Beoordelingen over Hotel Zwanenburg Amsterdam Airport 3-sterren

Olmenlaan 52, 1161 JX Zwanenburg, Nederland

#2 van de 2 hotels in Zwanenburg

Lekker geslapen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mijn vlucht was al om 7.00 uur en moest echt rennen om hem te halen (1e shuttle gaat pas om 05.30. ) Ontbijt was niet inbegrepen.

Dat er een shuttle van en naar het vliegveld was

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Prima hotel voor 1 nachtje.
    • Superior Driepersoonskamer

Verwacht geen luxe, maar vriendelijk personeel en gunstige ligging voor vliegen vanaf Schiphol.

Prima hotel voor 1 nachtje. Wij gebruiken dit hotel wanneer we vliegen van Schiphol. Auto kun je daar parkeren en laten staan (tegen geringe betaling) en hun shuttlebus brengt en haalt je van Schiphol.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat zij alleen in de ochtend vervoer hebben naar schiphol.

Dichtbij het centrum. Wij hadden een nachte geboekt , en gebruik gemaakt van de gratis vervoer naar schiphol.

Het was prima voor ons doel. Overnachten en parkeren.
    • Budget Een- of Tweepersoonskamer

Ontbijt was goed maar niet heel geweldig.

We konden overnachten en de auto 13 nachten laten staan, zodat we relaxed konden gaan vliegen naar onze vakantiebestemming. Daarom hadden wij hier geboekt. We werden met een busje naar en van Schiphol gebracht. Erg prettig. Zeer geschikt hotel voor ons doel.

Dat het ochtend was geworden en ik weer weg kon.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was 40 graden celcius,moest een tientje betalen voor de airco,die na een uur werd aangezet,wat een droevige vertoning,nooit meer

Dat het ochtend was geworden en ik weer weg kon.

Redelijk
    • Budget Een- of Tweepersoonskamer

Kleine kamer voor twee personen

Goed voor het doel, een vlucht jn nachtelijke uren vanaf Schiphol. Afgezien van parkeren bij hotel en nachtshuttle, parkeren op P4 is goedkoper

ontgoochelend
    • Budget Een- of Tweepersoonskamer

lawaaihinder...te weinig dakisolatie....en toch sober hoor...liever wat meer te betalen op betere locatie in het vervolg...vertrokken nu moe op reis...geraakten bijna niet uit de zachte matrassen...

Kamer was heel eenvoudig...soort verandakamer eigenlijk en ongelooflijk veel lawaaihinder van dalende vliegtuigen...té zachte matrassen....en kleine ruimten eigenlijk....in omgeving wel makkelijk avondeten gevonden

De kamer was klein maar prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Veel overlast van vliegtuigen. Wij moesten vroeg weg dus konden geen gebruik maken van de shuttle. Taxi kosten vielen vies tegen. Dat doen we dus niet meer!

De kamer was klein maar prima. Alles netjes en schoon

Kamer, bed en inrichting prima in orde!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer met alleen een bad, doucheslang te kort voor normaal gebruik. Vlekken in het bad, water loopt slecht weg. Geen lichtdichte gordijnen.

Kamer, bed en inrichting prima in orde! Personeel vriendelijk. Veel vliegverkeer, maar dat weet je als je op deze locatie boekt.

NIet voor herhaling vatbaar.
    • Budget Een- of Tweepersoonskamer

Ik was laat voor het ontbijt, maar wel binnen de tijd. Werd weg gekeken en men begon met opruimen.. Kamerdeur viel niet in slot en moest voortduren gesloten worden.

Het bed.

Fijne verblijf die perfect aansloot op mijn vlucht op Schiphol!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douchekop was niet heel fijn. Maar dat is ook persoonlijke voorkeur.

De bedden sliepen lekker en de pooltafel was een gezellige extra waar we gebruik van hebben gemaakt

Vriendelijke mensen, een fijn bed en het was er rustig.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vriendelijke mensen, een fijn bed en het was er rustig. Prima plek om te overnachten. Het is geen luxe hotel, maar alles wat je nodig hebt om te overnachten is er. Ook de gratis parkeerplaats was goed.

