Beoordelingen over Landgoed Zonheuvel 3-sterren

Amersfoortseweg 98, 3941 EP Doorn, Nederland

#2 van de 4 hotels in Doorn

Zal t niemand aanbevelen

De wc konden niet doorgespoeld worden..bah bah...aan de receptie had wel een vriendelijker iemand kunnen zitten..we hadden fietsongelukken en ze maakte zich er zich met een Jantje van leiden vanaf

T ontbijt was super

verblijf in een prachtige omgeving

er was een hele grote Corbión (?) groep, waardoor de aandacht voor de individuele bezoeker er wat bij in schoot.

de locatie is prachtig en het weer was geweldig wat de kwaliteit van de locatie nog eens versterkte. de keuken was goed, met een verrassing op het menu.

Hotel is prima uitvalsbasis om prachtige fietstochten te maken op de Utrechtse Heuvelrug.

Het hotel voelde wat onpersoonlijk aan. Komt ook deels omdat het zo'n groot hotel is waar veel conferenties plaats vinden. De kamer kan wel een opknapbeurtje gebruiken. Wel een prima bed en kussen en een hele stille en donkere kamer.

Het ontbijt was geweldig, ontzettend veel keus en alles was super vers. Echt heerlijk. De ligging van het hotel is prima; heel stil en vlakbij de Utrechtse Heuvelrug.

Heerlijk !

Geen verbeterpunten.

Mooi gelegen, prachtig kamer met een heerlijk bed en fijn bad. Ontbijt was prima, erg vriendelijk pesoneel. Heerlijk gewandeld vanuit het hotel prachtige wandelroutes op 5 minuten lopen.

Enigszins teleurstellend verblijf op deze mooie locatie

Diner viel tegen: de bediening was niet goed, niet alert (ze waren ons “vergeten”?) en de kwaliteit van het eten was matig.

Ontbijt was goed, kamer was goed

We hadden die dag/avond een bruiloft en konden ons niet...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

We hadden die dag/avond een bruiloft en konden ons niet in de kamer omkleden omdat check-in pas vanaf 3 uur was. Op zich geen probleem maar toen wij 's nachts terug kwamen en naar onze kamer gingen was deze niet schoongemaakt en moesten we midden in de nacht van kamer wisselen. Als we dit van te voren hadden geweten hadden we ons prima in de kamer kunnen omkleden in plaats van de openbare wc.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Goed adres om van de natuur te genieten en zo min mogelijk van de hotelkamer

Kamer zelf was erg klein en kwam wat vervallen over. Beschadigingen aan plafond en schimmel in het douche gedeelte. Ook de gang was erg beschadigd. Doet was armoedig aan. Verder de combinatie van toilet in het douchegedeelte in niet handig. Er was ook geen mogelijkheid de vloer droog te maken na het douchen. Verder is de ventilatie goed hoorbaar.

Ontbijt was uitgebreid, was wat onoverzichtelijk gepresenteerd waardoor iedereen wat door elkaar liep. Keuze en kwaliteit van de vleeswaren viel wat tegen. Zeker omdat het label Bio erg gepromoot werd. Locatie is erg mooi gelegen midden in de bossen op het landgoed.

locatie goed.eten prima.maar de kamer te klein en slordig

de kamer te klein gordijnen hingen er half voor haken los en haken uit de verduiteringsgordijnen.

het ontbijt was goed maar vond deze kamer erg klein wij hebben vele hotels bezocht maar nooit een 2 pers kamer gehad met 1 stoel. vreselijkk vonden wij dit vooral als je ouder bent dan 1 houtel stoel. nee de rest was goed maar gelukkig was het maar voor 1 nacht deze kamer.

Gezellig verblijf

ja de doucheruimte heel weinig plaats je moet je spullen op de wc deksel leggen en na het douchen is de hele vloer drijfnat .Maarja voor een nacht is het wel te doen

het ontbijt was lekker echter wij misten de harde broodjes. genoeg keuze in drank koffie thee en koude drank .En wat ik nog ff wil melden en dat is helaas bijna overal er zijn geen messen met kartelrand om de broodjes open te snijden.Ik begrijp dat er misschien rekening gehouden moet worden met kinderen maar dat is de taak van de ouders om daarop te letten.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

De locatie van het hotel is prachtig.

