Beoordelingen over Håholmen Havstuer 4-sterren

Atlanterhavsvegen 303, 6530 Karvåg, Noorwegen

9,7

Pracht lokaties ,goed eten helaas op details de min in.

Zomers is het lang licht in Noorwegen maar helaas was er geen goede verduistering mogelijk in kamer.Het restaurant serveert goed eten,helaas na een zeer goed voorgerecht gaat het mis.Hoofdgerecht wordt op koude borden geserveerd.Dus met genieten van een glaasje wijn bij het eten wordt aan het einde het eten koud weggewerkt.Bij bestellen van dessert wordt vier eer gevraagd of we koffie willen.opdringerig?of willen we naar huis.De koffie blijkt later niet vers gezet en ook lauw geserveerd.

Pracht lokaties en je wordt met speedcruiser getransporteerd.

Uitgelezen locatie op eilandengroep in typische...

Nogal kleine kamer.

Uitgelezen locatie op eilandengroep in typische vissershuizen en bijhorende nutsgebouwen. Bijzondere stilte. Heel verzorgde keuken.

Fantastische beleving

Restaurant is een val. Ik raad aan geen voorgerecht te nemen. Bestond uit 1 opengesneden scampi en dit voor 15 euro. menu was wel ok maar niet zoals ik verwacht had verse vis op tafel te krijgen

Fantastische beleving je leeft met de oceaan kon zo middernacht mooie foto's maken

Mooie locatie en schattige cabins

Eten in het restaurant vonden wij matig en erg duur. Prijs voor accommodatie is ook aan de hoge kant, maar zoals gezegd wel een bijzondere plek om te overnachten. 1 nachtje is voldoende.

Bijzondere locatie. Leuk om met de boot naartoe te varen. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam (in het restaurant wel wat onervaren). De cabins zijn superschattig!

Mooi, maar eerder commercieel dan klantvriendelijk.

Alles lijkt erop dat er moet worden geconsumeerd. Overweldigd door de omgeving vergaten we medicatie (om te slapen) in de auto. Hoewel er nog laat een boot heen en terug naar het eiland ging (afzetten personeel), wilde men ons ondanks de uitleg niet meenemen om deze even op te pikken met als gevolg zeer slechte nachtrust. Het antwoord was "hopelijk heeft u een goede nachtrust" en de dag nadien stelde dezelfde persoon de vraag "Hoe was uw nachtrust?". Alles lijkt erop dat men consumeert op deze toch wel prachtige locatie.

prachtige locatie

Prachtige omgeving.

Reserving was niet goed verwerkt..daarom in eerste imstantie geen kamer vrij...dit werdt echter perfect opgelost door ons een grote cabin te geven die nog over was.

• Beoordeeld op: 17 juli 2016

Unieke locatie maar geen comfort.

Kleine kamertjes die in een rijtje naast elkaar staan zonder een buitenzitje of terras. Dit hebben wij erg gemist omdat het buiten veel mooier is dan binnen. Comfort ver te zoeken, piepklein kamertje zonder enige vorm van luxe. Badkamertje als in een caravan waarvan toilet erg vies was. Geen koffie/thee faciliteiten op de kamer. Bar bleek verlaten 's avonds, dus gezellig een drankje drinken was er niet bij (in juli!). Restaurant waanzinnig prijzig en kwaliteit onder de maat. Bedienend personeel bestond uit jeugdige meisjes die niet erg geïnteresseerd overkwamen. Tip, neem een fles wijn en goed boek mee!!!

De locatie is prachtig, natuur all over met alleen het geluid van de meeuwen. Overtocht naar vasteland is goed geregeld, met speedboot in 5 min.

• Beoordeeld op: 16 juli 2016

Mooi, maar veel te duur voor wat het is !!! Zou het niet opnieuw boeken !

Het avondeten in het restaurant was belachekijk duur ! Het was wel lekker, maar absoluut veel te duur voor wat het was. 15 euro betalen voor een viscarpaccio : 2 velletjes vis ter grootte van een babyhandje vind ik erover ! Het ontbijt viel tegen : sinaassap was op, de eitjes waren op, de hesp smaakte naar niets en de koffie was slap ! Kortom : veel te duur voor wat het is !

We waren op roadtrip door Noorwegen en al in enkele minder dure hotels overnacht waar het ontbijt dubbel zo goed was! De tocht met de boot naar het eiland was het leukst en de wandeling naar het punt van het eiland waar we zeehondjes heben zien zwemmen

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Ultieme plek om te bezoeken

Uitstraling van het personeel werkt niet sfeerverhogend! Ontbijt was niet super.

De ligging is uitmuntend! Alleen daarvoor al doen!

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

De bijzondere ligging!

De bijzondere ligging!

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Gezellig restaurant, zeer lekker gegeten, prachtige ligging

Kleine kamers, zonder bijzonder comfort.

Gezellig restaurant, zeer lekker gegeten, prachtige ligging