Vooral praktische overnachting
    • Vierpersoonskamer met Lang Parkeren en Vervoer naar de Luchthaven

Onze vlucht was om 6u50 waardoor er geen gratis shuttle dienst was. Dit stond wel duidelijk op de website, maar dat hadden we niet gezien. Gelukkig (mits 35€ extra werd dit wel onmiddellijk voor ons geregeld. Vloerbedekking (vast tapijt) is minder hygiënisch! Het was erg koud in de gang en in de bar!

Overnachten tamelijk dicht bij de luchthaven zonder stressproblemen om tijdig op de luchthaven te geraken en de auto daar te kunnen parkeren.

Prima hotel voor een overnachting.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Redelijk kleine badkamer. Voor de rest was alles prima.

Prima hotel voor een overnachting. We hadden een feest in de buurt (Sugar City) en hebben er eigenlijk alleen geslapen. De prijs-kwaliteit verhouding voor regio Amsterdam/Schiphol is zeer goed!

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Prima voor een nachtje
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen water koker op kamer, maar werd opgelost door vriendelijk personeel. Parkeer ruimte was vol, ook dara werd een plaatsje gemaakt dus opgelost

Kamer op orde WiFi prima

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Niet duur en goede uitvalsbasis voor strand en stedentrips en grtis parkeren.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vriendelijke ontvangst. Prima kamer. Rustig. Gratis parkeren. Goed ontbijt. Goede uitvalbasis om de volgende ochtend richting centrum Amsterdam te rijden.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Voor het doel oké!
    • Budget Een- of Tweepersoonskamer

De kamer was steenkoud, het duurde een paar uur voor het een beetje warm was.

Vriendelijke mensen . De shuttle bus was zowel bij het ophalen als het wegbrengen mooi op tijd

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Niet aanbevelenswaardig, wel een goede shuttle naar Schiphol.
    • Budget Een- of Tweepersoonskamer

Het hotel was matig schoon en slecht onderhouden. De aanvankelijk aangeboden kamer was treurig. De tegen een forse meerprijs aangeboden kamer was beter. Het personeel en vooral de eigenaresse gaf je niet het gevoel, dat je welkom was.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Laat ingecheckt, vroeg weer eruit maar ideaal hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Persoon aan de telefoon sprak wat gebrekkig Nederlands. Maar dat is niet eens een minpunt eigenlijk.

Het tot laat inchecken was heel handig. 's Middags nog gebeld en het was mogelijk tot 00:00 uur. Helaas liepen mijn werkzaamheden iets uit, maar om 00:05 kon ik gelukkig zonder problemen nog inchecken. Nette kamer voor een nette prijs. Op loopafstand van SugarCity Events (evenementenlocatie).

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Redelijk !
    • Budget Een- of Tweepersoonskamer

We hebben een budgetkamer geboekt maar dat doen we nooit meer.Ze zijn op de begane grond 8 of 10 naast elkaar. Deze kamers zijn schoon maar heel gehorig, je hoort als de douche of de Wc gebruikt wordt of als heel laat de mensen aankomen en buiten of binnen zitten te praten.

Heel goede service van de luchthavenshuttlebus ook 's nachts (tegen betaling ).

Prima voor als je een vroege vlucht hebt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douche was niet heel prettig, er kwam weinig water uit. Het personeel vond het maar onhandig dat we 's ochtends vroeg weg moesten voordat de receptie bemand werd. Na wat discussie hebben we maar afgesproken dat we de sleutel wel weer terug kwamen brengen wanneer we de kamer eenmaal geopend hadden. Een brievenbus voor de sleutel was handig geweest. Wat ook wat onhandig is is dat je de afstandsbediening voor de TV bij het uitchecken bij de receptie moet inleveren.

We hadden dit hotel geboekt omdat we redelijk ver van Schiphol wonen en we een vroege vlucht hadden. Bij dit hotel kan je gewoon buiten parkeren, en het is vanaf daar een kwartiertje rijden naar P3 van Schiphol. Kamer was simpel, maar prima. We hebben hier letterlijk alleen geslapen.

