1. hovedsiden for hotellanmeldelser

7,8

• WiFi (gratis)

8,7

100 % verifiserte omtaler

Ekte gjester. Ekte opphold. Ekte meninger.

Les mer- åpner en dialogboks
Skriv en omtale

Viser 1 – 75

• Vurdert: 20. januar 2019

7,5
    «Har cøliaki og synes løsning med eget rom med glutenfri mat...»
    • Innsendt fra mobil

Har cøliaki og synes løsning med eget rom med glutenfri mat var genialt. Ble kjempe fornøyd med dette. Fantastisk utsikt og rom. Ble møtt av hyggelige personalet.

• Vurdert: 16. januar 2019

«Anbefales absolutt😄»
    • Innsendt fra mobil

Frokosten på rommet ble ikke hentet før vi dro ut i 13/14 tiden. Ble litt lukt av bla. laksen som var igjen. Hun jeg dro sammen med tåler ikke laks så det ble vell ekstra pga det kanskje :p men dette er pirk.

Frokosten var veldig god. Sengen var ypperlig.

• Vurdert: 14. januar 2019

9,6
    «Ellers er vi SUPERFORNØYD med både fasiliteter, renhold og...»
    • Innsendt fra mobil

Glutenfri området var veldig pent og koselig, og hadde gode elementer. Men, noe varmt, som vafler/pannekaker etc er lett å lage glutenfritt (nystekt) og kunne fått de med cøliaki til å føle at de også fikk det lille ekstra. Området for vanlig mat bugnet av utrolig masse godt, og tilbudet for glutenfritt ble ikke så spennende, selv om det var FLOTT dekorert og hadde de nødvendige elementer.

Ellers er vi SUPERFORNØYD med både fasiliteter, renhold og betjening. Spesiellt at frokosten varer til 11 og at utsjekk kunne være kl 13 uten ekstra kostnad. Dette er en STOR grunn til at vi kommer tilbake!! Tusen takk for oss!!

• Vurdert: 13. januar 2019

«Anbefales på det sterkeste! Luksusfølelse!»
    • Bodde 2 netter

Jeg synes at å plassere "Premium" rom rett utenfor heisen var lite tenkt gjennom. Var irriterende med støy ifra heisen, som gikk konstant opp og ned... dagen rundt. Tralla med sengetøy og håndklær var plassert rett utenfor rommet vårt i 2 døgn... 2 stk. Glemt av noen ellers?

Utsikt fra rom i 31 etg. var fantastisk. Frokost var veldig godt, mye å velge i, både varm og kald mat. Seng var hard og dette var fantastisk for oss. Bad (fikk badekar etter ønske, greit med oppvarming for håndklær).

• Vurdert: 13. januar 2019

7,1
    «Fint og hyggelig hotel med utrolig utsikt og beliggenhet :)»
    • Innsendt fra mobil

Alt for mye folk til frukost mellom kl 10.00-10.30. Helt kaos og ikke sitteplasser nok til alle. Vi ventet i 15 min innen det ble et ledig bord :( I tillegg fikk jeg beskjed når jeg hadde booket at frukost var inkludert, noe det ikke var? Her måtte jeg betale ekstra ved innsjekk.

Fint og hyggelig hotel med utrolig utsikt og beliggenhet :)

• Vurdert: 12. januar 2019

«Koste meg masse»
    • Innsendt fra mobil

Badekaret virket skittent. Minibaren var skitten og det stod igjen youghurt fra forrige gjest.

Mottagelse av resepsjonist. Utsikten fra rommet. Frokosten og frokostomgivelsene. Gode senger og puter. Ok utvalg i minibar. Hotellets beliggenhet. Kort vei til mye. Taxi rett utenfor. Hyggelige ansatte. Deilig å være en tur i Oslo med besøk i operaen!

• Vurdert: 12. januar 2019

«Supert opphold!»
    • Innsendt fra mobil

Vi hadde et kjempeflott opphold på rom i øverste etasje med utsikt over byen og fjorden! Ved innsjekking ble vi møtt av ei svært hyggelig jente i resepsjonen, som oppgraderte rommet vårt på eget initiativ, da hun så at vårt opphold var i forbindelse med bursdagsfeiring! Hun hadde også skrevet en hilsen til oss da vi kom tilbake på rommet etter musikal. Vi har aldri bodd bedre i Oslo! Utvilsomt! Takk for et flott opphold og super service!

• Vurdert: 6. januar 2019

9,6
    «Alt var perfekt, rom, utsikt, sengen, frokost på rommet,...»
    • Innsendt fra mobil

Ble litt trøbbel med slukket på badet som ikke klarte å ta unna alt badekarvannet så det ble øversvømmelse med påfølgende vask av hele badet og tørking av vegg til vegg teppet i gangen.

Alt var perfekt, rom, utsikt, sengen, frokost på rommet, umiddelbar nærhet til alt. Deilig mat på restauranten, bilen ble parkert for oss og hentet utenfor hotellet(mot kostnad) hyggelig personall., 😁

• Vurdert: 6. januar 2019

9,6
    «Til vår store overraskelse så ble vi oppgradert når vi...»
    • Innsendt fra mobil

Ønsket rommet var litt renere, fant blant annet gammel snus på gulvet

Til vår store overraskelse så ble vi oppgradert når vi sjekket inn av en ung herre. Veldig hyggelig ☺️ God frokost, behagelige senger å supre resepsjonister

• Vurdert: 1. januar 2019

7,9
    «Rommet var veldig fint.»
    • Innsendt fra mobil

Jeg likte ikke at vi ble bedt om et depositum på Kr 2000,- pga nyttårsaften. Dette ble vi ikke informert om da vi booket online via booking.com. Vi hadde faktisk ikke fått rommet om vi ikke hadde betalt depositum.! Da vi kun hadde med kontanter og ikke hadde medregnet Kr. 2000,- ekstra I depositum som faktisk er ganske mye når man ikke blir opplyst om det. Den hyggelige resepsjonisten " Michael" ordnet dette med et litt lavere kontant depositum :-) Siden det var nyttårsaften, så hadde vi sett frem til å sitte i baren i etg. 33 med den flotte utsikten over Oslo. Det kostet Kr. 300,- pr. person å bare å få komme inn. Det vil si Kr. 600,- for 2 personer. Ingenting var inkludert i inngangsbeløpet. Det gjorde vi ikke. Når man betaler for ett dyrt opphold på hotellet, så burde det være en selvfølge at det skal komme gjesten tilgode eller et lite akseptabelt minimums beløp!! Etter vi hadde spist frokost, så stod vi en hel gjeng med mennesker som skulle ta heisen. Vi stod ca. 15 min og ventet på heisen. Vi så det var mange irriterte gjester pga det. Det var kun 2 heiser i bruk til et fullbooket hotel.!! Da vi endelig skulle sjekke ut, så virket det som resepsjonisten ikke kunne jobben så godt. Hun brukte mange minutter og måtte tilslutt be om hjelp. Den andre resepsjonisten var heller ikke flink og brukte også mange minutter på en enkel sak som å sjekke ut gjester (Andrea) Jeg sa til henne at jeg hadde tatt en sjokolade fra minibaren kr. 49,-, så det var bare å gi oss tilbake depositumet. Enkelt og greit. Jeg sa i tillegg at pga at de brukte så lang tid på å sjekke oss ut, så mistet vi faktisk toget vårt hjem som var forhånds betalt, men hun lot seg desverre ikke berøre av det. Vi satt oss da i baren i lobbyen og tenkte å ta oss en kaffe til neste tog, men dessverre så tok de ikke imot kontanter. Vi hadde bare kontanter, så da ble det desverre ingen kaffe på oss som de kanskje burde tilby seg å spandere på oss etter alt styret, men NEI.!!

Rommet var veldig fint. Vi hadde et litt ekstra stort rom, så det var litt ekstra fint med en liten soffa, lenestol og et lite bord og tv. Delikat og rent og pent bad med alt tilbehør man trenger. Stor og fin seng. Vi bodde i 26 etg, så vi hadde virkelig panorama utsikt over byen. Spesielt kl. 24:00 da alle rakettene lyste opp over Oslo by. Sentralt i forhold til Oslo S, gå gaten, butikker og mange fine restauranter i nærheten. God frokost med nok utvalg.

• Vurdert: 1. januar 2019

«Sengen var god, »
    • Innsendt fra mobil

Frokosten kunne vært bedre. Eks) ost trenger man ikke å kjøpe ferdig, man kan kjære selv. Kunne vært et større kjøleskap da vi hadde med drikke.

Sengen var god, Utsikten var bra

• Vurdert: 30. desember 2018

«Skuffende.»
    • Innsendt fra mobil

På presentasjonen av plaza blu radison hotell omtales frokosten som en kulinarisk opplevelse. Og "beste hotelfrokost i oslo" For 15 år siden da jeg overnattet på plaza sist stemte nok det... Men under mitt opphold denne gangen var frokosten helt standard hotell/motell frokost.. Skal jeg være helt ærlig.. faktisk standard minus. Brødskiver med gaudaost og skinke.. kalde kokte æg. noen varme poteter og pølsebiter var det som var.. Ostebordet jeg husker så godt fra før er borte.. Ikke bacon og stekte eg.. kabonader var fjernet.. Alt var tydelig kuttet ned til en helt vannlig middelmådig hotell frokost. Den smilende hyggelige betjening som kom rundt og serverte kaffe og te ved bordene før, er også avlyst. Jeg valgte Plata hotell denne gangen 90 % pga den omtalte frokosten jeg husker så godt.Og som jeg gledet meg til. Må si jeg er skuffet. Kommer ikke til og benytte plaza hotell igjen etter denne opplevelsen. Beklageligvis er den frokosten jeg fikk på Plata den kjipeste jeg har opplevd på mange mange år.

