Beoordelingen over Hotel Victoria - Fredrikstad 3-sterren

Turngaten 3, 1606 Fredrikstad, Noorwegen

#4 van de 5 hotels in Fredrikstad

Prettig hotel
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Parkeren is een dingetje. Voor de deur betaal je ca €20 per dag van 8-21u. En er wordt serieus gecontroleerd! Op aanraden van het personeel hebben wij op 5min lopen geparkeerd bij een oud leegstaand ziekenhuis. Daar was een parkeerterreintje waar je maar €5 per dag betaald

5 nachten verbleven in een kamer met balkon. Kamer was prima. Nette badkamer. Prima bedden. Het hotel heeft een oude stijl maar beslist geen achterstallig onderhoud. Prima ontbijt en de koffie en thee zijn de hele dag gratis te pakken. Dicht bij het centrum tegenover een park.

Mooie kamers, goede ligging

Eerst werd ons een kamer aangeboden waar het echt wel heel warm was, doordat we vlak bij het dak zaten waar een grote ventilator dag en nacht aanstond kon ons raam niet open blijven wegens het lawaai. Toen we dat melden kregen we direct een andere kamer aangeboden

Mooie ruime kamer, het hotel is goed gelegen en vlakbij centrum

fantastisch ontbijt, geweldige locatie, vriendelijk personeel

kleine kamer voor 2 volwassenen en een hond. De hond kon amper draaien. Op de stoel en tapijt waren vreemde witte vlekken/spatten zichtbaar.

fantastisch ontbijt, geweldige locatie, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Mooi

De kamer was kleiner dan beloofd. Je kon aan beide kanten amper langs het niet al te brede bed lopen, aan één kant ontbrak een nachtkastje of bedlampje. Geadviseerd werd dmv een bordje het raam niet open te zetten vanwege het platte dak waardoor men gemakkelijk bij de kamer kon inbreken. De beschermkap van de badkamerverlichting knalde er spontaan af, zonder dat we in de badkamer waren. Deze kamer dient gerenoveerd. Al met al geen goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Het ontbijt was prima (ook zonder servetjes) evenals de locatie, vlakbij de Gamle By op loopafstand via de veerboot

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Okay..

In de ochtend richting ontbijt. Rond 09:00. Het brood was op, op een klein stukje na. werd niet aangevuld. Na toch wat gegeten te hebben nog even douchen om de reis voort te zetten, helaas alleen koud water.. als echte vikingen maar een koude douche genomen en ons beklag gedaan bij de receptie. Die ons vertelde dat er werkzaamheden waren waardoor er geen warm water beschikbaar was. We kregen geen goede uitleg op de vraag waarom dat niet met de boeking kenbaar werd gemaakt. We hadden op zijn minst verwacht dat ze de parkeerkosten op zich namen (€6)

Goede en vriendelijke hulp bij inchecken. Konden contant geld lenen voor het parkeren, wat dus niet bij het hotel in zit. Tot 08:00 is het gratis parkeren, daarna betaald. (€3 per uur) Verschillende soorten vissalades, al vind ik dat persoonlijk in de ochtend niet lekker.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Comfortabel verblijf op prima locatie

Een waterkokertje op de kamer en een beter opgestelde tv met meer zenders hadden het nog beter gemaakt. Badkamer was schoon en werkte goed, maar wat saai vergeleken met de rest van de kamer/het hotel.

Schoon, verzorgd, rustig en comfortabel. Zeer behulpzaam personeel. Mooie, klassieke uitstraling zonder oubollig te zijn. Perfecte locatie.

Mooi hotel, zeer attent en vriendelijk personeel en heerlijk...

Mooi hotel, zeer attent en vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt

Parkeren bij hotel alleen tegen hoge vergoeding.

Parkeren bij hotel alleen tegen hoge vergoeding.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Goed ontbijt, bedden ook prima

Oud hotel. Viezige kamer. Renovatie hard nodig. Slechte douche Geen eigen parkeergelegenheid

Goed ontbijt, bedden ook prima

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Slechte prijs-kwaliteit verhouding

Hele slechte bedden. Superdunne matrasjes. Ook heel smal, schat 70 cm. Ondiepe rechthoekige vorm kamers, diepte 2-2,5m?

Wel vriendelijk personeel

keurige kamer, aardig personeel.

parkeren is lastig, moet betaald worden op de openbare weg.

keurige kamer, aardig personeel.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Uitstekend altmodisch hotel.

Uitstekend altmodisch hotel. Geweldige ligging, midden in het centrum.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Victoria - Fredrikstad