Boende Flyg Hyrbilar Flygtaxi

9,1

• Gratis WiFi

100 % verifierade recensioner

Riktiga gäster. Verkliga vistelser. Äkta åsikter

Läs mer- öppnar en dialogruta
Skriv en recension

Visar 1 – 38

• Recenserades: 25 juni 2019

Hotellet har ett väldigt bra läge, med trevlig personal,...
    • Vistelsen var 5 nätter
    • Inlämnad på mobil

Rummet var lite lyhört, men annars var allt väldigt bra.

Hotellet har ett väldigt bra läge, med trevlig personal, fräscha rum, sköna sängar och god frukost.

Bodde här Juni 2019

• Recenserades: 18 maj 2019

Avslappnat och tyst boende
    • Vistelsen var 9 nätter

saknar en arbetsstol att låna då jag var tvungen att distansarbeta vid min dator varje förmiddag och det var inte bekvämt att sitta i en av dessa stolar som fanns på rummet.

Stora fina rum, bra läge nära till Nowy Swiat och Gamla Stan . Tyst omgivning UTAN störande trafik.

• Recenserades: 6 maj 2019

9,2
    Utmärkt!! Som varje gång :)
    • Inlämnad på mobil

Saknade lite köksredskap, några glas och sax. Och barnkanal som inte är nickelodeon... typ tvpABC hade varit bra.

Alltid lika bra och alltid väldigt trevlig o hjälpsam personal. Sängarna är helt fantastiska, och älskar att de finns badkar, att det är mitt emellan nära till allting. Fantastiskt att vi fick behålla rummet längre då vi hade sent flyg och en 3 åring som behövde vila innan. Vi var positivt överraskade att vi fick en extra säng inställd. De va fin service o uppmärksamma de. Tjejen i receptionen var jätte artig och ovanligt trevlig. Guld stjärna till henne. Men all personal är jätte trevlig alltid!!

• Recenserades: 15 april 2019

Vi hade 3 fantastiska heldagar och 4 nätter i Warsava. Kanske att man skulle åka i maj för att få ut
    • Svit Exceptional

Egentligen ingenting.

Helt ok frukost med allt vad som behövdes! Rummen var stora och mycket fräscha, trevligare att bo så här än på hotell. Ganska lyxiga rum om man jämför hotell.

• Recenserades: 10 december 2018

läget var perfekt.
    • Vistelsen var 3 nätter

Rummet var för varmt. Hade fönstret öppet hela tiden men det var varmt ändå.

läget var perfekt. Sängen skön med extra kudde, trevlig och hjälpsam personal

Bodde här December 2018

• Recenserades: 9 augusti 2018

6,3
    Bra rum, välstädat och rymliga.
    • Inlämnad på mobil

Personalen var oerhört nonchalant, fanns endast en stol vid köksbordet vi var tre personer i rummet och när vi bad om fler stolar fick vi efter många om och men EN till stol, en av oss fick fortsättningsvis äta vid soffbordet. Stopp i avloppet i duschen, trots vi påpekat detta var det ingenting de gjorde något åt. De tog en deposition vid ankomst utan att förklara vidare vad det innebar. Vi kan inte förstå hotellets höga betyg, nästa gång vi kommer till Warszawa väljer vi ett annat hotell.

Bra rum, välstädat och rymliga. Bra läge.

Bodde här Augusti 2018

• Recenserades: 19 juni 2018

9,2
    Smidigt läge om man kommer till Warszawa utan bil,...
    • Vistelsen var 1 natt

Om man kommer med bil kan det vara besvärligt med parkering, framförallt om man anländer på eftermiddag.

Smidigt läge om man kommer till Warszawa utan bil, promenadavstånd till centralstationen, köpcenter o.s.v. Flera trevliga resturanger i närheten. Blev uppgraderade till en riktigt fin svit därav högt betyg avseende värde för pengarna.

Bodde här Juni 2018

• Recenserades: 3 augusti 2019

Fantastiskt boende.
    • Inlämnad på mobil

Fantastiskt boende. Rent och snyggt med bra personal och läge

Bodde här Augusti 2019

Bra sängar.

Bra sängar.

• Recenserades: 31 mars 2019

8,8
    Mycket värde för pengarna!

Något sliten inredning

Mycket bra läge, rymlig lägenhet med många garderober, allt som man behöver finns, utmärkt värde för pengarna!

Bodde här Mars 2019

Bodde här Augusti 2018

• Recenserades: 23 april 2018

Toppen helg!
    • Vistelsen var 2 nätter

Sängen var toppen och läget perfekt. Jag har verkligen inget att tillägga och kommer varmt rekommendera hotellet. Annika

Bodde här April 2018

• Recenserades: 2 april 2018

7,5
    Läget var bra
    • Inlämnad på mobil

De sa först att vi bara hade bokat för två nätter och de hade problem att hitta vår bokning för tre nätter.

