Beoordelingen over Auckland City Hotel - Hobson St 4-sterren

#61 van de 167 vakantiewoningen in Auckland

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Zeer hulpvaardige staf.
    • Boutique Studio

Geen internet op de kamer Geen lift naar de tweede verdieping ( Voor mij niet erg, ik kan goed lopen)

Zeer hulpvaardige staf. Toen ze zagen dat ik problemen had met mijn I pad boden ze hulp aan

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Auckland centrum ontdekken op loopafstand van het hotel
    • Boutique Studio

Wij hadden een kamer in het oude deel waar geen lift was, het was wel heel mooi gerenoveerd.

Goede en snelle service bij de receptie en goed gelegen in Auckland. Fijn dat er een klein keukentje was voor een simpele maaltijd.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

• Appartement met 2 Slaapkamers - Split-Level

We hadden de kamer graag een uurtje later willen houden op de dag van uitchecken, maar we moesten een volledige nacht betalen voor een verblijf na 11 uur..... Dat viel wel erg tegen daar de kamers flink aan de prijs zijn en we regelmatig een late check out kunnen krijgen tot 1 of 2 uur zonder kosten.

Met 3 kinderen is het niet altijd eenvoudig om een kamer te vinden waar we allemaal in passen. Dit hotel/appartement bood ons een duplex aan met 3 slaapkamers. We hadden heerlijk de ruimte om te schuilen van de enorme storm die buiten gaande was. Het hotel ligt op enkele minuten lopen van DE winkelstraat en als je een stukje omloopt kun je bijna helemaal overdekt lopen.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Fuctioneel en ontspannend.
    • Studio met 2 Tweepersoonsbedden

Er werd bij booking.com niet aangegeven dat het zwembad en fitnessruimte extern zijn, ongeveer 15 min lopen. Daarbij is het zwembad alleen om baantjes te trekken en niet voor rustig rond te dobberen. De 'gratis' WiFi is traag en beperkt en wordt ruimschoots voor de 'gratis' 500MB beindigd.

Personeel is ontzettend vriendelijk en service gericht. Faciliteiten op de kamer zijn goed. Ontbijt is aan de prijs maar smaakt erg goed, veel verschillende keuze. Ook het gebruik van de gratis fiets faciliteiten is fantastisch!

Ik zou zeker dit hotel aanraden
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De locatie is prima, op loopafstand van het centrum en de haven. Kamer was prima, goed bed.

Centraal gelegen
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

Restaurant en schoonmaken kamers

Centraal gelegen

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

• Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

Ontbijt zeer matig voor de prijs

Fijne kamer

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

Fijn hotel op een uitstekende locatie!
    • Studio met 2 Tweepersoonsbedden

Geen onbeperkt gratis WiFi.

Goede prijs/kwaliteitsverhouding op een geweldige locatie! Niks op aan te merken. Ontbijt is erg lekker! :)

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

• Studio - Kingsize bed

Locatie, prijs-prestatieverhouding prima, winkels vkakbij, vlakbij Sky Toer, kortom: perfect voor ons

• Beoordeeld op: 13 februari 2016

Het hotel ligt in het centrum, op loopafstand van de haven.

De prijs is erg hoog, voor een eenvoudige kamer met mini keukentje. Een van de liften was kapot, zodat je erg lang moest wachten.

Het hotel ligt in het centrum, op loopafstand van de haven. Het bed was goed.

• Beoordeeld op: 9 januari 2016

Locatie was perfect (midden in City Centre), op loopafstand...

Geen ontbijt (voor $25,- verkrijgbaar), wifi voor slechts één uur, sommige gastvrouwen spraken spreken erg slecht (vrijwel onverstaanbaar) Engels, kleine kamer waarvan het raampje vrijwel niet open kon. Op de site stond vermeld dat er een shuttleverbinding zou zijn van/naar het vliegveld. Dit is echter niet inclusief de genoemde prijs.

Locatie was perfect (midden in City Centre), op loopafstand van Sky Tower en haven.