Zie boven

Ontbijt is gewoon goed! Personeel ( zeker op zondag!) zeer vriendelijk! Het enige wat we minder vonden dat de motel-kamer wat muffig rook...goed luchten zou ik zeggen...

Matige accomodatie maar wel handig voor een vroege vlucht
    • Budget Een- of Tweepersoonskamer

De kamer is klein en gedateerd. Het bed lag niet goed. Ook waren er niet veel eetgelegenheden in de omgeving. Voor het ontbijt moest extra bijbetaald worden. Personeel is niet heel vriendelijk. De luchthavenshuttle doet er normaal 15 minuten over tenzij het druk is. Dat was bij ons het geval en de rit duurde daarom 40 minuten.

Het hotel biedt een gratis luchthavenshuttle die op afspraak bij het vliegveld komt. Het hotel was voor ons erg handig omdat we een vroege vlucht hadden vanaf Schiphol.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Doordat er geen lift is,is het wel niet zo gemakkelijk op de eerste en tweede verdieping te geraken wanneer er geen hulp is. Die hulp was er wél bij aankomst maar niet bij het vertrek. Ma

Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid. De kamer was goed en volledig uitgerust.

6,0
    Verblijf is goed verlopende maar niet klagen

Alles validatie beetje klein uit en mag een beetje gerestaureerd worden en ontbijt mag zeker beter worden

Accommodatie is goed zeker qua prijs voor de rest is geen luxe,ontbijt was zeer matig.

Heel fijn.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik had bij het ontbijt wel een afgebakken broodje willen eten.

Er was bij aankomst voldoende ruimte op de parkeerplaats, ik werd meteen geholpen, ook al was het al 22:30 uur.

Kamer was oke.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor de prijs mag je niet te veel verwachten. Toch behoorlijk gedateerd hotel. Afstandsbediening van de tv krijg je bij het inchecken. Daarna weer inleveren. Bijzonder. Alles gewoon erg basic.

Kamer was oke. Prima geslapen

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Te kleine kamer
    • Budget Een- of Tweepersoonskamer

Receptioniste sprak gebrekkig nederlands. Kon onze boeking eerst niet vinden. Op foto's zag het er allemaal mooi uit. Maar de kamer was enorm klein. De muren van hout dus heel gehorig. Wel was het schoon maar voor deze prijs hadden we een mooie standaard kamer bij van der valk kunnen hebben. Ik vind de prijs kwaliteit verhouding dus zeker niet kloppen.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

De luxa kamer voldoet niet aan prijs kwaliteit verhouding.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Ik dacht even heerlijk gebruik te maken van de jacuzzi in een luxe kamer maar de jacuzzi werkte niet. Dit was al vele malen gemeld zoals te lezen in de beoordeling. De shuttle bus viel ons zwaar tegen en we zullen nooit meer gebruik maken van deze aanbieding want de chauffeur vervoerd ook buitenlandse arbeiders naar hun locaties. De chauffeur reed zo spectaculair hard dat ik hem heb gemaand rustig aan te doen. Ik voelde mij niet lekker meer in de bus nadat ik hem dit had verteld want er werd Pools of Russisch onderling gesproken. De buitenverlichting scheen door de flinterdunne overgordijnen.

De bedden van de luxe kamer waren oké.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Nóóit méér!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Geen Luchthaven Vervoer

Alles... De shuttle bus bleek achteraf niet gratis te zijn. Discussie met receptioniste. Zocht totaal niet naar één oplossing! N9g géén sorry helemaal niets moest gewoon in de ochtend 25 euro hiervoor betalen. Hotel zeer gehorig. Alle gasten hoor je bij het opstaan, douchen, openen van deuren enz.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Voldoende
    • Budget Een- of Tweepersoonskamer

Op zich niks. Het is een gedateerd bruin hotel. Om de drie minuten komt er een vliegtuig voorbij zoals bij ieder hotel daar in de buurt.

Voor een voorovernachting voldoet het prima. Eenvoudige nette kamer, shuttlebusje, op 15 minuten van Schiphol en dat voor een nette prijs. Het ontbijt sla ik altijd over omdat je genoeg tijd hebt na het inchecken op Schiphol.