Läget var bra

Härligt badkar

Härligt badkar

• Recenserades: 6 mars 2018

6,3
    Läget var bra och det var bra städat.
    • Reser med vänner
    • Inlämnad på mobil

Avsaknad av Bar på plats, tystlåten och lite för försiktig personal i lobbyn.

Läget var bra och det var bra städat.

• Recenserades: 24 januari 2018

9,2
    Hotellet är super. Återkommer gärna dit.
    • Vistelsen var 10 nätter
    • Inlämnad på mobil

Ej öpnningsbara fönster. Luftkonditioneringens fläkt ovanför huvudgaveln.

Sängen var skön med bra kudde. Fin inredning. Bra service. Rekommenderas

• Recenserades: 29 augusti 2017

Bra läge!

Bra läge!

Bodde här Augusti 2017

• Följande recensioner skrevs för mer än 24 månader sedan. De påverkar inte längre boendets total poängbetyg, men kan ändå vara till hjälp när du ska välja det perfekta boendet.

• Recenserades: 24 maj 2016

9,6
    Läget är fantastiskt i händelsernas centrum!
    • Par

För att få en fullpoängare skulle det vara balkong men vi visste förutsättningarna innan.

Läget är fantastiskt i händelsernas centrum! Gågata med restauranger och butiker 30 meter ifrån. Vi bokade ett rum "Svit Superior" och fick ett stort rymligt rum på 45 kvm som inkluderade säng, soffa, fåtölj, skrivbord och ett stort badrum. Och en köksdel som vi dock inte utnyttjade. Fräscht och välstädat varje dag! Killarna i receptionen var alla tillmötesgående och serviceminded och tog sig tid varje gång. Sköna sängar, perfekt storlekar på kuddar. Provade inte frukosten utan åt på caféer. Ca 2 km promenad till Gamla stan men vägen dit är trevlig på huvudgatan Nowy Swiat med massor att se på vägen. Eftersom man får fri tillgång till inomhusbad på deras systerhotell Le Regina som ligger i slutet av Gamla stan, så plocka med badkläder om ni vill ta en paus och vila fötterna. Vi tittade in till andra finhotell vi valde mellan innan vi åkte och kan säga direkt att vi kommer bo på Diana igen. Diana är i ett småskaligt format med en personlig touch. I övrigt är Warszawa en fantastisk stad; vackra byggnader, mycket grönt och fina parker, mycket att se, historik, modernt, god mat & dryck och sist men inte minst - polacker är verkligen trevliga & servieminded människor!

• Recenserades: 15 maj 2016

Sängarna var mycket sköna.
    • Par

Frukosten kunde varit mer påkostad.Synd med alla engångsförpackningar. (t.ex musli)

Sängarna var mycket sköna.Tyst och lugnt, kanonläge, mycket trevlig personal, rum och städning utmärkt.

• Recenserades: 5 april 2016

Bekvämt och bra boende, smidigt med eget litet kök.
    • Grupp

Bekvämt och bra boende, smidigt med eget litet kök. Åt frukost på rummet, skönt att slippa klä sig och gå ner till restaurangen. Rymliga rum och ett + för att det fanns två toaletter. Bra sängar.

• Recenserades: 15 mars 2016

Personalen var jättetrevlig och hjälpte oss när vi skulle på...
    • Familj med äldre barn

Vi har inga klagomål alls!!

Personalen var jättetrevlig och hjälpte oss när vi skulle på sightseeing. Rummet var över förväntan och läget helt perfekt. Helt ok frukost och när vi fick åka till flygplatsen innan frukosten öppnade så stod det två påsar med lite av varje i till oss att ta med så vi kunde äta på bussen.

• Recenserades: 15 mars 2016

9,2
    Väldigt fint rum , bra läge .
    • Familj med yngre barn

Väldigt fint rum , bra läge . Hadde med oss vår son på 1år och det gick super bra och när vi fråga gick det även att få en Matstol till honom på rummet

