Beoordelingen over Pokoje Gościnne Wiślna

Wiślna 5, Oude Stad, 31-007 Krakau, Polen

#24 van de 81 B&B's en herbergen in Krakau

9,8

Top locatie!

Het trappenhuis: oud en slecht onderhouden. De kamer is erg basic en de douche is aan vervanging toe.

Erg goed ontbijt, erg vriendelijke eigenaar, die ons van het vliegveld ophaalde! Kamer zeer schoon.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Prima en ruim appartement midden in het centrum.Alle highlights op loopafstand. Heerlijk ontbijt.

We moesten vele trappen beklimmen naar ons appartement, maar dat went op een gegeven moment wel.

Het ontbijt was heerlijk,met zorg bereid. Keuze genoeg en elke dag weer lekker.

Super verblijf met heel goed ontbijt en 40 meter van de markt!

Wij zaten helemaal bovenin.60 treden lopen

40 meter lopen van het marktplein. Zeer goed ontbijt.Wij hoefden geen vleesbeleg.Volgende dag kregen we 4 soorten kaas,echt heerlijk! Super vriendelijk personeel,niet opdringerig.Helpen wanneer je erom vraagt. Komen je gratis ophalen bij het vliegveld.Terug kan je ook bij hun regelen voor een normale prijs.

heerlijk verblijf midden in centrum
    • Studio Appartement (2 Volwassenen)

Het ontbijt was ontzettend lekker en iedere dag anders, eigenaar was erg vriendelijk. De locatie ligt midden in het centrum, top! Goed te bereiken vanuit het vliegveld.

Geen airco op de kamer.

Ruim aanbod tijdens het ontbijt, ruim appartement voor een gezin van 4 personen. Zeer vriendelijke eigenaars, erg bezorgd en steeds behulpzaam. Top locatie op enkele meters van de grote markt van Krakau.

Super prettig ontvangen door Michael op het vliegveld.
    • Studio Appartement (2 Volwassenen)

Super prettig ontvangen door Michael op het vliegveld. Heerlijk ontbijt en super locatie. Ook behulpzaam met het boeken van tours en we konden onze bagage op de laatste dag zonder extra kosten achterlaten om nog door de stad te wandelen.

Ideale uitvalslocatie voor stedentrip Krakoa i.c.m. bezoek Auschwitz.

Wij hadden de 3-persoonskamer en deze had wellicht wat groter gemogen. Wij zelf slapen altijd in het pikke donker alleen was deze kamer qua verduistering het tegenovergestelde. Dat vonden wij dus een groot nadeel omdat het in Polen een dik half uur eerder licht is als in Nederland werden wij voor 05:00 uur al wakker van het licht. Dan kun je zeggen doe je je ogen dicht, dat doe je ook bij slapen maar toch merk je dat het licht is in kamer.

De locatie is top! op nog geen 50 meter van Rynek Glówny [Grote markt], ontbijt was elke ochtend weer een feestje waar naast de gebruikelijke broodjes,beleg, sappen,koffie en yoghurt er iedere ochtend een verassing was in de vorm van flensjes, gevulde eieren, gebakken ei, etcc. Michael en z'n vrouw zijn gastvrij wat ik persoonlijk niet van Polen had verwacht [maar dat was mijn onjuiste veronderstelde aanname]. Locatie is voor slecht ter been zijnde geen aanrader omdat je aardig wat oude krakend houten treden op moet om bij je "pokoje" te komen [geen lift!!]. Ook de airportshuttle, opgehaald en gebracht door Michael was tip top!

Super locatie, maar niet geschikt voor lange mensen
    • Studio Appartement (2 Volwassenen)

De wenteltrap. Had gelezen dat het laag was maar het was extreem laag op sommige stukken. Ik ben 1.70 en moest op sommige stukken bukken. Ook was het best gehorig.

De locatie. Zeer dicht bij het centrum

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Perfect hotel

Heel goed hotel voor een weekend of weekje Krakau. Hotel is op 50 meter lopen vanaf de grote markt (Rynek Glowny) met de lakenhal, Mariakerk en terrasjes. Ik was een weekend met mijn ouders in Krakau. Dus het was ideaal voor ons. Vriendelijke eigenaar die ons van vliegveld heeft gehaald en gebracht. Ontbijt was perfect en meer dan genoeg. We kregen het niet op. Als je iets bij wilt hebben omdat er toch iets op is, gewoon even vragen en het wordt aangevuld. We hebben een perfect weekend gehad. Als ik weer naar Krakau ga dan kom ik zeker in dit hotel terug. Onze kamer was netjes, wel oud, maar de badkamer was onlangs gerenoveerd dus bijna nieuw.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

ontbijt is uitermate goed, misschien wel teveel.

