Beoordelingen over Sodispar Aparthotel & Apartments

ul. Lubelska 12, Krowodrza, 30-003 Krakau, Polen

#383 van de 1.434 vakantiewoningen in Krakau

Gebaseerd op 1106 beoordelingen over dit appartement

We hebben het heerlijk gehad.
    • Suite met 1 Slaapkamer en een Slaapbank

-Er was helaas geen balkonnetje om 's morgens en 's avonds nog even te genieten van het heerlijke weer. -Het appartement was op de 3e verdieping, maar er was geen lift. -Naast het appartement werd een nieuw hotel gebouwd, waarbij de werklieden al om 7 uur zeer enthousiast begonnen :-)

-Een enorm appartement met veel licht en ruimte. -Het appartement lag 15 minuten lopen vanaf de oude binnenstad. -De receptie was gedurende de hele dag open voor vragen, tips en hulp.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Geweldig appartement
    • Loft met Gedeelde Keuken

Helaas zit het appartement naast een plaats waar op dit moment veel gebouwt wordt. Wij hebben hier wel overlast van onder vonden. Om 7.30 begon de overlast tot 17 uur.

Ruime kamer, zeer netjes, modern. Dicht bij het centrum 15 min lopen. Op 5 min kamer een markt die er elke dag is.

Het was een goed verblijf, schone kamers en vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit erg goed.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer en Gedeelde Keuken

De kennis van het personeel over de omgeving. Ze konden bijvoorbeeld een app aanraden zoals wij die kennen van 9292ov, Jokdojade en hij is in het engels. Er is een soortgelijke voor krakow. En die is zelfs beter dan 9292ov. Het is erg mooi als ze je precies kunnen vertellen welke tram waar is en naar waar gaat. Deze kennis miste en de dichts bijzijnde pinautomaat.

De kamers waren schoon, er werd ook schoongemaakt. Verder is het fijn dat er een keuken was en dat het personeel vriendelijk was. Helaas wisten ze heel veel dingen niet. Bijvoorbeeld waar de dichts bijzijnde pinautomaat is. Hoe ik het beste naar het centrum kom. Ze raadde me de taxi aan maar die reed helemaal om terwijl ik om de hoek de bus of tram op kon stappen voor maar 2zl. Dat is jammer. Ze hebben wel hun best gedaan om ons alles uit te leggen. Prijs kwaliteit erg goed maar als je dan bedenkt dat het aparthotel wel erg ver is en de Polen alles erg goedkoop is, klopt de prijs wel.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Prima appartement.
    • Loft met Gedeelde Keuken

Lag op derde verdieping. 60 treden.Lift was prettig geweest! Het was 20 minuten lopen naar centrum. Er werd gebouwd achter het appartement. Lawaai vanaf 7.00 uur.

Schoon, ook de keuken! Transfer van en naar vliegveld. Prima douche! Excursies goed georganiseerd!

Aanrader, maar controleer vooraf even of er nog werkzaamheden op het naastliggende terrein zijn.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer en Gedeelde Keuken

Het hotel lag naast een bouwterrein, waar al om 6 uur 's ochtends werd begonnen met boren, vrachtwagens die door grind reden en veel geschreeuw over en weer. Dat zal toeval zijn geweest, maar het bevorderde de nachtrust niet. Verder rumoerige bovenburen, een gedeelde keuken op de gang die ook wat lawaai produceerde als er mensen bezig waren.

De bereikbaarheid vanaf het vliegveld en ligging ten opzichte van het centrum waren prima.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Super!
    • Standaard Appartement met Gedeelde Keuken

Schone handdoeken moest jezelf om vragen. Appartement 3 hoog en geen lift. Voor ons overigens geen probleem!

De kamer was schoon en huiselijk ingericht. Appartement was zeer ruim; deze hadden we niet geboekt( upgrade door omstandigheden; goed opgelost dus) Wij verbleven in Malaga . Trappenhuis rook heerlijk.

