Beoordelingen over Hotel Daisy 1-sterren

Morelowa 26A, Zwierzyniec, 30-222 Krakau, Polen

#267 van de 269 hotels in Krakau

6,2

5,9

Het is een goedkope overnachtingsplaats in Krakau , maar...

Goedkoop betekent in dit hotel dat er voor alles bijbetaald moet worden. Wil je geen koffie, thee of citroenwater bij je ontbijt maar een glas jus d'orange of appelsap? Dan moet je deze zelf uit de koeling halen en per flesje 7 Zloty bijbetalen. Wil je gebruik maken van het zwembad? Dan moet je per dag 15 Zloty per persoon extra aftikken. (of 12 zloty voor kinderen tot 8 jaar) En goedkoop wil hier zeker krap, oubollig, versleten en onhygiënisch zeggen. In de badkamer van onze kamer 11 had de schimmel het goed naar zijn zin bij gebrek aan een goede ventilatie. Hierdoor hangt er in de kamer ook een vochtige en muf ruikende lucht. En overal waar je loopt zie je in het zonlicht dikke stofwolken voorbij komen. Het tapijt in de loge en trappenhal maar ook de plankjes en vensterbank op je kamer hebben al lange tijd geen stofdoek of stofzuiger van meer dichtbij gezien. Om over de oprit naar het hotel maar te zwijgen. Die zou in Parijs-Roubaix beslist niet misstaan.

Het is een goedkope overnachtingsplaats in Krakau , maar niet meer dan dat.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Vreselijk

Het ontbijt was slecht. De kinderen wilde zwemmen of poolen. Daar moest gortig voor betaald worden. Ik geloof dat ik alleen voor het zwemmen en poolen die 4 dagen 50 Euro kwijt was. Het zwembad was goedkoper geweest. Het hotel ligt te ver van het centrum in een wijk waar weinig tot niets te doen was. In het hotel kon je niet gezellig aan het eind van de dag wat drinken of zitten . Het had meer weg van een chauffeurs hotel. Er was geen restaurant in het hotel om warm te eten. De bedden waren bikkel hard. Ik kom hier nooit weer en ik zal dit hotel ook nooit aanbevelen bij een ander. Voor het geld wat wij betaald hebben was het hotel te duur.

Niets eigenlijk

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Bed als een plank

Bedden waren zeer slecht Net houten planken meeste mensen van ons hebben zelfs nu nog last van hun rug of andere aan doeningen door het bed

Ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Goede prijs kwaliteitsverhouding.

Kamers waren goed.

• Beoordeeld op: 22 mei 2016

De kamer is redelijk.

De kamer kan schoner zijn.

De kamer is redelijk.zou iets schoner kunnen zijn. Het bed is van "beton" harde matras. Prijs van de kamer is goed dus kan je ook niet alles verwachten.

• Beoordeeld op: 7 mei 2016

Het personeel was redelijk vriendelijk.

De bedden waren harde banken. Het zwembad moet je apart voor betalen. En het ontbijt was slecht. Ook weer bij betalen als je een jus de Orange wil hebben. Terwijl je gewoon ontbijt heeft bij geboekt. Wifi was slecht. In de avond overlast van gillende kinderen. rennen over de gang gillen en gooien met deuren. Heel jammer.

Het personeel was redelijk vriendelijk.

• Beoordeeld op: 28 januari 2016

Rustig gelegen,bijkomende accomodatie goed ondanks...

kleine kamer, geen tafel, geen voorziening om zelf een koffie of thee te zetten ; kortom enkel goed om te slapen op te harde oudbollige bedjes.

Rustig gelegen,bijkomende accomodatie goed ondanks bijbetaling.

• Beoordeeld op: 21 september 2015

Het is hotel ligt op een stille doodlopende weg.

De eerste kamer die ik kreeg toegedeeld was een rokers kamer en klein, de 2e kamer was ook klein (ik had een 1 persoons kamer) met bijbetaling !! heb ik een grotere kamer genomen daar stond een grote kast met spiegel , erg handig om je voet tegen te stoten en totaal overbodig. De wifi op de 3e verdieping was erg matig tot slecht.

Het is hotel ligt op een stille doodlopende weg.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

Medewerkers spraken geen engels,

Medewerkers spraken geen engels, Het zwembad moest je per uur extra voor betalen, Kamers werden niet schoon gemaakt, Ontbijd was zeer lage kwaliteit en de melkproducten werden lauw / warm geserveerd, Geen airconditioning, de ramen open houden was ook geen optie omdat ongewenste gasten zo naar binnen konden klimmen. En de bedden waren veel te hard.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Lag lekker rustig in een mooie wijk.

Vond het erg jammer dat zwembad en tafeltennis per uur betaald moest worden. Ontbijt was niet onze smaak. Personeel op 1 man bij inchecken na onvriendelijk. Bedden werden niet opgemaakt. Lag vrij veel stof.

Lag lekker rustig in een mooie wijk. Man die incheckte erg vriendelijk