Beoordelingen over Spa Sport Hotel Zuiver 3-sterren

Koenenkade 8, Zuideramstel, 1081 KH Amsterdam, Nederland

#172 van de 410 hotels in Amsterdam

Schone Spa, met mooie baden en een mooi hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er is ‘s avonds totaal geen gelegenheid om buiten de Spa- dus in het hotel zelf - even nog wat te drinken. Dit vindt ik echt een gemis!

Lekker dicht bij t Amsterdamse Bostheater

Mooie schone kamers, vriendelijk personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen mogelijkheid tot eten of drankje in de avond. Alleen in de wellness waar je niet kan komen met kinderen, waren er voor een tennistoernooi maar konden in de avond na 20.45 geen drankje meer scoren. Ook niets lis te verkrijgen qua drankje of hapje. Kamers zijn netjes maar beddengoed ruikt muffig 😳

Mooie schone kamers, vriendelijk personeel

Geweldige Spa - basic hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel is erg basic. Verwacht niks extra’s. Onze kamer had 2 eenpersoonsbedden hoewel we bij de boeking hadden gevraagd om een tweepersoonsbed en om massages maar deze zijn nooit verwerkt. Bij het inchecken konden we nog wel massages boeken. In de douche vonden we een mini douche gel en shampoo. Geen watten of tissue box. Geen flesje water of wat fruit. Maar wellicht had ik te veel verwacht van een Spa Sport hotel. De sauna sessie was heerlijk. De sessies liepen uit waardoor de medewerkers gehaast en gestresst op mij overkwamen. De keuken sluit om 2100 uur dus na de laatste sauna sessie konden we niks meer uit de keuken bestellen. Alleen maar ongezonde gefrituurde snacks, snoeptomaatjes of brood in een zak van 7 euro. (Geen bijzonder brood van bv Brood, Menno, Vlaams broodhuys of de Bakkerswinkel) Een salade of kwark was ook niet mogelijk. Blijkbaar gaat alles in de keuken op slot voor de schoonmaakploeg.

De Spa is echt heerlijk en schoon en het ziet er mooi uit. Vooral in de avond. Opgietingen worden leuk gedaan door hele vriendelijke en leuke mensen met humor. En die de tijd nemen alles duidelijk uit te leggen. De massages waren heerlijk. Donkere gordijnen ook fijn. Ontbijt was prima met een zeer vriendelijke geduldige medewerker die lekkere eitjes naar wens bakt.

Veel achterstallig onderhoud

Dikke laag stof op de rand van het hoofdeinde van het bed, matras was aan een kant niet recht, waardoor ik steeds omrolde naar het midden van het bed. Receptioniste leek het probleem niet echt te zien. Matrastopper mag zeker wel een keer vervangen worden. de chroomlaag van de douchekop is er gedeeltelijk af, een onderdeel wat er bij het bad hoorde hing er los bij. Al met al niet de kwaliteit die je in een suite kan verwachten. Geen koffie/thee faciliteiten op de kamer, dit is toch wel een standaard nu. Met OV vond ik het slecht te bereiken, shuttle service naar dichtsbijzijnde metro/treinstation lijkt niet te worden aangeboden. In de kamer niets te vinden over roomservice, ontbijten in de ontbijtzaal vond ik niet zo gezellig, erg leeg en ruim opgesteld, er leken ook niet zoveel gasten gebruik te maken van het ontbijt. Ook een beetje jammer dat het geld kost voor hotelgasten om badjassen en slippers te huren, gelukkig wisten we dit van tevoren, maar ik heb wel speciaal een grote koffer aan moeten schaffen zodat we alles mee konden nemen.

We waren 2 uur te vroeg, maar konden gelukkig al gelijk inchecken. De spa was echt heerlijk, de behandelingen waren super, we konden na uitchecken ook nog gebruik maken van de spa, maar hebben ervoor gekozen om dit niet te doen. Het bad op de kamer was ruim genoeg om er samen in te liggen, ik kon geen zeep vinden in de kamer om erin te doen, maar gelukkig had ik zelf ook badschuim meegenomen. Het zithoekje zat wel erg gezellig. Personeel bij het ontbijt erg vriendelijk, vroegen of we er nog een omelet of pannenkoek bij wouden. Omdat ik wel klaar was met de trektocht naar het openbaar vervoer hebben we een taxi besteld naar de ziggodome, taxi was er binnen 5 minuten, kostte ongeveer €30.

