Beoordelingen over Hotel Fero Express 3-sterren

Bolesława Śmiałego 60, Debniki, 30-398 Krakau, Polen

#263 van de 286 hotels in Krakau

6,2

Geweldig verblijf gehad een hotel om naar terug te komen

Kamer 1 dag niet schoon gemaakt was een foutje direct geregeld. Dat er een bruiloft was en dat het restaurant die avond dicht was. Hadden ze wel even aan mogen geven bij het ontbijt. Drinken bij een tankstation gehaald.

Het ontbijt was geweldig. Kamer zag er goed uit. Redelijk dicht bij Krakow centrum. Avond eten was goed.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Hier komen we niet terug

Het laken op het bed was veel te klein en voor maar 1 persoon handdoeken. Toen we om een extra laken en handdoek vroegen werd er diep gezucht en moeilijk gedaan. Vieze en kleine kamers. Chagrijnig personeel en ontbijt werd niet aangevuld terwijl we niet laat waren. Daarna wilden ze nog dat we dubbel betaalden omdat er iets fout was gegaan met de boeking. Alles klopte en het probleem was tussen hotel fero en booking.com Nog nooit meegemaakt dus vond het verdacht.

Lekker ontbijt. Snelweg makkelijk te bereiken.

• Beoordeeld op: 27 mei 2015

Gunstige ligging, 10 km van Krakow af, goed te rijden met de...

We sliepen op de bovenste verdieping en de kamers hadden schuine plafonds, wat voor mijn echtgenoot (van 1,92m) te laag was. Toen we vroegen of we van kamer konden wisselen, was dit niet mogelijk. Er waren wel kamers die nog niet bezet waren, maar we kregen deze niet.

Gunstige ligging, 10 km van Krakow af, goed te rijden met de auto. Dichtbij de snelwegen. Rustig hotel.

• Beoordeeld op: 13 september 2015

De ligging buiten Krakau

De ons toegewezen kamer was kaal, veel te groot en heel klein 2 persoonsbed. Geen wifi op de kamer

De ligging buiten Krakau