus geen mogelijkheid om te dineren. Dit werd verteld toen we aangaven in het hotel te willen dineren. Achteraf hadden we het fijn gevonden wanneer dit bij aankomst gemeld was en er een vergelijkbaar alternatief was aangeboden.

Gastvrijheid. Super bedden. Lekker ontbijt. Prachtig pand in een geweldige omgeving.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

• Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Heel mooi pand. Tussen hele mooie andere panden. Denk aan eind 19e eeuw, grote zonnige serres, Art Nouveau en mooi aangelegde parken. Zeer gastvrije ontvangst. De hoteliers doen er werkelijk alles aan om van je verblijf een perfecte beleving te maken. De eigenaresse heeft oog voor detail. Wij hadden door de regen ietwat last van een grondwatergeur in de kamer, dat werd vakkundig verholpen. Mijn zus en ik hebben gezellig in de tuin gezeten, terwijl we zicht hielden op het nieuwe bouwsel in de tuin, dat vakkundig werd gebouwd door de man des huizes. Hij was zeer geïnteresseerd en niet verlegen om een praatje, terwijl hij toch genoeg te doen had. Lekker wijntje erbij en op verzoek ook een prachtig samengesteld kaas en worst plankje. Bediening van de jongedame 's avonds en van de jongeman 's ochtends was een tien met een griffel. Beiden gaven uit zichzelf een goede toelichting op wat zij serveerden. We hebben een hapje gegeten in de binnenstad van Apeldoorn. Vijf minuutjes lopen. Aangenaam verrast door de gezellige sfeer. Toen wij terugkwamen, konden wij vanuit de bar nog een glaasje wijn inschenken. Dit hoefden wij alleen te noteren op een briefje. Dat is vertrouwen! En dat waarderen wij zeer. Ontbijt, wat je van tevoren besteld via een ontbijtlijstje, was zeer goed verzorgd. Zoals gezegd werd het ontbijt geserveerd door een jongeman, volgens mij heet hij Joëlle. Hij deed zijn werk met schwung en plezier. Verhouding prijs/kwaliteit prima in orde. Zou ik iets kunnen bedenken? Ja! De naam van het hotel vind ik gek: Zenzes. Dat werd samen met mijn zus nog een soort van een grappige 'running gag': "Hoe voel je je vandaag? Zenvijf of Zenzes?" De schaal van Zen. Niet geheel toevallig gingen wij de dag erna naar een kuuroord. Dat zou ik veranderen in een naam die het huis en de buurt eer aan doet. Wij komen zeker terug!

Leuke, gezellige plek voor een paar dagen Apeldoorn!

Niks!

Gastvrij hotel, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam! Mooie ingerichte kamers, sfeervol. Ontbijt wordt geserveerd in de eetzaal beneden, heel sfeervol en gezellig, lekkere broodjes! Gratis parkeren voor de deur en met 5 minuten lopen ben je in het centrum van Apeldoorn.

Vriendelijk hotel met vrij kleine, maar nette, stijlvolle kamer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Het restaurant bleek gesloten op maandag. De verlichting boven het bed was onvoldoende om bij te kunnen lezen.

Kamer met balkon. Nette badkamer. Bijzonder vriendelijke eigenaren en personeel.

Smaakvolle designhotel met persoonlijke hartelijke gastvrijheid.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Wat een heerlijk hotel! We werden door de eigenaresse Petra ontvangen in de sfeervolle lounge.. Heel hartelijk alles. De kamers zijn stijlvol ingericht in een koloniale setting smaakvol en luxe. Het was vanuit dit hotel ren prima start voor een weekendje Veluwe. Een aanrader dus!

Zenzez hotel & lounge, een aanrader!!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Er is niets tegen gevallen.

Het interieur was prachtig, zo sfeervol. Een geweldig vriendelijke gastvrouw. Het ontbijt was van zeer goede kwaliteit, een aanrader!

Een voortreffelijk verblijf in een prachtige omgeving
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Zeer hartelijke ontvangst. Avond tevoren konden de wensen voor het ontbijt worden aangegeven. Op het aangegeven tijdstip stond alles klaar. Top kwaliteit.

Ge-wel-dig!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Ik kan het werkelijk waar niet verzinnen..

Alles was meer dan fantastisch; ik ben licht bevooroordeeld omdat ik hier mijn vriendin ten huwelijk heb gevraagd:) Gastvrouw Petra ontzettend lieve en professionele gastvrouw; je voelt je meer dan welkom. Schitterende kamers, heerlijk ontbijt!

