Beoordelingen over Szklane Domy

#266 van de 514 vakantiewoningen in Zakopane

Gebaseerd op 1533 beoordelingen over dit appartement

Toeristisch Zakopane
    • Studio

Niet sfeervol, te ver van het centrum, geen tuinmeubilair terwijl we op de begane grond zaten en een stukje terras hadden. Zakopane zelf viel tegen. Enorm druk en in plaats van veel natuur alleen maar commercie en kermis.

Prima bed, ruime kamer.

niet aan te raden voor invalide mensen en verwarming aangepast aan de koude
    • Appartement (3 Volwassenen)

geen verwarming op het appartement koud badkamer niets verwarmd terwijl dit echt wel nodig is heb een spierziekte we hebben in de avond de temperatuur gemeten 10 graden we zijn een Elektrisch Verwarming gaan kopen de kamers zijn eigenlijk niet afgestemd op invalide mensen de douche was met opstap de deuren waren net gepast om met een rolstoel door te kunnen .

De ruimte van het appartement

• Beoordeeld op: 26 augustus 2016

Modern appartementen complex
    • Studio

Een koffiezetapparaat ontbrak en er was geen schoonmaak van het appartement tijdens ons verblijf van 4 dagen/nachten. Ook hebben we geen nieuwe handdoeken gehad. Verder is de ligging rustig maar wat afgelegen en is het 2,5 km vh centrum en de skiliften maar we waren er in de zomer..... en dan is het goed te lopen. Parkeren in Zakopane is lastig en overal moet er worden betaald bij de vele particuliere eigenaren van parkeerterreintjes, soms in de achtertuinen. Wel jammer dat er tegenover ons appartement net een nieuw complex wordt gebouwd. Dit zal behoorlijk wat inkijk gaan geven, echt een minpunt. Dan kun je beter in het hoofdgebouw zitten en niet in het bijgebouw, waar wij zaten.

Mooie ruime kamers en een goed bed. Keuken is groot maar er staat weinig in de keukenkastjes. Er is wel 1 theedoek, afwasmiddel etc aanwezig. Jammer dat er geen koffiezetapparaat was.

Wederom een goed verblijf in een mooi gebied
    • Studio

Uitzicht en ontbijt; ook prima bedden

• Appartement (3 Volwassenen)

Het was een prima verblijf !

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Zeer ruim appartement.
    • Appartement (2 Volwassenen)

Slecht Engels sprekend personeel Wi-Fi was niet/nauwelijks te ontvangen in appartement.

Zeer ruim appartement.

• Beoordeeld op: 6 januari 2016

Nette en ruime kamers

Geluid overlast van dronken & drugs gebruikers gasten, die niet werden verwijdert door de portier. ( Volgende dag gemeld bij receptie, als mijn bedrijf was had ik ze gelijk de deur verwezen, ze waren er gewoon nog, dat vond wel een erg min punt) Mensen die hun auto kwijt konden in garage dat net deden. ( kon er niet in met mijn bus, mensen zijn te lui om te lopen, terwijl het mooi warm en droog is in garage)

Nette en ruime kamers Schoon Mooi uitzicht Bewaakt parkeerplaats

• Beoordeeld op: 24 juli 2015

Goede locatie, eigen parkeerkelder, prachtig uitzicht!

Gordijn veel te kort zodat 's ochtends vroeg licht was in kamer. Aangegeven maar nooit gemaakt.

Goede locatie, eigen parkeerkelder, prachtig uitzicht!!