Beoordelingen over Scandic Byporten 3-sterren

Jernbanetorget 6, 0154 Oslo, Noorwegen

#29 van de 157 hotels in Oslo

Voor een stedentrip naar Oslo is Scandic Byporten een aanrader!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer is redelijk klein. Geen airconditioning op de kamer

Prima hotel, met plezierige sfeer en zeer vriendelijk personeel. Goede bedden en erg schoon. Zeer centraal gelegen. Meer dan uitstekend ontbijtbuffet. Aanrader voor een stedentrip naar Oslo omdat alles gemakkelijk en lopend te bereiken is. Bonus: gratis gebruik van de hotelfietsen.

De bedden sliepen prima.

De kamer was piepklein, de badkamer was in verhouding best groot. De verwarming stond aan toen we binnenkwamen, de kamer was net een sauna. Er kon gelukkig een raam open, op een kleine kier weliswaar, maar zo kregen we in elk geval wat frisse lucht binnen.

De bedden sliepen prima. Het ontbijt was bizar, het was in het EGON restaurant naast het hotel. Het was goed maar wel druk en rommelig.

Centrale plek, maar ontbijtfaciliteit kan toch echt beter!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt is erg chaotisch door de plattegrond van EGON, het restaurant onder het hotel, waar het op de eerste verdieping plaatsvond. Alles is in Noordse plattelandsstijl, maar dat lijkt erg op jaren 70-meubilair van een kringloopwinkel. Personeel tijdens ontbijt ook niet systematisch aan het werk, dus veel vuile tafels en als ze die al schoonmaken, dan weer niet schoon genoeg en bleek alles plakkerig. Op de Nationale feestdag 17 mei was het voor hen al helemaal niet bij te houden en was alles nog erger dan de twee dagen er voor. Het rustieke bestek [onhandige houten schepjes bij de muesli] leidt tot voortdurend morsen door de gasten, om maar wat te noemen en dat blijft dan een tijdje liggen voordat het wordt opgeruimd. Verder was het personeel van de receptie pas na 5 minuten, zelf aan de hand van een geprinte Booking reservering, in staat ons terug te vinden Kortom voor deze gemiddelde kamerprijs had het beter gekund.

Goede ligging bovenop het station. Het uitzicht tijdens het ontbijt [voor als je een tafel bij het raam kon bemachtigen] was heel erg leuk. Kamers waren schoon, maar niet helemaal geluidsdicht.

Bedden

Locatie is geweldig! Middenin in het centrum en de treinnaast het hotel ivm vervoer vliegveld. Bedden slecht, twee seperate bedden die alle kanten opgingen incl de matrassen. Ontbijt goed en variatie. Eten in Oslo is duur.

De ligging bij het centraal station van Oslo is de grote...

Super kleine kamer, maar wel gerieflijk. Perfect voor één nacht als je de volgende ochtend al om 8u in het station moet zijn.

De ligging bij het centraal station van Oslo is de grote troef. De bar biedt zelfs Belgische bieren. Het ontbijt in het aangrenzende Egon restaurant is super uitgebreid en gezellig. Heerlijk!

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Ok

Ik moest mijn oorspronkelijke boeking wijzigen. Maar dat bleek voor mij onmogelijk te doen en ik werd aanvankelijk in email-contact van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk is het via Booking.com gelukt, maar wat mij betreft met te veel trouble.

Snelle service in egon restaurant bij diner.

Fijn verblijf voor een citytrip
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We vonden de schoonmaak niet echt fijn. We zijn bijna elke dag de hele dag in de stad geweest en hebben een bordje opgehangen met 'please clean it up'. Wanneer we dan terugkwamen aan het begin van de avond, was de kamer nog steeds niet schoongemaakt. Waardoor we ons genoodzaakt voelden om weer weg te gaan. Geen overbodige luxe om meer schoonmakers aan te nemen lijkt me!

De locatie is echt perfect, vlakbij het centraal station, tram en metro vlakbij en je loopt zo de winkelstraat in. Het ontbijt is prima bij het naastgelegen restaurant. We hebben hier trouwens ook heerlijk gedineerd! De kamer is prima, lekker geslapen op het bed. De kamer is wel wat aan de krappe kant, we misten ook wel een kledingkast.

Een fijn hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het uitzicht was erg teleurstellend. We verbleven op de zesde verdieping. We hoopten op een mooi uitzicht over Oslo. In plaats daarvan keken we tegen een kantoorpand dat hooguit 10m van ons verwijderd stond. De kantoormedewerkers konden bij ons naar binnen kijken als we de vitrage niet dicht hielden. De enige teleurstelling. Verder was het een prima hotel!

Nette kamers, vriendelijke ontvangst en goed ontbijt. Personeel was heel behulpzaam.