Prima verblijf op een steenworp afstand van Schiphol.
    • Superior Een- of tweepersoonskamer

Gloeilamp in de verlichting boven spiegel in de badkamer ontbrak. Al met al was de badkamer wat aan de donkere kant. Wat ook raar is, is het bijbestellen/bijbetalen voor de airco. Kamer was daardoor warm 's nachts.

Praktisch geen geluidshinder van Schiphol. Kennelijk goed geïsoleerde kamers.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Afschuwelijk
    • Superior Een- of tweepersoonskamer

Misleidende informatie , geen Spabad, maar daar wel 80 euro extra voor rekenen , zo komen de kamerfaciliteiten niet over een met wat er aan geboden wordt. Klacht ingediend. Manager reageert niet. Absoluut niet boeken dit Hotel!!!

Het 2 persoonsbed wat er niet was

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Bij weg gaan moest ik terug naar de kamer omdat daar de...
    • Budget Een- of Tweepersoonskamer

Bij weg gaan moest ik terug naar de kamer omdat daar de afstandsbediening van de tv lag. We hadden haast om op tijd op Schiphol te komen.maar nog moest ik zelf lopen.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Leuk dorp onder de rook van Schiphol
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Geen Luchthaven Vervoer

De nog steeds aanwezige stank van sigaretten, ondanks dat men hier al jaren niet mag roken. Dunne muren Dat je voor gebruik van airco extra moet betalen, terwijl hij gewoon in de kamer aanwezig is en dat betekent weer dat je met het raam open moet slapen en dat je het ene na het andere vliegtuig over hoort komen Net echt bevorderlijk voor je nachtrust,,,,

De prettige ontvangst De ruime parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Wij wilden graag gebruik maken van de airco aangezien het...

Wij wilden graag gebruik maken van de airco aangezien het een warme dag was geweest, we moesten 10 euro per kamer per nacht betalen voor de airco, dit had ook anders gekund.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Niet meer...
    • Budget Een- of Tweepersoonskamer

Alles. Er was een mooie kamer gereserveerd kregen we een super kleine lelijke afvallige kamer. Er werd een gratis vliegveldshuttle aangeboden via booking.com. Komen we daar aan is hij niet gratis.

Slapeloze nacht in een klantonvriendelijk en te duur hotel.
    • Budget Een- of Tweepersoonskamer

Matras biedt geen ondersteuning. Brandalarm ging zonder reden af om 6 uur 's morgens maar we hebben niemand van het hotel gezien. De volgende dag bood niemand zijn of haar excuses aan ivm met de verstoorde nachtrust. Bij het uitchecken verstond de vrouw aan de balie amper Nederlands zodat het moeilijk was om hierover te klagen. Het ontbijt is vrij duur en is heel basic.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

door het negatieve gedrag ban het personeel een dikke onvoldoende, volgende keer een andere locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de brochure staat dat de kamers geluids arm zijn, dit is niet correct vooral de deuren geven veel geluids overlast. Wij hadden voor het vervoer naar Schiphol de andere dag gevraagd of er een schuttelbus rond 11 uur was om dat we uiterlijk om 11 30 uur op Schiphol wilden zijn. Dit kon om 10.30 prima zijn we mooi op tijd. De andere dag bleek dat de bus om pas om 11.30 uur vertrok en dat dit onze fout was, wij hadden niet mogen zeggen dat we. Om 11.30 uur. Op Schiphol. Moesten zijn daarom ging men er van uit dat we op die tijd weg wilden. Na wat onplezierig heen en weer gepraat zou er over tien minuten vervoer komen. Ondertussen hoorden we de receptioniste bellen met andere gasten of zijn om 11.00 uur wilde komen met andere woorden wij werden voor de gek gehouden er zou geen vervoer over tien minuten komen maar pas over een halfuur. Het werd uiteindelijk 11.15 dat we vertrokken. Heel vervelen dat je als klant zo behandeld wordt. Een probleem los je op en om met een Nederlands spreekwoord te eindigen; eerlijkheid duurt het langst!

