Beoordelingen over Best Western Plus City Hotel 4-sterren

Kirkegata 30, 0153 Oslo, Noorwegen

#63 van de 157 hotels in Oslo

• Beoordeeld op: 6 september 2018

leuke citytrip vol groen en water

Het ontbijtbuffet viel tegen : de pannenkoeken en roereieren waren nauwelijks lauw ; geen goede keuze aan thee ; geen typisch noorse produkten of smaakvolle charcuterie ; de gebruikte tafels werden niet afgeruimd ; een trap naar beneden. De douche was niet goed verlicht en het duurde minuten voor er warm water was. De airco was niet regelbaar of af te zetten.

De bedden en hoofdkussens waren heel comfortabel om goed te slapen ; veel kastruimte en stopcontacten ; goede waterkoker met koffie- en theefaciliteiten ; dichtbij station "oslo s" met kruidenierszaken en openbaar vervoer en winkelstraten ; de koffers kunnen in bewaring worden gegeven ;

Goed hotel in hartje Oslo

We waren met de motoren op rondreis. Parkeren in Oslo bij hotels is veelal niet mogelijk maar het personeel bood meteen aan om onze motoren veilig op het binnenpleintje te parkeren. Super service. Goed ontbijt.

Goed gesitueerd, modern, en net hotel met goed ontbijt en vriendelijk personeel.

Geen airco, maar dit werd opgelost doordat een ventilator op de kamer stond.

Ontbijt was heel goed in rustige locatie. Vriendelijk en heel behulpzaam personeel. Ligging. Nieuw hotel

Zeer klantgericht

De service was geweldig. We maakten een motorrondreis door Noorwegen en direct bij aankomst werd ons een veilige plek voor de motor aangeboden. Dan stond die veilig en hadden we geen parkeerkosten a € 20,- per dag! Ik zeg TOP!!!

• Kleine Eenpersoonskamer

De lift blijkt zo'n anderhalve maand wegens onderhoud buiten gebruik te zijn. Dit is niet gecommuniceerd. In mijn ogen moet dit wel; de trappen zijn er lang en iemand die slecht ter been is, kan zijn kamer absoluut niet bereiken.

Kleine kamer gereserveerd, dat was ook zo maar alles voldeed. Zeer netjes, zeer comfortabel, van alle gemakken voorzien en geheel naar deze tijd.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Overall prima voldaan.
    • Kleine Eenpersoonskamer

De eenpersoonskamer is erg klein: weinig werkruimte, geen 'luie' stoel. Gehorige kamers. De tv van de buren zat waarschijnlijk aan mijn muur bevestigd. Redelijk irritant als je in bed ligt.

Oslo is een dure stad, dus puur op de prijs en de naam afgegaan; dat bleek goed gegokt. Zeer centraal gelegen (5 min vh station), uitgebreid ontbijt, goed bed, goed sanitair.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Bijwonen van een conferentie in Felic congres center.
    • Kleine Eenpersoonskamer

Klein minpuntje: er is geen bad, enkel douche.

Prima ligging. De wandeling naar Felix congres center door de frisse lucht van Oslo beviel mij. Nette kamers.

Prima locatie, maar niets bijzonders

Er was geen restaurant; de medewerkers leken niet geintersesseerd en wisten ook niet waar welke restaurants waren. Het ontbijt was heel gewoontjes.

De locatie en de kamers waren prima.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Viel enorm tegen prijs-kwaliteit. Ik zou niemand aanraden hier naar toe gaan. Zoek vooral verder.

Op de site van booting-com staat dit hotel als 4 sterren vermeldt, echter dit is het bij lange niet waard. Op hun eigen site staat echter slechts 3 sterren vermeldt. Heel bijzonder. Wat tegen viel: De wijze waarop onze kamer-suite was ingericht, geen salon tafel, karig ondermaats meubilair, alles klein en opgepropt. Het (smalle) 2 persoons bed stond in een zeer donkere nis, tegen de muur aan waardoor het geheel erg benauwd aan voelde. De muren waren modern(?) donderblauw en donkerrood geverfd, daardoor was het allemaal erg donker. Er was geen bedverlichting, behalve een plafondspot boven het bed en er was geen mogelijkheid om iets naast je bed te leggen van bril, telefoon boek. Etc. Je kon amper zonder je te stoten uit bed komen. De gehele verlichting was een ramp. Er waren of geen lampen in de kamer, of ze waren kapot of we kregen ze niet meer uit! Mijn man moest midden in de nacht zelf op het bed gaan staan , op verzoek van de nachtportier die erbij stond, om de plafonnière los te koppelen omdat de nachtportier er zelf niet bij kon en geen ladder had. De gehele elektrische bedrading gaf vervolgens kortsluiting en wij moesten die nacht gewoon daar blijven slapen. De volgende dag hebben wij een andere kamer gekregen, met dezelfde onhandige indeling maar met 1 raam extra en meer meubilair. De keukeninrichting was niet compleet en erg summier. De lift van het hotel heeft iedere dag meerdere malen vast gehangen waardoor je telkens met de trap op en af moest (5e verdieping) Ontbijt ruimte was in een kelder, niet gezellig ingericht, terwijl dit wel mogelijk zou zijn. De daarbij gelegen bar was niet in gebruik (na-seizoen?). Bediening was alleen effectief, niet gastvrij. Men reedt met een grote afruimwagen langs de tafeltjes om vuile vaat op te halen. Zeer onsmakelijk.

De ligging is midden in het centrum en op loopafstand van het station (8 min) De inrichting van het hotel oogt recent verzorgd en het verfwerk is modern qua kleuren en netjes. Badkamer was wel in orde en ook netjes.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Zeker kom ik er terug.

Het ontbijt de lokatie en de personeel waren geweldig! Het is als een kleine studio-appartement, alles wat je nodig hebt, kun je het daar vinden. 100% aan te raden

Eenvoudig bereikbaar en uitstekende ligging.

Voldeed aan onze verwachtingen

Bereikbaarheid was eenvoudig: vliegtuig, trein(OsloS) en paar minuten stappen. Ontbijt ruime keuze en voldoende. Onze kamer was ruim en netjes.

Prima hotel, maar personeel en service is ronduit beroerd.

Service is beroerd en het personeel niet erg capabel. Geen van de stopcontacten werkte, wat pas na 2 keer klagen gerepareerd werd. Verder werden handdoeken wel meegenomen maar moet vervangen voor een schone. Een leeg blikje cola en een vies glas hebben 3 dagen in mijn kamer gestaan. Er wordt slecht schoongemaakt dus.

Het hotel is modern ingericht en de kamer zijn nieuw. Locatie is prima en op loopafstand van het Centraal Station.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Goede locatie om de Oslo te verkennen

Veel lawaai van de straat en erg warm op de kamer, parkeren is prijzig, goed opletten dat je de juiste parkeergarage neemt (bankplassen) en elke dag erin en eruit om de hotelkorting te kunnen gebruiken.

Midden in het centrum, nette kamer, prima uitgebreid ontbijt

Lokatie (midden in centrum)

Lokatie (midden in centrum) Mooie, ruime kamer Aardig, behulpzaam personeel Schoon Goed ontbijtbuffet

Helemaal top

Zeer goede service en advies over de stad zonder mening op te dringen. Bijzonder vriendelijk.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Vreselijk. Zal niet meer terugkeren naar dit hotel

Vreselijk ontbijt en erg veroudered

locatie

• Beoordeeld op: 15 november 2017

personeel is behulpzaam

personeel is behulpzaam

Het ontbijt was prima en de locatie was super!
    • Kleine Eenpersoonskamer

De lift was gedeeltelijk defect

Het ontbijt was prima en de locatie was super!

• Beoordeeld op: 15 september 2017

comfortabel en mooi centraal gelegen

Geen enkele

Ontbijt en kamer waren goed

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Personeel ongeinteresseerd in gasten, housekeeping om 17h30 pas op de kamer

royaal ontbijt

We hadden liever twee aparte bedden gehad ipv een tweepersoonsbed

royaal ontbijt

Extreem kleine kamer

Extreem kleine kamer, je kon maar aan 1 kant het bed instappen. Kamer was erg warm en gehorig.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Mede dank zij het hotel genoten van onze dagen in Oslo.

Nette schone kamer en badkamer. Ontbijt was boven verwachting gezien de prijs van de kamer. Perfecte locatie.

Kwalitatief hotel in centrum Oslo. Aan te raden voor zowel citytrips als zakenreizen.
    • Kleine Eenpersoonskamer

Spijtig van geluiden van andere kamer via de ventilatie.

Zeer goed hotel. Uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Prima hotel, midden in het centrum van Oslo.

Airconditioning naast het raam. Deze ging wel uit na een uur of 10 's avonds, dus het verstoorde niet de nachtrust.

Wi-fi was snel en betrouwbaar.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2015

Na melding geluidsoverlast kregen we gekijk een upgrade...

Alles is heel basic, geen ontbijt (betere hotels geweest incl. ontbijt voor minder geld), koffie/thee kost geld, veel geluidsoverlast werkzaamheden, een ochtend lang receptie onbemand. 3 eenvoudige wensen opgegeven, geen vervuld.

Na melding geluidsoverlast kregen we gekijk een upgrade (enige verschillen zijn grotere kamer en belachelijk veel kastruimte) aan de rustige kant van het hotel.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Nette en schone kamers.

De jongen die ons in 2e instantie bediende zat continue aan de telefoon en had daardoor niet de volle aandacht, dat voelde onbeschoft. De keuken was slecht uitgerust met spullen (geen snijplank, geen vergiet, geen peper en zout etc). Het is een oud en antiek pand daarbinnen is het hotel erg modern en clinisch ingericht met weinig sfeer, het is doodzonde denk ik dat er niks van de oude sfeer en charme bewaard is gebleven - zo is het een hotel uit een dozijn geworden.

Nette en schone kamers. We wilden de eerste dag een kamer aan de achter kant ivm weg werkzaamheden aan de voorkant dat werd snel en goed geregeld, de volgende dag wilden we een upgrade naar een kamer met keuken ook dat werd keurig geregeld.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

De ligging in het centrum.

Nu moeilijk bereikbaar met auto door werkzaamheden. Parkeren in omgeving erg duur.

De ligging in het centrum.

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

Centrale ligging, nette kamers

Centrale ligging, nette kamers

Er zijn ook 19 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Best Western Plus City Hotel