HArne overnattet på Plata hotell før . Men det er 15 år siden. Generell standard på hotell er helt ok. Men ikke noe veldig mer enn det

• Vurdert: 27. desember 2018

«Utsøkende bra hotell.»

Ingen kommentar. ;)

Frokosten smakte kjempe godt og det var ypperst klasse. Jeg likte utsikten men derimot min kjære forlovede kajsa likte ikke å se så mye ut av vindu, fordi hun har høyde skrekk. Men hun likte også frokosten også. Mvh Espen Ustad. Ps. Sees snart igjen.

• Vurdert: 23. desember 2018

«Fint rom med flott utsikt og veldig behagelige senger.»

Ingen verdens ting.

Fint rom med flott utsikt og veldig behagelige senger. Frokosten på rommet var perfekt. Hadde litt trøbbel da roomservice som var bestilt måtte purres opp (etter en time), men de var veldig hyggelige og behjelpelige og var raske da jeg kontaktet dem - maten kom til slutt og var nydelig.

8,8
    «- Sentral beliggenhet, god frokost, serviceinnstilt og...»
    • Bodde 1 natt

Minibaren var ikke komplett, manglet en del varer. I tillegg fant jeg en halvtom juiceflaske som noen andre tydeligvis hadde drukket av. Ikke særlig appetittelig vil jeg si.

- Sentral beliggenhet, god frokost, serviceinnstilt og hyggelig personale. Veldig god seng, sov som en stein hele natta.

8,3
    «Flott hotell som i liten grad bærer preg at det er gammelt.»
    • Bodde 1 natt

Savnet melke-dispenser i frokosten. Kø til heisen ved frokosttider.

Flott hotell som i liten grad bærer preg at det er gammelt. Kort vei til shopping, t-bane og tog. Gode fasiliteter som treningsstudio helt på toppen med flott utsikt. Svømmebasseng. Frokosten var bra. Fin størrelse på rom.

9,6
    «Behagelig seng, det var rent, god frokost med mye utvalg, å...»
    • Innsendt fra mobil

Heisen, neste gang må jeg huske å ta med sjøsyketablett. Knappen til toalettet var også noe merkelige greier. Vi (og flere) savnet bacon til frokosten.

Behagelig seng, det var rent, god frokost med mye utvalg, å de oppgradert oss til superiorrom <3

• Vurdert: 16. desember 2018

9,0
    «Frokosten var grei»
    • 2 rom
    • Innsendt fra mobil

Fikk ikke satt opp nok varme på rommet, økte fra 22 gr til 24, samtidig satte jeg opp vifte kapasiteten. Morgen etter måtte jeg ha på stillongs og genser (rom 3012)😂

Frokosten var grei

• Vurdert: 14. desember 2018

9,2
    «Flott hotell som jeg har ønsket å bo på siden det ble bygget.»
    • Innsendt fra mobil

Vært fint med litt flere valg på menyen for frokost på rommet.

God og deilig seng, noe som resulterte vi sov for lenge. :) Flott overraskelse å bli oppgradert .Samt veldig hyggelig med håndskrevet hilsen fra Plaza. Hyggelig og behjelpelig personale.

• Vurdert: 11. desember 2018

«Rommet var romslig og rent.»
    • Innsendt fra mobil

Vi var på hotellet under et døgn, men ser nå at jeg er belastet for to døgn. Vi dro grytidlig den 10.des, fly kl 9, men er belastet til og med den 11. Ikke bra.

Rommet var romslig og rent. Deilig med dobbeltseng. Vannflasker var unødvendig, men en hyggelig gest. Det var rolig, til tross for julebord og stor trafikk. Godt for en som har søvnproblemer!

«Flott rom.»
    • Innsendt fra mobil

Måtte vise frem id som jeg ikke hadde. Jeg reiser ikke med pass rundt i Norge. Ved å vise flere kort med samme navn på slapp jeg inn...

Flott rom. God mat.

7,1
    «Greit hotell med en meget sentral beliggenhet og kort avstand til all kommunikasjon»
    • Bodde 3 netter

Frokosten var svert støyende og urolig . personalet fjernet mat og drikke fra bordet før man var ferdig. trangt og utrivelige forhold i den ene spisesalen .

Oppholdet var greit. romslige fine og forholdsvis rolige rom . personalet var høflig og blide. Frokosten på søndag var bedre enn fredag og lørdag da dere åpnet for spising i en romsligere spisesal.

5,0
    «Veldig bra at bilen ble tatt hånd om og kjørt opp til oss...»
    • Vennegjeng
    • Innsendt fra mobil

Minibar kjøleskapet funket ikke. Rommene var veldig lydt. Når vi ankom fikk vi ikke sjekke inn før tidligst kl 15 selv om vi hadde meldt i fra at vi kom kl 12 og skulle på en forestilling kl 16. Vi oppgraderte da slik at vi fikk sjekke inn, men rommet var ikke veldig bra vasket. Det var ikke bacon i frokost menyen. Vi etterspurte dette men fikk beskjed om at de desverre ikke kunne fikse det i dag grunnet mye pågang.

Veldig bra at bilen ble tatt hånd om og kjørt opp til oss når vi skulle dra.

7,5
    «Frokosten er ikke bra nok for et hotell som dette.»
    • Bodde 1 natt

Frokosten er ikke bra nok for et hotell som dette. Varm maten var dårlig og veldig utplukket og lite etterfyll. Noe av det viktigste med hotellovernatting er frokostopplevelsen.

«Greit nok»
    • Rom Premium med panoramautsikt over fjorden
    • Innsendt fra mobil

Personalet i baren i 34. etasje var ikke spesielt imøtekommende denne kvelden. I tillegg manglet de fler ingredienser til å kunne lage diverse drinker. Frokosten var skuffende og mangelfull. Dårlig utvalg, f.eks oster og varm mat. Det som burde være varmt var ikke det.

Var veldig fornøyd med rommet og fasilitetene. Profesjonell og hyggelig mottakelse.

9,2
    «Fine rom, fikk sjekket inn tidlig mot et lite tillegg.»
    • Bodde 1 natt

frokosten var litt kjedelig. måtte vente leeeeeeeeeenge på heisen da vi skulle til frokost kl 9 på søndag

Fine rom, fikk sjekket inn tidlig mot et lite tillegg. kort vei til det meste.

• Vurdert: 9. desember 2018

«Oppholdet dekket alle våre behov for konsertovernatting og shopping.»
    • Bodde 1 natt

Kunne vært ekstra pute på rommet. Ellers alt bra :)

Spesielt godt frokostutvalg. God beliggenhet i forhold til spektrum og shopping. Fint sted for å ha med barn. Flott med parkering og levering av bil ved utsjekking. Gode senger. Fantastisk heismusikk.

• Vurdert: 6. desember 2018

6,7
    «Dårlig frokost, pulver-egg er vondt og fryktelig unødvendig.»
    • Innsendt fra mobil

Dårlig frokost, pulver-egg er vondt og fryktelig unødvendig. Spesielt når det ikke finnes stekt egg som alternativ. Siste ti minuttene av frokosten var det ingenting igjen av noe....dette burde Plaza gjøre bedre.

• Vurdert: 4. desember 2018

«Fantastisk service og personale!»
    • Innsendt fra mobil

Hadde booket og betalt en ganske fin luxuriøs leilighet til meg og kjæresten, men ble kontaktet av dette firma da jeg skulle sjekke inn og fikk forklart at det var en dobbelt booking så jeg ble flyttet til en annen leilighet. Da jeg kom til den andre leiligheten så den ut som en junkie leilighet og det var helt uaktuelt å bo der. Tok da å booket meg inn på Plaza i siste liten og ble oppgradert til ett premium hotellrom helt gratis i 29 etasje med fantastisk utsikt og fint rom, veldig bra service og fantastisk mat. Er slik service jeg setter pris på, så kan anbefale Plaza til alle som trenger ett hotell i Oslo. Jeg kommer i hvertfall tilbake flere ganger.

• Vurdert: 3. desember 2018

7,1
    «Fallet på badegulvet gikk fra sluket.»
    • Bodde 1 natt

Fallet på badegulvet gikk fra sluket. Sluket var det høyeste punktet på gulvet. Vannet rant over hele badegulvet og nesten over dørterskelen til gangen. Spesielt med tanke på at dette var et rullestoltilpasset rom, bør ikke vannet renne over hele gulvet når man dusjer. Vanskelig å få fjernet igjen når fallet går feil vei.

• Vurdert: 27. november 2018

7,9
    «Veldig hyggelig personale under frokosten.»
    • Innsendt fra mobil

Trappen opp til bassenget var veldig kald. Kunne vært litt hyggeligere vei fra garderobe og opp til bassenget.

Veldig hyggelig personale under frokosten. Ei tilbydde seg å komme med kakao til datteren min, og det var veldig stas for henne.

9,6
    «Fint opphold sentralt i Oslo.»
    • Bodde 2 netter

Frokosten var enkel. Dårlig heiskapasitet, mye venting på heis. Støy fra heis på rommet om natten.

Pent rom.,Gode senger, God stressless-stol på rommet. Hyggelig betjening.

7,5
    «Et godt alternativ å velge skal man på OSlotur.»
    • Bodde 1 natt

Det var bråk helt frem til kl 1630 på naborommet. Dette var spesielt utrivelig og ikke noe kjekt

God service, effektiv innsjekk og utssjekk - fine og trivelige rom

6,7
    «Altfor lite basseng, kaldt i vannet, 1,60 høyt, passet ikke...»
    • Innsendt fra mobil

Altfor lite basseng, kaldt i vannet, 1,60 høyt, passet ikke for unger, fant ikke garderober, fant ikke puben i nr 34. Frokosten var dårlig, for mye rot.

«Magisk overnatting! »
    • Innsendt fra mobil

Kjempe service! Fikk oppgradert rom i anledningen min samboers 35-årsdag. Det var satt inn sjokolade på bordet med et håndskrevet kort! Kortet gjorde ankomsten helt magisk! Takk for et kjempe fint rom og god service!

• Vurdert: 25. november 2018

7,9
    «Det varme i frokosten var lunkent/ mot kaldt.»
    • Innsendt fra mobil

Det varme i frokosten var lunkent/ mot kaldt. Ellers var det godt og variert utvalg. Savnet litt grovere brød. Sengen var litt for bløt denne gangen, ikke opplevd det hos dere tidligere. Fint rom, virket som det var nyoppusset. Badet var «slitent», og kunne ha trengt en liten oppgradering

• Vurdert: 22. november 2018

«Meget tilfredsstillende»
    • Bodde 1 natt

Nydelig frukost og god seng. Lekkert bad og flott utsikt. Fikk gratis oppgradering uten å spørre! Flott bar i toppetasjen og svært kort vei til Oslo S. Sentralt.

• Vurdert: 21. november 2018

8,8
    «Frokosten, stappfult og kaos!»
    • Innsendt fra mobil

Frokosten, stappfult og kaos! Sto lenge i kø for å få bord, å når vi først fikk et bord, måtte vi stå lenge i kø for å komme bort til brød og pålegg!

• Vurdert: 20. november 2018

«Vi var kjempefornøyd med oppholdet»
    • Innsendt fra mobil

Vi fikk et flott stort rom med sittegruppe og fantastisk utsikt ( rom 2803). Stor og god seng med mange puter. Bad med badekar og god dusj. Blide og hyggelige ansatte i resepsjonen. God frokost.

• Vurdert: 19. november 2018

«Hadde en god opplevelse av hele oppholdet.»
    • Innsendt fra mobil

Hadde planlagt lunsj på hotellet føre vi gikk ut men resturangen var stengt, så endte på Oslo city for lunsj.. Eneste jeg kan sette fingern på hvis jeg må «klage» på noe. Der var heller ikke bacon til egg å bønner ved frokost, men det er bagatell :)

Hadde en god opplevelse av hele oppholdet. Hyggelig folk, god frokost, fine rom, kort avstand til det meste.

«Veldig sentralt beliggende»
    • Innsendt fra mobil

Manglet bacon og vafler til frokost. 4 dl øl i baren for 135kr er for dyrt. Sikkert samme pris som rundt i Oslo men det må være grenser for prising.

Veldig sentralt beliggende

5,0
    «I forhold til tidligere opphold på hotellet, var det noen unødvendige svakheter denne gang.»
    • Bodde 2 netter

Vi tenkte å forlenge vårt opphold. Prisantydningen vi mottok for dette ved innsjekking, stemte ikke med det tilbudet vi fikk da vi tok opp samtale med resepsjonen om pris for forlenget opphold. Vi valgte derfor bort å forlenge oppholdet, og var lite fornøyd med den utviklingen.

Rommet var bra

• Vurdert: 18. november 2018

9,5
    «Meget koselig hotell med perfekt beliggenhet.»
    • Rom Premium med panoramautsikt over fjorden
    • Bodde 2 netter

Bedre med bare dusj enn et badekar som ikke mange eldre tør klatre oppi. Meget høy og bred kant å komme over. Noe trangt i frokostsalen. Kjøleskapet ble ikke ikke kaldt.

Utmerket frokost. Meget god seng. Komfortabelt med sittegruppe på rommet. Greit å regulere varmen på rommet. Kunne til og med sove med åpent vindu i 28. etg Perfekt beliggenhet med gangbro fra og til Oslo S

«Beliggenhet.»
    • Bodde 2 netter

Sengen var altfor myk. Sansynligvis lenge siden den var byttet ut. Skikkelig vondt i ryggen. Ikke bra at det ikke er bacon på bordet i frokosten.

Beliggenhet.

8,3
    «Fint hotell som koster. Ikke bruk hotellet når det er varmt, før de får installert AC.»
    • Bodde 1 natt

Frokosten jeg fikk på rommet var bra, men smør manglet, og den varme maten (og vannet for teen) var blitt litt kaldt. Jeg fikk ikke opp døren til minibaren, den var kilt seg. Vanskelig å få rommet kaldt nok. De har ikke air conditioning, bare ventilasjon med frisk luft, og selv en dag i november, var det ikke så lett å få ned temperaturen så lavt som jeg vil ha det (men nå foretrekker jo jeg å ha det ganske så kaldt på rommet, da). Jeg åpnet vinduet, men det er jo (forståelig nok) ikke mulig å få så stor åpning på det.

7,1
    «Helt greit hotell, men ikke verdt prisen»
    • Innsendt fra mobil

Frokosten var veldig dårlig, røyking ved inngangen, dårlig kommunikasjon med parkeringsservicen som bla forlot vår bil ulåst

Servicen ved innsjekk, romslig rom med flott bad og gode senger. Roomservice middagen

• Vurdert: 11. november 2018

«Skuffet»
    • Familierom
    • Innsendt fra mobil

Innsjekk og booking. Hadde booket med tidlig innsjekk, men det ble ikke aktuelt siden de ikke fikk til å sjekke det. Ansatte i innsjekk var ikke de mest servicevennlige jeg har vært bort i.

Hele oppholdet ble øfelagt over at innsjekkingen tok evigheter pga at systemet var nede. Et rolig opphold, ble bare stresset. Rakk nesten ikke å sjekke inn (tok over 1 time) før jeg skulle ut på planlagt påkostet aktivitet. Rakk ikke å dusje. Blir vel ikke til at jeg stoler på hotellet og booker her mer. Beklager

• Vurdert: 10. november 2018

«Fantastisk opplevelse»
    • Innsendt fra mobil

Veldig hyggelig betjening. Vi fikk oppgradert rom, sen utsjekk uten ekstra kostnad. På rommet stod det hyggelig kort, sjokolade og makroner som velkomst :) Alt ved oppholdet var helt supert!

• Vurdert: 5. november 2018

«Vi ble tatt godt imot, fikk et kjempeflott rom med super...»
    • Innsendt fra mobil

At vi ikke visste at vi kunne bestille f.eks. bacon og egg av personalet ved frokostbordet.

Vi ble tatt godt imot, fikk et kjempeflott rom med super utsikt, spiste nydelig middag i toppetasjen om kvelden. Helt perfekt!

• Vurdert: 4. november 2018

«høflig personale.»
    • Bodde 2 netter

overhøflig mann ved frukosten - ble overflødig - når det man merker at han skryter av bekledingen til oss som kommer.... de som var i matsalen var "caring" men ikke overhøflige

høflig personale. lFølte oss velkomne

• Vurdert: 29. oktober 2018

8,3
    «Det er en sentralt beliggenhet for en spennende og interessante by.»
    • Bodde 1 natt

Personell på resepsjon skulle være bedre informert om å selge frokost-tilgang i sted av å sende meg opp og ned. På frokost var det mange gjester og ikke nok personell på lørdag morgen. Personell kunne ikke tilby kaffe/te som på Fredag, man måtte spørre om. Det kunne være en hjelp, at gjester kan bruke et sidebord for å ha brukte tallerken på.

Når jeg bestilte hotellrom var det greit å vite at det fantes en badstua og et basseng. Badstua trenger en lit oppussing, men det er fantastisk at man kan være der nesten hele dagen. Bassenget var greit om morgningen. Rompersonal var veldig hjelpful, for det var vanskelig for meg å komme meg opp til den siste etasje med å ta bare en heis.- Senere forstod jeg... Frokost hadde et stort utvalgt. Alt sammen meget bra! Skulle gjerne har vært der lengere!

• Vurdert: 29. oktober 2018

9,6
    «Flotte, store rom, flott beliggenhet.»
    • Innsendt fra mobil

Vanskelig å komme opp i dusjen (badekar) hvis man har dårlig rygg e.l. Litt kaotisk i frokostsalen. Trangt og kronglete med mye folk.

Flotte, store rom, flott beliggenhet.

• Vurdert: 28. oktober 2018

«Super beliggenhet over gangbro fra Oslo S.»
    • Innsendt fra mobil

Savner speilegg i frokostsalen. Flere bord var reservert i Sky bar - tidlig på kvelden. ( mao de stod tomme i den timen vi var der og vi måtte stå kl 1930- 2030) De fleste som er der tidlig på kvelden er der i et begrenset tidspunkt før middag og vi tror at sitteplassene har blitt regulert av seg selv uten reservasjoner. Dette blir som i syden, der solsenger er reservert fra tidlig på dagen og lite benyttet.

Super beliggenhet over gangbro fra Oslo S. Veldig hyggelig mottak i resepsjonen, det samme gjelder utsjekk. For å oppleve Oslo i fugleperspektiv, anbefales Sky bar i 34 etasje.

• Vurdert: 27. oktober 2018

9,2
    «Det er veldig god beliggenhet!»
    • Innsendt fra mobil

Frokost har ikke så stort utvalg og vanskelig å finne fram, det er mest disain rundt maten! Resepsjonist glemte å ordne bilhenting, men den som henta var super-rask og høflig!

Det er veldig god beliggenhet! Alt er i nærheten! God seng å ligge i og rent og pent på rommet!

9,2
    «Behagelig opphold, minus kaotisk frokostsal»
    • Bodde 1 natt

Litt vel kaotisk i frokostsalen. Den virket som den nesten var for liten.

At jeg fikk et rom relativt høyt oppe. 17.etasje. Jeg likte beliggenheten. Jeg likte dobbeltrommet. Fint at det var stol og bord på standard rom, og ikke bare senga. Badet var godt. Frokosten god.

