1. hovedsiden for hotellanmeldelser

• Valuta for pengene

• WiFi (gratis)

8,1

100 % verifiserte omtaler

Ekte gjester. Ekte opphold. Ekte meninger.

Les mer- åpner en dialogboks
Skriv en omtale

Viser 1 – 75

• Vurdert: 17. januar 2019

5,8
    «Vi fikk ei smal og vond seng.»
    • Innsendt fra mobil

Vi fikk ei smal og vond seng. Hvor vi begge endte inn på midten...på dei 5 timene vi fikk ligge, sov vi kanskje én. For den prisen vi bet.hadde eg forventa at senga var god i ihvertfall.

• Vurdert: 8. januar 2019

«Service vennelige ansatte.»
    • Vennegjeng
    • Innsendt fra mobil

Alt var perfekt..ikke noe å sette fingeren på.

Service vennelige ansatte....bra mat, fint rom...god størrelse..bruk det gjerne, hvis du må overnatte på Gardermoen

• Vurdert: 8. januar 2019

7,5
    «Helt greit, rett ved flyplass»
    • Innsendt fra mobil

Aircondition virket dårlig, Kvelende varmt på natta. Trenger en oppgradering, virker litt slitent, ihvertfall rommet og badet vi fikk.

Beliggenhet, nærhet til flyplass. God og ren seng.

• Vurdert: 6. januar 2019

8,3
    «Greit opphold når en skal til Gardermoen»
    • Innsendt fra mobil

Veldig mange små blinkende lys fra apparater på rommet som er veldig irriterende om natten. En stikkkontakt var ute av drift slik at vi måtte flytte på noen apparater.

Komfortabel seng. Fint rom. Fin utsikt. Trengte tannkrem og personalet var hjelpsomme. Veldig nære og lett å komme til flyplassen.

• Vurdert: 5. januar 2019

7,9
    «God standard på rommet.»
    • Bodde 1 natt

Avstanden til flyplassens avgangshall er lengre enn det som oppgis på nettsiden. Dette har betydning når man skal rekke et fly, eller hvis man er dårlig til bens.

God standard på rommet. Hotellet var generelt delikat og hyggelig. Imøtekommende betjening. Grei avstand med overdekket passasje til flyplassen. Nydelig mat i restauranten, spiser gjerne middag der igjen.

• Vurdert: 3. januar 2019

4,2
    «Utrolig at det går an å lage et rom med så dårlig lys.»
    • Bodde 1 natt

Hotellrommet var svært dårlig opplyst. Manglet taklamper, veldig dårlig lys generelt. Kun badet hadde tilstrekkelig lys. Måtte bruke lykta på mobiltelefonen for å finne klær i kofferten. Veldig dårlig egna for voksne folk. Sjøl ungdom ville ha problemer med å se på dette rommet. Vi overnatta kun for å ta tog videre på morgen - heldigvis. Greit å sove i et rom uten belysning!

Frokosten var god og det var ganske bra belysning på badet.

• Vurdert: 20. desember 2018

«Ikke storbegeistret»
    • Bodde 1 natt

Alt for varmt på rommet, ubehagelige harde puter. Lite speil på bad falt ned og knuste da jeg lukket døren. Tull med nøkkelkort i heis.

Frokosten var OK.

• Vurdert: 6. desember 2018

«Hotellets beliggenhet.»
    • Innsendt fra mobil

Masse julestjerner i restauranten. Håpløst å kunne spise uten å bli syk av astma for meg som er allergisk. Julestjerner er nærmest bannlyst på sykehus etc pga ekstremt allergiframkallende

Hotellets beliggenhet. Hyggelig personale

• Vurdert: 4. desember 2018

9,6
    «Flott overnatting for barnefamilie på reisefot.»
    • Innsendt fra mobil

Suverent familierom for to voksne og barn på 12, 4, og 1 år. Bare å bli møtt av velkomstbrev frisk og frukt på rommet da vi ankom var suverent for småsultne unger, og voksne. Flott frokost var det også.