Ideaal voor citytrip

Het.uitzicht en de familiekamer was vrij klein. Het ontbijt in een aanpalend restaurant was overbezet en hectisch. Ontbijtbuffet op zich was wel ok. Op de beschrijving stond dat er geen parking was en voor de deur kort parkeren is niet mogelijk. Wij parkeerden dus in een relatief nabije paleet-parking. Bij inchecken bleek er wel degelijk parkeermogelijkheid te zijn in Byporten winkelcentrum naast het hotel.

De ligging is perfect, in centrum en aan alle verbindingen van het openbaar vervoer. Stapelbed voor de kinderen wat veel comfortabeler is dan een zetelbed.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het schoonmaken van de kamer had beter gekund. Er zaten vanaf het begin vlekken op de vloer die er na drie dagen nog steeds zaten. Ook de badkamervloer werd niet goed schoongemaakt. Toen we er om vroegen werd dit wel direct en goed gedaan.

Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. Rustige strak ingerichte kamers.

Paar minpuntjes maar zou toch opnieuw boeken
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer aan kleine kant, geen kleerkast, enkel kledingrek, bed te zacht naar onze voorkeur, temperatuur niet zelf te regelen

Ontbijt was prima. Geluidsdichte kamer.

Super hotel met mooi design, perfecte ligging!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het is mooi hotel, de kamers zijn niet echt ruim maar heel functioneel en mooi ingericht! alles wat je nodig hebt is er. De kamers en het hele hotel eigenlijk is heel schoon en heel vriendelijk personeel.De lobby is heel mooi en leuk om te zitten savonds voor een drankje. er kan de hele dag gratis koffie en thee gedronken worden. Het hotel ligt direct naast het station, ideale ligging. De grote winkelstraat begint aan de overkant van de weg en ook hier kun je tram en bus pakken. Maar naar ons idee is alles in deze stad te voet te doen. echt een aanrader dit hotel en deze stad. als ik weer ga zou ik zeker dit hotel weer boeken. Ik zeg niet verder zoeken maar boeken!

Alles in Oslo is dichtbij vanuit dit hotel en het is prima toeven daar!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We waren een weekendje weg voor sight seeing en shopping. Het hotel is aan een shopping mall verbonden, dus helemaal leuk. Verder is de locatie fantastisch, alles op loopafstand. De kamers zijn niet zo groot maar ruim genoeg en erg gezellig ingericht. Ze hebben hun best gedaan om je thuis te voelen. Het raam kan open, dus 's nachts lekker met frisse lucht slapen. Het ontbijt is uitgebreid en er is genoeg keuze. Prima, compacte gym waar we nog even op de band hebben hardgelopen.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Heerlijk ontbijt en perfecte locatie;

er is parkeermogelijkheid bij het hotel (public parking onder het hotel) - sta vermeld dat het niet zo is

Heerlijk ontbijt en perfecte locatie; wel kleine kamer, alleen om te slapen

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Locatie en ontbijt

Reservering v twee familiekamers is bij booking mis gegaan. Aantal personen is niet goed doorgegeven, waardoor er uiteindelijk twee kamers per gezin zijn bezet. Andere gezin had geen opgemaakte kamer voor 4 personen. Hotel heeft het netjes opgelost en gaf aan dat het vrij vaak misgaat met booking.com

Locatie en ontbijt

Zeer perfect schoon hotel voor weekend Oslo
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op Zee

Je loopt het station uit en direct rechts het hotel naar binnen. Het zeer uitgebreide ontbijt met heerlijk brood wordt geserveerd in Egon restaurant ernaast je kan binnendoor lopen. Badschuim shampoo en zeep uit pompjes dus genoeg. Heerlijke bedden en kussens Openbaarvervoer bus 30 naar Bygdoy voor de deu. Tram ietsje verder. Perfect hotel en zeer centrale ligging.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Prima gezinsvakantie gehad

Hotel staat niet goed aangegeven. het is dat wij wisten dat het boven het winkelcentrum lag.

Prima hotel voor een gezinsvakantie. Kinderen kregen bij aankomst nog een kleinigheidje van het hotel. Kamer 429 lag aan de achterzijde en keek uit op kantoorgebouw. 2 persoonsbed en een stapelbed was genoeg voor ons. In principe slap je er alleen maar. Ontbijt was prima. Zorg er wel voor dat je voor 9 uur binnen bent. Daarna wordt het erg druk. Dit staat ook in de lift vermeld. Hotel ligt erg centraal. Gelijk naast het centraal station. Voor herhaling vatbaar!

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Ligging Hotel midden in centrum

Ingang hotel moeilijk te vinden. Geen bewijzering naar hotel, alles heet daar Scandic. Ook 's avonds is hotel moeilijk bereikbaar omdat winkelcentrum ingangen zijn afgesloten. Juiste hotelingang (en hoe dan binnen te komen) moet je maar toevallig weten.

Ligging Hotel midden in centrum

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Zeer aan te bevelen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was uitgebreid, kamer was klein maar fijn. Locatie was goed, dichtbij station die een directe verbinding heeft met het vliegveld. Het leukste vonden wij dat wij 4 fietsen mochten lenen om de stad te verkennen. Heel aardig personeel.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2016

Prima hotel voor op doorreis

Kamers zijn wat aan de kleine kant. Irritante tocht in de badkamer.

Gewoon een prima hotel dicht bij het station. Handig voor als je met de trein aankomt of vertrekt.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Heel fijn hotel op een top locatie

De kamer is wat aan de kleine kant met twee volwassenen en twee kinderen van 12 en 8 en de temperatuur wat lastig te regelen. Raam kan niet ver open, wat uiteraard heel veilig is, maar qua ventilatie niet veel doet.

Perfecte locatie voor het verkennen van Oslo, direct naast Centraal Station. Karl Johansgata op loopafstand, zo ook de haven, Akerbrygge en de ferry naar Bydoy museums. Voor 4 personen kamer met goed tweepersoonsbed en een stapelbed voor de kinderen, voor een mooie prijs. Nette badkamer en schoon. Prima ontbijt met veel keus en goede kwaliteit. Restaurant sfeer fantastisch, als oude treincoupe ingerichte zitjes en veel oude rekwisieten als decoratie.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Prima uitvalsbasis om Oslo te verkennen

Ontbijtrestaurant is donker en erg druk, prima buffet maar de hele ontbijtervaring was niet geweldig. Geen water in de fitnessruimte. Informatie over parkeren bij het hotel ontbreekt, is niet goedkoop en druk/krap.

Locatie, familiekamers, fietsen van het hotel (slechts 2 beschikbaar), goede wifi, vriendelijkheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Zeer kleine dure kamer op een prima locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer echt erg klein. Bedden waren goed.

Prima locatie direct naast het treinstation. Ontbijt was prima verzorgd.

Douche te karig voor het type kamer Geen airconditioning

Locatie Ontbijt Prachtige kamer (junior suite #550) Personeel

Te kort om verder te oordelen

Water op de kamer

Alles was goed geregeld en schoon // goed bereikbaar

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Prima locatie, goed ontbijt

Prima locatie, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Prima ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer bij de lift is niet fijn. Je hoort gebonk van de lift die op en neer gaat.

Prima ontbijt. Fijn bed. Midden in centrum.

de aanduiding van het hotel van buitenaf

de aanduiding van het hotel van buitenaf

Groot, schoon hotel met een heerlijk ontbijt

Kamers netjes schoon, goede bedden en een fantastisch uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 20 september 2017

badkamer water liep niet weg

badkamer water liep niet weg

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

vriendelijk personeel,fantastisch ontbijt, ideale ligging...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

vriendelijk personeel,fantastisch ontbijt, ideale ligging vlak naast station+in 't centrum

Prima hotel voor een zakenreis of stedentrip
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Algeheel een prima hotel voor een zakenreis of stedentrip

In het centrum

Kwaliteit ontbijt Grootte kamer

In het centrum

Midden in de stad, super ontbijt.

De kamer is klein, neem het liefst geen bagage mee.

Midden in de stad, super ontbijt. Verse sapjes en alle vormen van eieren.

Locatie,

Locatie,

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Goed ontbijt en ligging

Goed ontbijt en ligging

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Ontbijt was uitstekend, goed gevarieerd.

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

Prima lokatie.

Krappe afmeting kamer en temperatuur kamer regelen via receptie.

Prima lokatie.

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Verblijf zoals van een goed hotel kan verwacht worden.

ligging in het centrum van Oslo

Verblijf zoals van een goed hotel kan verwacht worden.

Fantastisch ontbijt Nabijheid van station

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Prima (business) hotel, prima locatie.

Druk ontbijt , maar wel goed!

Prima (business) hotel, prima locatie.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Geweldige locatie,in een winkelcentrum en Oslo S is gewoon...

Familie kamer is super klein..,

Geweldige locatie,in een winkelcentrum en Oslo S is gewoon om de hoek!!!

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

Ontbijt was prima.

Het hotel ligt boven het shoppingcenter maar dat was ons niet bekend. Hadden moeite de ingang vanaf de straat te vinden

Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 29 juli 2016

Ideaal als uitvalsbasis om Oslo te ontdekken.

Perfecte, centrale ligging. Vriendelijke service. Zalig ontbijt.

• Beoordeeld op: 16 februari 2016

Schoon, super locatie, goed ontbijt met veel keuze,...

Kamers zijn niet al te groot, maar je gaat niet naar Oslo om op je kamer te zitten. Erg warm gestookt, maar met één melding aan de receptie via centraal systeem zo bijgeregeld.

Schoon, super locatie, goed ontbijt met veel keuze, vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 2 januari 2016

Kamer was zeer schoon met een ruime en comfortabele...

De kamer die wij hadden op de 6e etage had uitzicht op kantoren op ongeveer 5 meter afstand. Het bed was goed maar klein, net als de kamer zelf. Maar op zich niet zo storend!

Kamer was zeer schoon met een ruime en comfortabele douche/toiletruimte. De ligging bij het centraal station is perfect!

• Beoordeeld op: 5 november 2015

- ontbijt (ruime keuze, lekker)

- netheid badkamer (haren in douche)

- ontbijt (ruime keuze, lekker) - centrale ligging - vriendelijkheid van het personeel - bagageruimte mogen gebruiken

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Directe ligging naast het station, bedden zijn prima, het...

Het vinden van de ingang van het hotel was niet makkelijk, we kregen eerst een kamer voor 2 personen, terwijl we met z'n 4-en waren.

Directe ligging naast het station, bedden zijn prima, het ontbijt is heerlijk uitgebreid. De bagage mag wel in het hotel blijven (in een afgesloten bagagekamer) als je de sleutels ingeleverd hebt.

• Beoordeeld op: 25 mei 2016

Prima lokatie, midden in het centrum direct naast het...

Prima lokatie, midden in het centrum direct naast het station.

• Beoordeeld op: 25 april 2016

Goed ontbijt, vriendelijk personeel

Geen Wifi met wachtwoord afgeschermd, zodat veilige zakelijke communicatie niet mogelijk was.

Goed ontbijt, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 23 april 2016

Ontbijt was fenomenaal

Schoonmaak. Dag en nacht containers linnengoed op de gang (voor onze kamer)

Ontbijt was fenomenaal

• Beoordeeld op: 9 april 2016

Ontbijt was zeer uitgebreid en van uitstekende kwaliteit.

Ontbijt was zeer uitgebreid en van uitstekende kwaliteit.

• Beoordeeld op: 7 april 2016

Goed ontbijt and top locatie.

Goed ontbijt and top locatie.

• Beoordeeld op: 7 april 2016

ontbijt uitstekend, ook qua sfeer

ontbijt uitstekend, ook qua sfeer

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

Heel goed ontbijt, ontzettend veel keuze, kan niet beter.

Misschien ons uitzicht. We keken op achterkant station

Heel goed ontbijt, ontzettend veel keuze, kan niet beter.

• Beoordeeld op: 8 maart 2016

Lekker kompleet

Lekker kompleet

• Beoordeeld op: 2 februari 2016

Prima ontbijt in het naastgelegen Egon restaurant, mooi...

De kamer was wat klein

Prima ontbijt in het naastgelegen Egon restaurant, mooi uitzicht en dicht bij alles

• Beoordeeld op: 7 januari 2016

• Beoordeeld op: 8 november 2015

Ontbijt te chaotisch Veel geld voor hetgeen je krijgt

• Beoordeeld op: 3 november 2015

ligging

moeilijk te vinden - nergens de vermelding dat er een hotel is

ligging

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

Ontbijt en locatie waren super!

Inchecken ging niet heel erg snel en zoals je zou verwachten.

Ontbijt en locatie waren super! Goede prijs kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 8 september 2015

Prima centrale ligging

Prima centrale ligging

• Beoordeeld op: 21 augustus 2015

He is qua locatie prachtig.

He is qua locatie prachtig. Dicht bij het centrum en de opera. En een parkeergarage onder het hotel

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Hartje Oslo, gezellige lounge, goed Scandinavisch ontbijt,...

Tussen 9-10 eeg druk bij het ontbijt. Geen tafeltjes vrij.

Hartje Oslo, gezellige lounge, goed Scandinavisch ontbijt, mooie kamers.

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

Stad

Ontbijt was te druk

Stad

• Beoordeeld op: 7 juli 2015

locatie en ontbijt

kleine kamers en geen bad

locatie en ontbijt

• Beoordeeld op: 6 juli 2015

Goede locatie, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Goede locatie, vriendelijk en behulpzaam personeel. Comfortabele kamer voor een prima prijs.

• Beoordeeld op: 27 juni 2015

Kamer was schoon en comfortabel en vlak bij het Centraal...

Kamer was schoon en comfortabel en vlak bij het Centraal Station van Oslo

Er zijn ook 21 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Scandic Byporten