• Recenserades: 20 januari 2016

Warszawas bästa hotell/residens
    • Par

Warszawas bästa hotell/residens Detta var mitt fjärde besök på Diana och jag är alltid lika nöjd med min vistelse. Jag har bott eller varit på de flesta hotell med fyra och fem stjärnor i centrala Warszawa och Diana är det boende som ger mest för pengarna med tanke på bekvämligheter samt det utmärkta läget. Vid ett tillfälle när jag bokat på Diana blev jag förflyttad till ett annat hotell pga. överbokning och jag blev då mycket rikligt kompenserad. Vid detta besök betalade jag sexhundratrettiotvå kronor för ett rum på 55 kvm men blev uppgraderad till rum nr. 102 som är en svit på 90 kvm med en stor och härlig bubbelpool med regndusch, walk-in-closet (10 kvm), två stora platt-tv samt två toaletter. In och utcheckning gick som vanligt smidigt då jag nästa aldrig ser några andra gäster på Diana. Jag har bott i en familjesvit förut och då på översta våningen men rum nr. 102 är absolut att föredra. Frukosten har jag aldrig provat eftersom sviterna på Diana har fullt kök med tillhörande diskmaskin, micro osv. Vid längre vistelse så finns det ett tvättrum med två tvättmaskiner och två torktumlare som fritt får användas av gästerna utan kostnad. Diana har gratis WiFi som fungerar utmärkt. Diana har det bästa läget på en lugn innegård 15 meter från den livliga gatan Chmielna. Diana är endast ett stenkast från klädaffärerna på Marszałkowskagatan där det också finns en välsorterad matvaruaffär. Åt andra hållet ligger underbara Nowy Świat. Till kulturpalatset Nauki är det 650 meter. När du bor på Diana får du fritt använda poolen på systerhotellet Le Regina som ligger i gamla stan. I hotell Diana ligger restaurant Mąka i Woda med underbar italiensk mat. Tänk på att boka bord i tid via e-brev då det är ett riktigt populärt ställe. Flyger du med Ryanair till Modlin så stannar transferbussen 450 meter från Diana och flyger du med t.ex. Wizzair till Chopin så tar du buss 175 och kliver av 300 meter från Diana.

• Recenserades: 20 januari 2016

8,3
    Centralt beläget på en tyst innegård med närhet till stadens...
    • Par

Centralt beläget på en tyst innegård med närhet till stadens sevärdheter och kommunikationer. Nattsömnen blev aldrig störd vare sig utifrån eller inifrån.

• Recenserades: 13 april 2015

5,4
    Läget är perfekt.
    • Par

ACn va sönder så de va varmt som tusan. Och när vi hade den igång för o försöka få den o funka.. Då lät de som en traktor i rummet. Vi Sov inte halva natten tills jag stängde av den!! Synd att 2015 i ett sånt nytt hotell att man fortfarande inte investerat i Platt TV.. Och som borde vara uppsatt vid sängen.. Det är där man vill vila och se på TV... Sen är jag besviken att för ett så högt pris per rum, att inte frukost ingår.. De gör de på dem övriga hotellen i Warszawa.. Med samma standard. Jag rekommenderar inte rummen på Plan 5.. De blir varmt genom takfönsterna. Särskilt när ACn inte funkar.. Och de e lågt och snett i taket. Slog mig i huvudet några gånger.. :(

Läget är perfekt.. Och sängen mycket bekväm :)

• Recenserades: 13 januari 2015

9,2
    Fantastiskt läge mitt i staden fast det ligger undangömt på...
    • Familj med äldre barn

En bra service hade varit att ha lite instant cofee och några the-påsar på rummet.

Fantastiskt läge mitt i staden fast det ligger undangömt på en innegård. Väldigt stora rum med bra badrum och stora sköna sängar. Vi älskar det här hotellet. Ett stort plus är även restaurangen i anslutning till hotellet. Där serveras fantastiskt goda stenugnsbakade pizzor. Så goda att de har en rekommendation på Guide Rouge. Personalen på hotellet är hjälpsamma och trevliga, fast kanske inte så kunniga i alla frågor.

• Recenserades: 3 maj 2016

9,2
    Fantastiskt rymlig, fräsch och lyxig svit där det fanns allt...
    • Par

Fantastiskt rymlig, fräsch och lyxig svit där det fanns allt man kan behöva. Jättesköna sängar och perfekt läge, nära till allt.

• Recenserades: 26 april 2016

Sköna sängar.

Allt var toppen.

Sköna sängar. Mycket trevlig och hjälpsam personal. Bra läge, nära till allt. Vi bor mer än gärna på detta hotell igen.

• Recenserades: 16 mars 2016

Mycket hjälpsam personal och fantastiskt läge mitt i stan.
    • Grupp

Mycket hjälpsam personal och fantastiskt läge mitt i stan.

• Recenserades: 14 mars 2016

Restaurang

Restaurang

• Recenserades: 7 januari 2016

Mkt bra läge.
    • Ensamresenär

Mkt bra läge. Fina och bekväma rum.

• Recenserades: 19 december 2015

Fantastisk och hjälpsam personal i receptionen

Fantastisk och hjälpsam personal i receptionen

• Recenserades: 10 september 2015

8,8
    Mycket fint lägenhetshotell med snygga rum.
    • Par

Klotter på innergårdens väggar. Borde ha varit sanerat för länge seda.

Mycket fint lägenhetshotell med snygga rum.

Det finns också 14 recensioner utan text. Dessa påverkar det genomsnittliga betyget.

Visar 1 – 38

Vi matchar priset
Vi matchar priset
Låga priser • Inga bokningsavgifter • Hittat billigare? Vi återbetalar mellanskillnaden!
Bläddra i fotoalbumet för Mamaison Residence Diana

Gäster har även recenserat dessa boenden: