Beoordelingen over Akira Bed & Breakfast

Plac Strzelecki 28, Śródmieście, 50-224 Wrocław, Polen

#84 van de 117 hotels in Wrocław

Goedgelegen hotel aan een redelijke prijs, voor herhaling vatbaar.

De tafeltjes van de ontbijtruimte zijn net te klein om met meer dan 2 personen samen te ontbijten. De koelkast in de receptie zou meer variatie van dranken mogen bevatten. Buiten water en cola hebben wij er niets anders ingevonden.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ligging goed vlakbij tram- en bushalte, gemakkelijk te bereiken en ideaal om stadscentrum te bereiken. Wij hadden bij ons vertrek naar huis, onze huissleutel vergeten in het hotel, maar het meisje van de receptie heeft mij onmiddelijk gebeld toen wij nog niet ver waren. Dank zij haar zijn we tijdig kunnen terugkeren om onze sleutel te halen. Hierbij wil ik het personeel van Akira nogmaals bedanken.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Goede WIFI.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt. Dit was geen bed&breakfast formule. Dit is een gewoon hotel dat ontbijt aanbiedt.Het ontbijt kan je vergelijken met een Frans weghotel. Allesbehalve te vergelijken met andere Poolse ontbijten. Eerder pover De kameroppervlakte was te klein voor twee personen.

Goede WIFI.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

prijs kwaliteit-verhouding perfect

goed bed

Het was redelijk dicht bij het centrum

De kamer. Zie foto's. Het bed was 1:40 en stond klem tussen kast en tafel. Kamer echt heel klein

Het was redelijk dicht bij het centrum

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Lekker ontbijt,schoon kamer en heel zorgzame en vriendelijke...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Lekker ontbijt,schoon kamer en heel zorgzame en vriendelijke personeel!

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

Loop aafstand naar Markt / centrum stad.

Parkeren op openbare weg, gelukkig kwam plek vrij die het hotel met camera bewaakte. Er wordt gebouwd net voor hotel, dat veroorzaakt van maandag t/m zaterdag tijdens werktijden voor wat lawaai, 's nachts uiteraard geen centje pijn!

Loop aafstand naar Markt / centrum stad.

• Beoordeeld op: 19 februari 2015

Prijs-prestatie

Wifi werkte maar een half uurtje Kleine badkamer Geen kraan voor douche en wastafel maar een drukknop die maar een paar seconden water geeft. Vaak drukken dus. Kleine dekbedden (zoals ook veel in Duitsland) en dat heb ik persoonlijk moeite mee.

Prijs-prestatie Vriendelijk en behulpzaam personeel Goede matrassen Ontbijttsfel was eenvoudig maar prima Versgemalen koffie

• Beoordeeld op: 12 juni 2015

We hadden een royale woonkeuken en een goed bed.

We hadden een royale woonkeuken en een goed bed. Hoewel het appartement dicht bij het centrum ligt, was er weinig straatlawaai.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Akira Bed & Breakfast