Beoordelingen over Yess! Hotel 3-sterren

Tordenskjoldsgate 12, 4612 Kristiansand, Noorwegen

#10 van de 25 hotels in Kristiansand

Viel tegen
    • Deluxe Kamer

Dubbelbed met daarboven een stapelbed. Ruimte veel te klein voor twee personen. Wasbak zo groot als in een toilet. Slechts een stoel om te zitten. Haast geen ruimte om iets op te hangen. Kortom, je kunt er je kont niet keren.

Goed ontbijt. Dicht bij de ferry.

Goede ligging en mogelijkheid om de auto achter het hotel te...
    • Deluxe Kamer

Goede ligging en mogelijkheid om de auto achter het hotel te parkeren. Top als je een lange rit hebt gehad en binnen 10 minuten van de boot zo’n fijne locatie vind.

Eenvoudig maar zeer kompleet ontbijt.
    • Deluxe Kamer

Eenvoudig maar zeer kompleet ontbijt. Prima WiFi. Kamers eenvoudig maar alles was voorhanden. Elektrische autos kunnen gratis laden, laadpas wordt bij receptie uitgegeven.

Het hotel ligt vlakbij de bootterminal.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Momenteel (mei 2018) wordt er 's avonds en 's nachts gewerkt aan de weg en tunnels nabij het hotel. Daardoor is de afslag conform je navigatie niet mogelijk. Hotel dient dat te melden en aan te geven wat het alternatief is. Een normaal onderdeel van de service, zeker om dwalen in het donker bij late aankomst te vermijden.

Het hotel ligt vlakbij de bootterminal. Er wordt geboden wat wordt beloofd: kleine, eenvoudige, functionele kamers, die netjes schoon zijn. Bij aankomst buiten de (beperkte) uren dat de receptie bezet is krijg je per sms adequate info hoe je binnenkomt en waar je de keycard vindt. Prima bed, keurig sanitair, goed bed. Ontbijtbuffet is goed, wordt vlot aangevuld. Parkeren t.o. het hotel kan goed en goedkoper dan parkeren bij het hotel.

Schoon en goed verblijf als voorbereiding op vertrek met veerboot naar Denemarken.
    • Deluxe Kamer

Ligging aan de straat en het harde continue geluid van de snelweg. Het bijbetalen voor een parkeerplaats.

Eenvoudig en schoon. Met auto 5 minuten naar de veerboot.

Hip en betaalbaar hotel en ideaal t.o.v. Oslo
    • Deluxe Kamer

Als ik toch iets kan noemen ter verbetering: het parkeerterrein is slecht verlicht en voelde niet heel veilig aan. Het hotel is afgelegen op een soort industrie/bouwterrein. De route vanaf de weg mag wel beter worden aangegeven (zeker als je in het donker aankomt).

Modern nieuw hotel aan de rand van Oslo. Echt aan alles is gedacht overal liggen de nieuwste gadgets, staan de mooiste Apple computers en er liggen boeken, muziek en spelletjes. Bij binnenkomst waan je je in een hippe bar. Ideaal voor een bezoek aan de stad. Personeel erg vriendelijk, ontbijt heel goed verzorgd. Echt super voor deze prijs!

Centraal gelegen hotel

Hotel geboekt voor 1 overnachting na overtocht van Hirsthals naar Kristiansand. Hotel ligt 4 minuten rijden vanaf de boot. Late incheck om 00:05 uur na aankomst boot was geen probleem. Echter hadden wij een parkeerplaats gereserveerd bij het hotel en deze was vol bij aankomst. Auto konden wij zonder problemen in de straat van het hotel parkeren en na 8:00 uur s'ochtends was er wel weer ruimte op het parkeerterrein van het hotel, waardoor we geen parkeerkosten hadden. Hotel ligt naast de winkelstraat.

Prima hotel!
    • Deluxe Kamer

Prima budgethotel, zeer vrolijke en behulpzame receptioniste! Prima locatie als je de boot naar Denemarken terug moet nemen, ontbijt al vanaf 6.30 uur. Ontbijt niet bijzonder maar wel lekker vers en snel aangevuld.

goed voor de doorreis

de kamers zijn nogal basic

De vrouw aan de balie was super vriendelijk, het gratis ontbijt dat reeds om 6.30 u geopend werd, was basis maar gratis !!! Hele grote badkamer, de verwarming werkte, heel goed gelegen wanneer je de dag daarna vertrekt naar Denemarken ( 2 minuten rijden)

prima verblijf.
    • Deluxe Kamer

we konden geen gebruik maken van het ontbijt omdat we om 7.30 uur naar de veerboot moesten. ontbijt kon pas vanaf 7.30 uur. Dit was ons vooraf niet bekend.