1 keer nieuwe bad handdoeken had gemogen in bij 3 overnachtingen, maar ook niet gevraagd, dus wellicht ook gekregen, indien gevraagd.

ontbijt is uitermate goed, misschien wel teveel. top verzorging

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Goed hotel, perfectie locatie en heel vriendelijk!

Het vinden van de ingang was iets minder, er stond nergens duidelijk aangegeven waar we naar binnen moesten. We hebben moeten bellen naar de receptie. Wij kwamen 's avonds aan bij het hotel en het hek was dicht daardoor wisten we niet waar we naartoe moesten.

Top locatie! Je zit meteen op een groot plein waar veel te zien is, zoals: restaurantjes, winkels. Het personeel was erg vriendelijk en het ontbijt was ook lekker!

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Niet voor herhaling
    • Studio Appartement (4 Volwassenen)

Kleine wenteltrap buiten om bij de kamer te komen. Niet handig met de koffers,goed moeten bukken om je hoofd niet te stoten. Kleine badkamer.

Dicht bij het marktplein. Proper.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Michael, de eigenaar van het hotel, is erg hartelijk en...

Michael, de eigenaar van het hotel, is erg hartelijk en zorgend. Je hoeft het maar te vragen en het wordt geregeld: transport van en naar het vliegveld of een trip naar Auschwitz.

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Aanrader!

We bleven 4 nachten en werden (gratis) door de eigenaar in de aankomsthal van het vliegveld opgehaald, onderweg naar het hotel nog tips gekregen over polse restaurants. Hadden tweepersoonskamer geboekt maar kregen gratis update voor de studio met 2 aparte slaapkamers, SUPER! De ligging is perfect, 50 meter van de grote markt. Wel moet je 52 trappen lopen, er is geen lift. In oud gebouw met krakende vloeren, maar moderne en zeer schone badkamer. Ontzettend lekker en uitgebreid ontbijt met elke dag een andere lekkernij (gevuld flensje, tosti, warme worstjes, gebak) naast uitgebreid kaas/worst/brood/joghurt. Kleine ontbijtkamer waar je door de vriendelijke eigenaresse bedient wordt en je koffie en eieren vers toebereid worden. We hadden ook een dag Auschwitz/Zoutmijnen geboekt met vertrek om 7:15, die dag kregen we (zonder meerkosten) een lekker lunchpakket mee. Bij een volgend bezoek aan Krakau komen we zeker weer terug bij Pokoje Gościnne Wiślna!

De ligging geweldig, eigenaar super vriendelijk.

De ligging geweldig, eigenaar super vriendelijk. Heeft ons gehaald en gebracht naar luchthaven.

Locatie midden in de oude stad .
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4-6 Volwassenen)

Locatie midden in de oude stad . Vriendelijke ontvangst. Heel lekker ontbijt .

Waren geen handdoeken aanwezig

Ontbijt, wat trouwens exclusief boeking was.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

heerlijk uitgebreid ontbijt, perfecte locatie en hele...

heerlijk uitgebreid ontbijt, perfecte locatie en hele vriendelijke eigenaar

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Ideaal qua ligging voor en trip in Krakau, 50m van de Grote Markt (Old Town)

Veel trappen, niet voor mensen die moeilijk te been zijn.

Super ontbijt! Ligging! Gastvrijheid!

Accomodatie op zijn Pools op een geweldige locatie in een fantastische stad

Bruine vloerbedekking in de kamer

Gastvrije vriendelijke mensen. Lekker gevarieerd ontbijt, meer dan genoeg. Geweldige stad. Accommodatie is schoon.

Voor de prijs was het uitstekend

Ruimte

Trap

Ruim mooi en schoon kamer Smaakvol ingericht. Heerlijk persoonlijk gemaakt ontbijt!

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Niks.

Vriendelijk en behulpzam personeel en de accommodatie ligt in het centrum.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

geweldige dagen gehad
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4-6 Volwassenen)

Goed uitgebreid en verzorgd ontbijt . Prima locatie zoals al eerder aangegeven en eigenaar die goed wilde meedenken!

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Locatie kan niet beter.

Locatie kan niet beter. Verder alles prima en goede verzorging

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Top locatie voor een top prijs!
    • Studio Appartement (2 Volwassenen)

Betere ligging kan je niet hebben. En dan voor deze prijs,super!

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Heerlijk hotel voor kort verblijf.

Wenteltrap buiten naar 3e verdieping.