Goed hotel maar de prijs is aan de hoge kant.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Verkeerde informatie : er was geen kluisje, geen mini-bar, geen badjassen en geen slippers op de kamer, dit staat anders wel vermeld bij de informatie van de kamers via booking.com. Men kan er 's middags of 's avonds niet eten. Het ontbijt was redelijk goed, behalve het licht gekookt eitje dat ijskoud was.

Mooie kamer en vriendelijke gastvrouw !

De ligging is prima op loopafstand van de stad.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Onze kamer was een zolderkamer met een laag plafond (liep schuin af) en een heel lage deur naar de badkamer, waardoor de badkamer alleen bukkend kon worden betreden (goed voor de lange mensen onder ons om te weten).

De ligging is prima op loopafstand van de stad. Het bed lag heerlijk.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Prachtig hotel op loopafstand van het centrum van Apeldoorn.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Enige minpunt was de douche. Tijdens het douchen liep het water de badkamer in, dus handdoeken neerleggen naast de douche om de badkamer droog te houden.

Uitstekende zorgen en locatie. Zeer nette en verzorgde kamer, sfeervol ingericht. Wij voelden ons zeer welkom.

Toplocatie in een fantastische omgeving.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Prachtige entourage, geweldige kamer, heerlijke bedden. Inrichting en sfeer van het hotel sprak ons enorm aan. Gastvrije ontvangst, een warm welkom. Superligging op loopafstand van het centrum. In een woord Top!

Mooi aangenaam hotel voor een kort verblijf
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Persoonlijk vond ik onze kamer te donker er was gebrek aan daglicht,ook het ontbreken van een dressing viel tegen we moesten het stellen met een staande kapstok zonder kledinghangers en dat niettegenstaande de ruime kamer.

Supervriendelijke ontvangst,mooie locatie het hotel heeft een zeer aangename lounge,lekker ontbijt en een keuze uit wat je maar wil

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Gezellig overnachten
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Ontbijt is op zich prima maar had ik iets uitgebreider verwacht.

Leuk ingerichte kamers, heerlijk bed! Ideale locatie voor bezoek aan het Orpheus theater en voldoende parkeer gelegenheid in de buurt.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Fijn verblijf
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Kleine kamer, wisselende temperatuur douche, geluidsoverlast van de keuken, relatief duur

Sfeervol gebouw, goede locatie, vriendelijk personeel, goed ontbijt, fijne bedden

Prachtig hotel op een mooie locatie
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Erg mooi en comfortabel hotel met zeer vriendelijk personeel. Op een mooie locatie, op loopafstand van het centrum. Heerlijk op maat gemaakt ontbijt. Echt een aanrader.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Het was er allemaal gewoon lekker schoon.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Dat er bij het ontbijt niet werd gevraagd of ik verder nog iets wilde hebben. Ik wilde graag een glas water en koffiemelk.

Het was er allemaal gewoon lekker schoon. Het ontbijt is a la carte en erg lekker. Het bed is heerlijk! Ontzettend lekker geslapen. Al is het aan de zachte kant en vond mijn reisgenoot dat te zacht.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Prima hotel met zeer nette medewerkers !!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Ik zou niet weten wat er beter gekund had.

De medewerkers van het hotel waren zeer gastvrij, beleefd en secuur in de werkzaamheden die zij verrichten. Ontbijt was meer dan goed. Iedere dag kon je uit verschillende verse producten kiezen. Het diner was uitermate goed. Allemaal verse producten en precies voldoende voor een kleine prijs.

Het 'Thuis-weg-van-huis" gevoel door het hele hotel...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

De avond van te voren een ontbijtkaart invullen (tevens, de broodjes zijn echt heel hard!). Dat kan ook bijna niet anders, het is een klein hotel. Dat we 2 losse matrassen op het bed hadden, dat was echt niet fijn.

Het 'Thuis-weg-van-huis" gevoel door het hele hotel heen.

rustig gelegen
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Liever ontbijtbuffet dan op voorhand à la carte te moeten vastleggen, is niet meer van deze tijd Zaakvoerster is volgens mij nog niet lang bezig en heeft nog progressie marge

rustig gelegen

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

• Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

desitevanBookingwaaropikgeenmogelijkheidhebomvantaaltewisselenendetekstgeenmogelijkheidtotspatiesgeeft(deels).Testjullieeigenpaginaeenswatvaker

leuk Hotel direkt in de binnenstad

Mooi hotel, net nieuwe eigenaar
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Onze kamer lag op de begane grond, tegenover de ontbijtruimte; uitslapen was daardoor wat lastig; je hoorde de anndere gasten in hun kopjes roeren😃

Mooi pand, leuke ligging ten opzichte van het centrum van apeldoorn. Mooi ingericht.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Stijlvol en gastvrij charme-hotel in Apeldoorn, een aanrader!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Prijs/kwaliteit van de kamer is niet helemaal in balans, inrichting badkamer vrij sober, geen tissues bijvoorbeeld maar het geheel wel zeer schoon!