De prive parkeerruimte.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Goede prijs/kwaliteit verhouding
    • Deluxe Kamer

- betalen voor het parkeren (zo'n 15 kronen)

- het is als door-reis-hotel dik in orde - de kamers zijn schoon en het heeft alles wat je nodig hebt - wel belangrijk om vooraf te beseffen dat het een budget hotel is, dus geen uitgebreid ontbijt of grote bedden enz. Ook voor een romantisch uitje is deze plaats minder geschikt. - je verblijft echt 5 minuten van de ferry terminal af! Heel fijn als je vroeg op de boot moet.

Duidelijk budgethotel, maar zeer dicht bij de overzetboot.
    • Deluxe Kamer

Weinig isolatie tussen de kamermuren. Zeer basic badkamer. Niets van doekjes om uw handen af te drogen. Slechts 1 handdoek per persoon.

Supervriendelijk personeel. Kamer was netjes. Ontbijt is een gewoon ontbijt, alles met gerecycleerde borden en bestek. Leuk is de gratis koffie en thee machine als je s avonds nog eens iets wil drinken. Personeel bracht direct een dekseltje voor mijn thee als ze zag dat ik deze mee wou nemen bij vertrek.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Locatie!

Kleine kamers, maar dat wisten we, het is een stad en dus wat prijzige kamers. We hebben met 4 personen voor een 5 persoons kamer gekozen en hadden daardoor iets meer beweeg ruimte.

Locatie; deur uit hoek om; centrum, gelijk het wandelgebied in. Restaurants en koffietentjes heel dichtbij en de volgende dag binnen 5 minuten bij de boot naar Denemarken. Tipje; indien u achter het hotel wilt parkeren; reserveren. Er zijn niet zo veel plekken.

Matig,het kan er mee door als je,zoals wij,voor 1 nacgt boekt om 's morgens vroeg met de boot gaat.
    • Deluxe Kamer

Yess is echt een minimaal hotel.Hostel is een beter woord.Er verblijven vooral jongeren en bouwvakkers.Kammer is heel klein en de badkamer nog kleiner.Ontbijt ook minimaal.Matige prijs/kwaliteitsverhouding.

De ligging vlak bij het centrum en de veerboot

Op doorreis een heerlijke pitstop hier!
    • Deluxe Kamer

Dure parkeergarage bij het winkelcentrum aan de overkant. Restaurants in de stad sluiten om 22:00.

Parkeergarage aan de overkant van de straat al is het goedkoper om betaald achter het hotel te parkeren. Super net hotel. ideaal als je op doorreis bent. Kamers zijn goed, schoon, sanitair erg netjes, ontbijt uitgebreid met goeie koffie.

Zeer basic hotel, maar prima als je op doorreis bent.

de kamer lag aan de straatkant en daar was het behoorlijk rumoerig

Het hotel ligt op een paar honderd meter van de veerbootterminal, dus perfect als je met de veerboot reist.

Prima voor een nachtje op doorreis!
    • Deluxe Kamer

Vrij gehorig. Parkeergelegenheid is aanwezig, maar moet je 140NOK voor betalen. Kamer zeer klein.

Centraal gelegen hotel. Eenvoudige simpele kleine kamer. Maar voor 1 nacht prima. Schoon. Ze hadden glutenvrij brood bij het ontbijt.

Ideaal als doorreishotel
    • Deluxe Kamer

Zeer kleine kamer. Er was zo goed als geen plaats naast het bed.

Dichte locatie bij de veerboten dus ideaal als je op doorreis bent. Propere kamer en badkamer met niet zo uitgebreid maar wel lekker ontbijt. Gratis parkeren kan gewoon in de straat, er moet 's nachts geen ticket gelegd worden.

