Beoordelingen over Karczma Rzym

ul. Jarnołtowska 85B, Fabryczna, 54-530 Wrocław, Polen

#12 van de 23 B&B's en herbergen in Wrocław

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

lekker rustig verblijf aan de rand van Wroclaw

complex was erg groot en alles lag wat uit elkaar, onduidelijk soms

Ontbijt was prima, restaurant ook goed, dus we hoefden voor eten niet meer naar de stad.

Inchecken en ontbijt zijn in een ander gebouw, 200m verderop.

Mooie, goede slaapkamer, met nette en schone badkamer en goed ontbijt (kon op verzoek zelfs half uur eerder dan normale starttijd). Wij sliepen in een van de drie bijgebouwen op een ander terrein dan het hoofdgebouw, auto stond goed beveiligd door het telefonisch te openen hek

Goede bedden, schone en ruime kamer/badkamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wifi was zwak en traag en viel regelmatig uit. Niet te verwijten aan het Hotel, maar door de ligging in een rustige omgeving werden we s'nachts wakker gehouden door het geblaf van diverse honden in de omgeving. Handdoeken werden niet verschoont en hebben die zelf maar uit de voorraadkast op de gang gehaald.

Goede bedden, schone en ruime kamer/badkamer. Vriendelijk personeel ondanks dat ze geen Engels kennen. Hotel bestaat uit 2 verschillende locaties, hoofdgebouw met restaurant en ontbijtzaal en bijgebouw waar wij een kamer hadden.

Rustig gelegen hotel dicht bij de luchthaven en midden in de natuur.

Je slaapt niet in het hoofdgebouw. Je krijgt sleutels en een code om de poort open te krijgen. Daar ga je dan met de auto heen. Is wel maar 100 meter. Voor oudere mensen zou dit een probleem kunnen zijn. Een personeelslid zou de gast eigenlijk moeten begeleiden tot aan de kamer.

Zeer stil. Midden in de natuur. Vlak bij luchthaven.

Prima voor een nacht

Het zijn verschillende gebouwen waarin het hotel zich bevindt. Waar we ingecheckt zijn en waar het ontbijt was, was 5min lopen (een paar huizen verderop) van het gebouw met onze kamer. Het ontbijt was niet top en er hing een nare geur in de ontbijtzaal. Dit geeft gelijk een vieze indruk want het rook naar oude leidingen of riool. Er is niet echt een receptie wat als eerste en laatste indruk rommelig oogt. Uiteindelijk hebben we bij het uitchecken de kamer sleutel aan 1 van de kamermeisjes gegeven in de hoop dat dit goed afloopt.

Op foto ziet dit hotel er charmanter uit dan dat het is. De kamers zijn ruim en je kunt 's avonds nog iets eten of drinken in het restaurant.

wat mooi leek loopt uit op domper janner dat booking.com deze in aanbieding heeft

geen schoonmaak van kamer geen nieuwe handdoeken. 200 meter van hotel naar kamer. bij aankomst 20 euro duurder dan geboekt. . vliegtuigen die laag overkomen.

het verrassende element van ligging

Een volgende maal wederom boeken !!

heb er geen kunnen ontdekken!

Uitstekende service. Zelfs bij verlate aankomst nog mogelijk te eten.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

De romantische en verrassende inrichting van het hotel.

We hadden een standaardkamer geboekt voor Pln 240 ( en via automatische afschrijving al betaald)maar kregen de kamer die op de site voor PLN 200 stond Toen ik dit aangaf, kreeg ik(omdat het personeel niet tot zeer matig engels sprak) een vage verklaring maar wel direct de toezegging de PLN 40 met 'het eten'te verrekenen.Omdat het hotel vlakbij een vliegveld ligt, vliegen overdag geregeld vliegtuigen over. 's Nachts werd dit rustiger.Ook ligt het aan een doodlopende weg waar voor het hotel het einde van een buslijn ligt. De bussen stoppen daar, draaien en rijden weer weg. (Tussen 00.00 en 07.00 uur stopte dit natuurlijk)Het was erg warm weer en het raam stond open; daardoor hadden we misschien meer last van deze geluiden dan bij ander jaargetijde.

De romantische en verrassende inrichting van het hotel. Het eten was heerlijk! Ondanks de genoemde 'negatieve kanten" ligt het hotel in een prachtig gebied ( je loopt zo een natuurgebied in) en was het personeel zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 6 juli 2015

de rustige ligging & het parkje erbij

er was wel een beetje lawaai van een huwelijksfeest ,maar ik wist op voorhand dat dit mogelijk was, dus ok....

de rustige ligging & het parkje erbij de bushalte vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

Charme en historie van het gebouw.

Charme en historie van het gebouw.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Karczma Rzym