5,8
    «Sentralt men i belastet strøk og med litt slitent bad.»
    • Innsendt fra mobil

Mykere madrass. Og der var ikke noe vakkert syn med de misfargede/skitne fugene nederst mot badekaret. Badekaret var så dypt og hadde så bred kant at tankene mine går til de som ikke er over middels langbeinte. Armaturer var litt vel gammelmodig og tungbetjent. Det ville vært en miljømessig bedre løsning å ha en separat dusj. Lavere vannforbruk og mindre energiforbruk. Baderomsinnredning var litt preget av tidens tann. Litt 80-tallsstil på flisene med greske border.

Frokost på det jevne. Pluss for oppskåret frisk frukt. Noe hard madrass gjorde det ikke enkelt å få en god natts søvn.

«Nært sentrum.»
    • Familierom
    • Bodde 4 netter
    • Innsendt fra mobil

Kunne vært bedre renhold de dagene jeg bodde der, men var rent første dag.

Nært sentrum. Veldig bra frokost. Eget allergihjørne for dem med cøliaki. Godt allergimerket.

• Vurdert: 20. oktober 2018

«Frokost servert opp på rommet, fantastisk service og god mat.»
    • Innsendt fra mobil

Systemet var nede når vi sjekket inn, så det tok veldig lang tid. Dette er noe de ikke kunne noe for, så ser det ikke som noe negativt.

Frokost servert opp på rommet, fantastisk service og god mat.

• Vurdert: 14. oktober 2018

8,8
    «Luksuriøs følelse å bo på plaza.»

Vasking i minibaren

Luksuriøs følelse å bo på plaza. Flott rom med fin utsikt! Romslige rom. God frokost. Kaffemaskinen var kjekk. Skulle bare bodd der litt lengre.

• Vurdert: 10. oktober 2018

«Sentral plassering.»
    • Bodde 2 netter

Litt omstemdelig å måtte bestille egg og bacon. Heller ha en som steker i lokalet. Rommet ble ikke ryddet da hånkler bel skiftet. Det tok tid å få en ekstra pute, Mange bruker en til to ekstra puter når de sover. dette bør finnesi sengen.

Sentral plassering. Stille. God frokost.

• Vurdert: 9. oktober 2018

8,3
    «Utsikten, komfort, senen var nydelig.»
    • Bodde 2 netter

Klarte ikke justere dusjen på badet, og badet har vel ikke akkurat den standarden som resten av rommet. I tillegg var det bare cola og ingen cola zero i minibaren, to cola! Burde vært en av hver. Ikke alle drikker med sukker...

Utsikten, komfort, senen var nydelig.

• Vurdert: 9. oktober 2018

3,8
    «Beliggenhet.»
    • Innsendt fra mobil

Rommet var IKKE rengjort. Lå snuspakker på gulvet..og gulvet var heller ikje rent. Vi bad om allergirom fordi vi er allergiske og med støv mm på gulvet var det ikje hyggelig. Lite utvalg på allergi mat.knapt brød..og ingen mat var merket med hva det inneholdt måtte spørre om alt.. slitsomt. Og manglet laks og pålegg.. elendig denne gangen. Blir lenge til vi overnatter her igjen.. kom rett fra Scandic hotell på kurs der i helgen..og der var mat og frokost rene luksusen ifht det dere serverte. Usj.. blitt veeldig dårlig hos dere ja.. siden vi var her i fjor. 🤤🙄🙄

Beliggenhet..

• Vurdert: 8. oktober 2018

6,3
    «Totalt sett ble jeg skuffet denne gangen.»
    • Bodde 2 netter

Når vi kom fant de i resepsjonen ikke reservasjonen vår før det var gått lang tid. Når vi kom til rommet sto det en ekstra seng midt på gulvet, som vi ikke skulle ha der. Når vi skulle sjekke ut. Leverte jeg lappen for å få ut bilen. Det gikk ca 20 - 30 min og bilen var fortsatt ikke kommet. Jeg måtte spørre en gang til. Da måtte de ringe ned, så kom de med bilen etter hvert.

Beliggenheten er bra.

• Vurdert: 5. oktober 2018

8,3
    «Rommet var veldig fint, gode senger.»
    • Innsendt fra mobil

Vi måtte lete etter bord til frokosten, da det var veldig fullt. Hovmesteren var ikke til stede akkurat da vi kom. Men maten var god.

Rommet var veldig fint, gode senger.

• Vurdert: 4. oktober 2018

5,8
    «Liker plasseringen av hotellet, sentalt og fint.»
    • Bodde 1 natt

Rommet kunne vært vasket bedre. Det lå tomme shampo flasker i badekaret, det var avtrykk på speilet. Det var ansiktsavtrykk på vinduet. Dette gjør jo til at man ikke stoler helt på renholdet. Ventilene til AC`en var fulle av støv så når man slo den på fløy det støvdotter. AC`en støyet veldig så umulig å ha på når man sov.

Liker plasseringen av hotellet, sentalt og fint. I nærheten av det meste. Liker godt at dere har parkering som man bare legger nøkkelen i resepsjonen. Skybaren er jo også helt fantastisk.

• Vurdert: 3. oktober 2018

5,8
    «Sengene er komfortable, hotellet har en super beliggenhet»
    • Bodde 2 netter

Frokosten og renholdet på rommet.

