Beoordelingen over Hotel Zwartewater 4-sterren

De Vlakte 20, 8064 PC Zwartsluis, Nederland

#2 van de 2 hotels in Zwartsluis

een prima verblijf voor 1 of 2 nachten maar zeker ook voor een lange vakantie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heb gehoord van de receptie dat de kamers stuk voor stuk een renovatie ondergaan. de ligbaden worden vervangen door inloop douches, ik denk dat dit een super pluspunt is omdat staan in een ligbad altijd gevaarlijk blijft, en daarbij beschikt het hotel over een zwembad waar je ook heerlijk kunt relaxen. Ik hoop dat ze de donkere kleuren in de kamers ook gaan vervangen door iets lichtere moderne tinten. Dat de matrassen worden nagezien of ze nog voldoende comfort geven. Wij slapen hier vaker maar deze keer was de matras van mindere kwaliteit dan we normaal gewend zijn.

De ontvangst is goed en de uitleg over kamer en sleutel en nachtslot is perfect, op vragen word een duidelijk en helder antwoord verkregen. Het ontbijt is zeer prima, van brood tot broodjes, vleeswaren, kaas, zoetigheid, yoghurt geen gebrek. Naast de worstjes, spek en ei kun je bij de kok die achter het fornuis staat een omelet of iets anders klaar laten maken. De koffie is van zeer goede kwaliteit, er staat een machine waaruit je verschillende soorten koffie kunt halen. Heerlijk ontbijten in de serre aan het water.

Goed gegeten , maar prijsverhouding verblijf hotel zetten we toch een vraagteken.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Rivier

Geen aparte douche in badkamer, als je op leeftijd bent is het geklauter uit een bad geen optie.

Op kamer geen faciliteit om koffie of thee te zetten. Voor de prijs van € 120,00 per nacht zou dat best mogen.

Schitterend gelegen hotel aan ‘t water en op steenworp...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Rivier

Personeel is vriendelijk genoeg maar onervaren. Meerdere van onze bestellingen ging mis waardoor niet iedereen zijn eten op tijd kreeg. Tijdens het ontbijt was het bruin brood al om negen uur op. Dat kan beter.

Schitterend gelegen hotel aan ‘t water en op steenworp afstand van het dorpscentrum. Perfecte gratis parkeerplaats met ruimte voor iedereen. Lekkere keuken en keuze uit twee restaurants. Heerlijk terras aan ‘t water. Kortom, een bezoek meer dan waard

Aanrader, goede prijs/kwaliteit verhouding en mooi gelegen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Met steeds meer mensen die op pad gaan met een fiets, mag de fietsenstalling wel wat groter.

Schitterend gelegen aan het riviertje, Zwarte Water. Verder prima kamer en dito ontbijt.

Het was jammer dat het maar 1 nacht was; ik kom zeker nog eens terug.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Rivier

Ik had een eigen (privé)balkon fijn gevonden.

Kamer was groot en goed; alleen het dóórlopende balkon vond ik jammer, nu heb ik niet geslapen met de balkondeur op een kier (iedereen van de etage kan dan dus binnenlopen). Het ontbijt was geweldig, zeer uitgebreid en je kon zelfs een ei naar keuze (spiegelei, omelet of scrammbled eggs) bestellen zonder extra kosten. En er liep een aardige mevrouw rond die je met alles hielp, en die de tafels afruimde en weer opdekte voor nieuw gebruik. Ook de aanwezigheid van een zwembad is top !!

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Naar tevredenheid.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was minder gezellig. Kan meer gezellig worden gemaakt. Veel lege ruimte. Ook wat geluidshinder van de provinciale weg.

Ontbijt was super goed. Lekker eten aan het Zwartewater. Voor de rest was het personeel gastvrij. En ook de bistro Frank prima!

voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

waterstraal douche erg langzaam.

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. ontbijt prima. diner lopend buffet uitstekend. eindelijk ergens voorschriften ivm rumoer e.d. dit is een echte aanrader. eindelijk eens geen honden in hotel.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Fijne familiale samenkomst, goede en schone kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Familie appero, bediening zeer traag en niet professioneel. Stagaire? Familie buffet, als boven en opmaak buffet zo-zo.

