Beoordelingen over Kronen Gaard Hotel 4-sterren

Vatne, 4309 Sandnes, Noorwegen

#2 van de 7 hotels in Sandnes

Sfeervol, vriendelijk familiehotel

Hoewel het eten heerlijk was had men, waarschijnlijk vanwege rustige periode, een vast menu en dus weinig keus. (gelukkig komen ze ook zelf met suggestie iets anders te bereiden, anders zelf naar vragen)

Kamer was ruim en heerlijk stil (niet aan de wegzijde), bedden uitstekend. Ontbijt is erg ruim met lokale producten en heerlijk. Personeel is heel vriendelijk en attent, ze kwamen zelf met suggestie om voor de derde avond voor ons een ander hoofdgerecht te bereiden. Prima uitvalsbasis voor zowel Stavanger als Preikestolen/Lysefjord.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Zeer comfortabele bedden

Het ontbijt was redelijk uitgebreid, vers en werd regelmatig aangevuld, maar iedere keer in kleine hoeveelheden zodat je de pech kan hebben dat je steeds misgrijpt. Het personeel stormde zonder te kloppen de kamer in op de dag van vertrek (maar we hadden geen bordje opgehangen met Niet Storen). Onze opmerking tijdens de reservering hadden ze over het hoofd gezien, zodat onze kamers op verschillende verdiepingen lagen.

Wij hadden twee kamers, die allebei heel ruim waren en schoon en goed ingericht. Zeer comfortabele bedden en kussens, waar je heerlijk in wegzakt. Op 1 van de 2 kamers was het mogelijk om koffie en thee te maken. Het hotel heeft een bijzondere uitstraling en ligt in een rustige omgeving (langs de weg naar het Lysefjord), terwijl de leuke stad Stavanger dichtbij is.

Mijn dochter had per ongeluk haar bikini in het hotel...

Mijn dochter had per ongeluk haar bikini in het hotel achtergelaten en het hotel was zo vriendelijk om het via de post naar ons huis terug te sturen.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Vriendelijk en hulpvaardig personeel.

Ontbijt uitgebreid vers fantastische, diner uitstekend.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

De badkamer was schoon en in orde.

De kamer was erg klein. In een historisch hotel 4 sterren hotel verwacht ik geen historisch bed met bijzet bed uit de vorige eeuw. Het hoofdbed was wat zachter, het tweede (bijzet) bed was een echte plank en verre van comfortabel. Dit was het eerste hotel in Noorwegen waar geen zalm bij het onbijt werd aangeboden. De kamer was erg gehorig, deuren kraakten als een kasteeldeur en in de nacht rennen de muizen over het plafont. De ventilatie van de koeienstal van de buren maakt een hoop lawaai in de nacht.

De badkamer was schoon en in orde.

• Beoordeeld op: 25 juni 2015

Grote, schone kamers met koffie en thee faciliteiten.

Wifi verbinding was slecht. Bereik werd beter op de gang / gemeenschappelijke ruimtes.

Grote, schone kamers met koffie en thee faciliteiten. Fijn bed! Goed ontbijt en diner (aan de prijzige kant). Chique uitstraling van het hotel en personeel.

• Beoordeeld op: 9 maart 2016

bedden waren top .

kwaliteit dinner was aardig prijs maar was heel duur , viel tegen

bedden waren top .

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Kronen Gaard Hotel