Frokosten var ikke som forventet av Raddisson, Rommet var ikke rent, det var støvdotter på gulvet, klissete flekker og minibaren var rimelig tom, og der sto igjen en halv flaske smootie og en påbegynt energibar.

• Vurdert: 3. oktober 2018

«Fantastisk opplevelse og bo på plaza»
    • Rom Superior med byutsikt
    • Innsendt fra mobil

Mottakelsen var helt fantastisk og hun som mottok oss var veldig hyggelig. Vi fikk også et fint kort med gratulasjoner på og litt å bite i. Aldri opplevd slik før og all ære til henne som kom med det😊😊

• Vurdert: 2. oktober 2018

7,0
    «Totalt sett er jeg fornøyd. Hvis ikke hadde jeg valgt noe annet.»
    • Bodde 3 netter

Innsjekkingen var langsom med kø. Jeg overnatter her sikkert 10-12 ganger i året, år etter år, og ved tidlig innsjekk, får jeg tilbud om rom; men bare ved oppgradering, elers må jeg vente til klokken 15. Får litt sånn smak av oppsalg, som jeg kan forstå, men d burde vært et system som kunne verdsette lojale kunder, og dersom det er rom tilgjengelig; så mener jeg jeg burde få dette.

Frokosten er super. Digger beliggenheten og tilgjengeligheten til alt. Sky-baren er outstanding.

• Vurdert: 1. oktober 2018

8,8
    «Flott å få frokost på rommet inkludert i prisen🤗 Stort og...»
    • Innsendt fra mobil

Tvn fungerte ikke. Men fikk tilbud om nytt rom, men der hørte vi heisen. Men godt service.

Flott å få frokost på rommet inkludert i prisen🤗 Stort og fint rom. Fantastisk utsikt 🤗

• Vurdert: 27. september 2018

5,4
    «Bestilte rom med dobbelseng og fikk to enkeltsenger.»
    • Innsendt fra mobil

Bestilte rom med dobbelseng og fikk to enkeltsenger. Sa ifra så fikk vi riktig. Bestilte procecco på rommet så den skulle stå der når vi kom det gjorde den ikke. Skulle overaske kjæresten men blei bare tull når dere ikke holder det som blir bestilte. Blir IKKE dette hotellet igjen. Den prisen og ingenting som er riktig! Vi er aldrig på hotell tur for vi ikke har råd og vi angrer på at vi brukte pengene!!

• Vurdert: 27. september 2018

7,5
    «Helt OK, vi har bodd der før og gjør det nok også igjen ved en senere anledning.»
    • Bodde 1 natt

Frokosten er faktisk litt stusselig. Maten er god, men det er litt mindre utvalg enn forventet på et hotell i denne prisklassen. Frokostsalen framstår også som litt trang og uoversiktlig.

• Vurdert: 24. september 2018

«frokosten var god»
    • Rom Superior med byutsikt
    • Bodde 1 natt

2 dyner hadde vert fint. Kaos under frokost måtte sloss om sitteplass slitsomt og unødvendig. Vil nok tenke meg om 2 ganger før jeg booker hos dere hvis man må sloss om plassen sin på frokosten.

frokosten var god

• Vurdert: 23. september 2018

«Tam, standard frokost.»
    • Innsendt fra mobil

Tam, standard frokost. Ikke smak/kjærlighet I eggerøre osv. Klarte ikke spise det opp. Smakte gummi. Og jeg savnet inderlig sprø bacon. Sjelden jeg har sett så vanvittig dålig utvalg I brød. Som jo er grunnlaget for frokost. Trodde jeg så syner. Skikkelig billig industrimat Neste gang tar jeg med brødmat selv. Men nb! Koselig med egen kaffikanne og bestikk

• Vurdert: 21. september 2018

7,9
    «Jeg likte at jeg fikk fin utsikt mot slottet.»
    • Bodde 4 netter

Jeg likte ikke at det var trangt i frokostlokalet. Knivene til å skjære brød med kan ikke ha blitt slipt de siste 10-15 årene, og det ville vært lettere å rive brødet i skiver. Ellers burde de koke havregrøten på melk, ikke vann...

Jeg likte at jeg fikk fin utsikt mot slottet. Jeg likte også at hoellet lå rett ved t-bane og jernbane.

• Vurdert: 20. september 2018

4,6
    «Klaget på tv'en min att den ikke virket merre en 2 min...»
    • Innsendt fra mobil

Klaget på tv'en min att den ikke virket merre en 2 min før den slo seg av så eg måtte slå den på igjen annen hver minutt,skulle få noen til og fikse den men ikke noe skjedde, men likevel måtte man betale full pris, har ligget der mange ganger og ikke opplevet dette slik før! Så lå det masse hår i badekaret og på gulvet på badet!!

Viser 1 – 75

Se bilder av Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo tatt av andre gjester

Disse overnattingsstedene har også fått gjesteomtaler: