Beoordelingen over Hotel de Zevende Heerlijkheid 3-sterren

Grensweg 9, 6277 NA Slenaken, Nederland

#4 van de 11 hotels in Slenaken

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Een aanrader.

Het enige minpuntje was de douche. Deze was onvoldoende afgeschermd, waardoor de vloer bij de wastafel hinderlijk nat werd. Een bredere afscheiding dan wel voorziening om het overtolige water te verwijderen zou een uitkomst zijn geweest.

Het ontbijt was goed verzorgd en er was veel keuze. Tevens werd er tijdig aangevuld. Het uitzicht vanuit het restaurant gedeelte was formidabel. De kamer was niet al te ruim maar het bed was comfortabel.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Zeer goede locatie

Geen tweepersoons bed

Kamer ruime kamer. Prachtig uitzicht en een eigen terras, daarbij heel stil gelegen en dus heerlijk slapen. Prima ontbijt en de mogelijkheid om buiten te zitten met zowel ontbijt als diner.

Mooi gelegen hotel met gepassioneerde eigenaren en zeer vriendelijk personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

Badkamerstank bij aankomst en slechte gelegenheid tot ventileren bij hoge buitentemperatuur

De gastvrijheid van alle personeel, het ontbijt, het uitzicht, een "eigen" buiten zit gelegenheid, de omgeving

Het was fijn en relaxed en een schitterend uitzicht

De vloerbedekking en badkamer waren al een aantal jaren oud maar thuis doe je toch ook 10 jaar of langer met je vloerbedekking en badkamer

We hebben een goede nacht en dag gehad. De kamer is gewoon, gezellig, schoon maar niet groot. Althans onze kamer. Maar wel precies zoals was gezegd. Het bed was prima. Het ontbijt was heerlijk. Genoeg bollen, beleg enz. Heerlijke verse koffie. Wij vonden het voor herhaling vatbaar. Het personeel is erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Lekker tot rust gekomen.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Niets viel echt tegen, maar als er een puntje van kritiek moet zijn is dat het tijdstip van de dagelijkse schoonmaak van je kamer onduidelijk was.

De ongedwongen sfeer. Het vriendelijke personeel en de prachtige omgeving.

Wij hebben genoten van de gastvrijheid en de ongedwongen sfeer, dit alles in een prachtige omgeving.
    • Junior Suite met Balkon

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is goed verzorgd en de koffie is heerlijk. Als het weer het toelaat is dineren op het buiten terras een aanrader! Prachtig uitzicht over de Limburgse heuvels.

Heerlijk , wij hebben er van genoten!
    • Tweepersoonskamer met Terras

Weinig en krappe parkeerplaatsen.

Geweldige jonge en ambitieuze eigenaars! Prachtig mooie inrichting van het gehele hotel. Wij hadden een kamer met een (gedeeld) terras. Adembenemend uitzicht vanuit onze kamer en het terras. De geserveerde maaltijden zijn echt om je vingers bij af te likken. Wij komen hier zeker weer terug! Toppie👍👍👍

Fantastisch, ofwel we komen zeker terug.

Ons beviel het geheel. Ontvangst hartelijk. Kamers netjes en schoon. Lekkere koek van plaatselijke bakker als leuk extraatje. Terras gezellig met fantastisch uitzicht. Bediening heel netjes. Eten heerlijk. Lokatie super. Ontbijt heel lekker en met zorg. Alles zeker voor herhaling vatbaar.

Zeer aan te bevelen

Geen washandjes en het zpu prettig zijn als er verduistering rolgordijden geplaatst werden dan kan de gast zelf beslissen of hij of zij graag licht of dpnker slaapt

De vriedelijkheid

Hier ben je welkom
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Het stoorde ons niet echt maar goed om weten is misschien dat hier geen airco op de kamer is.