Ontbijt OK, kamer prima, ontvangst redelijk.

GOED!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Rivier

Het ontbijt. Dat vonden wij echt minder. De sortering.het beleg was geen hoog niveau. Het brood was HEERLIJK!

Het hotel in de omgeving waar het staat. De lounge om heerlijk te zitten. De serre.de combuis. Om gezellig aan het water te ontbijten

Helaas niet voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heb heel de nacht last gehad van een erg vervelend geluid op de kamer. Bij melding hiervan bij het uitchecken was de enige reactie "oh nog nooit van gehoord...en u moet nog afrekenen voor de koffie". Zeer onprofessionele opstelling!

Lokatie is mooi

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Rivier

Douchen in bad met een douchegordijn, kan toch echt niet meer. Ook nog een grote sleutel van de kamer, is heel lastig

Heel goed ontbijt. Ook het diner met lifecooking prima.

Tijd voor een grondige renovatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers tochtig (waaide binnen net zo hard als buiten), schuifpui defect, heel erg koud en enorm veel lawaai vanaf de parking. Ongekend dat dit anno 2018 nog mogelijk is.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Kamer mooi formaat, mooi uitzicht(water kant).
    • Tweepersoonskamer waterfront comfort

Personeel, vriendelijk maar niet erg attent. Balkons zijn niet afgescheiden(privacy). Life cooking, sorry maar dat doe ik thuis elke dag. Ontbijt goed maar net niet.

Kamer mooi formaat, mooi uitzicht(water kant). Zwembad, heerlijk.

Ruime opzet
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer ietwat ouderwets. Bedden konden ook iets beter.

Hotel was ruim opgezet. Prima ontbijt, mooi aan de waterkant. Behulpzaam personeel. Grote kamer. Zitje met 2 makkelijke stoelen ipv 1 stoel. Mooie zwembad, goede fietsen.

Hotel was goed alleen niet 4 sterren in mijn ogen, Kwaliteit van eten was top, bediening was top.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De conditie interieur, voor een 4 sterren hotel verwacht ik niet een vrij simpele WC pot die blijft doorlopen en ook geen barsten in het glazuur van de wastafel, gordijnen moest ik flink aan trekken om die dicht te krijgen en de deur moest ik flink aanduwen. ook het tapijt op de gang was niet helemaal schoon, je zag op sommige plekken wel rare water/schoonmaakvlekken.

Kwaliteit van eten was goed, helaas wat de menukaart iets te alacarte/apart. Ik zag de 2 avonden ook gewoon "werkvolk" aanwezig die voor 1 nacht overnachten en die zijn denk ik niet echt opzoek naar een bloemkool soep of iets aparts maar meer naar de wat standard maaltijden zoals een tomaten/kippen/groente soep en qua vlees iets meer de standard varianten ipv wat apart/exclusieve. Ook qua dessert iets meer de standaard dan het aparte. Live cooking was goed, eten was lekker.

Lekker uitwaaien aan het water.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen koffie/thee mogelijkheid op de kamer. Het is wel een gedateerd Hotel, maar het was er schoon en comfortabel.

Het ontbijt was prima. Het bijbehorende restaurant om te dineren was gezellig.

Goed eten en mooie ligging, vriendelijk personeel, maar meer ook niet
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers zijn oudbollig. Linnengoed versleten. De kamer maakt geen frisse indruk en is duidelijk aan renovatie toe. Voor ons geen reden om hier nog een keer te overnachten

De ligging was mooi.

Prima verblijf maar aan de dure kant.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik vond de kosten voor een kamer, gezien de huidige staat, aan de hoge kant.

Het ontbijt was prima, keuze genoeg. De kamer was schoon, ruim en netjes. Geen luxe en een beetje gedateerd. Locatie is echter prima.