Mooie ambiance, zeer gastvrije, persoonlijke ontvangst, heerlijk diner en ontbijt!

Zeer vriendelijk en gastvrij stadshotel waarbij sfeer en perfectie voorop staan.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Misschien keuze uit 2 menu's, vis of vlees ipv 3-gangen verrassingsmenu.

Kamers perfect en sfeervol ingericht met Riveira Maison evenals de lounge en restaurant. 3-gangenmenu was prima, geen brede keuze echter is het geen groot hotel en alles is in overleg mogelijk.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

mooie lokatie, mooi hotel
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

kamer was klein, we moesten om elkaar heen draaien. het bed schoof uit elkaar. veel geluidsoverlast vanuit de keuken, we sliepen ernaast.

mooie inrichting

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Als de nadelen verholpen zijn is dit een prima hotel.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De douche leverde een slap straaltje en de kamer was te klein voor 2 personen (bv slechts aan één kant van het bed een tafeltje en ruimte om in te stappen). €100,- voor een nacht was teveel.

De eigenaren van het hotel waren erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Hotel met veel ambiance!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Goede ligging op loopafstand winkelcentrum en theater Orpheus. Prachtig pand, ruime kamers van alle luxe voorzien. Diner was super (3-gangen) en zeer uitgebreid ontbijt.

Prachtig, sfeervol hotel met persoonlijke benadering op prima locatie!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Omvang van de kamer, had ik (door internet) iets ruimer verwacht. Een gezellige lobby had ik leuk gevonden in plaats van een verlaten restaurant waar nog een drankje besteld mocht worden. Parkeergemak.

Gastvrije, hartelijke ontvangst en het op maat gemaakte verse ontbijt.

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

luxe.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

minder geluid van andere gasten. We zaten in kamer 1, en hoorden eigenlijk continu mensen op de gang.

Ontbijt was goed, zitje in de kamer erg prettig, badkamer zeer comfortabel.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

was zalig, wel te kort
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

de douche (regendouche zou lekkerder zijn)

kamers heel goed, kamer 4 met als extra een prachtig mooi balkon .. ontbijt zalig veel keuze (minpuntje dan toch de ananassap was uit een pak)

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

heerlijk verblijf
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Rechtstreeks boeken kan alleen als je een creditcard hebt, als je die niet hebt, zoals wij moet je via andere manier een boeking doen, bijvoorbeeld bij booking.com of trivago

Heerlijk eten, zowel avondeten, als het ontbijt. Vriendelijk en gastvrij ontvangen door de eigenaresse.

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

karakteristiek hotel op loopafstand van het centrum
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Enkele beglazing dus vrij gehorig qua geluid van de (niet al te drukke) straat. Keuken sluit vroeg en eten op de kamer is niet toegestaan dus voor late eters is buiten de deur eten de enige optie (overigens wel veel leuke en lekkere opties in de buurt)

Prachtig hotel; mooie en schone kamer met comfortabel bed. Goede douche en bad. Erg aardig personeel.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Fijn hotel met prachtige inrichting en vlakbij het centrum van Apeldoorn
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Ik geloof dat ik een ontbijt in buffetvorm toch fijner vind al beviel het uitserveren aan tafel ook wel goed. De reden: minder etenswaren weg te gooien is te prijzen.

De kamer was geweldig! Helemaal ingericht met Riviera Maison en daar houd ik van. Ruimte en luxe in een fijne sfeer.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Uitstekend verblijf, maar extra's zijn niet goedkoop
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

De prijs voor de 2 kleine hondjes was aan de forse kant. En ook het kerstdiner (wat overigens een goed diner was), was wat aan de dure kant.

Alles was eigenlijk prima in orde: Ontbijt, bed, douche, kamer, ontvangst, allemaal goed tot zeer goed.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Geweldig.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Vermoedelijk, ik weet het niet eens zeker is het voor gasten die slecht ter been zijn misschien een probleem, maar dat is bijna voor alle oude panden van toepassing.

Alles was keurig netjes. Personeel/eigenaar zeer vriendelijk. Parkeren geen probleem. Een kunst om zo,n oude villa om te toveren tot een knus fris hotel, zonder rommelige hoekjes en kamertjes.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Zenzez Hotel & Lounge