Heerlijk om te ontspannen

2x aangegeven dat mijn vriendin jarig was maar daar is helaas niets mee gedaan of op gereageerd. Jammer dat er geen minibar en koffie/thee faciliteiten aanwezig zijn

Mooie ruime suite met heerlijke douche. Makkelijk bereikbaar en perfecte spa

Verrassende plek in Amsterdam bos, leuke afwisseling van luxe spa,lekker eten, hotel en ook stad
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was prima, alles was aanwezig, het was schoon, lekkere rituals shampoo en zo, bedden lagen goed, tv, wekker, wifi alles aanwezig. geluid van overvliegende vliegtuigen hoor je n beetje als je de ramen opdoet. Inrichting modern maar gezellig genoeg. grote regendouche. Heerlijk dichtbij de spa, konden zo onze kamer op en vol 2 dagen genieten van spa. Parkeren voor 20 euro. 1 dag spa en 1 dag amsterdam in met bus was super combi. doen we nog eens.

Favoriete wellness.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De porties in het restaurant worden kleiner en duurder. De grootte van het broodje dat ze momenteel serveren daar is je honger niet mee over. De afvoer van de buitendouches is al jaren problematisch.

Blij met de verbeteringen. Personeel is vriendelijker. Bandjes voor hotelgasten werken eindelijk naar behoren. Na elke opgieting is er rijkelijk fruit en water voorhanden , iets unieks in de wellnesswereld.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Prettig verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heel irritant de scooter parkeerplaats onder je of bij je slaapkamerraam. Geeft veel geluid overlast savonds als men naar huis gaat. Daarnaast gaan ze eerst nog roken bij hun scooter en kletsen alvorens ze pas gaan weg rijden. Dit kunnen ze makkelijk oplossen door de scooter parkeerplaats verhuizen naar de andere zijde van het grote parkeerterrein.

Gebruik maken van wellness faciliteiten

De toegang tot de spa en de stad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We komen hier al jaren en het is in het hotel zelf nu wel tijd voor een nieuwe vloerbedekking, schilderwerk, badkamer. Ook is 1 klein flesje shampoo, 1 klein flesje douchfris en 1 klein stukje zeep en geen tissues, douchemuts enz vinden we wel erg karig....

De toegang tot de spa en de stad.

Prachtig.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op de kamer miste ik een mogelijkheid om een kopje koffie of thee te te zetten. Ik heb namelijk een driekwart dag gewerkt op de hotelkamer. Ook was er geen mogelijkheid om in het restaurant iets te nuttigen na het ontbijt.

Kamer oké. Sauna complex is zeer goed.

Heel lekker ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeren bij het hotel zelf is erg duur, vlakbij aan het bos is er een veel goedkopere optie waar je op zaterdag en zondag gratis kan parkeren.

Heel lekker ontbijt. Veel verschillende SPA en Wellness opties

Heerlijk ontspannen in combi met de gezellige drukte van de stad.

geen koelkastje op de kamer. Tram is 10 minuten lopen

De kamer was heerlijk ruim! Schoon ook en een prettige badkamer. Geen gebruik gemaakt van het ontbijt. De combi met de sauna is subliem. Wel druk op zondag.

Teleurgesteld,wantà la carte restaurant en de lounge- en relaxbar niet binnen zonder spakledij
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het à la carte restaurant en de lounge- en relaxbar zijn uitsluitend toegankelijk tijdens een bezoek aan de spa. Heel jammer als je niet in de spa zit s avonds, totaal geen toegang tot loungebar en restaurant.

De luxueuse spa.

Snel in- en uitchecken (ook al was het vroeg in de ochtend).
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeertarief van 20 euro bij hotel is echt veel te hoog. Voor 8,50 kan je vlakbij (100m) parkeren, gratis parkeren op 300m net buiten de ingang van het amsterdamse bos (als er plek is).

Snel in- en uitchecken (ook al was het vroeg in de ochtend). Prettig om in badjas van hotelkamer naar de sauna te kunnen lopen, met bandjes eenvoudig toegang.

Ontspannen verblijf en prachtige spa!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Losse bedden, geen drink fonteintjes in de spa en het is wat aan de prijs.

Vriendelijk personeel en een prachtige spa. Het eten in het restaurant was lekker al was het enigszins aan de prijs. De hotelkamer was fijn, met een heerlijke regendouche, bedden waren ok en helaas los. Al met al een fijn verblijf!

Één keer en nooit weer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Lang wachten op het eten in de Brasserie: 1.5 uur na bestellen. Achterstallig onderhoud in de douche, versleten douchekoppen. Geen thee/koffie op de kamer. Hygiëne in sauna’s ver te zoeken, vloeren vol zand en plukken haren in de putjes. Koud water in het zwembad en in het kruidenbad. Veel mannelijke stellen konden niet van elkaar afblijven in de sauna’s en whirpools!