• Vurdert: 3. desember 2018

«Gode senger.»
    • Vennegjeng
    • Innsendt fra mobil

Gode senger. Og at jeg fikk en ekstra dyne som var klar på rommet da vi kom om natten. Veldig bra at vi kunne sende en e- mail og be om dette. Og at det var vannkoker, pulverkaffe og kaffekopper på rommet. Supert!

• Vurdert: 30. november 2018

«Personalet i restauranten har fått noen håpløse «uniformer».»
    • Innsendt fra mobil

Personalet i restauranten har fått noen håpløse «uniformer». Det er nærmest kamuflasjedrakter! Det er håpløst å profilere denne fine restauranten ved å gjemme bort de som skal assistere og betjene gjestene. Personale gjør en flott jobb, men det er det jo ingen som ser. Umiddelbart så tror du at personalet er gjester! Noe av det minst vellykkede jeg kan huske å ha sett av bekledning ift hensikten!😢

• Vurdert: 26. november 2018

«Svært nær flyplass. God mat»
    • Innsendt fra mobil

Ekstremt forstyrrende med banking i vannrør helt til kl 02.00. Hadde tidlig fly så det ble dårlig med søvn. Varslet i resepsjonen neste morgen IG håper de gjør noe med dette. Hadde rom 5265

Lett tilgang til flyplass. Nydelig middag og frokost

• Vurdert: 26. november 2018

8,8
    «Enkel overnatting når man skal reise tidlig neste dag!»
    • Bodde 1 natt

Utsalg av toalettsaker i resepsjon. Bedre merking fra ankomsthallen. Bedre info på bookingsidene om frokost er inkludert eller ikke.

God frokost og god seng. Et godt tilbud når man kommer seint og skal reise tidlig neste morgen! Imøtekommende personal og ryddige/rene rom. Litt dårlig merket fra ankomsthallen for oss som aldri før har være på dette hotellet. Savnet salg av toalettutstyr i resepsjon da vi ikke fikk vår bagasje.

• Vurdert: 21. november 2018

4,6
    «Elendig»
    • Bodde 1 natt

Det var tre smale senger på rommet, den ene var plassert slik at du måtte stå i sengen for å henge op klærne. Har i de tretti siste årene ikke bodd på et dårligere rom. Eneste som hadde høy standard var prisen.

• Vurdert: 19. november 2018

7,1
    «Rommet og badet var fint.»
    • Bodde 1 natt

Synes det var dårlig frokost, bl.a.ikke bacon. Lite utvalg melk og melkeprodukter. Også lite utvalg frokostblandinger. Litt kaldt både på rom og i frokostsal.

Rommet og badet var fint. God seng.

• Vurdert: 19. november 2018

8,8
    «De utrulige hjelpsomme ansatte.»
    • Bodde 3 netter
    • Innsendt fra mobil

Savner et kjøleskap på rommet. Slik at man kan kjøpe seg litt drikke å ha kaldt på rommet.

De utrulige hjelpsomme ansatte. Ingenting som var et problem.

• Vurdert: 10. november 2018

6,7
    «Alt var OK uten renholdet»
    • Bodde 1 natt

Jeg gav beskjed i resepsjonen ved utsjekk om at vi fredag morgen oppdaget et klesplagg som lå på gulvet bak lenestolen. Vi ankom torsdag kveld/natt, og så det ikke da. I tillegg lå det toalettpapir på badegulvet (rent heldigvis) da vi ankom torsdag kveld/natt. Jeg gav ikke beskjed om dette i resepsjonen, da vi mente det var nok med klesplagget etter tidligere gjest. Ut i fra rutinene på renhold til dere, regner jeg med at slike ting ikke skal skje.

Alt var OK uten renholdet

• Vurdert: 8. november 2018

«Sengene var utmerkede.»
    • Innsendt fra mobil

Når en skal betale 2500 kr for 2 personer en natt forventer en at frokost er inkludert. Riktig nok ligger hotellet utmerket til men får være måte på. Frokosten var grei,og ekstra kostnad på 300 kr var ok. Men burde vært inkludert.

