Beoordelingen over Campanile Cracovie / Krakow 3-sterren

ul. Sw. Tomasza 34, Oude Stad, 31-023 Krakau, Polen

#127 van de 269 hotels in Krakau

Prima hotel!

De gangen en kamer roken muf, naar sportsokken die te lang in de sporttas hebben gezeten. Vanwege de airco mocht het raam niet open.

De ligging van het hotel. De service.

De ligging , perfecte ligging , op wandelafstand van de oude...

Heeft niks met de accomodatie te maken maar op de hoek vd straat is een café waar tot de vroege uurtjes uitgegaan word , iedereen consumeert op de straat wat uitmond in een luidruchtige sfeer

De ligging , perfecte ligging , op wandelafstand van de oude stad en de bezienswaardigheden

Super locatie en koffie-en thee op kamer.

Ontbijt te simpel in verhouding Met de prijs, men kan beter op het grote plein, dat op enkele minuten loopafstand zit, een ontbijtje op terras nemen!

Super locatie en koffie-en thee op kamer.

Eeen prachtig hotel op loopafstand van het centrum

Er was geen menukaart beschikbaar en elke avond werd hetzelfde menu geserveerd. Dat was voor ons reden om enkele avonden "buiten de deur" te eten.

Het ontbijt was zeer uitgebreid, geweldig! Mooie, ruime kamer. Nette badkamer. Goede service: bijv. elke dag stonden er weer 2 flesjes water klaar; ook de handdoeken werden elke dag vervangen.

Aan te bevelen hotel !

2 pers bed = 140 breed ( = smalletjes) geen frigo op de kamer Tapijt op de kamer (= persoonlijk...allergisch)

Lekker, rijkelijk ontbijt wat goed aangevuld werd. Goede ligging. Kamers zijn ruim. Kamer met bad gevraagd... en gekregen :-) Transfers naar uitstappen/luchthaven wordt goed geregeld vanuit het hotel. Vriendelijk.vragen worden snel beantwoord

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Goede locatie, ruime kamer, neem je eigen handdoek mee

In de badkamer maar 1 handdoek. Een reserve ligt in de kast. Dus 2 personen moeten het eigenlijk met 1 handdoek doen om af te drogen na douchen en daarna handen mee af te drogen. Je moet dus elke dag weer extra handdoeken bij de receptie halen. Bed was voor mij veel te hard (de veren drukken in mijn lichaam (misschien ben ik gewoon te zwaar)) maar na vragen bij de receptie hebben ze er iets (geen topmatras) op gelegd waardoor het iets fijner lag. WC zat erg ingeklemd in de badkamer. Op de gang wees een brandevacuatiebordje de verkeerde kant op :-)

Goed lopend te bereiken vanaf Centraal Station, langs/door winkel, zuid oost onder de weg door, links door het park. Hotel ziet er modern uit. Kamer ruim. Genoeg ruimte om 2 koffers op de grond te stallen. Uitstekende locatie, 5 minuten lopen van het grote plein met de Lakenhal en Mariakerk. > wifi redelijk > temperatuur vrij warm > ruime kamer > matig bed > moderne badkamer, douche niet handig en WC ingeklemd > goed gordijn > kamers aan de binnenplaats rustig > ontbijt redelijk uitgebreid, maar niet speciaal of erg lekker. Gewoon normaal. Prijs redelijk. In de buurt eten is niet goedkoper, tenzij je weinig eet en maar 1 koffie drinkt. > receptie ok > bar; prijzen hoger dan in de stad > aan de rand van het oude centrum, prima locatie > goed aan te lopen vanaf CS

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Genoten van Krakau. Mooie stad met veel mogelijkheden.

Personeel correct en behulpzaam bij vragen van info en bv regelen van shuttledienst, maar over het algemeen niet vriendelijk.

Ligging prima, in het centrum en aan groene strook. Kamer was ruim, schoon, rustig en met goed bed. Prima sanitaire voorziening. Goed ontbijt. Koffie/thee en bronwater op de kamer.

Schitterend verblijf met een top locatie!

Ook hier propte men het toilet tussen de lavabo en de muur. Cava van ruimte maar toch iets te klein voor een toiletbezoek.

De kamer als het personeel waren heel wenselijk, bij elke vraag dat je had kon men u verder helpen!

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Rustig en centraal met een hele goede prijs/kwaliteit verhouding

Het groen van de huisstijl van Campanile geeft het hotel een goedkopere uitstraling dan het verdient.

In een modern gebouw gevestigd hotel aan de rand van de oude stad. Rustig gelegen maar binnen 5 minuten loopafstand van de grote markt. Mooie schone kamers en een goed ontbijt en dat alles voor een prima prijs.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

een prettig hotel

in onze kamer was gerookt, dat was niet fijn. na een hele dag en de volgende dagen de ramen open te hebben gehad was de lucht weg.

Het ontbijt was heerlijk, genoeg keuze. heerlijke koffie. Kamers waren lekker ruim, fijn bed, schoon en elke dag werd er schoongemaakt. ook een lunch pakket omdat we morgens om 7.00 uur weg gingen geen probleem, stond keurig voor ons klaar, met een goed gevulde tas om te ontbijten, 4 boterhammen 2 stuks fruit, croissant, snack reep, water.

Krakau is een zeer mooie stad en dit hotel is echt een aanrader! Ligging is uitstekend.

Ondanks het feit dat we al vroeg van onze kamer waren werd er 1 x niet gepoetst, dus ook geen zuivere handdoeken en extra rol toiletpapier voorzien.

Uitstekende ligging. Bancontact in de lobby is superhandig.

Zeker de moeite waard!

Super hotel! Prachtige locatie aan het park en op 1 min stappen van het grote plein. Wij hebben slechts 1 maak ontbeten in het hotel, maar dat was dik in orde. Voor de rest hebben we onbeten in de milkbar, 3 huizen naast het hotel, zeker de moeite waard!!!! Ook hebben wij via het hotel een uitstap geboekt naar auschwitz, super begeleiding en heel erg vriendelijke chauffeur!

Mooie uitvalsbasis voor een tripje Krakau.

Bij het afrekenen vragen ze of je in euro of in de lokale valuta wilt betalen, wij deden in euro maar dan word je zo'n 20 euro bedonderd omdat ze een koers aanhouden die voor hun gunstig is en niet de juiste dus.

Mooie ligging aan een groenstrook en heel dicht bij het centrum, de markt op 200 meter.

Het hotel licht op steenworp afstand van gezellige...

We denken dat de dame achter de balie wellicht met het verkeerde been uit bed gestapt was, verder was wel alles prima dus op zich geen probleem.

Het hotel licht op steenworp afstand van gezellige restaurants en cafés en natuurlijk het prachtige plein in het centrum van Krakau, We zijn zeer goed geholpen met het regelen van taxis en dag trips naar de zoutmijnen en Auswitsch door de medewerkers via de e-mail

De Ligging , lekker centraal en rustig.

De ventilatie in de badkamer was slecht. De airco werkte aanvankelijk niet. Na 2 x klagen eindelijk wel maar matig. Het ontbijt vonden wij te duur en hebben elke morgen heerlijk ontbeten bij Fitagain Cafe, ul.Szczepanska 7, vlak bij Discover Cracow (VVV).

De Ligging , lekker centraal en rustig. De afmeting van de kamer en badkamer.

Aan te bevelen hotel voor een citytrip naar Krakau.

Aan de overkant van het park loopt een drukke straat waar veel trams rijden ( maken nogal veel lawaai ; 's nachts rijden ze niet.) . Het zal ons echter niet beletten om dit hotel bij ons volgend bezoek aan Krakau opnieuw te boeken !! Verwacht geen uitermate vriendelijk personeel ; maar dat is men nergens in Krakau ( ook niet in de cafés of in de restaurants)

Zeer mooi hotel ( helemaal niet te vergelijken met de Campanile hotels in Frankrijk ! ) Prima ligging aan het park en op korte wandelafstand van het centrale plein. Als je met de trein van de luchthaven komt is het 5 min. wandelen door het mooie park om bij het hotel te komen. Ruime kamer en functionele badkamer ( alles lijkt heel nieuw) . Goed ontbijt (hadden wij eigenlijk niet verwacht). Wij verbleven op de 7de verdieping en hadden er een mooi uitzicht.

Hotel op zich goed, door grote groep herrieschoppers wordt de algehele waardering al gauw minder.

Wat ons tegenviel was dat er een groep van 30 a 40 pubers uit Zweden rondliep die verdeeld waren over twee vloeren. Zij waren de reden dat we een andere kamer hebben gevraagd vanwege het lawaai wat zij produceerden. Ik heb ook bijna geen begeleiding gezien van dit stelletje ongeregeld. Ook in de late avond op de nieuwe kamer nog een keer de receptie moeten bellen vanwege herrie. Dit soort groepen voortaan maar op een camping stallen.

Het ontbijt was uitgebreid en gewoon goed.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Wat tegenviel was de totaalprijs.

Wat tegenviel was de totaalprijs. Op de bevestiging van Booking.com staat ongeveer 375 euro als totaalbedrag. In het hotel betaal je de afrekening van 400 euro, het is 'maar"25 euro maar toch meer als verwacht.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Zeer goede uitgangsbasis om de prachtige stad Krakau te bezoeken.

Openingsuren van de bar. Op Pasen was de bar zelfs helemaal niet open voor een drankje.

Eenvoudige maar nette ruime kamers. Alle basiscomfort was aanwezig. Ontbijtbuffet ok, voldoende variatie super locatie, op wandelafstand van de grote markt. Treinstation op wandelafstand wat heel gemakkelijk is voor de transfer naar de luchthaven te maken.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

ligt op 5 min.

het geluid van de tram, door een slechtsluitende venster.

ligt op 5 min. wandelen van de markt. goed ontbijt. prijs/kwaliteit. zijn er al meerdere keren geweest.

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

Perfecte ligging, prima hotel

Het personeel sprak niet heel goed Engels. Ze deden gewoon normaal maar waren niet bijzonder hartelijk. Zeiden alleen het hoognodige.

De ligging was geweldig. Vlak bij het plein en ook naar de wijk kazimierz was prima te lopen. Dicht bij het station. Dus vanaf het vliegveld met de trein en dan lopen naar het hotel was echt meer dan prima te doen.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Perfect ligging, goed ontbijt, matige kamer

De kamer was niet erg geluiddicht. Veel geluiden van buiten, maar ook van de kamer boven ons. De temperatuur in de kamer was moeilijk te regelen. Het bleef er ondanks de (luidruchtige) airco veel te warm.

Toplocatie vlakbij het park, met veel bezienswaardigheden in de buurt. Wel best vragen om een kamer achterin het hotel. De kant aan het park is nogal lawaaierig.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Prachtige stad!

Personeel sprak niet zo goed Engels, wake up call niet uitgevoerd. Bij de biketour was men niet op de hoogte van de boeking die door het personeel een dag van te voren was geboekt.

Super ligging in het oude gedeelte van de stad. Schone kamers, prima ontbijt. Goede prijs kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Fijn hotel, mooie stad; aanrader

Avond eten iets minder; begon goed met goede tomatensoep en ook goede carpaccio. Hoofdgerecht minder; vlees was alleen "well-done" verkrijgbaar, zonde, wij hadden de XXL rib steak. Viel tegen, inderdaad doorbakken, daar houden wij niet zo van, geserveerd met gekookte aardappelen zonder enige vorm van saus/jus (erg droog dus) en in plaats van spinazie geserveerd mer rucola. Daarbij aardappels niet in de schil zoals vermeld op de kaart. Gegrilde tomaten miste smaak en die heb ik ook laten staan.

Kamer ruim en zeer netjes. Goed onderhouden en schoon. Ontbijd zeer uitgebreid. Scrambled eggs, worstjes en toast warm verkrijgbaar en koud was er voldoende vleeswaar, kaas, fruit en diverse broodjes. Zeer goed. Parkeerplaats, prive, maar wel op openbare straat, beschikbaar voor 50 zlotty. Iedeale locatie pal in het oude centrum.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Goed hotel om de stad te ontdekken of excursie naar Auschwitz.

Douchen in bad is minder voor mensen die slecht lopen. In en uitstappen is daarom lastig.

Mooi hotel en geweldig gelegen aan groene zone en oude binnenstad. Ruime kamers en goed ontbijt.

De ligging van het hotel

De bedden vond ik persoonlijk iets te hard

De ligging van het hotel

Locatie in centrum

Locatie in centrum

Zeer vriendelijk personeel.

Bed was zeer hard. Badkamer opstelling niet handig.

Zeer vriendelijk personeel. Schone kamer.

Leuk hotel mrt perfecte ligging

Was wel heel gehorig

Airco werkte niet

Airco werkte niet

Ligging van het hotel

Gewoon goed

Ontbijd zat niet echt variatie in

Gastvriendelijk

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Goed hotel , zeer centraal gelegen

Dichtbij centrum

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Het was een fijn verblijf

Helaas was er bij ons op de kamer een rook geur aanwezig.

De ligging van het hotel was super. En het ontbijt was erg goed

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Keurig hotel met goede service en lekker ontbijt

Ligging tov centrum, en de ruime kamers.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Goed en prettig hotel en is goed gelegen.

Fijn hotel en het ligt 5 minuten van de grote markt af en is rustig gelegen. Goed bed en alles was nettig en schoon en aardig personeel.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Hotel zouden we zeer aanbevelen aan anderen.

Het bed had wat vaker verschoond mogen worden

Toplocatie, goed bed, schone en ruime kamer, goed ontbijt

Goede locatie, maar te duur voor wat het waard is.

Te duur voor wat het is.

Grote kamers, goede douche en uitgebreid ontbijt!

Het verblijf in Krakou was goed en beantwoorde aan onze verwachtingen. Prijs kwaliteit perfect.

De accommodatie was uitstekend gelegen, dicht bij het centrum en de bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Perfecte locatie.

Perfecte locatie. Ruime en propere kamers.

geweldige vakantie

Alles was in orde

Heerlijk ontbijt en vriendelijk personeel direct alles aan de balie geregeld

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Ik ga daar zeker niet terug

Het ontbijt was zijn prijs absoluut niet waard, je voelt echt niet welkom

• Beoordeeld op: 23 april 2017

goed verzorgd en een volgende keer zeker weer naar dit hotel

informatie vooraf over parkeer mogelijkheid

rustig hotel en goede service

geweldig weekend

geen minpunten

alles oke

indrukwekkend , en mooie stad.

Kamer, ontbijt ,ligging ,en plein Krakau op korte loop afstand. Alles 👍🏻👍🏻👍🏻

• Beoordeeld op: 26 maart 2017

zeer goed

Misschien extra dekentje

zeer uitgebreid ontbijt. Ruime en propere kamers. Uitstekend gelegen

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Prima Hotel voor een stedentrip.

Prima Hotel voor een stedentrip. Dicht bij het centrum. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

Tevreden

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

Ontbijt,

Goede locatie, via de planty zo bij treinstation

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Goed hotel voor een bezoek aan Krakau

Er was geen koelkastje aanwezig op de kamer, deze misten we wel een beetje.

Ruime, schone kamers. Ook erg centraal gelegen.

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Prima ligging en ontbijt

WiFi reikte niet tot op de kamer

Prima ligging en ontbijt Nette kamers

• Beoordeeld op: 6 november 2016

goede ligging. Hotel zonder sfeer. Goede prijs om enkel te slapen zonder meer.

hotel zonder sfeer airco werkte niet goed ontbijt zonder lekkere producten

goede ligging snelle check-in

• Beoordeeld op: 16 april 2016

Bijzonder handige ligging - paar honderd meter lopen en je...

Bijzonder handige ligging - paar honderd meter lopen en je bent in het centrum. Goed verzorgd en compleet ontbijt. Zeer behulpzaam personeel: boeken van een excursie - bellen van de vooraf geboekte transfer werd door hen verzorgd. Ze spreken in het hotel uitstekend Engels.

• Beoordeeld op: 3 april 2016

Mooie schone kamers met bad

Drukke straat, ook 's nachts. Onze tweede nacht hebben we gelukkig een andere kamer gekregen aan de andere zijde van het hotel

Mooie schone kamers met bad Dichtbij centrum en openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 7 maart 2016

Ontbijt was goed.

Extra handdoek op de kamer was fijner geweest.

Ontbijt was goed. Schone kamer elke dag schone handdoeken. Was fijner geweest dat er een extra handdoek per persoon was geweest 4 ipv 2. De ligging was ook prima in orde.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2015

De kamer. Airco werkte niet voldoende waardoor het erg warm was. Ook rook de kamer erg muf. Toen we een drankje gingen bestellen moesten we meer dan 10 min wachten

• Beoordeeld op: 14 augustus 2015

Zeer goeie prijs/kwaliteit verhouding.

Misschien een paar kleine minpuntje (maar we waren zeer tevreden met het hotel): wij zaten op een hoge verdieping en daar was niet altijd even goed wifi bereik en wij vonden het ontbijt aan de prijzige kant (hebben we geen gebruik van gemaakt)

Zeer goeie prijs/kwaliteit verhouding. Het is om de hoek van het centrum, dus een hele fine locatie.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2015

Pal in het centrum in een rustige buurt, op 15 min van de...

Geen Wifi ontvangst op de kamer (320-322)

Pal in het centrum in een rustige buurt, op 15 min van de Markt , behulpzaam en vriendelijk personeel, grote kamer, prima hotel

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

ligging heel dicht bij centrum en station

kleine koelkast ontbreek op de kamer tv zender aanbod(alleen Poolse)

ligging heel dicht bij centrum en station kamer, douche, bed, ontbijt en wifi zeer goed

• Beoordeeld op: 27 juli 2015

dicht van de grote markt

eerste kamer airco werkte volgens ons niet dan wel s'anderendaags andere kamer gekregen maar airco toch beter maar niet zo denderend ???

dicht van de grote markt prima ontbijt vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Het hotel ligt echt midden in het centrum!

De stad is kleiner dan gedacht Voordeel is dat alles te belopen is

Het hotel ligt echt midden in het centrum! excursie naar zoutmijn en auswich is de moeite waard. Eten en drinken is goedkoop. Ontbijt in Hotel vind ik prijzig 9 euro pp

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Perfecte service, heel vriendelijke staf en de perfecte...

Het ontbijtbuffet was voldoende maar niet uitgebreid, beperkte broodkeuze en heel beperkt aanbod fruit.

Perfecte service, heel vriendelijke staf en de perfecte locatie: op 5 minuten sta je in de belangrijkste straat, op 7 minuten op de grote markt, terwijl het hotel heel rustig ligt en de kamers ruim zijn. Het centraal station waar de trein en de bus naar overal genomen kan worden ligt ook op minder dan 10 minuten wandelafstand. Dit hotel is een aanrader.

• Beoordeeld op: 8 juli 2015

AIRCO op de kamers, heerlijk met dit warme weer.

Wij misten enkel een kleine koelkast op de kamer, zeker met dit warme weer. Wel verkoopt men drank in de ontvangsthal.

AIRCO op de kamers, heerlijk met dit warme weer. Vriendelijke onthaalmedewerkers, lekker/uitgebreid ontbijt, mooie/ruime kamers..

• Beoordeeld op: 5 juli 2015

De hotelkamer is heel erg netjes en lijkt net nieuw.

De hotelbar is maar open tot 22:00 uur. Als we dan van de gezellige terrasjes van Krakau weer in het hotel kwamen kan je niet een laatste drankje in het hotel doen. En op vrijdagavond/ nacht was het nog lang gezellig en luidruchtig door de groep Engelsen die in het café in de straat doorgingen tot 07:30...

De hotelkamer is heel erg netjes en lijkt net nieuw. Ook de badkamer is heel erg netjes, er is zelfs een regendouche!

• Beoordeeld op: 28 april 2015

prachtige ligging ,op loopafstand van trein, rommelmarkt op...

Alles was eigenlijk goed.

prachtige ligging ,op loopafstand van trein, rommelmarkt op de zondag, kasteel, en de joodse wijk. De netheid/schoonheid van de stad.

• Beoordeeld op: 13 april 2015

centraal gelegen, modern, schoon, goed ontbijt, grote kamer,...

Wellicht was mijn verwachting fout, het smaakte ok, maar ik vind het fout dat een Schnitzel een burger was en mijn gebakken camembert warm maar niet gebakken was. Het TV zenderaanbod was niet denderend. Geen NL, geen engelse, een duitse zender (Kika).

centraal gelegen, modern, schoon, goed ontbijt, grote kamer, leuk ingericht

• Beoordeeld op: 18 mei 2016

de kamer was ruim en alles heel handig voor gebruik

matras iets minder comfortable, wifi toegang lukte niet

de kamer was ruim en alles heel handig voor gebruik

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

Locatie, dicht bij centrum

De bar al vroeg dicht voor 22.00 uur

Locatie, dicht bij centrum

• Beoordeeld op: 28 april 2016

ontbijt goed , lokatie goed , tranfer van en naar de...

1 extra gemakkelijke stoel op de kamer mini bar op de kamer

ontbijt goed , lokatie goed , tranfer van en naar de luchthaven goed

• Beoordeeld op: 7 april 2016

Ontbijt was matig weinig zoetigheid Bvd choco pasta miste ik meer jam ,hagelslag enz

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

Kussens versleten

• Beoordeeld op: 26 maart 2016

Kamer was al klaar om 10 uur.

NIKS

Kamer was al klaar om 10 uur.

• Beoordeeld op: 7 maart 2016

de ligging en de badkamer

veel lawaai vanaf de straat, personeel spreekt geen Engels, matig ontbijt voor dat geld

de ligging en de badkamer

• Beoordeeld op: 16 februari 2016

De centrale ligging.

Wifi viel regelmatig uit, slecht bereik.

De centrale ligging. Verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 februari 2016

Kamers ruim en netjes.

Wifi

Kamers ruim en netjes. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt gevarieerd en lekker. Ligging zeer gunstig

Er zijn ook 33 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.