Vriendelijk personeel.

Heerlijk hotel en spa, maar wel met erg onvriendelijk personeel!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel was erg onvriendelijk, met name in het restaurant van de Spa (op 1 dame na, zij was de enige vriendelijke van de ongeveer 7 man personeel). Maar ook achter de balie viel het tegen. Alles wat wij vroegen leek te veel moeite.. hierdoor wil eigenlijk niemand van de 8 dames weer terug!

Nette kamers

Het personeel was erg vriendelijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel was erg vriendelijk. Het spabezoek was heerlijk en het is er mooi ingericht. Wij vermaakten ons prima (tevens ons 1e saunabezoek en willen zeker vaker naar soortgelijke spa's gaan)

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

fine combination of wellness and citytrip
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

* 2 aparte matrassen in een dubbelbed * ontbijt was uitgebreid, maar niet echt gezellige ingericht * Amsterdam centrum niet makkelijk te bereiken, openbaar vervoor redelijk ver weg * late namiddag zeer druk (te druk) in wellness

* Zeer mooie wellness, en je kon er als hotelgast zowel voor als na de check-in van gebruik maken

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Ontbijt was goed, Hotel is stil rustig, Spa Sport was druk...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer werd niet schoongemaakt en geen handdoek wissel,jammer en ook de reactie van het personeel (receptie) ze wisten ons niet te vertellen hoe de schoonmaak werkt op de zondag. ..Jammer..

Ontbijt was goed, Hotel is stil rustig, Spa Sport was druk maar goed en schoon onderhouden.

Het parkeertarief van €20 en daarbij onvriendelijk door het personeel wordt behandeld want dat dat heeeel normaal is Amsterdam.

Prachtige kamer met geweldig bad voor twee personen

Mooi hotel maar het kan wat sfeervoller en vriendelijker.

Ontvangst aan de receptie erg koel en zakelijk, geen vriendelijke uitstraling van receptioniste en ze gaf weinig extra info. Personeel in de Spa wel erg professioneel en aardig.

Heerlijk ruime en mooie junior suite. Fijn om zo vanaf de hotelkamer in badjas naar de uitgebreide Spa te kunnen lopen. Ontbijt prima! Vers gebakken eitje op verzoek door vriendelijk personeel.

Ontspannen dagen gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat ze 20 euro per dag aan de hotelgasten vragen om de auto te kunnen parkeren terwijl dat het genoeg parkeerruimte is. De ontbijt mag wat uitgebreider zijn voor een bedrag 14,50 per persoon. Slecht TV beeld.. geen digitale zenders.

Nette kamers, bed was heerlijk en de sauna.

Mooie hotelkamer, alleen het ontbijt kan in mijn ogen wat uitgebreider!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt had naar mijn idee beter gekund. Meer variatie, bijvoorbeeld gerookte zalm, wat klein gebak (muffins) etc. Wat meer verse dingen, bijvoorbeeld vers fruit ipv uit blik. Verse sap ipv automaat. Dat sluit in mijn ogen beter aan op het hele spa zuiver concept.

De welness en hotelkamer waren meer dan prima!

Heerlijk genoten!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het wordt niet duidelijk aangegeven dat parkeren 20 euro per dag kost. Wel netjes dat de receptioniste aangaf dat we in het weekend gratis konden parkeren bij de bosbaan (100 meter verderop)!

Het ontbijt was vers en zeer goed! De spa faciliteiten boven verwachting!

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Deugddoend wellnesshotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Die toegangsbandjes voor hotelgasten is een ramp. Nieuwe Personeel aan balie is zelfzeker in hun onbekwaamheid. Handdoeken zijn aan vervanging toe.

Wellness is beste in hun soort!

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Geweldig, netjes, groot en boven verwachting!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De consumpties zijn duur. Je betaald voor een overnachting met gebruik wellness een strakke prijs, maar als je wilt gaan eten en drinken wordt het al snel een dure aangelegenheid. Ook is het parkeren voor een nacht erg duur, maar dat zal wel bij de regio horen.