Sengene var utmerkede.

• Vurdert: 4. november 2018

8,8
    «Praktisk beliggenhet rett ved flyplassen, og god service.»
    • Innsendt fra mobil

Designen på rommet ga et unødvendig billig inntrykk. Det er greit at dette er et hotell der folk flest bare blir en natt (så sant de ikke er på konferanse), så jeg skjønner at man ikke legger all verdens av innsats på innredning av selve hotell- rommene. Fellesarealene er mer innbydende, kanskje man kunne trekke noen av elementene der, inn på rommene? Rommet og fargevalget var rimelig ukoselig, uansett hva man måtte ha for stil-preferanser. Med litt annet fargevalg, ville rommene blitt et varmere og hyggeligere sted å være. Komforten, var det inget å utsette på, og badet var rent og dusjen nydelig.

God service og god beliggenhet.

• Vurdert: 28. oktober 2018

«Hyggelig!»
    • Innsendt fra mobil

Valgalternativer på hvem man reiser med er for få. Jeg reiste med min mor og er selv voksen. Eneste alternativ var å skrive familie med barn under 18 som jeg ikke har.

God frokost ! Avtrekk bør installeres eller flytte vaffelstekingen nærmere veggen . Flott beskyttet vei til hotellet .

• Vurdert: 26. oktober 2018

7,1
    «Veldig god seng, stort rom.»
    • Innsendt fra mobil

For kr 2445 for en natt, burde fulgt med frokost som standard. Rimelig tacky med lysramme rundt sengegavelen, og iskaldt på badegulv.

Veldig god seng, stort rom.

• Vurdert: 24. oktober 2018

6,7
    «Hotellet virket fint,samme med halvparten av personalet .»
    • Innsendt fra mobil

Snakket med personalet om "flyeksos" lukt på rommet,klokken 05-06,men ingen ting kunne gjøres. Våknet med tidenes skallebank! Ingen kompensasjon eller sjekk av rommet,neida det skulle taes når vi va sjekket ut. Litt i overkant dyrt når du må kjøpe frokost ved siden av. Hadde skjønt det vist jeg lå på ett bedre hotell i Dubai,men ikke på Gardermoen.

Hotellet virket fint,samme med halvparten av personalet .

• Vurdert: 22. oktober 2018

7,5
    «Er mitt førstevalg når overnatting på gardermoen er nødvendig hvis prisen ikke er for høy.»
    • Innsendt fra mobil

Frokost var ikke inkludert i ovrrnattingen. Sengen var god. Hovedgrunnen til å velge park inn er gangavstand fra flyplassen , under tak, til hotellet.

• Vurdert: 15. oktober 2018

9,6
    «At det var så nærme flyplassen.»
    • Bodde 1 natt

Personlig har jeg vært borti en del litt bedre frokoster på andre hotell.

At det var så nærme flyplassen. Komforten på rommet var også god, var så heldig å få en liten sittegruppe i vinduet som falt spesielt godt an blant datteren min.

• Vurdert: 13. oktober 2018

8,3
    «Sentralt, komfortabelt og dyrt»
    • Innsendt fra mobil

Kostbart for bare en seng og en dusj. Drøyt 1100 kr er mye for en person uten frokost, men det viste seg å være samme pris for en som for to.

Det beste er at det er kun fem minutter til flyplassen å gå. Store rom. God seng. Moderne fasiliteter.

• Vurdert: 5. oktober 2018

8,3
    «Greit, men ikke helt topp rom.»
    • Innsendt fra mobil

Det var mye bråk fra kjøleapperaturen på rommet. Varme og syntetiske dyner og puter. Heller ikke valg av myk eller hard pute.

At det ikke kunne høres flystøy. Stort rom.

• Vurdert: 2. oktober 2018

7,9
    «Kan anbefales til andre reisnde.»
    • Bodde 1 natt

Kommer ikke på noe. Vi skulle videre med fly så vi hadde ikke så store krav og rommet var brukbart så jeg har bestilt nytt rom når min venninne og jeg kommer hjem fra Kina i begynnelsen av november og prisen var også bra.