Geweldig kort verblijf. Zeker nog eens voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk kan ik niets bedenken. We zaten in het achterste gedeelte van het hotel en kijken dus uit over de parkeerplaats. Dus als je boekt probeer een kamer aan de voorkant te krijgen. Maar wij hebben drie dagen voor ons vertrek pas geboekt. Dus de schuld lag bij ons en tja ieder hotel heeft een voor en achterkant :-), Onze hond vond het ook prima. Je kunt lekker wandelen in de buurt van het hotel

Vriendelijk personeel. Mooie ruime nette kamer en badkamer. Mooi uitzicht vanuit het restaurant en terras. We hebben ook in het hotel gegeten en ook dat was prima verzorgd. Op het laatste moment de bowling moeten annuleren vanwege een ommetje met onze hond. Allemaal geen probleem. Ontbijt was ook prima.

We hebben genoten van de mooie omgeving en het uitzicht vanuit het restaurant en onze kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Rivier

De inrichting en het gebouw is wat gedateerd.

De ligging aan het water was prachtig. Het is een comfortabel hotel met veel ruimte en faciliteiten. Royaal ontbijtbuffet is inbegrepen.

Prettig verblijf, goede ligging om omgeving te verkennen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

douchegordijn te kort en te dicht op de douchekraan waardoor weinig ruimte om te staan, uitzicht op het dak vanuit hotelkamer, geen vers fruit bij ontbijt

Ligging aan het meer, mooi uitzicht over meer vanuit restaurant, uitgebreid ontbijt, zwembad

Stressloos hotel met uitstekende keuken.
    • Tweepersoonskamer waterfront comfort

De doucheruimte is nogal krap. I.p.v. een douche en een bad zou een ruime inloopdouche praktischer zijn. De ruimte om de vele fietsen te stallen is daar eigenlijk niet op voorzien: een deel van een feestzaal met een parketvloer en slecht verlicht, iedere avond om 21u op slot gedaan.

Heel ruime kamer met terras en uitzicht op het water.

Ontbijt en maaltijden (Bij Frank) in het algemeen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Rivier

Aankleding kamer oubollig en weinig smaakvol. Badkamer karig verlicht en wat verouderd. Weinig badproducten voor een 4-ster hotel. Zeer veel lawaai van airco-installaties op het dak en ter hoogte van het kamerterras. Ook de ijskast van de minibar is heel luidruchtig. Niet zo aangenaam dat andere gasten via de terrasgang aan de buitenkant van het hotel voorbij alle kamers kunnen wandelen (en dus bij je binnen kunnen stappen), waardoor je de ramen gesloten moet houden. Deze terrasgang ligt er trouwens wat slecht onderhouden bij (losse stenen).

Ontbijt en maaltijden (Bij Frank) in het algemeen. Buffetoptie niet geprobeerd, maar zag er ook niet zo uitnodigend uit. Restaurantpersoneel is wel vriendelijk en correct.

Mooie ligging
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bloedhete kamer. Kamers met airco waren al vol geboekt. Inrichting en badkamer oudbollig. Kleine tv. We hadden een comfort kamer en voor die prijs mis ik de koffie/thee faciliteiten.

Goede parkeergelegenheid, fietsenstalling, snelle incheck. Ontbijt was goed. Kamer was netjes schoon. Mooie ligging aan t water en dichtbij mooie centrum.

Ontbijt is OK en meer dan voldoende aanwezig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ben er niet van overtuigd dat hotel 4 sterren classificatie heeft ondanks dat dit wel zo wordt gepresenteerd. Badkamers zijn oud. Geen airco aanwezig in de door mij gereserveerde kamer.

Ontbijt is OK en meer dan voldoende aanwezig. Avondeten voldoet aan prijs/kwaliteit (BGE gerechten zijn zeer aangenaam).

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Fijn om het zwembad in te kunnen duiken (met 33 graden).
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers zijn wat oubollig, maar wel ruim en netjes. Het ontbijt stelde niet veel voor. Weinig verse producten.

Fijn om het zwembad in te kunnen duiken (met 33 graden). Zeer vriendelijk personeel.