Wat een geweldig verblijf! Dit had ik niet verwacht. De hotelkamer was erg mooi en netjes. Van alle comfort voorzien. Een heerlijke regendouche en superstrakke inrichting. En dan die wellness. Zoiets moois heb ik nog nooit gezien. Groot en compleet en supernetjes. Diverse sauna's, bubbelbaden en een mega zwembad zowel buiten als binnen. Een mooi restaurant en een gezellige bar. Dit is een aanrader en ik kom ZEKER weer naar dit hotel/wellness. En dan het personeel. De dames van de receptie zijn geweldig. Heel erg behulpzaam en aardig. Ook ben ik erg vriendelijk bediend bij de bar.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Vreselijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen aanrader! Als vriendinnenweekend een boeking voor 2 nachten in het Spa Zuiver hotel gedaan. Ondanks dat wij het overal gezellig hebben, was Spa Zuiver een enorme misser. Qua verbeterpunten is de lijst enorm: iedereen daar komt voor de sauna maar er liggen geen badjassen op de kamers. De badjassen die je bij de receptie moet gaan halen (huren: €8,-), gaan maar tot XL dus je zit in je blote doos als je een iets groter maatje hebt. Zo zit je bij het ontbijt ook aan te kijken tegen andere badgasten en hun inkijk. Sowieso ontbijten in een hotel in je badjas vonden we vreemd (“leuk huiselijk toch”) en deden wij dus gewoon gekleed. Op de kamer geen mogelijkheid voor het maken van een kopje thee. Geen flesje water voor de sauna (mocht je afrekenen voor €3,50). Het flesje rode wijn van €5,50 mochten we voor €19,50 afrekenen. De bandjes waarmee we in en uit zouden moeten kunnen lopen, werkten niet. Dus telkens wachten tot men het poortje voor ons open wilde doen. In de badjassen en handdoeken zaten zoveel gaten (gaten groter dan een 2 euromunt), die zou ik thuis zelfs niet meer gebruiken. Handdoeken qua formaat ook veel te klein voor saunagebruik. Dan in de sauna zelf: volslagen sfeerloos. Rechte overzichtelijke vlakken zonder enige gezelligheid, klinisch, kijken en bekeken worden. Ligstoelen rondom het restaurant heen met een acoustiek waar je spontaan tinnitus van zou ontwikkelen. Ondanks de overzichtelijkheid, toch her en der gevoos wat niet in de sauna thuishoort. Wij zijn niet de moeilijksten, maar weten wel wat goede gastvrijheid is en hoe het hoort (zeker als je wel op dat prijsniveau zit). Voor ons nooit weer.

Meisjes bij de receptie waren erg aardig. Ontbijt was ook prima. Douche in de kamer was prachtig.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Relax
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vanuit hotelkamer kon je niets bestellen qua drinken/eten op de kamer. Restaurant alleen bereikbaar in badjas en niet in kleding. Prijs was erg hoog tov wat je er voor kreeg

Een fijn bed en makkelijk toegang tot sauna's

Een aanrader als je even 2 dagen hebt en aan ontspanning toe bent
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

om iets melden vonden we geen scrubzout in de sauna, misschien hebben we niet goed gekeken.

De kamer heeft alles wat het moet hebben, uitstekende douche, toilet apart van douche, verlichting kon je overal bedienen en dimmen. Goed ingericht. Perfect om na een dagje Amsterdam, vervolgens een uitgebreide saunaavond met dinner om na te genieten, Een zeer grote ruimte om te relaxen,. Je loopt na de saune direct in je kamerjas de kamer in en de dag nadien afronden met een rustige ontbijt, waarna je nog een dagje daar kan blijven, helaas moesten wij weer weg om te gaan werken, maar dit was een zeer aangename onspanning tussen al de drukte door. Het personeel is heel vriendelijk en spontaan

• Beoordeeld op: 12 november 2017

verrassend
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Goed en betaalbaar hotel op de zuidas. Grote Spa en andere sport activiteiten beschikbaar. Op de rand van het Amsterdamse bos en een nabij gelegen restaurant op loopafstand ( de Veranda ) is uitstekend. Dicht bij de VU en openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Voor de marathon een prima hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel is goed maar je ziet nu dat het er al weer een aantal jaar staat. Vloerbedekking, muren, badkamer zitten flinke gebruik sporen. Sauna is heerlijk, jammer dat als je in het hotel slaapt geen badjas, slippers en extra badlaken gratis kan gebruiken. De ontbijtzaal is ook niet echt sfeervol. Nu lijkt het net of we het niet naar ons zin gehad hebben maar dat hebben we wel! Zeker voor de marathon een prima plaats om te verblijven!

Wellness het beste in zijn soort (op het restaurant na)
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De saunahanddoeken zijn aan vervanging toe. Het restaurant gaat van kwaad naar erger. Veel van de buiten douches deden het niet. Het personeel in het restaurant is heel arrogant.

