Beoordelingen over Hotel Alexander 3-sterren

Garbarska 18, Oude Stad, 31-131 Krakau, Polen

#160 van de 269 hotels in Krakau

Goede verhouding prijs/kwaliteit. Vriendelijk personeel (op een enkeling na). Schone kamers.

Ontbijt goed, maar ontbijtruimte ongezellig en qua logistiek heel slecht > in een smalle doorloop stond het koffiezetapparaat met daarvoor lange wachtrijen. Koffie liep heel langzaam door (wel lekkere koffie) en mensen raakten enigszins geïrriteerd. Apparaat had op een andere plaats moeten staan en twee of drie apparaten was beter geweest.

Onze dagtocht naar Auschwitz begon om 07:00 i.p.v. om 11:30. Ontbijten lukte dus niet, maar het personeel was uiterst behulpzaam en gaf ons lekkere, uitgebreide lunchpakketten mee.

Goed.

voor deze prijs viel dit hotel wel mee. Uiteindelijk ben je er op citytrip en vaak buitenhuis.

Het ontbijt is bijna elke dag identiek. Eerder Duits ontbijt, maar eigenlijk wel voldoende om goed te eten. Wij hadden een hele rustige kamer! Niets van lawaai. De kinderen lagen aan de andere kant van het hotel en ook zij hadden hele rustige nachten. De bedden zijn héél goed. (niet iets harder) De lift is traag.. best de trap nemen maar dat stoorde ons niet. Een douche neem je best 's avond of na 9u 'smorgens want ons viel het op dat er 's morgens koud water was en 's avonds warm. Misschien omdat iedereen zich gelijk wil douchen? Al bij al een aanrader van een hotel. Niets dat echt tegengevallen was.

Aangenaam en uitstekende ligging
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Temperatuur op de kamer (duurde lang voor het warm werd elke dag) Brood bij het ontbijt was redelijk hard,weinig keuze en geen vers brood. Op zondag was het precies brood van de dag ervoor en enkel uit pak.

Propere kamers en uitstekende ligging.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Prima voor de prijs
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt ruimte alleen vrij klein voor de hoeveelheid mensen en tijden beperkt, waardoor je niet altijd kunt zitten. Bedden oud en doorgezakt. Douche iets schimmel, verder netjes. Parkeergelegenheid is er wel tegen betaling, maar er zijn enkel 3 plekken beschikbaar voor het hele hotel. Op de straat parkeren is goedkoper.

Dicht bij het oude centrum. Ontbijt divers en goed. Ruime opzet van de kamers. Personeel is behulpzaam en de kamers worden dagelijks netjes schoongemaakt.

Super. Als ik terugkom naar Krakau kies ik weer voor dit hotel.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Bijgebouw

Perfecte ligging. Op 5 minuutjes wandelen van het Oude Centrum. Tramhalte om de hoek. Lekker ontbijtbuffet. Goed bed ook. Ik zag andere beoordelingen met klacht over het uitzicht. Was er inderdaad niet maar ik had een heel rustige kamer aan de achterzijde van het bijgebouw - wat ik persoonlijk verkies boven een mooi uitzicht voor een citytrip. Wi-Fi zeer goed. Zowel op de kamer als in de gemeenschappelijke ruimtes

Toplocatie
    • Economy Driepersoonskamer - Bijgebouw

We lagen in het bijgebouw en moesten eerst dat gebouw helemaal uit om via het hoofdgebouw terug binnen te kunnen en zo richting het ontbijt te kunnen.

Toplocatie vlakbij het centrum van Krakau!

Economy kamer in bijgebouw, niet top, maar niet duur en dicht bij centrum
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Bijgebouw

Op de site stond: "Privé parkeren is mogelijk bij de accommodatie. Reserveren is niet noodzakelijk." Aan de receptie kregen we te horen dat ze maar 8 parkeerplaatsen hebben en werden we doorverwezen naar een openbare parking in de buurt. Bij aankomst werkten de stopcontacten niet. Tegen dat we 's avonds terug op de kamer kwamen was dit weer in orde. Onze douche was ofwel ijskoud, ofwel te heet. Bij het uitchecken hebben we dit gemeld, kamernummer werd genoteerd, geen excuses. We hadden een economy kamer in het bijgebouw.