Zeer handige locatie voor onze reis want vlak bij de...
    • Deluxe Kamer

Echt heel lang moeten rommelen met kamerdeursleutel voor dat deze het deed. Muffe lucht in gangen. Zeer smal tweepersoonsbed. Raam was gammel, bij openen brak handel bijna af. Met open raam slapen was een crime in verband met lawaaiige airco of zoiets vlak onder raam. Geen code gehad voor parkeerplaats, gelukkig kon ik met iemand anders meelopen anders hadden we de veerboot gemist.... Ontbijt was inbegrepen maar pas om 06:30 en wij moesten om 05:45 bij de veerboot zijn..

Zeer handige locatie voor onze reis want vlak bij de veerboot terminal. Niet ver van centrum, leuke winkels en goede restaurants op loopafstand. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Krappe maar nette douche en wc. Betaald parkeren op binnenplaats. Paraplu uitleen.

Perfecte ligging, goed ontbijt, handige gemeenschappelijke...

De familiekamers waren nogal krap met 4. Het 4de bed is een uitschuifbare lade en eens uitgeschoven blijft er nog zo'n 15 cm doorgang over. Wel voldoende voor een kort verblijf.

Perfecte ligging, goed ontbijt, handige gemeenschappelijke ruimte, behulpzaam en zeer vriendelijk personeel

Prima Hotel

Het was een goed overnachtingshotel. Dichtbij de haven en centrum. Ontbijt om 6.30 uur (ma-vr) mogelijk voor de overtocht naar Denemarken van 8 uur. Koffie en thee gratis. Aan te raden wel een parkeerplaats bij te boeken, anders betaald parkeren langs de openbare weg.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Wij waren op doorreis en hebben één nacht doorgebracht dus wat ons betreft voldoende.
    • Deluxe Kamer

In de doucheruimte was geen wastafel aanwezig en een wc fonteintje dat diende als wastafel. Probleem voor mensen die contactlenzen dragen. Kleine ruimte met één stoel en tweepersoonsbed tegen de muur.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Het personeel is zeer vriendelijk.
    • Deluxe Kamer

De wastafel in de badkamer is toch wel héél erg klein. Het ontbijt is maar flauwtjes, twee soorten brood en niets anders... geen kleine broodjes of koffiekoeken.

Het personeel is zeer vriendelijk. Vooral de dame voor het ontbijt. De ligging is perfect en de parking erg praktisch. Prijs-kwaliteit is OK.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Geen goed hotel
    • Deluxe Kamer

Wij kwamen in de nacht om 00.30 uur aan toen was het hotel gesloten wij hebben veel moeite gehad om iemand van de receptie te kunnen spreken dit hotel gaat avonds om 22 uur dicht. geen eten of drinken meer. Met het ontbijt gaat het restaurant s,morgens om 9 uur dicht en de receptie ook.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

uitstekende locatie, zeer behulpzaam personeel: ideaal voor een kort verblijf.
    • Kleine Tweepersoonskamer

kamer aan de kleine kant, maar er was wel alles wat je nodig hebt.

Prima no nonsense hotel voor een goede prijs. Goed ontbijt en ontzettend vriendelijk, enthousiast personeel.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Super vriendelijk personeel.
    • Kleine Tweepersoonskamer

iets meer variatie in het ontbijt.

Super vriendelijk personeel. Alles was makkelijk te bereiken. Geen geluidsoverlast ook al was de kamer aan de straatkant.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Prima hotel voor een overnachting in de stad.
    • Deluxe Kamer

Kamers aan de straat kant best wel gehorig met open raam (wij waren er in het weekend dus 's nachts veel jongelui op straat want het was heeel mooi weer dat weekend). Raam dicht betekent warm slapen.Positie van het bed in de kamer. 1 persoon ligt tegen de muur en moet dus over de ander heen "klimmen" voor evt nachtelijk ongemak.

Op loop afstand van restaurants en winkels. Vrolijke en hulpvaardig personeel. Fris en jong hotel. faciliteiten ruim voldoende.

• Beoordeeld op: 26 augustus 2016

Makkelijk.

maar 5 minuten rijden vanaf de ferry van Hirtshals (Denemarken). Geen probleem dat we pas om twaalf uur 's nachts zouden arriveren. We kregen een code voor de buitendeur en in een brievenbus in de hal vonden we een envelop met de kamersleutel en informatie.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Kleine kamer
    • Deluxe Kamer

De kamer was is zo klein dat wanneer het bed is uit geschoven en er twee koffertjes staan je bijna niet meer kunt lopen. Het is duidelijk wanneer dit erbij staat in de kamer beschrijving. Wij hadden iets anders verwacht.

De locatie was prima en het personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Perfect hotel voor enkele overnachting. Zeer vriendelijk personeel.
    • Deluxe Kamer

Voor meerdere overnachtingen, waarbij je ook een beetje wilt relaxen in het hotel zou ik een hotel met ruimere kamers zoeken.

Geboekt voor 1 overnachting, voorafgaand aan de bootreis naar Denemarken. Zeer vriendelijk ontvangen bij de receptie en een wat vroegere check-in was geen probleem. Parkeerplaatsen aanwezig achter het hotel, waar ook hoge auto's terecht kunnen. Voor het uit eten uitgebreide tips gekregen van het personeel. Vroeg uitchecken was ook geen probleem (we moesten de boot van 6:45 uur hebben). Kleine kamer maar voor 1 overnachting was dit voor ons meer dan prima. Locatie perfect, nog geen 5 minuten van de bootterminal vandaan.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Goedkoop maar klein
    • Deluxe Kamer

Tsja, wat zal ik zeggen: het was goedkoop, dus het is dan wat minder. De kamer was klein, de badkamer was piepklein, maar voor dat bedrag mag je waarschijnlijk niet meer verwachten in Noorwegen.

De redelijk geprijsde kamers in het centrum van de stad

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Perfect hotel voor als je vroeg met de boot naar Denemarken moet
    • Deluxe Kamer

Geen echte minpunten, echter sliepen wij hier alleen maar om de volgende ochtend de boot op te gaan naar Denemarken.

Als je vroeg met de boot moet naar Denemarken is dit een tophotel. Tegen de terminal aan en je kan in de nacht uitchecken d.m.v. een brievenbus. Gratis parkeerplaatsen rondom en betaald parkeren achter een hek.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Goed, maar erg basic hotel
    • Deluxe Kamer

De kamers zijn heel klein, net als de badkamer. Het ontbijt is erg basic en niet erg uitgebreid. De jus 'd'orange is waterig.

Yess! Hotel ligt op een uitstekende locatie, heel dicht bij de ferry naar Denemarken. Er is een grote parkeerplaats achter het hotel, waarvoor je niet hoeft te reserveren. Wij lieten de auto gratis op straat staan, omdat in het weekend de parkeermeters niet werken. De kamers zijn klein en heel doelmatig ingericht. Het bed is goed, maar er is geen plaats om er omheen te lopen. Dat wordt dus een beetje klimmen als je achter slaapt. Handig is een soort lade, waar een kind kan slapen. Het hotel ligt vlak bij een straat met winkels en restaurants. In de lobby kun je constant gratis koffie pakken. Het hotel is prima voor een nachtje op weg naar de veerboot, maar beslist niet voor langer.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Alles was prima.
    • Deluxe Kamer

Er viel niets tegen, het was gewoon prima.

Alles was prima. Heerlijke koffie bij ontvangst, vriendelijk personeel. Kamer was knus en schoon. Heerlijk ontbijt. Ligging van het hotel was erg prettig

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

overnachting na veerboot

kamer erg klein voor 3 personen, geen zitje o.i.d. , ontbreken van de mogelijkheid iets te eten of drinken (behalve koffie)

prima ontbijt, dicht bij de veerboot

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Goed voor doortocht en voor kort verblijf.

Parking was volzet. onbijt kan pas vanaf 6u30. Dienen wel om 7u ten laatse op de boot te zijn. Kamer is wel erg klein maar voldoende omdat het juist voor te slapen was.

Was voor 1 nacht wegens de dag erna op de boot. De bedden waren goed.en vriendelijk personeel.

Prima voor de vroege ferry.

Kleine simpele kamers. Verder wel schoon en modern.

Heel goed personeel. Behulpzaam en vriendelijk.

Het onthaal was uiterst hartelijk en al het personeel zeer...
    • Deluxe Kamer

De kamer en badkamer waren superklein.

Het onthaal was uiterst hartelijk en al het personeel zeer vriendelijk. Het ontbijt was ok.

Goed otbijt en hotel ligt vlak bij de ferry

Hotelkamers zijn veel te duur

Goed otbijt en hotel ligt vlak bij de ferry

Kamers waren klein maar functioneel.
    • Deluxe Kamer

Kamer was erg klein net als het bed.

Kamers waren klein maar functioneel. Het onbijt was uitstekend.

