Beoordelingen over InterContinental Muscat 5-sterren

P.O.Box 398, Al Kharjiya Street, Al Shati area, 113 Muscat, Oman

#27 van de 85 hotels in Muscat

Was ronduit slecht.
    • Standaard King Room met Uitzicht op Berg

Voor zakenreis boeken wij altijd Intercontinental Muscat maar deze keer viel het bijzonder tegen. Te lange wachttijd bij inchecken receptie heft zeker 15 minuten geduurd. Rookvrije kamer geboekt en kregen geen rookvrije kamer. Kamer is gedurende verblijf niet schoongemaakt. Alom een heel slechte performance van dit hotel. Erg jammer want dit zijn wij van dit hotel niet gewend.

De bereikbaarheid van het hotel. Ligt vrij centraal ten opzichte van vliegveld en relaties die moeten worden bezocht.

Mooi Hotel, goed uitzicht (sommige kamers) en vriendelijk personeel
    • Standaard King Room met Uitzicht op Berg

Bij het boeken hadden we al aangeven dat we zeer allergisch zijn. En gevraagd om een kamer met Foam kussens, anti allergie dekens en een niet rokers kamer. Rond het middag uur werden we weer wakker, met veel genies en gehoest. De kamer was stoffig. Even langs de frontdesk, het verhaal uitlegd, er werd aangegeven dat we een nieuwe kamer zouden krijgen met foam kussens en anti allergie dekbedden, en omdat wij al naar buiten gingen, zouden ze ook onze koffers (die al ingepakt waren, aangezien we echt niet in dezelfde kamer zouden kunnen blijven) naar de nieuwe kamer brengen en wij zouden de sleutelkaart krijgen als we weer in de avond in het hotel terugwaren. Eenmaal in de avond terug, wist de avond dienst front desk medewerker van niks, dus weer uitgeld wat er was gebeurd en dat we een nieuwe kamer waren beloofd, en we zelfs het kamer nummer wisten, hij liep even naar achteren en gaf ons toen de sleutelkaart. Eenmaal boven aangekomen waren de koffers er niet, dus weer naar beneden en toen naar de oude kamer km de koffers zelf te halen. In de nacht werden we meerdere malen wakker omdat we geen adem kregen, 2 pufjes genomen, om na ongeveer een uur weer in slaap te kunnen vallen. In de ochtend naar de front desk om uit te checken en om aan te geven dat wat er gebeurt was niet ok was. Na veel gepraat, heeft de supervisor een kortingspercentage op ons verblijf berekend. En hebben wij zijn directe nummer zodat de volgende keren een kamer met de juiste kussen en dekbedden zouden krijgen. Een astma aanval of allergische reactie verpest de hele nacht, dus dat was wel het minpunt van dit verblijf. Maar voor de rest is het uiteindelijk is dit wel goed gekomen, en zal in bij een volgend bezoek aan Muscat zeker weer de Intercontinental boeken.

Ontvangst was zeer goed, we hebben een early check-in kunnen doen, en dan bedoel ik ook echt vroeg, om 08.00 in de ochtend al. Aangezien we een nachtvlucht hadden en vroeg aankwamen in Muscat, hebben we hierdoor toch wel wat uit kunnen rusten voordat we de stad gingen verkennen. Personeel is zeer vriendelijk, en behulpzaam. Kamers hebben een mooi uitzicht, tevens zijn de badkamers ook voorzien van genoeg amenities. Parkeren is via de Valet service, wat overigens heel snel is, in tegenstelling tot vele andere hotels, hoef je niet al te lang te wachten op de auto.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Fantastische plek aan het strand van Muscat vlakbij de opera...

Het is al een aantal maal geschreven: de badkamer is ietwat verouderd in vergelijking met de rest (douche in bad). Met een kleintje erbij was het nog wel handig. De restaurants zijn ook aan de dure kant, maar wel lekker. Goede tip zijn dan ook de restaurants en lunchplekjes vlak naast het hotel.

Fantastische plek aan het strand van Muscat vlakbij de opera (wandelafstand) met veel faciliteiten (zwembad, fitness,...), ruime kamer en heerlijk ontbijt. Prima geschikt voor gezinnen of relax-tijd.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

perfect hotel om vakantie af te sluiten (aan zee - perfect voor lange wandeling - lekker eten ....)
    • Standaard King Room met Uitzicht op Berg

het personeel dat de kamer poetst, dient aandacht te hebben voor de kleine dingen in de kamer (lege doos tissues in de badkamer, gastendoekjes niet vervangen ....)

Ik had op mijn laatste dag gevallen (in de stad) en de mensen rond het zwembad (redder en personeel van Tomato) hebben me geholpen met ijs (om op mijn gekneusde enkel te leggen) en waren oprecht bekommerd. Ik had bij aankomst ook problemen met de electriciteit in mijn kamer en een personeelslid kwam de zaak bekijken en oplossen.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Zeer comfortabel!
    • Standaard King Room met Uitzicht op Berg

Het duurde lang voordat de koffie en thee kwamen bij het ontbijt.

De bedden waren heerlijk zacht.

• Beoordeeld op: 10 maart 2016

Prachtig 25m (?).

Verouderde kleine badkamer: zeer smal bad met vaste douchekop. Geen haardroger.

Prachtig 25m (?). zwembad Mooie tuin, veel vogels, zee

• Beoordeeld op: 20 februari 2016

Het personeel gaf prima service.

Het personeel gaf prima service.

• Beoordeeld op: 24 november 2015

De vriendelijkheid van het personeel

De vriendelijkheid van het personeel

• Beoordeeld op: 24 februari 2015

Tuin/buiten

Dated

Tuin/buiten

• Beoordeeld op: 22 februari 2015

Het hotel dateert van 1977.... het meubilair blijkbaar ook nog.

• Beoordeeld op: 22 februari 2015

ik was daar met mijn kinderen en mijn klein kinderen.

ik was daar met mijn kinderen en mijn klein kinderen. Uitstekend zwembad voor de kleintjes !

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van InterContinental Muscat