Een prachtig, ruim, modern, compleet appartement!
    • Suite met 1 Slaapkamer en een Slaapbank

De kamer is op de bovenste etage en er is geen lift, dus we hebben heel wat trappen beklommen. De WiFi doet het helaas niet zo heel goed (wellicht omdat je zo hoog zit; we hebben niet geprobeerd of de WiFi beneden op de gang wel goed werkte); wat zwaardere/ uitgebreidere sites wilden doorgaans helemaal niet laden.

Prachtige, lichte, moderne, ruime, complete accommodatie! Veel waar voor je geld! Het centrum was niet heel dichtbij, maar voor ons prima lopend te bereiken. Vlakbij is een kleine supermarkt, heel handig voor het kopen van water e.d. We moesten een aankomsttijd doorgeven, maar de receptie is tot 20 uur geopend, dus het komt niet heel precies. Je kunt voor de deur parkeren (dit kost omgerekend rond 8 euro per dag). Er zijn ook enkele parkeerplaatsen waar je gratis kunt parkeren, maar dan moet je het net treffen dat er plek is (wij troffen dit op een gegeven moment wel).

Leuk verblijf
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer en Gedeelde Keuken

Mooie kamers met goed ingerichte badkamer. Fijne ligging, iets buiten het centrum maar makkelijk te bereiken met de tram. Ook een heel leuk lokaal marktje aan de tram.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Super klantvriendelijk!

Op dit moment zijn er bouwwerkzaamheden naast het appartement die nogal wat geluidsoverlast met zich meebrengen. Door de hoge temperatuur begon men al vroeg te werken.

Geweldige service van de receptie. Vraag het maar en ze proberen alles voor je te regelen!!! Super gewoon.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

zeer prettig verblijf
    • Suite met 1 Slaapkamer en een Slaapbank

Zeer ruime woonkamer met keurige slaapkamer en badkamer. De bank in de kamer hebben we kunnen gebruiken als slaapbank, verder was er een airco unit in de woonkamer aanwezig. Personeel is heel behulpzaam en willen graag helpen bij het booken van een taxi en of excursie

• Beoordeeld op: 17 september 2016

we waren verrast door deze gastvrijheid .
    • Loft met Gedeelde Keuken

De ontvangst bij de receptie spreekt al boekdelen als je zo vriendelijk en behulpzaam ontvangen wordt. Iedere gast is welkom en dat laten ze ook duidelijk merken. Het was net als bij een kadootje een strikje erom.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Mooi goedkoop appartement
    • Loft met Gedeelde Keuken

Voor deze prijs mag je niks meer verwachten

Redelijk ruim en mooi appartement op 15 minuten lopen van centrum. Spreken goed Engels. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Modern apartement op perfecte locatie.
    • Loft met Gedeelde Keuken

Niets viel tegen! Kleine opmerking: de loft had nogal een schuin plafond waar we meerdere malen ons hoofd aan hebben gestoten.

Erg vriendelijk personeel. Bij aankomst werd er tijd voor ons gemaakt en kregen we informatie/tips over de stad e.d. We kregen een loft op de bovenste verdieping. Ruime en moderne kamer. Ook de badkamer zag er als nieuw uit. Verder was er een nette, moderne gedeelde keuken met koelkast waar we gebruik van konden maken. Op de kamer hing airco waar we niet voor hoefden te betalen. Het complex zit op een prima locatie. Wij hadden de fietsen bij en waren binnen no time in het centrum. De fietsen mochten we in de achtertuin stallen waar camera's hingen. Ook konden we gewoon gratis parkeren langs het gebouw.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Top verblijf gehad, geweldig personeel!
    • Driepersoonskamer met Eigen Badkamer

Super nette kamer inclusief alle benodigheden om (eventueel) zelf te koken. Op loopafstand van het oude centrum, max 15/20 min. Het personeel spreekt goed Engels en is super vriendelijk en behulpzaam! Voor de prijs hoef je het ook zeker niet te laten. Als ik ooit nog eens naar Krakau zou gaan dan zal ik weer hier een kamer boeken!

• Budget Tweepersoonskamer

Afstand tot centrum. Saaie buurt.

Hygiene rust

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Fantastisch!

Geen minpunten.

De kamer was super groot, schoon en praktisch.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Net te ver uit het centrum vandaan.
    • Suite met 2 Slaapkamers

Net te ver uit het centrum vandaan..

