Beoordelingen over Hotel Sympozjum & SPA 4-sterren

Kobierzyńska 47, Debniki, 30-363 Krakau, Polen

4,9

Goede ligging
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

*Het ontbijt: weinig keuze, vaak was veel op en werd het niet bijgevuld, soms koud eten (wat warm moest zijn); * Ongezellig hotel. Niet uitnodigend om in het restaurant of de bar te gaan zitten.

*De kamers/badkamer werden goed schoongemaakt; *Receptiepersoneel was behulpzaam en vriendelijk; *Ligging: tram + Tesco dichtbij.

Voor ons was het een terugkeer in een geweldige stad met veel goede herinneringen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Iedere keer maar de vraag of we konden parkeren. Ook hadden we een lekkende douche, kregen een andere kamer aangeboden maar waren er niet heel lang. Toen vroegen we dus om extra handdoeken maar daar moesten we wel meermaals om vragen.

Ruime kamer, goed bed, luxer dan je voor de prijs zou verwachten.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

- ..
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

- opstelling tafels ontbijt, net een jeugdherberg. - om 22:00 bar dicht. - geen naald en draad beschikbaar bij receptie.

- ..

• Beoordeeld op: 18 mei 2015

Het eten was uitstekend!

Personeel! Erg onpersoonlijk en kijkt, doet erg onvriendelijk! De handdoeken bij de sauna! ( Zeer oud, gaten er in)

Het eten was uitstekend! Het ontbijt zeer uitgebreid. Wij hebben, vrijwillig, 3 keer gedineerd in het hotel. Dat was echt top! Valk bij de snelweg en centrum.

• Beoordeeld op: 2 februari 2015

Het ontbijt was prima, de bedden goed.

Wij zaten op de 4e verdieping van het hotel en de ontvangst van het gratis WiFi netwerk was niet altijd even goed. Beneden in de eetzaal was het ontvangst prima.

Het ontbijt was prima, de bedden goed. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Qua ligging was het hotel prima. Tegenover het hotel de tramhalte en voor ongeveer € 0,70 zat je in het centrum. Ook genoten van de hamam behandeling na een dag Auschwitz.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Sympozjum & SPA