Uitstekend hotel met prima verzorging.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Rivier

Enige minpuntje was dat er snachts hotelbezoekers zeer luidruchtig over de balkons liep. Dat had van mij gestopt mogen worden.

Wat mij opviel was met name de dienstbaarheid van het personeel. Op (soms vreemde) vragen en verzoeken werden we optimaal bediend. De kamer was mooi en schoon.

Het ontbijt was heerlijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was wel heel erg basic. Heel klein TV-tje en heel neutraal en beperkt ingericht. Badkamer was ook nog aardig gedateerd. Echter, daarentegen was het wel schoon. En hotel zit aan een doorgaande weg, dus veel verkeer.

Het ontbijt was heerlijk. Lekker warme verse broodjes. enige kleine minpuntje zou kunnen zijn dat het niet heel uitgebreid ontbijt was, maar voor ons was het prima.....

Alles is aanwezig maar warm werden we er niet van
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer en badkamer zijn gedateerd en geven niet echt een gevoel van comfort terwijl je dat op basis van de prijs wel verwacht.

Het hotel ligt op een mooie locatie, op loopafstand van het centrum. Het zwembad is ruim en aangenaam.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Heerlijk rustige accommodatie met mooi uitzicht en leuk zwembad waar je heerlijk tot rust kan komen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel is wat gedateerd - dwz wat oudere jaren 70 materialen weliswaar sterk maar ook gedateerd. Niet storend maar doet wat oubollig aan.

De nette kamers, het nette hotel, het heerlijke eten.

heerlijk ontspannen en genoten van weekendje weg met vrienden.

geen opmerkingen

het ontbijt was heerlijk., uitgebreid en je kon er heel mooi zitten in de serre. Mooi uitzicht op het water, en heerlijk met het zonnetje erop. Er is een mooie ruimte waar je na een dagje op pad te zijn geweest nog ff na kon genieten en praten onder het genot van een drankje.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Mooie lokatie, uitgebreid ontbijt, goed dineren.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen koffie/thee-voorziening op de kamer bij deze kamerprijs. Klein TV scherm. Ouderwetse manier van kamer openen met sleutel aan grote sleutelhanger. Zijn deuren wel voldoende brandvertragend?

De ligging aan het Zwartewater is prachtig zeker met mooi weer op het terras. Goed uitgangspunt voor uitstapjes in de omgeving.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

goed bed, goed ontbijt,
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

zeer standaard, onpersoonlijke, inrichting ... okee, maar niet voor deze prijs duffe gangen, kleine TV kaart van het restaurant

goed bed, goed ontbijt, bijzonder vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

We hebben ervan genoten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Rivier

Onze handdoekenrekjes zaten los en ook de kraan van de wastafel. Dat begint wat oud te worden. De rest van de badkamer was prima. het ontbijt was goed, maar niet overdadig

Het hotel heeft een geweldige locatie. De bedden zijn uitstekend. Het uitzicht van de onze kamer was prachtig. Het geheel was erg comfortabel. alles was perfect schoon. Het diner was heel goed, lekker en mals.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

heerlijk hotel met goede service en prima prijs/kwaliteit

eigenlijk niets

Ruime kamers met zicht op het water, uitstekend ontbijt, ook tegen het einde nog goed aangevuld. Prima koffie. Mooie uitzichten op het water in restaurant en de lounge. Rustige locatie.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Genoten, maar hotel kan beter.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers redelijk gedateerd. Je moet douchen in het bad. Zwembad ook gedateerd, maar verder ok en prachtig uitzicht op de rivier. Het personeel bij de receptie zegt niets als je passeert. Dat kan een stuk beter en vriendelijker!

De plek is geweldig, uitzicht ook. Het ontbijt was wel prima, maar niet overdreven goed.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Fijne plek aan het water

Tv was erg klein, het beeld onduidelijk en het geluid (te) zacht. Dat verwacht je niet van een kamer van 117 euro p/n. Ook was er geen koffie/thee op kamer. Jammer.

