Beoordelingen over Mercure Kasprowy Zakopane 3-sterren

Szymaszkowa, 34-500 Zakopane, Polen

#48 van de 70 hotels in Zakopane

Tegenvaller
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Men doet op de site alsof het zwembad voor het hotel bij het hotel hoort. Dit is dus niet zo! Personeel was onvriendelijk toen we te vroeg waren voor het inchecken. Schimmel in badkamer. Versleten meubels in kamer. Parkeren veel te duur en onbewaakt.

Het ontbijt. Moest wel apart betaald worden.

We boekten een standaard tweepersoonskamer met 2 aparte bedden en uitzicht op de bergen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Bergen

Het zwembad van het hotel, wat op website stond, was gesloten wegens werken...? Waarom dat dan niet vermelden. Het hotel ligt wat ver van 't centrum, we gingen altijd te voet (er is echt gebrek aan parking in Zakopane). In 't hotel is wel een shuttle, maar 1 per uur... Matige wifi op de kamer (eigenlijk alleen in de badkamer). De badkamer viel wat klein uit, recht op de WC zitten was onmogelijk :(

Fantastisch ontbijt Zeer mooie, ruime inkomhal, gezellig, wordt enthousiast gebruikt door gasten (misschien ook wel omdat wifi op kamer niet echt goed functioneerde, althans vanop onze kamer..), zeer gezellig bar in deze inkomhal.

Geweldig!

Betalende parking

Heel goed hotel: zeer vriendelijke ontvangst, grote kamers, zeer goed ontbijt met ruime keuze, goede ligging, gratis gebruik van sauna, zwembad

Chagrijnig personeel de bar sluit om 23.

Chagrijnig personeel de bar sluit om 23.00. Haren in de badkuip op de wc bril en in de wasbak. Bruin water uit de kranen

Fijn verblijf, centrall
    • Luxe Kamer met Queensize Bed

Voor een zakelijke trip erg goed. Fijne en mooie locatie.

Location

Location

• Beoordeeld op: 19 september 2015

Algemeen goede kwaliteit van het hotel, personeel geeft...

De kamer was ietwat sober maar ga er echt niet over klagen!

Algemeen goede kwaliteit van het hotel, personeel geeft graag info over het gebied en beschikt over een grote hoeveelheid info. Verder is het er voortreffelijk eten!

• Beoordeeld op: 24 augustus 2015

Wij kozen bewust tijdens dit lang verblijf voor een nogal...

De parking is aan de dure kant maar biedt dan wel zorgeloos comfort. Jammer dat de Booking reservatie een ventilator en slippers vermeldt terwijl het hotel zegt geen enkele ventilator te hebben. Slippers kregen we ook niet maar bij meer dan 35°C hadden wij wel graag een ventilator gehad. Bij lagere temperaturen is dat natuurlijk niet zo belangrijk.

Wij kozen bewust tijdens dit lang verblijf voor een nogal onpersoonlijk hotel met veel faciliteiten: Ruime kamer met groot balkon (1 strandstoel, andere stoelen zet men zelf buiten) en goed werkende koelkast. Een groot zwembad dat doorlopend toegankelijk is en een ontbijtbuffet dat voldoende afwisseling biedt en voor langslapers nog evenveel eten heeft. Het uitzicht was prachtig en bij de ligging in het midden op de eerste verdieping hoorde men alleen het zwembad, geen verkeershinder. Het hotel viel veel beter mee dan verwacht, maar kamers tegen de straat aan of hoger gelegen kunnen geluidsoverlast hebben. Het publiek was voor 99% Pools maar dat is voor ons geen probleem hoewel wij geen woord verstaan. Het personeel kent Engels. Er waren bijzonder veel kinderen, doch men merkt het alleen bij het ontbijt.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

-goede locatie, rustig

-"exclusiever" diner opties (houden we niet van) -betalen voor parkeren, ruimte zat -geen airco

-goede locatie, rustig -comfort & schoon -uitgebreide faciliteiten (niet gebruikt) -centrum op loopafstand (< 20 min), anders busservice voor weinig -goed ontbijt

• Beoordeeld op: 7 augustus 2015

Mooie plek

Buiten zwembad hoort niet bij hotel. Publiek zwembad waarvoor betaalt moet worden. Stond niet in omschrijving. Personeel niet vriendelijk.

Mooie plek

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015