De eenpersoonskamers zijn klein en stoffig. Het is duidelijk zichtbaar dat de kamers niet grondig worden schoongemaakt. Veel stof, haren en spinnenwebben.

De locatie van het hotel is prachtig. Een bosrijk gebied met veel wandelmogelijkheden.

zalige bedden in de 2 persoonskamers met 1 dubbel bed!

Foute rekening gekregen in de bar. Deze werd niet rechtgezet. Moest hiervoor mailen naar de receptie. Tot op heden geen antwoord gekregen

zalige bedden in de 2 persoonskamers met 1 dubbel bed!

zondag was er een conferentie deze gasten waren erg vervelen . kamer is vanwege de douche en toilet alleen geschikt voor stellen. borden, koffie koppen en bestek niet schoon.

de rust op de kamer s nachts ook heerlijk rustig prima bedden. personeel op de receptie vriendelijk en bekwaam. ontbijt ruim voldoende tafels werden snel en netjes afgeruimd en schoongemaakt zodat er altijd plaats was.

Prima verblijf, prima bed, prima ontbijt.

De glazenwand in de kamer met daar achter de douche en toilet had meer afgescheiden moeten zijn.

Goed ontbijt, miste alleen de verse sinaasappelsap en hazelnoot pasta. Eitjes en dergelijke heel goed!

Mooi gelegen om fiets routes te doen
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Dat de wc niet in een afgesloten ruimte zit , met een grote boodschap zit je voor je mede kamer genoot open en bloot je behoefte te doen is nietg wenselijk

Mooi gelegen om fiets routes te doen

Goed, zonder meer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De badkamer, ongelooflijk, zonder deur. douche en Wc in één kamer. Geen privacy, nog bij het douchen, noch bij het toilet. Indien je langer dan een dag verblijft, is het wel nuttig een lade kast te hebben. Hadden enkel een hangkast. Volgens de receptie zijn alle kamers zo ????

Ontvangst prima. personeel prima. Goed ontbijt. Ideaal vertrekpunt om te fietsen. Maar het blijft een congreshotel. Bij warm weder veel overlast als je een kamer hebt langs de zijde van het terras.(zicht op de vijver)

De omgeving van het hotel was super.

Bij het ontbijt vond ik de keuze van brood minder. Het was brood met zaadjes/ pitjes of kleine crossiantjes. Ook vond ik het jammer dat toen ik om 10.15 yoghurt met fruit wilde halen het fruit al weg was. De badkamer/ wc vond ik erg klein. Wanneer je gaat douchen moet je de kleren bij de douche leggen.

De omgeving van het hotel was super. Zeker het uitzicht op het terras was super.

Voor 1 nacht was het te doen.

De afmeting van de kamer! Was geen pretje om tussen voeteneinde van het bed en muur langs te lopen omdat daar ook nog eens de televisie hangt!, En de glazen deur voor het toilet vonden we heel vreemd. We misten een staander om onze koffer op te zetten. Misschien niet te plaatsen omdat de kamer zo klein is? Over de bedden geen opmerking. Was prima! Dat houtblok bij de wastafel/Douche vonden we overbodig. Loop je alleen maar tegenaan.

De lokatie van het hotel is geweldig.

Fijn hotel voor paar daagjes bijtanken.

Miste waterkoker en koelkastje op de kamer.

Mooie locatie. Heerlijk ontbeten en gedineerd vanwege het mooie weer buiten op het terras. Rekening gehouden met gluten- en lactosevrijdieet.