Ligging direct in het centrum
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ligging direct in het centrum. Erg vriendelijk personeel. Parkeerplaats (betaald) bij het hotel

Fijn hotel, schone kamer, gratis kopje koffie/thee.

Betaald parkeren

Goed ontbijt, vriendelijk personeel. Op loopafstand van het centrum en haven.

Het Yess hotel heeft alles prima voor elkaar.
    • Deluxe Kamer

Het personeel is vriendelijk, gastvrij en zeer behulpzaam.

ontbijt was prima

ontbijt was prima

• Deluxe Kamer

Vriendelijke personeel en schone kamers met prima ontbijt

Dicht bij de Ferey naar Denemarken

Goed maar neem geen kamer aan de wegzijde
    • Deluxe Kamer

Lokatie tegenover zeer luidruchtige tent. We sliepen aan die zijde.

Service personeel

naar verwachting

iets meer sfeer

hetgeen voor een kortstondig verblijf wenselijk is, was aanwezig

Graag nog een keer
    • Deluxe Kamer

Er was eigenlijk niets wat ons niet beviel..

Het ontzettende vriendelijke en behulpzame personeel.. Waren echt fantastisch..

Keurig hotel

Dicht bij de ferry

ok
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ontbijt is erg basic, alleen brood en beleg, geen yoghurt, salades of fruit. Mag voor de prijs wel wat beter.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Dicht bij have

Dicht bij have

Om te herhalen

Ontbijt + verwelkoming op het ontbijt

PPrima (budget) hotel op perfecte lokatie voor overtocht of aankomst boot! Midden in het centrum
    • Deluxe Kamer

Keurig hotel. Vlak bij de boot. Honden mochten mee, voor ons een vereiste! Lekkere bedden, keurig ontbijt.

Zeer goed en niet te duur

Goed ontbijt. Zeer aardig en behulpzaam personeel. Dicht bij de boot.

Locatie in de haven en vroeg ontbijt wat erg handig was!
    • Deluxe Kamer

Locatie in de haven en vroeg ontbijt wat erg handig was!

Goed voor 1 nacht

Betalen voor parkeerplaats.

Ontbijt was goed. Slechts 5 minuten met de auto naar de boot van de Fjordlne.

Goed voor 1 nacht als doorreis.
    • Deluxe Kamer

kamer is erg klein. Bed is eigenlijk te smal. ontbijt is sober, kan uitgebreider.

vriendelijk personeel. Vrij goed ontbijt.

Prijs kwaliteit verhouding perfect

Prijs kwaliteit verhouding perfect

De bereikbaarheid

Kleine wastafel

De bereikbaarheid Kamer echt basic,ontbijt simpel maar goed.

goede ligging voor verdere reis per boot

redelijk basic hotel

goede ligging voor verdere reis per boot

Dicht bij centrum en bij de boot naar Denemarken
    • Deluxe Kamer

Te weinig zitruimte op kamer

Dicht bij centrum en bij de boot naar Denemarken

Prijs kwaliteit zeer goed.

Prijs kwaliteit zeer goed. Netjes, schoon, midden in centrum.

Prima hotel voor kort verblijf
    • Deluxe Kamer

Goede kamer,prima ontbijt,parkeren (betaald eigen terrein),in centrum.

Vriendelijke personeel.

Super hotel na aankomst met de boot

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Goede uitvals wegen
    • Deluxe Kamer

Schoonmaken kamer Ook boven plint deur

Blije medewerkers

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Lekker ontbijt, vanaf 6u30.
    • Deluxe Kamer

Lekker ontbijt, vanaf 6u30. perfect om nadien met de ferry te reizen. Eenvoudige kamer maar heel netjes.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Omgevingslawaai.

Ligging in centrum.

Ligging: 5minuten van de veerhaven.

Ligging: 5minuten van de veerhaven.

Goed hotel als eerste overnachtingsplek
    • Deluxe Kamer

Kleine kamer en badkamer.

Zeer dicht naast de ferry terminal waardoor het een ideale eerste overnachtingsplek is.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Fantastische locatie
    • Deluxe Kamer

Vriendelijkheid en behulpzaamheid personeel. Dichtbij boot en centrum.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Ontbijt wordt vanaf 07:30 geserveerd terwijl de veerboot...

Ontbijt wordt vanaf 07:30 geserveerd terwijl de veerboot deadline 07:00 uur is. Ondanks vroegtijdig verzoek daartoe heeft men niets kunnen regelen.