We hadden een deluxe kamer en die was heel groot. Er is ook een terrasje en een heel mooi uitzicht. Je voelt je meteen 'in de natuur'. De kamer is er niet splinternieuw maar wel netjes. De gastvrouw en gastheer waren zeer vriendelijk en doen echt alles om het de gasten naar hun zin te maken. Het is een jong koppel en je ziet dat ze vooruit willen met hun zaak. Het ontbijt vonden we lekker met genoeg keuze (verschillende soorten brood, broodjes, croissants, zoet en hartig beleg, yoghurts, eigengemaakte granola, eitjes, fruitsla, en vlaai) en koffie en thee die aan tafel worden bediend (We konden op het terras buiten zitten! Binnen kon ook maar het was mooi weer). Een bonus vonden we de wandeltips. De wandelroute die we meekregen, start vanuit het hotel en is tot in het detail uitgeschreven. Zo verkenden we de streek in een mooie 7,5 km. We vonden dit een mooie plaats om te overnachten op een weekend waarin we Maastricht en Valkenburg bezochten. Deze plaats is veel rustiger en we voelden er ons heel welkom.

Prima. Wij brachten mijn vader naar André Rieu en wilden zelf ook graag een leuk weekend.

Zie bovenstaande.

Ontbijt was prima. Koffie/ theefaciliteiten beetje verouderd. Voor deze prijs zou ik een Nespresso verwachten. Uitzicht is geweldig. Wij hadden een kamer beneden, daar kan geen raam open dus vanwege de temperatuur moesten we de deur open laten staan.

Het hotel ligt tegen een heuvel.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Eigenlijk kunnen we niets negatief vermelden.

Het hotel ligt tegen een heuvel. De kamers aan de achterzijde kijken in het landschap. En dit geeft een meerwaarde aan de kamer met terras. Het uitzicht is gewoon fantastisch. De kamer was oke, alles proper en functioneel. We hebben er ook savonds gegeten, lekker! De ligging in het kleine Slenaken was voor ons ideaal. Van daaruit ben je meteen aan de mergelland route.

ochtend personeel bij het ontbijt was erg vriendelijk, en...

ochtend personeel bij het ontbijt was erg vriendelijk, en het ontbijt was erg goed verzorgd. Tevens mochten onze fietsen in een aparte ruimte op slot.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Ruime kamer met prachtig uitzicht.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

De badkamer is gedateerd. Douche hangt niet optimaal en instap in bad om te douchen is ook niet meer van deze tijd.

Ruime kamer met prachtig uitzicht.

Mooi en rustig gelegen hotel in prachtige omgeving
    • Tweepersoonskamer met Terras

De kamer grenst direct aan terras van restaurant waardoor privacy in geding is. Mensen kunnen eenoudig vanuit restaurant-terras naar kamer-terras lopen. Suggestie zou zijn om voor de betreffende kamers iets van vitrage e.d. te plaatsen.

Mooie locatie Rustig gelegen hotel Mooie uitvalsbasis voor wandelingen

Mooi Hotel met prachtige ligging en uitzicht. Top!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

De bedden mogen een keer een nieuw matras krijgen.

Vriendelijke bediening, duidelijke uitleg en betrokkenheid personeel. Nette kamer zoals aangeboden. Lekker eten en drinken. Kortom: zeer prettig verblijf en kom zeker nog eens terug.

Een top weekend in een prachtige wandel- fiets- en golf omgeving!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

De ontvangst en sfeer in het hotel waren zeer plezierig. De kamers boden een prachtig uitzicht en waren prima, misschien wel iets gedateerd. De brasserie was net helemaal verbouwd, dus de kamers komen waarschijnlijk later ook nog aan bod. Heerlijk ontbijt en diner. Al met al een heel fijn verblijf!

Een woord: Super!

Kan me niet bedenken!!!

Zeer aardige gastvrouw. Aangezien we zaterdag vroeg moesten vertrekken. Had ze speciaal voor ons het ontbijt vroeg geregeld en konden we nog even heerlijk genieten van het ontbijt en de mooie omgeving vanaf het terras.

Heerlijk hotel in een prachtige omgeving, een echte aanrader.
    • Tweepersoonskamer met Terras

De matrassen waren te zacht.

Nette kamer met terras. Het ontbijt was heerlijk heel gevarieerd en alles was er voldoende. Ook hebben we heerlijk gedineerd.

Zegge het voort, zegge het voort.

Helemaal niets

Prima ontvangst. Heerlijke accommodatie. Uitermate vriendelijkheid en spontaniteit van de gastvrouw. Ontbijt meer dan voldoende. Restaurant en veranda/terras met panoramisch zicht om U tegen te zeggen.