Dat er niet werd medegedeeld dat als je s'avonds na een bepaalde tijd terug kwam de slagbomen dicht zitten en dat je dan moest bellen bij de slagbomen. Belletje is onduidelijk te zien er zit ook geen verlichting bij.

erg fijn, landgoedomgeving

Geluid van de warmtepompen bij terras, de verlichting op de kamer

Prachtiger locatie op landgoed, ontbijt op terras met zicht op landhuis Zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Midden in de natuur

Douche en toilet in 1 ruimte. Na het douchen moet je eerst de trekker gebruiken anders kun je niet met droge voeten naar het toilet. De douche zelf is wel fijn.

Comfortabele kamers met prima bedden. Geweldig om midden in de natuur te slapen met kikkergeluiden op de achtergrond. Ontbijt was prima en erg uitgebreid.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Al met al toch nog een aangenaam verblijf.

De kamer kon schoner. Stof lag in alle hoeken. Afstandsbediening deed het niet. Batterijen leeg. Het restaurantpersoneel was spoorloos toen we savonds nog een drankje wilden bestellen. Tijdens het eten in het restaurant de bestelling verkeerd opgenomen. Het was net of hadden ze hun hoofd er niet goed bij.

De ligging. Lekker gegeten in het restaurant.

Heerlijk fietsen op de utrechtse heuvelrug met de hotel als centraal punt.

De kamer was relatief klein met een douche-toilet combinatie voorzien van glazen wanden en deuren. De vloer in de douche wordt snel glad. Een WC met glazen deur is wel vreemd.

De ligging, ontbijt, diner en het zeer vrolijke en behulpzame personeel. Overdekte fietsenstalling was ook een plus.

Toplocatie met een gerenommeerd restaurant.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De airconditioning in de kamer maakt veel herrie. Wanneer je hem uitzet, wordt het al snel (te) warm, maar als hij aan staat, kun je door het geluid niet slapen. Na een bepaalde tijd ('s avonds laat) stopt hij vanzelf, maar 's morgens om 6 uur begint hij weer...

Het restaurant was top! 's Avonds genoten we van een heerlijk tweegangendiner (hoofd- en nagerecht). Ik koos voor de Gevulde Aubergine, met een vulling van vegetarisch gehakt, couscous en fijne groenten. Als nagerecht nam ik het verrukkelijke Dessert Melone, bestaande uit stukjes watermeloen, galiameloen en orange flesh (cantaloupe) meloen, geserveerd met sorbetijs in de drie genoemde meloensmaken. Mijn partner vond de Biologische Kalfsbiefstuk erg lekker, net als de cheesecake. Ook de dessertwijn, Stellars Organics Heaven on Earth (de naam alleen al...), die perfect past bij het ijsdessert kan ik van harte aanbevelen! De volgende dag vroegen wij naar de mogelijkheid om een lunchpakketje mee te nemen. Dat was geen enkel probleem, daar zorgden zij wel voor. We waren aangenaam verrast door de uitgebreide inhoud: per persoon kregen we 4 boterhammen, 2 stuks fruit, een flesje jus d'orange en drie verschillende repen mee! Verder is de omgeving prachtig; vanuit het hotel stap je zó het bos in, waar je fantastisch kunt wandelen. Wij beklommen uitkijktoren De Kaap, vanaf waar je bij helder weer o.a. de Dom in Utrecht kunt zien. En als je geluk hebt wordt je getrakteerd op een prachtige zonsondergang.

Lekker ontspannen in relaxte mooie omgeving

Het oogt vooral als een congrescentrum, terwijl het ook een leuk hotel is.

Service bij receptie, geweldige ligging en mooie uitvalbasis om te fietsen en te wandelen, terras bij de vijver, kaart en eten in restautant,

Geweldig.

Aanvankelijk zou ik alleen gaan, boekte een éénpersoonskamer. Totaal ongeschikt voor mij, gezien mijn beperkingen. Zonder dat ik erom vroeg kreeg ik bovengenoemde geweldige kamer, die tweepersoons was. Een vriend vroeg of hij een paar dagen mocht overkomen. Ik vroeg aan de baliemedewerkster of dat mogelijk was en wat dat kostte. Antwoord: niets. Want de prijs die u heeft betaald geldt voor een éénpersoonskamer en een tweepersoonskamer en het ontbijt is inbegrepen. Dus ik betaalde eigenlijk ook voor een tweede persoon, maar had dit nooit geweten als die vriend niet was gekomen. Uiterst merkwaardig.

Ontbijtbuffet is uitstekend. Evenals lunch en diner. Ik kreeg een prachtige minder valide kamer met alarmbellen naast beide bedden en in de badkamer. Douchezitje. Beugels naast het toilet. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Geweldig veel zitgelegenheden buiten.

Prima ligging, nette kamers, voldoende parkeergelegenheid en vriendelijk personeel

Voor een goed diner adviseer ik om Doorn in te gaan (restaurant de kluis of spott bijvoorbeeld) en laat je niet verleiden om te gaan dineren in het restaurant van het hotel wat dat viel ontzettend tegen; de kaart is gemaakt voor grote groepen (niet spannend en niet verrassend) en zo smaakt het ook; het is warm en het vult (net genoeg) en daar mee is alles gezegd. Een jammere tegenvaller. Het ontbijt was gelukkig wel ok, waar mogelijk biologisch maar helaas spekreepjes ipv bacon en koffie zelf tappen uit de automaat. Helaas ook geen bonen in tomatensaus maar ja men kan ook niet alles hebben voor zo'n relatief goedkope kamer met ontbijt.

De ligging, vriendelijkheid van het personeel.

Lekker rustig hotel in een schitterende omgeving.

De 2 persoonskamer is niet erg groot. De douche en toilet staat dicht op elkaar. Als je aan het douchen was dan was alles nat. Ook mist je een plankje om de je toiletspullen op te zetten. Het scherm sloot niet goed af. De onderrand van de douchemuur was gescheurd en daardoor een gat erin. Heeft onderhoud nodig! Misschien een idee om tegels te plakken.

Het ontbijt was heel goed. Mooie verse producten. Het diner was ook goed.

Ontbijt was prima en uitgebreid.

Kamer is wel heel erg krap voor 2 personen. Je kan nauwelijks om bed heen lopen. Toilet zit achter glazen schuifdeur. Weinig ruimte bij krappe wastafel voor spullen.

Ontbijt was prima en uitgebreid. Rustige ligging in een mooi bos met veel goede wandelroutes. Personeel is vriendelijk, goede bedden.

Mooi hotel op een mooi gelegen plaats midden in de bossen. Redelijk ruime kamer met leuke indeling.

De kussens, veelste dik en hard. Tijdens het weghalen van mijn kussen kreeg ik spontaan een niesbui. Verder werd ik om half 7 luidruchtig wakker gemaakt door een groep chinese mensen op de gang die waarschijnlijk vroeg weg moesten maar totaal geen rekening hielden met overige gasten. Denk dat hier iemand had moeten ingrijpen. Redelijk gebroken nacht dus.

Het ontbijt, de douche, het bed

Weekend bestemming

Relatief kleine kamer. Bediening tv werkt moeizaam Ruimte achter het bed beperkt

Landelijk en rust Ontbijt is eenvoudig maar goed (broodjes niet vers echter)

Een hotel midden in een bosrijke omgeving.

De tv was alleen te bedienen op 50 cm afstand ivm inbouw in stalen behuizing. Rokers op het ontbijtterras. Kamer was erg smal, doorgang tussen tv en bed was moeilijk begaanbaar.

Rust, mooie bosrijke omgeving, zonnig ontbijtterras.

Goed hotel.. Mooi gelegen in de bossen. Rijk aan wandel en fietsmogelijkheden!

Het moeten doorgeven van de gewenste diner tijd omdat we juist komen om te ontspannen en dus zelf willen bepalen wanneer we zin hebben om te eten

Locatie is geweldig. Prachtig gelegen in de bossen

Vooral wat puntjes op de i

Het personeel kan ooit wat stijfjes overkomen, de barman was gezellig. De parkeerplaats was ruim, maar er mag wat extra grind her en der. Bij de douche was de vloer en de muur niet schoon. Of het echt schimmel of betonrot was, weet ik niet, maar het mag wel beter. De muziek bij de bar was ook slecht.

