Beoordelingen over Siesta Aparthotel

Zyblikiewicza 16, Oude Stad, 31-029 Krakau, Polen

#1004 van de 1.434 vakantiewoningen in Krakau

Nooit naartoe gaan!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ongelofelijk schandalig! Bij aankomst kregen we een niet zo vriendelijke dame. We moesten enkele verdiepingen omhoog met de trap en niemand die hielp met de zware bagage terwijl dit duidelijk aangegeven is dat ze helpen met dragen. Er was geen lift aanwezig. Oud pand met nog veel opknapwerk en geen airco aanwezig waardoor het er ongelofelijk warm was. We kregen een kamer die totaal niets leek op de foto's die hier te zien zijn op booking. Een kleine, krappe oude kamer met 2 aparte bedden waar we er duidelijk om 1 groot bed vroegen. Bedden beenhard, vuile badkamer met haartjes overal en een zeteltje dat helemaal vuil was. Bij het vragen naar de kamers op de foto's kregen we het antwoord dat wij maar een standaard kamer gekozen hadden en dat dit allemaal de luxueuzere kamers waren die duurder waren. Puur bedrog dus eigenlijk want hoe kunnen wij dit nu weten. Je denkt wel 1 van de kamers te krijgen die je ziet op foto. Uiteindelijk na veel gedoe kregen we dan een betere kamer (nog steeds zonder airco) maar we moesten wel bijbetalen. Ook al waren we niet tevreden we kregen ons geld niet terug om ergens anders te gaan dus zijn we maar tegen onze zin gebleven. Ontbijt was ook ergens anders waar je nog naartoe moest wandelen. Wat voor ons dus al niet meer hoefde, dan kan je beter ergens in de stad zelf gaan waar je nog een mooi uitzicht hebt. Uitchecken moest ten laatste om tien uur, we waren nog het laatste van onze spullen aan het pakken het was nog maar 5 na 10 en ze stonden al op de deur te kloppen dat we het pand moesten verlaten.

Niets,

Geweldige locatie in een prachtige stad
    • Deluxe Kamer

Bedden zijn klein, zachte matrassen

Ontbijt wordt wel aangeboden door hotel, niet duur, maar in andere locatie, 3 min loopafstand , matige kwaliteit, er zijn betere alternatieven in de buurt. Grote onderlinge verschillen in de appartementen.

Goede locatie, aardige werknemers maar een oud hotel met matige voorzieningen.
    • Standaard Driepersoonskamer

Hotel is in oude/slechte staat. Veel zaken die niet (goed) werken zoals het warm water, de tv, fohn. In de eerste kamer werkte het warme water niet en dat kregen ze niet opgelost en ik kon pas de dag er op van kamer wisselen (de eerste nacht zaten alle kamers vol). De receptioniste van de dagploeg heeft het goed opgelost. Verder is er geen lift dus als je minder valide bent kan dat een probleem zijn. En de kamers zijn erg gehorig.

Goede locatie net buiten de oude stad. Het personeel (vooral Joanna) was zeer vriendelijk en professioneel.

Op zoek naar een goedkoop hotel op goede locatie is dit een prima keuze.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De receptie kon niet aangeven wat de parkeertarieven bij en in de buurt van het hotel zijn en in welke zones rond de stad de auto gratis geparkeerd kan worden. Kamer is warm.

De afstand tot vertrekpunt bustour Auswitch-Birkenau (100 meter) en ook het centrum en het oude joodse centrum zijn lopend goed te doen.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Het verblijf was prima
    • Deluxe Kamer

De bedden waren te smal en te kort. Het ontbijt in het dicht bij gelegen restaurant viel tegen. Met name de broodjes waren taai. Het is beter om zelf je ontbijt te verzorgen. De bakker en supermarkt zijn vlakbij en het is nog goedkoper ook.

Het meest beviel de grootte en de complete inrichting van het appartement. Alsmede de locatie vlak bij de binnenstad (ongeveer 10 minuten lopen

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Aangenaam en zeker voor herhaling vatbaar.

Het comfort was goed maar kon toch iets beter in verhouding prijs/kwaliteit.

Het was een erg uitgebreid ontbijt (wel op wandelafstand van de accommodatie). Erg aangename buurt en goede verbinding tussen luchthaven /trein/ accommodatie. Vriendelijk personeel die je 24/24 met alles probeert te helpen.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Ideale aparthotel voor city trip
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Supervriendelijk onthaal. Kamer voldeed aan verwachtingen. Kleine maar mooie badkamer met onmiddellijk warm water. Bagage werd tot op kamer gebracht.

prima, kleinschalig hotel met vriendelijk personeel

ligging vlakbij het centrum

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

De ligging was prima
    • Standaard Vierpersoonskamer

Slecht bed niet zo proper erg verouderd en kleine badkamer

De ligging was prima

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Prachtige stad. Eenvoudige maar schone accomodatie
    • Standaard Driepersoonskamer

We hadden een apart hoetel verwacht. Was echter alleen een (ruime) kamer en niets van apart gemerkt.

De ligging. Niet ver van centrum.

Badkamer, slaapbedden

Badkamer, slaapbedden

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

ligging is prima, personeel is vriendelijk

bedden waren slecht, (we sliepen een aantal dagen op een te harde bedbank). Is wel alles aangedaan om ea te verhelpen maar is gewoon geen goede kwaliteit.

ligging is prima, personeel is vriendelijk

• Beoordeeld op: 22 oktober 2015

Erg prettig verblijf.

De ruimte is erg moeilijk warm te krijgen vanwege het hoge plafond.

Erg prettig verblijf. Ik zou de volgende keer hier zeker weer willen logeren. Locatie is ook perfect.

• Beoordeeld op: 21 september 2015

Vriendelijk baliepersoneel, ligging op wandelafstand van het...

Ik had op Booking.com alleen kamers geselecteerd inclusief ontbijt en dit bleek er uiteindelijk toch niet bij te zitten. Bedden zeer hard.

Vriendelijk baliepersoneel, ligging op wandelafstand van het centrum, goede wifi en nette kamer

• Beoordeeld op: 31 maart 2015

Het personeel was erg behulpzaam

Er liep een treinrails naast het hotel waar dag en nacht (goederen)verkeer overheen kwam. Dit kwam de nachtrust niet ten goede.

Het personeel was erg behulpzaam

• Beoordeeld op: 9 februari 2016

Kamers heel net, dagelijks werd er afgewassen voor u.

Bedden zijn zéér hard en er waren luide straatwerken.

Kamers heel net, dagelijks werd er afgewassen voor u.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2015

Heerlijke schone douche en kamer was ook schoon

De kamer was aan de kleine kant en de deur sloot niet goed af

Heerlijke schone douche en kamer was ook schoon

• Beoordeeld op: 20 september 2015

Goed hotel vlakbij het centrum.

Parkeergelegenheid.

Goed hotel vlakbij het centrum.

• Beoordeeld op: 21 juni 2015

Ruime kamer met kitchenette en grote badkamer.

Geen toiletrolhouder en geen lichtknopje bij het bed

Ruime kamer met kitchenette en grote badkamer.