1. hovedsiden for hotellanmeldelser

• Valuta for pengene

• WiFi (gratis)

8,7

100 % verifiserte omtaler

Ekte gjester. Ekte opphold. Ekte meninger.

Les mer- åpner en dialogboks
Skriv en omtale

Viser 1 – 75

• Vurdert: 18. desember 2018

8,3
    «Godt overnattingstilbud for en rimelig penge sentralt i Bodø.»
    • Bodde 1 natt

kan ikke komme på noe. Håper tilbudet fortsetter.

Jeg bruker stedet når jeg trenger overnatting, og skal videre neste dag. Ligger sentralt når jeg kommer med hurtigruten eller ferge. Veldig greit og rimelig tilbud.

• Vurdert: 30. oktober 2018

«Dette Hostel&Motel annbefales virkelig.Vi vil nok bruke det igjen.og sentralt. I samme bygg som tog»
    • Innsendt fra mobil

Alt var supert.Trivelig betjening.Stille.gode rom og rene senger alt en trenger her.fikk med kveldsmat dæ vi skulle reise med nattoget hjem.Skikkelig service.Og så blid og hjelpsom.Tusen takk.🤗🌹

6,7
    «Ligger sentralt i sentrum av Bodø, enkelt og greit motell .»
    • Bodde 2 netter

Frokosten var dårlig, frokostverten kunne ha gjort litt mer ut av det som ble servert. Brødet var ferdig skåret kneippbrød som var tømt i en boks så det ble berørt av alle. Kun engelsk talende personal

Ligger sentralt i sentrum av Bodø, enkelt og greit motell .

• Vurdert: 22. oktober 2018

«Vandrehjem med super beliggenhet. Nærme jernbanestasjon, sentrum og gangavstand til flyplassen.»
    • Bodde 2 netter

I forhold til prisen var jeg veldig fornøyd. Jeg har aldri vært på en vandrerhjem før, kun hotell, og hadde lave forventninger, men ble positiv overrasket. Dette skal jeg gjøre igjen.

Beliggenheten var bra. Hyggelig betjening. God verdi for pengene i forhold til å bo på hotell. Traff noen hyggelige gjester, som jeg ikke hadde opplevd ved å ligge på hotell.

• Vurdert: 6. oktober 2018

6,3
    «Svarte ikkje til forventingane. Vanskeleg å sove.»
    • Bodde 1 natt

Ventilasjonsanlegget alfor høgt og ikkje reduserbart. Forstyrrer søvnen. Lukt ifrå kjøkkenet igjennom ventilasjonsanlegget. Matlukt om kvelden, veldig ubehageligt. Man må sjølv ta av sengetøy og hive i ein container på gongen. Python frukost, veldig dårleg og usunn mat.

Sentralitet rett ved jernbanestasjonen (i) Heis inne i bygget. Shampoo til å vaske håret. Veldig rent. Gode madrasser, gode puter og dyner.

«Velsmakende frokost.»
    • Innsendt fra mobil

Dårlige madrasser , veldig trangt for 2 personer. Skranglete køyesenger.

Velsmakende frokost. Vennlige ansatte som lot oss lagre bagasjen på hotellet mens vi ventet på avreise. Et greit konsept med kjøkken og dagligrom.

«Overaskende hyggelig bekjentskap»

Manglet te til frokost

Grei frokost. Veldig sentralt i Bodø. Veldig grei pris i forhold til andre tilbud i området. Fin utsikt fra rommet og frokostsalen for oss som liker tog

• Vurdert: 17. august 2018

7,9
    «Eget bad, ligger sentralt til når du kommer med ferge.»
    • Vennegjeng
    • Innsendt fra mobil

Uklar informasjon om døgnåpen resepsjon, står det her, men når man sier man kommer sent så får man beskjed om at resepsjonen er åpen til kl 23.00, men når vi kommer fram (00.30) er resepsjonen åpen.

Eget bad, ligger sentralt til når du kommer med ferge.

Gjennomførte opphold i august 2018

• Vurdert: 29. juli 2018

7,5
    «Helt opp til forventningene.»
    • Innsendt fra mobil

Aircondition. Varm sommer :)

Helt opp til forventningene. Gode senger. Måtte ta av sengetøy før vi dro-helt greit mtp pris. Skulle bare sove der noen timer før flyreise videre :)

• Vurdert: 27. juli 2018

«Ferietur»
    • Innsendt fra mobil

Personalet snakket ikke Norsk. All kommunikasjon måtte foregå på Engelsk. Lite/ ingen parkeringsplasser som tilhørte utleiestedet. Skittent golv på rommet. For dyrt i forhold til prisen. Lite å velge i på frokosten.

Sentralt plassert i Bodø. Både i forhold til ferge, tog og sentrum.

• Vurdert: 18. juli 2018

8,3
    «Enkelt, ryddig og trivelig. Kommer gjerne igjen!»
    • Bodde 1 natt

Enkel og god frokost med det nødvendige; brød, litt pålegg, yoghurt, frukt og musli, kaffe++ Hyggelig og behjelpelig personale, enkle og rene rom og veldig praktisk beliggenhet. Ved den andre overnattingen måtte vi dra før frokost, fikk da med oss en take away pose på kvelden med frokost som vi fikk oppbevare i felles kjøleskap til morgenen. Vi følte den var pakket med kjærlighet :-) Vi ankom Bodø tidlig på dagen, og fikk oppbevare bagasjen i fellesarealet til det var mulig å sjekke inn.

• Vurdert: 17. juni 2018

7,1
    «Passer godt når en kommer med tog.»
    • Bodde 1 natt

Litt trangt i respsjonsområdet. Men bra kjøkken og fellesrom lengre inn.

Grei frokost i stasjonskafeen. Veldig bra beliggenhet. Mulig å oppbevare bagasjen til vi skulle videre med båt.

Gjennomførte opphold i juni 2018

• Vurdert: 16. juni 2018

9,6
    «Frokosten var god, utrolig hyggelig og høflig betjening.»
    • Innsendt fra mobil

Madrass i nederste køyseng kan nok byttes snart.

Frokosten var god, utrolig hyggelig og høflig betjening. En flott opplevelse alt i alt. Rommet var rent. Sovet for første gang i sovesal, litt utslitt madrass nede i køyseng men jeg sovet godt likevel.

Gjennomførte opphold i juni 2018

• Vurdert: 10. mai 2018

8,3
    «Rent og pent, hyggelig personale.»
    • Innsendt fra mobil

Litt lite bad. Burde få to håndklær, et lite og et stort (fikk kun et stort).

Rent og pent, hyggelig personale. Enkelt, men greit rom. Absolutt et pluss med kjøkken man kan lage mat på, selv om det ikke var topp standard.

Gjennomførte opphold i mai 2018

• Vurdert: 17. mars 2018

7,9
    «Helt ok plass å bo på 😊»
    • Innsendt fra mobil

Litt oppskjært frukt og ferskt brød hadde gjort frokosten mye bedre.

Gode senger og helt grei plass å bo på når man trenger en overnatting i Bodø sentrum som ikke koster så mye.

Gjennomførte opphold i mars 2018

• Vurdert: 2. februar 2018

«Anbefaler stedet pga. pris, beliggenhet og fine rene bad og rom.»
    • Innsendt fra mobil

Overnattet her for tredje gang, og vi kommer til å velge samme overnattingssted ved senere anledning. Fin plassering, god seng, rent og fint både på rom og bad og stilt og rolig. Grei frokost med det man hadde bruk for. Og bor man her i noen døgn eller lengre, så har man også muligheten til å kjøpe både lunsj og middag på cafeen der. Om man ikke har lyst ut å spise eller lage seg mat på kjøkkenet. Og maten på cafeen er god, og har en grei pris :)

Gjennomførte opphold i februar 2018

• Vurdert: 26. januar 2018

7,1
    «I og med at jeg fikk det så billig, var det absolutt valuta for pengene. Hyggelig betjening :)»
    • Bodde 1 natt

Nattlampa må fikses. Hadde jeg måttet betale mye mer enn jeg gjorde, ville jeg prøvd å oppgradere til hotell. Vi var mange på rommet. (Men det gikk fint, da alle viste hensyn.) Det var fritt for såpe i dusjen. Tryggest å ta med selv.

Ble mottatt av hyggelig betjening som hjalp meg med kofferten. Fikk overnattingen veldig billig da jeg booket på nett i god tid. Bra bad.

Gjennomførte opphold i januar 2018

• Vurdert: 22. januar 2018

7,1
    «Hyggelig personale, rent, gode fasiliteter på kjøkkenet, og...»
    • Bodde 6 netter

Madrassen i min seng var veldig nedligget; ca. 4 cm tykk på midten. Brødristeren ved frokostbufeen er utrolig treg, og siden brødet er tørt (og må ristes), så blir det lang kø her.

Hyggelig personale, rent, gode fasiliteter på kjøkkenet, og gratis trådløst nettverk.

Gjennomførte opphold i januar 2018

• Vurdert: 30. desember 2017

«Rimelig og bra»
    • Bodde 1 natt

Den ansatte vi pratet med var veldig hjelpsom og imøtekommende. Frokosten var helt grei. Selv om den ikke hadde så mange forskjellige valg, bestod den av det jeg pleier å spise til frokost og kjølevarene ble oppbevart kjølig. Sengene var gode å sove i.

Gjennomførte opphold i desember 2017

• Vurdert: 4. november 2017

4,2
    «Kommer til å velge andre overnattingssteder.»
    • Bodde 2 netter

Frokosten var ikke det beste. Tørt brød, og ikke særlig godt å spise. Sengen var ganske gnirkete, og madrassen var veldig tynt!!

Likte at prisen ikke var så ille.

• Vurdert: 28. oktober 2017

9,6
    «Helt greit til vårt formål som var en enkel overnatting i...»
    • Innsendt fra mobil

Lite imponert over frokosten, men samtidig helt greit.

Helt greit til vårt formål som var en enkel overnatting i forbindelse med en tur som bare skulle være i et døgn.

• Vurdert: 23. oktober 2017

9,6
    «Utmerket alternativ i sin prisklasse :)»
    • Bodde 1 natt

Enkelt men rent og gode madrasser, hyggelig stue og 1 stort glass pulverkaffe på kjøkkenet så jeg fikk meg kaffe før frokosten åpnet! Tørt brød og hardkokte egg på frokosten, men dette var egentlig bagateller med tanke på at dette er et utrolig rimelig overnattingstilbud. Vi hadde bestilt dobbeltrom som viste seg å være 3-manns, så det var helt ok plass. Lite men rent, pent flislagt bad. Alt i alt utmerket i forhold til pris.

• Vurdert: 18. oktober 2017

«Enkel men ok frokost.»
    • Bodde 2 netter

Enkel men ok frokost. Sengen absolutt brukbar. Men rommet var lite - gammeldags vandrehjemsstandard - var bare brukbar som et sted å sove - ikke et sted å oppholde seg. Stedet bør ikke averteres som Motel.

• Vurdert: 11. oktober 2017

7,9
    «Enkelt og rent rom med ideel beliggenhet om du skal med Hurtigruta eller NSB. Hyggelig betjening»
    • Bodde 1 natt

Litt mer spennende matpakke. Hadde kafeen müsli og yoghurt, tro?

Sengene var gode, betjeningen service-innstilt og blide. Imponerende med unge fra andre land som lærer seg norsk med korttids jobb på Vandrehjem. Ideelt å bo på Bodø Hostel når du skal reise med toget eller ta Hurtigruta fra kaia

• Vurdert: 8. oktober 2017

«Helt greit»
    • Innsendt fra mobil

Litt vanskelig når resepsjonisten ikke snakket norsk. Men det gikk greit med engelsk noe jeg ikke er så flink i

Enkelt dekket behovet for en rimelig penge

• Vurdert: 29. september 2017

7,5
    «Grei overnatting til en billig penge»
    • Innsendt fra mobil

Lite lademuligheter for mobil (få stikkontakter ved sengene).

sov i sovesal med 7 andre fremmede, men opplevde ikke kø på bad, og det var trygg og greit, sov godt, og folk tok hensyn til hverandre. Frokosten er nokså spartansk, men grei nok. Rene sengetøy og håndduker. Hyggelig personell.

• Vurdert: 25. september 2017

6,3
    «OK lavbudsjett motel. Lite utvalg på frokosten.»
    • Bodde 2 netter

Fikk ikke inn en eneste kanal på TV. Frokosten er minimal ut fra norsk standard. Han som er ansvarlig for frokosten kunne ha kostet på seg et smil. Fremstår ikke kundevennlig.

God seng å sove i. Grei beliggenhet.

• Vurdert: 22. september 2017

7,5
    «Greit å bo for én natt. Minus for bevegelseshemmede er høyt trinn til badet og trapp til kafé.»
    • Innsendt fra mobil

Dagens pris var billigere enn da jeg bestilte tre uker tidligere. Bør ikke gjester få betale "dagens beste tilbud" når prisen er blitt satt ned? Rommene har helt golde vegger.

Rent rom og bad. Madrassen var veldig god å sove på. Grei, enkel og god frokost, men det bør også være meierismør og ikke kun margarin. Det gikk greit å bestille glutenfritt på forhånd.

• Vurdert: 20. september 2017

8,8
    «Anbefaler Bodø Hostel & Motel :)»
    • Bodde 2 netter

Likte ikke sengene, så de kunne gjerne vært bedre.

Utmerket beliggenhet. Stilt og rolig på overnattingsstedet. God middag på cafeen. Trivelige og positive personale.

• Vurdert: 5. august 2017

7,1
    «Overnatting i Bodø - mest for unge»
    • Bodde 1 natt

Betjeningen snakket ikke norsk -men det gikk fint Å ligge i køyeseng oppe under taket er ikke drømmen når man er "voksen"

Grei frokost på jernbanekafeen Sentral beliggenhet, og lett å finne

Gjennomførte opphold i august 2017

• Vurdert: 3. juli 2017

5,8
    «Vill Du ha nära till resecentrum kan Du inte komma närmare!!»
    • Bodde 1 natt

Frukosten var lite väl enkel. Saknade grovt bröd. Laxen var seg. Kaffet var mycket svagt. Saknade mer pålägg.

Närheten till resecentrum - avseende tåg och båt.

• Vurdert: 21. juni 2017

7,1
    «Helt greit overnattingsted for noen få netter.»
    • Innsendt fra mobil

Kaffen kunne vært bedre og gratis og sengegavlen til øverste køyeseng kunne vært 100% i orden, da den på rommet var løs. Turte ikke la 6åringen min verken leke eller sove i øverste køye.

Likte at det var rent og ryddig. Samt mulighet for å oppbevare mat i kjøleskap. Stedet lå også lett tilgjengelig til restauranter og butikker samt sykehus.

• Vurdert: 15. juni 2017

6,7
    «Billigste overnatting i bodø;»
    • Innsendt fra mobil

UteFest hos jernbanen mot vinduet der vi sov ;ikke ok;:( vi ikke fikk sove når vi skulle tidlig opp:(

Billigste overnatting i bodø;og et helt greit alternativ

• Vurdert: 15. juni 2017

8,8
    «Veldig hyggelig og hjelpsomt personale.»
    • Innsendt fra mobil

Frokosten var litt stusselig. Savnet et fellesområde med dusj/toalett. Ble lett litt kaos på badet om morgenen.

Veldig hyggelig og hjelpsomt personale. Bra beliggenhet med alt innen rekkevidde. Gode senger. Godt utstyrt kjøkken.

• Vurdert: 9. juni 2017

8,3
    «Fint for ein kort byferie!»
    • Bodde 1 natt

Eit lite minus. Det var veldig varmt på rommet. Når vi opna vindauga fekk vi med oss både byliv og trafikkstøy, men når vi lukka det vart det litt for varmt. Det kan sikkert betrast.

Frukosten var veldig enkel, men god. Eit stort felleskjøkken med det meste av utstyr (tilgjengeleg heile døgnet) gjer at ein sjølv kan lage seg det ein vil utanom. Stort fellesrom med arbeidsbord og sofagruppe – og stort kjøkken og plass til eigen mat i kjøleskapa. Veldig godt egna for ungdom og andre som vil reise, ete og bu rimeleg og godt!

Gjennomførte opphold i mai 2017

• Vurdert: 8. juni 2017

8,8
    «Hyggelig personale, rene, enkle omgivelser og en god seng å...»
    • Innsendt fra mobil

Ingen kollektivtrafikk som går helt frem. Jeg tok buss fra flyplassen og måtte gå med tung bag fra busstoppen. Enkel frokost med tørt brød. Noe støy fra toglinjen rett utenfor Inngangspartiet er dårlig skiltet.

Hyggelig personale, rene, enkle omgivelser og en god seng å sove i

• Vurdert: 6. mai 2017

«Ikke fornøyd»
    • Bodde 3 netter

Sengen var en køyeseng som knirket mye. Fikk beskjed om at jeg måtte ta av sengen når jeg dro, fikk en følelse av at jeg nesten kunne få utlevert vaskebøtte og vaske selv. Ingen glass på rommet. Frokosten bestod av nedkjølt brød, evt knekkebrød, og et dårlig utvalg av pålegg. Av drikke var det appelsinjuice, melk, kaffe og vann. Det var vel også frokostblanding med yoghurt, for de som liker det. Betjeningen kunne ikke norsk, og jeg måtte derfor kommunisere på engelsk. Det var også veldig lytt fra naborommet.

At det kun var 3 døgn på det stedet

Gjennomførte opphold i mai 2017

• Vurdert: 1. mai 2017

5,0
    «Sen frokost - ikke tatt hensyn til videre reise»
    • Innsendt fra mobil

Jeg hadde svært sen ankomst (siste fly) og skulle videre neste dag. Bussavgang for "Nord-Norge" bussen mot Harstad/Narvik er kl. 07:00, og det betyr at man går glipp av frokost før den lange reisen. Frokostbordet åpner ikke før 07:00. Med en lang reise dagen før og tilsvarende dagen etter var dette derfor et vesentlig moment for ikke å velge dette oppholdet ved senere anledninger.

Fint at det ble ordnet med nøkkelkort ved sen ankomst.

• Vurdert: 28. april 2017

6,3
    «Frokosten var helt grei.»
    • Innsendt fra mobil

Brødet kunne vært grovere. Fikk ikke regulert varmen på rommet(301)

Frokosten var helt grei. Bare jeg får yoghurt og gryn så er det grit. Juice ,kaffe og melk; hva mer behøver man.

• Vurdert: 22. april 2017

7,9
    «Vi fikk beholde rommet to timer ekstra.»
    • Innsendt fra mobil

Ikke noe alvorlig galt, men vi kunne tenke oss en liten hylle e.l i dusjen, til sjampo o.l.

Vi fikk beholde rommet to timer ekstra. Flyet hjem gikk ikke før kl 15, og været var ikke så bra, så det er jeg takknemlig for.

• Vurdert: 11. april 2017

2,9
    «Ekkelt sted med lukt av røyk og urin»
    • Innsendt fra mobil

Lukten av urin og røyk i gangene. At vi måtte bane oss vei forbi tiggere i gangene for å finne rommet. Ekkelt å engang tenke på å skulle forsyne seg av frokostbuffeten med såpass dårlig hygiene blant gjestene.

Vi likte det neste hotellet vi booket etter å ha vært to timer på dette hotellet og bestemte oss for å sjekke ut.

• Vurdert: 21. mars 2017

7,1
    «Beliggenheten passer meg utmerket.»
    • Innsendt fra mobil

Frokosten er veldig dårlig. Lite kjøttpålegg og tørre brødskiver. Rommene kunne vært litt mere hjemmekoselig. En matte på gulvet og bilder på veggene hadde gjort det bedre.

Beliggenheten passer meg utmerket. De som jobber der er veldig hyggelig og behjelpelig.