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

personeel locatie
    • Budget Tweepersoonskamer

personeel locatie

Douche

fijn verblijf ik zou t vrienden /kennissen zeker aanraden
    • Suite met 2 Slaapkamers

De flexibiliteit en het meedenken van de host mbt vervoer etc!

De bedden

Ruime woonkamer
    • Suite met 2 Slaapkamers

Enige nadeel, geen apart toilet deze zat in de badkamer

Ruime woonkamer

Netjes, schoon, goede prijs kwaliteit verhouding

Kamer

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

goede ligging, met tram snel in het centrum.
    • Loft met Gedeelde Keuken

1 x per week maar schoongemaakt. 1 x per week maar schone handdoeken.

goede ligging, met tram snel in het centrum. rustige wijk

alles

alles

Geweldig appartement in Krakau met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Er waren geen tegenvallers

Ruime appartement voor een prima prijs

Geen lift
    • Loft met Gedeelde Keuken

Geen lift Als je slecht ter been bent niet boeken op de derde etage.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Prima locatie voor een goede prijs
    • Driepersoonskamer met Eigen Badkamer

Onze badhanddoeken werden niet vervangen in onze 5 dagen verblijf.

Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Prima kamer met eigen badkamer en keuken.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Goed!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer en Gedeelde Keuken

Een beter matras en hoofdkussen.

Goede douche, prima kookfaciliteit, de kwaliteit van het bed was iets minder, maar over het algemeen was het prima!

• Beoordeeld op: 17 september 2016

Dresden bekijken vanuit deze locatie is zeker aan te bevelen.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer en Gedeelde Keuken

De prijs van de parkeergarage was wel hoog.

De locatie midden in de stad en alles op loopafstand. Appartement ruim en goed ingericht, prima bedden

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Mooie ruime kamer waarin we heerlijk konden relaxen.

De kamer was heel mooi. Alleen de verf op de deuren en kozijnen was niet echt mooi geverfd. Overal happen uit (misschien was dit de bedoeling om het authentiek te houden). Maar ik vond het gewoon echt lelijk en onverzorgd. Dit was ook het enige wat aan te merken was aan het interieur. In de keuken miste ik een aantal keukenspulletjes die eigenlijk wel altijd nodig zijn. Bijvoorbeeld een maatbeker, ovenhandschoenen, onderzetters voor pannen en de kraan werd niet echt warm (in de badkamer wel). En de pannen waren niet echt groot genoeg als je echt moest koken voor 5 personen. Wij waren gelukkig maar met zijn tweeën in het vijfpersoons appartement.

Mooie ruime kamer waarin we heerlijk konden relaxen. Mede door het mooie bad in onze badkamer en de mooie ruime keuken. Ik schrok een beetje toen ik het oude gebouw zag bij binnenkomst. Maar het appartement zelf was zo modern. Echt mooi.

• Beoordeeld op: 26 april 2016

Dat het hotel in een verbouwde oude school was gehuisvest op...

Wij sliepen op de begane grond en hadden nog wel eens last van stank van de riolering. Raam openzetten hielp, maar is niet prettig bij koud weer, het was een graad of 8.

Dat het hotel in een verbouwde oude school was gehuisvest op loopafstand van het oude centrum

• Beoordeeld op: 17 april 2016

Wij kregen een gratis upgrade naar een groot appartement in...

Appartement was van iets mindere kwaliteit dan in het oorspronkelijk geboekte complex. Er hing een mindere prettige geur in de badkamer.

Wij kregen een gratis upgrade naar een groot appartement in de binnenstad, waar de zeer vriendelijke eigenaar onszelf naar toe heeft gebracht. De locatie was perfect midden in het centrum

• Beoordeeld op: 23 maart 2016

Mooie en schone en grote kamers.

De bouwwerkzaamheden in het naastgelegen appartementen complex storen je rust in de vroege morgen.

Mooie en schone en grote kamers. De ligging is vrij gunstig, wel wat ver gelegen van het oude centrum. Maar daar is de prijs ook naar. Het appartement zou ik iedereen aan kunnen raden. Het is zeer netjes. Alles is aanwezig wat je in een normale keuken ook gewent bent.

