Beoordelingen over Highland Lodge 4-sterren

Lienvegen 11, 3580 Geilo, Noorwegen

#17 van de 18 hotels in Geilo

Gezellig hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt vonden we eerder aan de beperkte kant. Misschien wat meer fruit of cornflakes voorzien.

Wij verbleven gedurende 1 avond en 1 nacht in Highland Lodge. Het hotel is redelijk groot en proper en beschikt over zijn eigen modern/klassieke stijl. Het personeel was zeer vriendelijk. Omgeving is prachtig! Helaas was de sauna buiten gebruik maar het zwembad en bubbelbad voldeed aan de verwachtingen. Kamers proper en voorzien van SMART - TV (Netflix, YouTube).

Fantastisch!!
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Toen wij aankwamen kregen we een kleinere kamer dan geboekt. Er was geen manager aanwezig die het kon oplossen. We kregen uiteindelijk wel een mooiere kamer, maar daar moesten we erg lang op wachten, waardoor onze eerste dag wel verpest was. Maar daarna hebben we een prima en fijn verblijf gehad. Ik kom zeker terug.

De grootte van de kamers waren erg goed. Zeker als het slecht weer was konden we ons prima vermaken met het zwembad en de ballenbak. Erg fijn was de bakkerij in het hotel. Elke ochtend lekkere broodjes gehaald.

• Beoordeeld op: 1 november 2015

Net hotel, ruime lobby, voldoende zitplaatsen.

Rondom de bedden was matig schoongemaakt. Viele rioollucht in de badkamer, welke na een klacht niet verholpen was, waarna we wel meteen een andere kamer aangeboden kregen.

Net hotel, ruime lobby, voldoende zitplaatsen. Vriendelijke ontvangst bij receptie. Net personeel, goed de Engelse taal machtig.

• Beoordeeld op: 14 september 2015

interieur hal

Hier krijg je geen standaard hotelkamers zoals geadverteerd, kamers zijn een onderdeel van appartementen die verder zijn afgesloten, je krijgt dus alleen een kleine slaapkamer met badkamer. Veel lawaai ivm verbouwen en ligt aan drukke doorgaande weg. Na klacht is dit netjes opgelost

interieur hal

• Beoordeeld op: 15 april 2016

De kamers, vooral de badkamer, waren kleiner dan gedacht, maar wel prima op orde