De kamer was goed even als het ontbijt

Wij bleven 1 nacht voor vertrek naar onze buitenlandse bestemming.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Parkeerplaats en Luchthavenvervoer - Kort Parkeren

jammer dat de jacuzzi niet werkte.

geen gebruik gemaakt van ontbijt. Dat we de auto kunnen laten staan en dat er een shuttle is die is naar Schiphol brengt en weer ophaalt.

verblijf oke, ophaaldienst en extra kost voor parking vielen tegen
    • Vierpersoonskamer met Lang Parkeren en Vervoer naar de Luchthaven

- extra bij betalen voor drie extra dagen parking (in totaal hadden we 17 dagen weg geweest). Dit terwijl er in de aanpalende straten voldoende parkeergelegenheid is)- ophaal service van luchthaven (We hadden gebeld dat we onze bagage bij hadden en buiten stonden op de afgesproken plaats). We hebben daar 1 uur staan wachten in de kou. (tweemaal voor gebeld)

Ontbijt was oke, kamer sober doch net.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Geboekt voor 1 overnachting, prima indruk van hotel, kamer en ontbijt.
    • Superior Driepersoonskamer

Wat later op de avond mag er best een schaaltje met noten staan op tafel of aan de bar te verkrijgen zijn. Geeft voor een reiziger wat meer sfeer.

ontbijt goed, kamer prima.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Voor één nacht was het prima, langer zou ik niet willen bijven.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden waren aan de zachte kant en een thermostaatkraan mag ook wel voor deze prijs.

Het ontbijt was goed, buiten het gekookte ei mag de kok? ook wel nog iets extra's maken bijv. roerei. De kamer was goed en alles was schoon.

Keurige kamers
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeren is slecht, er was alleen nog een wel HEEL krap plekje beschikbaar toen we kwamen. Met heel veel stuurmanskunst er net tussen gekregen. Slechte zaak. Er stonden zeker wel 4 auto's scheef/half in het vak, zodat je er dus niet meer naast/tussen kon. Beter coordineren/controleren dus. Vooral als aut's alnger blijven staan is dat niet handig als mensen zo slecht parkeren

Keurige kamers

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Hygienne is niet ok
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Geen Luchthaven Vervoer

Hygienne. Bed waa stoffig. Gezien ik een gevoelige huid heb had ik zondagavond huid uitslag gekregen. Dat je je afvraagt of het bed wel verschoond is.

De vriendelijkheid van personeel

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Chauffeur van pendel bus was zeer vriendelijk.
    • Budget Een- of Tweepersoonskamer

Het hotel lag veel verder van Schiphol dan verwacht. De kamer was extreem klein.

Chauffeur van pendel bus was zeer vriendelijk. De kamer was heel klein maar gelukkig wel schoon.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

De kamer en het personeel.
    • Budget Een- of Tweepersoonskamer

Het ontbijt kan de bezoeker beter zelf bij de supermarkt inslaan... Er was namelijk geen vers fruit (alleen goedkope zure appels), geen worst, kaas, zalm, eieren (was al op een uur voor het einde van de ontbijttijd), kaiserbroodjes, warm ontbijt zoals roerei, afbakbroodjes, koffiebroodjes, croissantjes. Wel stond er een broodrooster. Alleen witte yoghurt verkrijgbaar. Heb geen melk en kwark gezien. Geen muesli (wel de suikervariant cruesli) Het ontbijt was echt slecht in mijn optiek.

De kamer en het personeel. Rustige kamer, goed bed, zeer schoon!

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

het is voor ons de ligging tussen haarlem en amsterdam wat...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Geen Luchthaven Vervoer

als de kamer gedaan werd hebben de poets (dames ?) het raam open gelaten en de verwarming afgezet en dat was voor 6jan erg fris brrrrrrr duurde dik een uur voor wij naar bed konden dit was jammer , verder geen klachten

het is voor ons de ligging tussen haarlem en amsterdam wat belangrijk is om onze kinderen en kleinkinderen te bezoeken , dus voor ons het beste adres verder is het schoon en netjes

• Beoordeeld op: 30 december 2016

3 dagen genoten van de natuur rondom Zwanenburg.
    • Superior Een- of tweepersoonskamer

Superior room geboekt tegen meerprijs, want dan hadden we een spa-bad. Er was wel een bad, echter zonder stop en de spa-functie deed het niet. Uiteindelijk een stop gekregen, maar paste niet. Er was niet veel keuze met het ontbijt, geen fruit en oud/droog brood. Personeel sprak gebrekkig Nederlands.

Ondanks de vele vliegtuigen in het gebied, hoor je daar op de kamer niets van. Heerlijk.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Niet aan te bevelen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel ( 2dames op zaterdag ) waren gewoonweg onbeschoft en grof De prijs per nacht voor de hond was veel en niemand had ons de prijs medegedeeld

De dame aan het onthaal bij uitchecken was supervriendelijk Kamer was ok

• Beoordeeld op: 3 december 2016

Locatie ok voor citytrip naar Amsterdam, treinstation op 20...

Donkere gangen naar de kamers Lekkende afloop in badkamer, kleine badkamer. Ontbijt op zich OK maar niet echt uitnodigend, nogal spartaans ogende eetzaal

Locatie ok voor citytrip naar Amsterdam, treinstation op 20 min wandelen of 5 min met auto.

• Beoordeeld op: 1 december 2016

Goed betaalbaar verblijf op goede reisafstand voor werk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Herrie voor iemand die gewekt moest worden. Ik hoor een bepaalde ventilator of systeem aan en uit gaan.

Kamer was netjes en schoon. Goede internet verbinding.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Bij aankomst hebben we belangrijke informatie gekregen hoe...

- Slechte tot geen wifi op de kamer. - Geluidsoverlast. Om 1:00 kwamen wat jonge gasten toe, die enorm veel kabaal maakten, beginnen zingen, beetje bedden verzetten, douche nemen van een half uur, daarna de 2de persoon een douche van een kwartier, wat al vlug 2:45 was vooraleer het stil was.

Bij aankomst hebben we belangrijke informatie gekregen hoe we het best vs goedkoopst in Amsterdam geraakten. Dit was met de trein, iets meer dan 6 euro pp heen/terug. Ongeveer 20min stappen tot aan station. Gratis parking op het hotel is een groot pluspunt. Amsterdam is heel duur om te parkeren.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Waardeloos hotel
    • Budget Een- of Tweepersoonskamer

Was erg vies pakte een deken zat gewoon een brand gat in. Deur ging mer moeite dicht giga gehorig. Dit is die 3sterren niet eens. Waard. Nooit meer. Echt. Niks. Heb er geen goed woord voor

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Dat er toch nog € 20,00 gevraagd werd voor vervoer naar...
    • Budget Een- of Tweepersoonskamer

Dat er toch nog € 20,00 gevraagd werd voor vervoer naar Schiphol. Volgens hun ging dat pas in vanaf 5.30 uur en nu gingen we voor € 20,00 bijbetalen met hun eigen busje!! Niet Nederlands sprekend personeel. Gebrekkig Engels. Geen ontbijt mogelijk vanwege vroeg vertrek naar Schiphol.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Goede kamer en badkamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op de website staat vermeld dat de kamers geluiddicht zouden zijn. Dit is echter niet het geval, we konden de vliegtuigen en de mensen in en buiten het hotel goed horen. Beter om het niet te vermelden, het schept verwachtingen.

Goede kamer en badkamer. Pendelbusje was handig.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Kamers waren eenvoudig en netjes.
    • Budget Een- of Tweepersoonskamer

Er was geen personeel aanwezig bij inchecken. Meerdere malen op bel gedrukt, ruim 10 min staan wachten. Is verder niets in hotel te krijgen en in dorp zelf is ook niets te doen. Restaurant gesloten.

Kamers waren eenvoudig en netjes.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Indien je een nachtje moet wachten op een vlucht is het klein maar fijn.
    • Budget Een- of Tweepersoonskamer

De afstand tot schiphol was toch verder dan je zou verwachten. De vertrekken om in te slapen waren buiten. een soort aanbouw waarbij je kamerdeur de pui was. Koud buiten en in het vertrek een verwarming die niet te reguleren was!