Frokosten tok vi på Gardermoen. Sengen var bra å ligge i og stille og rolig plass. Hørte ikke flyene da vi hører dårlig. Kunne vært en ekstra stol. Det var kort beliggenhet fra Gardermoen da vi kom med fly og skulle reise videre dagen etter med fly.

• Vurdert: 1. oktober 2018

«Nærhet til flyterminalen.»
    • Bodde 1 natt

Hadde vært ønskelig med tilgang til lett frokost kl. 04 da 05 blir for sent når en skal dra tidlig.

Nærhet til flyterminalen. God standarg og gri pris.

• Vurdert: 29. september 2018

6,7
    «Personalet var imøtekommende og hyggelig.»
    • Innsendt fra mobil

Dårlig hodepute, altfor klumpete og høy. Susing fra ventilasjonsanlegget. For lavt trykk på vannet i håndvasken.

Personalet var imøtekommende og hyggelig. Rent og pent rom. God frokost!

• Vurdert: 22. september 2018

8,8
    «Enkel innsjekk og utsjekk.»
    • Innsendt fra mobil

Puta og dyna kunne vært bedre. Puta var klumpete. Dyna hadde punkter der det ikke var innhold, kun sengetøy, noe som ble kaldt.

Enkel innsjekk og utsjekk. God frokost! Rent, rommet var romslig. Fantastisk beliggenhet da jeg skulle avgårde med fly tidlig om morgenen.

• Vurdert: 18. september 2018

7,9
    «Beliggenhet (ca 2-3min til flyplassen med egen vei til...»
    • Innsendt fra mobil

Dårlig frokost, ikke så veldig rent (glassene på badet var skitne!)

Beliggenhet (ca 2-3min til flyplassen med egen vei til flyplassen) , kjempe god og komfortable og seng/madrass

• Vurdert: 16. september 2018

«Hyggelig betjening»
    • Innsendt fra mobil

Middagen var elendig. Fish and chips - to små stykker, den ene ikke helt gjennomstekt - smakløst ! Rewardmedlem, men ingen vannflaske

Hyggelig betjening

• Vurdert: 16. september 2018

«Avslappende og profesjonelt»
    • Bodde 2 netter
    • Innsendt fra mobil

Jeg bestilte rom som kostet ekstra mot utsikt over rullebanen, men den så jeg ikke. Hotellet har ikke egen parkering bortsett fra kostbar korttidsparkering. Må parkere dyrt like ved.

Hotellet var rolig og hadde gangavstand til flyplass

• Vurdert: 13. september 2018

6,7
    «Frokosten må bedres til "gamle" høyder.»
    • Bodde 1 natt

Jeg har alltid satt veldig pris på frokosten på dette hotellet - men nå var dette en stor skuffelse. Egg med bacon - eggerøre + havregrøt - dette kan dere ikke servere til gjester som betaler nær kr. 2000 for en overnatting. Beklager - stryk for maten denne gangen.

• Vurdert: 12. september 2018

«Bra lokasjon, men... »
    • Innsendt fra mobil

For lite info at frokost ikke var inkludert, dyr frokost og dermed en del dyrere opphold enn vi hadde planlagt.

Nær flyplassen, spesielt om man kommer seint og skal videre tidlig dagen etter. Vær obs å sjekke om frokost er inkludert, det er det vanligvis i Norge.

• Vurdert: 11. september 2018

7,1
    «Bra hotell like ved flyplassen»
    • Bodde 1 natt

Dårlig bemanning i resepsjonen da jeg skulle sjekke inn. Jeg ønsket å printe noen papirer. Ble henvist til en printer som ikke virket.

God frokost. Gåavstand til flyplassen - til og med tørrskodd. God seng

• Vurdert: 9. september 2018

«Beliggenheten.»
    • Innsendt fra mobil

Det å ikke få en enkel frokost pakke gjort klar eks. Kvelden før og satt i kjøleskap med romnummer på.i måtte være på gate tizlig Et lite hotell klarer det fint men et stort.?? Nei!

Beliggenheten. Rent og fint

• Vurdert: 31. august 2018

7,5
    «Veldig hyggelig å imøtekommende resepsjonsbetjening, et positivt hotellopphold for oss»
    • Innsendt fra mobil

Det skulle vært bacon og stekte egg for seg selv, ikke servert i et hamburherbrød😬 kunne også vært små salte kjeks til brieosten. Og litt dårlig utvalg av oster.

Helt ok frokost. Og senga var deilig å ligge i.

• Vurdert: 30. august 2018

«Veldig bra»
    • Bodde 1 natt

Hotellet passer utmerket for oss,kort vei til terminal,skal jeg sette lys på noe så synes vi at det er litt lite lys på rommet (jo eldre du blir mer lys trenger du).Men vi har allerede bestillt igjen til neste tur i Januar 19

• Vurdert: 28. august 2018

«Nært til flyplassen.»
    • Innsendt fra mobil

Frokosten var ikke som ønsket. Ikke eggerøre og bacon. Tror ikke jeg har opplevd det før på noem av alle hotellene jeg har overnattet på tidligere.

Nært til flyplassen. Gode senger. Rolig.

• Vurdert: 27. august 2018

«Studentkort»
    • Innsendt fra mobil

En ulempe at man ikke kunne få noen frokost før 0500.Sesielt siden mange utenlandsavganger har veldig tidlig innsjekk.

Nært flyplass,ca 5- min gangtur til terminal,overbygget gangvei,tørt og fint

• Vurdert: 26. august 2018

«Veldig rent og ryddig.»
    • Bodde 1 natt

Interiøret var grått ,hvitt og ukoselig. Brune vegg til vegg tepper, mer tre/varme farger slik som vi er vant til i statene. Burde vært et alternativ for folk som liker andre farger

Veldig rent og ryddig. God mat og drikke var ingenting å si på. Turen til flyplassen gikk fort

• Vurdert: 24. august 2018

9,6
    «Veldig fornøyd, kort vei fra terminalen.»
    • Bodde 1 natt

Frokosten kunne vært fra kl. 04.00, pga mange reiser med tidlig fly og rekker ikke spise frokost.

Frokosten var bra og senga var veldig god - som tidligere. Lyse fine rom, lydtett.

• Vurdert: 22. august 2018

8,8
    «Praktisk og romslig familierom»
    • Bodde 1 natt

Ulempe at vindu ikke kan åpnes (trolig pga støy, men hadde vært fint å kunne ta valget selv) og air condition/vifte ikke gir ønsket gjennomlufting/lav nok ønsket temperatur ved fire på rommet.

Meget godt alternativ ifm reise via Gardermoen for å nå en tidlig flyavgang påfølgende morgen. Praktisk med romslig familierom med store nok ekstrasenger også for voksen ungdom. Stille. Vannkoker er alltid praktisk å ha med te/kaffe tilbud. Meget god frokost og et velsmakende om enn i det dyrere skiktet, middagstilbud i restauranten på kvelden. Kort vei til flyterminalen. Kommer gjerne igjen ved senere behov for overnatting ifm flyreise.

5,8
    «Mat fra de dypeste avgrunner av menneskesinnet»
    • Innsendt fra mobil

Maten. Det er en skam å servere en pizza som får grandiosa til å framstå som en delikatesse. Det må være flaut for personalet, og det er flaut for meg som nordmann å vite at dette er noe vi tilbyr mennesker å spise, og enda ta betalt for det. Osten på en pizzaen var ikke ost, men en smakløs guffe med konsistens som halveis stivnet balsam, og saltmengden kunne ikke vært langt unna dødelig høy dose.

Nærhet til flyplassen

• Vurdert: 21. august 2018

«Flying out at oh-dark-hundred? Stay at Park Inn!»
    • Innsendt fra mobil

Ingenting. Bodd der tidligere, fornøyd med alt. Et "stay-the-night"-hotell, med fin standard.