Er is rekening gehouden met de kamer voorkeur tijdens de boeking. Deze keer werkten de entreebandjes feilloos.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Eerste en laatste keer!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zakelijk 3 kamers voor in totaal 5 nachten geboekt. Bij inchecken kreeg ik geen welkom gevoel. Dame niet bepaald vriendelijk. Ze wilde me niet inchecken zonder legitimatie terwijl ik een kopie reservering in mijn hand had en een collega naast me die ook moest inchecken en wel legitimatie had. Waar ook ter wereld dit nog nimmer meegemaakt! Er werd toen ook even medegedeeld dat als we de auto 'nachts op het parkeerterrein van Spa Zuiver wilde plaatsen we €20 moesten betalen per auto. Excuse me? De kamers zijn al niet echt goedkoop en dan dit er nog bovenop. Het parkeerterrein is enorm omdat er overdag veel gebruik van wordt gemaakt door dagjesmensen Spa en sport, dus dan zou het je als hotel toch sieren om een service aan te bieden ipv je hotelgasten ook nog even uit te knijpen en maar liefst twintig euro te vragen. Meeste hotelgasten zullen nl met de auto arriveren en dan is dit een erg koude douche in zo'n mooie warme Spa. Het is dat ik de kamers zakelijk nodig had anders was ik direct omgedraaid!

Mooie kamer! Lekker bed. Heerlijke douche! En.. Vriendelijke en attente nachtbewaking.

Heerlijk krachtige regendouche op kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen waterkoker en/of Nespresso apparaat op kamer. WC deur sloot niet goed

Heerlijk krachtige regendouche op kamer Toegang tot Spa inclusief. Vriendelijk en behulpzaam personeel

Hotel en sauna prima, restaurant matig niet toegesneden op publiek en te duur

Geen minibar op de kamer. Geen nespresso apparaat of iets dergelijks op de kamer. Prijs kwaliteit verhouding restaurant in Spa Zuiver is ver te zoeken. Ook qua gezonde producten zeer weinig tot geen keus. Geen fruit te krijgen.

We hadden een junior suite, lekker ruim met jacuzzi. Prima kamer met fijn bed! Leuk is ook de gratis entree in Spa Zuiver voor dagje wellness.

Wij hadden een feestje in Amsterdam.

net

Wij hadden een feestje in Amsterdam. Auto neergezet op de parkeerplaats van het hotel en met een ober naar de lokatie gereden. Ook met ober weer terug en prima geslapen, heel goed ontbijt met allemaal goede verse spullen. Daarna hele dag gebruikt gemaakt van de spa...al met al een ontspannen Top weekend!

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Prettig verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Om te kunnen dineren moet je je omkleden en een badjas aantrekken omdat het restaurant binnen de spa faciliteiten valt.

De kamer, badkamer was zonder meer goed

Ik zal helaas niet meer boeken op deze locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het gebruik van de Spa. Deze was in de prijs inbegrepen, maar konden we helaas niet gebruiken gezien badkledij verboden was, zelfs met badjas of handdoek mocht je er niet in. Ik ben van mening, dat er voor gasten die verblijven in het hotel, naar sluitingstijd toe van de Spa, er toch wel een kleine toegeving mocht zijn. Uiteindelijk hebben we het gevoel veel teveel betaald te hebben voor ons verblijf.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Heerlijke 2 dagen gehad hier
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was prima, maar niet superveel keus voor de prijs. De ontbijtruimte zelf was erg leeg en vrij ongezellig. In de hotelkamer geen waterkoker en koffie/theezakje of flesje water of zo...

De sportlessen en de sauna zijn een superaanvulling op het hotel.

Ontspannen in een groen en rustig kader met de stad op een boogscheut weg.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor mij minder toepasselijk in het weekend want spa is dan 'zonder badkostuum'. Een dag in weekend 'met' zou me niet ongenegen zijn :-)

De combinatie hotel-spa is een uitstekend format.

Buiten de " Badkledingsdag " zeker voor herhaling vatbaar !!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

" Badkledingsdag " en daar zit je altijd mee als je 1 overnachting doet in de week, veel te druk en te lawaaierige jonge bezoekers die de essentie van welness niet begrijpen + er is een persoonlijk groot badlaken van ons gestolen.

het welness gebeuren , was op en top

goed MAAR had NOG beter gekund met een wauw gevoel ik kom ZEKER terug
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijtbuffet eerder middelmatig en benadert het hoge niveau van de andere faciliteiten niet wat opviel was de minder goede werking van de lobby Bepaald personeel aan de desk was ronduit onkundig en leken er tegen hun zin te staan, men ziet geen werk en laat de mensen wachten.

Faciliteiten waren zeer ok

Slecht ontbijt met de smoes we wachten op de leverancier
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Slecht ontbijt met de smoes we wachten op de leverancier Ontbijt is vanaf 7 uur Personeel komt pas na kwart over zeven kijken Geen jus en verder niet echt uitgebreid Te duur voor wat je krijg

De spa

Kamer was heel goed.