Prima locatie op 5 min stappen van historisch centrum. Uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

teleurgesteld voor mijn geld
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

zowat alles, vriendelijkheid was ver zoek, duur hotel voor wat het is, parking lag er verschrikkelijk bij en er werd eerst niet gezegd dat je papier erin moest leggen gelukkig uit ervaring vroeg ik het zelf of auto was weg geweest. kleine kamers voor de prijs, ontbijt pover, veel lawaai werd niks aan gedaan aan die hotelgasten, brutaal bij ontbijt (vb gooien met borden enzo)

airco op de kamer, goed gelegen tegen de oude stad

Onvergetelijke vakantie

Spijtig dat taxichauffeurs geen betaalterminal bij zich hebben.

Onthaal was vlot, kamers zeer net, ontbijtbuffet zeer gevarieerd, taxireservering van en naar luchthaven was dik in orde.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De lift waarvan er maar 1 is heeft het erg druk dus een poosje wachten zit er dik in.

Het ontbijt was goed. Personeel vriendelijk en hulpvaardig. Zeker de ligging tov het centrum is prima.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Centrale ligging van het hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

- Koffie bij ontbijt was niet lekker. - Ieder maar één handdoek. Graag had ik ook een (kleine) handdoek gehad bij de wastafel.

Centrale ligging van het hotel.

• Beoordeeld op: 7 september 2016

Prima en goed betaalbaar verblijf midden in het centrum.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

wel wat gehorig voor ons was dat geen probleem dat kan als je midden in een druk centrum zit.

prima ontbijt van alles te verkrijgen. perfect gelegen hotel midden in het centrum. fantastische plek om te bezoeken wel veel toerisme!

Ontbijtbuffet
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Betalend parkeren bij het hotel

Ontbijtbuffet In het centrum van Krakau

Ik voelde mij er thuis.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ligging is lekker rustig en zeer centraal gelegen.

Kamer prima, Ontbijt prima,lunchpakket prima, locatie prima,...

N v t

Kamer prima, Ontbijt prima,lunchpakket prima, locatie prima, kortom alles prima voor dat geld.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Aanrader

Initieel kamer gekregen die niet vereisten voldeed, maar na 2 nachten goede kamer gekregen.

Ontbijt, lokatie

• Beoordeeld op: 16 november 2017

prima hotel; kom hier zeker terug

goed hotel met uitstekende ligging vlak bij oude binnenstad eenpersoonskamer is vrij klein; tweepersoonskamers zijn ruim uitgebreid ontbijtbuffet

De locatie is uitstekend voor een bezoek aan de oude...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De locatie is uitstekend voor een bezoek aan de oude historische stad. Alles ligt op wandelafstand van het hotel. Een aanrader.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Goede ligging
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bedden waren niet te best

Top hotel op steenworp afstand van de oude stad
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Echt een topper in Krakau. Heel erg dichtbij de oude stad. Geweldig ontbijt. Kamers zijn super schoon en comfortabel.

Prima hotel op een super locatie!
    • Romantische Suite

Badkamer erg klein. Douche gedeelte wel erg ruim.

Prima hotel met perfecte ligging. Hadden een romantische suite, dit was super!

Super ligging
    • Romantische Suite

Ontbijt viel erg tegen

Prima locatie,fijne kamer

Een mooie kamer, alles wat ik nodig had was aanwezig.
    • Economy Eenpersoonskamer - Bijgebouw

Een mooie kamer, alles wat ik nodig had was aanwezig. Je kon gratis gebruik maken van de aanwezige fietsen.

• Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Bijgebouw

Ontbijtzaal, we moesten even wachten voor een vrij tafeltje..i.v.m. drukte om 9 uur

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Ik had al via booking betaald en moest bij het hotel nog een keer betalen na uitleg hoefde ik niet

Ontvangst

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Weinig op aan te merken
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Apparatuur in ontbijtzaal slecht (koffieapparaat, broodrooster, apparaat voor heet water)

Ligging prima, kamer schoon, ontbijt goed

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Heel fijn hotel. Alles prima geregeld.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Uitgebreid ontbijt. Zeer nette kamer. Lunchpakket werd kosteloos geregeld omdat wij snachts moesten vertrekken en ons ontbijt zouden missen.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Zeer aangenaam verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt op zondag geen verse broodjes

Lokatie van het hotel met de prijs-kwaliteitverhouding

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Vlot in & uitchecken.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vlot in & uitchecken. Ontbijt staat om 7 u klaar.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Het was goed en netjes geregeld
    • Standaard Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met extra bed

Het ontbijt en de service was goed en vriendelijk

• Beoordeeld op: 26 mei 2016

Dicht bij centrum, klantvriendelijk personeel, adequate en...

Kamer ligt achter receptie, kan nogal rumoerig zijn

Dicht bij centrum, klantvriendelijk personeel, adequate en snelle afhandeling van klacht, uitgebreid ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 4 april 2016

De ligging van het hotel is prima, op 5 minuten lopen van...

Het hotel heeft twee afzonderlijke gebouwen, ik had een kamer in het bijgebouw. De kamer was zeer gehorig voor geluiden als trillende telefoons en snurkende buren. Tijdens mijn verblijf was er een grote groep scholieren, hierdoor was er geen ruimte om het ontbijt te nuttigen.

De ligging van het hotel is prima, op 5 minuten lopen van het centrum. De kamers waren schoon, en het bed sliep prima voor mij.

• Beoordeeld op: 25 februari 2016

De kamer zag er leuk uit, met een grote foto van het...

Als we de kachel aan deden en de fan op 2 hadden staan, dan kwam er een harde piep uit. Dus die hebben we niet aan kunnen doen. Maar er stond een klein kacheltje bij, dus we hebben het ook weer niet koud gehad.

De kamer zag er leuk uit, met een grote foto van het marktplein! Fleurt de kamer gelijk op. Alles was schoon, ontbijt was goed, ideale locatie! Zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 21 februari 2016

De kamers waren zeer goed voor de prijs, net zoals het...

Het personeel was niet altijd even vrolijk, maar dat heeft ons ook niet echt gestoord verder.

De kamers waren zeer goed voor de prijs, net zoals het ontbijt. verder is het erg dichtbij het centrum, 5 minuten lopen en je staat midden in het centrum.

• Beoordeeld op: 1 februari 2016

De ligging is ontzettend goed, echt een paar minuten lopen...

Ontbijt is elke dag hetzelfde.

De ligging is ontzettend goed, echt een paar minuten lopen van het marktplein. Daarnaast zijn er diverse winkeltjes al om de hoek en een tramstation.

• Beoordeeld op: 19 november 2015

Hotel in hartje Krakau en bed was prima.

Wij zaten in een ander gebouw dan het hotel wat niet schoon was en met houten vloeren, dus erg gehorig. Zeker de badkamer en de vloer op de kamer waren niet schoon. Op booking worden mooie kamers aangegeven maar die zijn dan in het hotel zelf maar niet in het bijgebouw, beetje jammer. Ook bij ontbijt had je idee of je in de kroeg zat, vrij harde muziek.

Hotel in hartje Krakau en bed was prima.Ontbijt was aardig goed maar jammer dat het brood droog was, gelukkig was er een broodrooster. Parkeren kan aan de zijkant van het hotel.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2015

De locatie en goede regeling van excursies vanaf hotel en...

Geen klein handdoekje voor handen af te drogen. Geen kluis voor evt waardevolle spullen

De locatie en goede regeling van excursies vanaf hotel en dat je als je in de ochtend vroeg moet vertrekken ivm vlucht naar huis je een ontbijtpakket meekrijgt

• Beoordeeld op: 7 oktober 2015

Ligging en uitstekend ontbijt.

Bizar, kamer op de vierde verdieping is zeer ruim maar kan niet verduisterd worden. Gewoonweg niks voor de ramen. Kregen gelukkig andere kamer na één nacht. Sombere ontbijtruimte. (kelder)

Ligging en uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 8 september 2015

Erg vriendelijk personeel .

Erg vriendelijk personeel . Geweldige ligging Centraal en toch rustig. propere doch simpele kamers. Gratis wifi , koffie en thee op de kamer. Flatscreen tv

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

Prima eenvoudig hotel op wandelafstand van centrale plein in...

Prima eenvoudig hotel op wandelafstand van centrale plein in Krakau. Weinig franjes, maar alles wat je nodig hebt. Prima en uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

Het personeel was erg behulpzaam en vriendelijk en het...

De kamer was netjes. De toilet/doucheruimte was helaas slecht geventileerd en de airco kon het bij een temperatuur van 35 graden bij lange tijd niet aan waardoor de kamer erg benauwd bleef.

Het personeel was erg behulpzaam en vriendelijk en het inbegrepen ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

Dicht bij het Centrum + parkeermogelijkheid

Parkeer niet onbetaald voor het hotel. Gelijk de parkeerplaats oprijden net voorbij de ingang. Dat scheelt hoogstwaarschijnlijk een bekeuring

Dicht bij het Centrum + parkeermogelijkheid

• Beoordeeld op: 3 augustus 2015

Airconditioning, want het was bloedheet in Krakau + centraal...

Airconditioning, want het was bloedheet in Krakau + centraal gelegen en toch rustig + men vindt gemakkelijk parkingplaats in de straat (met parkeermeter) of men maakt gebruik van de hotelparking (wel duurder)

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Ontbijt + vriendelijk personeel

Laatste ochtend geen watertoevoer. Geen schuld bij hotel; overmacht. Van de kant van hotel geen initiatief om iets te ondernemen om het ongerief bij hotelgasten te verlichten of te compenseren

Ontbijt + vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 22 maart 2015

Zeer goed ontbijt en prijs kwaliteit.

We sliepen in een bijhuis waar een lawaaierige groep jongeren verbleef

Zeer goed ontbijt en prijs kwaliteit. Ook zeer dicht bij het centrum van Krakau gelegen

• Beoordeeld op: 28 april 2016

Ontbijt was helemaal top.

Ontbijt was helemaal top.kamers werden altijd weer netjes gemaakt8

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

• Beoordeeld op: 6 februari 2016

De service was aangenaam.

De service was aangenaam. Veel hulp bij touren en gidsen aan de balie.

• Beoordeeld op: 30 januari 2016

bedden, te smal

• Beoordeeld op: 29 januari 2016

Locatie vlak bij centrum

Gevoel dat mijn uitstapjes te duur moest betalen gezien de aanbiedingen die ik zag in de stad zelf.

Locatie vlak bij centrum

• Beoordeeld op: 19 december 2015

inclusief ontbijt

inclusief ontbijt

• Beoordeeld op: 19 december 2015

Omdat ik geen gebruik kon maken van ontbijt service werd...

Omdat ik geen gebruik kon maken van ontbijt service werd voor mij een ontbijtpakket samengesteld en meegegeven. Leuk meegedacht!

• Beoordeeld op: 28 november 2015

Mooie kamer en schoon

Het ontbijt was een beetje karig , was niet goed bijgehouden

Mooie kamer en schoon

iets betere privé parkeerplaats

Ligging t.o.v. oude stadshart

• Beoordeeld op: 17 september 2015

De ligging, dicht bij de oude stad

Wij sliepen in het aparte gebouw en werden wakker van de rokers.

De ligging, dicht bij de oude stad

• Beoordeeld op: 29 augustus 2015

Toplocatie

Wc was niet proper. Geen gastvrij gevoel.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2015

Dichtbij het centrum en een mooie kamer.

Dichtbij het centrum en een mooie kamer.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2015

goede ligging

dure parking

goede ligging goed ontbijt

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Locatie dicht bij het centrum aan een rustige straat.

Locatie dicht bij het centrum aan een rustige straat. Goede bedden ruime kamers.

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

Parking vlakbij voor goede prijs

De buitenkant van het bijgebouw zag er slordig uit.

Parking vlakbij voor goede prijs

• Beoordeeld op: 13 mei 2015

de locatie.

het heel vroeg wakker worden wegens zonlicht op de ramen - zonder goede gordijnen. het bed was ook wel hard.

de locatie.

Loopafstand centrum

Geluidsoverlast, kamer aan straatzijde

Loopafstand centrum

• Beoordeeld op: 5 april 2015

Duurt erg lang voordat er warm water is.

• Beoordeeld op: 27 maart 2015

de kwaliteit voor die lage prijs / ontbijt super /...

de kwaliteit voor die lage prijs / ontbijt super / grote kamers / vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 3 maart 2015

We hadden via het hotel een excursie geregeld en taxi vanaf...

We hadden via het hotel een excursie geregeld en taxi vanaf het vliegveld, dit verliep allemaal vlekkeloos en ook voor prima prijs

• Beoordeeld op: 3 maart 2015

Eten was zeer goed en uitgebreid.

Eten was zeer goed en uitgebreid. Service goed en kamers schoon. Ligging van het hotel super.

• Beoordeeld op: 20 januari 2015

centrale ligging

centrale ligging

Er zijn ook 15 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.