Locatie, grote van de kamers, faciliteiten (mooi zwembadje!) en ontbijt erg goed. Het hotel ligt werkelijk prachtig aan het water. Goed toegankelijk met rolstoel/rollator.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Een aanrader voor wie graag fietst
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Rivier

Het ontbijt vond ik heel standaard voor een vier sterren hotel

Mooie ligging aan het water Ruime kamers Vriendelijk personeel Lekker eten in het restaurant

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Niet het goedkoopste maar wel mooi groot ruim hotel met vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer waterfront comfort

Stoelen op het balkon waren eenvoudige terrasstoeltjes dit had beter gekund.

Kamer 18 was een mooie grote kamer goed uitgeruste badkamer en een groot gezamenlijk terras/balkon. Prima ontbijt. Mooie ruimte beschikbaar om de fietsen te stallen en op te laden.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

zeer goede prijs / kwaliteitsverhouding
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

na het avondeten werd er blijkbaar niet gepoetst in het restaurant zodat de zaal 's morgens niet echt netjes was

lekkere maaltijden alsook een kompleet ontbijt, zeer vriendelijk personeel, plannetje met fietsenknooppunten ontvangen bij het huren van een fiets

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

zeer goed hotel en zeer aangenaam personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het hotel is hier en daar aan vernieuwing toe maar alles is kraakproper Ok het zwembad vraagt om onderhoud

het ontbijt was gevarieerd en verzorgd, zeer goed

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Indien u in Giethoorn moet zijn is dit zeker niet te ver afgelegen en een ideale verblijfplaats.
    • Tweepersoonskamer waterfront comfort

Aangenaam ontspannen in het verzorgde zwembad na een dagje fietsen met nadien de mogelijkheid iets te nuttigen op het zonnige terras die ook voorzien was van eventueel schaduw met zicht op het water en de voorbij varende bootjes. Geweldig!!!

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Voor de kamer en het personeel een dikke plus, voor het eten zouden we zeker niet meer terugkomen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Rivier

Weinig keuze op de kaart om te eten en het kon lekkerder, saladebuffet maar er lag haast niets, vis veel te ver uitgebakken en niet genoeg gekruid, en geen drankkaart aanwezig waardoor je maar moest gokken wat je wou drinken, je moest gewoon vragen wat je wou maar ik zie toch graag eens op de kaart wat ze allemaal in huis hebben.

Mooie kamers, lekker ontbijt, heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

voor 110 euro .mag je best wat meer luxe hebben ..zeker goede matrassen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hele nacht een raar geluid op de kamer ..en een doorgezakt matras..ontbijt was wel aardig ..maar moesten op zoek naar messen ..twee keer gevraagd...en dit voor 110 euro..

De douche was lekker warm.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Geen speciale opmerkingen noch over het ontbijt dat gewoon...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dinner "Kalfsmedalion" met gedroogde bananen chips leek ons een heel vreemde en niet erg smakelijke combinatie

Geen speciale opmerkingen noch over het ontbijt dat gewoon standard was noch over de kamers.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Mooie ligging aan het water in combinatie met een uitstekend...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Oubollige inrichting, alle kamers moeten eigenlijk opgeknapt worden conform normale hotelnormen

Mooie ligging aan het water in combinatie met een uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Een éénmalige ervaring
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ruime, maar enigszins gedateerde kamer en de zeer gedateerde badkamer vielen tegen (kamer aan de straat zijde). Het was zeer spijtig dat er geen airco was terwijl er toevallig tijdens ons verblijf tropische temperaturen heersten. Kamers aan de waterzijde hebben kennelijke wel een airco. Echter, het grootste bezwaar was dat er geen raamventilatie mogelijk was; het enig contact met de buitenlucht vond plaats via de kamerdeur aan de balkonzijde. Dit balkon blijkt een brandgang te zijn die zonder afscheidingen langs alle kamers loopt, waardoor men - met een open deur - gewoon bij elkaar naar binnen kan lopen. We hebben voor de nacht toch maar met een dichte deur geslapen en getracht ons te verkoelen met een aanvankelijk defecte tafelventilator. Voor een 4 sterren hotel viel ons tegen dat er (behoudens de knijpfles met 'zeep voor alle doeleinden') géén toiletartikelen waren, men staande in de badkuip moest douchen (glad), er géén kluisje was en er géén thee of koffiefaciliteiten aanwezig waren. Voor een kamerprijs van € 97,50 hadden we beslist méér comfort verwacht. Al met al is dit niet voor herhaling vatbaar.

Uitstekend restaurant met mooi buitenterras aan het water. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een tafelreservering kon niet gemaakt worden. Er kan alleen een voorkeur uitgesproken worden waarmee men graag rekening houdt, maar die geen garantie betekent. Het ontbijt was uitstekend.

ontbijt zeer lekker ook zeer lekker in restaurant gegeten...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ontbijt zeer lekker ook zeer lekker in restaurant gegeten alles top

Ik werd gelukkig van dit hotel

Werkelijk NIETS

Alles,locatie,bediening,de kamer,het eten....

prima hotel, het aanbevelen waard

niets specifieks

prima ontbijt

Heerlijk verblijf op een toplocatie

Meer keuze bij ontbijt

Lokatie aan het water

Komen zeker een keer terug om te fietsen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Rivier

Kamer zijn ruim met een prachtig Uitzicht!

Prima hotel voor 1 nacht.

Kamer was prima. Ontbijt eenvoudig

Zeer goed bevallen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer aan de waterkant SUPER!!!!!!Het menu gewoon geweldig en een beste ontbijt.

in een woordt perfect.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het ontbijt was prima en het zwembad

We hebben genoten van de omgeving

Ontbijt is matig

Kamers zijn prachtig Mooi restaurant

Het zijn ruime kamers, alleen erg gehorig!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het zijn ruime kamers, alleen erg gehorig! Het ontbijt was prima!

Genoten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was goed verzorgd. Heerlijk terras aan het water.

GOED NAAR ONS ZIN GEHAD

NIETS

ALLES GOED

Gezellig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Douche erg klein gordijn vind ik onhygienisch

gedateerd geheel. niet in verhouding met de prijs.

de kamer. gedateerd geheel

prima en uitgebreid ontbijt

Rookvrij hotel, dus niet
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Rivier

Service gerichtheid van sommige medewerkers, receptie en restaurant 'bij Frank'.

Ontbijt, prettige medewerkers bij het ontbijt

Het uitzicht
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer oude kamers en geen airconditioning niet meer van deze tijd

Het uitzicht

Prima hotel!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima, ruime kamer. Uitgebreid ontbijtbuffet, werd goed bijgevuld.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Ontbijt prima, de kamer

Niiets

Ontbijt prima, de kamer

Het eten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Verblijf in boven verdieping, zeer warm en geen airca.

Het eten

mooie locatie en van daaruit prachtige fietsroutes

ontbijt

het diner aan het water

Mooi uitzicht op terras.

Drukke weg.

Mooi uitzicht op terras. Kamers aan waterzijde ook goed uitzicht, maar met lawaai van afzuiginstallatie.

Bedden waren verschillend van lengte.
    • Tweepersoonskamer waterfront comfort

Bedden waren verschillend van lengte. En verschillende dikte van matrassen.

We hebben genoten!
    • Tweepersoonskamer waterfront comfort

Douchen met een douche gordijn, waarna de hele badkamer vloer nat was. Verbeterpuntje

Prima ontbijt, royale kamer, vriendelijk personeel.

Prijs - kwaliteit super

Ruime kamers

Een heerlijk verbklijf, zonder zorgen en met fijne verzorging

Niets, het was prima

De locatie, omgeving. Perfecte uitvalsbasis voor fietstochten.

Jammer van de boeking, veel te dure kamer.

kamer, hygiëne, ontbijt

eigenlijk niets

Ons verblijf was erg fijn en natuurlijk te kort, dus voor herhaling vatbaar.

Niets viel tegen.

Ontbijt was geweldig, veel keuzes. Het uitzicht was fantastisch vanuit de kamer. Fijn terras aan het water.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Zwartewater