Beoordelingen over Herangtunet Boutique Hotel 3-sterren

Herangtunet, 2940 Heggenes, Noorwegen

#1 van de 3 hotels in Heggenes

9,7

Heel goed eten en een prachtige plek
    • Zweedse Kamer

WiFi op de kamer was niet altijd goed, maar dat is slechts een detail .

Prachtige plek, gastvrije ontvangst én tijdens ons verblijf . Heerlijk eten. We vonden het een persoonlijk verblijf in tegenstelling tot een tamelijk anoniem verblijf dat je meestal ervaart in hotels . Dat onderscheidt het hotel echt van andere hotels .

Heerlijk rustig gelegen kleinschalig hotel, in een mooie omgeving met een uitstekende keuken.
    • Hollandse kamer

een warm/koudwater mengkraan in de wastafel op de badkamer zou onze voorkeur hebben, verder alles prima voor elkaar.

De Hollandse kamer was mooi, het diner en ontbijt super! Het hotel was even moeilijk te vinden, maar 1 vraag in het dorp en ons werd prima verteld waar het hotel zich bevond.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Thuiskomen!
    • Hollandse kamer

Helemaal niks...

De geweldige ontvangst, zeer mooie kamer. Het hotel heeft een prachtige rustige ligging. Het ontbijt en avondeten zijn uitgebreid en met lokale producten bereid, echt heerlijk. De eigenaren staan ten alle tijde voor je klaar en zorgen ervoor dat het je aan niks ontbreekt. Ze hebben oog voor detail, waardoor het een perfect verblijf is om lekker bij te komen van alle overweldigende indrukken die Noorwegen je te bieden heeft. Zeker niet overslaan als men in de buurt is.

Voor herhaling vatbaar!
    • Noorse Kamer

Als er dan al een minpuntje moet zijn... dan was het dat het glad was op het terrein naar de ingang.

Gezellige goede 'warme' sfeer, heerlijk eten zowel sochtends als savonds. En mooi ingericht.

We hebben hier één nachtje verbleven tijdens onze rondreis...
    • IJslandse kamer

We hebben hier één nachtje verbleven tijdens onze rondreis in Noorwegen. De ontvangst was zeer hartelijk. Bij aankomst werd gevraagd of we interesse hadden om in het eigen restaurant te eten. Er was die avond een vast menu, waarvan echter bleek dat ik het niet mocht eten wegens allergie. Toch hebben ze voor een alternatief menu gezorgd voor mij. Ondanks dat het allemaal last minute geïmproviseerd moest worden, was het erg lekker. Mijn vriend heeft het gewone menu gegeten, en vond het ook heerlijk. De eetruimte was erg gezellig ingericht. Ook de kamer was tip top in orde en mooi ingericht. Kortom, wij hebben genoten van ons verblijf hier!

De rust

De rust

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Super fijne plek om te zijn.
    • IJslandse kamer

Super fijne plek om te zijn. Met personeel wat er alles aan doet om je een top ervaring te bezorgen.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Wij verbleven een lang weekend. Alles was perfect.
    • Noorse Kamer

Onbijt maar met name diner bizar lekker. Kamer geweldig. Sfeer van het hotel ongedwongen.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2015

Klein hotel met persoonlijke touch waar het prettig...

De Noorse kamer was mooi ingericht maar qua comfort liet het wat te wensen over. De keukenkraan zat los en de afstelling van de kranen op de wasbak was zo krap dat je handen er amper onder pasten. Maar dat kon de pret niet drukken.

Klein hotel met persoonlijke touch waar het prettig verblijven is. Het 3 gangen menu en ontbijt is super lekker, alles vers en zelf gemaakt door de eigenaresse.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

Bijzondere aankleding en sfeer van het hotel.

Sauna was niet in werking, geen andere faciliteiten aanwezig behalve een kleine bar. Weinig te beleven in en rond het hotel. Hoewel heel lekker, was het diner erg duur.

Bijzondere aankleding en sfeer van het hotel. Hartelijke ontvangst van de eigenaar. Heel lekker driegangenmenu 's avonds. Mooie kamers.

• Beoordeeld op: 20 juli 2015

Zeer gastvrij, vriendelijk hotel met leuke thema kamers.

geen tv op de kamer

Zeer gastvrij, vriendelijk hotel met leuke thema kamers. We hebben hier ook fantastisch gedineerd. Vriendelijk eigenaars met passie voor hun zaak.

• Beoordeeld op: 5 juli 2015

We hebben erg lekker gegeten en kregen goede wijnsuggesties.

We wisten dat de Noorse kamer een badkamer op de gang had, maar vonden het wel erg onhandig dat dit eigenlijk 2 losse kamertjes zijn, 1 voor de douche en 1 voor wastafel en toilet. Steeds via de gang op en neer lopen dus. Met dit discomfort is deze kamer aan de dure kant

We hebben erg lekker gegeten en kregen goede wijnsuggesties. Het 3-gangen diner kost 425 NOK pp (kun je niet op de site terug vinden). Wij vonden dit een nette prijs (voor Noorse begrippen) voor hetgeen we kregen.

• Beoordeeld op: 3 juli 2015

- Zeer vriendelijke eigenaren

Net niet de puntjes op de i om het een tien te geven, zoals doucheslang die al vervangen had moeten worden, handdoekenrek dat half aan de muur hangt. Hoort niet bij een dergelijk luxe hotel. Het ontbijt is ondanks de lekkere zelfgemaakte spullen iets te Hollands. Bij een mooie suite verwacht je ook een wat luxer ontbijt en zeker in Noorwegen bijv. vis of english breakfast.

- Zeer vriendelijke eigenaren - Prachtige locatie - Heerlijk avondeten - Mooie suite

• Beoordeeld op: 21 februari 2015

Service, omgeving, klantgerichtheid, benaderbaarheid,...

Service, omgeving, klantgerichtheid, benaderbaarheid, verzorging van de maaltijden, flexibiliteit, sauna, werkelijk geweldig. Prijs-kwaliteis verhouding. Verzorging

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

pracht locaties met leuke mensen

pracht locaties met leuke mensen

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

prettige ontvangst door de eigenaar - lekker eten en mooie...

prettige ontvangst door de eigenaar - lekker eten en mooie inrichting