Ruime complete kamer, met thee, een kluis, etc. Bedden liggen goed. Mooie omgeving en de kamers, het restaurant en de bar zagen er goed uit.

Goed.

Parkeerplaats bereiken via erg slecht rijpad. gaten opvullen. In de badkamer/douche waren er stukken beton uit de muur.

Ontbijt was prima. Kamers ietwat verouderd.

Rustige omgeving, lekker ontbijt en duurzaamheid hebben ze...

Hotel en de kamers zien er op sommige plekken wat uitgeleefd uit, her en der wat schade op de muren. Behang/ douchestang in de douche zit los en schimmel/weerplekken in de douche.

Rustige omgeving, lekker ontbijt en duurzaamheid hebben ze echt goed doorgevoerd, Top!

Heerlijk!

Iets meer gezellige hoekjes. Tussen de kamers op de begane grond was een leuk zitje maar daar ga je niet met een groep zitten ivm overlast voor anderen. Misschien iets duidelijker aangeven waar de bar is. Beetje door een donkere eetzaal kon je er komen.

Ruime eetzaal Fijne kamer

Hygiëne bar slecht. Voor ins dit hotel niet weer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Wij hebben op vrijdag 27 april in gecheckt de zeep pompjes waren leeg. De douche zat vol schimmel en vieze muren. Foto’s van gemaakt voor het bewijs bij het uitchecken. Wij stonden zaterdag 28 april om half 10 te douchen en ineens stond er een schoonmaakster in onze kamer! Ik vind dit echt mega slecht!

Top personeel bij het in en uit checken.!

Prima prijs/kwaliteitverhouding!

De kussens waren voor ons te hoog. Er was geen zeep in de dispenser (maar toen we dit aangaven, kregen we een flesje zeep mee) en in de doucheruimte was geen haak om je handdoek aan op te hangen.

De bedden lagen lekker en de kamer zag er netjes uit. In de ontbijtzaal was het niet druk (ons werd verteld dat het hotel vol zat, dus we hadden meer drukte verwacht) en er was voor ieder wat wils (yoghurt, eieren, brood, fruit). De drankjes waren biologisch en er was zelfs glutenvrije havermout. En het landgoed waar het hotel zich bevindt, is heel mooi; echt even een wandeling gaan maken.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Aangenaam, maar niet attent

De kamer is niet ruim. Bij het ontbijt waren de gebakken eieren koud, de jus d'orange machine was leeg, er was geen yoghurt meer, bij het verse fruit was er alleen nog meloen. We moesten overal om vragen, maar het werd gelukkig wel aangevuld.

De bedden zijn heerlijk. Wat een rust in de omgeving. Aardig personeel. Mooie kamer.

Prima te noemen, aangenaam en relaxed verblijf!

1 puntje:De tv hangt op n vervelende plaats in kamer 138. Weinig ruimte om achter t bed te lopen hierdoor.

Het verblijf was heel ontspannen,prettige buiten/binnen faciliteiten.prima bar en lunch/ontbijt.

Het had zo mooi kunnen zijn.....

Om half zeven 's ochtends werd ik wakker gemaakt door een vrachtauto die onder mijn raam parkeerde om beddengoed te wisselen. Het laden en lossen duurde 20 minuten en was echt extreem irritant.

Mooie ligging, erg goedkoop

Er was een heerlijk uitgebreid ontbijt buffet, top!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het bed was prima maar het hoofdkussen vonden we te hard. Tijdens het douchen stroomde het water onder de deur door. De trekker stond klaar!

Er was een heerlijk uitgebreid ontbijt buffet, top! Vriendelijk personeel.

Prettig!

De sfeer in het restaurant was wat somber ...meer lichte elementen ...in schilderijen zou het geheel wat levendiger en vriendelijker tonen. In de zitgedeelten in de gangen waar de kamers aan zijn gelegen, was totaal geen leven! Geen planten...niets sfeermakends....jammer...er zou meer gebruik van kunnen worden gemaakt.