Perfecte locatie. Zeer vriendelijke eigenaar die ons gratis ophaalde van het vliegveld. Goed verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 april 2016

Rustige, ruime kamer met aparte badkamer en kleine...

Kamer op 2de verdieping, enkel bereikbaar via smalle wentelende buitentrap op binnenplaats.

Rustige, ruime kamer met aparte badkamer en kleine kookfaciliteit. Locatie is dicht bij het centrale marktplein met Lakenhal.

• Beoordeeld op: 10 maart 2016

het hotel midden in het centrum met alles binnen loop...

het hotel midden in het centrum met alles binnen loop afstand en vriendelijke eigenaar die je ook van en naar de luchthaven brengt en haalt en ook dagtrips organiseert en dan de prijs kwaliteits verhouding meer dan goed echt aan te bevelen

• Beoordeeld op: 17 september 2015

Transfert luchthaven naar appartement was gratis, doch enkel...

Transfert luchthaven naar appartement was gratis, doch enkel bij aankomst. Werd niet vermeld bij boeking. Ontbijt inbegrepen, doch 2e koffie te betalen, derde dag geen bruin brood meer en geen spek meer in de eieren. Prijs 30 zloty per persoon per dag betaald, indien niet via reservatie was dit 12 zloty. Hiervoor moesten we toch een extra koffie kunnen krijgen.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Perfecte ligging, midden in de oude stad

Beetje gedateerd, hoewel schoon. Jammer dat de eerste dag het ontbijt niet geregeld was en de taxi vergeten was op de dag van vertrek.

Perfecte ligging, midden in de oude stad

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

Top locatie voor een heel zacht prijsje!

Het inchecken was klein beetje verwarrend doordat er geen receptie is.

Top locatie voor een heel zacht prijsje! 50 meter van het centrum plein. Ophaalservice is heel handig en goed geregeld. De kamer is prima met een zeer goede airco(wat handig van pas komt in de warme zomers).

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

De locatie was perfect.

Er was geen airco en de keuken was niet echt beschikbaar. Er waren wel borden en bestek om bv ontbijt op te eten. De badkamer was niet goed schoongemaakt. De receptie is niet 24 uur per dag open, ondanks dat dat staat aangegeven bij de faciliteiten.

De locatie was perfect. Ook was het personeel heel aardig en de kamer erg groot. De prijs/kwaliteit verhouding was wel uitstekend naar ons idee.

• Beoordeeld op: 25 mei 2015

Centraal gelegen;

De metalen wenteltrap op de binnenkoer - om op de 3de verdieping te geraken - is voor iets 'langere' en oudere mensen niet ideaal alhoewel te doen. Géén lift.

Centraal gelegen; 4-persoonskamer OK waar wij verbleven. Het kleine keukentje is wél goed bruikbaar voor kleine bereidingen. Gratis ophaling van Balice luchthaven.

• Beoordeeld op: 9 mei 2015

Locatie in het centrum

Toegang tot de accommodatie. Eerst een lange donkere gang. Vervolgens een kleine binnenplaats. Buiten trap naar het appartement waarbij gebukt moet worden gelopen om niet je hoofd te stoten.

Locatie in het centrum

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

Top locatie!

Het appartement is te bereiken via een hele hoge wenteltrap. Zeker voor mensen met hoogtevrees is dat even op de tandjes bijten.

Top locatie! Je bent direct op de grote markt met leuke terrasjes, restaurants en winkeltjes.

• Beoordeeld op: 4 mei 2015

goede ligging bij centrum

De wenteltrap buiten tegen gevel gevaarlijk! Vinden van de locatie onduidelijk, hebben verantwoordelijke moeten bellen om binnen te geraken.

goede ligging bij centrum

• Beoordeeld op: 14 januari 2015

We werden opgehaald van het vliegveld.

Waterkoker beschikbaar maar koffie/thee zelf kopen of meebrengen. Handdoeken werden niet gewisseld.

We werden opgehaald van het vliegveld. Michal reed ons naar de zoutmijnen en op de laatste dag van ons verblijf naar Auschwitz en bracht ons daarna naar het vliegveld: een geweldige service voor een schappelijke prijs. We hebben heerlijk ontbeten bij Podsloncem op Rynek Glowy, met uitzicht op het plein. De locatie is geweldig, het is ook erg leuk om in zo'n oud gebouw met authentiek trappenhuis een kamer te hebben. Prima prijs-kwaliteitverhouding.

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

Zo vlakbij het grote plein

Oud pand, met een wat griezelige ingang, maar binnenin was het uitstekend.

Zo vlakbij het grote plein

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Locatie is top!

Bedden lagen niet heel lekker

Locatie is top!

• Beoordeeld op: 14 mei 2015