Personalet, denne gangen Won, serviceminded og rask. Rommet (nå 3267), stort nok, luftig nok. Fint, rent bad. Gode senger, spes viktig. Restauranten : God service, hyggelig personale..

6,3
    «Når et hotell me kjøkken åpent fra 07.»
    • Innsendt fra mobil

Når et hotell me kjøkken åpent fra 07.00-23/24.00 ikke klarer å servere ferske mat, etter en lang fly reise er det helt forferdelig. Spise på 3 dagen! Gammel baguett kan gjøre mye søvn og opphold.

• Vurdert: 20. august 2018

7,5
    «Kort gåavstand fra terminalen, veldig hyggelig personale,...»
    • Innsendt fra mobil

Alle hodeputene hadde store og harde klumper, og de var for høye. Det ga dårlig søvn.

Kort gåavstand fra terminalen, veldig hyggelig personale, rent og stille. Gode madrasser.

• Vurdert: 14. august 2018

5,4
    «Styr unna»
    • Innsendt fra mobil

Meget meget dyrt,hotellet står ikke i stil med prisen,meget meget skittent på rommet,skittne vegg til vegg tepper,skittent på badet,skittne kopper,skitt opp gjennom veggene osv!

Likte kun at det ligger i gangavstand til Gardemoen flyplass

• Vurdert: 8. august 2018

8,8
    «God og variert frokost, nydelige senger, stort bad.»
    • Juniorsuite
    • Bodde 1 natt

At det manglet rengjøringskost for toalettet.

God og variert frokost, nydelige senger, stort bad. Et ekstra pluss for at man kan stille klimaanlegget selv, samt at det var mulighet for å lage kaffe/te på rommet.

• Vurdert: 23. juli 2018

4,6
    «Beliggenhet til flyplass»
    • Innsendt fra mobil

Fikk ikke frokost, holdt på måtte betale en restaurant regning som ikke var vår - var ført opp på vårt romnr noe som var feil. Lengre diskusjon for å få endret det

Beliggenhet til flyplass

6,3
    «Greit nok å sove der, men mange penger for kun å bruke en seng en natt.»
    • Innsendt fra mobil

Når det koster over 1000 kr for en natt må det være frokost inkludert. Har overnattet på mange hotell men alltid har frokost vært med i prisen. Dette er ikke etter forventningene.

Serviceinnstilt personale i resepsjonen

7,9
    «Generelt bra opphold og bra beliggenhet.»
    • Innsendt fra mobil

Ingen frukost ved tidlig utsjekk. Bør inngå når det er betalt for! Vi sjekket ut like etter klokken fire og det var ingen mulighet for å få med en matbit slik som andre hotell tilbyr ved tidlig utsjekk.

Fin beliggenhet og reint.

7,9
    «kjekt og greit, bruker det igjen»
    • Bodde 1 natt

forferdelig bilde på veggen i rommet, passet heller ikke med resten av designen på det hyermoderne interiøret

kort veg fra togstasjonen - kunne gjerne vært merket med et lite skilt da vi gikk opp sørenden av plattformen,- man skal gå ti venstra,- mot øst og ikke til høyra som er mot sashotellet. dette var dog ikke den lureste og koretset vegen å gå. best å gå i egen tunnell fra teminal

• Vurdert: 18. juli 2018

7,1
    «Holdt på å bli tullat for det var en banking utenfor rommet...»
    • Innsendt fra mobil

Holdt på å bli tullat for det var en banking utenfor rommet hele natta hva så trøtt å sliten at vi orket ikke å klage for vi skulle reise så tidlig på mårran igjen så ingen god natt søvn

• Vurdert: 11. juli 2018

9,6
    «God frokost, fine rom og hyggelig personale»
    • Innsendt fra mobil

STORT MINUS at hotellet ikke har egen parkering. Tilkommer en kostnad på 400kr noe som vil trekke ned den totale opplevelsen. Man husker oftest det man var minst fornöjd med.

God frokost, fine rom og hyggelig personale

• Vurdert: 10. juli 2018

7,5
    «Bra hotell med forbedringspotensialet »
    • Innsendt fra mobil

Ingen minibar eller kjøleskap. Ikke praktisk planløsning for belysningen på rommet : et irritasjonsmoment.

Maten var god, betjeningen på restauranten var behjelpelig og hyggelig. Beliggenheten var ypperlig.

• Vurdert: 8. juli 2018

9,2
    «Stort fint rom og bad.»
    • Innsendt fra mobil

Blei vekt kl 6 av både tv og telefon sjølv om vi ikkje hadde bestilt vekking. Lite dagslys inn i rommet. Ikkje muleg å opne vindu.

Stort fint rom og bad. Reint.

• Vurdert: 7. juli 2018

«Fin beliggenhet»
    • Innsendt fra mobil

Var ikke med frokost i bestillingen. Altfor varmt på rommene. Har snakket med andre gjester også som ikke var fornøyd og ventilasjonen virket ikke!

Fin beliggenhet! Sengen var god. Rent og fine rom.

• Vurdert: 6. juli 2018

«Anbefalles»
    • Innsendt fra mobil

Rommet var såpass dyrt at frukosten kunne vore inkludert i prisen.

Veldig kort avstand til flyterminalen.Hyggelig jenter i reseptsjonen.Stilige rom .rent og fint.

• Vurdert: 2. juli 2018

8,8
    «Alt i alt bra bortsett fra varmen på rommet!»
    • Bodde 1 natt

Altfor varmt på rommet!!! Dette kunne ikke justeres og vindu kunne ikke åpnes. Sov dårlig pga dette. Da jeg bestilte på booking.com var det på bakgrunn av at det kom opp 1300 kr med Frokost. Da vi sjekket inn ble det sagt at jeg hadde bestilt uten frokost ble det sagt at bestillingen var uten frokost. Da jeg hadde tatt bilde av booking. Coms side med tilbudet fikk vi frokost allikevel og det var fint. Synd at informasjonen på sidene er misvisende!

Fin beliggenhet og fint rom. Hørte ikke støy fra flyene.

• Vurdert: 2. juli 2018

«Super missfornøyd»
    • Bodde 1 natt

Da vi bestilte stod det at frokost var inkludert. da vi sjekket inn kom det som tillegg. Hører at flere opplever det samme . Elendig kundebehandling.

• Vurdert: 21. juni 2018

5,8
    «Maten på restauranten var svært god!»
    • Innsendt fra mobil

Opplevde på natten at en annen gjest ved hotellet kom inn på rommet vårt via naborommet. Var tydelig at disse to rommene tidligere har vært brukt som familierom, men helt uholdbart at det kommer gjester inn på rommet midt på natten.

Maten på restauranten var svært god!

• Vurdert: 19. juni 2018

7,5
    «Grei overnatting mellom to flyavganger.»
    • Bodde 1 natt

Lyset slo seg av og på hele tiden. Ganske ekkelt når en er på badet og det blir helt mørkt.

At vi kunne kjøpe mat i baren etter at vi hadde vært på reise hele dagen.

• Vurdert: 19. juni 2018

7,9
    «Total inntrykk: godt hotell- Anbefales.»
    • Bodde 1 natt

ingenting å klage på, må i så fall være at prisen kunne vært litt rimeligere.

Gåavstand til flyplass. gode rom, ok frokost, rent og pent, hyggelig personale.

• Vurdert: 4. juni 2018

7,9
    «Perfekt beliggenhet for tidlig flyavgang.»
    • Bodde 1 natt

Vi som hadde dobbeltrom hadde det greit, men reisefølget vårt som hadde familierom hadde dårlige senger og ubehagelig sengetøy.

Beliggenheten med kort gåavstand under tak til Gardermoen er det beste.

• Vurdert: 2. juni 2018

8,0
    «Har bodd mange ganger på Park Inn og liker hotellet, og ikke...»
    • Bodde 1 natt

Har bodd mange ganger på Park Inn og liker hotellet, og ikke minst dets beliggenhet på flyplassen. Frokosten er god, betjeningen er hyggelig, gode senger, men putene kunne ha vært bedre. Ved en av mine siste overnattinger har jeg observert at rommet ikke er like rent som det var før. Bordet som kopper og vannkoker står på var ikke vasket og det var støv under sengene og på gulvet generelt. Orket ikke klage, da jeg ikke ønsket at renholder, sikkert både sliten og underbetalt skulle få reprimande.

