Beoordelingen over Domino Apartments

Pl. Dominikański 4, Oude Stad, 31-043 Krakau, Polen

#1148 van de 1.434 vakantiewoningen in Krakau

Perfecte locatie en perfecte start voor een leuke vakantie in Krakau
    • Appartement (2 Volwassenen)

het ontbijt viel tegen. 3 x precies hetzelfde, niet gevarieerd in elk geval. Was een standaard ontbijt. voor extra of andere soorten broodjes moest je bijbetalen. Zo ook voor het 2e kopje thee. Misschien zijn wij in Nederland verwend en is dit normaal voor Poolse begrippen maar dat was ons niet geheel duidelijk. gelukkig voor ons maar 3 nachtjes. De meneer die de overige dagen beschikbaar was, was erg nors. Ook tegen zijn personeel viel hij erg uit in het bijzijn van de klanten. dat we ons terugtrokken om er niet bij te zijn (plaatsvervangende schaamte). De jongeman die ons de laatste dag hielp was ontzettend behulpzaam en erg aardig. Verder mistten wij wel iets van een receptie. Met vragen kon je er niet echt goed terecht. Wel zo fijn in een vreemd land.

De medewerker die ons ontving was uitermate vriendelijk en we mochten zelf een kamer uitzoeken, aan de drukke (gezellige weg) of in een rustige kamer. Heel klantwvriendelijk en wij voelden ons zeer welkom. Supermooie locatie midden in het centrum.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Genoten
    • Appartement (2 Volwassenen)

De douche was bij aankomst koud maar na belletje gerepareerd. Maar was nog steeds niet warm genoeg. Eerst even heet en vervolgens lauw.

Locatie, de mogelijkheid om gehaald en gebracht te worden, ontbijt, grootte van het appartement en faciliteiten.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Super lokatie
    • Appartement (5 Volwassenen)

Onze kamer lag aan de straatkant, het tramverkeer en de mensen die s'nachts uit de club komen kan wat storend zijn.

Een perfect hotel dicht bij het centrum, heel erg ruim opgezet en lekkere lange bedden waar ik met mijn 193cm goed ik kon liggen.

Locatie was super

Veel lawaai van buiten.

Locatie was super

Krakau is een geweldige stad en er is geen betere plek qua ligging dan dit hotel.
    • Appartement (4 Volwassenen)

Er was geen parkeergelegenheid. Het ontbijt was minimaal .

Super plek midden in de stad.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Goede uitrusting van keuken
    • Appartement (2 Volwassenen)

Erg slechte matrassen en kussens. Te weinig handdoeken.

Goede uitrusting van keuken

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

prijs-kwaliteit zeker aan te raden.

-ontbijt was basis , 1 koffie inbegrepen. Vanaf 2de koffie te betalen. -geen douche aanwezig op kamer met 3 pers.

lift , grote badkamer.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

De locatie, op 5 minuten lopen van de markt!
    • Studio

Heel veel trappen.

De locatie, op 5 minuten lopen van de markt!

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

De bereikbaarheid en de locatie plus het feit dat je een...

De vindbaarheid van het complex. We stonden voor de deur maar er hing alleen een A4 op de deur geplakt naast de eettent die ook van het complex was. Vanuit de auto was het niet zichtbaar.

De bereikbaarheid en de locatie plus het feit dat je een grote mate van inloop en vrijheid had in de vorm van een eigen sleutel voor alle deuren. Zeer tevreden

• Beoordeeld op: 25 februari 2016

De locatie is zeer goed maar de ingang zit wel naast een...

Niet al te modern maar voor deze prijs mag je niet zeuren.

De locatie is zeer goed maar de ingang zit wel naast een gentlemen club. Als single reiziger word je dus wel aangesproken.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Locatie midden in centrum

Autovrije straat behalve voor de taxi's die voortdurend voorbij razen. Locatie gelegen boven club voor mannen. Tot in de vroege uurtjes lawaai en onze ingang was dezelfde als die van de bar. Qua veiligheid niet in orde!!

Locatie midden in centrum

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

De locatie .

- 's Nachts was er veel lawaai binnen en buiten. - Twee verschillende bedden in de huiskamer was niet comfortabel. - Degenen die in de huiskamer sliepen moesten door de badkamer van de twee andere personen. - De televisie deed het niet ook nadat er iemand bij geweest was. - De deur van de koelkast sloot niet en viel steeds open. - De wandlamp deed het niet. -

De locatie .

• Beoordeeld op: 27 juli 2015

De locatie is echt prachtig, kan niet beter.

Niet zo vriendelijk personeel. Slechte bedden, geen airco het was bijna 40 graden in Krakau. Ik had balkon verwacht, helaas was die er niet. Vervelend dat er een mannenclub bij in zit, erg lawaaiig

De locatie is echt prachtig, kan niet beter.

• Beoordeeld op: 28 april 2015

De locatie is voor mij de enige reden om dit hotel aan te...

badkamer was bij aankomst een smeerboel. Er wordt tevens geen dagelijkse schoonmaak gedaan. Ontbijt is zeer karig en als je meer wilt hebben kan je bij gaan betalen. Ik beschouw dit als misleidend. Bed was matig tot slecht en het hotel is gehorig.

De locatie is voor mij de enige reden om dit hotel aan te raden

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

locatie is uitstekend en ontbijt is goed.

aantal handdoeken, hygiëne. al met al redelijk voor een kort verblijf

locatie is uitstekend en ontbijt is goed.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Domino Apartments