Tip ontbijt mag nog beetje groter. tip vuilbakje badkamer mag beetje groter.

Kamer was heel goed. Hebben genoten van de rust. Willen zeker nog terug komen.

Wellness met een groot aanbod maar groot gebrek om de kleine foutjes recht te zetten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Afwatering buiten is een ramp. Geen enkele afloop en of afwatering werkt afdoende. Dit levert gevaar om te vallen op. Parking voor hotelgasten zou inbegrepen moeten zijn.

Aanbod sauna's. Opgietingen. Combinatie hotel met wellness. Ligweide en zwembad ideaal bij zonnig weer. De douches binnen zijn eindelijk hernieuwd.

Puur genieten!

Informatie op booking.com over badkledingdagen is niet duidelijk. Kijk zelf even naar wat je wilt.

Mooie en fijne ruime kamer met alle voorzieningen die je zou kunnen wensen. Heerlijk om zo vanuit je hotelkamer naar de spa te lopen die er prachtig bij ligt. De sfeer is er uitstekend (dagen zonder badkleding, met is vaak iets anders). Buitendeel is bij mooi weer nog extra genieten. Echt genieten en dat zo dicht bij het centrum van Amsterdam. Openingstijden van de spa zijn erg ruim waardoor we 's avonds op de dag van aankomst nog heerlijk uren konden relaxen.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Sport en sauna centrum met overnachtingsmogelijkheden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeerkosten van 20 euro vind ik belachelijk. Dame achter balie ook maar ja dat is Amsterdam.....

Mooi gelegen en veel faciliteiten. Nette ruime kamer. Alleen overnacht ivm prijsaanbieding 90 euro ipv dubbele.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Hartstikke goed. Heerlijke spa en prima kamers.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij het weggaan was er weinig personeel achter de balie waardoor veel mensen moesten wachten. En stond je bij sport of hotel dan werd je niet geholpen. Dus moesten we aansluiten bij de spa balie.

Prima hotel. Wat echt een bonus is is de spa. Helemaal geweldig.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Rustige locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers zijn net en modern. Hotel ligt rustig gelegen (vonden wij toch) Wegens tijdsgebrek geen gebruik kunnen maken van alle faciliteiten. Daarover kan ik me niet uitspreken.

heerlijke welness, slecht management
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een paar zaken zijn al meer dan een jaar een probleem en raken maar niet opgelost. Misschien helpt het als iedereen negatieve scores begint te geven. 1 de kraantjes van de douches werken niet 2 polsbandjes voor hotelgasten die naar wellness gaan en het restaurant willen gebruiken werken niet: bij elke doorgang bij het poortje moet je terug naar de receptie 3 bij elke overnachting wordt een borg gevraagd van 200€, welk hotel hanteert zo een aanpak? Achterliggende reden is : wellness gasten vertrekken zonder hun bandje ... 4 klacht bij manager van dienst bleef onbeantwoord

Opgietingen zijn super alsook het aanbod aan saunas.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Prima accommodatie voor een city trip naar Amsterdam

Eigenlijk niets

De kamers waren zeer ruim en goed ingericht. Wellness is een meerwaarde voor de accommodatie. Prima ontbijt ook. Verbinding naar de stad met openbaar vervoer.

Mooi, maar erg duur door extra kosten

Voor badjes, slippers en parkeren extra betalen. Ik ga niet weer naar dit hotel. Het parkeren kost 20 euro. Dit vind ik zwaar overdreven voor een hotelkamer die ze al niet weggeven. Met fietshuur, huur badjes en slippers waren we 100 euro extra kwijt!! Waardeloos. Ondanks de verder goede service, vind ik dit zon tegenvaller dat ik niet terugkeer naar dit hotel..... 100 euro extra voor al een overnachting van 200 euro excl ontbijt is écht te gek voor dit hotel :(

De kamer, het personeel en de locatie is super. Op de fiets ben je zo in het centrum. De welness is echt heel mooi.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Met bezoek aan Amsterdam erbij was het weekend wel oké.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vrijdag was het mega druk. Alle baden en cabines vol. Schreeuwende mensen onder douches. Deuren van sauna's zijn van glas. Je hoort het lawaai buiten. Geen badjas en handdoek voor sauna op de kamer. Vreemd in een spa hotel. Zaterdagmorgen was het gelukkig nog rustig. Ze hadden een aanbieding en lieten iedereen toe.