• Vurdert: 13. mars 2017

7,1
    «Rimelig overnatting som passet mitt formål.»
    • Bodde 1 natt

Det var litt vel varmt å sove på rommet. Veldig trangt i dusjen, men OK. Jeg rakk ikke spise frokost da jeg dro så tidlig. Personalet sa at de kunne laget matpakke til meg, flott. Men det var ingen plass å bestille den matpakken.

Rimelig overnatting som passet mitt formål. Grei beliggenhet. Hyggelig personale. Gode systemer for å komme seg inn etter at resepsjonen var stengt.

• Vurdert: 2. mars 2017

5,0
    «Rent, men trangt og overfylt.»
    • Innsendt fra mobil

Det var 8 sengeplasser og ikke 6 som det sto opplyst om. Et bad på 8 jenter er for lite og det ble alt for trangt på rommet med den ekstra senga midt i rommet. Ingen gulvplass. Sengene var veldig ustødige.

Godt renhold på rommene.

• Vurdert: 24. februar 2017

«personalet »
    • Bodde 1 natt

frokost buffeet har bare first prise produkter. Kaffeen var forferdelig (kanskje laget en dag før), ingen sukker. Frokostblanding kan spises bare med yogurt. Flere senger er fortsatt ikke reparert. Laken på senga er eldre enn meg :)

personalet badet/kjøkkenet var rent tøyeseng var ren

Gjennomførte opphold i februar 2017

• Vurdert: 15. februar 2017

8,8
    «Fint og rent rom, nytt og moderne bad.»
    • Innsendt fra mobil

Frokosten var ikke noe særlig. Tørt brød. Ellers helt ok når det gjelder resten av frokosttilbudet.

Fint og rent rom, nytt og moderne bad. Hyggelig personale, fint og rent felleskjøkken.

Gjennomførte opphold i februar 2017

• Vurdert: 27. januar 2017

8,8
    «Fint opphold, verdt å gjenta»
    • Innsendt fra mobil

Burde vært såpedispenser ved vask og ikke bare inne i dusjrom. Ville vært mer miljøvennlig med et mindre håndkle i tillegg til det store, for jeg dusjet ikke og hadde bare trengt et lite. Hadde vært hyggeligere å ikke skulle ta av sengetøy selv.

Veldig god service hele veien og rommet virket veldig rent. Lite, men nytt bad. God seng og større rom enn forventet. Fikk beholde rommet til kvelden og slapp å sjekke ut (skulle ta kveldsfly). Smart hylle med stikkontakt over hver seng. Flott å ha mulighet til å bruke kjøkken og vaskerom hvis en skal bo der noen dager (rakk ikke å teste ut).

Gjennomførte opphold i januar 2017

• Vurdert: 26. januar 2017

«Flott opphold😊»
    • Innsendt fra mobil

Brødet til frokosten var litt tørt. Kunne godt hatt et litt grovere brød/rundstykker.

Ble veldig overrasket over hvor fint og ordentlig alt var😊 Renholdet var topp. Kommer absolutt til å benytte oss av dette stedet igjen. Takk😊

Gjennomførte opphold i januar 2017

• Vurdert: 14. januar 2019

9,2
    «Var helt på togstasjonen»

Var helt på togstasjonen

Gjennomførte opphold i januar 2019

• Vurdert: 12. januar 2019

«Lettvint og grei overnatting sentralt i Bodø. »
    • Innsendt fra mobil

Oppdaget ikke noe negativt.

Sentralt..lettvint og greit God mottakelse. God morgenkaffe , god vanlig frokost.

Gjennomførte opphold i januar 2019

• Vurdert: 31. desember 2018

5,8
    «Urolig om natten, så jeg fikk ikke sove.»
    • Innsendt fra mobil

Urolig om natten, så jeg fikk ikke sove. Der burde vært en regel, stille på huset etter kl23:00

Gjennomførte opphold i desember 2018

• Vurdert: 16. desember 2018

«Personalet er alltid behjelpelig og hyggelig, + for oppreid...»
    • Innsendt fra mobil

Personalet er alltid behjelpelig og hyggelig, + for oppreid seng😊da jeg kom sein kveld / natt

Gjennomførte opphold i desember 2018

• Vurdert: 3. desember 2018

9,2
    «Fellesarealet med Tv og Pc»

Sengene.

Fellesarealet med Tv og Pc

• Vurdert: 1. desember 2018

«Har jeg ikke spiste.»

Har jeg ikke spiste.

• Vurdert: 30. november 2018

4,2
    «Overnatting blir ikke gjort flere ganger!!! »

Alt

?????????????????????????????????????

• Vurdert: 20. november 2018

«Ok»

Ok

• Vurdert: 19. november 2018

3,8
    «Mye folk på samme rom og dårlig senger.»
    • Innsendt fra mobil

Mye folk på samme rom og dårlig senger.

7,9
    «Frokost serveringen, Dette er kun produkter fra...»
    • Bodde 3 netter

Frokost serveringen, Dette er kun produkter fra lavpriskjeden exstra produkter å det er noe jeg IKKE ønsker på mitt frokost bord.

«Ingen frokost»

Ingen frokost

7,9
    «Fikk mye igjen for pengene»

Dårlig brød til frokost

Bra frokost! God seng og et veldig ok sted synes jeg.

5,5
    «Savnet glass på badet.»
    • Innsendt fra mobil

Savnet glass på badet. Svært enkel frokost, men ok. Kunne vært brunost og litt mere grønt, f.eks. paprika, agurk etc.

«det var veldigt bra»

alt ok

et bra sted

• Vurdert: 4. november 2018

«Rent, stille,ble oppringt og spurt når jeg ska komme.»
    • Innsendt fra mobil

Rent, stille,ble oppringt og spurt når jeg ska komme. Sentralt!!!

• Vurdert: 2. november 2018

3,8
    «Seng å sove i og frokost.»
    • Innsendt fra mobil

Skittent. Ingen håndsåpe på bad. Lite puter.

Seng å sove i og frokost.

• Vurdert: 30. oktober 2018

«Grei frokost.»
    • Innsendt fra mobil

Bodde på fellesrom med flere som kom og gikk hele natta.

Grei frokost.

• Vurdert: 26. oktober 2018

8,0
    «God seng.»
    • Bodde 3 netter

Ikke noe jeg ikke likte.

God seng. Hyggelig betjening. Enkel, men ok frokost. Veldig god beliggenhet og hyggelig pris. Godt renhold.

«Begligenhet»
    • Innsendt fra mobil

At han som jobbet i resepsjonen bare snakket Engelsk, lukta i hele gangen var forferdelig, ikke såpe på bade når man har vært på toalettet

Begligenhet

8,3
    «Meget bra til en billig penge!»
    • Innsendt fra mobil

Enkel og grei standard. Rent og ryddig på rommet. Hyggelig betjening. Sentral beliggenhet.

• Vurdert: 14. oktober 2018

6,7
    «Hyggelig personal og ok beliggenhet.»
    • Innsendt fra mobil

Dårlig frokost. Køyesengene kunne hatt madrasser som passet sengene.

Hyggelig personal og ok beliggenhet. Gratis parkering også et pluss

• Vurdert: 27. september 2018

«Kan anbefalast!»

Litt kaldt på golvet.

Reint og triveleg. Rommet hadde alt eg hadde behov for.

• Vurdert: 24. september 2018

7,1
    «Et godt alternativ til hotell.»
    • Bodde 1 natt

Litt mye "trafikk" ut og inn av rommet seint kveld/natt. Noen kom og noen dro ( tror jeg ). Men vet jo at det må man sikkert regne med.

• Vurdert: 18. september 2018

4,6
    «Beliggenheten»

Rommet, renhold, frokosten

Beliggenheten

• Vurdert: 9. september 2018

«Utrolig hyggelig og serviceinnstilt betjening.»
    • Innsendt fra mobil

Utrolig hyggelig og serviceinnstilt betjening.

• Vurdert: 3. september 2018

5,0
    «Ingen glass på rommet, minner meg om kaserna på skjold i...»
    • Innsendt fra mobil

Ingen glass på rommet, minner meg om kaserna på skjold i 1985.

Viser 1 – 75

Disse overnattingsstedene har også fått gjesteomtaler: