Beoordelingen over Quality Hotel Sogndal 4-sterren

Gravensteinsgate 5, 6856 Sogndal, Noorwegen

#4 van de 5 hotels in Sogndal

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Goede prijs-kwaliteitsverhouding

Verouderde accomodatie en slechte isolatie van de kamers.

Uitgebreid en lekker buffet. De restaurants van het hotel zijn van goede kwaliteit. We werden door het personeel goed geholpen ; we waren één van onze bagage in de lobby vergeten, de receptionist heeft er alles aan gedaan om ons bagage via een bus 250 kms verderop terug te bezorgen. Dat is knap!

Goed voor een tussenstop

(*)De minibar was vuil De kast was stofferig Het donsdeken was vuil (urineplekken) , dit hebben we gezien daar het zooo warm was in de kamer dat we enkel het laken gebruikten In badkamer was de douche in het bad en dus liep alles over de randen op de grond, maar geen badmatje, dus handdoeken op de Grond ... Geen enkel kledingshaak om iets op te hangen Bij extra vragen van handoeken, kussens of badprodukten , kregen we de eerste nacht maar voor 1 persoon .. Ook de parking was te klein wegens bijbouwen, we moesten ons verder in een betalende parking zetten waarvoor het hotel maar van 17 tot 8h s morgens betaalde ( 8h is wel vroeg ...stukje stappen tot daar ..

Ons kamer 231 was ruim en redelijk proper maar (*) Het personeel bij het onbijt was wel heu vriendelijk En het personeel van het Italuaans restaurant ook en het eten was heel lekker, se zijn daar de 2 avonden blijven eten

A la cart was niet mogelijk, aar buffer was goed en...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Kamer was geboekt met uitzonderlijk korting, doch deze werd niet automatisch verrekend aan de receptie. Warme kamers zonder airco.

A la cart was niet mogelijk, aar buffer was goed en uitgebreid.

Het geld niet waard.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Verouderd, lawaai door bouw activiteiten. Niet schoon.

Uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 15 juni 2015

de oude troep in het hotel.

de oude troep in het hotel. ze hebben een nieuwe vliesgevel van glas ervoor gezet en doen net alsof het een modern hotel is. de gangen , liften, balkons en kamers zijn echter vreselijk oud en slecht. ze hebben alleen een nieuw bed geplaatst. voel me bedonderd.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Zeer onvriendelijke vent met tatoes bij check in.