• Vurdert: 1. juni 2018

«Middels frokost»
    • Innsendt fra mobil

Ville ha kjøleskap/minibar. Ingen skuffer/skap. Dusjsåpe, sjampo, conditioner, balsam, bodylotion mm. i en kjemisk suppe. Unødvendig fancy belysning

Middels frokost

• Vurdert: 30. mai 2018

«Gode senger.»
    • Bodde 1 natt

Gode senger. Fantastisk at frokost serveres fra kl. 05.00, med tanke på gjester som skal nå tidlig fly. Og nærhet til flyplassen er selvsagt genial.

• Vurdert: 28. mai 2018

7,5
    «Vi bestilte vekking kl.»
    • Innsendt fra mobil

Vi bestilte vekking kl. 04.30. i resepsjonen ved innsjekking. Det ble ikke fulgt opp og kunne blitt veldig ille hvis vi ikke hadde våknet. Det gikk bra denne gangen, men..... heldigvis hadde vi mobiltelefon som sikkerhet.

• Vurdert: 28. mai 2018

«Ekstra seng kunne ha vært litt bedre, men den var grei nok.»
    • Juniorsuite
    • Innsendt fra mobil

Frokosten kunne ha blitt plassert litt mer oversiktlig. Kitt kjedelig å måtte ta tre runder rundt restauranten for å finne ut hvor for esksempel hvor skjeer ligger

Ekstra seng kunne ha vært litt bedre, men den var grei nok. Utmerket rom.

• Vurdert: 26. mai 2018

7,9
    «Vi reiser med barn så for oss er nærheten til Oslo lufthavn...»
    • Innsendt fra mobil

Ingen allergivennlig alternativ til frokost.

Vi reiser med barn så for oss er nærheten til Oslo lufthavn avgjørende. Vi kommer fra Finnmark og må ofte overnatte ved utenlandsreiser.

• Vurdert: 24. mai 2018

8,8
    «Bra hotell, som jeg kommer til å overnatte på oftere.»
    • Bodde 1 natt

Synest frokosten var litt "rotete" satt sammen, men godt utvalg. Var bare en type melk og mangla en del etterfylling på enkelte ting. Var ikke mer smør, de kokte eggene var rå og rennende og kjøttpålegget virka som om det bare hadde blitt slengt på fatet. De ansatte sto mest og "hang" og undertegnede fikk et surt og kort svar da jeg spurte hvor jeg fant smøret. Pluss for utvalget, stort minus for ingen smil og imøtekommendhet fra personalet. Savnet også en minibar på rommet.

Veldig gode senger og innbydende rom. Stille og rolig og gangavstand til flyplassen. Pluss for at der var godt utvalg i frukt til frokosten.

• Vurdert: 21. mai 2018

9,6
    «Alt var kjempe fint, skulle ønske det var mulig med seinere utsjekk»
    • Innsendt fra mobil

At frukten var uttørka. Burde vært plastikk over frukten, slik at det er spiselig og ikke bare går rett i bosset.

Sengen var ekstra god å sove i. At det var kaffe, te og vannkoker på romet var kjempe kjekt.

• Vurdert: 16. mai 2018

6,7
    «Gangavstand (under tak) til terminalen »
    • Innsendt fra mobil

Dårlig/altfor myk/utslitt seng! Begge «rullet» inn mot midten. Poenget med overnatting helt inntil terminalen er å få en god natt søvn før lang flytur - det ble det dessverre ikke denne gang.

Gangavstand (under tak) til terminalen Koselig lobby bar

Viser 1 – 75

Se bilder av Park Inn by Radisson Oslo Airport tatt av andre gjester

Disse overnattingsstedene har også fått gjesteomtaler: