Beoordelingen over WM Hotel System Sp. z o.o. 3-sterren

Al. 29 Listopada 189, Pradnik Bialy, 31-241 Krakau, Polen

#237 van de 269 hotels in Krakau

Goed, maar niet ideaal. Beter een hotel écht in het centrum genomen.

De ligging. Er stond op de website dat het hotel in centrum gelegen was. Moesten toch enkele keren een taxi nemen omdat het stadscentrum gewoon te ver was.

Mooi uitzicht.

Goed hotel voor als je goedkoop zonder veel luxe op reis wil.

We lagen aan de straatkant,waardoor we 's nachts enorm veel hinder van het lawaai. Een aantal dingen zoals het stopcontact naast het bed en de douchekop waren kapot. Je moest de douchekop zelf vasthouden om je te kunnen wassen.

Lekker eten voor een klein prijsje in het restaurant.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Bijna alles

Bijna alles

• Beoordeeld op: 2 januari 2016

Zwembad en sauna zijn prima.

Personeel is vriendelijk maar spreekt amper engels. Ontbijt is goed, maar beperkt en iedere dag hetzelfde. Er was zeer veel rumoer van poolse gasten die s avonds gedronken hadden. Bij klachten aan de receptie spreken ze de mensen wel aan... Het hotel ligt toch verder van het centrum dan gedacht. Voor De tour naar auschwitz moesten we bijvoorbeeld eerst een taxi naar de stad nemen, waar anderen gewoon in het hotel opgehaald konden worden.

Zwembad en sauna zijn prima. Kamer is zeer ruim. Kwaliteot van het eten is goed.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

pluspunt is het restaurant.

Manager die totaal niet meegaand is met eventuele klachten/opmerkingen. Daarnaast sportschool slecht (kapotte apparatuur) En WiFi die totaal niet werkt. 5 bussen vol luidruchtige Duitse groepen mensen, elke dag via Trendtours. Maken veel lawaai.

pluspunt is het restaurant. Eten zeer goed en personeel absoluut klantvriendelijk en meertalig.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Het personeel was super vriendelijk en we vroegen of we...

We hebben 1 minpunt en dat was dat vrienden van mij op de andere kamer de douchekop moesten vasthouden, omdat de houder kapot was, we hebben dit ook niet aangegeven dus we mogen verder niet klagen maar dat was een ding dat ze misschien zelf ook hadden kunnen repareren.

Het personeel was super vriendelijk en we vroegen of we kamers naast elkaar konden krijgen dat was geen probleem, ook konden we al eerder dan 14:00 terecht, de WiFi was overal super goed, kamers werden netjes elke dag schoongemaakt en nieuwe handdoeken. Wij waren met 4 vrienden met als doel het bezoek aan auschwitz, en Krakau te bezichtigen het was maar 10min rijden van het centrum. Kortom het was een heel goed hotel

• Beoordeeld op: 1 augustus 2015

Grote kamer en prima bedden.

Gordijnen mogen van dikkere en donkerder kwaliteit. 's Zomers wordt het vroeg licht. Straatzijde niet aan te raden i.v.m. geluids-hinder drukke doorgaande weg.

Grote kamer en prima bedden. Gratis zwembadje en eenvoudige sauna, waarbij bij de (altijd aanwezige badman) extra grote handdoek verkrijgbaar is. Op loopafstand bus 169 (beginpunt) of meerdere andere bussen op enkele minuten loopafstand. Bidronka (supermarkt) ook op enkele minuten loopafstand.

• Beoordeeld op: 3 maart 2016

Afstand / reistijd tot centrum is lang.

Afstand / reistijd tot centrum is lang.

• Beoordeeld op: 24 december 2015

Temperatuur regeling in kamer en ongezellige bar

Temperatuur regeling in kamer en ongezellige bar

• Beoordeeld op: 1 september 2015

Een zeer verouderd hotel, smerige en kapotte vloerbedekking,...

Een zeer verouderd hotel, smerige en kapotte vloerbedekking, hele slechte bedden, ouderwetse sanitaire voorzieningen.