Vriendelijke personeel. En heerlijke pizza's! De kamers zijn klein maar fijn. Alles zag er netjes uit en ook je eigen badkamer was schoon. Vendingmachine met wereldstekkers, chargers en snacks, fantastisch! Gratis shuttle bus van en naar schiphol, wel maar eens per uur.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

bijna traumatische hotelervaring
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Slechtste prijs kwaliteit verhouding die ik heb gezien tot nu toe. Kamers zijn niet fris, hotel is niet fris,personeel is niet fris, bloedvlekken op matras, heb de matrassen omgedraaid voor ik ging slapen. lag nog rommel in de kamer ( zoals cola flesje op vensterbank en leeg broodzakje achter het bed), de kamer deur ging moeilijk open vanwege een kast die ernaast stond. ik heb redelijk wat hotels gezien maar hier heb ik bijna een traumatische ervaring aan over gehouden . ze mogen mijn geld houden maar zulke hotels gun ik echt niks en hoop dat ik hiermee mensen kan behoeden eenzelfde fout te maken als ik om voor dit hotel te kiezen. Mvg.

ik kan helaas geen positieve punten bedenken. heel sneu voor een hotel die beweert dat ze 42 luxe kamers gebben. drie keer niks was het!

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Erg gedateerd hotel, maar met redelijke prijs-kwaliteit verhouding.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Uitstraling algemeen; erg gedateerd en hygiene; veel haren van de vorige gasten gevonden in het douche putje.

Prijs en beschikbaarheid op korte termijn

• Beoordeeld op: 30 september 2016

Gezien prijs / kwaliteit ,geen verkeerde plek , zou denkelijk nog een volgende keer gaan.
    • Budget Een- of Tweepersoonskamer

Diverse defecte dingen zoals raamsluiting , defecte ontbrekend badkamerafdekkap verlichting. Mensen die buiten nog drank genieten op het terras waar de slaapplekken zijn terwijl men rustig wilt slapen voor het vertrek van een lange reis.

Ontbijt niet genoten ivm vroeg vertrek.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

kamer heel netjes

alleen de douche kop

kamer heel netjes lekkere bed Douche kop mag wel vervangen worden is uit de tijd !!! meneer van de receptie heel beleefd en behulpzaam. bracht me auto sleutels was ik aan de bali vergeten . top hotel heerlijk buiten roken op de patio👍👍👍👍

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Goed hotel om voor of na je vlucht te verblijven
    • Budget Een- of Tweepersoonskamer

we hadden een budget 2-persoonskamer geboekt vanwege het 2-persoons bed en balkon, helaas hebben we deze kamer niet gekregen...

nette kamer/ luchthavenshuttle / in en uitchecktijd

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Het was puur om makkelijk nr Schiphol te kunnen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat het redelijk duur is om te slapen en lang parkeren voor deze kwaliteit

Ontbijt was goed , geen geluidsoverlast

Ontbijt was goed , geen geluidsoverlast

• Budget Een- of Tweepersoonskamer

Het is ern beetje oud bollig. Maat het is schoon en dat is het belangrijkste

Goed bed en ideaal de shuttle bus
    • Budget Een- of Tweepersoonskamer

De prijs was best beetje hoog zonder ontbijt

De shuttle bus die je brengt en haalt naar schiphol

Gewoon goed

Er voel niets tegen

De ontvangst van het personeel

Goede service
    • Budget Een- of Tweepersoonskamer

De locatie is prima. De service mbt de shuttle is ook in orde. Voor een doorreis via Schiphol is dit een prima locatie. Geen opmerkingen.

Prettig verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vriendelijk, behulpzaam personeel. Elk half uur transfer maar schiphol. Fijne kamer.

Gezellig hoteltje.

Gezellig hoteltje. Prima kamer

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Geen Luchthaven Vervoer

Misleidende reclame van booking.com , 77 € betaald voor parking , was niet gratis zoals vermeld

Transfer. Luchthaven

Viel behoorlijk tegen.
    • Budget Een- of Tweepersoonskamer

Buitengewoon slecht hotel. voor ruim 100 euro per nacht, geen airco op de kamer, hele kleine kamer, gehorig en zeer muf.

Helemaal niets

goed hotel