Beoordelingen over Peregrinus Rooms & Apartments

Zwierzyniecka 25, Oude Stad, 31-103 Krakau, Polen

#156 van de 269 hotels in Krakau

Gebaseerd op 575 beoordelingen over dit hostel

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Prima hotel om stad te verkennen

Fruitsap bij ontbijt is niet voorzien.

Beetje sobere inkomhal, maar personeel is vriendelijk. Op tweede verdieping is gemeenschappelijk keukentje, hebben we niet gebruikt. Onze kamer was groot en netjes. Ontbijt is niet super uitgebreid maar wel in orde (worst, ei, brood, confituren, beleg, ontbijtgranen, koffie en heet water - geen fruitsappen). Wegens vroeg vertrek (06u50) kregen we 's morgens ontbijt to go mee.

Acceptabel omdat de ligging gunstig is.

Geen gordijnen in de kamer, een van de twee kamers klein zonder kastruimte en een absurd kleine douche. Moeten vragen om de kamer op te ruimen en als je dan bij de balie komt over dit onderwerp dan wordt er doodleuk gezegd : dat staat in de voorwaarden waarvoor u getekend heeft! Sterk vervuilde matrassen. Personeel niet echt vriendelijk: jongeren die niet opgeleid zijn voor deze taak.

Gunstige ligging t.o.v de belangrijke bezienswaardigheden / oude centrum. Hoge kamers dus qua temperatuur goed. Beddegoed prima schoon. Redelijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

eenvoudig, maar vlakbij het gezellige marktplein in het oude centrum

iets te eenvoudig qua inrichting. Op foto's op de site ziet het er heel anders uit. Het is absoluut geen appartement, geen bankstel/eethoek. Gewoon een kamer met een bovenverdieping (matrassen op de grond!) en een badkamer.

Goedkoop en vlakbij het centrum. Het gezellige marktplein ligt op 5 min. wandelen. Tip; elektrische car voor een korte rondrit.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Ik zag in mijn mail dat we 2 persoon aparte bedden hadden ,maar we kregen een stapelbed. Vriende

Het ontbijt was geweldig

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

De prijs kwaliteit verhouding is prima.
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Faciliteiten

We deelden de badkamer met 5 andere kamers. Dit wisten we pas in het hotel:

De locatie was uitstekend!

• Beoordeeld op: 1 oktober 2015

De locatie was prima, klein stukje lopen naar de grote markt.

De bedden waren heel slecht helaas. Klein smal 2-pers bed met een matras van 4cm dik. We lagen letterlijk op de houten lattenbodem. In de eerste nacht hebben we dat 's nachts aangeven, 's ochtends weer maar er kon niks aan veranderd worden. Dus hebben wij besloten na 1 nacht een ander verblijf te gaan zoeken voor 2 nachten die volgden. We kregen van 1 nacht ons geld terug.

De locatie was prima, klein stukje lopen naar de grote markt.

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

Super leuk