Leuk kleinschalig hotel van enthousiast jong stel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

eerlijk? Bij het avondeten vragen om gezond Hollands kraanwater naast de wijn en dan te horen krijgen dat dit echt niet kan, is jammer want het plaatje klopt verder wel. Dus ach, alle omzet is welkom dus het wordt ze vergeven! Je gunt het ze dan ook weer wel.

Leuk kleinschalig hotel van enthousiast jong stel. Leuke moderne inrichting bar/restaurant/serre. Gastvrij. Mooi uitzicht kamers achterkant met terras. Iets wat verouderde inrichting enkele kamers maar keurig onderhouden. Heb het idee dat ze hier de komende jaren nog echt in gaan investeren. Ontbijt was erg goed.

Een aanrader.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

(Helling naar fietsenstalling is wel stijl, maar personeel is behulpzaam.)

Onze kamer heeft eigen terrasje met fantastisch uitzicht. Rustig gelegen, fraaie wandeltochten vanuit hotel. Prima ontbijt / uitstekende koffie. Vriendelijke eigenaresse.

De locatie is uitstekend.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Bij kamer 4 staat een ventilator op het dak en dat hoor je wel de hele nacht. En de deuren mogen wel eens gesmeerd worden. Als er iemand in de gang was hoorde je de deur teveel. En ook de wasmachines van de keuken hoor je te erg.

De locatie is uitstekend. Binnen 5 minuten lopen ben je in Belgie. En het terrasje voor dekamer is ook ideaal met uitzicht op een z.g. berg in NL. Mensen waren zeer vriendelijk en ontbijt prima.

Prima verblijf om effe lekker weg te zijn

Wij hadden een tweepersoons kamer met een tweepersoonsbed. Het bed was aan de krappe kant. Hadden liever twee eenpersoons bedden naast elkaar gehad. De kamer lag aan de zonkant waardoor het behoorlijk warm werd in de kamer. Er konden twee kleine raampjes open voor frisse lucht.

Vriendelijk personeel, prima ontbijt en diner. Overdekte plek voor E-bikes inclusief oplaadpunt. Parkeerplaats naast het hotel voor de auto. Vanaf het terras een prachtig uitzicht en lekker rustig.

Het verblijf was voorteffelijk, aardige mensen goede kamer

Er is iets mis met de hoeveelheid wijn , die in een glas geserveerd wordt. Als je voor hetzelfde bedrag rode wijn besteld krijg je 50% meer wijn

Uitstekend ontbijt heel vriendelijk personeel

Fantastisch!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Het bad was erg klein en het eten prijzig en niet heel bijzonder.

De kamer was schoon,netjes,ruim en het uitzich vanuit de kamer sprookjesachtig! De omgeving is echt overweldigend en we hebben enorm genoten!Dat onze hond hier mee mag waa voor ons ook een enorm pluspunt. Het personeel is heel vriendelijk en de service top! Vanaf je kamer, het terras en het restaurant kijk je uit over een betoverend uitzicht van heuveachtige weilanden met bomen en soms schapen of koeien. Echt prachtig!

Fantastische ligging .Klantgerichte instelling.Prima verblijf
    • Tweepersoonskamer met Terras

Wij zouden het niet weten. een zeer prettig verblijf

Prachtige ligging. Zeer vriendelijk personeel. Klantgericht en ontbijt en diner waren perfect. Vooral diner Ontbijt ruim voldoende ,gelukkig niet overdreven

Heerlijk!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

Prachtig uitzicht vanaf het terras (ook vanaf het terrasje bij onze kamer). Prima keuken (ontbijt en diner). Hondvriendelijk. Prachtige wandelingen te maken vanaf het hotel (routes kun je in het hotel krijgen), auto heb je niet meer nodig.

Aangenaam hotel met leuke inrichting en uitzichtrijk terras waar het bij mooi weer goed veroeven is.
    • Junior Suite met Balkon

Voor mensen die niet goed te been zijn is er geen lift om hogere verdiepingen te bereiken. Er is geen airco op de kamers , wat tijdens ons verblijf op de kamer onder het puntdak wel voelbaar is bij warm weer . We kregen verkoeling nadat we bij zonsondergang de schuifdeur naar balcon en de ramen open deden

Het uitzicht vanaf de kamer met balcon en vanaf het terras . Vriendelijke ontvangst en bediening tijdens ontbijt en avondeten.

Geweldig weekendje weg
    • Junior Suite met Balkon

Parkeerplaats aan de krappe kant.

Prima ontbijt op een terras met een geweldig uitzicht over het gulpdal. De douche was voor mij aan de lage kant, maar vormde geen probleem. Zeer aardige eigenaresse en personeel. Mooi balkon met schuifdeuren bij de junior suite. Genoten.

Mooie ligging, vriendelijk personeel, lekker ontbijt.

De superiorkamer met twee single bedden is erg klein en zeker niet geschikt voor mensen die wel een kamer maar geen bed willen delen. De tussenruimte bedraagt amper 10cm.

Mooie ligging, vriendelijk personeel, lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Reeds bij het voorafgaande mail-contact met de uitbater bleek dat deze bezorgd was om alles tot in de puntjes te regelen voor zijn gasten. Vanaf onze aankomst deed men alle moeite om het verblijf voor ons zo aangenaam mogelijk te maken, zelfs voor onze zieke hond was er extra aandacht. De kamer was prima in orde, de bediening was vriendelijk en het schitterende landschap zorgde voor de "final touch"! Een aanrader!

Heerlijk ontbijt en fantastische keuken.

Onze bedden schoven iets te gemakkelijk uit elkaar.

Heerlijk ontbijt en fantastische keuken. Mooie streek. Terras met ruim zicht over de vallei, moet aangenaam verpozen zijn ... bij beter weer.

Als ze het eten verbeteren kan dit volgens ons een tophotel worden waar het gezellig verblijven is.

Het avondeten kon beter. Soep was lekker maar de combinatie van het hoofdgerecht was smakeloos (groenten leek op een potje babyvoeding). Een gemiste kans: komen nog terug maar gaan elders eten.

De vriendelijkheid en het logement was prima en voldeed aan onze verwachtingen.

Het is goed toeven bij de Zevende Heerlijkheid.

Weinig parkeergelegenheid. Kamer 1 heeft een vrij smal bed. Daarna kamer 15 gehad met twee aparte ruimere bedden.

Goeie sfeer, goede service (extra dekbed). Lekker Paasdiner!

Zeer prettig

Eigenlijk niks. Verbeterpuntje: deur o.i.d. voor de douche plaatsen. Nu is de hele badkamer kletsnat na het douchen.

Schone en zeer nette kamer. Prima ontbijt. Rustige en prettige ligging.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Zeer vriendelijke eigenaars, heel behulpzaam

Zeer vriendelijke eigenaars, heel behulpzaam Lekker gevarieerd ontbijt, aangevuld met home-made en streekproducten. Diners waren voortreffelijk. Mooi uitzicht en leuke wandelingen

Fijn hotel met mooi uitzicht, vriendelijk personeel, prima...

Kamers en badkamer zijn nog wat ouderwets (restaurant wel al in nieuw jasje), maar wel prima comfortabel.

Fijn hotel met mooi uitzicht, vriendelijk personeel, prima restaurant, heerlijk ontbijt

Inmiddels 2x geweest en gaat dit jaar nog een 3e x worden!

Hahaha het weer, het had wat warmer gemogen.

Zeer goed ontbijt. Bediening vraagt hoe je je eitje gebakken wilt hebben. Sfeervol restaurant met fantastisch uitzicht. Wij kwamen laat aan na sluitingstijd van de keuken door file leed maar konden toch lekker dineren.

Fantastisch uitzicht in een “rustige” omgeving
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

De breedte van de parkeergelegenheid.

De vriendelijke ontvangst. Fantastisch uitzicht vanaf de kamer en ontbijtzaal. De mogelijkheid om in de avond (rondom sluitingstijd) nog ontspannen wat te drinken.

Een heerlijk weekendje weg in een knus hotel in een mooie omgeving!

Een verwarming/ radiator of vloerverwarming in de badkamer zou fijn zijn! Dat is er nu niet en met een lage temperatuur buiten, voelt de badkamer niet comfortabel aan.

Ontbijt was heerlijk! Lekkere verse broodjes en genoeg om ze mee te beleggen. Ruime kamer op de begane grond, met een ruime badkamer en de mogelijkheid om zelf nog een kopje thee te zetten. Prachtige omgeving!

