Beoordelingen over Apartamenty Bracka 6

9,9

9,9

9,8

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

We hebben er erg van genoten
    • Deluxe Studio

Er moesten zes trappen gemomen worden voordat je in het appartement bent. Ook was het bed met een latten bodem en geen boxspring

De mooie locatie en de hele complete accomodatie

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Topweekend gehad
    • Deluxe Studio

Kan niets bedenken. Ontbijt hebben wij niet genomen, was vanaf 9 uur. Maar in het appartement alle mogelijkheden om zelf te ontbijten.

Prachtig appartement met alle faciliteiten en prima bedden op toplocatie voor stadsbezoek; net om de hoek van het grote plein. Vriendelijke dame bij receptie die ons vervoer van het vliegveld en de excursie naar Auschwitz prima geregeld heeft.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Een aanrader
    • Deluxe Studio

Er was een belangrijk prijsverschil in euro tussen het ogenblik van boeking en de betaling.

Zeer klassevolle appartementen, zeer centraal gelegen op 100 m van het marktplein

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Een aanrader.
    • Deluxe Studio

Onze kamer kwam uit op het trappenhuis en dus gehorig. Beter kiezen voor de gang met extra tussendeur.

Toplocatie. Grote kamer met goede bedden. Vriendelijke en behulpzame receptie, die ook onze tourtjes heeft geregeld.

• Deluxe Studio

Ruim, schoon, vriendelijk, centraal, aanrader!

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Kamer was super en de verzorging ervan!
    • Superior Studio (2 Volwassenen)

Kamer was super en de verzorging ervan!

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

heerlijk verblijf gehad op Bracka 6
    • Superior Studio (2 Volwassenen)

Het dekbed was een beetje klein voor 2 personenheer

De kamer was heel er mooi en comfortabel en het personeel was heel er vriendelijk en behulpraam.

• Beoordeeld op: 29 juli 2016

Het was geweldig!!! Een aanrader

Service

• Beoordeeld op: 5 maart 2016

Prachtig appartement, zeer smaakvol ingericht op een...

Als we dan toch iets moeten aangeven, dan is dat het ontbreken van een lift, maar dat wisten we van te voren. Op zich geen probleem -we hebben het beschouwd als een goede lichamelijke oefening- alleen even onhandig met koffers.

Prachtig appartement, zeer smaakvol ingericht op een fantastische plek. De dames waren uiterst behulpzaam en hebben er alles aan gedaan om ons verblijf bijzonder te maken. Ook de dames van housekeeping waren erg vriendelijk en hielden de kamers keurig schoon. Wij gaan er zo weer heen!

• Beoordeeld op: 27 september 2015

Kan eigenlijk niet aangeven wat het meeste beviel alles was...

Kan eigenlijk niet aangeven wat het meeste beviel alles was super. We zijn al in veel appartementen en hotels geweest, maar deze steekt er met kop en schouder boven uit. Top locatie, om de hoek bij het centrale plein, veel leuke restaurantjes en cafeetjes in de buurt en toch rustig gelegen. Bezienswaardigheden zijn makkelijk te voet te bereiken. In de straat zelf zijn er verschillende gelegenheden waar je erg goed kunt ontbijten. Ook het appartement zelf is super, erg luxe, ruim en brandschoon. Zoals je het op de plaatjes ziet, zo ziet het er ook echt uit. We kregen zelfs elke dag een verse roos in de badkamer. Het personeel is top. Wij hadden het meeste contact met de dame aan de receptie en zij denkt met je mee, is heel service gericht en is altijd bereid om gelijk iets voor je uit te zoeken of te regelen en daarnaast spreekt ze uitstekend Engels en is ze heel vriendelijk en hartelijk. Echt een pareltje. Er is al bij de beschrijving aangegeven dat de appartementen op de 2e en derde etage zitten en geen lift hebben. Voor ons was dat totaal geen probleem, maar hou daar wel rekening mee als je minder mobiel bent.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2015

Locatie was perfect.

Locatie was perfect. Slechts enkele tientallen meters van het centrale plein (Rynek). Appartement was zeer luxe. Mogelijkheid tot ontbijt in nabij restaurant. Ook dit was uitstekend en niet duur.

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

Prachtige studio, heel modern en licht.

de reactie van de receptioniste op onze opmerkingen/klachten. Wij hadden geen last van de lekkage maar de appartmenten zijn zo mooi dat we het zonde vinden als het beschadigd zou raken door het water wat op de houten vloeren lekte.

Prachtige studio, heel modern en licht. prima locatie een 100 meter van het grote plein. Moet wel fit genoeg zijn om de trappen elke keer op te klimmen (geen lift) Inchecken en uitchecken werd gedaan door een leuke goed engels sprekende dame. Bij het wakker worden ontdekken we een lekkage en hebben we last van vliegen. de dame die toen bij de receptie zat reageerde hier nauwlijks op en gaf ons het gevoel dat dit geen problemen waren..... Bij terugkomst waren beide items keurig opgelost. De dag erna werd er door haar collega bij het uitchecken geinformeerd of de problemen goed opgelost waren. We hebben een zeer plezierig verblijf gehad!

• Beoordeeld op: 28 april 2016

best appartement ooit,

best appartement ooit, niets maar dan ook niets op aan te merken

• Beoordeeld op: 2 februari 2016

• Beoordeeld op: 10 oktober 2015

Ideale locatie en mooie ruime kamer voorzien van alle luxe

Ideale locatie en mooie ruime kamer voorzien van alle luxe

• Beoordeeld op: 8 augustus 2015

Perfect appartement en perfect gelegen t.

Perfect appartement en perfect gelegen t.o.v. de bezienswaardigheden van Krakau. Tevens zeer behulpzaam receptie personeel.

• Beoordeeld op: 29 mei 2015

De locatie is perfect.

Nogal wat straatlawaai tijdens het weekend (Studio aan de straatkant)

De locatie is perfect. De inrichting is modern en praktisch.

• Beoordeeld op: 25 mei 2015

coole apartementen in hartje stad, we konden het niet beter...

coole apartementen in hartje stad, we konden het niet beter vinden. heel stijlvol wat ons als twee architecten sterk beindrukte. service is perfekt

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

prima bed, Nespresso-apparaat met elke dag aanvulling van de...

kamer 24 was soms iets gehorig

prima bed, Nespresso-apparaat met elke dag aanvulling van de cups, locatie perfect t.o.v. het plein

• Beoordeeld op: 1 februari 2015

Appartement ligt midden in het centrum, interieur is nieuw...

Uitzicht aan de achterkant, maar dat was wel zo rustig.

Appartement ligt midden in het centrum, interieur is nieuw en modern, fris en schoon.