Beoordelingen over Momotown B&B

Szeroka 9, Oude Stad, 31055 Krakau, Polen

#80 van de 96 B&B's en herbergen in Krakau

Gebaseerd op 281 beoordelingen over deze B&B

Mooiste locatie in Krakau.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

Jammer dat we geen schone handdoeken kregen tijdens ons verblijf van vijf dagen.

De B&B van Momotown ligt aan het mooiste, leukste, sfeervolste plein van Krakau (Szeroka). Parkeren bij het hostel om de hoek was goed geregeld. In de gedeelde keuken kun je je eigen ontbijt regelen.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Tevreden
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ons appartement zat vrij hoog in het gebouw. Voor ons was dit geen probleem. Voor gezinnen en mensen die minder goed te been zijn, wat lastiger.

Aan een gezellig plein waar iedere avond live muziek was tot 22.00. Dit hoor je trouwens niet in je appartement. Het appartement was degelijk en schoon. Met in de gemeenschappelijke keuken alles wat je nodig hebt. Zelfs een wasmachine! De locatie was goed! We konden vanuit hier alles lopend doen. Alle bezienswaardigheden op max 15 minuten loopafstand.

Ligging.
    • Tweepersoonskamer met Badkamer

Check in was onduidelijk. Je zou zeggen Bed and breakfast, is met ontbijt, maar dat ontbijt zat er niet bij.

Ligging. Schone badkamer. Vriendelijk personeel. Parkeren.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

De foto's zijn misleidend wij lagen in een kamer met 4 1-persoonsbedden. De badkamer was klein en niet echt schoon. Geen 1 weergegeven foto komt overeen met de kamer die wij hebben gekregen. Ons gehele verblijf hebben wij met 1 handdoek p.p. moeten doen. (4 dagen) het was zo gehorig dat wij de buren hoorden snurken. De gangen roken naar riool

Fijne dagen gehad.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

72 trappen . Geen handdoek wissel. Moesten we om vragen . Toen geen probleem.

Prima ligging tot centrum

Goed appartement in een zeer mooie stad.

Keukenfaciliteiten.

De Locatie was super, midden in de Joodse wijk. Veel gezellige terrassen.

geen ontbijt

Kwaliteit van de bedden

geen ontbijt

• Beoordeeld op: 19 mei 2016

Prachtig qua ligging, spijtig dat steeds op verschillende...

Het ontbijt stelde niet veel voor, qua vriendelijkheid 2/10 slechts één dame was vriendelijk de rest liet veel te wensen over, ik denk dat het te maken heeft met de poolse mentaliteit, zeer onvriendelijke ervaring overal.

Prachtig qua ligging, spijtig dat steeds op verschillende plaatsen en logeren en ontbijt. Lijkt mij geschikt voor jonge reizigers.

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

wifi was goed op bovenste verdieping en mooie nieuwe badkamer

op 1 kamer geen warm water, geluidsoverlast op verdieping door werkzaamheden in hotel. gehorig in de nacht door mede-toeristen, nieuwste kamer gekregen na annulering van gasten, maar (nog) geen gordijnen voor het raam, geen opbergkast en geen schilderijen aan de muur; na 2 nachten van de geboekte 3 vertrokken

wifi was goed op bovenste verdieping en mooie nieuwe badkamer

• Beoordeeld op: 6 mei 2016

De locatie is geweldig in de oude joodse wijk.

Ontbijt was minimaal. Plastic servies en bestek. dus ronduit slecht. In de kamer waren alleen 2 bedden en een kapstok. Geen stoel of tafeltje. Wij hadden gereserveerd voor de locatie op het plein in de joodse wijk en werden geplaatst in de oude vestiging waar je normaal de sleutel ophaalt.

De locatie is geweldig in de oude joodse wijk. Op circa 20 minuten lopen van het centrum van Krakau. Kamer was nieuw geschilderd en badkamer nieuw opgeknapt. Parkeergelegenheid op eigen terrein

• Beoordeeld op: 10 april 2016

Het is een leuk simpel klein appartement maar prijs...

Ontbijt is heel summier maar is logisch voor de prijs. We raden aan om ergens in de stad te ontbijten want dit is ook heel goedkoop

Het is een leuk simpel klein appartement maar prijs kwaliteit is goed. Je zit midden aan een plein in de joodse wijk waar veel gezelligheid is.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

Enorm vriendelijk personeel.

Douchkop hing los maar druk water kwam dit goed. Weinig stopcontacten.

Enorm vriendelijk personeel. 2 locaties en wij sliepen op nummer 9. Sleutel halen om de hoek op nummer 28. Kamer netjes schoon en een geweldige plek met uitzicht op het plein. Koelkast, thee, suiker. Een flesje water per dag uit de koeling. Ook restaurant beneden, niet van verhuurder is een aanrader. Huur geen golfkarretje maar haal een kaartje op 28 bij de Bali en ga lopen. Voor het geld van het karretje maak je een prachtige rijtoer door het centrum zl150

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Locatie, wij kwamen in dependance maar dat was een plus;

Ontbijtruimte klein, rommelig. Duurt even voordat beleg e.d. wordt aangevuld. Veel mensen, weinig plek.

Locatie, wij kwamen in dependance maar dat was een plus; kamer met prachtig uitzicht op plein, gedeelde koelkast op gang. Restaurant onder BB is prima.

• Beoordeeld op: 1 januari 2015

Mooie locatie, Zeer centraal tov van het centrum en de wijk...

De kamers waren niet erg schoon, Geen tv op de kamer en de badkamer had wat beter onderhouden kunnen worden. De verwarming staat continu aan, wat het snachts erg warm maakt.

Mooie locatie, Zeer centraal tov van het centrum en de wijk Kaszimierz. Gratis parkeren (in het weekend) en gratis Wifi.

• Beoordeeld op: 22 april 2016

Leuke locatie en dichtbij Grote markt.

Leuke locatie en dichtbij Grote markt. Geen luxe maar alles dat je nodig hebt is er, dus prima voor een klein prijsje op een goede locatie.

• Beoordeeld op: 7 april 2016

Geen schoonmaak, geen schone handdoeken en slecht ontbijt.

Geen schoonmaak, geen schone handdoeken en slecht ontbijt.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2015

Prima ligging

Prima ligging

• Beoordeeld op: 12 juni 2015

WIFI werkt gebrekkig

• Beoordeeld op: 18 april 2015

de ligging

geen schoonmaak, geen WC papier aangevuld (tot 2 x toe om moeten vragen op andere locatie).

de ligging