Gemoedelijk hotel met zeer vriendelijke eigenaars.

Gemoedelijk hotel met zeer vriendelijke eigenaars. We hebben genoten van het ontbijt & diner en het mooie uitzicht. In de gezellige brasserie kun je heerlijk vertoeven, ook als individuele reiziger.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Aangenaam verblijf door de sfeervolle inrichting, het mooie uitzicht en de gastvrijheid
    • Junior Suite met Balkon

Douchen in het bad met een te kort douche- badscherm. Zelfs met bijzondere aandacht douchen levert een natte badkamer op. Beperkte parkeerruimte

Heel aangenaam hotel, klein, gezellig, sfeervol ingericht, met gastvrij en enthousiast personeel (ook de eigenaren). Prettige sfeer en heerlijk uitzicht ook.

Veel te kort.

Eigenlijk was alles goed. Van ontvangst tot vertrek. Deze mensen runnen dit hotel met passie en liefde. Mooie kamers, super uitzicht op de heuvels. Schoon, netjes, rustig. 's Avonds lekker genieten van een drankje in de bar. En het ontbijt wat lekker en bovenal vers. Kortom een echte aanrader.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Klasse

Geen minpunten !!!

Mooi gelegen, uitzicht modern en toch warm aangekleed en van alle comfort voorzien! Ontzettend gastvrije onthaal en mensen! En een vorstelijk ontbijt.

Prima hotel!

Zeer sympathieke eigenaren en vriendelijk personeel. Goede bedden, prima kamer, heerlijk ontbijt met vers gemaakte eieren naar wens. Mooi uitzicht over de heuvels. En uitstekende uitvalsbasis voor wandelingen, fietstochten en een dagje Maastricht.

Mooie locatie waar je je mede door de goede ontvangst meteen thuis voelt.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Ik kan me voorstellen dat de voorkant van het hotel er iets meer uitnodigend uit zou kunnen zien. Misschien nog te maken met de renovatie die kort geleden plaats vond?

Bijzonder aardig personeel. Geriefelijke kleine comfort kamer met prachtig uitzicht. Diner was was smakelijk en s'ochtends een prima ontbijt. Wandel mogelijkheden volop vanuit het hotel.

wij komen nog terug!

Na een warm onthaal werden we naar onze ruime, nette kamers gebracht met een verbluffend uitzicht. 's Avonds konden we genieten van een heerlijke maaltijd die de ochtend daarop werd gevolg door een even lekker (en uitgebreid) ontbijt.

Leuk klein Hotel in een prachtige omgeving net buiten de drukte.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

We hebben 's avonds in de Brasserie gegeten. Ik had een Limburgs stoofpotje besteld en was er niet kapot van, het leek meer op een grijze soep met doorgekookt rundvlees dan op een stoofpotje, dat was jammer. Verder prima gegeten. De bediening was zeer vriendelijk en opmerkzaam. Wij hadden de kamer met terras. De kamer was prima en het terras ook fijn, zeker in de zomer. Minpunt vonden wij dat we geen raam open konden zetten in de nacht. Dan moest de schuifpui open en dat vonden wij niet prettig, omdat iedereen daar zo bij kon komen.

We werden gastvrij ontvangen door de dame van de Brasserie. Heerlijke koffie met vlaai. Het ontbijt is prima, alles voor handen en goed van smaak. Er wordt gevraagd of je een eitje wilt en zo ja op wat voor manier. Lekkere koffie en verse broodjes. Yogurt en eigengemaakte granola en vers fruit. De gemoedelijkheid van een klein hotel vonden wij heel fijn en we komen zeker nog eens terug.

Heel goed hotel met vriendelijk personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

We hadden onze hond bij...alleen de kamer was voorzien van tapijt dat was iets minder dan bv tegels of vinyl....

Rustige omgeving. Mooi uitzicht. Vriendelijke uitbaters. Geweldig lekker eten in de brasserie en super ontbijt.

personeel was vriendelijk en mooi locatie.

kamer

Het ontbijt was goed, kamer lag langs de weg en was gehorig. De gordijnen waren doorschijnend was nu niet zo erg maar in de zomer is dit niet fijn. Ze moesten deze kamer nog renoveren.