Ontbijt was goed. Mooie spa.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

kamers zijn comfort,en schoon.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamer werd schoon gemaakt, komen zonder melding of kloppen binnen, kwam net onder de douch vandaan, werd weinig gedaan met deze klacht bij de receptie.

kamers zijn comfort,en schoon.

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Helemaal zen en uitgerust!

Het eten had iets beter gekund. Niet slecht, maar ook niet geweldig.

De junior suite was praktisch ingedeeld en het bad lekker ruim! Genoten van de kamer!!

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Heerlijk!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat er in de kamers geen badjas, slippers en flesje water aanwezig waren. Dit is tegenwoordig bijna in ieder hotel met sauna-zwembad faciliteit aanwezig. Wanneer je een dagje sauna boekt snap ik dat je dit moet huren, maar wanneer je een hotelovernachting boekt vind ik dat dit bij de prijs in moet zitten.

Goede combi sauna-hotel

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Prima om lekker even bij te komen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de hele sauna is er herrie. Geluid van klotsend water. Zelfs in de rustruimte, heel veel herrie van de horeca. We hadden wel te maken met wat chagrijnig personeel. Jammer.

Hele fijne sauna. In het kruidenbad kwamen we heerlijk bij. Buiten in de tobbe zitten was ook heerlijk. Ontbijt zeker heerlijk.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

fijne locatie om even tot rust te komen, grote en mooie kamers
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

er was 's nachts een brommend geluid in de kamer hoorbaar. er werd goed op geanticipeerd door de medewerker en bij de uitcheck is een gebaar gemaakt ter compensatie. goed opgelost zo.

ruime en goed verzorgde kamers

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

De beste in zijn soort, we blijven terug komen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik kom er niet toe te begrijpen waarom de saunameesters iedereen laten buiten wachten tot bij begin van de opgieting. Steeds een stress, een chaos en een geduw. Wat is er mis met gewoon de deur 10 min voor de start open zetten en iedereen geleidelijk en rustig z'n plaatsje laten innemen. Zo komt er ook genoeg frisse lucht binnen en is het minder snel benauwd.

We komen vaak naar Spa Zuiver. Net na Nieuwjaar 2017 waren er extra opgietingen. Er worden steeds nieuwe voorzieningen bijgebouwd: binnen stoombad, infrarood sauna zijn de nieuwe aanwinsten.

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Fijn verblijf!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Beetje jammer dat je geen koffie-/theefaciliteiten hebt op de kamer, zeker als er geen bar o.i.d. is waar je dit 's-avonds laat nog kan krijgen. En pre-autorisatie op creditcard die niet verwijderd was na een week en waar ik achteraan moest bellen.

Rustige mooie kamer, goede saunafaciliteiten, vriendelijk personeel. Met tram snel in het centrum. Ik raad aan om de parkeren bij P+R Olympisch stadion als je met ov reist naar en van centrum. Dan betaal je maar 1 euro per dag, let wel erg goed op alle voorwaarden die hiervoor gelden!!!

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Teleurstellend

Wij dachten een heerlijk avondje samen met hotel en spa even weg te zijn. Bij aankomst om in te checken (hotel) werden we echt door een medewerker onbeschoft geholpen, niet klantvriendelijk en erg arrogant. We waren echt in shock, van gebeurd dit nou echt. Toen hebben we daar wat van gezegd dat het ook anders kon, zegt de medewerker dat het ons probleem is. We hadden met inchecken geen rijbewijs/ paspoort mee, wel een kopie daarvan in de telefoon. Daar ging ze niet mee akkoord en ja meneer hij verloopt ook nog de 17e. Nou waar bemoeit ze zich mee want is gewoon geldig de 8e toen wij er waren. Toen wouden we uiteindelijk alles annuleren (hotel & spa) en dat kon opeens niet! We dachten na inchecken , we gaan het toch proberen, dus wij naar onze kamer (erg koud trouwens) en toch naar de spa geweest maar na een half uurtje zijn we toch uitgecheckt en naar huis gegaan en ook nog eens heel veel geld kwijt. Stemming was zo verpest door het inchecken etc. Echt niet goed!! Je betaalt voor hotel en spa al EUR180, en uiteindelijk komt daar nog EUR20 parkeerkosten bij, badjas huren EUR17 (terwijl je een hotel hebt geboekt) administratiekosten EUR 8,50 Borg van EUR200 Nee geen leuk ontspannend uitje meer.

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Vanaf de Spa zo het hotel in dat is erg makkelijk en fijn.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was zeer matig. jus kan was kapot . Roer ei beetje groenig ! En was niet behaaglijk warm. Parkeren erg duur ,voor hotelgasten. Groot parkeer terrein en erg leeg voor het hotel.

Spa was heerlijk. Super overal dichtbij. Kamers redelijk.Wel heerlijk stil en grote douche.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Heel fijn verblijf gehad maar graag gezondere horeca gezien

- Hoewel we de verwarming op 30 hadden gezet konden we het niet warm krijgen (badjas over wollen trui), gelukkig kregen we na een technische controle een andere kamer die gelukkig wel warmer te krijgen was - Jammer dat er geen mini bar is, wij hadden trek en zin in een drankje. Er is wel op de gang een frisdrank en snoep automaat. - Ik had de horeca in heel spa zuiver gezonder verwacht. Ten eerste was er dus alleen de automaat in het hotel met ongezonde snacks en ongezonde drankjes (cola e.d.) en ook in het spa gedeelte kon ik als veganist érg weinig kiezen. Ik had het anders verwacht bij een 'wellness'.

- Heerlijk bed - Lekker groot bad - Goede douche - Fijn dat er een radio is - De spa is áltijd heerlijk, veel keuze en ruimte en boven gewoon lekker op een bedje liggen is ook zeer ontspannend. - Perfecte locatie als je even tot rust wil komen

Het was ok maar niet geweldig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We vonden het wellness bereik wat groots, onpersoonlijk. Het bijbehorende restaurant was verre van intiem en lijkt meer op gaarkeuken. Niveau van eten was matig. Ontbijt was ok maar ook niet bijzonder.

De kamer was goed, goede bedden, heerlijke douche. Fijn dat je fietsen kunt huren

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Een prima verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was goed, maar wel prijzig.

Dit was zoals verwacht, een prima verblijf voor mijn bezoek aan een congres op het VUmc. Helaas heb ik geen tijd gehad om de faciliteiten uit te proberen.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Genoten bij hotel Spa Zuiver

Iets te drinken op de kamer, bijv. Waterkoker voor thee of koffie. Aanbod automaat op de gang was erg beperkt en alleen frisdrank

Geweldige kamer, spa is schitterend. Heerlijk naast het Amsterdamse Bos en makkelijk om in de stad te komen met bus, tram, metro, taxi.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Heerlijk relaxen!

Ontbijt was niet wauw maar wel ok. Wellness en sportschool zijn super! Vriendelijk personeel en goede fietsen die we konden huren dus voor ons was dit een heerlijk verblijf in Amsterdam!

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Zeer ontspannen, weinig lawaai
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het onbijt, er was al heel snel weinig voorradig. Je kan ontbijten tot10.30, maar om 9.45 waren er al veel dingen niet meer te krijgen en om daar dan 14.50 euro voor te betalen.....

De accomodatie, de kamer

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Te veel geld voor deze kwaliteit
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op zich was het hotel best oké, maar als je bedenkt hoeveel we er voor moesten betalen viel het tegen. Ook de producten die je in de sauna kon nuttigen vonden wij erg duur.

Dat je met badjas van hotelkamer naar sauna kan

Stedentripje Amsterdam & Spa
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was wel erg duur, hier hebben we geen gebruik van gemaakt.

Mooie moderne kamer Dicht bij het Amsterdamse bos Goede toegang tot het openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Rustig en mooie locatie maar jammer dat je geen bar hebt om s avonds iets rustig te drinken
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was geen bar of restaurant buiten de spa. Dus je was verplicht om de spa binnen te gaan voor iets te drinken of eten s avonds . Voor de prijs dat je betaald mag het ontbijt er wel inzitten . Niet echt veel variatie bij het ontbijt en de eieren en spek waren koud .

De rustige ligging . Buiten het centrum en toch maar 20 min met de bus

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

De saunas en wellness waar gebruik van mag worden gemaakt...

Bed topmatras verschoof constant waardoor we alleen in een kuil lagen steeds en ik een zere rug kreeg. In de suite van een hotel verwacht ik gewoon een twee persoonsmatras op een bed. Ook waren er geen badjassen in de suite inbegrepen terwijl er een jacuzzi was en vond ik 20 euro parkeerkosten bovenop de rest erg veel.

De saunas en wellness waar gebruik van mag worden gemaakt waren heerlijk.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Spa faciliteiten goed maar slapen zu ik laten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer waar we sliepen was echt voor het geld waardeloos. Zo klein ,ik zou er zelfs geen kippen in houden. Kamer zonder bad wat ook jammer was.

zwembad met licht zoutig water.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Wel fijn gehad
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer beetje stoffig waardoor ik last had van huisstofmijt van allergie . 0ntbijt was eenvoudig maar netjes. Geen sapjes aanwezig

Goede ligging, vriendelijk personeel

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Spa Sport Hotel Zuiver