Goed verzorgd ontbijt. Men kwam tegemoet aan mijn glutenvrije en lactose vrij dieet

Rampzalig

Bij aankomst werd ons verteld dat er veel inbraken in de auto’s zijn de laatste tijd. Dat gaf al geen fijn gevoel. Vanwege enorme geluidsoverlast zijn we laat in de avond vertrokken. Er werd ons niet gevraagd waarom we vertrokken. Erg slecht. Hier kom ik nooit meer.

De prachtige omgeving

Prima verzorgd.

Badkamer en toilet in onze kamer is slechts gescheiden door een glazen wand en het e.e.a. oogt en is wat gedateerd. Wel erg schoon.

Prima ontvangst aan de receptie ondanks ons late tijdstip van aankomst, nette en schone kamer. Ontbijt is prima verzorgt met een ruime keuze aan verse producten.

Prima, ik kom graag nog eens langs

Receptioniste (avond): niet alleen vriendelijkheid tonen maar ook geïnteresseerd zijn in de mens lijkt me een mooie verbetering.

Kamer was prima. Voor 2 personen een beetje klein. Ontbijt was prima vooral het zelf gebakken brood

Prima ontbijt.

Grote groep aziatische bezoekers maakte nogal wat geluid op de gang. Kamer was wat koud.

Prima ontbijt. Vriendelijk personeel. Prachtige ligging in het bos.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Een teleurstelling
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De kamers zijn op het eertse gezicht modern. Echter de afwerking laat te wensen over. De douche / toilet / wasbak zijn ongelukkig geplaatst. Het toilet zit in de douche. Na het douchen is de vloer nat en kun je dus niet naar het toilet zonder natte voeten te krijgen. Kamers zijn erg gehorig. Je hoort de buren ademen / plassen / scheten laten / kuchen en gorgelen.

De plek en de parkeerplaats

Prima ontbijt.

Geen verwarming op de kamer bij een thermostaat stand maximaal rood. Bij uitchecken een opmerking geplaatst waarbij bleek dat ik een kacheltje had kunnen krijgen.

Prima ontbijt.

De eigenaar zou er zelf eens moeten gaan slapen en ervaren, in de winter met zn vrouw!

Kamer mooi op 1e gezicht maar niet praktisch: douche en toilet samengevoegd wordt een waterballet, douche straal is niet krachtig, tv hangt op te grote afstand, geen CV verwarming in de kamer, de verwarming van plafondcirculatie doet het pas na ander half uur volgens de receptioniste, ik kreeg toen wel kleine losse verwarming mee. Geen passpiegel in de kamer, alleen spiegel boven wasbak, s’avonds als gast 2,90 betalen voor cappucino uit de automaat (!), oude bruine bananen bij t ontbijt.

Het bed was lekker

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Prima voor een nachtje, maar niet veel meer.

Kamer is kleiner dan verwacht en vrij simpel. Ziet er op de foto’s veel luxer uit. Vind de prijs/kwaliteit verhouding toch aan de hoge kant.

Het hotel heeft een hele mooie locatie. Personeel is vriendelijk. Bedden sliepen heerlijk. Ontbijt was lekker.

Leuke locatie, veel wandel mogelijkheden.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was niet heel eg schoon. Wat Stof en spinnenwebben op zichtbare plaatsen. In badkamer wat vieze plekken door beschadiging van vloer/wand.

Leuke locatie, veel wandel mogelijkheden. Rustig gebied, en heerlijk wakker geworden met zingende vogels!! Lekker geslapen.

Niet voor herhaling vatbaar

Geen verwarming op de kamer waardoor het er slechts 15 graden was. De receptioniste vertelde dat dit te maken heeft met de energiezuinigheid. We kregen een elektrisch kacheltje waarmee het na veel geduld wat warmer werd maar wat waarschijnlijk de verdere energiezuinige maatregelen weer teniet heeft gedaan. Ook in de ontbijtzaal was het koud. Kamer was ook niet heel schoon. Veel stof op de grond en stoel. Wc zit letterlijk in de douche dus na het douchen kun je niet meer met droge voeten naar de wc.

De ligging in de bossen. Goed ontbijt.

Ontbijt en diner waren goed.

De gang naar de kamer was wat gedateerd. Helaas geen ligbad, maar de kamer was schoon en het bed sliep goed.

Ontbijt en diner waren goed. Mooie accommodatie.

Genoten van de prachtige omgeving, Hotel zou beter kunnen.

De kamer was slecht verwarmd, de badkamer kan een opknapbeurt gebruiken en de kamer was niet super schoon, hier en daar spinnenwebben en stof. Ook stond er bij de reservering 'uitzicht op het groen', Nu hebben de meeste kamers wel echt een uitzicht op het groen maar het kan dus zijn dat je een kamer krijgt (zoals in ons geval) die gewoon tegen 1 struik aan kijkt die pal voor het raam staat en 2 grote metalen buizen. Dat was jammer.

De locatie was perfect, vriendelijk personeel, goede bedden en een goed ontbijt!

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Ons verblijf voldeed aan onze verwachtingen.

De afstap uit de badruimte naar de kamer is niet gemarkeerd met bijvoorbeeld een witte streep.

Diner was uitstekend, de kamer is groot en comfortabel op 1 puntje na, zie hierna

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Kort en matig

Booking.com gaf aan: uitzicht op tuin, helaas, bosje en boompje op 1,5 meter van het raam. Weggestopt achter de receptie. Schimmelvlekken en kalkkring in de badkamer.

Personeel fantastisch, behulpzaam en lief!

we hebben genoten

kleine kamers, geen ruimte om de koffer ergens op te leggen. badkamer wat klein en open. straat was spiegelglad voor het hotel, zorgen dat er pekel staat bij de receptie om ongelukken te voorkomen.

De locatie en ligging was erg mooi.

Teleurstellend en niet voor herhaling vatbaar.

De kamer was koud en was niet warm te krijgen. Dit bleek bekend en kon opgelost worden met een los straalkacheltje. De kamer die wij toegewezen kregen was vele malen kleiner als de kamer die op de website van Booking .com te zien was. Oneerlijke informatie en zeer teleurstellend. De 2 de nacht die wij geboekt hadden was een drama. Een groep van 50 feestende jongeren(jong democraten uit Groningen) die tot 5.00 uur in de morgen geluidoverlast en rook overlast veroorzaakten op de gangen van het hotel.

Het ontbijt was prima. De kamer was schoon en de bedden waren heerlijk.

Prettig en rustgevende omgeving.

Kamers kunnen wel een verfje dan wel opknapbeurt gebruiken. In de douche bladderde de verf eraf, waardoor er schimmel ontstond. Minpunt qua Hygiëne. Vuil/stof onder de bedden.

Goed en compleet ontbijt. Paraplu's beschikbaar, zowel bij parkeerplaats als hotel. Na het weigeren van onze toegangspas, kregen we ter compensatie een andere upgrade kamer. Ook werd er een extra kachel geplaatst vanwege de extreme koude.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Lekker genieten

Doorzichtige wc ruimte Douche had wat schimmel

Rustige omgeving, lekker om een avondje te verblijven. Ook vast om wat langer te verblijven. Vriendelijk personeel en mooie schone kamer en doucheruimte.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Perfecte plek om te ontspannen

Moderne en schone kamer. Perfect gelegen, verschillende boswandelingen vanaf de voordeur. Heerlijke verse broden bij het ontbijt. Zeer vriendelijk personeel. Wilden na boswandeling nog even in de sauna die normaal 16u opengaat, maar voor ons eerder schoongemaakt en aangezet.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Niet helemaal wat we verwachtten.

De grootte van de kamer viel tegen. De bar was dicht toen wij aankwamen om 2:00 uur 's nachts. Een drankje meenemen naar de kamer was helaas niet mogelijk. Het hotel heeft als grootste speerpunt om duurzaam verantwoord te ondernemen. Mijns inziens een heel goed initiatief, maar het duurzame ondernemen ging ten koste van comfort.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Omdat ik beperkt mobiel ben dag voor aankomst gebeld en gevraagd naar kamer kort bij lift of begane grond. Werd begane grond maar de laatste kamer op de lange gang en ook nog een trap omlaag. Dat was een martelgang. Dit moet beter kunnen.

Gratis upgrade naar kamer met bad. Prima ontbijt. Mooie locatie. Uitstekende parkeermogelijkheden. Centrale ligging. Goed restaurant.

Ons bezoek is zeker voor herhaling vatbaar

zou het niet weten

het ontbijt was erg naar onze zin en het personeel was vriendelijk. De omgeving was mooi en rustig; en hebben nog een boswandeling gemaakt, daar het bos naast de deur is.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Prettig icm het congres

Kussens op de bedden waren te hoog en te hard en we hadden geen andere keuze. Scheiding tussen badkamer en kamer was met een glazen wand waarvan een deel afgeplakt en de gelazen deur had een kier van onder tot boven. Hierdoor weinig privay op het toilet en tijdens het douchen. Met een partner is dit wat minder storend maar als je met een collega bent is dit wat minder prettig. Ook hadden we gevraagd om 2 aparte bedden, deze hadden we wel maar stonden tegen elkaar en konden ook niet uit uit elkaar worden gezet.

Ontgoocheld.

Geen goede matras, geen nette of frisse indruk, schimmelsporen in de douche onderaan op de muren.

De ligging en bereikbaarheid waren supper. Mooie bosrijke omgeving.

Eén nacht is ok.

Kleine kamer waarin het bed ongeveer 75% in beslag neemt ; vrij koud s'avonds (geen centrale verwarming); douche en toilet in één ruimte met een trekker om de nattigheid op te ruimen. Tamelijk ongezellig hotel.

Uitstekend ontbijt.

Eén nacht is OK.

Uitstekend ontbijt.

Verblijf was prima. Maar na een dag lang op de beurs gewerkt te hebben was de douche wel een domper.

De douche is echt niet van deze tijd. Onze slaapkamer stond volledig onder water. En dat na een normale douche tijd. Dus niet overdreven lang. Het personeel gaf ons handdoeken zodat we de troep zelf konden opruimen. Belachelijk

De ligging van het hotel is prachtig. Midden in de bossen. De rust van de omgeving is uitstekend

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Het ontbijt was zeer uitgebreid, vers, veelzijdig en erg...

1 minpuntje: de televisie was te ver aan de rechterkant tegen de muur geplaatst, waardoor de persoon aan de linkerkant bijna geen televisie kon kijken en in een lastige positie op bed moest liggen om tv te kunnen kijken. (beter de tv in het midden van het bed ophangen tegen de muur)

Het ontbijt was zeer uitgebreid, vers, veelzijdig en erg lekker. Zeer vriendelijk personeel.

Goed voor dat moment
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De comfortkamer was erg klein?? upgrade gehad. Wasbak zat los, raamhor zat er niet lekker in. Grote locatie dus ver lopen naar de uitgang en restaurant

Gratis upgrade, achteraan in de gang (geen lawaai). Warme kamer, netjes opgeruimd. Waterkoker met thee en koffie op de kamer. Prima lopend buffet, variatie met eieren, brood en koffie/thee, spek, croissants, fruit. Sauna aanwezig (tegen betaling)

Prijs/kwaliteit voldeden aan verwachting behalve douchegebrek.

gebreken douche hadden eerder hersteld kunnen worden.

Ontbijt uitstekend. Douche vloer/want vertoonde (oude) scheuren, wat ten koste van hygiene lijkt te gaan. Perso- neel zeer vriendelijk en behulpzaam!! Kamer aan kleine kant, mede door opstelling tv uitbouw aan wandachterzijde bed.

Uitstekend gelegen. Prima prijs/kwaliteit verhouding
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Wastafel is gescheiden van de Douche, door middel van een wand. Dit vond ik wat lastig met de toiletspullen.

Het ontbijt was uitgebreid, verse producten volop keuze. Prima bedden, en nette kamers.