Rustig en gastvrij verblijf op prachtige locatie

De WiFi deed het niet altijd goed en er had meer keuze kunnen zijn in het diner.

Prachtige locatie, prima bedden en kamer, uitgebreid ontbijt en zeer vriendelijke service.

Prachtige locatie, goed ontbijt maar kamer erg klein
    • Tweepersoonskamer met Terras

De kamer zelf was minimaal; klein, er kan geen raam open maar wel een deur die klemt, erg kleine badkamer (klein zeepje als doucheproduct). Helaas ook nogal gehorig; de kamer ligt naast de bar/eetgedeelte waardoor late avondgasten (in combinatie met de houten vloer) heel goed te horen zijn. Voor een overnachting prima, maar prijs kwaliteit vond ik v.w.b. de kamer die je krijgt niet helemaal kloppen. Ontbijt, ligging en vriendelijke mensen waren helemaal prima.

Locatie is erg goed. Direct aan de wandelpaden, aan redelijk rustige weg. Zeker als je aan de achterzijde zit, merk je niet van het verkeer. We hadden een kamer aan de achterzijde met terras en prachtig uitzicht. Goed ontbijt en aardige eigenaren en personeel. De bar/eet- zitgedeelte in mooie stijl opgeknapt. Hopelijk ook een keer bij de comfort-kamers.

Lekker hotel voor niet teveel geld

Beetje verouderde ambiance

Prachtige ligging van het hotel in het mooiste gedeelte van Zuid Limburg, mooi uitzicht vanuit de ontbijtruimte op de omgeving. Vriendelijk personeel, lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Verblijf was te kort. Als we teruggaan dan is het om te eten.

De kamer viel tegen. Inrichting matig. Kamer had een plat dak waarop 24 uur lang een afzuiginstallatie staat te brommen.

Ontbijt was prima. Ook het diner in de Brasserie was uitstekend en smakelijk.

uitstekend verblijf in prima prijs-prestatie verhouding. Compliment voor de jonge uitbaters !!

er viel niks tegen

uitstekende accommodatie waar ook de hond welkom was. Smakelijke lunch en diner gerechten. Een relatief kleinschalig hotel met persoonlijke betrokkenheid.

Verrassend vanzelfsprekend

Beetje jammer dat er geen kraanwater bij het diner en de wijn wordt geserveerd. Driekwart liter plat water voor € 6,25 vond ik buiten proportie.

Ontbijt was prima en verrassend. Uitstekend 4 gangendiner. Vriendelijke en professionele bedoening.

Heerlijke vakantie op een mooie locatie!

Het hotel is sfeervol gerenoveerd. Het terras en de serre hebben een prachtig uitzicht op de Limburgse heuvels. Ontbijt is prima en s avonds kan je er ook lekker eten. Onze kamer was rustig en gezellig. je kunt zelf thee en koffie maken op de kamer.

Rustig gelegen locatie met wonderschoon uitzicht.

Parkeren ietwat krap, avondeten voldoende, niet bijzonder.

Prachtige locatie met wonderschoon uitzicht, heerlijk zitten op het terras en in de tuinkamer, gelegen aan een rustige weg, keurige en schone kamers, prima ontbijt, ruimte om racefietsen veilig neer te zetten.

We hebben genoten
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

,s morgens. Lawaai van schuivende stoelen .eetzaal ligt boven een aantal kamers

Heerlijk diner, goed ontbijt ,mooie kamer met terras en mooi uitzicht op de heuvels

Prima voor een aantal dagen.

Ontbijt zou beter kunnen, niet erg uitgebreid en croissants waren slap.

Personeel, bleken achteraf de eigenaars te zijn waren zeer vriendelijk en attent.

heerlijk

dikkere gordijnen nu slecht geslapen door het licht van het reklamebord buiten scheen door de gordijnen heen.

heerlijk ontbijt gehad alles vers ,en we zijn niks te kort gekomen alles werd gelijk weer aangevuld keurig.

Goed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

Kapotte overgordijnen. En ik kreeg een rappelement , de asbak! geleegt in de pendaal emmer (de kamer stonk naar rook)

De locatie,dekamer en je kon eenkopje thee of koffie zetten fijn. heerlijk rustig.

goed voor een nacht of twee

kamers moeten dringend opgefrist worden terras aan de kamer had geen zonneparaplu geen airco of frigo op de kamer kleine parking

vriendelijk personeel gewoon standaard ontbijt

Gastvrije medewerkers, fijne royale kamer (junior suite),...
    • Junior Suite met Balkon

Gastvrije medewerkers, fijne royale kamer (junior suite), heerlijk ontbijt en diner, fijn dat de hond welkom is. Sympathieke jonge ondernemers met veel enthousiasme voor het vak! Wij komen graag terug.

Zeer goede keuze voor verblijf in deze regio.

niets... waren erg tevreden

Uitzicht was prachtig op de heuvels vanuit de eetkamer. Kamer was uitstekend. Diner ook in hotel gebruikt en dat was zeer goed (bjiv. mooie borden opmaak). Ontbijtbuffet was zeer gevarieerd.... ruime keuze met erg lekker brood. Vriendelijk personeel.

Een jong bedrijf met jonge ondernemers met nog heel veel goede ideeën.

Weliswaar tijdens ons verblijf, gezien het weer, niet echt nodig, maar bij warm weer zou een airco wellicht wenselijk zijn.

De persoonlijke benadering door de eigenaren en personeel. En de uitstekende kwaliteit van de keuken.

Rustig, genoten van het uitzicht en heerlijk gefietst in de omgeving. Fijne sfeer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Voor mij persoonlijk het bed. Nadat ik dat gemeld had, werd er een ander bed geregeld. Super!!

Het ontbijt was heerlijk. Ruime keuze. Geen dag hetzelfde.

Goed.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Onze kamer grensde aan de eetzaal en lag dicht bij de keuken. Geluiden uit de eetzaal en uit de keuken waren goed hoorbaar.

Slenaken ligt in een mooie omgeving waar je prima kan wandelen. Het ontbijt was OK, voldoende keuze. Lekkere koffie. Vriendelijk personeel.

Hotel met weergaloos uitzicht
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

Meer dan zes auto's passen er niet op op het parkeerterrein naast het hotel. En dan is het voor aan de straat parkeren of even verderop in het dorp op een groot parkeerterrein.

Het uitzicht vanaf ons eigen terras, dat verveelt nooit!

Fijn

Er waren geen minpunten

de gelijkvloerse kamer met terras, het rustige terras achter het hotel met prachtig uitzicht op de heuvels, het heerlijke ontbijt met verse producten, de vriendelijkheid van de eigenaars en personeel.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Gastvrije eigenaars, knus hotel met prachtig uitzicht.

Een heerlijk verblijf gehad. Gezellige ontvangst met koffie. Kamers zeer schoon en knus. Wij hebben genoten van een 3-gangen diner met overheerlijke soep. Komen graag nog eens terug om te genieten van jullie gastvrije en gezellige hotel met prachtig uitzicht.

De ligging, met name rust en omgeving, van hotel en uitzicht...

De ligging, met name rust en omgeving, van hotel en uitzicht over het dal zijn adembenemend! De ontvangst van de eigenaren is goed en persoonlijk. Het ontbijt is prima. De lounge en ruimte voor ontbijt is gerenoveerd en heeft een warme uitstraling. Het meubilair is voldoende. De kamers zijn gedateerd en wachten op renovatie.

Hotel met mooie ligging, net buiten dorpskern; keuken is echter geen aanrader!

De zaak wordt sinds enkele maanden uitgebaat door nieuwe, jonge eigenaars; de keuken staat echter klaarblijkelijk nog niet op punt: het diner was werkelijk ondermaats en amateuristisch!

Prachtig uitzicht vanuit het restaurant en het buitenterras!

Niet boeken als u voor een rustige nacht komt...
    • Tweepersoonskamer met Terras

Enorme herrie tot ver na middernacht omdat er een pubquiz o.i.d. gehouden werd. Het hotel is erg gehorig en doordat de kamers een verdieping lager liggen dan bar/restaurant, hoor je niet alleen de muziek en het publiek, maar ook de voetstappen en al het geschuif en gesleep met meubels over de houten vloer.

Hotel ziet er een stuk moderner uit sinds de nieuwe eigenaren het hebben verbouwd. Uitzicht is onveranderd prachtig.