• Beoordeeld op: 10 september 2015

oude stadscentrum van krakow vlakbij (kwartier a 20 min...

door de weeks (10.00 - 19.00) betaald parkeren voor de deur en kan lastig zijn plekje te vinden. maar de prijzen vielen wel mee

oude stadscentrum van krakow vlakbij (kwartier a 20 min lopen), mooie kamer met airco, goede sanitaire voorzieningen, losse bedden. uitstekende wifi verbinding.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Goed bed.

Kussens te weinig vulling. Ondanks dat de straat redelijk rustig is maakt de dichte bebouwing dat je veel geluid hebt binnen en dan mis je een airco als je met het raam open slaapt. Badkamer goedkoop gerenoveerd.

Goed bed. Dicht bij het centrum of de tram daarnaar toe. Parkeren in het weekend gratis. Keukentje prima. Prima gerenoveerd en ingericht.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Heerlijk groot appartement met een ruime woonkamer en fijne...

Het enige nadeel was dat er naast het hotel een verbouwing is. Maar op zich viel ons het lawaai daarvan mee en in de avond heb je er verder geen last van.

Heerlijk groot appartement met een ruime woonkamer en fijne slaapkamers. De keuken was prima in orde, we hebben heerlijk kunnen ontbijten. Kwartier lopen naar het centrum is prima. Het personeel was erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 25 juli 2015

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en de afstand tot...

kamer wel erg klein - verhuurster verwachtte een koelkast en airco in de kamer (wij ook) maar die bleken er niet te zijn.

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en de afstand tot de oude stad (bij 34 graden is iedere meter te veel)

• Beoordeeld op: 9 juli 2015

Heel schoon en luxe appartementen met goede faciliteiten...

We werden door een medewerkster van het hotel aangesproken toen we voor het hotel buiten voor stonden te roken. Zij was enorm boos en liet ons op een uiterst onvriendelijke manier weten dat roken in het openbaar verboden was en we dit in de tuin van het hotel moesten doen, maar niemand had ons over het bestaan daarvan verteld.

Heel schoon en luxe appartementen met goede faciliteiten (koffie apparaat, vaatwasser, oven, magnetron enz)

• Beoordeeld op: 27 mei 2015

Het ruime appartement waar alles aanwezig was, de...

vanaf 7.00 u 's morgens veel herrie door de renovatie van het gebouw er naast. Minimaal 15 min. lopen naar het oude centrum.

Het ruime appartement waar alles aanwezig was, de vriendelijkheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 9 maart 2015

De eigen badkamer met heerlijke douche en de gratis wifi.

het bed. Die is voor twee personen aan de krappe kant. Bovendien lag mijn man met voeten uit het bed vanwege te korte bed.

De eigen badkamer met heerlijke douche en de gratis wifi. Fijn personeel die je graag wil helpen en op loopafstand van 20min van centrum vandaan

• Beoordeeld op: 18 april 2016

Grote inzet van receptie om het ons naar de zin te maken.

Grote inzet van receptie om het ons naar de zin te maken.

• Beoordeeld op: 23 februari 2016

een goede kamer voor een een goede prijs

veel lawaai van bovenburen,en lawaai in de keuken in de gang naast onze kamer

een goede kamer voor een een goede prijs

• Beoordeeld op: 19 januari 2016

Zowat alles

Jammer dat er geen ontbijt te verkrijgen is.

Zowat alles

• Beoordeeld op: 15 september 2015

Moderne badkamer.

Moderne badkamer. Modern interieur.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2015

vriendelijk personeel

wel keuken, geen keukentextiel

vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 27 juni 2015

Goed bed, zeer nette kamer met prima badkamer/toilet en...

Goed bed, zeer nette kamer met prima badkamer/toilet en keuken. Bakker dichtbij en kwartiertje lopen van het centrum.

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

zeer goede service van personeel/receptie.

zeer goede service van personeel/receptie. Echt heel aardig en behulpzaam met goede adviezen.

• Beoordeeld op: 5 april 2015

De service van het personeel en de klantvriendelijkheid